téveszmék

téveszmék

"Meg kell védeni a néptől jogállamot"

2025. szeptember 12. - G. Nagy László

fleck.jpg

 

Sosem bírtam Fleck Zoltánt. Már ránézésre is ijesztő. Alig idősebb nálam, de ha egymás mellé állnánk, sokkal inkább hinnék az apámnak, mint a bátyámnak. És ahogy öregszik, egyre keserűbb, egyre frusztráltabb, egyre visszataszítóbb. Mint egy örömtelen házmester, akit a gyerekek kinevetnek, a nők pedik utálkozva fordulnak el tőle. De aligha a borzalmas kisugárzása jelenti a legnagyobb gondot. Sokkal inkább az, ami e mögött áll. 

 

Talán még emlékeznek páran, amikor az ELTE tanára 2020-ban megfogalmazta: ellenzéki győzelem esetén időlegesen fel kell függeszteni a jogállamiságot... A baloldali térfélen senkit sem zavart e bolsevik kijelentés, ahogyan az EU vezetésében sem. Fleck - aki közben megjárta az utat Gyurcsánytól Magyar Péterig - azóta többször is megismételte beteg gondolatát, sőt nemrég még rá is tett egy lapáttal: fenyegetni, zsarolni kell a köztársasági elnököt - mondta, immáron a 2026-os választás után várható helyzetre utalva. Friderikusz most meghívta, hogy podcastjában magyarázkodhasson ámokfutásait illetően. Hogy legyen egy józanabb is a stúdióban, meginvitálta Hack Pétert is. 

 

Természetesen az alapvető dilemma - van-e még jogállam Magyarországon - már a beszélgetés elején megfogalmazódik. Fleck szerint nincs, bár ez esetben nem világos, hogy mit is kéne felfüggeszteni ellenzéki győzelem esetén. Hack Péter mindenesetre meggyőző érveket sorakoztat fel amellett, hogy hazánk jogállam módjára működik.

  • "Van lehetőség szabad választásokra, ugye önkormányzati választásokon jelentős városokat, itt is, ahol ülünk, Budapestet is meg tudta nyerni a kormánnyal ellentétes politikai erő."
  • "Politikai foglyok Magyarországon nincsenek. Az elmúlt 15 évben politikai okból embereket nem börtönöztek be."
  • "A bíróságok az egyes bírók személyében alapvetően függetlenek."
  • "Az emberi jogokat lehet érvényesíteni."

Hitem szerint az lenne a minimum, hogy aki belpolitikai kérdésekben megszólal, legalább ezekkel az alapvető tényekkel legyen tisztában, s ne is kommunikáljon mást.

 

Előjön a szokásos riogatás is: lesz-e egyáltalán választás 2026-ban? Hiszen Orbán ezernyi jogi trükköl kitalálhat, akár szükségállapotot is bevezethet... Hack Péter e téren is a józanságot képviseli, a másik kettő azonban elmerül a meddő fantáziálásban. Ennyi erővel vizionálhatnának nyilvános kivégzéseket is a Lövölde téren... Nyilván értem a szándékot: hergelni kell a prolit, aki a képernyő előtt ül. Na de ilyen irreális idiótaságokkal? Mikor volt olyan, hogy a Fidesz ehhez hasonló disznóságot alkalmazott volna?? Nem is értem az embereket, akik az ilyesmit képesek komolyan venni. Orbán eleddig négy teljes ciklust teljesített, s mindegyik után - annak rendje s módja szerint - parlamenti választás következett. Mi változott, amiért most másképp lenne? Ráadásul tudhatnák: a kormánypárt törzsszavazói azonnal megvonnák a támogatásukat egy efféle antidemokratikus lépés láttán. Ez nem a baloldal, ahol bármit meg lehet tenni, s a morálisan igénytelen követők bármit elfogadnak... Tényleg megdöbbentő, hogy az átlagember valóságérzékelése milyen pocsék. A minap fogadást kötöttem egyik balos barátommal, hogy egy esetleges választási vereség esetén mit tenne a kormányfő. Számomra nem kérdés: mint ahogy ez már kétszer is megtörtént, elegánsan gratulálna a győztesnek még azon az éjszakán. Ennyi. A cimborám százezret tett rá, hogy nem így lesz, hogy képtelen önként átadni a hatalmat... Én hajszoltam bele e fogadásba, mondván: ha komolyan így gondolja, akkor legyen tétje is a dolognak. Én persze nem veszíthetek, de abban bízom, hogy ő sem fog; 2026 nem az az év lesz, amely Orbánt búcsúztatja. 

 

A kedvenc részem - a poszt címét is ehhez igazítottam - az, amikor a demokrácia és a jogállamiság egymásnak feszülése kerül napirendre. Fridi felhozza a CEU-ügyet, Hack Péter pedig kifejti: bár az ő ízlését zavarta a kormány akkori döntése, ám a választókét szemmel láthatóan nem; ők ezt követően is kétharmadot szavaztak a kormánynak. Amíg ezt előadja, az operatőr Fleck Zoltánra fókuszál, aki tiltakozóan rázza a fejét: "Amikor Európában igazán megerősödik az az alkotmányos gondolat, hogy a demokrácia érvrendszere, tehát hogy a választásokon majd megítélik az emberek, hogy mi történt, és felhatalmazást adnak, vagy elvesznek felhatalmazást egy kormányzati működésmódtól, az súlyos tragédiákhoz is vezetett." Nyilván Hitlerre és a náci Németországra gondol, de megtehetné azt is hogy konkrétan Magyarországról beszél. A későbbiekben lekezelően nyilatkozik hazánkról - mi nem tudhatjuk, mi is a demokrácia, mi is a jogállam -, holott nálunk még soha a büdös életben nem történt olyan, hogy szabad választások során szélsőséges erők jutottak volna hatalomra. A dilemma már önmagában is izgalmas. Az emberiség történetében évszázadok teltek el úgy, hogy uralkodók, főpapok, született arisztokraták döntöttek a világ sorsáról, az egyszerű embert soha meg nem kérdezve. A felvilágosodás, az angol és a francia forradalom ennek vetett véget; ezeket követően már lehetetlen volt a tekintélyre való hivatkozás. Lassan kialakultak a különböző demokráciák, amelyeknek a lényege, hogy törvény előtt egyenlőek vagyunk, s a köz dolgában mindannyiunk szava pont ugyanannyit ér. Az évezred végéig ez a szemléletmód szentnek és megkérdőjelezhetetlennek számított, ám mára valami markánsan megváltozott. Fleck Zoltán és a hozzá hasonló ócska, balos világforradalmárok ráébredtek, hogy beteg világlátásuk soha nem kerülhet természetes többségbe, így elkezdték visszasírni a tekintélyelvű korokat - nyilván maguknak vindikálva a jogot, hogy megmondják a tutit, a frankót, a követendőt. Mára kiderült: a nép alkalmatlan arra, hogy megfelelő vezetőt válasszon, s megfelelő szabályokat alkosson a hétköznapi létezést illetően. Felkent értelmiségiekre van szükség - a többség éretlen, taknyos kölyök csupán. A demokrácia nem több, mint populista óvoda, amennyiben a választók nem kérnek a szélsőbalos őrületből. 

 

Vajon mi járhat Fleck Zoltán fejében, ha eltekintünk a féktelen gőgtől és hatalomvágytól? Hogy az emberek tényleg alkalmatlanok a felelős döntéshozatalra? Százezer év evolúciója sem volt elég ahhoz, hogy ne pusztítsuk el önmagunkat? Adott egy világfelforgató, terroristákat pénzelő milliárdos, aki a tökéletesen felesleges, agymosó egyetemének egyes részlegeit Bécsbe költöztetni kényszerült. Ez akkora katasztrófa, hogy akkor már érdemesebb volna felszámolni a demokráciáit is, hogy ilyesmi meg ne történhessen? A nemzetközi baloldal által megvalósított, feltüzelt vagy épp elnézett erőszak és vérengzés valamiért nem lépi át az ingerküszöbét. A Tisza Párt által felkorbácsolt, idehaza száz esztendeje nem látott indulatosság, sőt az akasztás, az IFA-plató is frankó. Csak a CEU-ért kár... Hát... tényleg hányni tudok a baloldaltól.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr5218947240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 10:56:17

Fleck Zoltán úgy néz ki mint egy Gestapo tiszt, valszeg ez a belső jellemének kivetülése. De ez már csak hab a tortán.
A gond az, hogy a társadalom egy nagyobb része gyakorlatilag a Matrix rabja, egy álomvilágban élnek. Nagyon remélem, hogy nem neveltünk fel egy szörnyeteg generációt akinek fontosabb a saját egojuk mint a másik ember.
Én azt látom, ezek olyanok, hogy mielőtt a nyakadra teszik a kötelet előtte beszorják csillámporral. Tragikus.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 10:58:30

A leginkább beszédes az, ahogy ezek a Csillámpónik reagáltak Charlie Kirk kivégzésére.
Persze az ukránok sem érdeklik őket, szemrebbenés nélkül hajtják őket vágóhídra.
Nyílván rájuk is szórnak egy kis csillámport, attól mindjárt más lesz az egész.

G. Nagy László 2025.09.12. 11:27:18

@nemecsekerno_007:

"Fleck Zoltán úgy néz ki mint egy Gestapo tiszt, valszeg ez a belső jellemének kivetülése. De ez már csak hab a tortán."

Szerintem ez egyáltalán nem lényegtelen szempont. Az ember 30 éves kora után felelős az arcáért - ez pszichológiai alaptézis. Fleck nem nézett ki mindig így. Sokkal jámborabb, barátságosabb arca volt 20-30 éve. A gyűlölet és a frusztráció torzítja így el az ember fizimiskáját.

"A leginkább beszédes az, ahogy ezek a Csillámpónik reagáltak Charlie Kirk kivégzésére."

Döbbenet. Mindenkinek intő jel: a baloldal nem csupán irigy és rabló szándékú, de a gyilkolás sem áll távol tőlük. Valójában már Marx meghirdette az erőszakot, mondván: a forradalom eszméje sokkal fontosabb, mint az emberélet... Nos, ezt hívják fasizmusnak.

Boldeone2 2025.09.12. 12:05:30

Tisza Párt által felkorbácsolt, idehaza száz esztendeje nem látott indulatosság"

-Tegyük hozzá, ebben szinte 100% - ban az Orbán-kormánynak van felelőssége, nem pedig nem létező baloldalnak!
Orbán vezet állami gyűlöletkampányokat, amióta Orbán hatalmon van, a nem vagy szinte létező baloldal eleve eszköztelen. A törvények gondoskodnak róla, hogy külföldről ne kaphassanak támogatást, míg a Fidesz állampártként funkcionálva ezermilliárdos közpénzekkel gazdálkodik, hatalmas erővel támadva a másképp gondolkodókat
Az egyéni szabadságjogok is sérülnek, mint a gyülekezési jog, amit már 2x szigorítottak, sumák módon; de a rendőrségi törvény is sokkal szigorúbb, indok nélkül, házkutatási engedély nélkül betörhetnek bárkihez!
Lopakodik a diktatúra, egyre jobban...
A titkosszolgálat és a TEK a Fidesz magánhadserege, bárkit megfigyelnek, lehallgatnak, aki ellenzéki; az ügyészség vegetői Orbán saját emberei
A hatalmi ágak nincsenek különválasztva, ezt érzekeli Fleck is
A szerencse annyi, hogy a bírák is utálják a rendszert így a politikai nyomásra gyakran másképp ítélnek, mint ahogy a rezsim elvárná

A lényeg: egy monolit, állampárti rezsimben élünk, lassan 16 éve, ami nem lehet jogállam. Azt, hogy Orbán átadja- e hatalmat, nem tudom, de van esély, hogy nem...

Ez egy kvázi modern, diktatórikus rezsim, ha Orbán bukik, akkor vége a NER- rendszernek és az állampártnak
Óriási dolgok forognak kockán
Az, hogy Budapestet benézték, véletlen volt. Azóta ott úgy alakították át a választási rendszert, - arányosra- hogy nekik jó legyen, országosan maradt az aránytalan
Európa egyik legrosszabb választási rendszere

Boldeone2 2025.09.12. 12:21:05

Mára kiderült: a nép alkalmatlan arra, hogy megfelelő vezetőt válasszon, s megfelelő szabályokat alkosson a hétköznapi létezést illetően"

- Az derült ki, hogy a modern tömegdemokrácia sérülékeny. Az emberek jelentős része könnyen manipulálható. Az emberi lelekekért megy a harc, ami egyre ádázabb. Az autokratikus beállítottságú vezetők egyre nagyobb hatalomra tesznek szert!

Trump a 3. ciklusára készül, nem vicc! Felrúgna minden konvenciót " a népre hivatkozva"
Minden diktátor a népre vagy nemzetre/ államra hivatkozik, amikor kiépiti az elnyomó rendszerét!

20 éve nem volt ilyen, forgott normálisan a politikai hatalom, bal- jobb...

A szélsőjobb populista vezetők rúgták fel DEMOKRÁCIA SZABÁLYAIT , ezért van polgárhàború közeli állapot sok helyen a világon!

Ahol erős a demokrácia ott megszabadulnak tőlük, máshol "ÖRÖKRE " maradnak. Orbán is örök darabnak tűnik...A diktatórikus államrezsim - még - teljes erővel mögötte, meg a főként manipulálható, iskolázatlan, kistelepülési lakosság

Boldeone2 2025.09.12. 12:25:01

Brazíliában működik a demokrácia:

444.hu/2025/09/12/27-ev-bortonre-iteltek-a-volt-elnok-bolsonarot-katonai-puccs-szervezeseert-braziliaban

Lényegében Trump is börtönt érdemelne, ugyanezt csinálta: puccsra biztatott

nemecsekerno_007 2025.09.12. 12:51:02

@Boldeone2: Nyomod ezeket az ótvar paneleket.
Az Eu parlament érdemesnek tartott egy drogos bűzözőt, aki a rendőri intézkedés közben meghalt arra, hogy egy perces felállással tisztelegjen előtte.
De egy büntetlen előéletű ember kivégzésszerű agyonlövése ugyanezt nem érdemli meg.
Na ilyen a ti értékrendetek.

Boldeone2 2025.09.12. 13:42:41

@nemecsekerno_007: Nem is ez a parlament volt 5 éve..

Az EU parlamentnek nem ez a dolga. Nyilvánvaló, ezt bizonyos pártok politikai kampányra mások lejáratására próbálják felhasználni. Sajnálja mindenki ezt az embert, de egyesek a halálából akarnak politikai tőkét kovácsolni...

nemecsekerno_007 2025.09.12. 13:56:59

@Boldeone2: Elmész te a picsába. Mindent (is) megpróbáltok megmagyarázni, nekem már kurvára elegem van ebből.

Te még Morpheus-al is leálltál volna vitatkozni, hogy hát nem lehetne a piros és a kék kapszulából is egy felet?!?!

De akkor nézzük, hol van a hazug csúszómászó érvelés ebben amit írtál:
1. ,,Az EU parlamentnek nem ez a dolga...,,
- teljesen indifferens: mert nyilván akkor sem volt dolga amikor a drogost ,,ünnepelték,,
2. ,,bizonyos pártok politikai kampányra mások lejáratására próbálják felhasználni...,,
- ugyanúgy indifferens: akkor is erre használták amikor a drogosra emlékeztek.

A bicska kinyílik az ember zsebében téged olvasva. Kifacsart, kicsavart érvelési hibákkal telenyomott filozofálgatás kb. mint a Gordiuszi csomó. Na ha valami akkor ez a Kádári értelmiség szellemi öröksége és nem tudtok kigyógyulni belőle, ezt bizonyítja a 15 év Fidesz kétharmad.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.12. 14:07:57

Aha. Baloldal morálisan igénytelen. Te meg tapsikolsz a pedofidesznek.
Amúgy milyen baloldal te faszparaszt?!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.12. 14:09:16

Tisza párt által felkorbácsolt indulatok. Az. Nettó hazug propaganda lacikám!!

Ambiorix 2025.09.12. 14:18:07

Véleményem szerint jogállam az, ahol az állam központi szervei (az egyes hatalmi ágak) a jog uralma alatt, egymástól elhatárolva, egymást is ellenőrizve működnek. Ha azonban a köztársasági elnök, az alkotmánybíróság elnöke, az alkotmánybírák, a kúria elnöke, a legfőbb ügyész és a számvevőszék elnökének a zsebében is legalább virtuálisan a kormánypárt párttagsági könyve lapul, ott jogállamról nem lehet beszélni. Azt pártállamnak hívják, egypártrendszernek, parlamentáris diktatúrának, esetleg “népi demokráciának.” Ott a hatalommegosztás csak egy átlátszó fügefa levél, bokréta a központi akaraton alapuló monolit hatalomgyakorláson.

Az egész rendszert legjobban a közjogi méltóságok ejtőernyős kalandjai leplezik le: alkotmánybírókból köztársasági elnökök, legfőbb ügyészből alkotmánybíró, legfőbb ügyész helyetteséből kúriai elnök: kádereink csereszabatosak, garantáltan ugyanabban a csapatban játszanak.

Mo. Ilyen szempontból nem jogállam, nincs mit felfüggeszteni, csak a helyreállítás jöhet szóba.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 14:41:23

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ilyenek vagytok faszparaszt. Ha nem tetszik akkor talán gondolkozzatok el kicsit. Már az ukrajnai háború kapcsán is írtam erről, ott több 100 ezer ukrán halt meg, ami nagyrészt az olyanokan köszönhető mint amilyen te meg Boldone vagytok. Persze mindezt Putyinnal és a szabad médiátokkal közösen hoztátok össze.
1. Amiről írtam az egyértelmű értékválasztás: Drogos bűnöző vs. Büntetlen előéletű polgár
2. Az egyik maximum gondatlanságból elkövetett emberölés a másik az gyakorlatilag kivégzés
3. Kádár 2.: baszd meg, máskor meg azt mondjátok Rákosi. Egyiket se választották meg. Orbánt megválasztották ami azt jelenti, hogy a többséget képviseli. Még azokat is képviseli akik nem rá szavaztak, bármilyen hihetetlen.
4. Hazudtok, csúsztattok, önellentmondásokba keveredtek de a szemetek se rebben
5. A kedvenc médiumaitok gyakorlatilag csak hergelnek 15 éve. Pénzért.
6. El kéne dönteni, hogy annak a közösségnek az oldalán álltok-e amit Magyarországnak hívnak vagy rábuktok bármilyen faszra ami külföldröl kerül elétek.
7. Eddig számtalanszor bizonyítottátok be, hogy nem ennek a közösségnek az oldalán álltok, ezt is lehet de akkor ne sok jóra számítsatok Magyarországtól.
8. A többségnek kurvára elege van már abból, hogy szégyelnie kell magát azért mert ehhez a közösséghez tartozik.
9. Évtizedek óta mérgezitek az embereket ebben az országban és az utóbbi 15 év volt a csúcs. Azt gondoljátok, hogy ehhez is jogotok van?! Ez is valami alapvető emberi jog, hogy teleokádjátok közéletet hazugságokkal, féligazságokkal, csúsztatásokkal mert a szabad médiátok ebből él?!
Most így ennyi, talán átment pár dolog. De a lényeg, hogy ilyenek vagytok. Egy drogos bűnöző mellett álltok ki.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 14:44:31

@Ambiorix: Franciaország jogállam. Épp most fogyasztják asszem a harmadik miniszterelnöküket ebben az évben.
Nagyon szép amit írsz, de az olyan kisebb országnak mint Magyarország fontosabb a működési biztonság.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.12. 14:47:40

@nemecsekerno_007: Ezt miért nekem mondod?! Nem vagyok én fideszes!!

nemecsekerno_007 2025.09.12. 14:49:20

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Kurva vicces, hülyegyerek.
Ilyenek vagytok. Inkább egy drogos bűnözőhöz dörgölőztök.

Glokta 2025.09.12. 15:19:52

"Na de ilyen irreális idiótaságokkal? Mikor volt olyan, hogy a Fidesz ehhez hasonló disznóságot alkalmazott volna?? Nem is értem az embereket, akik az ilyesmit képesek komolyan venni. Orbán eleddig négy teljes ciklust teljesített, s mindegyik után - annak rendje s módja szerint - parlamenti választás következett. Mi változott, amiért most másképp lenne? Ráadásul tudhatnák: a kormánypárt törzsszavazói azonnal megvonnák a támogatásukat egy efféle antidemokratikus lépés láttán. Ez nem a baloldal, ahol bármit meg lehet tenni, s a morálisan igénytelen követők bármit elfogadnak... Tényleg megdöbbentő, hogy az átlagember valóságérzékelése milyen pocsék. A minap fogadást kötöttem egyik balos barátommal, hogy egy esetleges választási vereség esetén mit tenne a kormányfő. Számomra nem kérdés: mint ahogy ez már kétszer is megtörtént, elegánsan gratulálna a győztesnek még azon az éjszakán. Ennyi. A cimborám százezret tett rá, hogy nem így lesz, hogy képtelen önként átadni a hatalmat... Én hajszoltam bele e fogadásba, mondván: ha komolyan így gondolja, akkor legyen tétje is a dolognak. Én persze nem veszíthetek, de abban bízom, hogy ő sem fog; 2026 nem az az év lesz, amely Orbánt búcsúztatja. "

Hát én nem hiszek abban, hogy "a kormánypárt törzsszavazói megvonnák a támogatásukat" (a másfél milliós mag biztos nem) ha Orbán jó kifogást talál.
Viszont ettől függetlenül sem hiszem hogy Orbán ezzel megpróbálkozna - abban a pillanatban, amint megteszi, tömegtüntetések törnének ki, az EU leállítana minden pénzt, a hetes cikkelyt alkalmaznák Magyarországra és megfosztanának minket a szavazójogunktól. Ezek után nem tudna sokáig fenntartani a hatalmát.
Még a "2020-as Trump"-féle forgatókönyvvel (választási csalás reklamálásával, vagy erdélyből még pár százezer levélszavazat előkerítésével amelyek megofrdítják az eredményt) se hiszem, hogy megpróbálkozna, mert az átlagember nem hinné el (Orbán uralta az országot 16 évig), és ugyanazon következményei lennének, csak hosszabb távon.

Szerintem ellenzéki véleményvezérek azért hiszik el hogy Orbán ilyennel próbálkozna, mert ők azt gondolják, hogy Orbán veresége valamiféle exisztenciális veszélyt jelentene rá, hogy ő 2-3 éven belül börtönbe kerülne lopásért vagy kénytelen lenne Oroszországban menedéket kérni.

Ennek a valóságban a valószínűsége gyakorlatilag nulla - még kétharmados ellenzéki győzelem esetén (aminek az esetén a gazdasági elit mint Csányi jó része "átállna", és többen is kitálálnának fideszes korrupciós ügyekről mitn ahogy balosok is teték 2009 után, amikor a vereség nyilvánvalóvá vált) is nagyon valószínűtlen, hogy Orbánt bármivel el tudnák ítélni (ahogy Gyurcsányt se tudták), lojális emberek bevédenék (és eleve valószínűtlen, hogy bármiféle korrupcióra személyesen utasítást adott vagy egyértelmű utalást tett). Feles ellenzéki többség (aminek jóval nagyobb az esélye) esetén meg ő lenne az ellenzék vezére, a Tiszának nagyobb gondja is lenne annál, mint hogy Orbán ellen vádakat koholjon - például az országot kéne kormányozni a rengeteg beépített kormánypárti "fék és ellensúly" (Költségvetési Tanács, Legfelsőbb Bíróság etc) ellenében -, és a legtöbb korrupciós vizsgálat kudarcba fulladna, mert sokan azt gondolnák, hogy a "MAgyar Péter-interregnum" csak 4 éves lesz és 2030-ban ORbán visszatér.

elona 2025.09.12. 15:58:10

"Elfogták a Charlie Kirk konzervatív médiaszemélyiség elleni merénylet feltételezett elkövetőjét – jelentette be Donald Trump amerikai elnök pénteken egy interjúban.
Donald Trump a Fox News hírtelevízió reggeli műsorának adott stúdióinterjú elején közölte, hogy a hatóságok őrizetében van a gyanúsított. Részleteket nem közölt. Nem sokkal korábban Utah államban is bejelentették, hogy a gyanúsítottat letartóztatták.

Az elnök elismerését fejezte ki a nyomozásban részt vevő rendőrségi erők felé. Gyors bírósági tárgyalást sürgetett, és reményét fejezte ki, hogy az elkövetőt halálra ítélik majd a büntetőeljárás végén."

JOGÁLLAMBAN FELKÖTNI AZ ILYEN GYILKOSOKAT!!!!!!!

MAGYARORSZÁGON IS JOGÁLLAM VAN, VISSZAÁLLÍTANI A HALÁLBÜNTETÉST!!!!!!

HA AZ USÁ-BAN LEHET HALÁLBÜNTI, AKKOR NÁLUNK MÉRT NEM????
(...az a "jogállam" mércéje, hogy van-e halálbünti????)

elona 2025.09.12. 16:28:52

"Kevésbé nem is érdekelhetne! – mondta Donald Trump a Fox News műsorában arra a kérdésre, hogy hogyan lehetne megjavítani az országot Charlie Kirk meggyilkolása után, hogy ismét összefogjanak.

A jobboldali radikálisok sokszor azért radikálisok, mert nem akarják látni a bűnözést, aggódnak a határ miatt. A baloldali radikálisok jelentik a valódi problémát, mert kegyetlenek és szörnyűek!"

Boldeone2 2025.09.12. 16:30:55

@nemecsekerno_007: többségnek kurvára elege van már abból, hogy szégyelnie kell magát azért mert ehhez a közösséghez tartozik"

- A többség már nem ti vagytok, szégyenember! Tönkretettétek az országot, 4 éve csak vegetál a gazdaság, miközben az árak folyamatosan emelkednek! Megélhetési és lakhatási válság van, horror élelmiszerárak. Az egészségügy nem funkcionál, mert sunyi módon tönkretettétek és leépítettétetek a vidéki klinikákát, a kiskkinikumokat beleértve! A máv 40-50 éves kocsikkal üzemel, a legtöbb klíma nélküli. A szegények, a kiszolgáltatottak száma növekszik, miközben Orbán és sleppje nagyobb vagyont akvirált, mint bárki a történelem során!
Az ország az orosz érdekeket képviseli, Orbán egy szánalmas kis felforgató pöcs- az agresszor pártján, EU - források alig jönnek, de 2027- től még ennyi sem lesz!

TAKARODJATOK el a kvázi fasiszta rezsimmel együtt! Jöjjön Magyar Péter!

G. Nagy László 2025.09.12. 16:35:57

@Ambiorix:

"Véleményem szerint jogállam az, ahol az állam központi szervei (az egyes hatalmi ágak) a jog uralma alatt, egymástól elhatárolva, egymást is ellenőrizve működnek. Ha azonban a köztársasági elnök, az alkotmánybíróság elnöke, az alkotmánybírák, a kúria elnöke, a legfőbb ügyész és a számvevőszék elnökének a zsebében is legalább virtuálisan a kormánypárt párttagsági könyve lapul, ott jogállamról nem lehet beszélni."

Ez világos, de hol láttál olyat, ahol ez a rózsaszín vágykép működött? Mindenki mindenhol a felhatalmazásának mértékében él a hatalmával. Így van ez Amerikában is, így volt ez Hornék idejében is idehaza.

G. Nagy László 2025.09.12. 16:37:51

@Glokta:

"Ennek a valóságban a valószínűsége gyakorlatilag nulla"

Ugyanígy látom.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 16:39:37

@Boldeone2: Inkább a hazug csuszómászó érveléseddel kapcsolatban reagálj, ne mellébeszélj. De bizony többség, bármennyire fáj.
Döntsd el te is, hogy azzal a közösséggel vagy-e amit Magyarországnak hívnak vagy továbbra is lefekszel a külföldi érdekeknek.
,,Te jelentettél fel Csetneki?!?!?!,,

Boldeone2 2025.09.12. 16:43:42

@Glokta: mert sokan azt gondolnák, hogy a "MAgyar Péter-interregnum" csak 4 éves lesz és 2030-ban ORbán visszatér"

- Ez egy érdekes felvetés: mi lenne ha Magyar győzne? Szerintem Orbánnak és a Fidesznek, de a NER- nek is vége lesz. 4 év ellenzékben, pénztelenségben brutál nehéz
Sem a Megafon sem más milliárdos propaganda nem jutna forráshoz, tutti hogy egymást kezdenék el nyírni. Kicsit már volt ilyen 2022 után, pedig akkor győztek
Orbán egója sem élné túl a veszteséget, szerintem..

Már nem ugyanaz az ember mint régen. Régen tudomást sem vett az ellenfélről, sőt, levegőnek nézett mindenkit, még a nevek kiejtését is kerülte...
Most mit csinál? Podcastból podcastba szaladgál, bohócot csinál magából...Az ilyen taktikaváltás mindig rizikós...
Hibát hibára halmoz szerintem, népszavazás a Tisza adóterveiről?
Ezt Magyar Péter megköszöni, mert el tudja mondani a párt valós terveit, sőt, érzek egy olyan implicit közhangulatot, hogy a szupergazdagok megadóztatása nincs a többség ellenére
Folyt...

Boldeone2 2025.09.12. 16:45:11

@nemecsekerno_007: De bizony többség"

- Lófaszt a többség! A Nézőpontot kivéve, a többi közvéleménykutatónál mindenhol - erősen - a Tisza vezet

Boldeone2 2025.09.12. 16:50:15

Medián, Publicus, Republikon, Idea, Závecz- mindenki erős Tisza vezetést mér, a Fidesz nyárra stablizálta helyzetét, van akinél minimálisan javított

nemecsekerno_007 2025.09.12. 17:01:52

@Boldeone2: Figyejjél kiscsávó:
1. Választást kell nyerni, nem közvéleménykutatást
2. A Fidesz nyerte a választásokat 2022-ben, vagyis legitim kormány
3. Ha közvéleménykutatásokra hivatkozva uszítotok a kormány ellen, az államellenes tevékenység, semmi több.
4. Az ilyet minden überdemokratikus államban is durván szokták ,,jutalmazni,,
5. Szóval ne gyere a szokásos sunyi, csúszómászó érveléseddel
6. Döntsd el, hogy Magyarországgal oldalán állsz, vagy a külföldi befolyásén.

Wildhunt 2025.09.12. 17:03:38

@nemecsekerno_007: egy szörnyeteg generációt

De igen.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 17:13:09

@Wildhunt: Ne legyen igazam, próbálok azért optimista lenni. De nagyon ilyesztőek ezek a szörnyetegek akik Csillámpóninak álcázzák magukat.

Boldeone2 2025.09.12. 17:43:40

@nemecsekerno_007: Figyelj kiscsávó! Én 185 vagyok, lényegében 35 éve edzek, így nem vagyok kiscsávó, veled ellentétben!

Tojok a kormányodra! Az, hogy mi volt 2022- ben, ma már nem releváns, most 2025- van! Megváltoztak az erőviszonyok!
Az Orbán- kormány nem Magyarországot képviseli, hanem a nagyhatalmak csicskája!

Boldeone2 2025.09.12. 17:48:06

@nemecsekerno_007: vagyis legitim kormány"

- Csalárd módon nyert választást a Fidesz: hatalmi törvénykezés, ezermilliárdos propaganda, ahogy a többi autoriter rezsimben teszik. Orbán mestere a hatalom kisajátításának! Nincs EGYENLŐ feltételekkel folyó politikai verseny, így a választás sem szabad! Az olyan vén hülyéket mint te, könnyen manipulálják!

Boldeone2 2025.09.12. 17:53:14

@nemecsekerno_007: Ember, neked egy értelmes, releváns hozzászólásod sincs! Csak Orbán seggét nyalod folyamatosan és/ vagy " baloldalazol" ...Szánalom...

nemecsekerno_007 2025.09.12. 18:05:42

@Boldeone2: Ne jussunk el oda, hogy ki kelljen próbálnod mit ér a 35 év edzés egy anarchiában.
Elég annyi hozzá, hogy nem a magadfajta fog fegyvert kapni az államtól, hogy megvédje a családját ha annyira eldurvul a helyzet. Bármilyen hihetetlen én épp ezt szeretném elkerülni.
Te viszont nagyon ebbe az irányba akarnád terelni a dolgokat. Ebből baj lesz more.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 18:11:19

@Boldeone2: ,,Csalárd módon nyert választást a Fidesz: ,,

Tényleg?!?! Akkor miért is nem lázadt fel a többség 15 év alatt BASZD MEG?!?!?!?!?
Gondolkozzál már. Nem arról van szó, hogy két ciklus futott le és nem lázadtak fel a ,,Csalárd módon megnyert választás miatt,, 15 év BASZD MEG. Gondolkozzál már.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 18:14:03

@Boldeone2: Nincs értelmes, releváns hozzászólásom?!?!?
Még mindig nem reagáltál arra amit a csúszómászó érvelésed miatt írtam.
A drogos bűnöző mellé álltál BASZD MEG!!!! És még meg is magyarázod BASZD MEG!!!!
Ráadásul annyira átlásztó, csúszómászó módon, hogy a bicska kinyílik az ember zsebében.
Mint egy szappanozott angolna, aztán csodálkozol, hogy Oscar bácsi nem gyün.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.12. 19:38:01

@nemecsekerno_007: Azért putyinfaszt vedd ki közben a szádból!
És bizony igen. Kisebbségből követelőzöl.
Azelőtt csak simán ostoba voltál. Most meg agresszív idióta lettél.
Már ha még ugyanaz használja ezt a nevet.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 19:42:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: George Floyd, te fasz. Miért játszod a hülyét?!
Aztán csodálkoztok, hogy Oscar bácsi nem gyün.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 19:45:05

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Kurvára vicces vagy.
Azt a sok ukrán hullát ti hoztátok össze Putyinal, BASZD MEG!!!
De meg se karistolja azt a kurva nagy arcotokat. Kurvára nem érzitek, hogy mit csináltatok.
Erre írtam azt, hogy remélem nem neveltünk fel egy szörnyeteg generációt.
Aki beszórja csillámporral a kötelet mielőtt a nyakadba rakja.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.12. 19:48:30

@nemecsekerno_007: az orosz és az ukrán halottakat putyinnak "köszönhetjük". Nincs de, nincs ha, meg nem az EU meg a soros meg a Gyurcsány meg a. Brüsszel Peti.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 19:48:45

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Na, a jólértesült, mindent látó valódi demokrata.
Aki nem dől be az Orbáni Propagandának.

elona 2025.09.12. 20:17:45

@nemecsekerno_007:

Te nem vagy normális!

Leállsz vitatkozni ezzel a vadbarom Boldival?!!!

Ez a vadbarom állat évtizedeket élt a fejlett nyugaton, majd hazadisszidált Magyarországra, mert szar volt a nyugat, most meg itten minden is szar neki!!!!

BOLDINAK ESZE NINCS, NŐJE NINCS, GYEREKE NINCS, VISZONT VAN KIBASZOTT NAGY EGÓJA!!!!!!

BOLDIT CSAK A GYŰLÖLET ÉLTETI, ÉS CSAK AKKOR BOLDOG, HA MINDENKI MÁSNAK ROSSZ!!!!!!!

nemecsekerno_007 2025.09.12. 20:17:48

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Te is nyomod ezt a csúszómászó érvelést.
Arcod mint a rinocérosz bőre, BASZD MEG.
Kérdezz már meg az orosz átlag Iván-t, hogy szerinte is Putyin miatt haltak meg az oroszok?!
Persze semmiről se kérdeztétek az oroszokat, mert ők ugye alsóbbrendűek.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 20:19:33

@elona: Bocs, idealista vagyok. De asszem azért tudat alatt valami csak átment, mert eléggé felkapta a vizet. Persze nem rám kéne haragudnia, hanem magára.
Ez az első lépés a gyógyulás útján.

elona 2025.09.12. 20:20:08

@nemecsekerno_007:

Boldi teljesen egyértelműen impotens, és az impotenciájáért az Orbánt hibáztatja!

Viszont kibaszott kigyúrt a teste.......

elona 2025.09.12. 20:21:23

@nemecsekerno_007:

Boldi az ideális ballibsi!!!

AGYA SEMMI, VISZONT KIGYÚRT A TEST!!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.12. 20:25:52

@elona: Te viszont se kigyúrt testtel se aggyal nem rendelkező ideális fideszes vagy.

elona 2025.09.12. 20:25:53

@nemecsekerno_007:

Boldi egy tipikus ballibsi vadbarom!!

Ezzel szemben a Magna cum laude egy megmosolyogtató troll, aki csak hülyülni jár ide....
(...abban közösek, hogy gyűlölik Orbánt/a Fideszt....)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.12. 20:27:15

@nemecsekerno_007: nekem csak putyinnal van bajom, nem az átlag orosszal faszfejkém.

elona 2025.09.12. 20:29:41

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Gyermekem!

Így 70 felé nekem már nem kell kigyúrt test.... és kigyúrt agy sem....

AZ ÉN ÉLETEM ÍRIGYLÉSRE MÉLTÓ! ... EZ TELJESEN FÜGGETLEN A KORMÁNYTÓL...

3 GYERMEKEM, ÉS 8 UNOKÁM VAN, MIND ITT ÉLNEK A KÖZELEMBEN...

NEKEM MINDEN NAPOM CSODÁLATOSAN TELIK A KÖRÜKBEN....

nemecsekerno_007 2025.09.12. 20:30:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Erről azért nem ártana az átlag oroszt is megkérdezni, mielőtt megmondanád, hogy melyik másik oroszt szeresse vagy gyűlölje.
Ilyen gyarmattartó mentalitással akarod te megmondani akárkinek is, hogy mit csináljon vagy mit ne?!?! Azt a népek nem igazán komálják, lásd India-Kína-Oroszország Sanghai-i Konferencia.

nemecsekerno_007 2025.09.12. 20:33:54

@elona: Jaja, azt én is több forrásból hallottam, hogy a merevedési zavar mennyi embert érint.
Én nem is gondoltam volna. Nem véletlen, hogy annyi pottencianövelő reklám van a tévében.
Nekem másfajta problémáim vannak :))))))
Remélem ha ilyenekkel vitatkozok attól azért nem lesznek merevedési problémáim.
:))))))))))))))))))))))))))

elona 2025.09.12. 20:40:39

@nemecsekerno_007:

Ja!

Boldi egy önimádó, impotens vadbarom, akinek egyetlen öröme az életben, hogy kigyúrt a teste, és gyűlölhet mindenkit!

elona 2025.09.12. 20:42:38

@nemecsekerno_007:

Boldit én mán hónapok óta nem olvasom.....viszont olvasgatom a neki írt válaszokat.... tényleg elképesztő, hogyan élhet valaki ekkora gyűlölettel, mint ami a Boldiban van....

elona 2025.09.12. 20:50:36

"Mit lehet tudni Tyler Robinsonról, a Kirk-gyilkosság gyanúsítottjáról?"

"A CNN összeállítása szerint Robinson a Utah állami Washingtonban nőtt fel, innen nyert felvételt a Utah Állami Egyetemre, de egy szemeszter után otthagyta az iskolát.

A feltételezett elkövető napjainkban a Utah állam délnyugati csücskében található St. George nevű csendes kisvárosban élt a szüleivel, amely három és fél órányi autóútra van a Utah Valley Egyetemtől, ahol szerdán agyonlőtték Kirköt.

Charlie Kirk előadását említette is a családjának. Azt mondta nekik, hogy nem szereti őt, és tele volt gyűlölettel iránta."

NA, KB. BOLDIT TUDOM ÍGY ELKÉPZELNI, MINT EZT A TYLER ROBINSONT!!!!

elona 2025.09.12. 20:55:38

"Büntetlen előéletű, a feltételezett merénylő"

"Charlie Kirk előadásáról családjának azt mondta, hogy nem szereti őt, tele volt gyűlölettel iránta. Kristin Schwiermann, a család egyik szomszédja a USA Todaynek elmondta, évtizedek óta ismerte Robinsonékat. A feltételezett elkövető mindig nagyon csendes volt, alig pár barátja akadt. Azt hiszem inkább a zene világa érdekelte, nagyon okos volt – mondta Schwiermann. A szomszéd a közösségi médiát okolja a történtekért!"

SZERENCSÉTLEN HÜLYEGYEREKNEK A BALLIBSI MÉDIUMOK TELJESEN ÁTMOSTÁK AZ AGYÁT!!!!!!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.12. 20:56:46

@elona: az jó, hogy ti beszéltek gyűlöletről.

elona 2025.09.12. 21:01:33

Azért sokkal fejlettebb az EURÓPAI DEMOKRÁCIA ÉS JOGÁLLAM, MINT AZ USÁ-BAN, mert, ha itt lelősz egy politikust, egy influencert, vagy akárkit, akkor itt maximum 20 évet kaphatsz, meg elnöki kegyelem, meg ilyesmik.... addig az elmaradott rendszerekben, mint pl. az USA, az ilyenért simán felkötnek!!!!

elona 2025.09.12. 21:07:14

Nekem persze továbbra is az motoszkál a fejemben, hogy ez a Tyler Robinson, milyen médiumokat olvasgatott, hogy eljutott odáig, hogy leölje ezt a szerencsétlen Charlie Kirk-öt????

MERT EBBEN A GYILKOLÁSBAN AZ IGAZI BŰNÖS NEM A TYLER ROBINSON, HANEM AZOK A BALLIBSI MÉDIUMOK, AKIK ANNYIRA ÁTMOSTÁK AZ AGYÁT, HOGY GYILKOLÁSRA ÖSZTÖKÉLTÉK EZT A SZERENCSÉTLEN HÜLYEGYEREKET!!!!

elona 2025.09.12. 21:10:56

..... MERT ADDIG RENDBEN, HOGY FELKÖTIK EZT A GYILKOST..... DE AZ ALAP-PORBLÉMA NINCS MEGOLDVA!!!!!!!!

A BALLIBSI MÉDIUMOK A GYŰLÖLKÖDÉSÜKKEL TOVÁBBRA IS GYILKOLÁSRA ÖSZTÖNZIK A ROBINSONHOZ FOGHATÓ HÜLYEGYEREKEKET!!!!!!

A BALLIBSI MÉDIUMOKAT KELL MEGRENDSZABÁLYOZNI!!!!!

elona 2025.09.12. 21:17:55

ERRE VÁRTUNK........

"ByeAlex pártot alapít!"

"ByeAlex a Facebookon jelentette be, hogy szerveződik új pártja, a Magyar Nemzeti Macskapárt. Az énekes-zeneszerző már a nyár végén utalt arra, hogy a Magyar Kétfarkú Kutya Párt mintájára hozna létre hasonló kezdeményezést."

MONDJUK A VÁLASZTÁSON AZÉRT NEM INDULNAK.....
(... bár ha személyesen nekem kéne választanom a kutya és a macska között, én a macskát választanám.....)

Boldeone2 2025.09.12. 21:22:39

@nemecsekerno_007: Ne jussunk el oda, hogy ki kelljen próbálnod mit ér a 35 év edzés egy anarchiában."

- Ne jussunk, akkor ugyanis ti veszíteni fogtok! A 40 éven aluliak táborában elsöprő az ellenzék támogatottsága!

Amúgy - elmebeteg - hiába papolsz itt az erőszakmentességről, amikor rendszeresen, akasztásokról delirálsz!

drogos bűnöző mellé álltál BASZD MEG!!!! És még meg is magyarázod BASZD MEG!!!!"

- Nem álltam drogos bűnöző mellé! Ezt a faszságot honnan veszed? Túl sokat ittál péntek esete!

Tényleg?!?! Akkor miért is nem lázadt fel a többség 15 év alatt BASZD MEG?!?!?!?!?"

- Az emberek többsége beletörődik a rosszba, egy pár évig középszar hely volt az ország...Miért nem lázadnak Putyinnal szemben fel? Ti miért nem lázadtatok, amikor Gyurcsány volt? 2 nagyobb tüntetés volt, de előtte nagyjából semmi komoly

elona 2025.09.12. 21:25:57

Mind e közben a forint meg tovább erősödik!!!!

Mostanság 1 euró = 390,2 forint ..... 1 dollár = 332,4 forint .....

BOLDI MEG ŐRJÖNG, MERT MINDEN MEGTAKARÍTÁSÁT EURÓBAN ÉS DOLLÁRBAN TARTOTTA!!!!!

Boldeone2 2025.09.12. 21:30:04

@elona: Bennem nincs gyűlölet, ez csak egy blog, ahol mindenki elmondhatja szabadon a véleményét. Én örülök a legjobban, amikor - elvétve - érkezik egy vitaképes kormánypárti kommentelő...Ti nem vagytok azok, az elvbarátaiddal!

Csak tomboljatok, jövőre jön a feketeleves! A NER és Orbán hatalma meg fog rendülni, ütést kap az orbáni őrület! Annak a világnak vége, amikor csak Orbán hazugságai tematizálták a politikát! Hiába a propagnda - százmilliárdok!

Örülj, hogy válaszoltam! Nem érdemled meg!

Boldeone2 2025.09.12. 21:36:27

@elona: Te már csak tudod! Én örülök az erős forintnak, mert így olcsóbban tudok váltani, kisebb az infláció. Egy fillér veszteségem nincs rajta, mert már régen megvettem

Tudod miért erős a forint? Mert óriási az inflàció és 6,5% az alapkamat. Ezért megéri forinteszközt venni. De másik oldalon meg óriási teher az államnak a kamatkiadás. A magas kamat a fogyasztást a növekedést fojtogatja...

Persze, ezeket úgysem érted...

Boldeone2 2025.09.12. 21:37:35

kisebb az infláció. " - tehát csökkenti az inflációt, de még mindig elég magas

2026. 2025.09.12. 21:45:16

Nincs jogállam ott, ahol nem inzultálják transzbuzik az óvodásokat, a lakosság legalább 5%-a nem illegális bevándorló és a kormány nem segíti pénzzel, hadieszközzel az ukrán terrorállamot. Ma ezek a jogállamiság sarokkövei, amelyek az új európai "értékeken" alapulnak.

elona 2025.09.12. 21:52:13

"Egyenlőségjelet rajzoltak Lázár János és Charlie Kirk neve közé a batidai kastély előtt az aszfaltra"

"Aszfaltrajzversenyt tartottak pénteken délután a batidai kastély előtt Lázár János „luxusellenes fellépései” miatt, írja a Telex.

Az ötlet Alpár György volt drávaszerdahelyi polgármesteré volt, aki meghívta Márki-Zay Pétert is az eseményre. A lap tudósítása szerint ár a verseny szűkebb tematikája a „luxizás” lett volna, az alkotások inkább a miniszter iránt érzett általános ellenszenvről tanúskodtak.

Volt, aki „Ne rendelkezzen más a mi pénzünkkel” feliratú transzparenssel ment, de felállítottak egy sátrat egy „Éljen soká Lázár János a Szegedi Csillagban” táblával is.

A cikk szerint felkerültek az aszfaltra kevésbé szolid üzenetek is, valaki például egyenlőségjelet tett Lázár és a nemrég megölt Charlie Kirk közé, akinek gyilkosát épp ma fogták el. Más azért könyörgött, hogy akasszák fel a minisztert!"

A MESSZE FÖLDÖN HÍRES MAGYAR BALLIBSI TOLERANCIA!!!!!

... ÉS MÉG EZEK POFÁZNAK, HOGY ŐK NEM GYŰLÖLKÖDŐK!!!!!!!!!!!!!!!!

G. Nagy László 2025.09.12. 22:06:09

@2025.:

"Nincs jogállam ott, ahol nem inzultálják transzbuzik az óvodásokat, a lakosság legalább 5%-a nem illegális bevándorló és a kormány nem segíti pénzzel, hadieszközzel az ukrán terrorállamot. Ma ezek a jogállamiság sarokkövei, amelyek az új európai "értékeken" alapulnak. "

Nagyon pontos látlelet.

elona 2025.09.12. 22:06:59

BIZONY, BIZONY EZEK AZ ASZFALT RAJZVERSENY HŐSÖK EGYTŐL EGYIG MIND-MIND TISZAPART SZAVAZÓK!!!!!!!

elona 2025.09.12. 22:20:01

"Lázár Jánost Charlie Kirkkel azonosító feliratot rajzoltak a batidai kastély előtti aszfaltra"

"A vadászkastély elé szervezett „felnőtt aszfaltrajzversenyen” olyan durva feliratok is megjelentek, mint „Könyörgöm akasszuk fel!!!”

hvg.hu/itthon/20250912_lazar-janos-charlie-kirk-hodmezovasarhely-marki-zay-peter-batidai-kastely-aszfaltrajz

IDE VEZET POLOSKA PETI ÉS A LIBERÁL-FASISZTA MÉDIUMOK HERGELÉSE, ÁLLANDÓ GYŰLÖLKÖDÉSE!!!!!!!

ezcsakenvagyok 2025.09.12. 22:33:54

Genyók vagytok ti jobboldaliak. Mindig a választásokat megelőző 9 hónapban vagy 1 évben jó időszaka van a baloldalnak. Az aktuális vezetőjük torony magasan vezet Orbán előtt, az összes fiatal az ellenzékkel van, a hatalom a külföldre menekülést szervezi...
Erre ti, meg ezt kis örömöt is igyekeztek elvenni tőlük, olyan hülye dumákkal például, hogy választást kell nyerni, nem közvéleménykutatást...
Kegyetlenek vagytok!

elona 2025.09.12. 23:14:21

@ezcsakenvagyok:

Ez nem is csak te vagy!

Bírom a humorod!

"Mindig a választásokat megelőző 9 hónapban vagy 1 évben jó időszaka van a baloldalnak."

HOL LÁTSZ TE ITT BALOLDALT??????

ITTEN VAN A FIDESZ-KDNP, MEG A FIDESZ 2.0, AMELYIK TISZAPARTNAK NEVEZI MAGÁT, MEG VAN A MI HAZÁNK MOZGALOM, MEG AZ A VICCES PÁRT.... A KUTYUSKÁK.

MÉG ECCER KÉRDEM!

TE HOL LÁTSZ ITT BALOLDALT?
(...nemhogy baloldal nincs... még liberálisok, meg zöldek sincsenek...helyette van az Orbán/Fidesz gyűlölők gyűjtőpártja a Tiszapart...)

Billy Hill 2025.09.12. 23:45:47

Fontosak a fékek és ellensúlyok, ezért is örültem a lengyel elnökválasztásnak: végre van Tusk-nak egy ellenzéki fékje az államfői tisztségben. Ugyanígy el tudnék képzelni egy többségében AfD-s alkotmánybíróságot Németországban, ami ellensúlyozhatná a kancellárt. (Ahogy nálunk is lesz egy ellensuly(ok), ha nyer az MP.)

ezcsakenvagyok 2025.09.13. 08:49:03

@elona: ne vegyük el a Tiszától, hogy a legutóbbi EP választáson nagyon sok baloldali szavazójuk volt, vélhetően 26-ban is ez lesz a helyzet
Ettől még igazad van, a Tisza egy gyűjtő párt, ahol össze hozta őket az Orbán és a Fidesz elleni gyűlölet

Wildhunt 2025.09.13. 09:59:52

@ezcsakenvagyok: III. összefogás. Mint a roham a fekete viperában.

elona 2025.09.13. 10:43:57

"ÉN NEM VAGYOK GYŰLÖLKÖDŐ!!!!! ..... de dögöljön meg Orbán Viktor!!!!"

Azt, hogy ki a "gyűlölködő" azt természetesen a ballibsik mondják meg....

nemecsekerno_007 2025.09.13. 10:47:00

@elona: Egyébként most találkoztam azzal, hogy idén júniusban lelőttek két demokrata szenátort Minesotában. Az egyik meghalt, a másik életben maradt, de az egyik felesége is meghalt. Még egy okkal több, hogy hagyjuk abba a hergelést.

nemecsekerno_007 2025.09.13. 10:47:39

@elona: Jaja.

,,Tégy a gyűlölet ellen vagy lelőjük a kutyádat.,,

elona 2025.09.13. 11:08:20

A legveszélyesebbek a ballibsi komédiások Pottyantós, Bödőcs és társaik... akik simán akasztásra buzdítanak.....majd a "műsorszámuk" végén benyögik, "HOGY CSAK VICC VOLT AZ EGÉSZ!"

ezcsakenvagyok 2025.09.13. 11:38:06

szerintem ez a videó mindent elmond a két oldal közötti különbségről
www.facebook.com/reel/686425817098187

elona 2025.09.13. 11:47:20

@ezcsakenvagyok:

HÁT EZ TÉNYLEG KURVA JÓ!!!!!

A BALLIBSIK SZERINT "JOGÁLLAMI MÓDON" REAGÁLTAK A GYÚJTOGATÓK, A ROMBOLÓK A FLOYD HALÁLÁRA!!!!

2026. 2025.09.13. 15:52:22

@ezcsakenvagyok: "...a Tisza egy gyűjtő párt, ahol össze hozta őket az Orbán és a Fidesz elleni gyűlölet."

Gyűjtő párt, de azért a miheztartás végett rögzítsük, hogy a szavazóinak gerincét a Jobbik volt szavazói adják. Azoknak egy jó része amúgy korábbi mszp-szavazó. Pusztán az akkori radikáljobbos fiatal-és középkorúak szimpátiájával a Jobbik nem került volna be az Országgyűlésbe 2010-ben. Van egy rendpárti, jellemzően vidéki, kisvárosi réteg, amely 2006-ot követően (közbiztonság hiánya, elkúrás miatt) csalódott a szocikban, de soha nem szavaznának a Fideszre. Így lett nekik mentőöv a Jobbik. Ez a réteg szellemileg erősen visszamaradott, a társadalom legaljának tartom őket. Na őket látjuk a tiszás rendezvényeken. Fel lehet őket ismerni a mentalitásukról - azok, akik alpári hangon fröcsögnek, akasztani akarnak, cigányoznak, azok a volt jobbikosok.

Jobbikra leadott listás szavazatok száma és aránya:

2010: 855 436 (12%)
2014: 1 020 476 (20,2%)
2018: 1 092 806 (19,06%)

Ez a választói réteg most is megvan. Hozzájuk jön még több százezernyi dékás, vagy 100-200 ezer volt momentumos, az mszp még életben lévő szavazói, a kutyusokra eddig jobb híján voksolók, és máris újra előáll a 2022-es Összefosást választó kb. 1,9 millió ember, akik jövőre a Tiszára adják a listás szavazatot. A dékánál maradtak talán 100-150 ezren, de az a 70% körüli részvételi arány mellett a bejutáshoz várhatóan nem lesz elég, meglátjuk. Egyéb ballib ellenzéki alakulatnak pedig gyakorlatilag nem maradt támogatója.

Tartom, hogy a Tiszára kb. annyi ember fog szavazni, mint az Összefosásra '22-ben. Talán valamivel többen.

2026. 2025.09.13. 16:05:25

@2025.: Elnézést, a Jobbik volt szavazóinak egy része természetesen azóta a MiHazánk támogatója. Hogy a párt bekerül-e a köv. Országgyűlésbe, az majd kiderül. Rendszeresen alulmérik egyébként.

elona 2025.09.13. 21:17:30

Elképzelni is szörnyű milyen agymosás mehet Ámerikában....

Egy hithű mormon, egy hithű republikánus család 22 éves gyerekének az agyát úgy átmosták a liberál-fasiszta médiumok, hogy képes volt leölni a republikánusok egyik kulcsfiguráját...

ISMÉT JELZEM!

A BÍRÓSÁGNAK NEM CSAK A TÉNYLEGES GYILKOST, HANEM A FELBUJTÓ LIBERÁL-FASISZTA MÉDIUMOK VEZETŐIT, FIRKÁSZAIT IS EL KELL ÍTÉLNI!!!!

elona 2025.09.13. 21:23:09

SAJNOS MAGYARORSZÁGON IS EZ MEGY.... A LIBERÁL-FASISZTA FIRKÁSZOK, KOMÉDIÁSOK, KÖNNYŰZENÉSZEK, STB-K A MAGYAR FIATALOKAT HÜLYÍTIK!!!!!

TESZEM HOZZÁ: SAJNOS SIKERESEN!!!

KRÚBI MŰVÉSZ ÚR ORBÁNRÓL: "Amikor majd felakasztjuk, küldök neki gyógypuszit"

NAGYON ÉDES!!!!!!.... ÉS A MAI MAGYAR FIATALOK EZT IS SIMÁN BENYALJÁK....

Boldeone2 2025.09.14. 09:25:49

@2025.: Tartom, hogy a Tiszára kb. annyi ember fog szavazni, mint az Összefosásra '22-ben. Talán valamivel többen."

- Jóval többen. Másképp nem jön ki a matek, meg látjuk is mi történik az országban. 2025 van és nem 2022...

2019 óta van kb 5% GDP növekedés, meg 45% infláció, egyes közgazdászok szerint! Ez már nemcsak a háború meg a Covid!

A vezetőid elqurták vége van! De még EU - pénzek sem lesznek 2027 után, ha Orbán marad!

Most Brüsszel Péter az egyetlen kiút!

Boldeone2 2025.09.14. 09:32:32

index.hu/belfold/2025/09/13/orban-viktor-poloskairtas-miniszterelnok-kormanyfo-video-edzotabor/

Orbán már megint kiirtana... Mit mondott: " mindenki sorra kerül"

Érdemes megnézni, mit mond Magyar Péter, aki győzelemre áll...

Kommunikáció+ metakommunikáció, Orbán szalad a győzelem után...

nemecsekerno_007 2025.09.14. 11:41:58

@Boldeone2: Én egyre biztosabb vagyok abban, hogy ez a Magyar Péter, Tisza Párt egy titkosszolgálati művelet. Leírom néhány pontban, hogy miért gondolom ezt:
1. Manfred Weber és a Néppárt egyből a szárnyai alá vett MP-t
2. A bennfentes kereskedelem miatt tudják fogni az EP-s mentelmi jogával
3. A magyar szolgálatok biztos tisztában voltak azzal, hogy milyen a házasság Varga Judittal és mivel igazszágügyminiszter az ilyen nemzetbiztonsági kockázat amit kezelni kell
4. Valószínűleg valamely külföldi szolgálat/szolgálatok (valszeg német) megkörnyékezték MP-t és környezetét, ezt a magyar szolgálatok észlelték
5. Ruszin-Szendi Romulis és talán mások is belekerültek ebbe a műveletbe
6. Erre építették fel ezt a műveletet. A külföldi befolyásolás célja Magyarország gyengítése
7. A különféle adók emelése versenyhátrányt okozna az országnak, a társasági adó emelése elijesztené a befektetőket, és az általános káosz szintén jó.
8. Az ukrajnai háború támogatása meg csak hab a tortán

G. Nagy László 2025.09.14. 12:18:45

@Boldeone2: Kifejezetten szellemes a videó. És figyeld meg a háttérüzenetet: Orbán nem dolgoztat, hanem maga végzi el a feladatot: elkéri a seprűt a nőtől és nekiáll. Nem egy úr, nem egy topmenedzser, hanem egy ugyanolyan kétkezi melós, mint Józsi, vagy Béla. Egy ember, aki a nép gyermeke, aki közülünk való - ez a fő üzenet, még akkor is, ha mellékszálnak hat. Nagyon ügyes.

elona 2025.09.14. 12:32:31

Annyira, de annyira, de annyira édes amikor a Poloska peti magára veszi, hogy Orbán Viktor megint a poloska-irtásról beszélt.....

Ez a patkány Poloska peti mennyivel lenne boldogabb, ha a patkányirtásról posztolna Orbán Viktor....

EZ A VADBAROM ÁLLAT POLOSKA PETI MINDENKINEK NEKIMEGY EZERREL, DE HA AZ Ő EGÓJÁT MEGSÉRTI VALAKI, AKKOR VÉRIG VAN SÉRTŐDVE......

AKINEK NEM INGE NE VEGYE MAGÁRA!!!!!!
(...mért is sérti a poloskázás a Poloska petit?????.... talán érintett ezügyben...)

Boldeone2 2025.09.14. 12:34:56

@G. Nagy László: Orbán üzenete a híveknek vicces, másoknak fenyegető. Nézd meg mit és hogyan kommunikál magyar! Ő az új miniszternök. Orbán azért támad, mert a vesztét érzi. A győztes másként kommunikál, szerintem

elona 2025.09.14. 12:35:13

2026-ban a Fidesz/Orbán Viktor épp úgy felmossa a padlót a Poloska petivel, mint ahogy felmosta MZP-vel 2022-ben.......

AZTÁN MAJD MEGINT JÖHETNEK A BALLIBSI KÁROGÓK, HOGY A VÁLASZTÁST ELCSALTÁK, MEG LEJT A PÁLYA, MEG SOKKAL TÖBB PÉNZ VAN A FIDESZNÉL, MEG AZ OROSZ HEKKEREK, MEG ILYESMIK......

PEDIG A MAGYAR NÉP HAJTJA EL EZT A PATKÁNYT, ........ BOCSIKA, A POLOSKA PETIT MELEGEBB ÉGHAJLATRA!!!!!!

Boldeone2 2025.09.14. 12:40:33

@G. Nagy László: vagy mondjuk a Gulyás Marci, aki a legkártékonyabb. Bár megjegyzem, ő egyébként nem egy rosszindulatú ember, csak szerintem túl sokat veri a farkát, és a sátán, a démonok már megszállták őt egy ideje"

Ezt monta Jeszenszky Zsolt...

telex.hu/belfold/2025/09/13/jeszenszky-zsolt-hir-tv-charlie-kirk-merenylet-molnar-aron-puzser-robert-gulyas-marton-meghalna-a-jobboldalon-csomoan-nem-lennenek-szomoruak

24.hu/kultura/2025/09/09/bayer-zsolt-krubi-feljelentes-rendorseg/

Bayer Zsolt...

Tehát hagyjuk már a "baloldalazást", a gyűlöletet a Fidesz kelti!

Mit csinál Majka, Krúbi, vagy Azariah? Csak teszi a dolgát, ahogy az összes művész a történelemben: ostorozza a hatalmat!

Tehát állampárt vs művészek!

elona 2025.09.14. 12:41:06

Pedig hol vannak mán azok a "régi szép idők" amikor a Poloska peti szíjjal verte és terrorizálta a feleségét és gyermekeit!!!!!!

.... amikor titokban jó kis felvételeket készített a gyermekei anyjáról, azzal a szándékkal, hogy ezeket jól fel tudja majd használni ellene, és ezzel szépen fel tudja építeni saját karrierjét....

EJ!!!!! MEKKORA FASZA CSÁVÓ EZ A POLOSKA PETI, A BALLIBSIK LEGÚJABB MESSIÁSA!!!!!!!

elona 2025.09.14. 12:42:49

..AKI 22 ÉVIG VOLT FIDESZ TAG, A FIDESZ KONGRESSZUS ELSŐ SORÁBAN TAPSIKOLT AZ ORBÁNNAK, MEG A DIÁKHITEL KÖZPONT VEZÉRIGAZGATÓJA 5 MILLA HAVI FIZETÉSÉRT, + 3 ÁLLAMI VÁLLALAT FELÜGYELŐ BIZOTTSÁGI TAGSÁGA ÚJABB SÚLYOS MILLÁKÉRT.....

ANNYIRA ÉDES ENNEK A POLOSKÁNAK AZ ÉLETÚTJA!!!!!!!

G. Nagy László 2025.09.14. 12:44:41

@Boldeone2:

"Orbán üzenete a híveknek vicces"

Valóban.

"másoknak fenyegető".

Lófaszt az. 19 évet töltött el kormányfőként, és senkinek nem esett bántódása ezalatt. Mitől lenne Orbán fenyegető? (Legfeljebb Ursuláéknak, hogy idővel megbuktatja őket.) Egy magyar ember számára a legkevésbé sem fenyegető - már ha van eszetek.

"Nézd meg mit és hogyan kommunikál magyar!"

Látom: nettó indulat, nettó hergelés, nettó gyűlöletkeltés és erőszakra való buzdítás. Pont azt csinálja, amit a demokraták tettek Amerikában. Látod az eredményét.

"Ő az új miniszternök."

A nap vicce.

"Orbán azért támad, mert a vesztét érzi. A győztes másként kommunikál, szerintem"

Ez egy szoros meccs lesz. Orbán komolyan veszi a kihívást. Ennyi.

elona 2025.09.14. 12:46:30

KÉRDÉS.

HA ORBÁN VIKTOR LESÖPRI A SZÁLLODAI SZOBÁJÁNAK AZ ERKÉLYÉRŐL A POLOSKÁKAT, AKKOR EZTET POLOSKA PETI MÉRT VESZI MAGÁRA?????

VAJON POLOSKA PETI MITŐL "ÉRDEMELTE KI" A POLOSKA PETI NEVET????
(...pedig jobban illene rá a "PATKÁNY" név....)

Boldeone2 2025.09.14. 12:49:55

@G. Nagy László: Egyértelmű, hogy a hisztériát az USA- ban és nálunk is a populista szélsőjobb kelti. Amíg ezek nem voltak, "normál szintű" ellentétek voltak, átjárás a politikai táborok között. Most mi van?

A jobboldal azt mondja - figyelem a kinti híreket - hogy "polgárháború van" . Van a lófaszt! Egy ember megölt egy másikat, ennyi történt, majd elítélik. Nagyon sajnálatos, de állami szintre emelni azt ügyet hisztériakeltés. Még csak nem is volt demokrata a gyilkos, csak a trumpi politikát ellenezte

Van egy mondás: Ki szelet vet, vihart arat! Ki a felelős? Szerintem az egyik - a trumpi - politikai oldal. Nem tagadván a kártékony mozgalmak mint a BLM szerepét

De a normál " baloldal" békésebb!

elona 2025.09.14. 12:50:47

@G. Nagy László: "Ez egy szoros meccs lesz. Orbán komolyan veszi a kihívást. Ennyi."

Dehogy lesz "szoros meccs"!

ORBÁN UGYANÚGY FELMOSSA POLOSKA PETIVEL A PADLÓT, MINT AHOGY MZP-VEL FELMOSTA!!!!!

AZÉRT NE FEDJÜK!!!!! ORBÁN MÖGÖTT ÁLL TRUMP, PUTYIN, A KÍNAI, IZRAELI, TÖRÖK, TÜRK TANÁCS, ÉS SZERBIA, SZLOVÁKIA, ADDIGRA CSEHORSZÁG, ÉS MÉG STB, STB VEZETÉS......
(... a Poloska peti mögött meg csak a liberál-fasiszta EU vezetés áll....)

elona 2025.09.14. 12:52:36

Ja, bocsika!!!!

Kifelejtettem, hogy a Poloskla peti mögött nem csak a liberál-fasiszta EU vezetők állnak, hanem maga Zselé is!!!!!!!

Boldeone2 2025.09.14. 12:53:10

@G. Nagy László: Látom: nettó indulat, nettó hergelés, nettó gyűlöletkeltés és erőszakra való buzdítás"

Magyar soha nem tett ilyet! A Tisza mindenkit szeretettel vár a soraiban, a fideszeseket is!

Magyar is fideszes volt, vagy Hadházy. Soha nem késő megváltozni!

elona 2025.09.14. 13:05:20

A liberál-fasiszta EU vezetők és Zselé paktumot kötöttek, hogy közösen támogatják Poloska petit a jövő évi választáson!!!!!!!

NEM VÉLETLEN, HOGY URSULA AZ EU-ÉVÉRTÉKELŐJÉN 47-SZER MONDTA KI "UKRAJNA" VAGY "ZSELÉ" NEVÉT......

AZ EU-NAK 2025-BEN EGYETLEN EGY PORBLÉMÁJA VAN!!!!!!!

HOGYAN TUDNÁ FELVENNI SORAIBA UKRAJNÁT, A VILÁG LEGKORRUPTABB ÁLLAMÁT????
(.... persze érthető, hogy ez a kivénhedt kurva Ursula ezen lovagol.... hiszen addig sincs terítéken az a pár milliárd euró amit a Pfizer-től kapott korrupciós pénzként....)

elona 2025.09.14. 13:07:08

Ursula, Manfréd Wéber, Zselé, Poloska peti.....

KEMÉNY CSAPAT!!!!!!

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 13:10:10

@Boldeone2: "2019 óta van kb 5% GDP növekedés, meg 45% infláció, egyes közgazdászok szerint! Ez már nemcsak a háború meg a Covid!

A vezetőid elqurták vége van! De még EU - pénzek sem lesznek 2027 után, ha Orbán marad!

Most Brüsszel Péter az egyetlen kiút!"

Milyen konkrét lépéseket vársz tőle a kiút felé?

Amúgy mennyi volt a reálbér növekedés a legutóbbi választások óta?

elona 2025.09.14. 13:10:34

"Magyar Péter párhuzamot vont Orbán Viktor videója és a ruandai népirtás között"
Index

ÉN MINDIG MONDTAM, HOGY EZ A POLOSKA PETI NEM NORMÁLIS!!!!!!
(...de mért kell eztet neki nap, mint nap bebizonyítania???)

grundigg 2025.09.14. 13:10:58

@Boldeone2: "ő egyébként nem egy rosszindulatú ember, csak szerintem túl sokat veri a farkát, és a sátán, a démonok már megszállták őt egy ideje"

Ne felejtsük el, hogy Jeszynek a saját apja elleni kalapácsos támadásról is az jutott eszébe, hogy Jeszenszky Gézát megszállta a sátán, mert veri a farkát. DJ Jeszy nettó elmebeteg. De nem úgy, ahogy a blogger szerint mindenki elmebeteg, aki valamiről másként merészel gondolkodni, mint ő, hanem igazából. És behívják a fideszes tévébe megmondóembernek, és ő ott tök komolyan előadja a farokveréses fantáziáit meg a sátánt és a démonokat, és mindenki komolyan hallgatja az eszmefuttatásait.

elona 2025.09.14. 13:16:13

Én annyira, de annyira szívesen csinálnék egy interjút a Poloska peti híveivel, hogy mégis mért szavaznának a Poloska petire?????
(... az a válasz kizárva, "hogy bárki, csak ne Orbán".....)

PL. ITT VAN A SZÉLSŐSÉGESEN LIBERÁL-FASISZTA VADBAROM ÁLLAT BOLDI!!!!

HA ŐTET MEGKÉRDEZNÉNK, HOGY NEKI MI A JÓ A POLOSKA PETIBEN, MIT VÁLASZOLNA????
(...az az eset ugye kizárva, "hogy bárki, csak ne Orbán"....)

elona 2025.09.14. 13:24:48

4 éve ilyenről szóltak a hírek......

"Márki-Zay Péter: Ha most lennének a választások, 7 százalékkal nyerne az általa vezetett ellenzék"

"Kormányváltó nagygyűlést tartott a Mindenki Magyarországa Mozgalom vasárnap. Márki-Zay Péter beszédében egy felmérésre hivatkozva azt mondta, ha most lennének a választások 7 százalékkal nyerne az általa vezetett ellenzék.

2021. október 10. 21:30"

ANNYI A KÜLÖNBSÉG, HOGY MOSTAN POLOSKA PETI AZTAT HAZUDJA, HOGY ŐK 10 SZÁZALÉKKAL NYERNÉNEK!!!!!

EMLÉKEZTETŐ!!!!!!!!

2022. PARLAMENTI VÁLASZTÁS:

FIDESZ-KDNP --------------------- 54%

BALLIBSI ÖSSZEFOSÁS ------- 34%

elona 2025.09.14. 13:30:15

AKKOR, 2021 OKTÓBERÉBEN, EZ A VADBAROM HATHÁZI ÁKOS EZERREL DÖRGÖLŐDZÖTT AZ MZP-HEZ....

„Nem királyt választunk most, hanem feladatot szabunk a majdani győztesnek. Azt a nehéz feladatot, hogy vezesse sikerre a sokszínű ellenzéket, és győzzön meg 3–400 ezer bizonytalant vagy akár fideszes szavazót arról, hogy érdemes az összefogó ellenzékre szavazni” – mondta Hadházy Ákos."

HÁT EZ AZÉRT ANNYIRA NEM JÖTT BE ÁKOSKÁNAK..... DE SEBAJ, MOST A POLOSKA PETI SEGGÉT NYALJUK EZERREL , HÁTHA FELVESZ A TISZAPART JELÖLTJEI KÖZÉ......

elona 2025.09.14. 13:35:52

"Donald Trump: Soros Györgynek börtönben kellene lennie!"

"Donald Trump börtönbe küldené a 95 éves Soros Györgyöt."

TÁMOGATOM!!!!

.... MÁN RÉG OTT LENNE A HELYE!!!!!! MENNYIVEL JOBB VILÁG LENNE EKKOR!!!

G. Nagy László 2025.09.14. 13:38:41

@Boldeone2:

"De a normál " baloldal" békésebb!"

Antifa, BLM, iszlámsimogatás, politikai merényletek - mind-mind a globalista baloldal terrortára. Leszarom, hogy van pár normálisabb balos is, de a vérengzők kivétel nélkül a ti oldalatokról jönnek.

G. Nagy László 2025.09.14. 13:42:20

@grundigg:

"ő ott tök komolyan előadja a farokveréses fantáziáit meg a sátánt és a démonokat"

Ezzel én sem tudok azonosulni. Sátán, ördög, démonok - ezek jelképes megnevezései az emberi gonoszságnak. Butaság önálló entitásként tekinteni gonosz szellemekre.

Glokta 2025.09.14. 15:00:58

@G. Nagy László: @Boldeone2: "- Ez egy érdekes felvetés: mi lenne ha Magyar győzne? Szerintem Orbánnak és a Fidesznek, de a NER- nek is vége lesz. 4 év ellenzékben, pénztelenségben brutál nehéz
Sem a Megafon sem más milliárdos propaganda nem jutna forráshoz, tutti hogy egymást kezdenék el nyírni. Kicsit már volt ilyen 2022 után, pedig akkor győztek
Orbán egója sem élné túl a veszteséget, szerintem.."

Hagyjuk már ezt a "pénztelenséget". Egyátalán nem lenne könnyű teljesen elvágni a pénzt a NER-barát válallkozóktól, és abban is egészen biztos vagyok, hogy "betáraztak" már egy esetleges vereségre.
Persze össze kéne húzniuk a nadrágszíjat, megszüntetni pár médiumot, elbocsátani egy csomó munkatársat, de összességében jobb helyzetben lennének mint 2002 után voltak, és utána visszajöttek erősebben mint valaha. LEnne egy közös ellenség is, MAgyar Péter, és rengeteg szövetséges az államigazgatásban és a "fékek és ellensúlyok" amelyeket beépítettek hogy egy új feles többségű kormányt akadályozzanak.

"Már nem ugyanaz az ember mint régen. Régen tudomást sem vett az ellenfélről, sőt, levegőnek nézett mindenkit, még a nevek kiejtését is kerülte...
Most mit csinál? Podcastból podcastba szaladgál, bohócot csinál magából...Az ilyen taktikaváltás mindig rizikós...
Hibát hibára halmoz szerintem, népszavazás a Tisza adóterveiről?
Ezt Magyar Péter megköszöni, mert el tudja mondani a párt valós terveit, sőt, érzek egy olyan implicit közhangulatot, hogy a szupergazdagok megadóztatása nincs a többség ellenére
Folyt.."

Ez épp az elenkezőjét tanusíótja annak amit mondasz - azt mutatja, hogy Orbán valamilyen mértékben képes volt "megújulni". Két év külpolitika után kidugta a fejét a homokból és észrevette hogy egy valódi rivális megjelent, akit nem sikerült elhallgattatni vagy lejáratni.
Az adóterves sztori - attól függetlenül hogy igaz-e vagy sem - eddig a legsikeresebb fegyver Magyar lejáratására - sokkal inkább, mint Varga Judit beszámolói az abúzáló viselkedéséről és nárcisztikus pszichopata személyiségéről (ami számomra valamelyest meggyőzőnek tűnik az elmúlt másfél évben tanusított viselkedése alapján, mindenképp meggyőzőbb mint az adótervekről kiszivárogtatott anyag) vagy Kollár Kinga beszéde vagy a pornós képviselő, amelyeket a nép alapvetően figyelmen kívül hagyott - ami abból is látszik, hogy az ellenzéki média jó része beállt bevédeni őt.

Boldeone2 2025.09.14. 15:47:02

@Glokta: Ez épp az elenkezőjét tanusíótja annak amit mondasz - azt mutatja, hogy Orbán valamilyen mértékben képes volt "megújulni". Két év külpolitika után kidugta a fejét a homokból és észrevette hogy egy valódi rivális megjelent, akit nem sikerült elhallgattatni vagy lejáratni."

- Az majd csak jövőre derül ki, hogy mi volt ez: megújulás, vagy tévút. A lejáratás - mint látjuk - csak részben működik

Egy mondás jut eszembe: "A sas nem repül legyekre" , most úgy tűnik Orbánnak le kell menni kutyába, birkózni a sárban
Eddig Magyar kitűnően vizsgázott, egészen visszafogott, Jól érzi, mi kell a társadalmi középnek

Az adótervei a Tiszának világosak: az elsöprő többségnek nem romlik, sőt, javul a helyzete. Az enyém marad a 15%- ban
Az, hogy "fingassák meg a szupergazdagokat", szerintem közakarat.

Ez az adóvita csapda lehet a Fidesznek, de egy fokkal jobb téma, mint Ukrajna

Boldeone2 2025.09.14. 15:55:01

LEnne egy közös ellenség is, MAgyar Péter, és rengeteg szövetséges az államigazgatásban és a "fékek és ellensúlyok" amelyeket beépítettek hogy egy új feles többségű kormányt akadályozzanak."

- Egy feles többségű kormányt valóban gyengítene az orbáni mélyállam, de Orbán szerintem soha többet nem jön vissza, ha egyszer elbukik. Akkor olyan sebet kap a monolit rendszer, amiből nem hinném hogy felkel a régi formájában
Ha jobbos váltás jön - gondolkodjunk most fikciókban- akkor egy Fidesz - Mi Hazánk koalát tudok 2030- ban elképzelni, de már nem úgy, hogy Orbán a miniszterelnök
A helyzet az, hogy Orbán nagy harcos, de már óriási mértékben diszkreditálta magát, és egyre újabb gererációk jönnek, akinek túl öreg és viharvert

Boldeone2 2025.09.14. 16:00:10

@G. Nagy László: Antifa, BLM, iszlámsimogatás, politikai merényletek - mind-mind a globalista baloldal terrortára. Leszarom, hogy van pár normálisabb balos is, de a vérengzők kivétel nélkül a ti oldalatokról jönnek"

- Úgy mint Breivik, aki 77 embert ölt meg? Antifa szinte nincs Magyarországon, BLM abszolút nincs, de nyugaton is csak marginális
Amit te "baloldalazol " az csak a normális közép! A Fidesz oldalán vannak olyan elmebetegek, mint Jeszy...
Nektek mindenki "balodali" aki mást gondol, mint Viktor

Boldeone2 2025.09.14. 16:07:48

@ezcsakenvagyok: Milyen konkrét lépéseket vársz tőle a kiút felé?
Amúgy mennyi volt a reálbér növekedés a legutóbbi választások óta?"

- Leírom "dióhéjban":

1.Abban bízom, hogy egy Tisza 2/3 ( kicsi esély van rám de van) megváltoztatná a választási rendszert, arányossá tenné. Ez lenne a legfőbb garancia, hogy soha többet ne legyen az orbánihoz hasonló, abszolút hatalom
A hatalmi àgak szétválasztására új garanciákat ad, az ország plurális rendszerré alakul

2. Külpolitikailag: normális viszonyt az EU - val, Ukrajnával, hazahozza az EU pénzeket

3. Vége lesz a gyűlöletpolitikának, a kormányzó pártok nem uralhatják le az államot, a médiát

Boldeone2 2025.09.14. 16:15:07

@ezcsakenvagyok: Amúgy mennyi volt a reálbér növekedés a legutóbbi választások óta?"

- Kinek a reálbére? A privát szektor foglalkoztatottjaié? Azért főként nem a kormány a felelős!

Ahol a kormány tehetett valamit, ott keveset tett. A tanárok bérét az EU fizeti, jelentős részben, az EÜ szakdolgozók szarul keresnek, az orvosok jól ( mivel ők ki tudták maguknak erőszakolni az emeléseket...)

A nyugdíjasok? "Inflációkövetò emelés" azaz : szétnyílt a társadalmi olló! Utólag adják oda mindig ami jár...

Tegnap elmagyaráztam anyósomnak, miért kapnak utalványt pénz helyett...

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 16:58:40

@Boldeone2: Bár nem igazán látom, hogy ez a 3 pontod, amit vársz a Tiszától mennyire segítené elő a GDP szárnyalását és az infláció visszaszorítását, de azért reagálnék rá:

1. Arra gondolsz választási rendszer arányossá tételében, hogy többett senkinek ne legyen esélye 2/3-ot elérni? Szerinted, ha a Tisza a következő választáson 2/3-ot érne el, meg lenne benne a politikai akarat, saját maga ellen dolgozva, hogy olyan választási rendszert hozzon létre amiben nem lehet elérni a 2/3-ot? Pluralizmus meg szerintem most is van: több párt, több vélemény, de végül a magyar emberek döntenek, ki irányítson.

2. A normális viszony az EU-val azt jelentené, hogy a szerintetek amúgy is csóró állam toljon még több pénzt Ukrajnának, adjon még nagyobb teret az LMBTQ-nak, és engedje be az illegális migránsokat.

3. Az út a börtönbe gyűlöletpolitikának lesz vége? És a médiát úgy nem fogják leuralni, hogy már most is az összes kormánypárti újságíróval közli Magyar Péter, hogy a választások után nem lesz munkájuk. A rajongóik már kicsit tovább mentek, ők már fel is aksztanák némelyiket. Vagy esetleg arra gondolsz, hogy a választások után egyszerűen kihúzzátok a konektorból a dugót a hírtévénél, ezzel végleg bezárva?

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 17:22:35

@Boldeone2: "Az adótervei a Tiszának világosak: az elsöprő többségnek nem romlik, sőt, javul a helyzete. Az enyém marad a 15%- ban
Az, hogy "fingassák meg a szupergazdagokat", szerintem közakarat."

Akkor miért beszél és szavaztatja meg az egybegyűlteket Tarr Zoltán meg a Dalnoki progresszív adózásról? Az ő véleményük nem számít? Ők kicsodák? Ők nem lesznek funkcióban egy Tisza győzelem esetén?

elona 2025.09.14. 17:44:50

"A Tiszapart új alelnökének Forsthoffer Ágnesnek a tulajdonában lévő szálloda értéke a „kiemelkedő piaci potenciálja” miatt meghaladta a hatvanpusztai majorságét."

Ugye Forsthoffer Ágnes nem lesz "agyonadóztatva"???? .... sőt még el sem kobozva a szállodája.....

UGYE ITTEN NEM FOG A HATHÁZI TÜNCIKÉT TARTANI???

Boldeone2 2025.09.14. 17:47:46

@ezcsakenvagyok: 2/3-ot érne el, meg lenne benne a politikai akarat, saját maga ellen dolgozva, hogy olyan választási rendszert hozzon létre amiben nem lehet elérni a 2/3-ot? Pluralizmus meg szerintem most is van: több párt, több vélemény, de végül a magyar emberek döntenek, ki irányítson."

- Ha esze van, érti a politika természetét, akkor megérti milyen veszélyes az aránytalan választási rendszer az ország jövőjére nézve. Az arányosban sokkal kisebb az esély az abszolút hatalom kialakulásra, lényegeben minimális

Papíron plurális rendszer van, effektíve egypárti rezsim, így jött létre a Tisza is, mint ellenpólus. Szar választási rendszer--> kétpártosodás. Extrém esetben kieshet a DK és a Mi Atyánk is

Boldeone2 2025.09.14. 17:52:26

@ezcsakenvagyok: A normális viszony az EU-val azt jelentené, hogy a szerintetek amúgy is csóró állam toljon még több pénzt Ukrajnának, adjon még nagyobb teret az LMBTQ-nak, és engedje be az illegális migránsokat."

- Ukrajnát a vízen kell tartani, az a közös hosszútávú érdek, illetve hogy a putyini rezsim válságba kerüljön
Az LMBTQ nem politikai cél, de annak tiltása már alapkérdéseket vet fel
A migránsok, az illegálisok ide nem jönnek: szegény az ország, nincs segélyezés, bérlakás, nincs bevándorló közösség, a lakosság vidéken kirekesztő

Boldeone2 2025.09.14. 18:00:07

@ezcsakenvagyok: Az adózásról mindenki hazudik

Anno a Fidesz sem mondta meg, hogy eltörlik a minimálbér adómentességét, de a többkulcsost is letagadták (a Tényekben Orbán)

Valószínű, hogy 3%- os lakáshitelnek és a többgyermekes nők adóeltörlésének meg kell fizetni az árát

Megszorítások lesznek, bárki győz, azt gondolom

elona 2025.09.14. 18:13:54

Tényleg!

Árulja mán el valaki, honnan van H. Ágnesnek egy több tízmilliárdot érő szállodája?????

GONDOLOM MEGDOLGOZOTT ÉRTE.....

elona 2025.09.14. 18:18:58

www.szallasvadasz.hu/hotel-margareta/

Ez a szálloda van Forsthoffer Ágnes kizárólagos tulajdonában....

.... szegény csaj!!!!!

.......ugye ő nem lesz agyonadóztatva?????

elona 2025.09.14. 18:22:21

Na, megvan a második tízmilliárdos vagyonnal rendelkező Tiszapartos hölgyemény...

Ugye Kollár Kingának a Tiszapart EU parlamenti képviselőjének is több tízmilliárdos külföldi ingatlanok vannak a tulajdonában...

Ő AZ A HÖLGY AKI AZ EU PARLAMENTJÉBEN BEVALLOTTA, HOGY "SZÉGYELLI, HOGY MAGYAR"!

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 18:34:30

@Boldeone2: "Ha esze van, érti a politika természetét, akkor megérti milyen veszélyes az aránytalan választási rendszer az ország jövőjére nézve. Az arányosban sokkal kisebb az esély az abszolút hatalom kialakulásra, lényegeben minimális"

Értem, szóval egy szerinted aránytalan választási rendszerben látsz esélyt arra, hogy az ellenzék kétharmadot szerezzen, ami választási rendszert aztán rögtön meg is változtatnak, hogy többet ne lehessen kétharmaduk..

Ne érts félre, azt látom hogy mindketten úgy gondoljuk, hogy ostobák vannak jelenleg az ellenzékben (ki-ki más szempontot nézve), de azért ennyire még ők sem lehetnek ostobák...

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 18:39:28

@Boldeone2: "Ukrajnát a vízen kell tartani, az a közös hosszútávú érdek, illetve hogy a putyini rezsim válságba kerüljön"

Szerintem a közös hosszútávú érdek az lenne, ami a háború előtt volt. Ukrajnát meg kellett volna hagyni egy ütköző államnak az EU és Oroszország között.

elona 2025.09.14. 19:09:45

@ezcsakenvagyok:

Az angolok sokkal hülyébbek mint a Boldi!

NEKIK IMMÁRON 300 ÉVE JÓ A "TELJESEN ARÁNYTALAN" VÁLASZTÁSI RENDSZER!!!!!!

NEM CSINÁLNAK FORRADALMAT MIATTA!!!!

A LEGUTÓBBI VÁLASZTÁS EREDMÉNYE:

MUNKÁSPÁRT ----- 34% SZAVAZATI ARÁNY ----- A PARLAMENTI HELYEK 62%!!!!!!!!-T JELENTI...

Reactor 2025.09.14. 19:12:39

Jogállamban többnyire nincs ötvennyolcas paragrafus. Hack Péter bizonyára csak feledékenységből nem említette ezt meg. Igen, egészen bizonyos vagyok benne, véletlenül maradhatott csak ki.
Hja kérem, jó néhány kapóra jött véletlenről tudunk.

elona 2025.09.14. 19:23:35

Kedves ballibsi elvtársak!!!!

Lehet szobát foglalni a Hotel Margarétá-ba ... ezzel is a Poloska petit támogatjátok!

www.szallasvadasz.hu/hotel-margareta/

Boldeone2 2025.09.14. 19:32:23

@ezcsakenvagyok: Ne érts félre, azt látom hogy mindketten úgy gondoljuk, hogy ostobák vannak jelenleg az ellenzékben (ki-ki más szempontot nézve), de azért ennyire még ők sem lehetnek ostobák..."

- Arra gondolok, hogy Magyar Péter tanult az elmúlt 15-16 évből, és nem lesz olyan a hatalomgyakorlása, mint Orbáné. Erre nyilván nincs garancia, "minden szentnek maga felé húz a keze" , de egy esélyt adnék ki

Az, hogy más nincs "a pakliban", az is Orbán hibája, a Fidesz vissza fogja sírni Gyurcsányt, de egy Karácsony is jó lenne nekik konszolidált ellenfélnek

Senki sem számított rá, hogy magyar így kinövi magát. Ez azt is mutatja, hogy azért elég jelentős már a kormánnyal szemben az ellenérzés
Sok ember nem azért fog rá szavazni, mert Tisza rajongó- én sem vagyok az, bár egy rendezvényükre elmentem - hanem h9gy valaki hajtsa már végre a változást

Egyébként csak a baszakodás fog itt menni.. 20-24-28 év kormányzás ez már beteges hosszúságú kormányzati idő, időszerű a változás

Szerintem nehéz idők jönnek az országra, sem a 3% - os lakáshitelre, sem a több gyermekes nők adókedvezményére nincs fedezet. A választás előtti felelőtlen osztogatás árát meg kell fizetni majd, tehát jóra én nem számítok
A 6,5% - os alapkamat fojtja a gazdaságot, meg a sok extra különadó. Eu pénz alig van...
Pár hét alatt 10-15 millióval emelkedtek a lakásárak, tehát a fiataloknak nem lett jobb...

Boldeone2 2025.09.14. 19:39:43

Egy jót tudok most elmondani: felelős lett a jegybanki politika. Igaz, hogy a 6,5 % fojtogató kamat, de a forint újra erősödő trendben, ez mérsékeli a fiskális oldali inflációt ( felelőtlen adó- és lakáspolitika)

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 20:28:01

@Boldeone2: értem én, hogy fáradtnak érzed a mostani kormányzást, de az nem lehet véletlen, hogy a jelenlegi kormány 15 éve kap folyamatosan kétharmados támogatást. Az emberek többsége nem hülye és értékeli a kiszámíthatóságot és a stabilitást, valamint azt, hogy nem Brüsszel diktál és Magyarország maga dönt a sorsáról.

Magyar valóban kinőtte magát, de azért azt vedd észre kérlek, hogy közben lenullázta a baloldalt. Én továbbra sem látom, hogy máshonnan is tudott volna szavazatokat elvenni. Egyenlőre van egy jól felépített médiaháttér és hangzatos mondatok állnak mögötte, de valódi programja nincsen.

A jelenlegi kedvezőtlenebb gazdasági helyzetet nem tagadom, de ne felejtsük el, hogy válságokkal, járvánnyal háborúval és az ellenséges EU vezetéssel szemben kell/kellett kormányozni. És még így is jut családtámogatásra, munkahely teremtésre és beruházásokra.

A nemzeti oldalnak lehetnek és vannak is hibáik, de az eltagadhatatlan, hogy legalább a nemzet mellett állnak.

Részemről nem akarom az amúgy is rossz gazdasági helyzet mellett az ukránokat is támogatni, nem akarok még erőteljesebb LMBTQ propagandát, nem akarok bevándorlókat. Ezt egyelőre csak Orbán és a Fidesz tudja garantálni.
Ha pedig összeségében nézem Magyarországon a jobboldali kormányzási időszakokat és a baloldali kormányzási időszakokat, mindig sokkal jobban fejlődött minden a jobboldal alatt.

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 21:09:15

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Az igazi baloldali fegyver. Ha nincs érved, dühös vagy csak kiabáld be, hogy propagandista. És kész is vagy...

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 21:14:19

@elona: ezek azok az emberek, akik megunták, hogy a kormányuk több pénzt fordít az illegális migránsokra, mint a saját népükre. Ezek azok az emberek, akiknek elegük van abból, hogy az illegális migránsok megerőszakolják a gyerekeiket, elfoglalják az utcáikat tereiket. Akik miatt nem tudnak különösen éjszaka kimenni az utcára. Ezek azok az emberek akiknek elegük van abból, hogy a saját állampolgárukat letartoztatják a saját rendőreik, mert kitűzik a saját nemzeti lobogójukat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.09.14. 21:16:18

@ezcsakenvagyok: ja meg 3000 forint lesz egy kiló kenyér meg megyünk a háborúba!
Hacsak nem a Viktor...!!

elona 2025.09.14. 21:40:32

@ezcsakenvagyok:

Amit leírtál aztat teljességgel támogatom!

... és az a táncos jelenet mi volt???? Az mit jelentett??

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 21:42:22

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: totális diktatúra lesz magyarországon, csődbe megy az ország, Putyin fog kormányozni Magyarországon!
Hacsak nem a Péter...!!

elona 2025.09.14. 21:45:15

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: " ja meg 3000 forint lesz egy kiló kenyér meg megyünk a háborúba!"

Ez csak rosszindulatú pletyka, a valóság az, hogy a Messiásod elődjeihez hasonlóan tejjel-mézzel folyó Kánaánt ígért!
(...KIVÉVE PERSZE AZ 5 MILLIÁRDNÁL GAZDAGABBAKAT.... NA ŐK MEG LESZNEK FINGATVA....)

elona 2025.09.14. 21:48:09

HÁT NEM SZÍVESEN LENNÉK BOJÁR GÁBOR VAGY BIGE LÁSZLÓ HELYÉBEN!!!

MÉG AZ IS LEHET, HOGY JÓ KOMCSI MÓDSZER SZERINT AZ 5 MILLIÁRD FELETTI RÉSZ EL LESZ KOBOZVA!!!! .... ÉS SZÉT LESZ OSZTVA A SZEGÉNYEK KÖZÖTT!!!!

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 21:50:44

@elona: ők a Maorik, Új-Zélandi őslakosok. Azért állnak most ki az angol patrióták mellett, mert meglepő módon közös érdekeik alakultak ki velük.. elsősorban az identitás, önrendelkezés és a globalista politika elleni fellépés terén.

elona 2025.09.14. 21:52:17

@ezcsakenvagyok:

Köszi!

Mindezt csak azért kérdeztem, mert fingom sem volt, hogy a maorik mit keresnek Londonban egy patrióta tüntetésen.....

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 22:17:14

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: azt hittem most annál a résznél járunk, hogy valótlanságokat kell bemondania mindenkinek.

De ha már így kérdezed én arra tippelnék, hogy a háborúban valamilyen formában részt vennénk.

grundigg 2025.09.14. 22:19:07

@ezcsakenvagyok:

Új-Zélandról Londonba mennek palesztin zászlót tépkedni. És mindezt azért, mert - figyelj!! - nem szeretik a globalista politikát! :)))

Ez olyan, mint aki kitörli a seggét a hatósági árréses vécépapírral, aztán előadja, hogy "Isten mentsen meg minket a baloldaltól!"

elona 2025.09.14. 22:30:46

@grundigg:

Te most "baloldal" alatt Poloska peti és bűnbandájára gondolsz?
(... mert szerintem most nincs Magyarországon "baloldali" párt.... mint ahogy nincs liberális vagy zöld párt sem... Poloska peti pártja meg szimplán azok gyűjtőhelye akik gyűlölik Orbánt...akik persze eddig baloldali, liberális vagy zöld savazók voltak...)

ezcsakenvagyok 2025.09.14. 22:42:18

@grundigg: A maorik tiltakozása nem a palesztin zászlókról szól, hanem arról, hogy a globalista elit mindenhol lesöpri a helyi népek akaratát. tudom, hogy számotokra furcsa, ha valakik kiállnak a saját népükért vagy kultúrájukért. Szóval lehet gúnyolódni, de ettől még azok az emberek, akiket lenéztek – maorik, angol hazafiak, kelet-európai patrióták – nem kérnek abból a világképből, amit rájuk akartok erőltetni.

elona 2025.09.14. 22:50:31

Egy újabb jó kis cikk Poloska peti és bűnbandájáról....

EZÚTTAL F. ÁGNES MILLIÁRDOS ASSZONYSÁG ÉS CSALÁDJÁNAK BEMUTATÁSA:

ellenpont.hu/az-oligarcha-forsthofferek-akik-mindig-jokor-voltak-jo-helyen

grundigg 2025.09.14. 23:18:16

@ezcsakenvagyok:

Én nem a maorikon gúnyolódom, hanem azokon, akik szerint az a globalizmus ellenes fellépés, hogy Új-Zélandról Londonba utazunk palesztin zászlót tépkedni. Ez mégis mi, ha nem globalizmus? Tényleg, a palesztinok, azok valamiféle globális elitet képeznek?

"a globalista elit mindenhol lesöpri a helyi népek akaratát"

Ha a magyar nép a választásokon nyilvánítja ki az akaratát Orbán Viktor megválasztásával, akkor próbáld elfogadni, hogy ez máshol is így megy. Nem te mondod meg, hogy mi a britek, franciák, németek akarata, kis globalista, hanem ők mondják meg a választásokon.

valis47 2025.09.17. 14:57:33

Egy különleges brit törvény miatt máig nem szabadulhatott a börtönből az a brit férfi, aki még 2005-ben lopott el egy mobilt.

hvg.hu/tudomany/20250917_telefon-lopas-bortonbuntetes-egyesult-kiralysag

Most képzeld el, ha nálunk lenne ilyen... de hát mi nem vagyunk a demokratikus nyugat.
süti beállítások módosítása