téveszmék

téveszmék

"A kirekesztés szörnyű kegyetlenség"

2024. május 17. - G. Nagy László

prosti_1.jpg

 

Bélát imádom. Belevaló, nagy dumás roma srác. Ahogy leül a pókerasztalhoz, rögtön felpezsdül a társaság és beindul az élet. A minap azonban nem érkezik különösebben vidáman: "Ezek a prostik is..." Arról panaszkodik, hogy az örömlányok egy része már a hirdetési oldalán közli: cigány származású vendéget nem fogad. Ránézek erre a jámbor, szeretni való, nagy darab fickóra, s elszorul a szívem. Szar lehet ezt átélni. Az érzéseim mindazonáltal meglehetősen vegyesek.

 

Kezdjük az alapoknál: a józan morál szerint mindenki azzal üzletel, akivel akar. Senki sem kényszeríthető semmire - a tisztességes világot pontosan ez különbözteti meg a tisztességtelentől. Egyetlen munkaadó sem köteles alkalmazni engem, de én sem vagyok köteles dolgozni sehol. Egyetlen kocsma sem köteles sörrel kiszolgálni, de én sem vagyok köteles fogyasztani sehol. Ez ilyen egyszerű: az önkéntesség velejárója a kirekesztés, a diszkrimináció. (Ez még akkor is igaz, ha a hatályos jogszabályok - felülírva a szabadság alapeszményét - nem így rendelkeznek.)

 

Folytassuk magával a szakmával: nyilvánvaló, hogy a prostitúció intimebb szolgáltatás csaknem minden egyébnél. Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki tagadta volna egy örömlány jogát arra, hogy megválogassa, kit fogad magába. Ugyanakkor ha belegondolunk, filozofikusan mindössze két konzekvens álláspont létezik. Az egyik a szabadságpárti, amely szerint a szexmunkás és a kocsmáros is megválogathatja vendégeit és indoklás nélkül diszkriminálhat bárkit. A másik a woke-progresszív, melynek szellemében minden ember egyenlő (leszámítva az oroszokat), ezért egy prostituált sem utasíthat vissza senkit (talán csak egy oroszt). Az emberiség túlnyomó hányada mindezekkel szemben egy teljesen következetlen álláspontot képvisel: a diszkriminációhoz való jog csakis akkor illeti meg az egyént, ha a szolgáltatás tárgyaként a saját teste kerül terítékre. Mintha a magántulajdon szentségében már nem is hinnénk igazán. Úgy tűnik, Marx komolyan beette magát a legtöbbek fejébe...

 

Érdemes egy percig elmerengni a kérdés lélektani oldalán is. Minél szűkebb a kirekesztettek csoportja, annál fájóbb. Ha egy házibulira az osztály minden tagját meghívják, kivéve a lófejű Pistikét, az meglehetősen kínos lehet az érintett számára. Ám ha a lófejű Pistike pár év múlva megnyeri a lottó ötöst, és a luxusjachtjával Földközi-tengeri körutazásra indul, amelyre csupán három szőke bombázót visz magával - negatívan diszkriminálva több mint nyolcmilliárd földlakót -, azért aligha szólhat bárki. A faji alapú diszkrimináció elsősorban ezért bántó: mert egy kisebbséget érint. Ráadásul nem klubtagság, teljesítmény, kvalitás szerint válogat, hanem származás, bőrszín alapján. Kétségkívül nekem is piszok rosszul esne, ha velem történne.

 

Az sem lényegtelen szempont, hogy az ügyfélkörüket ily módon megszűrő prostituáltak miért teszik ezt. A legtöbben a cigány származású kuncsaftok erőszakosságával magyarázzák a dolgot. Az talán még belefér, hogy az ember lánya olyannal szexel, akit nem tart vonzónak. De az már egészen biztosan nem, hogy olyannal, akitől félnie kell. A képet továbbárnyalja, hogy ez alól a roma örömlányok sem kivételek; sokan közülük ugyanígy válogatnak. Náluk - az előbbi mellett - megjelenhet egy újabb szempont: sokan ismerik egymást, szegről-végről akár rokonságban is állhatnak. Rém kínos helyzet, ha a kis Vanessza - akiről az egész család úgy tudja, hogy a Tesco-ban pénztáros - a régen látott unokabátyjának nyit ajtót...

 

Társadalomfilozófiai tekintetben a téma legérdekesebb fejezete az áldozatiság kérdése. Itt ugyanis két klasszikus áldozati csoport találkozik: romák és prostituáltak. A progresszív baloldali most melyiket szeresse? Melyiknek adjon igazat? Az örömlányok olyan szinten védett kasztot jelentenek a posztmodern világban, hogy a svéd modell szerint tevékenységükért nem is szankcionálhatók, miközben kuncsaftjaik akár letöltendő börtönbüntetést is kaphatnak... Ezt az erkölcsi nonszenszt vették át és iktatták törvénybe később Norvégiában, Izlandon, majd Franciaországban is. Mintha a drogdílert futni hagynánk, csak a vevőket zárnánk dutyiba. Érdekes világ, ám a nyugati, progresszív morálon már aligha fogunk meglepődni. De azt sem kell külön ecsetelni, hogy a fehértől eltérő bőrszín a posztmodern kor adu ásza; egy feketének, egy pakisztáninak, vagy egy cigány származásúnak - a mainstream ideológia szerint - mindig elsőbbsége lesz egy fehérrel szemben. Akkor hát mi is a woke-progresszió válasza a prostituáltak által folytatott, bőrszín-alapú diszkriminációra?

 

Akárhogy is: a legfontosabb az volna, hogy rendet tegyünk a fejünkben a kirekesztés jelensége kapcsán. Mindannyian érezzük, hogy nem pozitív mozzanatról van szó, ahogyan a pénzbírságért, vagy épp a börtönért sem lelkendezünk. Érdekes módon az utóbbiakat senki sem kívánja megszüntetni, míg az előbbit tűzzel-vassal irtaná a korszellem. Pedig ennél szelídebb büntetési forma nem létezik. Ha Mohamed képtelen beilleszkedni a nyugati társadalomba; nem tanulja meg az adott nyelvet, nem talál munkát magának (tán nem is keres), állandó segélyre szorul és erőszakos bűncselekményeket követ el, úgy nem csodálkozhat azon, ha kiutasítják az országból. A progresszívek szerint ez embertelenség, ugyanakkor az én értékrendem szerint az lenne az embertelenség (a többségi, békés társadalommal szemben), ha nem ez történne. A kirekesztés a büntetés azon formája, amelyet minden józan közösség alkalmaz az antiszociális egyénekkel szemben - immáron évezredek óta. A politika színterén a kirekesztés azt jelenti: egyszerűen nem szavazunk az illetőre. Ez a demokratikus megoldás, szemben azzal, hogy leadunk öt pisztolylövést, csak mert nem tetszik nekünk, amit a másik képvisel... Ébredjünk már fel: nem érdemes megkérdőjelezni senki jogát a diszkriminációra - sem a prostituáltakét, sem másokét.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr418405821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.24. 15:48:36

@Wildhunt: @Serény Vélemény:

ti tényleg gyengeelméjűek vagytok. ennyire retardáltak és hitványak vagytok egyszerre?

BIZONYÍTHATÓAN HAZAÁRULÓKNAK TAPSIKOLTOK! IDIÓTÁK!

Frész Ferenc kibervéldelmi vezető: orosz nyomásra megszűnt a magyar kibervédelem!
EZ BTK hazaárulás, hűtlenség, kémkedés stb!

A SAJÁT TÖRVÉNYEITEK SZERINT IS HAZAÁRULÓAK A GAZDÁITOK, ostoba férgek. vihogjatok csak.

alöksz róz 2024.05.24. 17:55:38

@Wildhunt: igen, tudok.
ne rakja fel az országot az aksigyártásra.
amihez nincs is semmink.
főleg ne tegye ezt az oktatás és az egészségügy terhére.

alöksz róz 2024.05.24. 17:56:25

@Wildhunt: látod, erről beszélek.
ez pont ugyanaz, mint az északkoreázás.

alöksz róz 2024.05.24. 18:00:06

@Wildhunt: nem tudsz az állításaival vitatkozni, ezért kitalálsz valami hülyeséget, rögtön nem is kell vele vitázni, pláne szembenézni.

Wildhunt 2024.05.24. 18:15:14

@alöksz róz: panelekkel nem lehet vitatkozni. Látod, erről beszélek : a zorbány oldjon meg mindent is, aztán legyen szabadság és mondjon le. Az fel sem tűnik neked, hogy abszolút ellentmondásokat/lehetetlenségeket követelsz, merazorbány.
Mintha követelnéd télre a strandidőt, és leszemetezed azt, aki ezzel nem foglalkozik.

alöksz róz 2024.05.24. 18:28:21

@Wildhunt: "panelekkel nem lehet vitatkozni" - pontosan ezért állítasz magad elé ilyen paneleket :-)))

alöksz róz 2024.05.24. 18:29:22

@Wildhunt: nem követelek ellentmondásokat és lehetetlenségeket.

Wildhunt 2024.05.24. 18:33:06

@alöksz róz: dehogynem. Ne legyen aksigyár, de legyen ipar.

alöksz róz 2024.05.24. 18:38:33

@Wildhunt: ipar=aksigyár?

ráadásul kurvára nem éri meg az országnak.

Wildhunt 2024.05.24. 18:40:49

@alöksz róz: azt kell(ene) felfogni, hogy a kormánynak vannak koncepciói ezekre a problémákra. Sokszor szerintem sem jók (ha emlékszel, írtam fél oldalt valamikor teszetoszának, miben csinál SZERINTEM) hülyeségeket a kormány. Viszont csinálnak valamit. nem az a megoldásuk az oktatásegészségügyre, hogy aggyápízet, veddellölőtől, fizessenekagazdagok, meg junijósügyészség.
Akinek vannak jobb ötletei, jelentkezzen. 14 éve egyedül a jobbiknak és a MH-nak voltak egyes kérdésekben alternatív javaslatai. A vesszenazorbány, fosszukkilölőt, mentsenmegazEU ugyanis nem alternatív javaslat. kormányozni márpedig kell.

Wildhunt 2024.05.24. 18:41:42

@alöksz róz: Ezis. Hozzonidebefektetőket, de ne adjon nekik kedvezményeket, amiért idejönnek. Mérazérjönnekide. Hallgatod te magad?

Wildhunt 2024.05.24. 18:43:31

@Wildhunt: A Jobbik elképzelése a nyugdíjrendszerre például zseniális volt, el is felejtették amint összefogtak.

alöksz róz 2024.05.24. 18:48:25

@Wildhunt: nem tetszik a koncepció.
ami ugyanaz, mint a 90-es évek szdsz-es koncepciója.

(egyébként a jó biogazdálkodásban nem kell kapálni, tudtad te ezt?)

GyMasa 2024.05.24. 21:09:18

@Wildhunt:
Jaja, amit különösen hitelesen tud pl. a "650 000 EUR a sporttáskában" Eva Kaili prezentálni, akinek gyakorlatilag a haja szála sem görbült még a korrupcióval történt konkrét lebukása miatt sem...

GyMasa 2024.05.24. 21:11:58

@Wildhunt:
Az külön vicces ezeknél az egysejtűeknél, hogy bele sem gondolnak, hoyg pl, teljes 400 milliérdos vagyona, (amit mondjuk nem is kp-ben tart, mint Dagobert bécsi) is nagyjából egy hónapnyi nyugdíjkiadást fedezne.
Egyszer.

alöksz róz 2024.05.24. 21:34:31

érveket gyártani aztán nekiállni cáfolgatni az milyen

alöksz róz 2024.05.24. 21:36:16

@GyMasa: te egyébként se fizetsz be a nyugdíjkasszába.

Wildhunt 2024.05.25. 08:21:43

@alöksz róz: igen. De valami reményt neki is kell adni.

Wildhunt 2024.05.25. 08:22:59

@alöksz róz: az, hogy teljesen normális az a felfogás, hogy a gyereknevelés az iskola dolga.

Wildhunt 2024.05.25. 08:24:22

@alöksz róz: csak az szavazzon aki befizet? Én támogatom!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2024.05.25. 14:03:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: most láttam a testvéredtől.
Te másik fele az egyetemes erkölcsnek és igazságnak.

Boldeone2 2024.05.25. 15:28:53

Átment a blogposzt "uborkába", de valamit csak linkelnék:

telex.hu/belfold/2024/05/25/ujabb-rekord-ketmilliard-forint-felett-a-megafon-facebookos-hirdetesi-szamlaja?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3R09ZkOsik9OtVgkb4dIiOGiXcHTYr-d2su86nyObGwR3n5T0feocDRNA_aem_ZmFrZWR1bW15MTZieXRlcw

Tehát 2 milliárd! A kormánytrollok médiaköltését mikor fogja vizsgálni ASz ? Ja, hogy soha sem...

Így müködik minden elnyomó, dikatórikus rezsim! Tehát csak 2000 millió ment rövid távon propagandára?

Ezt valahogy nem lehetne valakinek lebuktatni? Ez is világbotrány lenne, hiszen 1000% hogy közpénzeket kapnak, illegális úton...

alöksz róz 2024.05.25. 19:32:50

@Wildhunt: egy szót se szóltam szavazásról.

egyébként ezt elvi alapon ellenzem. a közös döntésekhez kell a tapasztalat. legyen az külföldi tapasztalat vagy a nyugdíjasok élettapasztalata.
persze ha a gyakorlatban ez átmegy puszta hergelésbe, az nagyon nem hiányzik...

alöksz róz 2024.05.25. 19:34:00

@Wildhunt: részemről az individializmus nem pozitívumként szerepeltetése

alöksz róz 2024.05.25. 19:37:09

@Boldeone2: és ez a 2 milliárd az csak a facebooknak utalt pénz, ennél jóval többe van a megafonos facebook-kampány.

Wildhunt 2024.05.25. 20:19:28

@alöksz róz: Szerintem azzal a személyes felelősséget próbálták elmasztolni. De ez csak egy vélemény. A Telexnél csak addig érték az individualizmus, míg nem jár felelősséggel. A kollektivitás meg amíg nem jár kötelezettséggel.

GyMasa 2024.05.25. 21:17:41

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Hát, nálad okosabb vagyok, az biztos, tehát minimum 2 sejtűnek kell lennem.

alöksz róz 2024.05.25. 21:42:06

@Wildhunt: 10-15 éve el se tudtam volna képzelni, hogy ilyen írást megjelentetnek az akkori indexen.
az volt az abszolút érték

Wildhunt 2024.05.26. 13:30:07

@alöksz róz: Most meg erre van rendelés...

Serény Vélemény 2024.05.27. 09:20:59

@Boldeone2: "2023. évi LV. törvény
Magyarország 2024. évi központi költségvetéséről"

részlet:

1. Az államháztartás központi alrendszerének egyenlege és főösszegei
1. § (1) Az Országgyűlés az államháztartás központi alrendszerének (a továbbiakban: központi alrendszer) 2024. évi

a) kiadási főösszegét 40 755 101,1 millió forintban,

b) bevételi főösszegét 38 240 315,2 millió forintban,

c) hiányát 2 514 785,9 millió forintban

A kettő milliárd forint a 40 ezer 755 milliárd forintnak hány százaléka?

Serény Vélemény 2024.05.27. 09:42:01

@alöksz róz: @Wildhunt: Ezeknek a cikkfajtáknak a fő tematikája a hisztizés és a hisztériakeltés.
Soha nem kérdezik meg a "másik felet" ezzel a legősibb római korból származó tradíciót, és és egyben a keresztény(i) joghagyományt is negligálják. (Példabeszédek könyve:18:17 Igaza van annak, aki első a perben; mígnem eljő az ő peresfele, és megvizsgálja őt., illetve "Audiatur et altera pars!")

Ebben az esetben például meg kellett volna kérdezni az "szarkeverő anyukák" közül néhányat, hogy mégis mi a francért rágtak be erre a kisgyerekre?
(Szinte biztos vagyok abban, hogy kb olyan válaszok születtek volna, hogy: elvette és összetörte a fiam ceruzáját, kék-zöld foltokkal jött haza az iskolából, mert az adhd-s gyerek megverte, összesarazta az iskolatáskáját. stb.)

Ehelyett megkérdezik a "szakértőt" aki felmondja a liberális kánont, ami alapvetően és radikálisan ellenkezik minden emberi tapasztalattal, és minden normális meggondolással, és ráadásul a biblia erkölcsi rendszerével is. ("Jó erkölcsöt megrontanak gonosz társaságok.")

Egyszerűen az emberek többségének egy gyereke vagy néhány gyereke van, és nem szeretné, hogy egy adhd-s-nek stemplizett hülyegyerek tönkretegye a teljes iskolai karrierjét.

Boldeone2 2024.05.27. 09:55:06

@Serény Vélemény: Szokás szerint hülye példával jössz!

Egy kiváros éves költségvetése nem ritkán 2 milliárd körül van, pl Hajdúsámson 2,9 milliárd forint, tehát óriási összeg, amit lényegében 10-15 hülye kap meg...

Vajon demokratikus államnak van- e szüksége állami pénzből finanszírozott " influencerekre" illetve, a szokásrend lehetővé teszi ezt? Olaf Scholz vagy Merkelnek, Macronnak volt/ van ilyen?
Nem. Kinek van ilyen? Putyinnak és az összes ELNYOMÓ rendszernek!

Boldeone2 2024.05.27. 09:58:18

@Serény Vélemény: ...és a 2 milliárd csak egy minimális része a kormanypropagandának! Balásy Gyula egyedül tízmilliárdokat kap a kormánytól..

www.szabadeuropa.hu/a/rogan-balasy-gyula-lounge-new-land-tularazas/32843686.html

Serény Vélemény 2024.05.27. 10:19:45

@Boldeone2: "Olaf Scholz vagy Merkelnek, Macronnak volt/ van ilyen?"

Nyilván nem olvastad ezt a könyvet, mert a buborékodon kívül esik:
www.libri.hu/konyv/megvasarolt-ujsagirok.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3tCyBhDBARIsAEY0XNmpwnZE-3DGxZFvqeRG-dXm-gdTVTxoIre-wh_wy2_WzJeaQsBMvrQaAo1VEALw_wcB

Szegény Udo, azóta elhalálozott, egészen érdekes körülmények között...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.05.27. 10:48:10

@Boldeone2:

"Vajon demokratikus államnak van- e szüksége állami pénzből finanszírozott " influencerekre""

Minden állam igyekszik kedvező imázst - bocs, ma már imidzset - kialakítani magáról külföldön. Régebben ezt a feladatot kulturális intézmények, rendezvények, művészek látták el. Az sem volt ingyen. A mai elsekélyesült, eligénytelenedett világban az ún. influenszerek teszik ezt, szintén jó pénzért.

A cél ugyanaz, az eszközök alkalmazkodnak a kulturális, műszaki (internet) és egyéb adottságokhoz. S bármennyire nem tetszik - legalábbis nekem nem -, egy influenszer százezres, milliós tömeget tud megszólítani. Schiff András, boldogult Kocsis Zoltán, Fischer Iván vagy a Turandotként felülmúlhatatlan Marton Éva hány embert hozott közelebb Magyarországhoz? Vagy kommerszebb vizekre evezve a magyar popzene összes szereplője együttvéve?

Igen, gusztustalannak tartom ezt az influenszerséget, és abban sem vagyok biztos, hogy ez a puccos Patyomkin-cirkusz a legjobb módszer, de majd finomodik.

Boldeone2 2024.05.27. 11:14:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Amíg országimázs- építés, pl reklámozzuk a termálvizet, Budapestet, stb, addig oké, külföldre

Belföldre, meg max legyen a fejlesztések bemutatása, de csak ésszerű keretek közt

Ami propaganda : Ursula meg Magyar P kiplakátolása, " stop háború " abszolút nem!

Wildhunt 2024.05.27. 11:41:00

@Serény Vélemény: a modern libbancsizmus alapja a társadalom felé fennálló személyes felelősség tagadása (kivéve Orbán, meg az oroszok).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.05.27. 11:43:29

@Boldeone2:

Abban egyetértek veled, hogy hazai politikai ellenfelet a politikai irányvonala miatt közpénzből támadni nem kellene. Az viszont igen, ha igazolhatóan külföldről is pénzelik.

Ami Ursulácskát illeti, ez minden belpolitikai vonatkozás mellett is külpolitika. Ahogy Ursulácska a törvényesen hatalmon lévő magyar kormányon keresztül Magyarországot tamadja, úgy a magyar kormány is visszatámadhat. Kicsit leegyszerűsítettem, de így van.

Boldeone2 2024.05.27. 15:15:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ahogy Ursulácska a törvényesen hatalmon lévő magyar kormányon keresztül Magyarországot tamadja"

- Ursula hol tette Orbánt plakátra? Sehol. Addig nem alacsonyodnak le az EU vezetői

Amit meg mondott, az csak a többségi EU parlamenti és Bizottsági vélemény, vagyis a valós többség

Orbán és pártja a kisebbség, sőt, pár hét múlva besenek realtív többségbe, kb 40% - ra, vagy az alá Magyarországon is...

Az Orbán- rezsim megtört az idén...

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.27. 15:19:21

@Wildhunt: reagáltam ám azokra a hazugsághalmazokra, de ne zavarjon.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.27. 15:25:52

@Wildhunt:

de akkor kezdjük el újra: adjál pénzt nem megoldás az oktatásra?

de a lopjuk pénzt belőle igen? mi haszna az alapítványi privatizációknak? hacsak az nem hogy átláthatatlanul lophatnak belőle, kötelező jogi transzparencia nélkül?
nem megoldás hogy kövesse minimum az inflációt a tanárbér? ki marad akkor tanár? lesznek jó és fiatal tanárjaink és háziorvosaink? 800 háziorovsi praxis nincsen, több mint 5000 tanár hiányzik.

a kenyér ára duplája lett, megmondtuk a választások előtt. miért csak itthon
ezzel jár a szabadságharc egysejtű csöpike? a szabadságnak ára van? :)

mi koncepció hogy az érdekes funkciókkal rendelkező (...) belügyminiszter kapja meg büntetésből az oktatás és egészségügyet, és nincs külön ÉRDEMI és értelmes minisztere egyiknek se?
és a titkosszolgálatot is elvették pintértől büntetésből.

alöksz róz 2024.05.27. 15:29:06

@Serény Vélemény: miért vagy benne szinte biztos?
figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar.
messze van a szinte biztos agressziótól a többi felé.

szinte biztos vagyok benne, hogy te is ilyen szülő vagy, mint amilyenekről a cikk szól, azért vagy benne szinte biztos :-)

szerintem tényleg borzasztóak és agresszívak a mai szülők. botrány amit pl egy focimeccsen lerendeznek. botrány ahogy a tanarakat betámadják, ha rossz jegyet kap a gyerek. és még folytathatnám...
meg kéne nevelni őket. egy makarenkói pofon ráférne sokukra :-)))

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.27. 15:49:06

@GyMasa:

ezt szorozd meg még egy jó 20x-ával.
a mérhetetlen, feudális, diktatúra, crony-kapitalizmusos korrupcióval nem csak az a baj, hogy ellopják a pénzmennyiséget, hanem hogy életképtelen gazdaságot teremt, amit meg kéne adóztatni, nemcsak az áfát, hanem a profitábilis cégeket kéne adóztatni, amiből van pénzt oktatásra, nyugdíjra, eü-re, stb. itt nincs pénz semmire, és ami lenne, azt is ellopják, csak az agyhalott fideszesek azt hiszik nem vegetálnak, mert ők így élnek.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.27. 16:00:40

@GyMasa:

de ha csak 400 milliárd közpénz lop valaki, azt lehet? különben egyssejtű lesz valaki ha nem hagyja? vagy az az egysejtű aki hagyja csak hogy nemzeti szuverének legyünk?
ami csak egy k üres szólam a retardáltaknak. de nyugodtan elmondhatod hogy a komcsi spicli hogy teremt nemzeti szuverenitást, mikor úgy viselkedik mint egy olcsó prostituélt és kiárusítja az országot orosznak, kínainak, arabnak, töröknek minimum?
amikor nemzsarolta mg putyin akkor meg lefogadom amerikaiaknak is, alig lehet megszámolni már hányszoro áruló orbán, hát hazaárulónak is sokszoros, de az agyhalottak tapsikolnak neki.

jelzem kínában több milliónyi forintnyi (köz)pénz ellopás után kötelező kiszabni a halálbüntetést. szijjártót, rogánt, orbánt már rég felkötötték volna a lélegeztetőgépek (mi lett a dokumentumaival? meglehet semmisíteni?) , letelepési kötvényekkel.

Serény Vélemény 2024.05.27. 16:01:21

@alöksz róz: "szerintem tényleg borzasztóak és agresszívak a mai szülők. botrány amit pl egy focimeccsen lerendeznek. botrány ahogy a tanarakat betámadják, ha rossz jegyet kap a gyerek. és még folytathatnám..."

Ez igaz, de attól még szinte kizárt, hogy 30-ból 8-an ugyanarra az _egy_ gyerekre legyenek kiakadva.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.27. 16:04:45

@Serény Vélemény:

alternatív valóság?
tehát akkor Frész Ferenc nem volt a nemzeti védelmi szolgálat vezetője?

bájos egy agyhalott fideszestől, aki az újságíróserűen működő sajtóra azt mondja alternatív valóság, míg és de a saját hazug és primtív fideszes propaganda oldalát meg nem tudja kiritizálni.

ti amúgy mind elmebeteg is vagytok az agyhalál mellett? áruld el.

Serény Vélemény 2024.05.27. 16:06:10

@Tesz vesz XX.: Az Azahriah-koncert, megvolt?

150 ezer olyan ember, főleg fiatal, akik ki tudták csengetni a legalább 10 eHuf-os jegyet.

Szóval, akkor most mimmeghalunk, és mindennek vége is van, és éhség és összeomlás, vagy pedig van annyi pénzük, hogy erre is jut?

alöksz róz 2024.05.27. 16:09:39

@Serény Vélemény: nem csak ez a két opció van, papám.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.27. 16:11:39

@Wildhunt:

nem nagy energia bemásolni.
te is fektethetnél energiát a kommunikációba, meg a gondolkozásba, ha megy. pl a fenti ostoba hazugsághalmazodra reagáltam, és arra semmit nem írtál akkor , amikor még a fideszt akartad kritizálni.

ha Frész Ferenc és a késő kádárkori vibe a többszörös hazaárulás mellett nem hat meg (agy nélkül könnyebb az élet, ezt valóban látom), beszélhetnél erről is:

youtu.be/civvmOryvXk?si=IPwH0JcXL2gw4hSd

Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről

de hogy vegyem emberszámba a fideszes szavazókat ilyen kivonulások után?

HOGY?!

mire való a bizottsági ülés a parlamentben?!

a fideszesek pofáznak a hazafiságról? azt se tudják mi az, kib*szott férgek csupán, akik gátlástalanul hazudoznak mindenben. hazaárulók és azok is akik támogatják.

a környezetvédelem a hazafiság legtisztább megnyilvánulása. hát ha még mérgezik is a lakosokat TUDATOSAN, nemcsak hazaárulás, hanem már lassan népirtás kategória...

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.27. 16:14:41

@Serény Vélemény:

pont ezzel bizonyítod te idióta hogy alternatív valóságban élsz. 150 000-ret hasonlítsd már 8-9 millióhoz. hogy lehet valaki ennyire buta, mint te?
a balaton is tele mi? elmaradt a szegénység?

még volt ám pár kérdésem

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.27. 16:17:06

@Serény Vélemény:

továbbá:

zárnak be a kórházi osztályok te idióta. 800 háziorvosi praxis hiányzik. több mint 5000 tanár, persze az államtitkárságot már hirtelen nem is érdekli a tanárhiány.

amikor nagy a tanárhiány. az alternatív valóságos propagandábal szemben a VALÓSÁGBAN.

444.hu/2023/10/04/az-oktatasi-hivatal-mostantol-nem-mondja-meg-mekkora-a-tanarhiany-magyarorszagon

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.05.28. 08:21:32

@Boldeone2:

"Ursula hol tette Orbánt plakátra? Sehol. Addig nem alacsonyodnak le az EU vezetői"

A pénzcsapok elzárása sokkal hatékonyabb eszköz.

"Amit meg mondott, az csak a többségi EU parlamenti és Bizottsági vélemény, vagyis a valós többség"

Nem is állítom, hogy jópár dologban nincs igazuk, pl. korrupció. De jópárban nincs, és a plakátok főleg ezekről szólnak, pl. Ukrajna, háború, bevándorlás.

GyMasa 2024.05.28. 11:42:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Az a baj, hogy "vélemény" alapján nem kellene egy egész országot kollektíven büntetni!
Még maguk az EU vezetői sem tudnak felmutatni semmiféle leírást, vagy törvényt, vagy szabályt az általuk oknak megnevezett "jogállamiság" definállására.
Azaz, tipikusan a "van rajta sapka vagy nincs" esete áll fenn!
És, ez is bizonyítja, hogy bizony az EU vezetői sokkal mélyebbre alacsonyodtak le....
(mármint, a jogállamiság hiányára" panaszkodnak, és egy olyan módszerrel "oldják meg" a helyzetet. ami pont a jogállamiság sárbatiprása...)

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.28. 12:36:14

@GyMasa:

de pl a megafonra is havi 1-2 milliárd fő megy el, ha tényleg ezer ember dolgozik úgy ahogy szijjártó mondja. lacika is tudna erről mesélni, tán őt is valami magánalapítványból fizetik.

minden oké ezzel az elmebeteg csőcselék szerint, aki nem tudja megkülönböztetni a hazugságot, és a valóságot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.05.28. 15:56:46

@GyMasa:

"maguk az EU vezetői sem tudnak felmutatni semmiféle leírást, vagy törvényt, vagy szabályt az általuk oknak megnevezett "jogállamiság" definállására."

Természetesen, hiszen 1) nincs ilyen definíció, vagy csak szintén definiálatlan elvekkel lehetne meghatározni, és 2) a szóban forgó eleve súlyos deficittel bírnak olyan alapvető területeken, mint a szólásszabadság, a sajtószabadság, vallásszabadság (lásd az egyre komolyabb antiszemitizmust), korrupció, pl. a Vetternwirtschaft, rasszizmus (lásd a Nádas Péter ügyet függetlenül attól, ki kedveli Nádast) stb. Nem folytatom, pedig még lenne mivel.

GyMasa 2024.05.28. 17:57:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Jaja, nem is kell folytatni... én ebben élek mostmár 10+ éve.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.31. 13:16:07

@GyMasa:

ez sokszorosoa a 13. havi nyuigdíjnak, de nem számít?

Úgy tűnik egymás után segíti ki a kormány Tiborcz és Garancsi István befuccsolt ingatlanberuházásait. Van amelyiket egy az egyben megveszik, van amelyikbe állami hivatalokat költöztetnek. Ez neked is százmilliárdokba fáj. (mégha te vissza is kapsz belőle)

1, A kormány suttyomban megvásárolja a Dürer Park irodaházait. A Városliget mellett felhúzott hatalmas épületeket a tervek szerint a Nemzetgazdasági Minisztérium, a Magyar Fejlesztési Bank és több másik állami cég állományával töltik fel. Az ingatlanügylet előkészületei a nyilvánosság kizárásával zajlanak 2022 óta, jóllehet az állam 80 milliárd forintot már ki is fizetett a beruházónak. A teljes vételár 120 milliárd forint lehet.
24.hu/.../durer-irodapark-kormany-megveszi-120.../

2, Lassan egy éves hír, hogy 244 milliárd forintért vette meg a magyar állam a Bosnyák tér mögé, az egykori Csömöri úti sporttelep helyére épülő, félkész irodaházat. Ezt is el akarták titkolni, Hadházy Ákos teljesen véletlenül kiszúrta a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő szerződései közt.
hvg.hu/.../20230609_244_milliard_forintert_veszi...

3, A a Mol-torony mellé épített Budapart Gate irodaházak üresen konganak. Egy részükbe már korábban beköltöztették az Országos Kórház Főigazgatóság egyes főosztályait. Belsős információim szerint aranyáron bérlik nekik, de legalább szép helyen van és új. A jelenlegi tervek szerint viszont ide költözhet hamarosan a A MÁV-csoport, az Állami Számvevőszék, a Nemzeti Választási Iroda és a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala is.
forbes.hu/.../mol-torony-mav-allam.../

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.31. 13:17:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

akkor zavar a brüsszeli korrupció? a magyar nem? végülis csak a magyar adófizetők pénzét lopják az miért zavarna jobban, mint az amit lefülelnek brüsszelben?

pl lásd:
@Tesz vesz XX.:

Serény Vélemény 2024.05.31. 13:31:26

@Tesz vesz XX.: Hogyan lesz neked jobb?

Csak két oldal van: egy lopós, meg egy másik lopós.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.05.31. 13:46:47

@Serény Vélemény:

Az egy oldal csöpike, különben elszámoltatnák egymást.

most már van még egy oldal Márkizaj és MP

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.05.31. 20:28:45

"Három fekete férfi rasszizmussal vádolja, és beperelte az American Airlines légitársaságot, miután testszagukra érkező panaszok miatt leparancsolták őket a repülőgépről."

index.hu/kulfold/2024/05/31/american-airlines-repulogep-rasszizmus-testszag/

Szóval ha négerek mosdatlanul, büdösen szállnak fel a gépre, akkor ezt szóvá tenni rasszizmus.

Wildhunt 2024.06.01. 14:56:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Erről Alex meg Laci egy kifejezetten hosszú vitát folytattak egyszer... Szóvá tenni szabad, leszállítani erőszak :D

Wildhunt 2024.06.01. 15:02:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Bővebben: a liberalizmus szerint: ha fizettek a jegyért és az utazási feltételek között nem volt jogilag megszabva, objektív szempontok szerint, hogy mennyire büdösen lehet felszállni a gépre, akkor a szólásszabadság jegyében bárki szóvá tehette, hogy büdösek, de a leszállításuk bizony jogtalan erőszak alkalmazása volt.

alöksz róz 2024.06.01. 16:25:28

@Wildhunt: és mindenki önként szagolja :-)

alöksz róz 2024.06.01. 16:27:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a négerek tisztálkodva is büdösebbek.
a cigányok is. lehet a pigmentsejteknek van valami ilyen hatása.

Wildhunt 2024.06.01. 17:22:59

@alöksz róz: mert ha nem akarja szagolni, akkor szabadon leszállhat a gépről. Hiszen itt nincs erőszak, így semmi látnivaló.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.06.01. 17:53:41

@alöksz róz:

Szerintem inkább az izzadságmirigyek. A fehér ember is tud nagyon büdös lenni, rajtunk ez sztem inkább azért nem érződik, mert rendesen tisztálkodunk, dezodorok stb. De szagolj meg pár lumpenproletárt, és most nem a saját húgyuktól-szaruktól büdös hajléktalanokra gondolok.

A cigányok tapasztalatom szerint elsősorban a sok dohányzás és az elégtelen tisztálkodás miatt szagosabbak, hiszen náluk 1000-ből 999 dohányzik. Bár lehet, ezt csak én érzem, aki 100 méterről ellenszélben rosszul lesz a bagófüsttől. Akiket én közelebbről ismerek cigányokat, azokon csak a bagószag érződik. Jó, intim testközelségből nem szagoltam őket, de hát a magyarokat sem.

Amikor az egyetemi éveim alatt kollégiumban laktam, voltak ott arabok és négerek szép számmal. Egyiknek sem éreztem kellemetlen vagy erős szagát, pedig gyakran jártam a szobájukban (nem az ágyukban). És mind fiúk voltak, nem is emlékszem, hogy lettek volna arab vagy néger lányok.

Röviden: affenetuggya.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.06.01. 18:05:01

@alöksz róz:

Szóval nem szagoltam nagy merítésből, de mérsékelt tapasztalatom szerint ha van is különbség, az normális higiénével nem érződik.

Olvastam vhol, hogy állítólag amikor a fehér emberek (tengerészek) megjelentek Japánban, a japánok elhányták magukat a szaguktól.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.06.01. 18:10:43

Az ISS-en állítólag pár napba telik, míg az újonnan érkezettek "olfaktorizálódnak".

G. Nagy László 2024.06.02. 08:33:21

@Wildhunt:

"a liberalizmus szerint: ha fizettek a jegyért és az utazási feltételek között nem volt jogilag megszabva, objektív szempontok szerint, hogy mennyire büdösen lehet felszállni a gépre, akkor a szólásszabadság jegyében bárki szóvá tehette, hogy büdösek, de a leszállításuk bizony jogtalan erőszak alkalmazása volt."

Hiába cinikuskodsz az "objektív szempontok szerint" kitétel beszúrásával, (egyben utalva arra a szomorú tényre, hogy e téren még van hiátusa az emberiségnek), ettől még amit írsz az nem csupán a jog szerint, de az erkölcs szerint is kifogástalan. S hogy ez miként néz ki a gyakorlatban? Még a BKV "utazási feltételek" című, sok évtizedes listáján is szerepel, hogy a higiénikus követelményeket be kell tartani. Gyanítom, hogy a világ összes légitársaságának házirendjében ott van, hogy nem lehet büdösen, mocskosan, mosdatlanul, a többi utast zavaró módon felszállni a gépre.

Teljesen felesleges itt is olyan szürke zónát álmodni, ahol majd jön a tekintélyelvű korokból itt felejtett Kovács II. csendőrszázados, ráteszi a kezét a néger vállára, és azt mondja: "Billy kölyök, szállj le. Hogy miért? Csak mert azt mondtam..."

Wildhunt 2024.06.02. 09:01:31

@G. Nagy László: biztos igazad van, sokkal jobb az, ha lincselés van.

G. Nagy László 2024.06.02. 09:16:22

@Wildhunt: Tényleg nincs más lehetőség. Csakis a lincselés.

Sok ezer éve építgetjük a jogi és erkölcsi világunkat. A római jog és a jézusi tanítás már kétezer éve elmondott minden lényegeset. Amit nem, azt a legutóbbi háromszáz évben bőven megfogalmazták. De neked mindez lófasz, mert ha nem tudsz valahogy egy kis tekintélyelvűséget csempészni a dologba, ha a jog és az erkölcs lefed mindent, az neked valamiért nem tetszik. Én nem is értem, miért ragaszkodsz ahhoz, hogy megtarts pár kapaszkodót, hogy lehessen némi önkényt gyakorolni. Engedd el! Örülj annak, hogy a Jóistenen túl senki nem állhat feletted! Sem uralkodó, sem csendőr, sem pártfőtitkár. Nem jó érzés?

Wildhunt 2024.06.02. 09:22:11

Viszont természetesen tisztességes választ érdemelsz. Előre leírom, hogy el fogod dobni a koncepciókat, mert szembemegy a világképeddel (erkölcs=erőszakmentesség és semmi több).
'me az erkölcs Kovács II-re kihegyezve:

Minden fejlett társadalomban az államnak erőszakmonopóliuma van. Ez azt jelenti, hogy a polgár erőszakot nem alkalmazhat, de erre nincs is szüksége. Mivel a liberális embertípus szintjét még nem értük el, (szerintem a kommunista embertípussal párhuzamosan fog kifejlődni, aztán megküzdenek, mint a homo sapiens és a neandervölgyi) a társadalomban az erőszak létezését nem tudod kizárni. A libertárius gondolkodás szerint, minden erőszak ellen fel kell lépni. A törvények ezt jól behatárolják, ahol nem, ott új törvényeket/szabályokat hozunk. Saját tulajdonával kapcsolatban mindenki olyan szabályokat hoz, amilyeneket akar.
Ez az utóbbi már szerinted sem így van, de maradjunk Kovács II szerepénél, aki munkájánál fogva a társadalmat és annak tagjait védi. Szerinted a kettő egyenértékű, annak ellenére, hogy belátható, bármelyik focicsapat több, mint játékosaik összessége (nem kezdek halmazelméletet magyarázni, nyugi).
Liberális szempontból Kovács II fejben tartja az összes szabályt, amikor valamelyik sérül, kifejezetten a megszabott szempontok szerint, a megszabott mértékben közbelép. Amíg ilyen nincs, vagy echte nem bizonyítható, Kovács II-nek kuss van, elküldöd aannyába.
Ha még mindig nincs meg, hol van itt a homoxem a gépezetben, akkor elmondom: a rendőr elsődleges feladata a bűnmegelőzés. Ehhez vannak jogai és eszközei, amiket nem kell indokolnia, vagy megmagyaráznia. A fenti esetben: "barátom, mosakodj meg, vagy szállj le a gépről, mindenki más meg nyugodjon le, a helyzet kontroll alatt van. Csak mert azt mondom". Nem kell gázszenzorral vizsgálni a büdösségi fokot, viszont nem kell erről jelentést sem írnia az összes többi résztvevőnek, három példányban hitelesítve, ikatava és lepecsételve.
Ha nem lenne nyilvánvaló, ezeket a fent említett rendelkezésére álló jogokat és eszközöket az őt alkalmazó társadalom közös, íratlan értékrendje (erkölcse) határozza meg. Ahol ilyen nincs, ott a társadalom szétesik. (Lásd USA, Kanada, német-skandináv nagyvárosok, 3. világ szétszakadt/törzsi társadalmai).

Wildhunt 2024.06.02. 09:23:25

@G. Nagy László: Nincs önkény. Ezt te magyarázod bele, minden egyes alkalommal. Mert ha nem magyaráznád bele, el kellene ismerned, hogy az erkölcsről alkotott képed alapvetően hibás.

Wildhunt 2024.06.02. 09:26:29

@G. Nagy László: Tényleg olvasd el az Ím ígyen szóla Zarathustra-t. Szeretem Lockét, de még idealistább volt, mint az alapító atyák együttvéve.

G. Nagy László 2024.06.02. 10:39:32

@Wildhunt: "Tényleg olvasd el az Ím ígyen szóla Zarathustra-t." - Felvettem a bakancslistámra. El fogom olvasni.

"Ha még mindig nincs meg, hol van itt a homoxem a gépezetben"

Nagyon nem. Olvasom a mondataidat, és egészen eddig minden szó, minden gondolat a helyén van. Sehol semmi homokszem.

"akkor elmondom: a rendőr elsődleges feladata a bűnmegelőzés"

Ezt hívják terrorelhárításnak. Megfigyelés alatt tartani a bűnözőket, a veszélyes elemeket, különösen a vallási fanatikusokat, terroristákat. Továbbá: jelenlét a nagyobb eseményeken, demonstrálandó, hogy a rendőrség itt van, védi a polgárokat. Ezeken túl semmilyen más bűnmegelőző tevékenység nem jut eszembe. Ez nyilván fontos, de az esetek 99%-a a bűntettel kezdődik, nincs és nem is lehet semmiféle megelőző aktus.

"Ehhez vannak jogai és eszközei, amiket nem kell indokolnia, vagy megmagyaráznia."

Ami jogszerű, azt nyilván a jog indokolja és magyarázza. Ami nem az, azt nagyon is kell.

"A fenti esetben: barátom, mosakodj meg, vagy szállj le a gépről"

Ennek semmi köze sem a bűnhöz, sem a megelőzéshez. (A bűnhöz azért nem, mert ha egy barlangban laksz a világ végén, úgy lehetsz bármilyen büdös, egyedül a te dolgod, önmagában nem követsz el bűnt. De ez csak mellékszál.) Ami igazán lényeges: megelőzésről akkor beszélhetnénk, ha a rendőrség bekopogtatna mindenkihez és egyesével ellenőrizné, hogy rendesen tisztálkodunk-e. Itt nem erről van szó, hanem jön Billy, aki vét az American Airlines szabályzata ellen és büdösen száll fel, s ezt UTÓLAGOSAN, amikor már a probléma jelentkezett, kezelik az illetékesek.

Wildhunt 2024.06.02. 11:37:34

@G. Nagy László: Ezt hívják terrorelhárításnak

Nem. Ezt te hívod terrorelhárításnak. Mert a terrort is inkább gumifogalommá teszed. És biztosan meg is magyarázod, segítek: Ha Jóska radar alatti, épphogy nem szankcionálható tettekkel rettegésben tartja a szomszédjait (kis értékű lopások, minimális, de rendszeres csendháborítás, rendzavarás), az neked ilyen alapon már a terror (erőszakkal vagy fenyegetéssel kényszerítés) kategóriájába esik. Itt a terrorizmusból gumifogalmat csináltál.
Most mondok egy példát, amitől ki fogsz borulni:
Kovács II látja, hogy Jóska épp átmászik Pista bácsi kerítésén, kezében egy zsák uborkával. Ha Kovács II itten eltöri a gumibotot a Jóska hátán, az bűnmegelőzés.
Kivéve egy pesti buborékból nézve. Pontosan ismerem azt az érvrendszert, amivel bebizonyítod, hogy ez miért dittattúúúúúra meg önkény, meg kutyafüle, sz érvrendszer többszörösen, élet által bizonyítottan HIBÁS. A másik posztnál írtam: attól, hogy valamiről logikailag be tudod bizonyítani, hogy már pedig igaznak kell lennie, még nem lesz az.

Wildhunt 2024.06.02. 11:38:36

@Wildhunt: Akkor is, ha akkor töri el, mikor látja Jóskát befelé mászni a kerítésen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.06.02. 11:46:16

Ha a mosdatlan, büdös négert leszállítják, akkor az rögtön rasszizmust kiált, a légitársaság meg engedélyt kér meghunyászkodni. Ugyanezt egy fehérrel simán meg lehet tenni. A rasszizmuskártya az új nácikártya.

A nyugati társadalom nagyon átesett a paci túloldalára.

Wildhunt 2024.06.02. 11:48:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezért kell az objektív, műszerrel meghatározható mérőszám. Csak laci nem érti, mi ezzel a baj.

G. Nagy László 2024.06.02. 12:22:18

@Wildhunt: "Ezért kell az objektív, műszerrel meghatározható mérőszám. Csak laci nem érti, mi ezzel a baj. "

Megint cinikuskodsz. Ha elolvasod az American Airlines utazási feltételeit, abban az áll majd: "nem lehetsz másokat zavaró módon higiéniát nélkülöző." Lehet, hogy 2085-ben lesz rá gép, amely objektíven szagol majd, de még csak erre sincs szükség. Ha az utasok egy szignifikáns csoportja panaszkodik, továbbá az utaskísérők is ugyanezt érzik, ennyi elég is. Ez nem szürke zóna, elég gyorsan és elég egyértelműen eldönthető minden ilyen eset.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.06.02. 20:46:19

"[Manfred Weber] A migráció kérdéséről elmondta, hogy „mostantól zárt létesítményeink lesznek a külső határon, ahol az érkezőket bezárva tartjuk”."

index.hu/kulfold/2024/06/02/orban-viktor-manfred-weber-europai-unio-oroszorszag/

Nem bájos? Hét éven át, még az egészen közelmúltban is keményen megrótták Magyarországot, vmiféle EU-s eljárást is indítottak ellene, amiért nem engedjük a migriket szabadon kószálni az országban. Most meg Orbán egyik legádázabb ellensége jelenti be, hogy ők is ezt fogják tenni.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.04. 16:50:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

ez az az orbán aki kiegendett 1500 embercsempészt a börtönből? még az osztrákok rótták fel neki.
ez az az orbán aki telepíti be a migránsokat az országba?
orbán végrehajtja a soros tervet, nem zavar jobban webernél?

A britek unióból való kilépésével a kontinens katonai ereje jelentősen lecsökkent, és nem maradhatunk katonapolitikailag ebben a védtelen helyzetben ,ezért létre kell hozni egy európai hadsereget, amely valódi közös haderő lenne, valódi közös ezredekkel, közös vezénylési nyelvvel és közös szerkezettel. - mondta Manfréd Weber. ez felháborít?

Wildhunt 2024.06.04. 17:10:36

@Tesz vesz XX.: kiket és hova telepít be? Persze megint hazudsz...
A csempészekkel kapcsolatban igazad van. Rájuk fért volna inkább 20 év szigorított kényszermunka. Látod, egyetértünk. Ezt Orbán tényleg eltolta.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.04. 17:17:20

@Wildhunt:

eltolta vagy egy hazug primtiív bűnöző? egy hazaáruló, ahogy már be is van bizonyítva. tudod a hosszú jogszabály ez, amit nem értettél.

HÁBORÚ ? BÉKE? ennyi elég neked? meg a képregényes kampány, vagy aí szmájlis? nem szégyelled magad, hogy ezekután is a fideszre szavazol. nem gond, hogy zárnak be a kórházi osztályok pl?

de most akkor mégse hazudozik a libsimédia? mi ez a következetlenség?
lehet tényleg hiányzik 5000-8000 tanár meg több ezer orvos? 800 háziorvos?

az aksigyárakhoz telepíti be csöpike, alszol? de a magyar állampolgárokat is kirúgták a takarítónői állásból is, mert olcsóbbak a mongolok meg a filippinók. ezt is eltolta orbán? te , nem ezért volt trianon, vagy téged ilyenek nem érdekelnek, mint a magyar töri?

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.04. 17:27:53

@Wildhunt:

"Persze megint hazudsz..."

jó lenne ha megtanulnál gondolkozni néha n+, miért hazudnék? egy az, hogy nem szokásom, kettő b+ te retardált:

AKKOR MI FASZÉRT TALÁLTÁK ki a fideszben hogy a "jó migránst" úgy kell hívni hogy gazdasági bevándorló? vagy hogy kell hívni? ez a migráns b+ erre találták ki, elképesztően ostobák a fideszes szavazók.

debrecene, polgár, kaposvár, göd, és még a többi hely tele van idegenekkel.

10 ezer filippínót csábítanának Magyarországra dolgozni, már hirdetik a Fülöp-szigeteken

www.szeretlekmagyarorszag.hu/hirek/10-ezer-filippinot-csabitananak-magyarorszagra-dolgozni-mar-hirdetik-a-fulop-szigeteken/

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.04. 17:29:22

@Wildhunt:

a jó hír viszont, hogy nem kötelező gondatlanságból elkövetett hazaárulónak lenni és leszavazni a fideszre.

nem kötelező agyhalottnak lenni. ingyen van az agyad, jó lenne, ha elkezdenéd használni.

Wildhunt 2024.06.04. 17:36:26

@Tesz vesz XX.: Letelepszenek? Vagy megint hazudtál...

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.04. 17:55:04

@Wildhunt:

te tudod mi az a hazugság? fel tudod fogni agyilag?
úgy tűnik nem szereted a hazugságot, de akkor orbánnál miért tolerálod? 10 éve b+ egy igaz szava ninns annak a gusztustalan hitvány hazaáruló darab szarnak. akit a korrupt megafonos gyengeelméjűek félistennek tartanak.

te vagy birca álnéven? 8 felvetés volt és csak egyre reagálsz.

szerinted ez a külügy tudni fogja ki jött ki nem?

A külügy behívta a vietnámi, mongol, indonéz vendégmunkásokat, de nem tudja, hányan jöttek
g7.hu/vallalat/20220322/a-kulugy-behivta-a-vietnami-mongol-indonez-vendegmunkasokat-de-nem-tudja-hanyan-jottek/

Orbán Viktor a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Gazdasági Évnyitóján tartott beszédet Parragh László, Varga Mihály és Nagy Márton előadása után. A pénzügyminiszterhez és a gazdaságfejlesztési miniszterhez hasonlóan kiemelt figyelmet fordított a munkaerőpiaci kilátásoknak, és jelezte, hogy 500 ezer új munkaerőre lenne szükség és ezt elsődlegesen a belső tartalékokból kell előteremteni. Itt pedig konkrétan megemlítette a határon túli magyarokat és azt is leszögezte, hogy ha gazdasági migráció keretében be is jöhetnek külföldi munkavállalók, azokat kényelmi okokból nem szabad behozni, mert azzal "Magyarország kulturálisan aknázná alá az életét" .

10 ezer munkást toboroznak a Fülöp-szigeteken, hogy jöjjenek Magyarországra dolgozni.
A magyar Konzuli szolgálat szerint amúgy a Fülöp-szigetek egy "fokozott óvatossággal látogatható ország, utazásra nem javasolt térséggel"

szerinted orbán aki állandóan hazudik, majd ebben igazat mond?

orbán kína csicskája, kína dönti el meddig maradnak a migránsok a gyárakban nem orbán.
vagy véletlenül építünk nekik ingyen vasutat ami 1000 év alatt se tértül meg? kínai hitelből? véletlenül építettünk volna nekik ingyen kínai hitelből Fudant? jó reggelt!

az egész magyar állam kínai hitelekből működik, mivel orbán képtelen összehozni az átlátható politikusi vagyonnyilatkozatokat, ezért nem kap pénzt "Brüsszeltől". jogosan.

hogy is mondta:

az uniós pénzektől teszik függővé a tanárok fizetését? önerőből nem olyan sikeres ez a neoliberális banánköztársaság ezekszerint? miért mondta most nagy márton, fel kell készülni az uniós pénz nélküli életre, és hogy nem is voltak ezek az összegek olyan nagyok, most akkor mégis lehet emelni a tanárbéreket uniós pénz nélkül?

ha az unió jogtalanul tartja vissza a pénzeket, akkor meg lehet őket támadni az európai bíróságokon, ugye? hogy áll a fideszes feljelentés? ha jogtalan, ugye olvastad a Tavares-jelentést (2013), a Sargentini-jelentést (2018), meg a Gwendolin-jelentést (2022)? ha nem, akkor miért hazudod hogy megalapozatlan? hol egy fideszes tisztázás erről? de inkább vita.

de 2006-ban még lehetett?

Orbán elzárná az uniós pénzeket
Ezermilliárdos uniós támogatási forrásoktól fosztaná meg Magyarországot Orbán Viktor, legalábbis ezt szorgalmazta Strasbourgban néppárti képviselők előtt. Arról megfeledkezett, hogy a támogatásokat nem az általa hazugnak titulált kormány, hanem térségi fejlesztések, vállalkozások, önkormányzatok, civilszervezetek kapják utólagos kifizetés, és igen szigorú ellenőrzés mellett. Az MSZP szerint Orbán egy nap alatt tönkretette a magyar EP-képviselők kétéves munkáját.

Strasbourgban, az Európai Parlament néppárti frakciójának keddi tanácskozásán Orbán Viktor többek között azt mondta: a kommunizmus “saját országaiban intézményesítette a korrupciót, az erkölcsi relativizmust, a szegénységet, a kiszolgáltatottságot, a hamis adatokat szolgáltató kormányokat, a felelősséget nem ismerő politikusokat és a politikai hazugságokat”, s ez a bővítés óta immár az EU problémájává is vált. Erre hivatkozva sürgette Orbán az uniós segítségnyújtás megtagadását a “hazug és csaló” kormányoktól.

A „segítségnyújtás megtagadása” 370 milliárd forint folyamatban lévő fejlesztés támogatásának leállítását, illetve a 2007-2013 közötti időszak 8000 milliárd forint nagyságú EU-s pénzek visszatartását jelentené, persze ha Orbán követelését elfogadná az unió, s Magyarországra vonatkoztatná, ahogy azt az elnök sugallja. 2004 és 2006 között ugyanis 670 milliárd forint támogatást biztosít az Európai Unió az első Nemzeti Fejlesztési Terv keretében, melyből eddig 299 milliárd forintot folyósítottak 15 ezer hatályos szerződés keretében

Igen lényeges elem, hogy az Európai Unió előre nem ad pénzt, a fejlesztéseket, azok egy-egy külön elszámolható részeit utólag finanszírozza szigorú számlafegyelem, elszámolás, ellenőrzés mellett, hiszen nyomon kívánják követni, hogy mire fordítják az uniós polgárok adóbefizetéseit. Az uniós támogatások nem jelennek meg, nem folynak át a magyar központi költségvetésen, így azokat nem lehet felhasználni az államháztartási hiány csökkentésére, a folyó fizetési mérleg balanszírozására.

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.04. 17:55:47

@Wildhunt:

forrás
24.hu/fn/gazdasag/2006/10/25/orban_elzarna_unios_penzeket/

lehet innen tudják hogy orbánék mind ellopták? mert ellenőrzik?

"Magyarországot sikerült oda juttatni, hogy egy sírásó jobban keres és több időt tud a családjával tölteni, mint egy középiskolai tanár.
.És ez még legalább három évig, 2026-ig biztosan így lesz. Lehet, hogy utána is, de addig biztosan.
.
Azt gondolom, hogy azoknak, akik ezt a szégyenteljes, a haza megmaradását elemi szinten veszélyeztető helyzetet előállították és fenntartják, a magyar történelem legkártékonyabb figurái között lesz a helyük a jövő történelemkönyveiben. Nagyjából Rákosi Mátyás és Haynau között.
.
Az egyetlen jó hír, hogy a felelősök nevei ismertek, szóval legalább keresgélni nem kell majd." - Rácz András

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.04. 18:01:28

@Wildhunt: továbbá:

egy kurva tibeti zászlót nem engednek lengetni ezek a férgek MAGYARORSZÁGON! de miért ilyen woke ez a szi csi pingi?
szerinted akkor ha a zászlót se engedik, ami ingyen lenne, és semmilyen anyagi káruk nem lenne, majd pont a jó munkerőt engedik kirúgni? meg mindig tanítsák be az újakat? végülis lehet meg se érik a 3 évet az extrán mérgező gyárakban.
ezeket állami hatóságok mérték csöpike, ez is hazugság?

nem zavar hogy mérgezhetik IDEGENEK a szent anyaföldet? vagy nincsenek belső értékeid és hitvány ideológia nélküli vagy mint a gazdád?

"Úgy pöfögte a gyár a belélegezve vetélést vagy a magzat rendellenes fejlődését okozó anyagokat, mintha friss tavaszi levegő lenne:

⚫️a szén-dioxid mennyisége a 2018-as évhez képest a hétszeresére nőtt;

⚫️ a belélegezve vetélést vagy a magzat rendellenes fejlődését okozó N-metil-2-pirrolidonból 2019 és 2022 között 88 tonna került a levegőbe;

⚫️ a 2021-es vizsgálatok szerint a munkahelyi levegőben a nikkel és a kobalt megengedett koncentrációja a határértékek tíz- és hússzorosa volt."

telex.hu/belfold/2024/02/20/god-samsung-nyereseg-eletveszely-birsag

A nikkel határértékének kétezerszerese érte a szigetszentmiklósi akkuüzem dolgozóit

444.hu/2024/02/13/a-nikkel-hatarertekenek-ketezerszerese-erte-a-szigetszentmiklosi-akkuuzem-dolgozoit?fbclid=IwAR0YPfCOuhhshKvKvJkiQQ8-Px64aHO-QhSETgZtsW2I80EiGifn8CuJZr4

Rosszul lettek azok a kormányhivatalnokok, akik a bátonyterenyei akkufeldolgozót mentek ellenőrizni

Az ellenőrök bőrkiütésesek lettek, torkuk kaparni, szájuk pedig fájni kezdett az üzemben. Határozatuk szerint az a bűz, ami az akkufeldolgozóból áradt, simán elérheti akár a 21-es út túloldalán álló lakóházakat is.

hvg.hu/gazdasag/20230621_atlatszo_batonyterenye_akkumulatorgyar_rosszul_lettek_a_kormanyhivatalnokok

Kirúgták a nyugdíjas biztonsági őrt, miután fotók készültek a sárbogárdi akkumulátor-hulladékról
egy olyan telepen, ami korábban ásványvízüzemként funkcionált, hiszen olyan fúrt kút van ott, ami közvetlenül összeköti a telepet a sárbogárdi vízbázissal

nepszava.hu/3226567_sarbogard-biztonsagi-or-kirugas-akkumulatorhulladek-lerakat

Tízezer tonna selejtes akkumulátort tárolnának a házak közvetlen szomszédságában Sárbogárdon
Másfél hónapon keresztül minden jel szerint mindenféle engedély nélkül működött ez a cég, ez a telephely. Hogyan lehetséges ez? Miért huny szemet a kormányhivatal efölött a működés fölött?

rtl.hu/hirado/2024/02/23/selejtes-akkumulator-tarolas-veszelyes-hulladek-sarbogard

Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről
youtu.be/civvmOryvXk?si=9HrpMnk_SDK4676Y

de hogy vegyem emberszámba a fideszes szavazókat ilyen kivonulások után?

HOGY?!

mire való a bizottsági ülés a parlamentben?!

a fideszesek pofáznak a hazafiságról? azt se tudják mi az, kib*szott férgek csupán, akik gátlástalanul hazudoznak mindenben. hazaárulók és azok is akik támogatják.

a környezetvédelem a hazafiság legtisztább megnyilvánulása. hát ha még mérgezik is a lakosokat TUDATOSAN, nemcsak hazaárulás, hanem már lassan népirtás kategória...

kkbk.blog.hu/2024/05/06/a_mikepercsi_egyesulet

Tesz vesz XX. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.05. 13:32:24

@Wildhunt: de ez is még eszembejutott:

csak a fidesz mond igazat? mennyire kell retardáltnak lenni ehhez, hogy ezt is el kell magyarázni? hogy te abban bízol ilyenkor, hogy van egy belső ellenőrzés a fideszen belül?!
de látod, ezért is vagy szellemi fogyatékos.

de nem kötelező ám agyhalott hazaárulónak maradni halálodik.

mi van ezekkel a venezuelaiakkal?
rtl.hu/hirado/2024/05/29/venezuelai-menekultek-onkormanyzati-valasztas-i-kerulet-budapest-valasztoi-nevjegyzek-idosek-otthona

ők is "igaz magyarok" mint a fideszesek? és végülis igen. ugyannayi közük van a magyar nemzethez.

kínai nyelvű szentkirályit meg a debreceni polgármestert támogató kínai nyelvű lapok nem biztos ám hogy kamuk, még a kínaiak is a fideszre szavaznak.
már korábban is volt olyan hogy többszáz ukránt jelentettek be egy házba, azok is mind szavaztak ám.

nepszava.hu/3237747_onkormanyzati-valasztas-budapest-fidesz-kinai-nyelvu-level

nepszava.hu/3237866_fidesz-kampany-kinai-levelek-kobanya-onkormanyzati-valasztas

kérdés, hogy meddig hagyja ezt az értelmes kisebbség?
ki kéne kiáltani újra a köztársaságot.tudod mióta van rendeleti kormányzás?

mi van akkor a magyar törvényekkel meg a Médiatanáccsal? lehet hazudni? mindenki hazudik csak a fidesz mond igazat? és akkor bízol a fidesz megtisztulásában, mert olyan szépen hazudják a nemzetu szuverenitást, miközben úcska, hitvány hazug hazaárulók?
pofáznak a meleglobbi ellen - miközben orbán fia is egy buzi - és akkor már lehetnek hazaárulók is? akkor már szét is lophajták az országot?

alapból azért sincs demokrácia, mert bűnözőkre nem is lehetne szavazni, ha működne a rendőrség, meg az ügyészség. de a fidesz párttag polt péternél ebben lehetne bízni, mindegyik családtagja kb 8 milliót keres havonta, véletlen?
pintérről meg tudjuk hogy micsoda.

de pl egy normális szellemi színvonalon lévő homo sapiens (nem pedig egy csürhe élőállat, aki szellemi fogyatékos) így reagál erre a videóra:

www.youtube.com/watch?v=X9qzrb50BFo

zoltanfrancsics8274:

"Szégyellem, hogy valaha a Fideszre szavaztam. Ez egy igazi szekta a legsötétebb időket idézve."

Gerzsenyi Gabriella, 1977-ben született és ő a Tisza Párt egyik jelöltje. Az Origo nevű szennylap megpróbált nekimenni és azt írta:
"Iskolás korában aktívan részt vett a kommunista mozgalomban. Erre mondhatná bárki: nem volt választása – és ez igaz is lenne, ha csupán oktobrista lett volna – ő viszont csoportvezető volt.
Ennek emlékét a Vörös Zászló 1986. november 7-i száma őrizte meg:”
Értsd: Gabriella 9 évesen kisdobos csoportvezető volt! Aztakurva. A rohadt kis komcsi!

de bezzeg kövér, pintér, tasnádi, a komcsi spicli orbán.

HypocritSlayer 2024.07.11. 09:39:06

@GyMasa:
>>Szerintem, ezzel az egésszel az a baj, hogy egy államnak a mindenkori LEGFONTOSABB feladata, hogy a saját állapolgárainak jólétéről ÉS biztoságáról gondoskodjon.<<

Bocs, de szeri8ntem ez a legnagyobb mainstream butaság ami jelenleg létezik.....
Valójában:

"Egy államnak a mindenkori LEGFONTOSABB feladata, hogy megteremtse, fenntartsa és betartassa azokat a kereteket, lehetőségeket és szabályrendszert, amiben a saját állampolgárainak lehetősége van jólétet és biztonságot teremteni magának ezeken a kereteken belül........"

A legnagyobb butaság mindig is az volt és lesz is, ha az állampolgárt/ gyerekedet MINDENÁRON, KIVÉTEL NÉLKÜL "meg akarod védeni a világtól", hogy "ne szenvedjen", jólétben éljen, ne legyen se kötezetesége, csak egyedül jogai, ne éljen át a kudarcot, permanens boldogságban leleddzen, és ne legyenek se korlátai, se határai, hiszen "MEGÉRDEMLI:)"

Amikor ezt elérjük, akkor a primitív alsó kaszt mindig felfalja ezt az (elbaszott) elitet és kezdődik elölről a "kiválasztódási folyamat":)

És ehamar el is

éről ÉS biztoságáról gondoskodjon
süti beállítások módosítása