téveszmék

téveszmék

"Tiszta kezek, nemes szándékok"

2026. április 07. - G. Nagy László

ursula_maffia.png

 

Láttunk már olyat, hogy valami idilli módon indult, azután vállalhatatlan mocsoksággá formálódott. Elég, ha csak a katolicizmusra gondolunk. Jézus megkérdőjelezhetetlenül tiszta szavai jelentik az alapkövet, melyre idővel barbár mészárszék épült: keresztes háborúk, boszorkányégetések, inkvizíció... Vagy elővehetjük a liberalizmus nemes eszméjét is, amelynek lényege a szabadság - mindenek felett álló - tisztelete. Akik ma liberálisnak nevezik magukat, semmit sem gyűlölnek annyira, mint mások szabadságát és önrendelkezését. Pontosan ugyanezt az utat járta be néhány évtized alatt az Európai Unió eszménye is. Az alapító atyák még szuverén államok egyenrangú együttműködéséről álmodtak. Ez a gondolat köszön vissza a Maastrichti Szerződésben, valamint a társuló országok csatlakozási szerződéseiben is. Akkortájt még senki sem gondolt arra, hogy ebből a gyönyörű kezdeményezésből, ebből a magasztos békeprojektből is egy újabb maffiaszervezet épül majd.

 

ÁTLÉPÉS A TÖRVÉNYEK FELETT

 

A maffia saját szabályrendszert alkot a törvény felett. Az EU annyival rosszabb, hogy a saját jogrendszerét rúgja fenékbe. Elvégre megtehetné azt, hogy amennyiben - bármilyen téren - változtatni kíván a működésén, azt transzparens módon meghirdeti, megvitatja, majd elfogadtatja a tagállamokkal, akár megfelelő alkuk útján. De nem ez történik. Az EU vezetése ugyanis birodalomépítésben gondolkodik; a saját befolyását kívánja növelni a tagállamok ellenében. Ez pedig nem olyan törekvés, amelyet egy hazaszerető francia, olasz vagy magyar simán támogatna. Ezért marad a lopakodó jogalkotás: csendben, suttyomban terjeszkedni, jellemzően olyan bonyolult szabályrendszereket hozva létre; olyan technikai nyelvezettel leplezve a mélyreható politikai változásokat, melyeket a választók nem értenek és nem ellenőrizhetnek, követni képtelenek, így a hatalom végleg kicsúszik az európai társadalom kezéből.

 

A lopakodó jogalkotás bűvészei mára már számos eszközt kidolgoztak és használnak. Ilyen a rugalmassági klauzula is, mellyel a Tanács új hatásköröket teremthet magának, ha az integráció úgy kívánja. Egy másik trükk: az Európai Bizottság gyakran nem rendeletet alkot, hanem csupán ajánlást fogalmaz meg a tagországok számára. Ezek formálisan nem kötelezőek, de mégis azzá válnak, hiszen a Bizottság gyakran ezekhez köti a források lehívását. Teljes nonszensz. Az Európai Bíróság is beszáll a játékba; ítélkezési gyakorlata híres arról, hogy az uniós jogot nem a szövege, hanem az integráció mélyítése felöl értelmezi. Ezek a precedensek olyan többletjogosítványokat adnak a Bizottságnak, melyeket a tagországi parlamentek soha a büdös életben nem szavaznának meg. És amit mindennél jobban szeret az elit, azok a válságok, legyen szó akár migrációról, járványról, háborúról, vagy energiahiányról. E krízisek során hozott „ideiglenes” intézkedéseket később akár állandó jogszabályokká és intézményekké is bebetonozhatják. Parádé.

 

Ha a lopakodó jogalkotás is kevés, akkor a titkos paktumoktól és az erőszakos kényszerítéstől sem riadnak vissza. S hogy mindez mit eredményezhet? Csupán felsorolásszerűen: a vétójog eltörlésének tervét, egyes tagállamok szavazati jogának felfüggesztését, migrációs paktumot, az Európai Ügyészség hatáskörének kiterjesztését, az Európai Közös Titkosszolgálat tervét (Niiniströ-jelentés), Ukrajna hosszútávú felfegyverzését stb. Egyre messzebb a demokratikus működéstől, egyre közelebb a birodalmi logikához. 

 

KORRUPCIÓ

 

A Pfizergate még ma is tart. Emlékszünk: Ursula von der Leyen sms útján rendelt vakcinákat a Pfizertől, majd ezek az üzenetek egyszerűen "eltűntek". A beszerzés nagyságrendje kapcsán árulkodó, hogy a raktárakban felhasználatlanul tönkrement készlet értéke önmagában 4 milliárd eurót tesz ki... Különösebben senki sem lepődött meg, von der Leyen már védelmi miniszterként is tele volt korrupciós ügyekkel. A Qatargate is alig pár éves sztori. Ennek során több mint 1,5 millió euró készpénzt foglaltak le. Eva Kaili, az EP akkori alelnöke még a börtönt is megjárta. (Nem sokáig maradt bent, a maffia megvédi a sajátjait.) 2025 végén az Európai Külügyi szolgálatot rázta meg komoly korrupciós botrány. Olyan magas rangú tisztviselőket vettek őrizetbe, mint Federica Mogherini volt külügyi főképviselő és Stefano Sannino, a Bizottság egyik főtitkára. Korábban Jean-Claude Juncker és José Manuel Barroso is megjárta a maga finom kis poklát. Nem sorolom, napestig lehetne folytatni. 

 

Az egyéni bűnesetek persze látványosak, azonban a legnagyobb pénzeket mégiscsak a hadiipar lobbistái keresik. Az EU a háború kitörése óta közel 200 milliárd eurót fordított Ukrajna megsegítésére, ám ennek az összegnek a fele nem is került átutalásra, hanem közvetlenül európai nagyvállalatoknál - elsősorban fegyvergyártóknál - landolt. A német Rheinmetall, Diehl, Hensoldt és KNDS degeszre keresi magát, miközben a francia Thales, Dassault és Nexter, illetve a lengyel PGZ sem jár rosszul. Amit a magyar közbeszéd korrupciónak nevez, azt az igazi nagypályások lobbitevékenységnek becézik, innentől pedig az ügy támadhatatlan. Azon pedig már fenn sem akadunk, hogy emberek százezrei halnak meg a fronton, csak hogy pörögjön a biznisz.

 

Az EU-nak valójában már a legkirívóbb korrupció sem bántja a szemét. Gyorsított eljárással kívánnak tagságot adni annak az Ukrajnának, amelynek minden lélegzetvételét a megvesztegetés hatja át - a kényszersorozásoktól az aranykonvojokig. Brüsszel természetesen mindent lát, de már régóta nem zavarja az ilyesmi.  

 

OMERTA - A HALLGATÁS TÖRVÉNYE

 

A maffiában az információ visszatartása a túlélés záloga. Az EU esetében ez elsősorban a transzparencia hiányában és a zárt ajtók mögötti döntéshozatal kapcsán érhető tetten. A legfontosabb alkuk nem a parlamentben, hanem informális vacsorákon és háttéregyezségek során dőlnek el, amelyekről a választópolgárok csak kész tényként értesülnek. A hallgatás törvénye akkor mutatkozik meg leglátványosabban, amikor egyes tagországok kormányfői fülüket-farkukat behúzva szavaznak meg olyan őrültségeket, amelyekkel szemben minden józan, a hazája érdekeit képviselő politikus azonnal vétózna. Ilyen a közös hitelfelvétel, a migrációs paktum, a belső égésű motorok tilalma, vagy épp az orosz energiaellátás elleni összes szankció is. Aki ellentmond, az cudarul megjárja - a verőlegények funkcióját a szorosan kézben tartott média látja el, mely azonnal lincsel. S ha ez nem elég elrettentő, úgy jönnek a politikai szankciók, zsarolások, pénzmegvonások. Nem csoda, hogy Orbánt minden eszközzel megpróbálják eltakarítani. A különvélemény, a kórusból való kibeszélés simán megférne a demokráciában, szuverén nemzetek együttműködése során. Azonban a maffia működésétől ez nagyon idegen, mi több: itt egyenesen elfogadhatatlan.

 

Az Európai Bizottság legújabb őrülete az Európai Demokrácia Pajzs, amely többek között a "tájékoztatási tér integritásának védelmét" célozza. Ez magyarul kőkemény cenzúrát jelent. A Bizottság szorosabb együttműködést ír elő a közösségi média óriásokkal (Facebook, X, TikTok) a „káros, de nem feltétlenül illegális” tartalmak visszaszorítására. Ez nyilvánvalóan gumiszabály, amelynek egyetlen célja a globalista maffiának nem tetsző politikai vélemények eltüntetése. Szemforgató módon a „rugalmas választás” kifejezést használják, ami pont ennek ellentétét jelenti: azt célozza, hogy a választók még véletlenül se találkozhassanak olyan érvekkel, amelyek a jelenlegi uniós irányvonalat (pl. háborús támogatás, migráció) alapjaiban támadják. Még egy külön uniós szervet is létrehoznak a tökéletes cenzúra megvalósítása érdekében, melyet Európai Demokratikus Ellenállóképességi Központnak kereszteltek el. Isten hozott mindenkit a mesésen orwelli 21. században!

 

VÉDELMI PÉNZEK

 

A maffia védelmi pénzt szed a lojalitásért cserébe. Az uniós költségvetés és a kohéziós alapok rendszere hasonlóan működik: a tagállamok akkor jutnak hozzá a forrásokhoz, ha tartják magukat a központi irányvonalhoz. Ha egy ország renitenskedik, a források megvonása gazdasági büntetésként, a védelem megvonásaként értelmezhető. A politikai hűség kötelező, a pénzügyi zsarolás pedig olyan kényszerítő eszköz, melyet szégyentelenül és gátlástalanul alkalmaznak. Minden egyes alkalommal mélyen megdöbbenek, amikor nemzettársaim arról próbálnak győzködni, hogy engedni kéne a kíméletlen erőszaknak, mert azzal jobban járnánk... Ez a fajta behódoló attitűd nem csupán morális értelemben szégyenteljes, de praktikusan is felér egy öngyilkossággal.

 

HIERARCHIA

 

Az EU nem egyenrangú felek szövetsége, mint ahogy az alapító atyák megálmodták, hanem egy hierarchikus rendszer, ahol a legerősebb tagállamok diktálják a szabályokat, a kisebbeknek pedig büntetés terhe mellett alkalmazkodniuk kell. A keresztapa szerepét Németország tölti be, a sottocapo pozíciója pedig Franciaországé. Egyre kevésbé rejtik véka alá központosítási törekvéseiket: az Európai Bizottság, az Európai Parlament, az Európai Bíróság és az Európai Ügyészség is jócskán túlterjeszkedett már azokon a hatáskörökön, amelyekre eredetileg létrejöttek. S ha ez nem lenne elég, január végén Manfred Weber azzal az ötlettel állt elő, hogy össze kellene vonni az Unió két legfontosabb tisztségét, az Európai Tanács és az Európai Bizottság elnöki posztját. Nyilván tudna ajánlani is megfelelő embert e szerepkörbe... Kocsis Máté Facebook-bejegyzésében csak annyit kérdezett: ha ez megtörténik, onnantól kezdve Webert Kaisernek, vagy Führernek kell majd szólítani? Nos, lehet, hogy megteszi majd a Don, vagy a Padrino is.

 

KEGYENCEK RENDSZERE

 

A maffiában a lojális tagok előnyökhöz jutnak, míg a kívülállók nehézségekkel szembesülnek. Az EU-n belül ezt a „kétsebességes Európa” víziójával vagy a politikai szövetségeseknek nyújtott kedvezményekkel tudjuk párhuzamba állítani. Bizonyos országok (például a magállamok) gyakran több engedményt kapnak a szabályok betartása terén, mint a periférián lévők. A német és a francia vezetők már a csatlakozás óta folyamatosan éreztetik, hogy a szovjet érdekszférából szabadult országokat másodrendűnek tartják; vezetőiknek mindössze annyi a dolguk, hogy legyenek hálásak, kövessék a kijelölt irányt és tartsák magukban a véleményüket. De itt még nincs vége. Mára annyival rosszabb a helyzet, hogy Magyarország és Szlovákia már csak harmadrendű alattvalónak számít. A kedvenc kegyenc mostanság Ukrajna, amely még csak nem is tagja a közösségnek. Ennek ellenére az EU vezetése - a sutba hajítva minden elvet, természetes szolidaritást és jogszerűséget - a létező összes vitás kérdésben Ukrajna mellé áll, a legkevésbé sem törődve szövetségesei alapvető szükségleteivel (lásd: Barátság-kőolajvezeték önkényes elzárása). Még az is lehet, hogy a Keresztapa csahos kutyaként, tényleges verőlegényként számít Ukrajnára, amelynek fő funkciója a renitens gyarmatok megfegyelmezése. Igazán vonzó jövőkép!

 

***

 

Magyarország öt nap múlva választ. Nem csupán arról döntünk, hogy a jövőben mennyit fizetünk a benzinért, a fűtésért, vagy épp az áramért - bár ezek sem lényegtelen szempontok. Nem kevésbé fontos azonban az sem, hogy támogatóan fogadjuk-e a maffia kifutófiúját. A Picciotto (a Kicsi) személyét jól ismerjük; ő képviseli idehaza az európai bűnbandát. A választásunk most elsősorban arról szól, hogy 16 év kitartása után behódolunk-e a klánnak, avagy ragaszkodunk továbbra is Cattani felügyelő szerepéhez, aki egy tisztább jövőt álmodva elszántan küzd az alvilági figurákkal szemben. Nem kis felelősség. 

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr219077199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2026.04.12. 07:27:51

@G. Nagy László: fogalmam sincs, miről :)

Téveszmék: birka nép a magyar.

G. Nagy László 2026.04.12. 08:37:13

@valis47: Még tegnap megnéztem. Szerintem Ábrahám Robi abszolút helyesen látja a dolgokat. (A Bábel című filmje is parádésan jó.) Boldinak is ajánlgattam, de ő ne kíván kitekinteni a buborékjából :)

G. Nagy László 2026.04.12. 08:39:19

@Wildhunt: Ha olyan lesz az eredmény, amilyet remélünk, úgy ígérem: ez lesz a címe a választás utáni első posztomnak. (Köszönet a tippért, a NER-től kapott közpénzt elfelezzük! :))

valis47 2026.04.12. 10:28:27

Jót nem ígér a rekordmagas részvétel, sajnos. Ebből lehet egy kétpárti parlament, kétharmados tiszás többséggel, ne legyen igazam.

Wildhunt 2026.04.12. 11:00:24

@valis47: Ha úgy lesz, akkor jó lenne, ha a kivonulókban tudatosulna, hogy két halott biztosan lesz: egy rendőr és egy tiszás diáklány.

Wildhunt 2026.04.12. 11:01:32

@valis47: a MHM bejut, nem kérdés.

G. Nagy László 2026.04.12. 12:11:48

@Wildhunt: @valis47:

Az MHM bejut, szerintem sem kérdés. A Tisza kétharmad teljesen kizárt.

Ha magas a részvétel, akkor érdemes elgondolkodni, hogy mitől az. Melyik az a pár százalékos réteg, amely nem szokott szavazni, de most fog. Az egyik része városi fiatalság - ők tiszások. A másik fele vidéki, korábban inaktív - ők nagyrészt fideszesek. Mindkét nagy párt profitál a magas részvételből. Csak a DK fog szívni, de nem ejtek könnyet értük.

valis47 2026.04.12. 13:04:51

@G. Nagy László: Inkább a városokban magas, és Bp-en szóval nem kizárt sem a tiszás kétharmad sem az, hogy végül 5% alá csúszik a Mi Hazánk.

G. Nagy László 2026.04.12. 13:08:03

@valis47: Budapesten pont nem magas. Abszolút átlagos. A legtöbb megyében magasabb.

GyMasa 2026.04.12. 13:32:48

@Ambiorix:
"És ennek érdekében mi, hazafiak hajlandók vagyunk biankó csekket aláírni Magyar Péternek. Az ő felelőssége, hogy mit kezd vele. "
Ja, te a pisztoly csövét veszed ezzel a szádba.
Te nem hazafi vagy hanem balek.

GyMasa 2026.04.12. 13:34:49

@valis47:
"Jót nem ígér a rekordmagas részvétel, sajnos. Ebből lehet egy kétpárti parlament, kétharmados tiszás többséggel, ne legyen igazam. "
20118 óta halljuk ugyanezt és mind a két esetben fideszes 2/3 lett az eredmény.

Boldeone2 2026.04.12. 13:44:37

@G. Nagy László: Budapesten a legmagasabb már, meg az országban a jellemzően ellenzékibb helyeken

Evil Empire 2026.04.12. 13:46:38

@GyMasa: nem, 2018-ban és 22'-ben nem volt közel sem ennyire magas a résztvétel.
Most, azokkal a választásokkal ellentétben, az ellenzék is maximálisan mozgósított.

Boldeone2 2026.04.12. 13:49:29

@G. Nagy László: Szabolcs ès BAZ a legkevésbé aktív.

Soha nem volt ilyen közel a szabadság, 16 év elnyomás és megaláztatás után!

Bayaz 2026.04.12. 13:53:02

@valis47: "Jót nem ígér a rekordmagas részvétel, sajnos. Ebből lehet egy kétpárti parlament, kétharmados tiszás többséggel, ne legyen igazam."

Hát úgy tűnik a Medián talán tényleg nem tévedett óriásit a résztvételi adatokkal kapcsolatban, eddig 14%-al (!) nagyobb a 2022-esnél, és még ha ez a különbség csökken is, a 80%-os résztvétel simán összejöhet.

Amit én nem hiszek, az inkább az hogy mindössze 2 millió Fidesz szavazó lenne (amit a Medián mond), még a reálisabb ellenzéki becslések szerint is lesz 2,3-2,4 millió: zsiday.hu/2026/03/01/hany-szavazoja-van-a-fidesznek/
A Tiszának viszont tényleg lehet 3 millió fölött, de abban azért eléggé biztos vagyok (nagyon remélem) hogy nem elég a kétharmadhoz.

GyMasa 2026.04.12. 14:06:59

@Evil Empire:
úIlyen magas nem volt, de az azt megelőző választásoknál magasabb volt. És, akkor azt mondták az ellenzéki megmondóemberek, hogy ennek csak az lehet az oka, hogy bukik a fidesz. És, nem lett igazuk

valis47 2026.04.12. 14:20:16

@G. Nagy László: Szerintem túltolja sok mindenben, meg a vallási szövegekkel, de igen, azt jól elmondja, hogyan lett kinevelve ez a "gyerekkatona-hadsereg" (ma már 20-on éves sok), influenszerek és rapperek közreműködésével.

valis47 2026.04.12. 14:25:58

@Bayaz: Van rá esély sajnos hogy elég. Bár kétharmad nélkül is nekiálltak volna "a struktúrák lebontásának" (brüsszeli aggályok nem lettek volna miatta) szóval nincs akkora gyakorlati jelentősége. A kétpárti parlamentnek viszont sajnos igen. Ha egy sokak szemében lejáratott fidesz lesz az egyetlen ellenzéke ezeknek.

G. Nagy László 2026.04.12. 15:37:21

@Boldeone2:

"Szabolcs ès BAZ a legkevésbé aktív."

Hagyd már ezt a faszságot! Ne azt nézd, hogy pár százalékkal több Budapest! Azt nézd, hogy történelmileg hogy álltak ezek a megyék. Szabolcs és BAZ 2022-ben is a legkevésbé aktív volt (64, 65%), Budapesten 75%. Az arányokban semmi sem változott.

G. Nagy László 2026.04.12. 15:51:47

@valis47: Nem is értem, mit vészmadárkodtok. Ha a Mi Hazánknak volt 6%-a 70%-os részvétellel kalkulálva, az 80%-os részvételnél is bőven 5% fölött lesz. Ez nem bonyolult matek. Ráadásul az sem kizárt, hogy a 70 és 80% közötti többletből a Mi Hazánknak is jut. Emiatt nem aggódom.

Tartom, hogy a Fidesz megnyeri most is, 110 mandátumot szerezve. Kétszer már szégyenkeztem, hogy milyen idióta országban élek. Csak nem annyira hülye a magyar ember, hogy a Tiszát juttassa hatalomra! Ez olyan szintű szellemi mélyrepülés volna, amit nagyon nehezen tudok elképzelni. Utoljára 1919-ben csináltunk ilyen faszságot, de a komcsik még akkor is szűk kisebbségben voltak, nem választások útján jutottak hatalomra.

Ha a Tisza nyerne, meg is érdemelnénk a nemzethalált. A háborút, a migránsokat, a régi, komcsi kádereket, az 1000 forinos benzint, a rezsitámogatás eltörlését, mindent. Ha annyira agymosott faszok lettünk, mint a nyugatiak, akik önként basszák szét a hazájukat, akkor ezt érdemeljük. Én tényleg úgy gondolkodom, mint Ábrahám Robi. Nem hiszem, hogy a Jóisten ilyen büntetést szánna az országnak.

Evil Empire 2026.04.12. 16:21:09

@G. Nagy László: de, vagyunk.

A választás elsősorban nem a logikára, a rációra épül, hanem az érzelmekre, a "néplélekre".

2022-ben a Fidesz azért nyert kétharmaddal óriásit (sima többség helyett) mert tömegek hitték el hogy MZP elvinné a gyerekeiket, családjukat a frontra.

Most meg tömegek hiszik, hogy akik kiugrottak a NER-ből azok bátor igazságmondók, hogy a Tiszához tartozni menő, és ha ők nyernek, akkor itt kánaán lesz.

A Fidesz üzenete 2022-ben az volt hogy "Magyarország előre megy nem hátra", most meg (4 év gazdasági kínlódás után) hogy "nem ígérhetem hogy jobb lesz de azt igen, hogy nem fogunk belemenni a háborúba".

Boldeone2 2026.04.12. 16:22:15

@G. Nagy László: Hitegesd csak magad! Már nincs sok idő...A határon tegnap tumultus volt, özönlenek haza a külföldön dolgozók is !

Lépj ki a véleménybuborékból! Ez lassan tényleg "téveszmék" blog lesz...

Boldeone2 2026.04.12. 16:45:09

@G. Nagy László: Óriásit hibázott a fidesz az idóta kampánnyal, " Nem leszünk ukrán gyarmat!" meg társai. Ezt egy vérjobbos újságíró is elismerte, akivel Bircánál vitázom; de nem ez a fő baj, hanem az hogy qurva szar helyzetben van az orszàg!!

Mit ajánl pl az ápolőnőknek Orbàn?? Egy büdös szó nincs béremelésről! Annyit hogy "nem lesz háború!" A legutóbbi ajánlat, ami lófasz és nem is biztató!

Magyar meglépi a közteherviselés átalakítását! Az EÜ kap 500 milliárd plusz pénzt, amit személyesen garantál!

Orbán hülyeségeit nem veszi be lassan senki, csak a 8 osztályt végzettek!

Orbán vesztésre van ítélve, mert brutálisan tévútra ment és benneteket is odavezetett! Szemben a világgal és racionalitással , zéró önreflexióval!

Sajnos te is eddig jutottál: zéró önreflexió! Pedig egy időben jó posztjaid voltak...és szimpatizálok is veled, pedig különböző politikai oldalon állunk

Úgy látom a jobboldalon egyre több ember nézi reálisan a helyzetet..

Tegyük fel a legjobb szkennáriót nektek: egy gyenge többség, úgy hogy Tisza nyeri a listát. Mi jön akkor? Magyar mögött az ország gazdaságilag legfejlettebb része, Budapest, Pest - megye, Debrecen, Szeged , Pécs, stb...A fiatalság 80%- a szintén Magyar mögött

Miközben a gazdasági válság itt kopogtat az ajtón....Kizárnak tartom, hogy ez a rezsim túléljen. Ha Orbán valahogy hatalom marad, az soha nem làtott válságot és polgàrháborús helyzetet hozhat
A rendszerváltást nem tudjátok megállítani!
A " szociológiáját" "pszichológiáját " nem írom le most miért... Majd talán máskor

valis47 2026.04.12. 16:47:18

Most voltam szavazni (2xMHM), a szavazóhelyiségben nem volt tülekedés, utána tankolni mentem, ott többen voltak... tartanak tőle, hogy holnap vége a védett benzinárnak.

Boldeone2 2026.04.12. 16:54:16

@G. Nagy László: Kb 2025 tavaszán szegődtél a propaganda szolgálatába, vagy valamikor előtte...

Amikor először itt kommenteltem, csak annyit tudtam rólad sokáig, hogy " liberális vagy " , ma meg már nyílt fideszes
Jobboldalról nekem pozitív meglepetés "Bayaz" aki nagyon reális, de van még 2 másik hozzászóló, aki fejlődik...
Az ellenzéki hozzászólók szinte mind jók, nem is emelek ki senkit...

Boldeone2 2026.04.12. 16:55:34

@valis47: Ne nézd hülyének Magyart! Ő nem akar kicseszni magával! Amúgy is ügyvezető kormány jön, először

Boldeone2 2026.04.12. 17:13:56

youtu.be/jTplC6C86SQ?is=eUmGBjnJw4XjoqTO

Érdemes megnézni: a cigány-proli- kivarrart- agresszív söpredék áll Fidesz mögött!

youtu.be/jTplC6C86SQ?is=eUmGBjnJw4XjoqTO

Ábrahám milyen " értelmiség" vagy Bede Zsolt?

Csak a Tisza!

valis47 2026.04.12. 17:30:28

@Boldeone2: Olyan, mint a rappereid, akiket imádsz kb. 50 évesen.
Mondjuk Kazáriás a 8 általánosával, vagy ez a tökét mutogató.

G. Nagy László 2026.04.12. 17:36:52

@valis47:

Kisvárosok: +166.000 szavazat
Falvak: +303.000 szavazat (15 óra, 2022-höz képest)

Messze itt a legnagyobb a növekmény.

Boldeone2 2026.04.12. 17:38:40

@valis47: Hagyjuk már a hülyeséget! A "rappereket " most hallottam életemben először, ők a közönségből élnek, de a másik két nyomit a rezsim fizeti, közpénzekből

Boldeone2 2026.04.12. 17:42:49

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Az utolsó percig...
Nyilvànvaló, hogy protest szavazás zajlik.

Boldeone2 2026.04.12. 17:46:16

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Mondjuk az ország számára nem túl jó jövőt jelez, hogy ilyen fokú indulatok vannak...

Orbánt valahogy jó lenne már eltávolítani a hatalomból...Innen még 10 év, mire nyugalomba kerül az ország

Ennek az aljas, mocskos rezsimnek valahogy véget kell vetni

Billy Hill 2026.04.12. 18:02:58

(Nekem a választási eredmény indikátorom ma este Bayer Zsolt arckifejezése lesz. Ha találok olyan élő műsort, amiben szerepel... Amikor már jönnek be az értelmes eredmények, 21.00-22.00 óra stb, akkor azt kell nézni, hogy komoran néz-e, vagy negédeskedik. Ezt volt 2022-ben is, kapta az adatokat a maga párhuzamos vonalán keresztül a választókerületi eredményekről, és előbb látta az összképet. Talán idén is működik...)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 18:14:22

@Ambiorix: a legszebb az, hogy 2010 - Ben is ezt csináltuk a Fidesszel. De csak a birkáknak tetszik az eredmény.

valis47 2026.04.12. 19:00:12

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: 2022-ig tetszett a "birkáknak", MP-nek is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 19:29:42

@valis47: kicsit tovább..... :)) de ni, hová vezet egy sértődés.... :))

ulpius66 2026.04.12. 21:29:04

"Választás 2026: Megvan a kétharmad a Tiszának, Orbán gratulált Magyar Péternek!"

HÁT EHHEZ ÉN IS CSAK GRATULÁLNI TUDOK!!!!

atomic power 1986DucaDuca 2026.04.12. 21:42:41

@Boldeone2:

Tehát demokrácia van Magyarországon. Pátversenyben legyőzhető a kormány. Eddig ennek az ellenkezőjét állítottátok!

GyMasa 2026.04.12. 21:43:23

Gartulálok a tisza eredményéhez! Sok sikert a kormányzásukhoz!

Boldeone2 2026.04.12. 21:58:13

@atomic power 1986DucaDuca: Ebben tévedtem. Évekig abban hittem, hogy nem. De valami elindult az országban alul, amit nem értettünk meg. Orbàn sem, hozzá teszem...

Ehhez sok minden kellett, az órási elégdetlenség és Magyar zsinalitása

Én egyet remélek, hogy Magyar jó döntéseket hoz a 2/3 birtokában! Pl korlátozzák a politikai hatalom idejét. Ezt majd a jogászoknak kell kidolgozni, hogy legyen

Bayaz 2026.04.12. 21:58:27

@atomic power 1986DucaDuca: igen, arról is hazudoztak hogy majd Orbán nem fogja beismerni a vereségét. Ehhez képest megtette.

De az hogy a Tisza nyerni tudott, ráadásul valószínűleg kétharmaddal, nem fogja gondolkozásra késztetni őket, hogy talán ez a rendszer amit antidemokratikusnak mondtak el mindenfelé, nagyon is demokratikus volt.

Vagy hogy a "szavazatvásárlások" amelyeket össze hallucináltak, nem léteztek (vagy legalábbis messze el vannak túlozva), egyszerűen alacsony végzettségű, politikával keveset foglalkozó emberek akik munkát, megélhetést szereztek 2010 után, teljesen érthető módon tömegével a Fideszre adták a voksukat de most 4 nehéz év (infláció, orosz-ukrán háború, EU-s szívatás) után kevesebben.

Wildhunt 2026.04.12. 21:58:56

Szép volt! Remélem nem nekünk lesz igazunk a jövővel kapcsolatban.

Boldeone2 2026.04.12. 22:01:52

@atomic power 1986DucaDuca: De lássuk be: én jól jósoltam már egy ideje. Azt mondtam, hogy minden előny Orbánnál van, de Magyar le fogja győzni...

Én már pár napja éreztem, hogy 2/3 lesz, de babonából nem írtam le...Alig hittem magam is, hogy 16 év önkényéből ki tudunk valahogy szabadulni egyszer...

Wildhunt 2026.04.12. 22:03:48

@Boldeone2: azt mondod hogy nem lesz elútnyóc... izé... 16 évezés?

Evil Empire 2026.04.12. 22:05:20

@valis47: Hát úgy tűnik a Mi Hazánk bejut, de a Tisza kétharmad meglesz. :-(

Nem örülök az utóbbinak, ha Tiszának Mi Hazánk-szavazatokra lett szüksége a kétharmados törvények lebontásához, alkotmánymódosításhoz, az sokkal jobb lett volna.

Boldeone2 2026.04.12. 22:10:38

@Bayaz: hogy talán ez a rendszer amit antidemokratikusnak mondtak el mindenfelé, nagyon is demokratikus volt."0

- Ebben nem értünk egyet! A " párt " mögött ott állt az állam teljes pénzügyi ereje, meg az agymosó médiák. Csak arra nem gondoltak, hogy végül kihátrálnak mögülük nemcsak az oligarchák, de a rendőrség egy része is, meg más állami hivatalnokok is...

De: a legfőbb gond ott van, hogy megváltozott a média szerepe. A szoc média agyonvert mindent, ott meg Magyar volt az " úr"
A fiatalok meg cikinek tartották már a nagypapák rezsimjét!

Orbán még ma délelőtt is fenyegetőzött!

Boldeone2 2026.04.12. 22:14:58

@Wildhunt: Ugyan visszafogott vagyok! Pedig hányszor idiótáztatok le 16 év alatt? Jó ideje itt megírtam Lacinak, hogy Magyart nem lehet legyőzni

Új generációk jöttek, új korszellem. Meg kell változni a magyar jobboldalnak! Erre a gyűlölködésre nem vevők az emberek!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 22:15:44

@Boldeone2: elkezdem írni pár órája, hogy hiszek a számokban.
1456 győzelem, 1526 szopás. 1956 szopás 2026 talán elindulhat valami jó.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 22:16:54

@Wildhunt: Ááááh, miért lenne??!!
Kúrtak el ezek bármit is az elmúlt 16 évben??!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 22:19:20

@Wildhunt: mondjuk 2016-ban már kicsit gáz volt az eemútnyócévezés.
Mondom. Az elmúlt 16 évben 14 évig mindenért Gyurcsány volt a hibás, az utolsó két évben még mindenért Magyar Péter.

Boldeone2 2026.04.12. 22:19:26

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Én már napok óta éreztem, hogy nagy győzelem lesz, de alig akartam elhinni ...

Amikor láttam hogy Budapesten 85% a részvétel, tudtam hogy Viktornak annyi.. protest szavazás...

Boldeone2 2026.04.12. 22:22:51

edition.cnn.com/2026/04/12/world/live-news/hungary-election-orban-magyar

European leaders are breathing a huge sigh of relief (and they're not hiding it)"

Európa és világ felszabadul...Ez óriási csapás Trumpnak és Putyinnak is

valis47 2026.04.12. 22:31:59

@Boldeone2: Magyarország most visszalépett 2002-be... vagy inkább 1994-be.

atomic power 1986DucaDuca 2026.04.12. 22:38:34

@Boldeone2:

"Alig hittem magam is, hogy 16 év önkényéből ki tudunk valahogy szabadulni egyszer."

Újra 2/3 van, ellenkező előjellel. A puding próbája az evés!

nemecsekerno_007 2026.04.12. 22:41:22

Megint megválasztottuk Károlyi Mihályt. Csak ,,gratulálni,, tudok.
A feketeleves azonban most fog jönni.
Első körben megdől a ,,választási autokrácia,, narratívátok.
Meg az is, hogy ,,választáson nem lehet leváltani a Fideszt.,,
A kulcskérdések a migrik, Ukrajna, gender és hasonlóak lesznek.
Meglátjuk mit lép a Tisza-kormány.

valis47 2026.04.12. 22:44:06

@nemecsekerno_007: Igazad van, 1918-at is írhattam volna.

valis47 2026.04.12. 22:50:21

@Boldeone2: Protest szavazás olyanoktól, akik azt sem tudják mi ellen protestáltak... "autokrácia" ellen, ami nem volt, választáson meg lehet buktatni simán. Putyint lehetne?
Orosz befolyás ellen, ami szintén nem volt, csak üzletelés az oroszokkal stb.
Azzal hőzöngött Peti, hogy a győzelme majd a Kremlből is látszani fog, szerintem a Kreml nagyjából leszarja, Orbánt is. Olajat meg gázt el tud adni mostanában máshová is.
Az is egy faszság, hogy Orbán blokkolta a hőn szeretett Ukrajnád támogatását, ez is csak látszat. Minden ország annyi pénzt és fegyvert ad Ukrajnának, amennyit akar, nem kell ehhez az EU... továbbá minden szankciót megszavazott Mo., ami nem sértette az érdekeit. A 90 milliót sem blokkolta volna, ha Zelenszkij nem zárja el a Barátságot, egyeztetve Brüsszellel és Magyar Péterrel. Kíváncsi vagyok most meg fogja-e nyitni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 23:04:21

Azért a Fidesz rendesen meg lett b. szva szárazon, téglaporos f. sszal.

bomberhopper 2026.04.12. 23:06:56

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: tudod, az intézmenyrendszert nehéz lesz leváltani, vagy azt hiszed, hogy holnaptól mindenki előre fog köszönni valakinek, aki hangfelvételeket készített a feleségével folytatott magánbeszélgetéseiről? Két és fél millió úgy akasztja majd a botot a küllők között, hogy egymillió simán lerepül majd a bicikliről, mondván, nem ilyen lovat akart.

És ez nem propaganda.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 23:12:42

@valis47: nem.. A Fideszesek szeretik úgy. Soroljam a neveket...?? :))

valis47 2026.04.12. 23:12:57

@bomberhopper: Előre fog köszönni, hátha így megtarthatja az állását.
Azért az nem zárható ki, hogy komoly "terror" lesz, megpróbálják majd a tábor vérszomját kielégíteni, akik közül sokan elszámoltatást akarnak. Csak hát sok ártatlant is meg fognak hurcolni, mint Romániában is történt amikor az a CIA-ügynök csaj volt a korrupcióellenes hatóság főnöke (most az EU-s ügyészségé), főleg magyarokat persze. Ingyen belépőjegyek és hasonló pimf dolgok miatt is hurcoltak meg magyar polgármestereket.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 23:14:34

@bomberhopper:
@valis47:
Nem megy ez nektek fiúk. Nézzetek valami rendes munka után...!

Choba393 2026.04.12. 23:14:42

Búcsúzni jöttem.
Sokáig ebbe a blogba kapaszkodtam 22 előtt mint az utolsó értelmes fideszes álláspontok gyűjtőhelye, habár kommentelni csak azután kezdtem miután itt is egyre inkább csak az állami propagandával találkoztam.
Sajnálom ezt a 4 évet, sajnálom ha arctalanul túl bátor voltam bunkónak lenni, de jó egészséget és sok sikert kívánok a továbbiakban!

valis47 2026.04.12. 23:15:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Tényleg, mennyire fog tudni "építeni" egy rombolás vágya által összehozott médiahack-párt. Semennyire, másban egyet sem ért a tábora.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.12. 23:15:52

Na, megyek mert fejembe szállt a pezsgő...!!! :))

valis47 2026.04.12. 23:17:10

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Köszönöm az aggódást, van munkám. :)
Tudod nem mindenkit fizetnek a kommentelésért, és nem is mindenki politikaközeli munkahelyen dolgozik, még ha neked meglepő is.

bomberhopper 2026.04.12. 23:18:16

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"felszólította a köztársasági elnököt, hogy kérje fel őt kormányalakításra, azután pedig távozzon a közéletből annyi méltósággal, amennyi még maradt neki. Ezen kívül többek között felszólította a kúria elnökét, a legfőbb ügyészt, az állami számvevőszék elnökét, a médiahtasóág elnökét is a távozásra.

Vége van

– nyomatékosította. "

Kezdődik.

bomberhopper 2026.04.12. 23:20:10

@valis47: Jé, te is a piacról élsz? Miért hiszik azt, hogy kommenttel keressük a betevőt?

Evil Empire 2026.04.12. 23:23:30

@valis47: "Protest szavazás olyanoktól, akik azt sem tudják mi ellen protestáltak... "autokrácia" ellen, ami nem volt, választáson meg lehet buktatni simán. Putyint lehetne?"
Mondjuk kb pont olyan protest szavazás, mint ami az USA-ban megy Trumpra (akinek a személyisége hasonlóan torzult), vagy Európában az új-jobboldali pártokra.
Orbán balázsnak és a fideszes értelmiségnek mániája a világrendszerváltás, de nem vették észre hogy Magyarországon ők a rendszer.

"Azért az nem zárható ki, hogy komoly "terror" lesz, megpróbálják majd a tábor vérszomját kielégíteni, akik közül sokan elszámoltatást akarnak. Csak hát sok ártatlant is meg fognak hurcolni, mint Romániában is történt amikor az a CIA-ügynök csaj volt a korrupcióellenes hatóság főnöke (most az EU-s ügyészségé), főleg magyarokat persze. Ingyen belépőjegyek és hasonló pimf dolgok miatt is hurcoltak meg magyar polgármestereket."

Szerintem meg kb egyértelmű hogy Magyar Péter célja átállítani annyi embert amennyit csak tud, és erre kétharmaddal jó esélye is lehet, főleg hogy tudják az átállók hogy ők hőssé fognak avanzsálódni és pozíciót, apanázst kapnak MP-től.
Akik viszont ellenállnak, azokkal példát fog statuálni.

Már most látszik a kontraszt az állítólagos durva autokrata Orbán (aki beismerte a vereségét tisztességgel), és az ország újonnan választott miniszterelnöke között, akinek az első dolga az, hogy a köztársasági elnököt gyalázza és lemondásra szólítsa fel.

G. Nagy László 2026.04.12. 23:25:30

@Boldeone2: Gratulálok a győztesnek. Igazad volt, te láttad helyesen a közhangulatot.

valis47 2026.04.12. 23:31:02

Magyar Péter olyan országot akar, ahol nem számít ki kit és hogyan szeret. Pl. ő és Radnai Márk
egymást.

Rögtön a buzilobbinak kellett gesztust tenni, meg kunbélás stílusban fenyegetőzni.

bomberhopper 2026.04.12. 23:36:59

@valis47: fiatal is, pökhendi is, ajtóstul ront a házba

Az idő majd eldönti, hogy vak, vagy bátor.

Boldeone2 2026.04.12. 23:54:21

@G. Nagy László: Köszönöm szépen! Talán nemcsak a közhangulatot láttam jól, hanem mást is, a globális képet...De, azt majd talán máskor részletezem
Most mindenkinek pihenni kell! Magyarország egy új korszakba lépett, de lehet a világ is...
Óriási változások vannak.. Nekem is tanulni kell, hogy adaptálódjak...

Mindig mondom neked mi a legfontosabb: legyen önreflexió! Anélkül biztos hogy tévútra lépünk! Én igyekszem mindig tanulni, és mérem is a saját teljesítményem.

valis47 2026.04.13. 00:00:44

@Boldeone2: Minden jó lesz innen, rendszert váltottunk, szabadok leszünk meg európaiak, majd figyeljétek meg, vissza fogjuk előzni végre a románokat, bolgárokat!
Tudom, érzem :))

Boldeone2 2026.04.13. 01:17:22

@valis47: Egy korszak véget ért. Nekünk lett igazunk. Az elmúlt hetekben is leírtam itt mindent, hogy látom a világot

Most jöttem debreceni főtérről, ahol a fiatalok örömtáncot járnak. Alig ismertem valakit. Ez egy új generació akik alakítják a jövőnket. A szélsőjobb populizmus elbukott. Szerintem Viktor sem igen jön vissza többet, meg az a politika, amit képviselt
Magyar elképesztő erős, és szét fogja zúzni a régi rendszert és az Alkotmányt is. Európa mögötte
Valószínű, az ukránok neki megnyitják a Barátság- vezetéket is

Ez egy történelmi fordulat most

Ambiorix 2026.04.13. 01:21:18

Jó, ez most nem sikerült, de az élet azért nem áll meg, hanem megy tovább. Mostantól teljes erőbedobással lehet a mesterterv másik nagy projektjére, Brüsszel elfoglalására koncentrálni. Reméljük, legalább az bejön. Hajrá, patrióták, hajrá kurucok!
:))))

valis47 2026.04.13. 01:38:22

@Boldeone2: Igen, megszűnt Magyarország, 3+ millióan kiíratkoztatok a magyarságból. Véglegesen, sajnos, nincs későbbi visszatérés, megbánás, persze nem is akartok.
Mostantól Magyar EU tartomány van, az EEÁ tagállama. Lesz legális drog (sok fiatal ennek reményében szavazott a tiszára, sőt olyan is volt, aki a mobilhasználat iskolai betiltása miatt... meg az energiaitalok 18 éven aluliaknak való eladásának tiltása miatt), genderideológia az oktatásban, DEI meg minden földi jó, a migránskvótát is elfogadjuk. Fasza lesz :)

Szóval, sajnos megfertőzött a globalista vírus, elsősorban a fiatalokat, akik lázadók, nem éltek 2010 előtt felnőttként - sokuk még tinédzserként sem - ideális alapanyag voltak a közösségi médiás fertőzésnek, az olyan internetes pöcegödrökben jól látható ez, mint a reddit.

valis47 2026.04.13. 01:40:03

@Boldeone2: Ja bocs akkor a Barátságot nem lebombázták az oroszok és az ukránok még nem állították helyre?
Meg miért kérne Magyar véres ruszki olajat, mikor épp hazaküldte a ruszkikat? :)

Ambiorix 2026.04.13. 05:51:01

@valis47:
“….3+ millióan kiiratkoztatok a magyarságból. Véglegesen sajnos….”

Annak a világnak már lőttek, a nemzetvezető testvért 46-ban fölkötötték. Inkább annak örüljél, zsebnáci, hogy a gyenge közoktatás miatt találtatok párszázezer baromarcú konteóst, akik néhányatokat teljesen indokolatlanul beszavazott a parlamentbe.

GyMasa 2026.04.13. 11:17:03

@Ambiorix:
2,5 millió szavazatot kapott Orbán.
Azzal sorra 2/3-os eredményt ért el az elmúlt 16 éveben.
Nem kellene felvenni ezt a paraszt stílust.

Billy Hill 2026.04.13. 13:02:33

@bomberhopper: "felszólította a köztársasági elnököt, hogy kérje fel őt kormányalakításra, azután pedig távozzon a közéletből" - Szerintem mondjon le most, és nem lesz aki felkérje a Petyát a kormányalakításra. Csak egy másik köztársasági elnök. De azt meg a mostani összetételű parlament választaná még meg. Mondjuk Orbánt vagy Lázárt. :-)

Billy Hill 2026.04.13. 13:03:12

@Billy Hill: Instant meg lehet csinálni a lengyel felállást, liberál-jobber miniszterelnök és kőjobber államfő.

Glokta 2026.04.13. 13:39:15

@Billy Hill: hát ez nagyon más felállás lesz, a lengyel államfőnek sokkal nagyobb (népi) legitimitása és hatásköre van mint a magyarnak.
Így kétharmados Tisza győzelem mellett nem hiszem hogy olyan akadályokba ütköznének mint a PO Lengyelországban.

A baj inkább az lehet hogy (szemben Tuskkal és PO-val) a Tiszának és MP-nek nincs bejáratott, tapasztalt háttérgárdája kormányzáshoz, se kiépült nemzetközi kapcsolatrendszere (ami miatt Tusk megkapta egyből, feltételek nélkül az EU-s pénzeket) és az országot is jóval ramatyabb helyzetben veszik át mint PO a PiS-től és a nemzetközi gazdasági helyzet is rosszabb (köszönhetően Trump iráni vesszőfutásának).

valis47 2026.04.13. 18:26:54

@Ambiorix: Jobb lenne kétpárti parlament, mi?

valis47 2026.04.13. 18:30:58

@Glokta: Most jön majd az igazi pártállam... amivel a Fideszt vádolták. Kétharmaddal mindenhová beültetik az embereiket, a megbízatásuk lejártát sem várják meg (a Fidesz megvárta). Az önkormányzati választásokat is előre fogják hozni, hogy az önkormányzatokat is elfoglalják az egész országban. Utána már tényleg "mindent lehet" lesz. A népszerűtlenebb intézkedéseket addig nem lépik majd meg.
Hirtelen ki fog derülni, hogy mégsem orosz gyarmat Mo. attól, hogy orosz olajat és gázt vásárol, mert ők is fognak, kapnak rá átmeneti engedélyt stb. Már megy is a barátságos üzengetés MP és Moszkva között, érdekes módon nem azt üzente nekik, hogy ruszkik haza :D
Ki gondolta volna :D

valis47 2026.04.13. 18:33:42

Ellenzéknek lesz egy kompromittálódott Fidesz, meg egy harmatgyenge Mi Hazánk, médiájuk nem lesz... szóval ami jön, már a legsötétebb ballib korszakokon is túl fog tenni ilyen szempontból. A csőcselék fogja meglincselni azokat, akik felszólalnak az új rezsim ellen, olyan transzban vannak, és még maradnak hónapokig, talán évekig.

Ambiorix 2026.04.13. 19:07:09

@valis47:
Nekem mindegy. Ti is előadhatjátok a marhaságaitokat árvalányhajas kalapban, két csűrdöngölés között. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2026.04.13. 19:13:54

@valis47: a tetves riherongy kurva anyádat basznád szájba te barom!
Hát kinankurva anyád vagy te, meg a gazdád, hogy eldöntsd ki a magyar?!
Még most sem állsz le a hülyeséggel.

valis47 2026.04.13. 19:28:38

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Mindenki eldöntheti, hog szerinte ki a magyar...
Például Farkas Attila Márton nevű lecsúszott egyiptológus szerint aki nem az ukránokkal van, az nem magyar.

valis47 2026.04.13. 19:30:05

@Ambiorix: Erről jut eszembe pszicho vezéred felveszi vajon továbbra is majd a bocskait? :))

Glokta 2026.04.13. 23:31:06

@valis47: "Most jön majd az igazi pártállam... amivel a Fideszt vádolták. Kétharmaddal mindenhová beültetik az embereiket, a megbízatásuk lejártát sem várják meg (a Fidesz megvárta). "Rossz a memóriád. A Fidesz azzal kezdte miután az AB keresztbetett nekik, hogy hozzáadtak pár embert, majd elvették a fele jogosítványukat (költségvetési ügyekben nem ítélkezhetnek).
Azok az emberek akiket pedig a Tisza el fog mozdítani - a Költségvetési Tanács két tagja - olyanok akik nem is léteztek 2010 előtt (legalábbis nem ilyen formában), a Fidesz találta ki hogy tudják blokkolni egy esetleges ellenzéki feles kormány költségvetését.

"Az önkormányzati választásokat is előre fogják hozni, hogy az önkormányzatokat is elfoglalják az egész országban. Utána már tényleg "mindent lehet" lesz. A népszerűtlenebb intézkedéseket addig nem lépik majd meg."
Hát ha okosak tényleg ezt csinálják, de mondjuk ehhez találni kell egy csomó embert viszonylag gyorsan akik Tiszás színekben versenyeznek majd (persze biztos lesznek ilyenek az óellenzékből és átállók Fideszből kérdés elég-e) , kompetensek, és persze hogy MP nem lesz kontrollmániás (szemben a képviselői kiválasztással) és hagyja őket beszélni. Parlamenti gombnyomogatót ("képviselőt") választani eléggé más, mint városvezetőt.

"Hirtelen ki fog derülni, hogy mégsem orosz gyarmat Mo. attól, hogy orosz olajat és gázt vásárol, mert ők is fognak, kapnak rá átmeneti engedélyt stb. Már megy is a barátságos üzengetés MP és Moszkva között, érdekes módon nem azt üzente nekik, hogy ruszkik haza :D
Ki gondolta volna :D"

Hát nem ezt írtátok, mondtátok itt ti hónapokig, hogy majd Magyar Péter Brüsszel csicskája lesz, elzárják a gázcsapot, és elszállnak az energiaárak? :D

"Ellenzéknek lesz egy kompromittálódott Fidesz, meg egy harmatgyenge Mi Hazánk, médiájuk nem lesz... szóval ami jön, már a legsötétebb ballib korszakokon is túl fog tenni ilyen szempontból. A csőcselék fogja meglincselni azokat, akik felszólalnak az új rezsim ellen, olyan transzban vannak, és még maradnak hónapokig, talán évekig."

Szerintem meg, őszintén szólva, azontúl hogy a NER-nek vége, nem lehet előrelátni hogy mi fog történni nagyjából az első éven túl.

Eleve Trump kiszámíthatatlan és bekavarhat ahogy most is az iráni háborúval, másrészt MAgyar Péter is egy wild card.
Tényleg zseniális politikai érzékkel rendelkezett ellenzékben (egyébként hasonlóan pont Trumphoz, azt mondanám az ő politikai sztorija 2015-24 közt az amit a közelmúltból fel tudnék hozni és ami hasonlóan hihetetlen), de azért kormányozni nagyon más. Elkerülhetetlenül csalódást fog okozni a szavazói egy részének, akik majd kiábrándulnak belőle, vagy átmennek a Mi Hazánkhoz.
(Vagy esetleg új balos párthoz, de azt nem hiszem hogy lesz majd következő 4 évben, különösen tekintve hogy MP megígérte hogy megszünteti az állami párttámogatást.)

A Fidesznek meg még maradt több mint 2 millió szavazója, a nagy kérdés egyben tudja e tartani ezeket és tud e ORbán találni valakit akit miniszterelnökként maga előtt tud tolni, mert akkor 4 év múlva egy jóval alacsonyabb résztvételű választáson versenyképesek lehetnek.

A saját maga által ígért 8 éves limit pedig szerintem még kötni fogja MP-t is.
süti beállítások módosítása