téveszmék

téveszmék

"Mindenkinek van egy őrangyala"

2023. január 26. - G. Nagy László

orangyal2.jpg

"az új falak tövében felhangzik majd szavam;
magamban élem át már mindazt, mi hátravan,
nem nézek vissza többé s tudom, nem véd meg engem
sem emlék, sem varázslat, - baljós a menny felettem;
ha megpillantsz, barátom, fordulj el és legyints.
Hol azelőtt az angyal állt a karddal, -
talán most senki sincs."

(Radnóti Miklós: Sem emlék, sem varázslat)

 

Nem én vagyok az egyetlen, aki - szegény Radnótival szemben - mindig mindent túlél, mindig minden veszélyből sikerrel kimenekül. A legtöbben ilyenkor azt gondoljuk: őrangyalok vigyáznak ránk. Lehet ennek bármiféle alapja, vagy ez sem több, mint puszta költői kép?

 

Az igénytelen bulvármagazinok ezoterikus rovatai természetesen pontosan tudják, hogy a védőangyalok létező entitások, mi több: minden ember saját, személyre szabott őrzőt tudhat magáénak. Ezen túlmenően: ha felidézzük, hogy a hét mely napján születtünk, abból az is kiderül, hogy az arkangyalok közül melyik támogatására számíthatunk leginkább... Ezen éteri lények feltűnése mindig jellegzetes és érzékelhető. Álmok, fénygömbök, ismeretlen, édes illatok, fehér toll megjelenése - valahogy sohasem tudtam komolyan venni, hogy ezek egy angyali látogatás megkérdőjelezhetetlen nyomai. Meglehetősen szkeptikusan fogadom a csodás menekülésekről szóló beszámolókat is, melyekben világító szemű, kardot ragadó őrangyal ijeszti el a támadókat... Persze, semmi sem kizárt, de a magam részéről azért maradnék a valós, megtapasztalható világnál.

 

A vallások többsége hisz az angyalok létezésében. A zsidó és a keresztény vallás hét, az iszlám négy arkangyalt ismer, és ez még csak a legfelső kaszt... Értem én, hogy valamiképpen be kell rendezni a mennyek országát és azt is, hogy a rejtelmesen távoli és megközelíthetetlen Teremtőnek szüksége van hírnökökre, kapcsolattartókra. Csupán az őrzőangyal funkció létjogosultsága az, amely az ábrahámi vallások szemszögéből tekintve kevéssé világos számomra. Ez esetben is a klasszikus dilemmáról van szó: a Mindenható létrehozza az univerzumot, benne az emberrel, s megengedi, hogy mindenféle borzalmak és gonoszságok történjenek a Földön. (Definíció szerint mindenható, vagyis ha akarná, simán gátat szabhatna a tragédiáknak.) De azért időként jó fej is, néha-néha küld némi segítséget... Ennek mi értelme? Az embernek óhatatlanul a legbénább csajozós trükk jut az eszébe: megrendezett támadás a kiszemelt lánnyal szemben, váratlanul feltűnő hőssel, aki épp jókor érkezik, s magabiztosan megmenti az áldozatot... Ha a nő rájön, hogy kamu volt az egész jelenet, soha az életben nem áll szóba többé ezzel a lúzerrel, és joggal: az ilyenfajta, kifejezetten durva kész átverés show aligha fér bele a vadászat eszköztárába. A vicc az, hogy Istennek simán elnézzük ugyanezt: ránk szabadítja a bajt, aztán hálálkodunk, ha a védőangyal végül mégiscsak bekopogtat.

 

Apósom a feleségét nevezi őrangyalnak. Ez szép és szeretetteljes megnyilvánulás, jóval közelebb áll a kézzelfogható valósághoz, mintha az égi szférákban keresnénk személyes védelmezőnket. Nyilván amikor ifjan szerelembe esünk, e lángolásban a legutolsó szempont, ami eszünkbe jut, az az ápoló-gondoskodó funkció. Hitem szerint - jó esetben - még hetven fölött is a klasszikus vonzalmi kapcsolók a döntők: a perzselő fizikai vágy; az életvidámság; a hasonló értékrend; az intellektuális összhang; a játszmamentes intimitás. Ám kétségtelen tény, hogy az évek múlásával a szerető szerepköre kitágul: elkezdünk vigyázni is egymásra. El sem tudom képzelni, hány magányos élet ér véget idő előtt, csak azért, mert nem volt a közelben senki, aki segítséget hívhatott volna. Én még csak ötven múltam, és egyáltalán nem vagyok egy beteges fajta, de kisebb balesetek azért velem is előfordulnak. Jó tudni, hogy egy 85 kilós puffanás a fürdőszobakövön még a lakás legtávolabbi zugából is tisztán hallható.

 

Persze az is lehet, hogy a magamfajta józan átlagpolgár - aki reggel beveszi a vitaminjait, időben befizeti a csekkjeit, nem parkol tilosban, nem dohányzik, nem fogyaszt drogokat és nem teszi fel a teljes ingatlanvagyonát egy flöshúzóra - csupán azért érzi magát védettnek, mert tartózkodik a túlzott kockázatvállalástól. Talán az önfegyelem és a mértéktartás; a rendbe és a normalitásba vetett hit is hozzásegít ahhoz, hogy voltaképpen önmagunk őrangyalaivá váljunk. Azért ez sem kevés.

 

Most azon tűnődöm, hogy mi marad mindebből a 21. század embere számára. A hagyományos vallásoknak már jó ideje búcsút intettünk, pedig pont ez az elem - a hit, hogy vigyáznak ránk az égiek - nagyon is jól jöhet, megalapozottságától függetlenül. Egyre hangosabbak a gyermekvállalás, a családalapítás ellen agitálók is. A józanság és a normalitás sem divat - a globalista disztópia álompolgára istentelen, hazátlan, családtalan, gyökértelen és vagyontalan. Vajon ennek a nemzedéknek milyen kapaszkodói lesznek? Ki és mi marad számára, akire és amire számíthat? A világkormány? Néhány cukormázasan jóemberkedő NGO? Valami régi-új, beteg ideológia? Mert őrzőangyalokra azért mindenki vágyik. Még akkor is, ha soha nem is léteztek.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr7718029972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldeone2 2023.01.26. 22:39:19

@cvsvrs: No, igen....Milyen szerencse, hogy nálunk nem kell aggódni a globális " Great(a) Reset" hatásaitól, hiszen pártunk kormányunk megvèd...:) Ezt mondják:
...Magyarország ismét egy kivétel. A polgári kormány támogatja a vállalkozások tulajdonszerzését és a családok otthonvásárlását. A vezetékes orosz energia és az árstop-politika lassítja az inflációt, míg az extraprofitadó egy igazságos tehermegosztással védi a családokat a 2010 előtti időszakra jellemző neoliberális megszorításoktól..."
A hatalom által mantrázott tèveszmèket pedig a kollektív pszichózisban szenvedő emberek kritika nèlkül beveszik, egy pontig ...
A pont pedig akkor jön el, amikor már a saját kis szemèlyes èrdekeiket veszèlyeztetve nem érzik, de csak akkor ...
Hiszen, a tanárok tüntetèse is alig érdekeit valakit a tanárokon kívül, a debreceni akkugyár kèrdèse is csak a helyieket mozgatja meg ...
Most már viszont kèső...A plurális pártrendszer , a polgári autonómia helyett a debreceniek egy haveri èrdekkörre szavaztak...Egyèk meg amit főztek!

Boldeone2 2023.01.26. 22:45:03

@cvsvrs: A globális utópia is azért nem tud lètrejönni, mert az emberek korlátoltak ès önzők. Lokálisan sem tudnak cselekedni, csak ha már nagyon a bőrükön érzik hogy baj van, de inkább nem...Globálisan gondolkodni pedig tènyleg csak az elitnek van lehetősège, ideje, pènze ...
Ezért van az, hogy a mindennapi lètharcban őrlődő kisember a globális összesküvèst látja minden mögött, a láthatatlan ès gonosz háttèrhatalmat...

2023.01.26. 23:03:42

@Boldeone2:
debrecenből nézve megfordultak az álláspontok. a fidesz azt mondja, hogy ők a német szocdemek és a zöldek oldalán állnak. (akiket állítólag megvett a klaus schwab, hogy végrehajtsa a nagy reszetet. őket támogatja a fidesz.) tudniillik ők is akkumulátorgyár pártiak. mert hogy az akksi "zöld" energiát tárol. és hogy mi lesz mikepércsiekkel az a fidesz nézőpontjából kevésbé számít. és a helyi érdekeket az ellenzéki pártok hangoztatják.

vagy mondjuk az idegenforgalom a fidesz számára globális ügy. debrecenben állami támogatással szállodát nyit a hilton és az accor. (túl azon, hogy a fidesz elad hoteleket kínaiaknak. a fidesz épít munkásszállást a leendő vendégmunkásoknak.) a fidesz hirdet modernizációt és globalizációt debrecenben legalább is. és a fidesznek az van kiadva, hogy erről racionális érvekkel kell meggyőzni a választókat.

budapesten azt harsogják a hit rádióban, hogy ez klaus schwab elképzelése. lehet. de ez a fidesz programja. és az ellenzék azt mondja, hogy jaj, lerombolják a falvakat. a szegény parasztok elvesztik a földjeiket, jönnek a migránsok, stb.

debrecenben a két érvrendszer megfordult.

G. Nagy László 2023.01.26. 23:17:37

@Boldeone2:

"Ezeket a problèmákat nem lehet nemzetállami keretek között kezelni, teljesen nyilvánvaló"

Én ezzel egyáltalán nem értek egyet. A környezetvédelem valóban globális kérdés, de a többi nem feltétlenül.

"Fontos lenne először a globális konszenzusokat lètrehozni az említett kèrdèsekben, a látható èrdekellentètek ellenère is- ehhez
pedig az ENSZ- nèl egy nagyobb felhatalmazású globális szervezetre lenne szüksèg, vagy az ENSZ hatáskörèt kibővíteni"

Az ENSZ pont azért jött létre, hogy a globális méretű problémákat kezelje. Nem kell még egy új sóhivatal, az ENSZ-nek kéne felnőnie a szerepéhez.

Ami engem illet: a magam részéről abszolút nem vagyok a globalizmus ellensége. Sőt. Pont úgy tud a világ a leghatékonyabban működni, ha mindenki azzal foglalkozik, amihez a legjobban ért. Akkor járunk a legjobban, ha a lehető legszabadabban kereskedünk egymással globális szinten. De ehhez nem kell lerombolni a nemzetállamokat. Ami most megy - a nemzetállamok brutális gyengítése -, az jobb esetben gyarmati szintű bánásmódot jelent (lásd Közép-Kelet Európa az EU-n belül), rosszabb esetben teljes népességcserét (lásd Nyugat-Európa egyes országai).

2023.01.26. 23:27:54

@G. Nagy László:
a környezetvédelem is mint az összes többi lokális és globális kérdés egyben.

G. Nagy László 2023.01.26. 23:55:07

@cvsvrs:

+a környezetvédelem is mint az összes többi lokális és globális kérdés egyben."

A környezetvédelem igen, a többi nem igazán.

demográfiai válság - Az alacsony népszaporulat csakis az állami nyugdíj miatt problémás, semmi egyéb gond nem volna vele. A magas népszaporulat pedig a tudati fejlődéssel párhuzamosan leáll. Egyik sem globális ügy, csak ha mesterségesen azzá teszik.

tömeges migráció - lezárod a határt. Probléma megoldva.

szèlsősèges vagyoni különbsègek - ez még csak nem is probléma

globális járványok - ez ugyan globális kérdés, de a válaszok területenként eltérőek lehetnek. A leggyilkosabb dolog lett volna például, ha a covidot egy világkormány egységesen kezelte volna világszerte.

alöksz róz 2023.01.27. 00:12:21

@G. Nagy László: "A magas népszaporulat pedig a tudati fejlődéssel párhuzamosan leáll." - a gazdagok alacsonyabb tudati szinten vannak, tudtam :-)

alöksz róz 2023.01.27. 00:14:51

@G. Nagy László: "Vajon ennek a nemzedéknek milyen kapaszkodói lesznek? Ki és mi marad számára, akire és amire számíthat?" - hát ott van pl. a fanta. az lesz a kapaszkodó. fantát iszol meg én is , akkor már egy közösség vagyunk. amíg a fantát isszuk.

Boldeone2 2023.01.27. 00:56:34

@Boldeone2: tömeges migráció - lezárod a határt. Probléma megoldva...(...)...
szèlsősèges vagyoni különbsègek - ez még csak nem is probléma "

Ne de ki oldotta meg eddig a migrációt lokális, nemzeti szinten? Nagyjából egy fejlett ország sincs akinek ez sikerült, beleèrtve Magyarországot ....Ide heti szinten százak-ezrek èrkeznek, tranzitkènt nyugat felè, akik előbb- utóbb vègül mind elérik a cèljukat ...
Orbán egy illúzióval házal, hiszen Magyarországot a relatív szegènysège menti meg ( mèg egy ideig ...) mert nem kiemelt cèlpont ...A migráció egy globális jelensèg, amit nem lehet nemzetállami szinten megállítani , sőt, azt kell mondjam globális szinten sem biztos ...Túl nagy az èrdekellentèt ...
Èppen az óriási - nem kívánatos - vagyoni különbsègek miatt sem....
A jómódú államok nem èlhetnek Elysiumban , egyfajta zárt világban, mert akkor csak a globális ellentètek fognak növekedni, amit egyre jobban láthatunk ... A globális konfliktusok esèlye megnőtt, illetve már zajlanak is ...
A gyűlölet, a harag pont azokra az államokra irányul, amelyek èlen járnak a globális progresszióban ...
Az persze egy külön kèrdès, hogy a szabadpiaci kapitalizmusban -ami azért nem is annyira szabadpiaci- hogyan tudjuk a szegèny országokat helyzetbe hozni, hogy kitörjenek a szegènysèg csapdájából....Főleg ha nem akarják, önsorsot rontanak ...Mi az a "szelíd erőszak" amivel terelgetni lehetne őket, ha egyáltalán tudjuk ...Be kell avatkozni, akár erővel? ( Afganisztán) Nagyon jól jönne egy valós erejű, közösen lètrehozott globális hatalom most, a barbarizmust megállítani....

Nem tudjuk azt sem, hogy a globális válság az csak epizódikus rendszerproblèma amit kezelni lehet, vagy maga a rendszer , a kapitalizmus rossz , vagyis nem kezelhetők a növekvő egyenlőtlensègek. Lehet persze úgy is szemlèlni, hogy ez normál állapot, csakhogy akkor újabb szenvedèsek várnak az emberisègre, immár globális lèptèkben is....Nyilván a teljes egyenlősèg soha nem fog bekövetkezni, az is termèszetellenes, de az "egyenlősödès" az talán jobb lenne, mint a különbsègek növekedèse
Azt látjuk globálisan, hogy a nagyobb jólèt következmènye a haladó, szabad szellemisègű társadalom, amíg nincs általános jólèt a Földön, addig a globális konszenzus sem jön lètre ...

Boldeone2 2023.01.27. 00:58:43

@G. Nagy László: Bocsánat, neked szántam a választ...

alöksz róz 2023.01.27. 01:21:02

@Boldeone2: "Orbán egy illúzióval házal, hiszen Magyarországot a relatív szegènysège menti meg ( mèg egy ideig ...) mert nem kiemelt cèlpont" - hát egyrészt mi nem hívtuk őket ide, úgyhogy pont leszarjuk hova mennek, minket kerüljenek ki, ha már mindenképp vándorolni akarnak.
másrészt meg az unió akarja ideigelenesen itt állomásoztatni magyarországon az egész közel s távol kelet összes migrijét (plusz afrikából aki erre jön) befogadóközpontokba

2023.01.27. 01:28:45

@G. Nagy László:
a demográfia lokális és globális ügy egyben. lokálisan csökken a népesség és az a baj. globálisan növekszik. és az a baj.

migráció. lezárod a határt. az előző generációs technológiát oda kell adni ahhoz, hogy ne akarjon elvándorolni.

szélsőséges vagyoni különbségek. mondhatod, hogy ez legfeljebb csak globális probléma. bill gates és társaik. attól tartok, hogy ha ez csak csak az irigységen alapulna, akkor is általános probléma lenne. magyarországon is van teljesítmény nélkül való gazdagodás. elvétve természetesen. a dollárbaloldalhoz kötődően.

ezek általános problémák.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.01.27. 09:55:33

Arthur C. Clarke:
Guardian Angel és Childhood's End

Az előbb írtam egy terjedelmes kommentet, ami elküldéskir eltűnt. Talán pótlom.

HypocritSlayer 2023.01.27. 10:17:41

@Boldeone2:
>>.A plurális pártrendszer , a polgári autonómia helyett<<

A foslékra célzol, vagy mihasznákra?

HypocritSlayer 2023.01.27. 10:22:53

@G. Nagy László:
>> A magas népszaporulat pedig a tudati fejlődéssel párhuzamosan leáll. <<

Aki meg nem tud erről:), és/vagy nem jut el a fejlődés "ilyen magas fokára":), az egyszerűen túlszaporodja és felfalja azt a sok, "tudatilag fejlődöttet":)DDDD

>>tömeges migráció - lezárod a határt. Probléma megoldva.<<

Valójában nincs megoldva, ugyanis a valós megoldás az lenne, ha megakadályoznád a (túl)szaporodásukat és nem engednéd ki őket a "ketreceikből".........

HypocritSlayer 2023.01.27. 10:25:22

@Boldeone2:
>>A migráció egy globális jelensèg, amit nem lehet nemzetállami szinten megállítani , sőt, azt kell mondjam globális szinten sem biztos ...Túl nagy az èrdekellentèt ...<<

Ezredjére, a hülyék kedvéért, hogy a migráció miként "kezelhető":

www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE

Boldeone2 2023.01.27. 11:01:38

@HypocritSlayer: az egyszerűen túlszaporodja és felfalja azt a sok, "tudatilag fejlődöttet":)...(....)... lezárod a határt. Probléma megoldva.<<
Valójában nincs megoldva, ugyanis a valós megoldás az lenne, ha megakadályoznád a (túl)szaporodásukat és nem engednéd ki őket a "ketreceikből"

- Látszik, hogy te is az illúziók foglya vagy! De, totálisan...

1. Amióta az ember lètezik, mindig is migrált. Maga a homo sapiens is migracióval került pl. Európába ..A neandervölgyiekkel meg lett valami ...
Azóta is folyamatos a nèpvándorlás. A nemzetállamok ès a határok sokkal fiatalabb kèpződmènyek
Az hogy mi lesz velük 500 èv múlva, nem tudjuk , az hogy lesz migráció 100%!

2. Lezárod a határt " Ez mèg eddig senkinek sem sikerült! Orbánnak sem! Ha le tudnád zárni , nem menni itt heti ezres számú menekült. Az osztrák hatósáok statisztikái egyèrtelműen kimutatják, hogy nincs lezárva a magyar határ
Nyilván kontinensi szinten ez mèginkább megvalósíthatlan, persze törekedni èrdemes a szigorra

3. A szaporodását " egyedül az ottani társadalmi - gazdasági fejlődès tudja megakadályozni, más nem..
" Ketrecbe " sem tudod őket rakni, annyira nem hülyèkn ott sem az emberek. A globális kommunikació a közlekedès fejlődèse is segíti őket. A lènyeg: szinte mindenki akinek van egy kis pènze, eléri cèljat

Boldeone2 2023.01.27. 11:07:43

@HypocritSlayer: Ezredjére, a hülyék kedvéért, hogy a migráció miként "kezelhető":-

Amerikai hülyèket nem nèzek! Èveket èltem kinn, tudom mi a helyzet ....Az amerikai gazdaságnak nagy szüksège van a migránsokra, mèg az illegálisokra is , az az olcsó..
Maga Bush elnök kertèsze is illegális volt anno, az egy szemilegális státus volt anno...
Illegálkènt egy időben mindent lehett csinálni, csak szavazni nem ...
Az USA törtènelme során eddig lehetett már 100 millió migráns , mègis fennmaradt ...

G. Nagy László 2023.01.27. 11:57:15

@Boldeone2:

"Amióta az ember lètezik, mindig is migrált."

És ez így a jó. az ember alapvető szabadságjoga, hogy lelépjen bárhonnan. És a célország alapvető szabadságjoga, hogy eldöntse, kér-e belőle.

"Nyilván kontinensi szinten ez mèg inkább megvalósíthatlan, persze törekedni èrdemes a szigorra"

Szinte mindenben egyetértünk.

2023.01.27. 12:15:54

@G. Nagy László:
a fidesz is migránspárti. a fidesz orosz, kínai oligarchákkal is üzletelne. és ahol ez megjelenik azt a közönség népellenes politikának tartja. mert a magyar választók többsége nyugatos.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.01.27. 12:52:19

@G. Nagy László:

"És a célország alapvető szabadságjoga, hogy eldöntse, kér-e belőle."

Így korrekt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 13:09:48

@G. Nagy László: nem látok posztot az aksigyárakról, meg az aksinagyhatalomról, a "baloldal" már megint keveri a sz*rt mi? már megint hisztiznek, hogy mérgeznének minket.

nem elég fontos ez a téma itthon

a balekok inkább a kisiskolás butaságokról irogatnak.

de aki a fideszre szavaz és aksinagyhatalmat akar, az igyon a gödi kútvízből is!
igazságos, nem?

még mindig nem látok választ a kommentemre, visszamész oda és ott válaszolsz, vagy bemásolom ide megint, hogy a kis hülye, félművelt fejecskédbe belemenjen már valami tudás még az idén.

HypocritSlayer 2023.01.27. 13:57:02

@Boldeone2:
>>- Látszik, hogy te is az illúziók foglya vagy! De, totálisan...<<

Sok mindent mondtak rám, de ezt eddig soha a büdös életbe:)...

Annál inkább azt, hogy realista, sőt "nihilista" vagyok:), miközben csak a valóságot és tényeket próbálom mondani:)

>>1. Amióta az ember lètezik, mindig is migrált. Maga a homo sapiens is migracióval került pl. Európába ..<<

Gondolom ezzel azt akarod mondani, hogy ez egy "isteni akarat", vagy megmásíthatatlan "igazság" és aki ellenáll, az "széllel szembe pisil", ezért mi is "álljunk be a sorba" jó ballibsi szokás szerint, mert akkor hátha minket "falnak fel utoljára", az árulókat?:)

>>A neandervölgyiekkel meg lett valami ...<<

Kiirtották/beolvadtak?:)
(Akkor mégsem Isteni elrendelés?:)

>>Azóta is folyamatos a nèpvándorlás. <<

Ja, a törökök is Bécsig jutottak, aztán meg vissza lettek szorítva.......

>>A nemzetállamok ès a határok sokkal fiatalabb kèpződmènyek<<

Azok, de azért egy kis érdekesség, hogy az múlt ezer év Európáját gyorsan végigpörgetve(van ilyen youtube videó is) kisebb megszakításokkal egyetlen állam volt konstans a "változás tengerében":)

>>Az hogy mi lesz velük 500 èv múlva, nem tudjuk , az hogy lesz migráció 100%!<<

Akkor meg rajta, szopjuk le őket:), önként és dalolva, hisz minek várnánk 500 évig?:)

>>2. Lezárod a határt " Ez mèg eddig senkinek sem sikerült! <<

Na ne bassz, tényleg?:) Hány évig állt az a bizonyos vasfüggyöny, ami még mindig áll pl. Észek -Korea esetén is, biztos vagy te ebben?:)

>>Orbánnak sem! <<

Mert geci, még azt se tudja jól megcsinálni:), a helyett, hogy kilövetné az összes beavászkodó tetvet:, e helyett csak kergeti őket és visszatoloncolja a kerítésen kívülre, akit meg nem kap el, az meg megy a Mutti kebelére:), megérdemelten.....

>>Ha le tudnád zárni , nem menni itt heti ezres számú menekült.<<

Nahát, eddig az volt a narratíva, hogy nem kell kerítés, hiszen nem jön erre senki, még a kutyát sem érdekeljük, annyira el vagyunk szigetelve:)

>> Az osztrák hatósáok statisztikái egyèrtelműen kimutatják, hogy nincs lezárva a magyar határ<<

Azt osztrák hatóságok ellenben a kapucskák és szárnyacskáikkal jobban védenek, mint mi azzal a semmirevaló, szemét kerítéssel:)DDD

>>Nyilván kontinensi szinten ez mèginkább megvalósíthatlan, persze törekedni èrdemes a szigorra<<

Pár Maxim géppuska, elegendő lőszerrel, azért segítene........

>>3. A szaporodását " egyedül az ottani társadalmi - gazdasági fejlődès tudja megakadályozni, más nem..<<

Tévedés, a félmajmokkal, de különösen a fanatikus félmajmokkal nem lehet "gazdasági" fejlődést elérni, tökéletes mutatja ezt a világon bárhol lévő cigányság "fejlődése"/"integrációja", genetikailag korlátozottak, és mivel a muszlim szemét szintén azon az IQ szinten rekedt, a niggerek meg még jóval alatta, így nehéz lesz, hacsak nem "nemesítik" őket.....

>>" Ketrecbe " sem tudod őket rakni, annyira nem hülyèkn ott sem az emberek.<<

Ó, dehogynem, hisz épp Amerika biznoyította ezt jópár évtizeden keresztül, de ugye a katari rabszolgák a legfrissebb példa erre, de azét még vannak jópáran:

www.portfolio.hu/gazdasag/20220912/meglepo-szamok-a-friss-jelentesben-50-millio-ember-el-modern-rabszolgasagban-a-vilagon-566389

>>A globális kommunikació a közlekedès fejlődèse is segíti őket. <<

Persze persze:)

>>A lènyeg: szinte mindenki akinek van egy kis pènze, eléri cèljat <<

Akinek meg nincs, az meg lop magának annyit, hogy elérhesse......

HypocritSlayer 2023.01.27. 14:01:34

@Boldeone2:
>>Amerikai hülyèket nem nèzek!<<

Isten őrizz, neked elég a saját buborékod és visszhangjaidat adók:)

>> Èveket èltem kinn, tudom mi a helyzet ....<<

És, miért jöttél haza ebbe a diktatúrába?:)

>>Az amerikai gazdaságnak nagy szüksège van a migránsokra, mèg az illegálisokra is , az az olcsó..<<

Azonnal vihetné az össze cigányt innen, mégsem akaródzik nekik:)

>>Maga Bush elnök kertèsze is illegális volt anno, az egy szemilegális státus volt anno...<<

Akkor ez mindent validál:)

>>Illegálkènt egy időben mindent lehett csinálni, csak szavazni nem ...
Az USA törtènelme során eddig lehetett már 100 millió migráns , mègis fennmaradt ... <<

Igen, a 250 éves "történelme":), csupa diadal és móka, no meg kacagás......

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 14:10:19

@G. Nagy László:
"Nem én vagyok az egyetlen, aki mindig mindent túlél, mindig minden veszélyből sikerrel kimenekül"

mert mi vagy te ? veterán?

"a magamfajta józan átlagpolgár"

azért ez egy csöppet ignoráns és nagyképű, hogy te fideszesként józan lennél. akkor pl ak aksigyárakról írtál volna, tudod, országos botrány van belőle az ország értelmesebb fele erről beszél.

"ez az elem - a hit, hogy vigyáznak ránk az égiek - nagyon is jól jöhet, megalapozottságától függetlenül. "

orbán viktor jót akar ugye? csak brüssszel, soros meg a gyíkemberek nem hagyják neki! mocsok brüsszel!
meg kéne tagadnunk hogy elfogadjuk azt a támogatói pénzt amit azért küldenek, hogy az ország feljlődjön cserébe amiért lemondtunk a vámokról, és ki kéne lépni az unióból, persze ha putyin engedni.

" Egyre hangosabbak a gyermekvállalás, a családalapítás ellen agitálók is."

lehet azért mert egy rosszabb itt az élet a roncstársadalomban?! mert aksigyárakkal mérgeznek minket? mincs
a CSOK meg csak a cigányoknak kedvez? pénzért nem szül a középosztály gyereket, csak ha van oktatás, meg egészségügy. ami most nincs, ugye.

alapok az aksigyárakról:
www.youtube.com/watch?v=o30nlAif6Ug

youtu.be/E4FGkeqTugw

mégcsak olvasni se kell, amit amúgy se tudsz.

Az ateizmus apoteózisa
kkbk.blog.hu/2019/07/07/az_ateizmus_apologiaja

alöksz róz 2023.01.27. 14:12:17

@tesz-vesz: talajvizes kútból nem szabad inni, nagytudású.
nemcsak gödön, hanem szinte sehol.

alöksz róz 2023.01.27. 14:27:31

@Boldeone2: "Az amerikai gazdaságnak nagy szüksège van a migránsokra, mèg az illegálisokra is" - ott az a sok munkanélküli néger, miért nem dolgoztatják azokat?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 14:33:09

@Hartrigel: "Hogy akarjuk gyökértelen lúzerekké csicskásitani az európaikat miközben importáljuk azokat akiknek még van saját ideológiájuk "

kiknek van saját idológiája? az oroszoknak bazmeg?! az ah azu progpanda az miért ideológia? mert beszoptad csöpi? mert elhitted nekik te balek?

az, hogy ellentmondanak a melegfelvonulásnak: dicséretes, de az ingyen van, semmibe nem kerül. az hogy az orvosokat meg kidobják az ablakon, meg népirtást csinálnak ,civilieket lőnek rakétákkal, meg atommal fenyegetőznek mint egy óvodás

rakjuk akkor felnőtt értelmes emberként a két serpenyőbe a kettőt és mérjük le

gyökértelen lúzerekké meg orbán csinál bennünket, románia is lehagyott minket már jó reggelt
középhalatom lehetünk afrikában még, a következő évtizedek arról szólnak hogy bulgária lesz a jobb mindenben, vagy magyarország?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 14:41:46

@G. Nagy László: szerencsére nálunk nem szegényednek az emberek, hála viktor őrangyalunknak, akit vallásos-szektás szerelemmel agy nélkül imádunk.

és ha hazudik, akkor arra azt mondjuk, hogy azok csak szavak, ugye?

semmi kritizálni való nincs itthon, minden szép és minden jó!
bezzeg a dekadens nyugat! na azt rúgdalni kell állandóan!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 14:44:16

@baalint1: igen, csak azért imádkoznak hogy ne ők essenek le a 20.-ról.

látens egoizmus a vallás. szocipátiás elemekkel, mással történhet rossz, csak vele nem

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 14:50:10

@baalint1: hát igen, téveszmés bloggazdánk nem a legélesebb kés.

ekézi a vallásokat úgy látom, joggal.

aztán képes odaírni , hogy:

"A józanság és a normalitás sem divat - a globalista disztópia álompolgára istentelen, hazátlan, családtalan, gyökértelen és vagyontalan."

istententelen! ezekszerint téveszmés bloggazdánk nem jött rá arra hogy a vallás inkább rossz, mint jó. legalábbis a gondolkodó ember számára, aki törekszik a logikára.

az hogy a fidesz miért nemzeti, nemigen tudjuk. elég ha ezt hazudja önmagáról?
és elhiszik neki az agyhalottak?

ez áll a fideszre is, jobbikra is, mi hazánnkra is:

A sz*rt hiába csomaguljuk magyar zászlóba, az attól még sz*r marad
- csak bemocskoltuk magyar zászlót vele.

ráadásul ezek nem is magyarok, csak kiadják magukat nemzetinek, spiclik. Budaházyról el tudom képzelni, hogy komolyan gondolja a magyarságot, csak Edda már nagyon a fideszhez dörgölte magát.

mi ér többet amúgy? egy értelmes nem nacionalista ember, aki a területén szakképzett, vagy egy buta magyar hazafi, aki teljesen ostoba?

Költői kérdés.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 14:52:34

@G. Nagy László: akkor minek írtad így?
"A józanság és a normalitás sem divat - a globalista disztópia álompolgára istentelen, hazátlan, családtalan, gyökértelen és vagyontalan."

istententelen! ezekszerint téveszmés bloggazdánk nem jött rá arra hogy a vallás inkább rossz, mint jó. legalábbis a gondolkodó ember számára, aki törekszik a logikára.

az hogy a fidesz miért nemzeti, nemigen tudjuk. elég ha ezt hazudja önmagáról?
és elhiszik neki az agyhalottak?

ez áll a fideszre is, jobbikra is, mi hazánnkra is:

A sz*rt hiába csomaguljuk magyar zászlóba, az attól még sz*r marad
- csak bemocskoltuk magyar zászlót vele.

ráadásul ezek nem is magyarok, csak kiadják magukat nemzetinek, spiclik. Budaházyról el tudom képzelni, hogy komolyan gondolja a magyarságot, csak Edda már nagyon a fideszhez dörgölte magát.

mi ér többet amúgy? egy értelmes nem nacionalista ember, aki a területén szakképzett, vagy egy buta magyar hazafi, aki teljesen ostoba?

Költői kérdés.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 15:04:34

@alöksz róz: én gyerekkoromban ittam kútból , érdekes. néha jöttek ellenőrizni és minden rendben találtak, akkoriban még lehetett hinni az úgy hatóságokban.

gödön azért nem szabad inni mert magzatkárosító vegyszert tett a földbe a samsung.

amikor itt elítélitek a bevándorlást hangzatosan, azért tudjatok már ról, hogy a dolgozók fele migráns Gödön is.

g7.hu/vallalat/20220322/a-kulugy-behivta-a-vietnami-mongol-indonez-vendegmunkasokat-de-nem-tudja-hanyan-jottek/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 15:15:23

@alöksz róz: ó most látom te idióta

A talajvíz távolsága a felszíntől átlagosan 2-5 méterre tehető,

ki faszom iszik talajvízből te idióta?! láttál te már kutat?

bakonykarszt.hu/hu/ideas/ivoviz-szolgaltatas/telken-levo-magan-kut/hogyan-tudhatom-meg-hogy-milyen-a-hazi-kutviz-minosege_3

itt a videó egész jó

alöksz róz 2023.01.27. 15:19:41

@tesz-vesz: jól beégetted magad a talajvizes kúttal, sehol nem szabad inni belőle.
legalább nézz utána mielőtt elkezdesz okoskodni... nekiálltál itt hőbörögni a politikai hergelésre alapozva, hogy nem lehet inni a samsung miatt az eleve emberi fogyasztásra alkalmatlan talajvizes kutakból. szó szerint ez történt.

(40-50 éve még talán lehetett - még én is ittam belőle, pedig az nem 50 éve volt -, és azt is tudom, hogy a legtöbb helyen ahol itták, a kutya nem jött ellenőrizni. a szántóföldi talajvizes kutaktól volt hogy állatok döglöttek meg, miközben a faluban ittak az ugyanúgy talajvizes kutakból)

alöksz róz 2023.01.27. 15:20:29

@tesz-vesz: gödön talavizes kutakat ellenőriztek, te tájékozatlan idióta.

alöksz róz 2023.01.27. 15:29:02

@tesz-vesz: mert 6 méteren mi van? 10 méteren mi van? 20 méteren mi van? :D

lövésed nincs miről beszélsz, proli.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 15:34:18

@alöksz róz: mai napig lehet inni kútból, ha bevizsgáltattad te nyomorult ökör. tehát jól beégetted magad ezzel.

www.magro.hu/agrarhirek/furt-kutbol-iszik-kotelezo-lesz-bevizsgalas/

ez a lényeg, meg az hogy a Samsung hogyan szennyez.

a talajvíz a talaj között van. a felső vízzáró réteg felett helyezkedik el
a rétegvíz amivel kevertem.

beta.kuttulajdonos.vizugy.hu/tudastar/a-felszin-alatti-vizek-atfogo-ismeretterjeszto/a-felszin-alatti-vizek-tipusai/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 15:36:56

@alöksz róz: jaja, nekiálltam itt hőbörögni a politikai hergelésre alapozva

nem arra alapozva, hogy mit találtak a vizsgálatoknál, azt valahogy kifelejtetted

IDIÓTA! ezt valahogy kihagytad az ostoba kommentedből.

Boldeone2 2023.01.27. 15:41:25

@HypocritSlayer: Látszik, hogy te is az illúziók foglya vagy! De, totálisan...<<
Sok mindent mondtak rám, de ezt eddig soha a büdös életbe:)...
Annál inkább azt, hogy realista, sőt "nihilista" vagyok:), miközben csak a valóságot és tényeket próbálom mondani:)"

- Akkor próbáld erősebben, mert volt olyan állításom amire csak annyit tudtál válaszolni hogy: " hát persze "
Vagyis nem cáfoltad , önálló tèziseid sincsenek , mint nekem, vagyis ez így meddő a vita!
Önalló tezist alkotni mindig nehezebb, mint egy- egy mondatra ráböffenteni egy vèlemènyt , èppen ezért nem is fogok minden mondatra válaszolni ....az èlet túl rövid ehhez...

>>1. Amióta az ember lètezik, mindig is migrált. Maga a homo sapiens is migracióval került pl. Európába ..<<
Gondolom ezzel azt akarod mondani, hogy ez egy "isteni akarat", vagy megmásíthatatlan "igazság" és aki ellenáll, az "széllel szembe pisil", ezért mi is "álljunk be a sorba" jó ballibsi szokás szerint, mert akkor hátha minket "falnak fel utoljára", az árulókat?:

- Nem, ezzel azt akarom mondani, hogy az ember mindig migrált mióta a törtènelemèt látjuk ! A ballibsi dolog még csak pár èvtizedes, mondjuk a Frankfurti Iskolához köthető. A nemzetállam is csak pár száz éves törtènet ...

Kiirtották/beolvadtak?:)
(Akkor mégsem Isteni elrendelés?:)

Azt nem tudjuk , amit tudunk az az, hogy a migració egy alapvető emberi folyamat az állatvilágban is lètezik. Megállítani nem lehet

>>Azóta is folyamatos a nèpvándorlás. <<
Ja, a törökök is Bécsig jutottak, aztán meg vissza lettek szorítva......."

- Helyette jött pár millió román , szláv, nèmet , azaz : a migració nem lett megállítva már akkor sem

>>Az hogy mi lesz velük 500 èv múlva, nem tudjuk , az hogy lesz migráció 100%!<<
Akkor meg rajta, szopjuk le őket:), önként és dalolva, hisz minek várnánk 500 évig?:)

- Ez milyen érv? Tèged mit izgat, hogy mi lesz 500 èv múlva? Addigra már az ötöd generációs utódod csontja is elporlad...
Mondjak idegesítőt? Addigra már règen mindenki " elkeveredett lesz "..:)

Na ne bassz, tényleg?:) Hány évig állt az a bizonyos vasfüggyöny, ami még mindig áll pl. Észek -Korea esetén is, biztos vagy te ebben?:)

Egèszen más kor volt az, no meg a vasfüggöny szefènysège mögè senki sem vágyott! Kifelè annal inkább !
A fegyverrel visszatartás egy illúzió, no meg totál antihumanus! Nem zombihsdsereg jön túlnyomó rèszt, hanem menkült emberek

alöksz róz 2023.01.27. 15:41:56

@tesz-vesz: igen, amiből isznak, azok rétegvizes kutak.
(a vízzáró rétegek meg nem 2-5 méteren vannak, hanem jóval mélyebben. a 2-5 méter az az, ameddig "felér" a talajvíz)

gödön pedig bevizsgálták a talajvizes kutakat, amik eleve emberi fogyasztásra alkalmatlanok többek közt a magas nitráttartalom miatt. te meg hőbörögsz, hogy nem lehet inni belőlük a samsung miatt.

alöksz róz 2023.01.27. 15:48:33

@tesz-vesz: nekiálltál totál tájékozatlanul hőbörögni, nem csoda h így beégetted magad, proli

Boldeone2 2023.01.27. 15:49:39

@HypocritSlayer: Mert geci, még azt se tudja jól megcsinálni:), a helyett, hogy kilövetné az összes beavászkodó tetvet:, e helyett csak kergeti őket és visszatoloncolja a kerítésen kívülre, akit meg nem kap el, az meg megy a Mutti kebelére:), megérdemelten.....

Megint hülyesègeket beszèlsz ! Olyanról ugye hallottál már hogy emberi jogok egyetemes nyilatkozata , meg számos aláírt nemzetközi szerződès?
Tűzparancs nem lesz soha!

Nahát, eddig az volt a narratíva, hogy nem kell kerítés, hiszen nem jön erre senki, még a kutyát sem érdekeljük, annyira el vagyunk szigetelve:)"

- A kerítès szüksèges de NEM állítja meg migránsokat, csak lassítja

>> Az osztrák hatósáok statisztikái egyèrtelműen kimutatják, hogy nincs lezárva a magyar határ<<

>>Nyilván kontinensi szinten ez mèginkább megvalósíthatlan, persze törekedni èrdemes a szigorra<<
Pár Maxim géppuska, elegendő lőszerrel, azért segítene........

- Butaság ! Nem embertelen nácik vagyunk , ad1. Ad 2 mi , magyarok is menekülhetünk mèg egyszer. A leginkább kiszolgáltatottak tudod mit mondanak ? Halál vagy Barcelona ... Tehát nem állítod meg őket

Tévedés, a félmajmokkal, de különösen a fanatikus félmajmokkal nem lehet "gazdasági" fejlődést elérni, tökéletes mutatja ezt a világon bárhol lévő cigányság "fejlődése"/"integrációja", genetikailag korlátozottak, és mivel a muszlim szemét szintén azon az IQ szinten rekedt, a niggerek meg még jóval alatta, így nehéz lesz, hacsak nem "nemesítik" őket....."

- Ez a tökèletes rasszista filozófia, a nácizmus ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 16:01:25

@alöksz róz: valóban nem vagyok geológus, hogy pontosan tudjam mi a talajvíz határa.

honnan veszed hogy nitrátos az összes kút Gödön? nem látom az alátámasztást sehol

ne csináljunk már úgy hogy természetes ha a Samsung mérgezi a földeket, jó?

alöksz róz 2023.01.27. 16:10:08

@tesz-vesz: "valóban nem vagyok geológus, hogy pontosan tudjam mi a talajvíz határa" - ez nem indokolja h ész nélkül tájékozatlanul ordítsd a hülyeséget, és nem is mentség rá.

"honnan veszed hogy nitrátos az összes kút Gödön? nem látom az alátámasztást sehol" - 1. pl. elolvastam az azonnalin megjelent tanulmányt :D
2. minimális, pár perc alatt is megszerezhető tájékozottsággal rendelkezem a talajvizes kutakról.
(3. van annyi eszem, hogy a fenti két, könnyen megszerezhető ismeret hiányában ne csináljak hülyét magamból)

"ne csináljunk már úgy hogy természetes ha a Samsung mérgezi a földeket, jó?" - ne szalmabábozzunk már, jó?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 16:24:13

@alöksz róz: ezt állítod pedig, nem szalmabáb, csak k-ra nem látod hogy a lényeg a környezetszennyezésről szól.

úgy látszik te amúgy nem tudod hogy a kútvizek magas nitrártartalmát lehet kezelni, és határérték alá szorítani. ami már iható, te ökör.
viszont a samsung mérgeit meg nem annyira lehet kezelni.

Az eredmények szerint a gödi kutak vizének nitráttartalma meghaladja a határértéket, ez azonban Magyarország számos településén megfigyelhető. Ezen kívül az akkumulátorok elektródájának gyártásához használt N-metil-2-pirrolidon (NMP) nevű oldószer is megtalálható a vízmintákban, holott jelenléte nem normális a talajvízben. Az anyag Biztonsági adatlapja szerint bőrirritáló hatású, súlyos szem- és légúti irritációt okozhat, károsíthatja a magzatot.

Egy 2019-ben készült vizsgálati dokumentáció szerint a Samsung-gyár évente több mint 10.000 tonnát használ fel ebből az oldószerből. Az Országos Környezetvédelmi Információs Rendszer Samsung által szolgáltatott adatai alapján 2020-ban 354 kg N-metil-2-pirrolidon jutott a levegőbe."
villanyautosok.hu/2022/05/02/litiumot-es-akkugyartashoz-hasznalt-oldoszert-talaltak-a-godi-kutak-vizeben/

A légszennyező anyagként kibocsátott oldószer a csapadékvízzel mosódhatott be a talajvízbe.
hvg.hu/zhvg/20220502_samsung_gyar_god_kut_viz_vizsgalat

te azért levegőt veszel, ugye?
akkor ne úgy mondjam, hogy a fideszes igyon a kútvízből, hanem hogy aki a fideszre szavaz az vegyen levegőt Gödön állandóan.
így már jobban tetszik?

atlatszo.hu/kornyezet/2022/05/02/akkumulatorgyartashoz-is-hasznalt-mergezo-oldoszert-talaltak-a-godi-kutak-vizeben/

arra azért nem is gondoltál, ha a magán kutakban megtalálható, akkor leszivároghat a mélyebb vízrétegekbe is esetleg? mert elég jelentős lehet már most a környezetszennyezés. tudok kik isznak onnan?

a hazaszeretet legtisztább megnyilvánulása a környezetvédelem

alöksz róz 2023.01.27. 17:09:52

@tesz-vesz: "ezt állítod pedig, nem szalmabáb" - pedig nem. de,
szalmabáb. nézz utána ennek is h mi az, ne égesd magad megint

"ez azonban Magyarország számos településén megfigyelhető" - (többek közt) ezért nem alkalmas emberi fogyasztásra.
az egy dolog h érvelni nem tudsz és logikából nulla vagy... de olvasni se tudsz?

egy "oké, igazad van" megteszi. vagy égesd magad tovább. ahogy neked tetszik, nekem mindegy

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 17:36:38

@alöksz róz: a számos mióta jelent többséget? ez volt a kérdésem, egyszer, de akkor nem feleltél rá
most vajon fogsz hüylegyerek? látom a magyar nyelvtan se megy

kimaradt a második bekezdésem, megismétlem, hátha felfogod:

úgy látszik te amúgy nem tudod hogy a kútvizek magas nitrártartalmát lehet kezelni, és határérték alá szorítani. ami már iható, te ökör.
viszont a samsung mérgeit meg nem annyira lehet kezelni.

alöksz róz 2023.01.27. 19:28:49

@tesz-vesz: "kimaradt a második bekezdésem" - nyilván átgörgettem rajta.
ha ez nyújt némi vigaszt, a hypocrit-ét má el se kezdem olvasni :-)

alöksz róz 2023.01.27. 19:30:26

@tesz-vesz: "a számos mióta jelent többséget" - a számos nem jelent többséget. és nem is értem miből gondolod, hogy szerintem azt jelenti.

alöksz róz 2023.01.27. 19:35:34

@tesz-vesz: "úgy látszik te amúgy nem tudod hogy a kútvizek magas nitrártartalmát lehet kezelni" - lehet hogy lehet, de nincs kezelve. nitrátot használnak, a víz meg folyik.

alöksz róz 2023.01.27. 19:36:46

remélem azért olyan alapvető dolgokkal azért tisztában vagy, hogy a víz folyik

G. Nagy László 2023.01.27. 20:32:39

@tesz-vesz:

Nem szeretem a tekintélyalapú vallásokat, az ábrahámi eredetűeket különösen nem. Ez a legkevésbé sem jelenti azt, hogy a spiritualitás minden eleme haszontalan, vagy káros lenne.

Továbbá: a jézusi tanítás, illetve a korai buddhizmus rengeteg átfedést mutat a klasszikus liberalizmussal. Ezek pozitív morálfilozófiák.

alöksz róz 2023.01.28. 09:53:28

@G. Nagy László: a buddhistáktól se kell azért elájulni, akármit is mond a vallásuk. lásd pl sri lanka, támadásra heccelik a tömegeket a más vallásúak ellen
vagy mit csinálnak mianmarban, nagyon durva

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.01.28. 14:32:19

@alöksz róz:

Én tesze-tosza kommentjeivel vagyok így, elolvasás nélkül túlgörgetek rajtuk.

HypokritSlayernek jó meglátásai vannak, őt mindig végigolvasom.

Wildhunt 2023.01.28. 16:47:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szerintem felesleges. A kolléga elképzelte milyen kellene legyen Isten, és mivel nem olyan, ezért vagy gonosz, vagy nem létezik. Ezzel fel is menti magát az Előtte való felelősség alól.

alöksz róz 2023.01.28. 17:19:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Én tesze-tosza kommentjeivel vagyok így, elolvasás nélkül túlgörgetek rajtuk." - de így arról is lemaradsz, amikor totál hülyét csinál magából :-)))

alöksz róz 2023.01.28. 17:22:37

@Wildhunt: "A kolléga elképzelte milyen kellene legyen Isten, és mivel nem olyan, ezért vagy gonosz, vagy nem létezik." - nana, az h vagy nem létezik vagy nem jóságos, nem abból következett h milyennek képzeli el valaki.
azt h jó vagy nem jó, meg tudja ítélni az ember.
(figyelem, megítélni, nem elhinni.)

2023.01.28. 19:41:51

@alöksz róz:
az, hogy az isten jóságos a modernitás része. pl. felvilágosodás előttről.

"Vajjon el lehet-e kerülni a dögvészt?
Gyakran a levegő ragályos megfertőzését elhárithatja némelyek tudománya. De midőn a dögvész a nép gonoszságának megbüntetésére közönséges ostor és kitűzött halál gyanánt fordittatik, el nem hárítható, ki nem kerülhető; a mint láthatni a prófétáknál. Ezék. 9. 14. 3 Kir. 1. 2 Kir. ut. r. Különben a dögvészben is megmaradnak, a kiknek ideje még el nem jött; hanem a kiknek órája jelen van, lehetetlen, hogy azok orvosszerek által kikerüljék a halált, a dögvészt. Zsid. 9."

alöksz róz 2023.01.28. 19:56:34

@cvsvrs: "az, hogy az isten jóságos a modernitás része" - jaja, a zsidók se szerették, csak féltek tőle (ezt lehet írtam már a bircánál is)

a gyerekeket is ijesztgetik vele, ez a borzasztó

HypocritSlayer 2023.01.28. 20:14:38

@Boldeone2:
>>- Akkor próbáld erősebben, mert volt olyan állításom amire csak annyit tudtál válaszolni hogy: " hát persze "
Vagyis nem cáfoltad ,<<

Az egyértelmű marhaságok még arra sem érdemesek, hogy egyáltalán az ember foglakozzon vele, nemhogy "cáfolja"....

Amúgy meg nem írtam olyat, hogy "hár persze", helyette: "persze, persze":) nem véletlenül.

>> önálló tèziseid sincsenek , mint nekem, vagyis ez így meddő a vita!<<

Akar a fene vitatkozni, ezért igyekszem tényeket szembe állítani a hülyeségekkel, remélve, hogy a másik képes felfogni, ahogy azt is, hogy a "vélemény" az nem egyenlő a ténnyel.......

>>Önalló tezist alkotni mindig nehezebb, mint egy- egy mondatra ráböffenteni egy vèlemènyt<<

Alkosd csak a "téziseidet", a baromság tenyésztése nem teszi validdá.

>>- Nem, ezzel azt akarom mondani, hogy az ember mindig migrált mióta a törtènelemèt látjuk <<

Amíg akadályba nem ütközött, ha az túl problémás volt, mint pl. a gyepű, vagy őrzött határ, akkor visszavette a migrációs kedvéből, vagy egyszerűen otthagyta a fogát........

>>! A ballibsi dolog még csak pár èvtizedes, mondjuk a Frankfurti Iskolához köthető. A nemzetállam is csak pár száz éves törtènet ...<<

Van az ezer éves is, mármint a nemzetállam........, persze a kevert szarokat mint pl. az USA arra nem alkalmazható a "nemzet" szó, nem véletlenül.....

>>amit tudunk az az, hogy a migració egy alapvető emberi folyamat az állatvilágban is lètezik. Megállítani nem lehe<<

Dehogy nem, csak megfelelő fegyver kell hozzá és annak alkalmazása.
Lásd a "NOGO zónákba való", akár véletlen betévedést, még migráció sem kell hozzá, max hullaszállító jármű.....

>>- Helyette jött pár millió román , szláv, nèmet , azaz : a migració nem lett megállítva már akkor sem<<

Félművelt ballibsi, egyrészt beengedték/betelepítették, nem gondolva a következményekre, aztán már nem lehetett kiverni, mert túlszaporodtak.

Érdekes, a törököket/nigger/arab szemetet (főleg az iszlámot) pedig ki lehetett verni, addig amíg anagyon felvilágosult, nagyonhülye "fényessegű" nyugat a saját nyakára nem húzta a 2. VH után.....
Azóta meg instant szopás van , ami csak fokozódott......

>>- Ez milyen érv? Tèged mit izgat, hogy mi lesz 500 èv múlva? Addigra már az ötöd generációs utódod csontja is elporlad...<<

Csakhogy kurvára el vagy tévedve, hiszen a fényesseggűeket már rég "megették", most még az "emésztés" fázisa van, nem kell ahhoz még 50 évet sem várni, nemhogy 500-at......

>>Egèszen más kor volt az, no meg a vasfüggöny szefènysège mögè senki sem vágyott! Kifelè annal inkább !<<

A korok változnak, az emberi hülyeség örök......

>>A fegyverrel visszatartás egy illúzió,<<

Azért a golyó az nem illúzió....

<<no meg totál antihumanus!<<

Most elsírtam magam:)

>>Nem zombihsdsereg jön túlnyomó rèszt,<<

Hanem sokkal rosszabb, mert nem látszik a "fertőzödöttség", amikor meg kiviláglik, akkor már rég késő......

>> hanem menkült emberek <<

Ja, annyira menekülnek, hogy évente visszajárnak nyaralni oda, ahonnan "elmenekültek":)DDDDD

HypocritSlayer 2023.01.28. 20:24:50

@Boldeone2:
>>Olyanról ugye hallottál már hogy emberi jogok egyetemes nyilatkozata , meg számos aláírt nemzetközi szerződès?<<

Persze, csakhogy a "patkányinvázió", azon belül különösképpen a "muszlim hódítás" az nem "emberi jog", még akkor sem, ha a hülye nyugatiak és az őket bő nyállal leszopó hazai ballibsik úgy tesznek, mintha nem ez lenne a valóság.......

>>Tűzparancs nem lesz soha!<<

Majd lesz, amikor a " fehér szigetek" lesznek a NOGO zónák......

>>- A kerítès szüksèges de NEM állítja meg migránsokat, csak lassítja<<

Bizony, pár jól irányzott rúgás, az többet segítene, de Maxim géppuska még többet.....

>>- Butaság ! Nem embertelen nácik vagyunk , ad1. <<

Pedig igény, az volna rá........

>>Ad 2 mi , magyarok is menekülhetünk mèg egyszer. <<

Aztán hova ?
És mivé válnánk, merthogy már akkor a "magyarságunknak" lőttek, az holtbiztos, legkésőbb a második/harmadik generáció után kampeca van.....

>>A leginkább kiszolgáltatottak tudod mit mondanak ? Halál vagy Barcelona ... Tehát nem állítod meg őket<<

Azért a halál elég jól megállítja őket......

>>- Ez a tökèletes rasszista filozófia, a nácizmus ... <<

Szar ügy , de a valóság ilyen kegyetlen, még akkor is, ha a habos- babos lelkedet ez irritálja.......

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.01.28. 21:33:24

@HypocritSlayer:

Mindenféle ENSZ- meg egyéb nyilatkozatok alapján alapvető emberi jog lett a migráció. Mongyuk nem csoda, hogy az ENSZ nevű gittegylet megszavazta, hiszen a tagok igen nagy része a bevett eufemizmussal szólva "donor" állam - milyen kedves tőlük, hogy nekünk adományozzák a fölösleges embereiket, ráadásul grátisz! Az ezt megszavazó többi állam meg ezek péniszszopója.

Valahogy sehol nem talqlom azt a határozatit, mely kimondaná, hogy nekünk meg alapvető emberi jogunk eldönteni, kit fogadunk be a hazánkba.

Bárkinek joga van kopogtatni az ajtómon. Nekem meg jogom van nem befogadni az illetőt.

Ahogy elnézem az EU egyre sikeresebb zsarolásait - OK, ezek között valóban vannak jogosak, pl. a korrupcióval kapcsolatosak -, szerintem közel van az idő, amikor az EU-s pénzek kifizetését a migránsok beengedéséhez fogják kötni.

HypocritSlayer 2023.01.29. 09:35:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
>>Mindenféle ENSZ- meg egyéb nyilatkozatok alapján alapvető emberi jog lett a migráció. Mongyuk nem csoda, hogy az ENSZ nevű gittegylet megszavazta, hiszen a tagok igen nagy része a bevett eufemizmussal szólva "donor" állam<<

Ők kevesen lettek volna, erőben is, az USA és az elbaszott Nyugat-Európai nékül.

>> - milyen kedves tőlük, hogy nekünk adományozzák a fölösleges embereiket, ráadásul grátisz! Az ezt megszavazó többi állam meg ezek péniszszopója.<<

Paradox módon a ballibsi és a jólétben teljesen meghülyült államok azért nem állnak ellent és szorgalmazzák, mert valójában rasszista haszonlesők.:)
Ugyanis már nem kell elhurcolni és kényszeríteni az alja népet "gyapotot szedni", hanem jönnek maguktól, önként.....
Csak azt felejtik el, hogy ez a szemetet jó szóval és szopkodó simogatással nem lehet kordában tartani, és ezek nem alárendeltként, gyapotot fognak szedni, amire predesztináltak, hanem kiirthatatlan parazitaként fogják a gazdatestet felfalni, elevenen, mint a húsevő baktérium......

>>Valahogy sehol nem talqlom azt a határozatit, mely kimondaná, hogy nekünk meg alapvető emberi jogunk eldönteni, kit fogadunk be a hazánkba.<<

Egyrészt úgy vannak vele, hogy úgyis beállunk a sorba, előbb-utóbb, elég csak az, ha a ballibsi szemét nyeri a választásokat, a többi, elszigetelt kevés meg úgysem számít....

>>Bárkinek joga van kopogtatni az ajtómon. Nekem meg jogom van nem befogadni az illetőt.<<

Amióta a férfiak menstruálhatnak és szülhetnek, azóta ezek a jogok kissé "megváltoztak".....

>>Ahogy elnézem az EU egyre sikeresebb zsarolásait - OK, ezek között valóban vannak jogosak, pl. a korrupcióval kapcsolatosak -, <<

Ja, épp ezt bizonyítja a mostani EU cirkusz is, az ottani "lobby"-val, akiknek nem igazán akaródzik saját magukra megszavazni azokat a feltételeket, amiket bőszen követelnek tőlünk:)

>>szerintem közel van az idő, amikor az EU-s pénzek kifizetését a migránsok beengedéséhez fogják kötni. <<

Emlékeim szerint 15 óta ezt teszik, helló, le vagy maradva pár brossurával:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.01.29. 10:35:07

@HypocritSlayer:

"Emlékeim szerint 15 óta ezt teszik, helló, le vagy maradva pár brossurával:)"

Pénzek kifizetését a migrik miatt még nem tagadták meg.

Bár más - ha jól rémlik, a lengyelek és vmelyik balti ország - kapott EU-támogatást kerítés építéséhez, míg mi ugyanerre egy petákot sem, pedig többször kértünk.

HypocritSlayer 2023.01.29. 11:37:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
>>Pénzek kifizetését a migrik miatt még nem tagadták meg.<<

Persze, hogy nem:) Azért ennyire nyíltan még ők sem hülyék, de érdekes módon, a kvóta szarral, meg a tetűhorda kiebrudalásával kezdődött az, hogy itten verik meg öldökölik:) a zsidók mellett szegény migránsokat is és hát ez már tűrhetetlen:)
A kvótanépszavazás körüli EU cirkuszt érdemes újranézni, hogy Viktor az Eu parlamentben milyen vitákat folytatott.......
Addig sem voltunk fehér seggűek, de az betette a kaput, hogy nem lettünk hot-spot és megkapták a szemetet csőstül, sőt Viktor kurva nagy érdeme, hogy egy füst alatt felszámolta z összes hazai tetülerakat-tábort is, Debrecentől - Szombathelyig, érdemes megnézni a vonatkozó "menekülttáborok" városainak lakossági véleményét :)

A genderszer CEU után, meg ugye, a legújabb, a genderbuzi oktatásának betiltása 18 alattiak számára verte ki az újabb hiszticunamit, azt már véres kardként épp Ursula villogtata, hogy addig nem kapunk egy kanyi vasat sem, amíg báncsuk szegény genderszarokat.......

>>Bár más - ha jól rémlik, a lengyelek és vmelyik balti ország - kapott EU-támogatást kerítés építéséhez, míg mi ugyanerre egy petákot sem, pedig többször kértünk.<<

Mer ők szeretik a genderszarbuzikat és nem kvótatagadók:), oh wait:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.30. 11:58:54

@G. Nagy László:

"a magamfajta józan átlagpolgár"

dehát nem racionális alapon döntesz, hanem mint egy vallásos szektában: hívő vagy. nem gondolkozol, hanem az érzelmeidre appelálsz

úgy elhiszed a libanoni templomokat meg az ezekre elégetett 2-3 milliárd forintot, hogy semmilyen tervet, képet nem láttál eddig, és nagyon valószínű hogy nem is fogsz! mert a fideszes csürhe, az agyhalott cselédnép nem igényli a folyamatos igazmondást, és ellenőrzést. nem fogja megkérdezni a jövőben 5-10 év múlva a fideszt hogy mi van a libanoni templomokkal, és ez hogyan csökkenti a migrációt?, mert nem is fog rá emlékezni és alapból is birka, agyhalott szolga. degenerált rajongó, aki összekeveri az érzelmét, meg a (nemlétező) értelmét. mint egy állat.
ezért is balek vagy. és agyhalott is, tényleg muszáj ennyire hiszékenynek lenni? ez már nem elmebetegség? nem gyengeelműség? nem tudsz válaszolni érdemben ezekre és ráfogod hogy nem is akarsz. ha nem számozom be, magadtól képtelen vagy észrevenni a kérdőjeleket.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.30. 12:32:19

@alöksz róz:

te állítottad hogy itthon nem lehet inni a házi (talajvizes) kútból sehol...
ezért jelenti nálad "a számos" a többséget, olyan buta vagy hogy azt se tudod mit írtál? jól beégetted magad már megint.
van ahol meg kezelik a nitrátos vizet IS, és isznak belőle. vagy locsolnak.

az igazi házi kutak 30-200 méteresek. kis mélységű kutak.

"A legjobb minőségű, legtisztább vizet a talaj mélyebb rétegeiből lehet kinyerni, de már 50-100 méter mélységből is felszínre hozhatunk kristálytiszta, iható vizet is

mély fúrású kutak (500 m-nél mélyebbek),
közepes mélységű kutak(200-500 m)
sekély mélységű kutak (30 m-nél kisebb mélységűek)."

biztos tudod hogy Gödön melyik családnál milyen mélyek a kutak, mert személyesen lemérted mindet.

én meg azt hittem a talajvíz csak 5 méterig talajvíz van még kapilláris víz is, mert a talaj között van, a talaj meg nem túl vastag réteg, hatalmas tragédia, nyugodtan lovagolj még rajta két évig mint egy retardált.

te meg azt nem tudod, hogy lehet inni a kútból, csak be kell vizsgáltatni, semmilyen térképet, statisztikát nem hoztál, hogy mennyi iható vagy nem iható kút van az országban. vagy arra hol mennyi nitrátot mértek a kutakban.
mondjuk konkrétan semmilyen forrást nem hoztál, hogy meddig tart a talajvíz.

ha nem olvasod el a kommmentjeim fontos részét, miért kéne szóbaállnom a korcs fajtáddal? jól beégetted magad ezzel is, a leghülyébb vitapartner

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.30. 12:41:25

@G. Nagy László: én se tagadom, hogy lehetnek jó hatásai a vallásnak ma is, exbűnözőknek gyerekeknek, de a felnőtt embernél a rossz hatások nagyon elfajulnak már a gondolkodásukra, főleg ha nem sok ésszel társul a vallás.

ezért is embergyerekek a felnőtt hívők. úgy gondolkoznak még mint a gyerekek, képtelenek logikusan gondolkozni. az agyukat

látható nálad is megjelent a vallásos imádat, előző kommentemben írom.
egy olyan ember irányába ami minden mutatóban ROSSZABBÁ teszi az országot. vallásos imádat. Románia rég lehagyott, bulgáriával versenyzünk az unió legrosszabb országa címért.
horvátország szlovénia, szlovákia rég elhúzott midnen mutatóban, bérek, tanárbérek. a románok jobb bért adnak a tanáraiknak mint a magyarok.

a focistákra többet költ ez a gátlástalan hazudozó mint az egész egészségügyre!

ha gátlástalanul hazudhat orbán és azt mondod hogy csak szavak, ugye mikor letagadja hogy megszaazta a szankciókat, meg letagadja hogy már tavaly novemberben, decemberbem volt a benzin hatósági ár

ezek csak szavak?

tudod azok is csak szavak, amikor azt mondják 2-3 milliárdot libanonban templomépítésre fordítanak
ami megakadályozza a migrációt, a fidesz szerint. de hogy is valójában?

nincs jelentése, hazugság, ezek is csak szavak.

és elhiszed bármiféle bizonyíték, ellenőrzés nélkül.

miért jó baleknak lenni? fizetnek érte? az értelmed alacsonyabbrendűbb mint az érzelmed. nő vagy?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.30. 13:18:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te takarodjál vissza a szkeptikus blogra válaszolni a kérdéseimre.

ostoba pcsa

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.30. 17:19:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a NE nézz fel-ben van, mikor megy haza az asztológus kiscsaj, megcsömörlött a politikától, és

nyitna be a szülői házba, de az zárva van, az ajtó mögött a szüleivel, akik nem akarják beengedni, mert nem akarnak

megosztottságot a házban:

- ebben a házban mi támogatjuk a meteorit által létrehozott új munkahelyeket!

ne ez a zseniális humor, így vagytok ti is az aksigyárakkal, ti idióták! ne nézz fel!
ha nem tudnád, az a meteorit, ami elpusztítja a bolygót, de a tech guru miatt muszáj hazug propagandával etetni a népet.

segítek mert látom gyenge vagy nagyon fejbven. ostoba p*csa
a ballibsik állnak az aksigyárak elleni hangulatkeltések mögött is. ma reggel bemondta a kossuth rádió

Sadist 2023.01.31. 13:30:16

@G. Nagy László: @alöksz róz: Ti még mindig etetitek ezt a grafomán, elmebeteg, matyi alterego majmot?
github.com/hunbernd/blog-hu-troll-filter/raw/main/blog.hu%20troll%20filter.user.js
Beleírjátok a blockedusers tömbbe a nickjét és nyomtalanul eltűnik a komment szekcióból. Szívesen :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.31. 15:44:42

@Sadist: na, csoda, hogy most képes voltál összetett modnatokban írni.

tudod azért van a szellemi fejlettségnek egy olyan szintje is, hogy valaki nem akar egész életében ostoba maradani és a saját információs buborékjában élni.

hát ha kilépne onnan pár fideszes, egészen elképesztően butának kell lennie, hogy ugyanúgy fideszes szavazó maradhasson.

ha te nullás szinten vagy, akkor ők 1-esek az intelligencia-skáláján.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.31. 15:47:15

@Sadist: vagy te vagy a pásztor egy minisztériumból vagy a megafonból és véded a bárányaidat a csúnya ártó erkölcstelen gondolatmagvaktól? :) te ostoba nyormorult szörny te. azért néha kíváncsi lennék ki rejtőzik egy-egy nick alatt. néha érdemes felfordítani a kavicsokat, és megnézni milyen férgek zsizsegnek és tekeregnek alatta a mocsokban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.01.31. 17:22:37

@Sadist:

Hova kell bemásolni ezt a javascriptet?

Telefonon Android & Chrome
PC-n Win11 & Firefox

Teljes vagy részleges (substring) megfeleltetés?

Sadist 2023.01.31. 18:58:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Firefox-on Greasemonkey addont felrakod
addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/greasemonkey/
Feltelepíted a fentebb linkelt scriptet, rányomsz a kis majomfejre -> Blog.hu user blocker -> Edit
11. sort átírod erre: var blockedusers = ["tesz-vesz"];
Mentés ikon a script szerkesztő ablakban bal felül.
Profit.

Sadist 2023.01.31. 19:01:32

@Sadist: Chrome-on azt hiszem Tampermonkey a bővítmény neve, amit fel kell rakni, hogy user scripteket futtathass.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.01.31. 19:12:12

@Sadist:

Köszönöm, kipróbálom.

"11. sort átírod erre: var blockedusers = ["tesz-vesz"];"

Ó, ezt már rögtön beleírtam. :D

alöksz róz 2023.01.31. 19:21:01

@Sadist: ki nem hagytam volna, ahogy totál hülyét csinál magóból :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.01. 14:34:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: de így nem is látod hogy ostobaságokat pofázol a carnot-tételről te idióta ostoba p*csa!

abban a tudatban maradsz hogy okos vagy, miközben kibaszott buta, na takarodjál már vissza a szkeptikus blogra válaszolni, arcod mint a rinocérosz, olyan vastag a bőröd. az agyad helyett is még tart a bőr vastagsága te nyomorult.

annyi gerinc nem szorult beléd , hogy beismed hog tévedtél, tipikus féreg gerinctelen fideszes

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.01. 14:43:09

@alöksz róz: de már megint te csináltál magadból hülyét te kibaszott buta, ahogy a múltkor:
teljesen egyértelmű

teveszmek.blog.hu/2023/01/11/_a_tudatos_ember_szukiti_a_szokincset

de ahhoz is buta vagy hogy felfogd?

ott kommentem te nyomorult. 2023.01.30. 12:32:19
arra válaszoljál ha győztesként szeretnél kikeveredni ebből a vitából, nem elég az agyhalott barátaiddal megbeszélet, meg kihirdeted nekik hogy győztél te szerencsétlenség! :)

érdekes módon reagálni már lusta és buta vagy a válaszomra, még azt se értetted mit miért hozok fel te nyomorult. te nagy győztes te, azt hogy te égeted magad végig
tip. dunning-krugeres. ostoba de az arca nagy.

alöksz róz 2023.02.01. 22:38:43

@tesz-vesz: te olyan buta vagy, mint a faszom.
még mindig ott tartunk, amit az elején írtam: nekiálltál ész nélkül és totál tájékozatlanul hőbörögni, hogy nem lehet a samsung miatt inni az eleve emberi fogyasztásra alkalmatlan talajvizes kutakból...

közben idefostál több ezer karaktert, ami felváltva tartalmazott agyatlan köpködést és irdatlan ostobaságot, egy nagy kupac mellébelészéléssel és némi szalmabábérveléssel körítve.

na nézzük azt a kommentet, amire nagy arccal hivatkozol...
csak a nagy ostobaságokat emelem ki, jé, itt van rögtön az első mondat:
"te állítottad hogy itthon nem lehet inni a házi (talajvizes) kútból sehol..." - a házi kút és a talajvizes kút nem ugyanaz, te idióta. még akkor se, ha a házi és kút szó közé odateszed zárójelben, hogy talajvizes.

"te állítottad hogy itthon nem lehet inni a házi (talajvizes) kútból sehol...
ezért jelenti nálad "a számos" a többséget" - nem ezért, hanem megint ostoba vagy. hol az összefüggés? logikából nulla vagy.

"van ahol meg kezelik a nitrátos vizet IS" - és? mellébeszélés. ihatatlanul szennyezett a samsung nélkül a gödi talajvíz vagy nem? de.

aztán idemásolsz egy szöveget, amiben leírják, hogy milyen mélységű kutak vannak és már 50-100 méterről is lehet kristálytiszta, iható vizet inni... és? az rétegvizes kút, te idióta.
gödön a talajvizes kutakat ellenőrizték, amik eleve ihatatlanok.

"biztos tudod hogy Gödön melyik családnál milyen mélyek a kutak, mert személyesen lemérted mindet." - nem is kell tudnom, és nem is kell hogy érdekeljen, mert
1. ez egy totál fogalmatlan mellébeszélés. gödön a talajvizes kutakat ellenőrizték, amik eleve ihatatlanok.
2. ha a közelemben lakó akárki talajvizes kútja ihatatlan a nitrátszennyezés miatt, akkor az enyém is. mert a víz folyik, ha nem tudnád.

"én meg azt hittem a talajvíz csak 5 méterig talajvíz" - mert ostoba vagy. még azt se tudod, mit jelent az, hogy vízszint.

minek olvassam el a többi ostobaságot, ha már eddig ennyi faszságot leírtál?

alöksz róz 2023.02.01. 22:39:37

@alöksz róz: "mellébelészéléssel" - :DDD
mellébeszéléssel

alöksz róz 2023.02.01. 22:44:44

@alöksz róz: "minek olvassam el a többi ostobaságot, ha már eddig ennyi faszságot leírtál?" - na jó, egy ok van: ki lehet röhögni milyen fogalmatlan idióta :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.02. 11:54:28

@alöksz róz:
hogy nyilváníthatod ki magad győztesként egy vitában, ha nem is tudsz olvasni? ha a reagálásokra nem is reagálsz? édes istenem, ez a színvonalad, hogy bizonyítsam be hogy buta vagy, ha nem tudsz és akarsz kommunikál

itt van józsinéni kovácsné, magát k okosnak tartja, de meg lehet nézni a szkeptikus blogon hogy válaszolgat NAPOKIG konkrét kérdésekre.
és mit csinál? letilt, még véletlenül se kérhesse számon senki, hogy a carnot-tétel sehogy nem jön a geotermiához.
tehát olyan mint te, nem olvassa el a kritikát, de magát elkönyveli, hogy mindenben igaza van, mérhetetlenül szánalmas és analfabéta, barbár megnyilvánulás, nem csoda hogy mind fidezsesek vagytok, ma már nincs fideszes értelmiségi. (értelmiségi nem hazudik, nem korrupt nyilván, különben megszűnik valójában tudományos értelmiséginek lenni)

ha nem tudsz olvasni, eleve nem lehetsz túl nagy lángész te nyomorult.
minek írod le mégeyszer, az új információkat fogadd be a k ostoba fejedbe, és azokra reagálj.

"a házi kút és a talajvizes kút nem ugyanaz"

te állítottad hogy sehol nem lehet inni a kútból ami nem igaz. most hirtelen szerinted nem egyenlő a házi meg a talajvízes kút, de atz mondtad te barom, hogy Gödön eleve nem lehet inni a házi kutakból,

ezért jó írásban vitatkozni, mert visszakereshető a korcs fajtád hazugságai, tévedései amit most letagadnál. relativizálnál hogy mindenképp neked legyen igazad ugye? csak ez egy k-ra ALAP téma és alap vita, és még ezt se érted.

szerinted mi a különbség? leírtam a kutak fajtáit te idióta. honnan tudod hogy melyikből vettek mintát Gödön? jelezem a kontrollkutat BETEMETTE TÖRVÉNYELLENESEN A SAMSUNG!
"gödön talavizes kutakat ellenőriztek, te tájékozatlan idióta."
"talajvizes kútból nem szabad inni, nagytudású."

VALÓJÁBAN:
"Az Átlátszó egy független szakértői vizsgálat alapján azt írja, hogy lítiumot és egy N-metil-2-pirrolidon (NMP) nevű oldószert találtak néhány gödi kút vizében. A mintavételre három, egymástól távol lévő kutat jelöltek ki Alsógödön és az Oázis lakóparkban; a kutak a gödi Samsung-gyártól mintegy 800–1000 méterre találhatók."
"A katasztrófavédelem nem adja ki az iparterület monitoring-kútjainak vizsgálati dokumentumait."

24.hu/belfold/2022/05/02/mergezo-oldoszert-talaltak-nehany-godi-kut-vizeben/

atlatszo.hu/kornyezet/2022/05/02/akkumulatorgyartashoz-is-hasznalt-mergezo-oldoszert-talaltak-a-godi-kutak-vizeben/

ha nem tudnád a kutakból ihatnak, és ittak is régen te nagyon hülye. valóban nem tudtam a talajvíz határát (még sorolhatod két évig ezt győztesként hirdetve magad emiatt, de te meg nem tudtad hogy lehet kezelni a nitrátos vízet és lehet inni a bevizsgált kutakból a mai napig! ezt miért nem hangoztatod amit te nem tudtál?), de a kutak egész mélyen vannak. amiről egy forrás se beszél, de nem is igen lényeges ha méreg van a vízben, a sav és acél országa.
a wikipédia szerint A talajvíz távolsága a felszíntől átlagosan 2-5 méterre tehető. tehát hiába írhatja az újság, hogy talajvízből vettek mintát
sekély mélységű kutak (30 m-nél kisebb mélységűek), tehát a 30 méter nem biztos hogy már talajvíz, nem beszélve
30-200 méteresek kis mélységű kutakról, amilyen nekünk is volt otthon. eddig érted? nem a pusztában dögkútként hanem otthon.

" máshol akár 8-10 métert is le kell fúrni annak érdekében, hogy elérhetővé váljon ezt a legfelső, úgynevezett „vízzáró réteg fölötti” vízréteg."
www.szivattyualkatresz.hu/mitol-fugg-a-talajviz-szintje

tetszik érteni a problémát? úgy látszik hiába rakom be linkeket, nem érted miért van ott.

amúgy meg te írtad "nagyon okosan" hogy a víz folyik, a méreg a mélyeb rétegekbe is beáramlik, főleg ha a mérgeket a samsung a talajba ereszti.

elképesztő hogy mindig nem érted "a számos-többséget", olyan buta vagy hogy azt se tudod mit írtál? jól beégetted magad már megint. segítek a nitrátos vízekről volt szó itthon.

"ihatatlanul szennyezett a samsung nélkül a gödi talajvíz vagy nem? de."

DE LEHET KEZELNI A NITRÁTOS VÍZET ÉS AKKOR IHATÓ!
A MÉRGET NEM LEHET KEZELNI! te tényleg ilyen buta vagy? ezt már elmondtam, most megint ugyanazt ismételgetem mert a baltával faragott jobbágy agyadba nem jut el az új infó. cirlusus vitiosus, körben járó okoskodást művelsz, a hülyékkel csak úgy lehet vitatkozni, ha mindig ismételni kell nekik.

a méreg leszivárog a rétegvízbe is, ezt már írtam, a samsung folyamatosan szennyez.

" a nitrátszennyezés miatt, akkor az enyém is. mert a víz folyik, ha nem tudnád."

tudom hogy folyik te istenbarma, de nemcsak a kútban lehet kezelni a vizet, hanem kimersz 50-200 litert, és azt külön, hiába folyik közben a kútben te nagyon degenerált.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.02. 12:00:38

@alöksz róz: továbbá tehát nyilván senki nem szeret azért olvasni, hogy kiderüljön hogy mekkora degenerált marha, dehát senki se születik értelemesnek. de egy olyan aki nem is tud , nem is szeret olvasni, annak aztán hatalmas kihívás lehet a művelődés

jelzem ez a FŐ témánk, nem pedig a butaságaid:
"Audiban felhasznált akkupakk adatai. 10 kg kobaltot tartalmaz, 63 kilogramm lítium mellett. Az 540 kilós súlyából 240 kiló körül van a nagyon mérgező "elektrolit". Egyetlen kis bizbasz cella előállításához 150 liter vizet használnak fel. Magyarországon nincsen kobalt, lítium bánya. Ezeket ide kell szállítgatni, itt kell raktározni, mert pl a kongói kobaltbányákból, amik a világ kobalt termelésének 80-90%-át adják nem túl biztonságos az állandó utánpótlás. (Ja a kobaltot Kongóban védő ruházat nélkül és legtöbbször gyerekmunkával bányásszák olyannyira ügyelve a környezetre, hogy az űrből látszik a szennyezés miatt az őserdő pusztulása.) Az akkupakkok előállítása rohadtul "áramigényes" feladat. Az akkupakk energia egyenlege annyira negatív, hogy megveri vele a kerozin "bányászat", finomítás, szállítás energia igényét is. Vagyis a lokális nulla kibocsájtás ára az, hogy máshol kurva nagy szennyezéssel, rohadt sok energiát befektetve állítják elő. Még szerencse, hogy van egy olyan energiában szegény, egyre szárazabb klímájú és egyre aszály sújtottabb ország, aminek a korrupt vezetését kilóra meg lehet venni, hogy gyorsan összetákolt könnyűszerkezetes épületekben összerakja az akkumulátorokat a biorobotokkal és ne legyen nagyon hisztis, ha a kobalt, lítium és az elektrolit szennyezése megjelenik a felszíni és felszín alatti vizeiben. A hülye tudatlan fidióta haszonállatokat meg el lehet kábítani azzal, hogy ez kell, hogy az ország felvirágozzon."

nem lehet túl jó a talaj sem Gödön. és Iváncsán.

". "Fantáziátlan, erőszakos, kontár nemzetvezetés. A fantáziátlan, erőszakos, ostoba választók jóvoltából. Miközben az élelmiszerárak egész Európában mennek az égbe, egy olyan országban melynek mindene megvan az élelmiszer termeléshez, van termőföld, évi 2000 napos óra, víz dögivel (IGEN, alvizi ország vagyunk. Csak nem kell elengedni a πcsába. Víztározók, vízgazdálkodás, öntözés, melioráció. Csupa antik elfeledett fogalmak a "létező szocializmus"-ból. A "hülye" zsidók a sivatagban csinálnak narancsligeteket, mi megoldjuk "okosba", hogy itt elsivatagosodik a Duna-Tisza köze.), megint olyan ipart erőltetnek, amihez semmi sincs az országban. Nincs nyersanyag, nincs energia és most már munkaerő sincs, mert akinek esze van menekül. Tisztára mint Rákosi alatt amikor a "vas és acél országa" akartunk lenni. Vasérc és kohászatra alkalmas kokszolható szén nélkül." MÁS. Olyan két éve, még a Fudan egyetem terv előtt kezdtem mondogatni, hogy Magyarország kínai gyarmatnak lesz elbiznyákolva. Lassan úgy érzem magam mint Cassandra."

nem való neked ez az értelmiségi műfaj. se jellemed, se eszed nincsen hozzá, menj lapátolj inkább szemetet valahol a szemétégetőnél proli.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.02. 12:18:34

@alöksz róz: de itt van egy jó kép, ebből talán megérted VÉGRE te hatalmas zseni, hogy mi a problémánk:

hydrogolddrilling.hu/vizado-retegek-csoportositasa/

a rétegvíz nem egyenletes távolságba van és a talajvíz sem. ezért lehet hogy hiába írja az újság hogy talajvíz, ha mélyek lehet a rétegvízbe ment, három különböző kútból, három, egymástól távol lévő kutat jelöltek ki Alsógödön és az Oázis lakóparkban.

tetszik érteni a problémát?

alöksz róz 2023.02.02. 13:27:30

@tesz-vesz: "te állítottad hogy sehol nem lehet inni a kútból ami nem igaz."
"de atz mondtad te barom, hogy Gödön eleve nem lehet inni a házi kutakból"
nem azt állítottam, ne hazudj!
ez a legalja, proli... van pofád nekiállni hazudozni arról, amit vissza lehet olvasni, döbbenet.

az hogy talajvizes kutakat vizsgáltak, le van írva az átlátszón megjelent szakvéleményben.
amire te magad hivatkoztál, te idióta.
drive.google.com/file/d/1VAUdfzPi1pY8tkREvr-K6tKbFmWDuyQF/view?fbclid=IwAR3ufbw_pobJVS55NENN7Z5d44zyZwp4l0QkKYISQBUI1dOsmhtpFKs40Ww
egész pontosan: kerti öntözési céllal létesített talajvízkutak
az meg hogy mit neveznek talajvizes kútnak, megint csak le van írva egy szintén általad idézett forrásban, te idióta.
a saját forrásaiddal csináltál magadból hülyét, nagy bravúr :-)

a "számos-többség" görcsölésed pedig abból fakad, hogy logikából egy NAGY NULLA vagy.

"DE LEHET KEZELNI A NITRÁTOS VÍZET ÉS AKKOR IHATÓ!
A MÉRGET NEM LEHET KEZELNI! te tényleg ilyen buta vagy?" - lehet kezelni a nitrátos vizet, és? nemcsak a nitrátot, hanem MINDEN szennyező anyagot el lehet távolítani a vízből. te tényleg ilyen buta vagy?

alöksz róz 2023.02.02. 13:41:45

na akkor foglaljuk össze vázlatosan, ami eddig történt :-)
- az idióta nekiáll hőbörögni, hogy nem lehet inni a samsung miatt az eleve ihatatlan talajvizes kutakból
- ügyesen megcáfolja magát a saját forrásaival
- erre nekiáll:
1.mellébeszélni és ostobaságokat írni 2. idézgetni olyan dolgokat, amik egyedül azt bizonyítják, hogy fingja nincsen arról, amit elolvasott 3. majd végül hazudozni.

szép :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.02. 15:04:17

@alöksz róz: ezt állítottad te korcs! vissza lehet olvasni, én visszaolvastam. és te ? mert fogalmad nincs róla mit írtál a számos =/= többségnél már bebizonyítottad hogy fogalmad nincs arról hogy miről megy a vita.

a számos -többség az egy kérdés volt, amire még mindig nem válaszoltál, majd azt mondtad nem érted, most meg azt mondod hogy logikából nulla vagyok. ok, DE MIÉRT TE FASZ! ÉRVELÉS KONKRÉTUM, IDÉZET!

"MINDEN szennyező anyagot el lehet távolítani a vízből. te tényleg ilyen buta vagy?"

lehet, csak kérdés mennyibe kerül ha TELE VAN -KÜLÖNFÉLE- MÉRGEKKEL. biztos meg lehet inni a tisztított szennyvizet is, ajánlom is neked. arról vagyunk híresek neolib. banánköztársaságként, amikor már románia is gazdagabb nálunk és több pénzt ad a tanárainak,hogy k sok pénzünk van ilyenre.

akkor ezekszerint nem gáz hogy mérgez a samsung ezerrel és a hatóságok mintha nem a dolgukat tennék, hanem mintha a samsungnak dolgoznának? nem gáz?

Hartrigel 2023.02.02. 15:46:00

@tesz-vesz: Csigavér, haver! Most mit kell így kirohanni nekem.

Egy árva szóval szóba sehoztam Orbánt vagy az oroszokat.

Én a muszlimokról beszéltem.
Azóta amugy érdekes megállapításra jutottam ezzel kapcsolatosan.
A lényeg hogy ne képzel oda Putyin, Orbánt ahol nincsen. Jót tesz az idegeknek.

alöksz róz 2023.02.02. 16:17:06

@tesz-vesz: ne hazudj, proli!
azt írtam, hogy talajvizes kútból nem szabad inni szinte sehol, mert szennyezett.
hol van ebben házi kút? vagy akár utalás, hivatkozás. hát sehol.
és pláne hol van ebben a számos? vagy akár utalás, hivatkozás. na hol, mutass rá! nem tudsz, mert nincs sehol a te ostoba proli fejeden kívül. csak összekötöttél magadban valamit, mert nincs semmi logikai érzéked. na.

aha, szóval mégiscsak lehet azt is tisztítani. köszönjük a mellébeszélést, de megint segghülye voltál.

"akkor ezekszerint nem gáz hogy mérgez a samsung ezerrel és a hatóságok mintha nem a dolgukat tennék, hanem mintha a samsungnak dolgoznának?" - eeezt a gagyi szalmabábérvelést :DD

te olyan szinten leégetted magad, hogy ilyet ritkán látni.
ennyit tudsz, buta proli: fröcsögni, mellébeszélni és az ostobaságoddal hülyét csinálni magadból. meg pofátlanul hazudozni, mint a komcsi elődeid.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.03. 16:50:07

@Hartrigel: hát ott muszlim se volt, ha nem tudnád a téveszmés bloggazdánk nagyon szereti az oroszokat, és nagyon utálja az ukránokat. így könnyű volt odalátni. de valóban félreértettem akkor. bocsi.

semmi mesterterv nincs a muszlimok ellen szerintem, becsicskulnak és importálják a terrorizmust is vele, mert nem követelik meg a szekularizált, európai viselkedést, és gondokodást, nem lehet velük szabadon vitázni, ezen elég könnyen bepöccenhet majd a fundamentalista réget.

állítólag a Behódolás c. francia regény egész jó lehet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.03. 16:55:52

@alöksz róz: fogalmad nincs mi volt a számos-többség vita, hiába segítettem,

"ez azonban Magyarország számos településén megfigyelhető"

a házi kút ott van, hogy magánterületeken fekvő kutakból vették. nem a "házi" a lényeg abban a mondatban, de sebaj.

nem tudom hogy lehet -e tisztítani minden kibaszott mérget, leírtam, de ha lehet is akkor KURVA DRÁGÁN, tudod az állam nem lopta szét magát, hogy gazdag legyen, csak a fideszes élőskődök lopták szét az államot. ezért nincs rá pénzünk

inkább ismerd el hogy butácska lény vagy, aki a vita végén már azt is elfelejtette, hogy mi volt a vita közepén

ismerd el és akkor kedvesebb leszek, ígérem

nem tudod mit jelent a szalmabábozás, akkor ne használd

alöksz róz 2023.02.03. 17:42:14

@tesz-vesz: "ez azonban Magyarország számos településén megfigyelhető" - na látod, mondtam én hogy nincs semmi logikai érzéked.
nem ebből következik amit írtam, és nem is utaltam erre.

eddig még csak faszságot írtál, eszetlenül és totál tájékozatlanul nekiálltál hőbörögni, de természetesen annyi gerinced nincs, hogy elismerd hogy mekkora segg vagy és hülyét csináltál magadból. inkább nekiálltál mellébeszélni meg hazudozni, gerinctelen féreg.

alöksz róz 2023.02.03. 17:47:29

@tesz-vesz: összevissza fröcsögsz, köpködsz és ostobaságokat írsz, mellébeszélsz, hazudozol. ezeket érvelésnek nevezed.
aztán még csodálkozol meg felháborodsz h nem válaszolnak neked.

na csikorgasd tovább a fogadat a billentyűverés közben, én már ráuntam az alázásodra.
olyan alacsony szinten vagy, hogy nincs semmi sportértéke.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.02.03. 17:57:04

@alöksz róz:
túlságosan nehéz a fejed, ezt már megbeszéltük és még mindig nem érted.

te állítottad hogy itthon nem lehet inni kútból sehol...
ezért jelenti nálad "a számos" a többséget, olyan buta vagy hogy azt se tudod mit írtál? jól beégetted magad már megint.

most már tényleg kíváncsi vagyok mikor kérsz bocsánatot. bár proliként olyat te nem tudsz
butácska lény vagy, aki a vita végén már azt is elfelejtette, hogy mi volt a vita közepén

beimertem amit tévedtem te idióta, azt is kimásoljam megint? minek ha el se olvasod végig?

2023.02.03. 18:38:30

@alöksz róz:
tudtommal (de lehet, hogy rosszul vagyok informálva, nem vagyok gödi) volt egy mérőkút, ami azt a célt szolgálja, hogy mérjék az esetleges szennyezést. és azt a samsug betemette.

amúgy nem kell semmi. a környezetvédelmi hatóságok kb. 20 éve azt mondják, hogy az akkumulátor veszélyes hulladék. olyan veszélyes, hogy nagyon. és valóban. na most ez esetben nyilván az akkumulátor gyártás is veszélyes. különösen ha ezt nagyban csinálják.

kb. 5 gigawattórás kapacitásnál térül meg a beruházás (amennyire ezt lehet tudni), kb. ekkora gyárakat éppenséggel lehetne építeni. a környezeti terhelést elosztani. nyilván egyet budára is, hogy érezzék a villalakók, hogy miről is van szó.
süti beállítások módosítása