téveszmék

téveszmék

"Az érzékenyített társadalom segíti a testi-lelki fejlődést"

2021. július 22. - G. Nagy László

 koverek.jpg

  

A baloldal egészen egyszerűen hazudik. Hazudik, amikor azt állítja, hogy megközelítése jót tesz az egyes emberekkel. Természetesen nem a többségi társadalomra gondolok. Az átlagpolgár számára immáron hosszú évtizedek óta világos - vagy legalábbis világosnak kéne lennie - hogy a balos ideológia micsoda hallatlan pusztítást eredményez mindenütt, ahová befészkeli magát. Tönkretett nemzetgazdaságok; a magas adók elől más országokba menekülő vállalkozások; pusztuló környezet; hajléktalanok uralta városnegyedek, drasztikusan romló közbiztonság... napestig sorolhatnánk. Jelen posztban azonban nem ezekre, hanem éppen a védencekre, az elesettekre, az áldozati csoportokra fókuszálunk. Az állításom az, hogy a baloldali gondolkodás a saját gyermekeinek árt leginkább. Pont azokkal tol ki a legjobban, akiken - a szavak és az ideológia szintjén - segíteni szeretne.

 

Kezdjük a legszimplább problémával: a túlsúllyal. Cukorbetegség, magas vérnyomás, szív- és érrendszeri megbetegedések, stroke, csont- és ízületi gyulladás, májzsugor, epekő, fogamzóképességgel és terhességgel kapcsolatos problémák - hosszú az egészségügyi károk listája és akkor még arról az önmegvetésről még nem is beszéltünk, amit a tükörre pillantva érez az ember. A megoldás nem tűnik túlságosan bonyolultnak: megfelelő mozgással és okos diétával le kell fogyni. Egyetlen józan ember sem gondolja másképp - kivéve a vérbeli balosokat. Ők azt hirdetik: a kövérség éppen ugyanolyan értékes és szexi, mint a sportos karcsúság. Aki ezt másképp látja és ezt szóvá is meri tenni - akár a lehető legáltalánosabb módon, személyében senkit meg nem bántva -, az a TESTSZÉGYENÍTÉS súlyos vétkét követi el, mely alól tán még a római pápa sem oldozhatja fel. Őszintén mondom: borzasztóan sajnálom mindazokat a szerencsétleneket, akik ezt az idiótaságot benyalják, aztán csodálkoznak, hogy a kutya sem viszi táncba őket.

 

Lépjünk egy szinttel tovább: szívinfarktus és rák. Széles az egyetértés a tekintetben, hogy e gyilkos kórok hátterében csaknem minden esetben érzelmi, lelki tényezők is állnak. Stressz, szorongás, elfojtás, szeretethiány, a veszteségtől való beteges félelem, az érzelmek megélésére és kimutatására való képtelenség - többségében a gyermekkori traumák során torzult, s torzultságában konzervált személyiség meglehetősen tipikus pszichikai problémáit látjuk. Kisebb-nagyobb mértékben valamennyien ezekkel birkózunk egy életen át. A kérdés csupán az, hogy miféle megküzdési stratégiát választunk. A lélektan klasszikus és máig érvényes szakmai megközelítése szerint érdemes felkutatni magunkban e sérülések gyökereit, majd újrakódolni személyiségünket, ezúttal már egy pozitív program mentén. Lehetőleg oly módon, hogy a továbbiakban már ne a tudattalanunkban fészkelő, négyéves énünk aggodalmai, félelmei és frusztrációi kormányozzák életünket. E váltás, e lelki gyógyulás minden esetben fájdalmas folyamat; minél betokosodottabb a régi, hibás struktúra, annál gyötrelmesebb a szembenézés, a változtatás melletti elköteleződés, a kilábalás. A baloldali iskola azonban nem ezt az utat hirdeti. Teoretikusaik szerint nem az egyénnek kell változnia, hanem a környezetének. Ideáljuk szerint a világ egy nagy Safe Place, ahol nincs helye az olyan szavaknak és felvetéseknek, amelyek bárki számára kényelmetlenek lehetnek. Ebben a világban fasizmusnak számít minden olyan gondolat, amely kihívás elé állítja a mimózák nézetrendszerét. Természetesen minden tisztességes szakember belátja, hogy ez tökéletes zsákutca; hogy ellehetetleníti az érzelmi és szociális fejlődést - a neomarxisták azonban ilyen apróságokkal aligha foglalkoznak. Az sem érdekli őket, hogy elképzelésük a gyakorlatban megvalósíthatatlan és morális szempontból is nonszensz; a jelenkort tekintve azt látjuk, hogy sosem látott elszántsággal ügyködnek a nagy terven. De maradjunk csak a pszichológia síkján: a társadalom cenzúrázható, az ellenállók büntethetők és bebörtönözhetők - ám e rémálommal mégsem a többé-kevésbé egészséges lelkűek szívnak igazán. A legnagyobb vesztesek a baloldal pszichikai sérüléssel élő védencei. Ők esélyt sem kapnak a változásra. Ha nem marad semmi, ami egy kicsit is visszatükrözi a valóságot, facsarja a szívet, s motivációt jelent a személyiségfejlődésre, úgy a leghalványabb reményük sem marad arra, hogy kilábaljanak szorongásukból, hogy elkerüljék a depressziót, a rákot, az infarktust, vagy épp az öngyilkosságot.

 

Evezzünk még eggyel tovább, ezúttal a párkapcsolatok világába! Jóllehet a nyugati civilizációban nem kövezik halálra a félrelépőket, mindazonáltal a közfelfogás szerint még manapság is ez számít a legelvetemültebb véteknek, amelyet házasfél csak elkövethet. Ha megnézünk egy mai, romantikus komédiát, vagy a szövegre koncentrálva meghallgatunk egy átlagos popslágert, fura világ fog elénk tárulni: a szerelem mindenki számára szabad, azonban ahogy kezd kialakulni egy párkapcsolat, onnantól bezárul minden kapu, s csakis a legszigorúbb monogámia marad az egyetlen norma, mely megengedhető. A hivatkozási alap lehet a Biblia, avagy a Korán erkölcse, a valódi ok azonban nem a szent könyvekben keresendő. A háttérben itt is a tudattalanból irányító kisgyermek énünk áll, aki két kézzel kapaszkodik szülőjébe, és semmit sem talál annyira fenyegetőnek, mint az elszakadást. Ebből a pszichikai programozásból fakad a féltékenység, a teljes kisajátítás, a testi hűség feltétlen megkövetelése, s az a tökéletesen alaptalan és beteg narratíva, mely szerint szeretni csak egyet lehet. A szemem előtt robbannak fel kifejezetten jól működő párkapcsolatok, csak azért, mert apa vagy anya tett egy romantikus kanyart a szomszédban... Ha legalább tisztában lennénk azzal, hogy megcsalt félként érzett minden kínunk négyesztendős tudatunk infantilis játéka csupán, talán képesek lennénk érettebb döntéseket hozni. De ehhez minimum felnőtté kéne válni. Ahogy Osho megfogalmazza: "Csak ha a másikra nincs szükséged, ha nélküle is tudsz élni, boldog lenni, csakis akkor válik lehetővé a szeretet." Viszont ha belesüppedünk a jelenkor balos korszellemébe, mely szerint csakis a környezetünk a hibás és semmi dolgunk önmagunkkal, úgy erre aligha nyílik bármiféle esély. Ha mindehhez hozzárendeljük a #metoo őrületet, a politikailag korrekt beszédmódot és magatartásformákat, úgy végképp elzárjuk magunkat a tudati fejlődés minden lehetőségétől. Szép, új világ: a neomarxista szemlélet nem csupán test-lelki egészségünket, de párkapcsolatainkat is simán tönkre vághatja.

 

A magam részéről készséggel elhiszem, hogy a baloldalon se mindenki cinikus, korrupt és káoszteremtő. Bizonyára ezen a térfélen is találunk jó szándékú világmegváltókat, naiv álmodozókat, akik talán magasról tesznek az erősekre, az életképesekre, a többségre, ugyanakkor szent küldetésüknek tekintik a gyengék, az életképtelenek, a kisebbség istápolását. Nem a törődő szándékot kárhoztatom, csupán az eszközöket. A Safe Place a legkevésbé sem alkalmas az elesettek felemelésére. A cudar valósággal való szembenézést senki sem spórolhatja meg, aki komplex és igaz életre vágyik. A baloldali gondolkodás legsúlyosabb vétke az, amit az övéivel szemben elkövet, hogy nem engedi felnőni őket. És ezen a történelmi bűnön az égvilágon semmit sem enyhít, hogy különböző vallások pontosan ugyanezt tették évszázadokon át (még ha némiképp eltérő eszközökkel is). Az már csupán merő cinizmus, hogy mindezt képesek progressziónak nevezni. Döbbenet.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr9916630206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2021.07.22. 09:13:08

Ha a következő cikked arról fog szólni hogy a kulturális relativizmus szembemegy a természet törvényeivel, soha nem mosod le magadról hogy náci fideszbérenc vagy.

alöksz róz 2021.07.22. 20:13:31

"Ők azt hirdetik: a kövérség éppen ugyanolyan értékes és szexi, mint a sportos karcsúság." - ezt a csúnya, kövér, lusta, szőrös nők találták ki kínzó faszhiányukban.
csak pechjükre ettől még nem fogja jobban kívánni őket senki.

én meg azt üzenem nekik, hogy ott van a sok szegény (pénztelen), kövér, slampos, ápolatlan férfi partner nélkül, tessék szépen közülük válogatni

alöksz róz 2021.07.22. 20:17:48

mind bradpittet vagy minimum egy dzsb7-et képzel el magának, oszt meg vannak sértődve, ha az ilyen kaliberek ügyet se vetnek rájuk :D

G. Nagy László 2021.07.22. 20:34:37

@alöksz róz: Erről van szó. A feminista Szentesi Éva hisztizik, amikor Update Norbi szerint nem vonzó a kövérség. Ezek az idióták tényleg komolyan gondolják, hogy nincs baj a brutális a túlsúllyal?Frankón átverik a híveiket.

G. Nagy László 2021.07.22. 20:44:34

@alöksz róz: Boris Becker esetén legalább győzött a józan ész: Fucsovics barátnője és a BBC is kiállt Becker mellett. Persze, akkor is végtelen gáz a sztori. A világ minden szexuális devianciája oké, a gyerekek nemváltó műtétje oké, de férfi nőnek nem bókolhat… normálisak??

alöksz róz 2021.07.22. 21:57:02

@G. Nagy László: ez a böszörményi anett pont ugyanazt írta, amit én, csak szebben fogalmazott :-)

norbi egy tajparaszt, de sokszor igaza
mindig változik a nőideál meg hasonló dumákban bíznak, lám a festő is kövér nőt festett 400 éve. hát ha neki az tetszett, akkor az, mi közöm hozzá? nehogy már kötelezővé akarják tenni, hogy nekem ki tetsszen...

alöksz róz 2021.07.22. 22:00:03

@G. Nagy László: ha csúnya nőre mondta volna, mibe hogy nem szólt volna érte senki :-)

akik meg támogatják őket, azért teszik, mert minden létező alapot szét akarnak verni.

G. Nagy László 2021.07.22. 23:30:14

@alöksz róz:

Azzal együtt, hogy itt most az alapkérdésben abszolút egyetértünk, egy apró részlet kapcsán vitatkoznék:

"mindig változik a nőideál meg hasonló dumákban bíznak, lám a festő is kövér nőt festett 400 éve."

Rubensnek volt egy spéci ízlésvilága, de ez nem felelt meg az adott korszellemnek. A valóság az - minden pszichológiai kutatás ezt támasztja alá -, hogy a fizikai vonzerő sztenderdjei kortól és földrajzi helytől függetlenek. A derék és a csípő megfelelő aránya (2/3) a termékenység biológiai záloga. Egészséges férfiszem csakis erre gerjed.

alöksz róz 2021.07.23. 07:40:26

@G. Nagy László: még ebben se, nem én mondom, hanem ők, szerintem csak duma :-)
illetve annyiban talán nem, hogy nem a férfiak ízlését befolyásolja, hanem esetleg azt h a nők milyennek vágynak lenni.
de tényleg inkább akarjanak egészséges sportosak lenni, mint beteg kövérek.
kár ilyen könnyű kifogást kínálni

G. Nagy László 2021.07.23. 08:50:32

@alöksz róz:

" hanem esetleg azt h a nők milyennek vágynak lenni."

Nézd, én a magam részéről nagyon is hiszek a normalitásban. (Sok egyéb mellett ezért is állok a kormányoldalon.) Minden józan nő PONTOSAN érzi, tudja, hogy mi kell egy férfinek. Még mi is kapiskáljuk, hogy mi kell egy nőnek, de ebben ők nagyságrendekkel ügyesebbek nálunk. Léteznek extrém ízlésű festők, akiknek bejönnek a ducik. Léteznek extrém divattervezők, akik anorexiás modelleket küldenek a kifutóra. Ezeknek semmi közük a mainstream ízléshez, nem is egészségesek és a női lélek sem érzi jól magát ilyen aránytalan testekben. És léteznek kultúrák, ahol a 90-60-90 sokkal inkább 120-80-120, de ez már csak ízlás dolga, az arányok itt abszolút stimmelnek.

A nők minden helyen, minden időben és minden kultúrában elsősorban SZÉPEK kívánnak lenni. Ócska feminista hazugság az is, hogy van ennél nagyobb női érték, és az is, hogy a testi vonzerő relatív. A normalitás esetünkben azt jelenti, hogy nem masírozunk szembe a természetes ösztönökkel, hogy nem megyünk bele a politikai korrektség hazugságerdejébe, hanem nyíltan kimondjuk a valóságot. A normalitás egyben azt is jelenti, hogy mindenkinek meghagyjuk a szabadságát: úgy teszik tönkre az életüket, ahogy akarják.

CSOKKI MÁLNA 2021.07.23. 11:53:51

"Aki ezt másképp látja és ezt szóvá is meri tenni - akár a lehető legáltalánosabb módon, személyében senkit meg nem bántva -, az a TESTSZÉGYENÍTÉS súlyos vétkét követi el.."

Kivéve, ha Zorbányról van szó. Ekkor bocsánatos bűn a testszégyenítés lippschikéknél, ahogy a cigányozás is..

alöksz róz 2021.07.23. 12:11:43

@G. Nagy László: "Léteznek extrém divattervezők, akik anorexiás modelleket küldenek a kifutóra." - mintha valami olyasmit olvastam volna, hogy simán csak azért szeretik a legsoványabb nőket alkalmazni, mert azokra a legegyszerűbb a ruhakölteményeiket ráaggatni.
meg hogy a képeken úgyis "kövérebbnek" látszanak.

különvélemény 2021.07.23. 12:39:53

Íme az érzékenyített társadalom:

9gag.com/gag/arM925d

Angolul nem tudóknak: A srác (vagy lány, mert úgy beszél) naponta ír levelet az Apple-nek, hogy távolítsák el a húst ábrázoló emoji-ket, mert ő vegán és ez offenzív, meg "triggereli" őt.
Sőt, szerinte be kellene tiltani a húst ábrázoló emojikat.

kalevaleeeeeez 2021.07.23. 12:42:03

Végigolvastam. Kétszer.

Legtöbben a baloldalon is a szép, sovány női testalkatot és az izmos magas férfialkatot kedveli.

De ezek szerint a jobboldal (ha már az író így kategorizál) hülye ahhoz, hogy észrevegye az emberek többsége nem ilyen (persze én tökéletes vagyok, hatalma fallosszal :)). Viszont a baloldal nem tartja szégyennek, ha nem tökéletes alkattal bikinire vetkőzve megy a strandra, mert csak a jobboldal gondolja úgy, hogy ezért kigúnyolhatja, vagy joga van beszólni nekik.

Azt azért hozzátenném, hogy volt határozottan nem előnyös kinézetű barátnőm, aki viszont okosabb volt mint az itt beírkálgató jobbosok összesen. És szerettem.

Azt már csak félve kérdem meg, ha majd a bombázó feleségnek kezd lógni a cicije, vagy ráncosodik, azonnal elválnak?

G. Nagy László 2021.07.23. 12:54:21

@kalevaleeeeeez: Gyermekeim anyja az idén lesz 45, de még most is bombázó. Sőt: sokkal jobban néz ki, mint az elmúlt 25 évben bármikor. 20-25 kilométereket fut és elképesztően formás a feneke... A ráncosodás a korral jár, de a megfelelő kollagénbevitel csodákra képes. Szerencsém van, hogy nem kell azon agyalnom, mi lenne ha már nem lenne szexuálisan vonzó. Viszont pontosan tudja, hogy nem tudnék testi vággyal ránézni, ha elhanyagolná magát.

kalevaleeeeeez 2021.07.23. 13:00:43

Szép is ez, de ha elmész a strandra vele, a blogger írása alapján a jobboldaliak lealázhatják, mert már nem olyan hetyke a cicije.

Nem én mondom, hanem az itteniek.

Egyébként meg az én feleségem, nekem maga a csoda, okos, szép és türelmes :D:D:D:D, ha bárki beszól, hogy nem tökéletes , üzenem, kapja be a józsiét.

G. Nagy László 2021.07.23. 13:01:05

@kalevaleeeeeez:

"Legtöbben a baloldalon is a szép, sovány női testalkatot és az izmos magas férfialkatot kedveli."

Ez pontosan így van. Idióták a balos ideológusok, akik másképp látják és mást hirdetnek. Nem csak a valósággal, a természettel, de még az elvtársaikkal is szembemennek.

"Viszont a baloldal nem tartja szégyennek, ha nem tökéletes alkattal bikinire vetkőzve megy a strandra"

Természetesen a jobboldaliak és a liberálisok sem tartják szégyennek, ha valaki nem tökéletes. Az elhanyagoltságot azonban a magam részéről nagyon is szégyenletesnek gondolom.

"mert csak a jobboldal gondolja úgy, hogy ezért kigúnyolhatja, vagy joga van beszólni nekik."

Nem tudom, hogy ez honnan jön. Egyetlen jóérzésű ember sem gondolhatja úgy, hogy kigúnyolhat bárkit a testi tökéletlensége miatt. Ám az, hogy általánosságban véleményt fogalmazunk meg és őszinte értékítéletet alkotunk minőségi paraméterek mentén - nos, ehhez mindenkinek joga van.

kalevaleeeeeez 2021.07.23. 13:03:17

@Finomliszt Ferenc: én is gondolkodtam ezen közben, csak kíváncsivá tett elsőre, hogy tényleg ekkora balfék-e a jobboldal, vagy valamit én értettem félre.

Örömhernyó 2021.07.23. 13:03:56

A posztoló hamis dilemmával indít. A baloldal-jobboldal felosztás hamis, aki ezt alkalmazza, az az egyik oldal szekerét tolja.

A kövérség elfogadására buzdítás egy marginális kisebbség mániája. Közben a kövérek lefogyasztására épült fitneszipar is dübörög, bőszen hirdetik a csodadiétákat, gyomorgyűrűzést, zsírleszívást. Egy elhízott instagram modellre jut száz szálkás hasú, izmos seggű. Aztán vannak a szálkás hasú zsíros seggűek is. Egyszerűen nincs egyféle ideál ma már, az interneten mindennek van piaca.

Ugyanez van étrendek kapcsán. Az emberek 98%-a szerintem teljesen mindenevő, de ők nem töltik meg az internet bugyrait a mániájukkal. Mert nincs mániájuk, egyszerűen eszik, amit kapnak, amit megengedhetnek maguknak.
Kik a leghangosabbak? A vegánok. Közülük is az etikus vegánok, akik még csak azt se állítják, hogy a növényi étrend egészségesebb, egyszerűen erkölcsi okokból akarják meggyőzni az embereket, hogy vegánok legyenek.
Aztán vannak azok a vegánok, akik elhiszik, hogy a vegán étrend egészséges, sőt, az egyedüli egészséges étrend.
Az utóbbi években persze felnőtt a másik véglet is. A ketogén diéta hívei. Ők elhiszik, hogy a szénhidrát káros, át lehet állítani az ember szervezetét zsírok égetésére (avokádó olaj, vaj, növényi és állati zsírok). Aztán megjelent ennek a szélsőséges csapásiránya, a carnivore diet, amit mindenféle celebek reklámoznak. Az incelek pápája, Jordan Peterson is beállt ebbe a sorba.
Szerintük csak húst és állati zsírokat szabad enni.

Aki az interneten éli az életét, az rlhiszi, hogy csak ez a két véglet van és az egyiknek igaza van.

Magyarországon bebörtönöznek cannabis fogyasztásáért. Amerikában a libertáriánusok (nem liberálisok) a cannabis legalizálása mellett állnak ki. Magyarországon közben legálisan lehet a legdurvább keménydrogot, pálinkát főzni.
A kövérség káros hosszú távon. Az alkoholizmus meg röbid távon is, de az alkohol kultuszát mégis fenntartják.

A magyar úgynevezett jobboldalnak is megvan a maga Safe Space igénye, szent tehenei. A vallás (szigorúan állami támogatással), a nemzet (az ő értelmezédükben), a párt és NER sérthetetlensége Magyarországon.

Amerikában a jobboldal számára a vallás (bár az államtól mereven elválasztva) nemzet, fegyveres erők, fegyvertartás és az Izraelhez való baráti viszony a szent tehenek.

A liberálisoknak is megvannak a szent tehenei: genderideológia, buzerancia, migránsok, kicsit is fekete emberek folytonos panaszáradata stb.

Miközben az emberek ezekkel a múlt évtizedbeli álproblémákkal vannak elfoglalva, addig valóság szélsebesen elrobog mellettük. A tech multik sehol se fizetnek adót, a robotok elveszik a munkát az emberektől.

Egyik politikai oldal se engedi felnőni a híveit, ez nem a baloldal sajátja. A "jobboldal" se azt akarja Magyarországon, hogy az emberek önállóan formájanak véleményt. Ezért erőltetik a szellemi koncentrációs tábor szerepét betöltő vallást, a gyengék karámjaként szolgáló nemzetet, az általuk gyengének beállítottakat istápolják (határontúli magyarok), ahelyett, hogy az embereket hagynák maguk meghatározni az életük folyását, mindenféle módon iranyítják őket. Média, állami támogatások, a multik mondják tollba a munka törvénykönyvét. Valójában Magyarországon nincs is jobboldal.

"Jóllehet a nyugati civilizációban nem kövezik halálra a félrelépőket, mindazonáltal a közfelfogás szerint még manapság is ez számít a legelvetemültebb véteknek, amelyet házasfél csak elkövethet"

Régen talán szétmentek az emberek, ha megcsalásra került sor. Manapság, sőt akár 10 éve is már inkább együtt élik meg a vágyaikat az emberek. Olyan párok mennek szét, ahol sose beszélték meg nyíltan, hogy mire vágynak. Vagy belesüppednek a nagy unalomba, de együtt maradnak, mert nincs jobb, nincs más, de van közös hitel a házra, autóra.
Az emberek ma már tisztában vannak azzal, hogy a házasságok több, mint fele válással ér véget.

A "jobboldal" is pont úgy szexuális szabadosságban él, hisz ők is emberek, attól, hogy narancssárga a párttagkönyv, még pörögnek a hormonok. Csak a jobboldalon egyelőre megkövetelik a látszat fenntartását. Hány "jobboldali" személyiségről derült ki, hogy félrekúrogat? Szerintem több jobbos alakról voltak ilyen hírek, mint a balos vagy harmadik utas politikusokról.
Megy a képmutatás.

G. Nagy László 2021.07.23. 13:05:32

@kalevaleeeeeez:

"Egyébként meg az én feleségem, nekem maga a csoda, okos, szép és türelmes :D:D:D:D"

Ez a lényeg. Szívből kívánok hosszú és harmonikus közös életet! Kézcsók az asszonynak!

G. Nagy László 2021.07.23. 13:10:04

@Örömhernyó:

"A magyar úgynevezett jobboldalnak is megvan a maga Safe Space igénye, szent tehenei. A vallás (szigorúan állami támogatással), a nemzet (az ő értelmezédükben), a párt és NER sérthetetlensége Magyarországon. Amerikában a jobboldal számára a vallás (bár az államtól mereven elválasztva) nemzet, fegyveres erők, fegyvertartás és az Izraelhez való baráti viszony a szent tehenek. A liberálisoknak is megvannak a szent tehenei: genderideológia, buzerancia, migránsok, kicsit is fekete emberek folytonos panaszáradata stb."

Ezeket pont ugyanígy látom. A magam részéről azért vagyok libertárius, mert itt nincsenek szent tehenek. A vallás, a genderideológia és minden egyéb szabadon kifigurázható, kritizálható.

G. Nagy László 2021.07.23. 13:12:44

@különvélemény: Igen, erről beszélek... A balos narratíva mindig ugyanaz: ezek csak marginális vadhajtások, ne is törődjünk vele...

különvélemény 2021.07.23. 13:14:19

@Örömhernyó: "A ketogén diéta hívei. Ők elhiszik, hogy a szénhidrát káros"

Tévedésben vagy, a ketogén diéta nem arról szól, hogy káros, hanem arról, hogy ha nem eszel szénhidrátot, zsírból kénytelen előállítani a szervezet számára szükséges energiát, így gyorsabb a fogyás, főleg, ha mellé zsírszegénye is táplálkozol. Ezt teljesen természetesen végzi a szervezet. Az eszkimók pl. nem ettek szénhidrátot, mindent fóka/rénszarvashúsból és zsírból állított elő a szervezetük.

G. Nagy László 2021.07.23. 13:30:12

@Örömhernyó:

"A posztoló hamis dilemmával indít. A baloldal-jobboldal felosztás hamis,"

Erre még muszáj reagálnom. Jobboldali gondolkodás: felnőttként kezelem a társadalmat, szabadságot biztosítok számára, az egyént felelősnek gondolom a sorsáért. Baloldali gondolkodás: gyermekként kezelem a társadalmat, Safe Place-t biztosítok számára, a környezetet teszem felelőssé az egyén sorsáért. Ez két tökéletesen ellentétes iskola. És ezen nem változtat semmit, hogy a kormányoldalhoz húzó az egyházak jelentős mértékben baloldali gondolkodásúak, és az sem, hogy a kormányzat maga is számos baloldali elemet működtet.

Örömhernyó 2021.07.23. 13:35:50

@kalevaleeeeeez: Hát igen, aki a bal és jobboldal felosztást alkalmazza ilyen kérdésekben, az nem teljesen normális, illetve van egy célja ezzel, lejáratni az egyik oldalt.

Az úgynevezett jobboldalnak is megvannak a mániái dogmái, amiktől eltérni nem lehet, ha abba a táborba akarsz tartozni. Ilyen nemzet, határontúli magyarok, vallás imádata. Meg hogy a nyugat hanyatlik. Ami eléggé régi szélbalos szöveg. De azért a nyugati multi jöjjön éhbérért dolgoztatni Magyarországra, mert a magyar nemzet még munkát se tud adni a tagjainak.

@G. Nagy László: Nem tartom magam beteg szemű férfinak, de volt mindenféle nővel dolgom. Nagy, izmos seggű, kis mellű (versenykorcsolyázott). Kis izmos fenekű, kismellű, szilkamászó. Nagy seggű, hatalmas nagy mellű, nagyorrú (nem magyar). Magas, széles vállú karcsú derekú, lógó mellű (nem magyar). Volt korábban kövér, majd sokat fogyott, löttyedt seggű, lógó mellű és hasú szexpartnerem, akivel fejben volt probléma. Volt latin versenytáncos a rájuk jellemző deformált lábfejjel, feszes, izmos, de méretes combokkal, fenékkel, közepes mellekkel.
Mostani párom is ázsiai, alacsonyabb, van segge és melle is, de nem kövér, ez Ázsiában nem alap, Magyarországon a jelenlegi közhangulat mellett nem mernék vele végigsétálni az utcán, mert nem fér bele a magyar, keresztény klisébe.

Aki ilyen testarányokat akar meghatározni, az jellemzően az a férfi, akire nők rá se néznek és így szabadon igényeskedhet, fikázhat mindenkit, mert nincs tétje.

A bók mindig aszerint ítéltetett meg, hogy mekkora paraszt volt a "bókoló" férfi és mennyire tetszett a nőnek. Nem bánnám, ha a nőre lenne bízva, hogy hogyan ítéli meg a férfi közeledését. Se a feminista hiszti nem helyénvaló (akik minden bókot és közeledést erőszaknak állítanak be), se a széljobbos incelek hisztije nem normális, akik szerint minden nőnek mindenkivel le kellene állnia, mert ha nem, akkor a nő egy migránssimogató, pénzéhes szuka, aki elárulta a saját faját. Fiatalon nekem soha nem kellett nőkhöz odamennem ismerkedni, ők találtak meg (nem mindig a normális nők), szerintem több nőt utasítottam el életem során, mint amennyinél kezdeményeztem. Szóval számomra ez a női elutasítás nem ismerős téma, de én a szerencsés pár százalékba tartozom.

CSOKKI MÁLNA 2021.07.23. 13:42:59

@G. Nagy László: Érdekes, hogy a liberáltak 10-20 éve még a "nincs ingyen ebéd" szólamot fújták. Mára ez teljesen megváltozott: alapjövedelemmel, meg hasonló ötletekkel jönnek.

különvélemény 2021.07.23. 13:54:01

@Örömhernyó: "Nem bánnám, ha a nőre lenne bízva, hogy hogyan ítéli meg a férfi közeledését. Se a feminista hiszti nem helyénvaló (akik minden bókot és közeledést erőszaknak állítanak be), se a széljobbos incelek hisztije nem normális, akik szerint minden nőnek mindenkivel le kellene állnia,"

Te nagyon végletekbe gondolkodsz, és a másik oldalra is azt vetíted ki.
Az első mondatod hibás, ha a nőn múlik, akkor ugyaz a cselekedet lehet zaklatás, vagy kívánatos közeledés attól függően, hogy mennyire jön be az illető. Ez jogilag elég nagy bukfenc, így nem lehet a nőkre bízni.
A második sem feminista, hanem femináci, ne keverjük össze a hagyományos feminizmust ezekkel a szélsőségesekkel.
A szélsőjobbos megállapításod sem stimmel, én nem láttam sehol, hogy ez lenne a jobboldalon a vélemény, sőt a "szélsőbalon" van az, hogy a transzgenderrrel igen is el kell menni, különben transzfób vagy, ha nem tetszenek a pöcsös nők, vagy a puncis férfiak.

Örömhernyó 2021.07.23. 14:27:23

@G. Nagy László: " Ez két tökéletesen ellentétes iskola."

Ez a két iskola tiszta formában SEHOL nincs jelen. Magyarországon meg aztán főleg nincs jelen. Alapvetően a magyar társadalom egy prvinciális valami, a magyarországi politika meg szélsőbalos amerikai vagy ázsiai szemmel. Magyarországon nincs jobboldal.
Ez a safe space duma egy amerikai, kanandai, brit társadalomban jelenleg a felszínen van, ennek magyar relevanciája nulla. Magyarországon a "nemzeti" oldal igényel safe space-t például a határontúli magyaroknak, náluk bármit elnéznek, öntik beléjük a közpénzt, semmiről se tehetnek, beilleszkedni nem kell, mindenért a körülmények felelősek. De számtalan ilyen nemzeti totem van, amit safe space véd és sérthetetlen.

Tiszta balos és jobbos iskola elméletben létezik. A legjobbosabb magyar párt is szélbalos valójában, az állami ellátórendszert, közalkalmazotti réteget duzzasztja.
Magyarországon a nemzeti oldal tekinti gyereknek a társadalmat, olyan kommunikációt folytat, ami óvodás szinten kezeli az olvasókat, nézőket. A szabadságjogokat kurtítja, az egészségügyben sikerült bevezetni a hadikommunizmust, a nem éppen felnőttként kezelt közfoglalkoztatottak szavazataival megtámogatják a rendszert. A családosokra öntik a pénzt, tehát az állami újraelosztást olyan szinten felfuttatták, ami lehetetlenné teszi, hogy aki nem esik bele a preferált demográfiai csoportba, az rendelkezzen a jövedelmének jó részével.

Magyarországon egy jobboldali gondolat nem hangozhat el, mert arra senki nem szavazna.

Örömhernyó 2021.07.23. 14:42:09

@CSOKKI MÁLNA: A "nincs ingyen ebéd" szólás valódi értelmével gondolom nem vagy tisztában. Sebaj, nézz utána.
Az alapjövedelem előbb lesz valóság a legkapitalistább nyugati országokban, mint Kelet-Európában. Miért? Mert ott van működő gazdaság. Magyarországon ha bevezetnék az alapjövedelmet, akkor megszűnnek a politikai elitnek a lehetősége arra, hogy a mindenféle alamizsnák osztogatásával megnyerjenek egyes társadalmi rétegeket és kijátsszák egymás ellen a különböző csoportokat. Ugyanis feltétel nélküli alapjövedelem esetén semmilyen más szociális támogatás, családi pótlék, segílyke nem járna. Nem polgármester kénye-kedve döntene, hogy kinek jut segély, közmunka.

Persze a feltétel nélküli alapjövedelem egy feljett, működő gazdaságot feltételez, Magyarországon eleve ilyen nincs, a magyar gazdasag egy vicc, a multik nélkül csóróság lenne. Alapjövedelem a kapitalista nyugati országokban lesz először, ahonnan a multik jönnek.

A magyar politika imádja, hogy a segélyek, juttatások, gyerekcsinálásért járó ingyenhitelek odaítélésével irányíthatja a szavazókat. Ezért se lesz soha alapjövedelem. Bár például a közalkalmazottak bére valamilyen szinten ilyen feltétel nélkül odavetett pénz. Követelmények nincsenek, termelékenység értelmezhetetlen, nincs hajtás. Tiszta szocializmus.

eßemfaßom meg áll 2021.07.23. 14:52:38

@kalevaleeeeeez: "Azt már csak félve kérdem meg, ha majd a bombázó feleségnek kezd lógni a cicije, vagy ráncosodik, azonnal elválnak?"

"Akinek öreg, öregecskedő felesége van, az fiatalabbat érdemelne"

- Gyurcsány Ferenc -

eßemfaßom meg áll 2021.07.23. 14:56:21

@Örömhernyó: "a feltétel nélküli alapjövedelem egy feljett, működő gazdaságot feltételez" az FNA azt feltételezi, hogy a választók agymosott idióták

Örömhernyó 2021.07.23. 15:03:00

@különvélemény: A széljobbos inceleknél van az a nézet, hogy be kell vezetni a kötelező monogámiát, tehát lényegében kiutalni a férfiaknak egy nőt, hogy mindenkinek jusson egy, de csak egy. Erről Jordan Peterson is beszélt. Mert a nyugati férfiak ma képtelenek nőzni, incelek lesznek és ez elsodorja őket széljobbos irányba.

Szerintem kizárólag a nő dönthet arról, hogy tetszik-e neki a férfi közeledése vagy bókja. Ha ő ezt kellemetlennek ítéli, akkor ha a férfi folytatja, akkor zaklatásról van szó.
Az, hogy a büntetőjog mikor lépjen be, az egy más kérdés.
Kizárólag a nőkre kellene vízni, hogy higy ítéli meg a férfi közeledését. Ezt fenntartom. Ha a világ legjóképűbb férfija közeledik a nő felé, akkor se kelljen igent mondani. Itt nem jogkövetkezményekről beszélek (bármennyire is próbálod így beállítani).

Ha lesz lányom, biztos megtanítom neki, hogy egyértelműen jelezze a férfiaknak, hogyha nem kér belőlük. Senkinek se kell megfelelnie, igent mondania, csak mert kedvesen vagy lehengerlően, rámenősen közeledik hozzá. Ezt amúgy a fiamnak is megtanítanám, hogy senkinek se kell igent mondania, csak mert akar tőle valamit, most nem szexre, párkapcsolatra gondolok, hanem bármilyen életviszonyra. Nemet mondani tudni kell. Nem szabad engedni, hogy csoportnyomás vagy téves elvárások miatt olyanra vegyenek rá, amit nem akarunk, megbánunk.

CSOKKI MÁLNA 2021.07.23. 15:10:36

@Örömhernyó:

"Miért? Mert ott van működő gazdaság."

Igen egészen addig, ameddig be nem vezetik az alapjövedelmet.:) Mindenesetre a hazai lippschik itthon szeretnék bevezetni. Szóval beszéld meg velük először.:)

Örömhernyó 2021.07.23. 15:17:51

@eßemfaßom meg áll: Nem, a UBI azt feltételezi, hogy a politikai elit nem akarja 4 évente segélyekkel, gyerekcsinálási támogatással megnyerni a választásokat.

Nem véletlen, hogy Magyarország az emberszabásúak szavazatait meg lehet venni migránsozással, buzizással, Sorosozással, meg étolaj, liszt és zsák krumpli osztogatásával. Munka nincs, de sebaj, a fideszes aktivista ad lisztet, teccik tudni kire kell szavazni. A függőségben tartott ember szavazórabszolga.
Én amúgy elég régóta egy olyan társadalomban élek, ahol az állami újraelosztás mértéke töredéke a magyarországinak. Itt nincs gyerek világra fosásáért állami támogatás, de cserébe az adók is nevetségesen alacsonyak, így az emberek nem az aktuális kormánypárt lekötelezettjei. Óvoda, iskola fizetős, kb. 150ezer forint havonta. És ez az állami, a magán nemzetközi iskola az 3 millió félévente. Ez úgymond egy szociálisan erősen jobbos társadalom ilyen szempontból. Azok a magyarok, akik jobboldali társadalmat akarnának, itt vért hugyoznának a megélhetésért.

Magyarország innen nézve egy szélbalos utópia még a Fidesz alatt is. Mondjuk az ázsiai párom pont ezért szorgalmazza, hogy ha gyerekünk lesz, költözzünk Magyarországra, mert az állam ott annyira szocialista, hogy még az iskolában sincs tandíj. Ő nem látja az ezzel járó színvonaltalanságot, a szar tanárokat, a vallási nyomulást az iskolákban.

Nyilván aki sose hagyta el Magyarországot, az elhiszi, hogy a Fidesz jobboldali, a maszop meg baloldali. És azt hiszi a baloldaliság az az, hogy valaki elfogadja, hogy egyesek kövérek. Ez a body positivity egy ugyanolyan zsákutcás identitáspoltika, mint a nemzeti hevület vagy a fekete vagy fehér faji büszkeség. Pár év alatt lecseng ez is.

G. Nagy László 2021.07.23. 15:59:24

@CSOKKI MÁLNA:

"Érdekes, hogy a liberáltak 10-20 éve még a "nincs ingyen ebéd" szólamot fújták. Mára ez teljesen megváltozott: alapjövedelemmel, meg hasonló ötletekkel jönnek."

Ez csak egy dolgot jelent: hogy az érintetteknek nincs valós ideológiai alapjuk. A "nincs ingyen ebéd " tipikus jobboldali szöveg, magam is ezt vallom. Az alapjövedelem a másik véglet.

G. Nagy László 2021.07.23. 16:02:41

@Kate Kupon:

"Gondolom, hogy ha a feleséged már elolvasta ezt a posztodat, akkor belőle nem a négy esztendős gyermeki hisztit hozza ki, ha teszel "egy romantikus kanyart a szomszédban", hanem...mit is?"

Gyermekeim anyja értelmes nő, aki ismeri a gondolkodásmódomat.

teveszmek.blog.hu/2021/07/23/_az_empatia_a_baloldaliak_erenye

G. Nagy László 2021.07.23. 16:06:56

@Örömhernyó:

"Ez a két iskola tiszta formában SEHOL nincs jelen. Magyarországon meg aztán főleg nincs jelen"

Na jó reggelt kívánok!

Persze hogy nincs jelen tiszta formájában. Ahogyan tökéletes bűntelenség és ördögi lelkület sincs tiszta formájában... Ezek ideológiai alapelvek, melyek nem attól válnak igazzá és létezővé, hogy bárki is színtiszta formájában vallaná ezeket. Talán a libertárius gondolat áll a legközelebb a színtiszta jobboldalisághoz, ám a magunkfajtából igen-igen kevés van, bárhová is nézel a világban.

G. Nagy László 2021.07.23. 16:12:32

@Örömhernyó:

"Magyarországon a nemzeti oldal tekinti gyereknek a társadalmat, olyan kommunikációt folytat, ami óvodás szinten kezeli az olvasókat, nézőket"

Magyarországon mindkét oldal totálisan gyerekként tekinti a társadalmat. A kormányoldal valamivel liberálisabb (lásd: elkötelezettség az alacsony adók mellett). Nézd meg az ellenzéket: a kifejezetten liberális túlóratörvényt azonnal rabszolgatörvénynek keresztelték át és azóta is ezzel turnéznak. Mint a legrosszabb bolsevikek :)

G. Nagy László 2021.07.23. 16:17:18

@Örömhernyó:

"A széljobbos inceleknél van az a nézet, hogy be kell vezetni a kötelező monogámiát, tehát lényegében kiutalni a férfiaknak egy nőt, hogy mindenkinek jusson egy, de csak egy. Erről Jordan Peterson is beszélt."

A jelenség, amit leírsz, valóságos és létező, magam is sokszor írtam már róla. De a kategorizálásod önkényes, vagy valamiért nem akarod látni a lényeget. Megismétlem:

Jobboldali gondolkodás: öngondoskodás, szabadság, felnőttség. A kényszerű monogámia rémálma TIPIKUS BALOLDALI idea, az EGYENLŐSDI egyik jellemző megjelenési formája.

6.Lenin 2021.07.23. 16:20:47

@Örömhernyó:

Írod, hogy Mo-on csak színvonaltalan minden, és te egy ennél jobb társadalomban élsz.

Ezt honnan kellene észrevennünk?

Szerintem egy seggfej DK-s lehetsz, az írásaid alapján, szerintem.

alöksz róz 2021.07.23. 16:22:12

@kalevaleeeeeez: "Viszont a baloldal nem tartja szégyennek, ha nem tökéletes alkattal bikinire vetkőzve megy a strandra, mert csak a jobboldal gondolja úgy, hogy ezért kigúnyolhatja, vagy joga van beszólni nekik." - ezt miből olvastad ki?

"Azt azért hozzátenném, hogy volt határozottan nem előnyös kinézetű barátnőm, aki viszont okosabb volt mint az itt beírkálgató jobbosok összesen" - ez teljesen kizárt, már én egyedül okosabb vagyok.

G. Nagy László 2021.07.23. 16:22:21

@eßemfaßom meg áll:

"az FNA azt feltételezi, hogy a választók agymosott idióták"

Pontosan. Nem véletlen, hogy a svájci népszavazáson el is bukott. Pedig Európa egyik leggazdagabb állama, ha valahol, ott volna rá lehetőség. Amit az agymosottak nem látnak: mihelyst van rá lehetőség, azonnal érdektelenné és értelmetlenné is válik. (Ahol mindenki gazdag, minek fizessenek maguknak alapjövedelmet? Ahol meg sok a szegény, sok a bevándorló, ott tényleg a gazdag középosztály adójából kéne eltartani őket?)

alöksz róz 2021.07.23. 16:32:46

@Örömhernyó: "Ha a világ legjóképűbb férfija közeledik a nő felé, akkor se kelljen igent mondani." - hát nekünk se kelljen már a dagadt csúnya szőrös igénytelen nőre igent mondani. mert ezt akarják ránk erőltetni, vedd észre

alöksz róz 2021.07.23. 16:36:49

@Örömhernyó: "Miközben az emberek ezekkel a múlt évtizedbeli álproblémákkal vannak elfoglalva, addig valóság szélsebesen elrobog mellettük. A tech multik sehol se fizetnek adót, a robotok elveszik a munkát az emberektől." - jól mondod.
ezért finanszírozzák és támogatják a multik az álproblémákat támogató politikai erőket :-)

CSOKKI MÁLNA 2021.07.23. 16:41:31

@G. Nagy László: De most azzal jönnek, hogy az alapjövedelem, vagyis hogy az az állam finanszírozza az alapvető létszükségletet( lakhatás, élelem), az nem ingyen ebéd. Hát akkor mi a faxom?

G. Nagy László 2021.07.23. 16:45:59

@CSOKKI MÁLNA: Jól látod: alapjövedelem = ingyenebéd.

CSOKKI MÁLNA 2021.07.23. 17:01:07

@G. Nagy László: És vannak más problémák is. Pogátsa szerint, ha mindenki kapna alapjövedelmet, akkor a munkáltatók, cégek egyszerűen lenyelnék. Ő csak azoknak adna, akik nem vállalnak munkát. Teszem hozzá, ezzel is vannak gondok. Egyrészt társadalmi feszültséget generálna, másrészt megjelenne egy olyan réteg, amely a nyilvántartások szerint nem dolgozik, felnyalja az alapjövedelmet, amihez még keresne okosba'. Vagyis a fekete gazdaságot is erősítené.

eßemfaßom meg áll 2021.07.23. 17:28:18

@Örömhernyó: A FNA azt feltételezi, hogy a politikai elit FNA-t felajánlója nyerni akar a következő választáson.

Almandin 2021.07.23. 17:49:08

@Örömhernyó: Ezt jól látod. Ha alapjövedelem lenne, kevésbé lehetne a szegényeket szavazatvásárlásra felhasználni.
Más: ha szégyellnél az ázsiai pároddal nálunk végigsétálni az utcán, akkor hogy is lesz ez a hazatelepülés? Vagy ha gyereked születik a nőtől, nem mered majd hazahozni, mert ki mit szól a félvér gyerekhez? Te aztán érdekes személyiség vagy.

különvélemény 2021.07.23. 17:49:51

@Örömhernyó: "Ha ő ezt kellemetlennek ítéli, akkor ha a férfi folytatja, akkor zaklatásról van szó."
Ennyi. Ez a konzervatív álláspont, feltéve, ha a nő ezt határozottan tudomására adta a férfinak.
De ugye nyugaton divat az, hogy elfogadja a "creeptől" az ingyen italt, de amikor az továbblépne, akkor rögtön zaklatás. Tehát egyértelműnek kell lenni, nem játszadozni.

"lényegében kiutalni a férfiaknak egy nőt, hogy mindenkinek jusson egy, de csak egy. Erről Jordan Peterson is beszélt"
Nem ismerem behatóan JP munkásságát, de amennyit láttam, abból azt feltételezem, hogy itt megint szélsőségesen értelmeztél valamit, mint az előző kommentjeidben.
Most találgatok, de szerintem csak arra gondolt, hogy a túl nagy szabadosság, ami ma nyugaton jellemző, megöli a kapcsolatokat, Eleve nem szokott JP sarkosan fogalmazni, nem mond evidenciákat, csak ok okozati összefüggéseket.
És akinek a "body count"-ja, ahogy fogalmazni szoktak több tucat már tini korában, annak semmi és senki sem lesz elég jó, mert legyen olyan teste, mint Huannak, annyi esze, mint Robertnek, olyan magas, mint Tyron, stb. és a nyugati média azzal mossa a nők agyát, hogy ők a hercegnők, csakis a legjobbat érdemlik, nem szabad beérni semmi kevesebbel.
Azután jön a kifutottam az időből, "hol vannak a rendes férfiak" sirám, amit az összes nyugati női magazinban olvashatsz havonta.

"Itt nem jogkövetkezményekről beszélek (bármennyire is próbálod így beállítani)."
Pedig idővel átkúszik oda, ahogy asszem a franciák akarták a füttyögést betiltani, és bármennyire is proli dolog, nevetséges ezt törvénybe iktatni.
Tehát nem lehet felelőtlenül amellett kardoskodni, hogy az érzés dönt arról, zaklatás, vagy sem, mert eljutunk a gondolatbűnök világába.

"Ha lesz lányom, biztos megtanítom neki, hogy egyértelműen jelezze a férfiaknak, hogyha nem kér belőlük. Senkinek se kell megfelelnie, igent mondania, csak mert kedvesen vagy lehengerlően, rámenősen közeledik hozzá."
Ez így helyes, ez a megoldás.

Almandin 2021.07.23. 17:56:13

@Örömhernyó: Ez a nőkiutalás szörnyű, hogy felmerült egyáltalán egy nyugati gondolkodóban. Mintha a nők tárgyak lennének és nem emberek. Másrészt ez alapvető emberi jogokat sértene, tulajdonképpen a rabszolgaság egy formája lenne, senki nem merné bevezetni.
A sok incel szerintem főleg amiatt van, hogy az 50 év alatti férfiak már nem nagyon kaptak férfias nevelést. A liberális, túlféltő, tutujgató nevelési stílus ezt eredményezi. Sok anya ráadásul elvált, amikor még kicsi volt a gyerek, és ha nem házasodott újra, sokszor nem volt férfiminta a családokban. Az egyedülálló anya úgy nevelte fiacskáját, mint egy szobacicát, elkényeztette, széltől is óvta. Következmény: férfiatlan férfi, aki nem vonzó a nőknek, mert a nők szexuálisan a határozott férfira gerjednek. Emiatt van manapság sok incel. Régen is voltak incelek, de nem ilyen tömeges jelenség volt.

alöksz róz 2021.07.23. 19:29:59

@CSOKKI MÁLNA: "Pogátsa szerint, ha mindenki kapna alapjövedelmet, akkor a munkáltatók, cégek egyszerűen lenyelnék." - az alapjövedelem hazai nagyágyúi eleve úgy képzelték el az fna-t, hogy aki dolgozik, annak a bére automatikusan csökken az alapjövedelem összegével.
no comment.

taga20 2021.07.23. 22:37:23

@alöksz róz: rözse, te kurvára egy here vagy! neked ez lenne a kánaán!:)))

alöksz róz 2021.07.23. 23:42:29

@taga20: ne ríjj, mert te se jártál volna jobban, a segélyed is annyival csökkenne

Wildhunt 2021.07.24. 08:10:42

@Almandin: a kolléga valamit félreértett. JP sosem mondott ilyet.

Wildhunt 2021.07.24. 14:34:15

@Almandin: és? Mi köze ennek JP-hez?

Wildhunt 2021.07.24. 14:37:31

@Almandin: mellesleg RH pont balos.

Glokta 2021.07.24. 16:10:26

@6.Lenin: "Szerintem egy seggfej DK-s lehetsz, az írásaid alapján, szerintem."
Ne légy nevetséges.
Szerinted seggfej DK-s, aki ezt írja?
"A liberálisoknak is megvannak a szent tehenei: genderideológia, buzerancia, migránsok, kicsit is fekete emberek folytonos panaszáradata stb."

Most mondjam azt (a te stílusodban), hogy dugd már ki a fejed Orbán seggéből?

G. Nagy László 2021.07.24. 16:14:21

@Wildhunt: A vicc az, hogy a 444 újságírója mennyire érti a szakmáját. Leírja, hogy RH libertárius, aki az egyenlőségről fantáziál… Nyilvánvaló, hogy RH balos, nem lehet libertárius!

libernyák 2021.07.24. 16:35:43

@Wildhunt: @G. Nagy László: Lehet tagadni, de Jordan Peterson is valami nagyon hasonlóról - 'kikényszerített monogámiáról' - beszélt:
"Recently, a young man named Alek Minassian drove through Toronto trying to kill people with his van. Ten were killed, and he has been charged with first-degree murder for their deaths, and with attempted murder for 16 people who were injured. Mr. Minassian declared himself to be part of a misogynist group whose members call themselves incels. The term is short for “involuntary celibates,” though the group has evolved into a male supremacist movement made up of people — some celibate, some not — who believe that women should be treated as sexual objects with few rights. Some believe in forced “sexual redistribution,” in which a governing body would intervene in women’s lives to force them into sexual relationships.

Violent attacks are what happens when men do not have partners, Mr. Peterson says, and society needs to work to make sure those men are married.

“He was angry at God because women were rejecting him,” Mr. Peterson says of the Toronto killer. “The cure for that is enforced monogamy. That’s actually why monogamy emerges."

Wildhunt 2021.07.24. 16:50:26

@libernyák: nem hasonló. A kényszerített monogámia a poligámia és a promiszkuitás tiltását jelenti, jelentette az eddigi történelemben. A kötelezően kiutalt p..na meg balos agymenés, ahogy fent is láttuk.

Wildhunt 2021.07.24. 16:52:12

@G. Nagy László: ez igazi progresszív trükk. Leírják hogy ez egy zöld paradicsom ami kékre érik, ezért evidens hogy a paradicsomok kékek.

6.Lenin 2021.07.24. 19:30:10

@Glokta:

Nem azért, ez a része engem nem érdekel. Leírt valamit, aztán saját magát cáfolta.Ilyen logikai bukfencre csak DK-sok képesek.

IdomitottFoka 2021.07.26. 13:59:43

Engem különösebben nem izgat a progresszívek savazása, de hogy a liberálisként téged nem izgat annyira az ország állami szintű szétlopása, h tizedennyi kirohanás sincs itt róla, az fura.

Wildhunt 2021.07.26. 15:40:49

@IdomitottFoka: igazad van, lehetne cikk a momentum milliárdos lopásáról. Dehát a független telexen sincs.

G. Nagy László 2021.07.26. 17:01:50

@IdomitottFoka: Ha adsz valami jó kiindulópontot, szívesen megírom. Nekem ennek kapcsán - függetlenül attól, hogy jobbos, vagy balos az érintett - csupán annyi jut eszembe: "srácok, nem szép dolog a korrupció". Ebből hogy születik poszt???

IdomitottFoka 2021.07.27. 08:39:55

@G. Nagy László: Mondjuk mit szólnál ahhoz, h a Mátrai Erőművet megvette Lölő, kirámolta a tartalékot és az állam jótékonyan visszavette, amikor látszott h amúgy tökre veszteséges a lignitégető?... Mert az egyetemek privatizálása, ööö a finanszírozásuk közhasznú alapítványba kiszervezése, hunyorogva nagyon távolról vmennyire liberálisnak is látszódhatnak (azért az alapítványok vezetősége nem annyira szakmai-piaci alapon lett kiválasztva, de ugye akinek azisten hivatalt adott...).

Wildhunt 2021.07.27. 08:52:35

@IdomitottFoka: a függetlenobjektív újságírókat akik ott dolgoznak.

IdomitottFoka 2021.07.27. 08:59:20

@Wildhunt: azért ne állj fél lábon addig. de én nem a telexről beszéltem.
süti beállítások módosítása