téveszmék

téveszmék

"Magyarország lenyeli a békát"

2024. augusztus 27. - G. Nagy László

 gulyas.webp

 

"Ha Brüsszel migránsokat akar, megkapják őket" - jelentette ki Gulyás Gergely a csütörtöki kormányinfón. A magyar kormány egyirányú jegyet biztosít a belga fővárosba a bevándorlók számára.

 

Bevallom: imádom ezt a kurucos attitűdöt, s ezt várom a mindenkori magyar kabinettől. Brüsszel már ma is egy bevándorlókkal túlzsúfolt, koszos, szemetes, húgyszagú város - jártam ott nemrég, írtam is róla -, valódi szimbóluma a 21. századi Nyugat-Európának. Ha valahol, ott aztán jó helyen lesznek a migránstömegek. Érdekes módon a város főpolgármestere nem így reagált: "Az illegális bevándorlók odautaztatása kárára lenne a brüsszelieknek" - írja a hírtől megrettent Philippe Close. Hát nem érdekes ez? Ami a belgáknak totál szívás, azt nekünk szó nélkül és kötelezően le kéne nyelnünk? Mi folyik itt? El kéne lassan dönteni ezeknek az okos balos européereknek, hogy a migráció jó dolog-e, vagy sem. Ha jó, hát örüljenek neki, ha pedig nem az, úgy minket sem kéne szívatni vele. Természetesen ismerjük a szocialista lelkületet: mindig a más faszával vernék a csalánt, mindig a más pénzéből jótékonykodnának. Ha valakibe egy minimális erkölcsi érzék is szorult, úgy erre csak annyit mond: hányinger.

 

Évtizedek óta kész a terv: Európa váljon kevert népességű, kapucsínó embermasszává. De miért is? Több magyarázatot is tudunk, egyik jobb, mint a másik.

  • ILLUZÓRIKUS - Talán van pár eszement idealista, aki azt gondolja, jobb hely lesz a világ, ha a rasszok egymással házasodva, keveredve, szaporodva létrehozzák az ÚJ EMBERISÉGET, amely békésebb és együttműködőbb lesz minden eddiginél, hiszen mindenki mindenki testvére...
  • KÁOSZTEREMTŐ - Vannak olyanok is nem kevesen, akik pontosan tudják, hogy a különböző kultúrák és vallások egy akolba terelése robbanáshoz, polgárháborúkhoz vezet. Ocsmány egy szándék.
  • POLITIKAI HASZONSZERZŐ - Az új bevándorlók ideig-óráig a migránspárti baloldalt támogatják, s ennyi elég is a pillanatemberkéknek. Utánuk az özönvíz.
  • GAZDASÁGI HASZONSZERZŐ - A globális nagyvállalatok szemmel láthatóan azt az álláspontot képviselik, hogy a legjobb munkaerőt és a legjobb fogyasztót egyaránt a gyökértelen, a hagyományaitól, értékeitől, identitásától megfosztott ÚJ EMBERISÉG tagjai jelentik. Hosszútávú gazdasági cél lehet tehát a nemzetek, az etnikumok, a nemek, a kultúrák teljes összekeverése.

Mint látjuk, a négy motiváció közül egyedül az első nevezhető pozitívnak és elfogadhatónak, ám az is totális utópia. Érdemes volna kimondani végre: Ez a fajta erőltetett és gyors emberkísérlet semmi jót nem ígér. A kevert népességű, kapucsínó embermassza - ha létre is jönne - semmivel sem volna jobb, mint a homogén európai őslakosság.

 

Az elmélet után lássuk a gyakorlatot! Az egymással idegen népek és kultúrák keveredése alapvetően háromféle világot eredményezhet:

  • ASSZIMILÁCIÓ - Az újonnan érkezők beolvadnak az őslakosságba, színesítve annak génállományát és szokásrendszerét.
  • BÉKÉS, PÁRHUZAMOS TÁRSADALMAK - A bevándorlók az őslakosságtól elkülönülten élnek, kizárólag egymás közt szaporodnak, őrzik a magukkal hozott kultúrájukat, ugyanakkor betartják a befogadó ország törvényeit. (Ez jellemzi például a kínaiakat hazánkban.)
  • AGRESSZÍV, PÁRHUZAMOS TÁRSADALMAK - Ez maga a Nyugat jelenkora. A migránsok érkezésével az erőszakos bűncselekmények száma erősen megnő, az őslakosok biztonságérzete meredeken csökken.

Azt látjuk, hogy a három lehetséges verzióból kettő semleges, egy pedig katasztrofális. Sehogy sem tűnik jó biznisznek. Érdemes volna kimondani végre: a gyakorlat szintjén sem látunk olyan forgatókönyvet, amely jobb világot eredményezne az eredetinél. A különböző etnikumok és kultúrák együttélése tehát önmagában nem áldás, sokkal inkább probléma, mely a legtöbb országban migráció nélkül is megtapasztalható: Magyarországon a cigányság; Az Egyesült Államokban a behurcolt, fekete rabszolgák leszármazottai; Nyugat-Európában az egykori gyarmatokról érkezett tömegek jelentik azt a problémahalmazt, melyet így is, úgy is kezelni kell. Három dolog biztosan leszögezhető:

  • Messze az asszimiláció a legjobb út. (Kár, hogy nem működik, a rasszok közötti házasságok aránya mindenütt a világon elenyészően alacsony. Minden felmérés azt igazolja, hogy a túlnyomó többség a saját etnikumához vonzódik, akármennyire erőlteti is a nyugati média a fekete férfi - fehér nő idealizált párosát.)
  • A probléma évtizedek, sőt évszázadok óta fennáll, s máig megoldatlan.
  • Ha van valami, amit biztosan nem kéne erőltetni, az a gondok további dagasztása, a migráció további bátorítása és elősegítése által.

 

"A béka belement, hogy átviszi hátán a skorpiót a folyó túloldalára, azzal a feltétellel, hogy amaz nem fogja megszúrni. Mielőtt még a folyó közepéig értek volna, a skorpió belemélyesztette méregtövisét a béka hátába. A béka a hátára fordult, a skorpió szemébe nézett, s könnyeivel küzdve megkérdezte: Miért tetted ezt? A szavadat adtad és mégis megszúrtál... így most mindketten megfulladunk. A skorpió így felelt: Nem tehetek róla, ilyen a természetem." Így megy ez. Az ősi kínai tanmese pontosan leírja, mekkora hálát éreznek a barbár világokból érkező migránsok a befogadó országok felé. Napestig sorolhatnánk az utóbbi évek brutálisabbnál brutálisabb terrortámadásait, most legyen elég, ha megemlítjük a legutóbbi borzalmat, a pénteki solingeni mészárlást. Amikor egy iszlám fanatikus válogatás nélkül mélyeszti kését egy ünnepi rendezvény járókelőibe, annál aligha tudunk aljasabbat elképzelni. Talán csak azok embertelenebbek, akik ezt engedik, eltűrik, elősegítik és bátorítják. Sohase feledkezzünk el a naiv béka felelősségéről sem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr8918475861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldeone2 2024.08.30. 12:09:34

@G. Nagy László: Ha a rászorulót MÁS VALAKI PÉNZÉBŐL segíted. Ez a baloldali politika alapvető erkölcstelensége."

- Na, de kinek a pénzéből segítenéd őket, mint a " másokéból"? Az állam a zenberek pénzét tudja csak felhasználni, bármire!

A perverz újraelosztás - ami Magyarországon van - nem zavar? Tehát a privilegizált réteg ezermilliárdos közforrást akvirál, különböző jogcímeken, miközben kirakják a kárpátaljai menekülteket?

Ennél a cinizmusnál már jobb a progresszív szemlélet, bár annak én is híve vagyok, hogy a segítségért az állam is várjon el valamit cserébe!

Mindnyájan tudjuk, hogy egy qúrva igazsátlan országban élünk, ahol nem a szinte nem is létező segélyek, hanem a perverz újraelosztás viszi el a legtöbb pénzt az államkasszából
A közmunka jó ötlet volt Orbánéktól, egyike a kevés jó ötletüknek...

Válság most azért van leginkább, mert a középréteg nem mer/ tud fogyasztani

Mélyebbre nézve: súlyos rendszerválság van. Rosszak voltak a tervek, elhibázott a gazdaságpolitika, fiskális és monetáris téren is

MEDVE1978 2024.08.30. 12:12:15

@Boldeone2:
"Adóztatás helyett be kellene fejezni azt az esztelen és korlátok nélküli pénznyomtatást ,ami világban folyik kb 2009- óta, a gazdasági problémák vélt megoldására!"

Az amerikai gazdaság gyakorlatilag a pénznyomtatásra épül. Mit gondolsz, honnan volt a már talán ebben a vitában pont általad felsorolt Biden féle infrastrukturális beruházásokra, középosztálybarát adókedvezményekre vagy az Obamacare fenntartására? Az USA ezt mind pénznyomtatásból oldja meg, az amcsi deficit évek óta folyamatosan rekordot dönt.

Maga a javaslat egyébként kifejezetten érdekes, mert rövidtávú recessziót hozna maga után. A pénznyomtatás megszüntetése ugyanis a kereslet csökkenéséhez vezet, a kereslet csökkenése pedig a növekedés lassulásához, megállásához. A globális kapitalizmus korában a növekedés a jólét záloga, így a növekedés ütemének csökkenése vagy megállása egyértelműen jólét csökkenéshez vagy jobb esetben csak stagnáláshoz vezet.

MEDVE1978 2024.08.30. 12:22:06

@Rubasov nertárs:

"Ez azért nyugaton nem feltétlenül van így. " Dehogynem. Nem csak arról van szó, hogy az idősebb korosztályok sokkal aktívabbak (ourworldindata.org/grapher/voter-turnout-rate-by-age-usa), ugyanannyian vagy többen is vannak (hu.wikipedia.org/wiki/Az_Amerikai_Egyes%C3%BClt_%C3%81llamok_demogr%C3%A1fi%C3%A1ja#/media/F%C3%A1jl:USA_Population_Pyramid.svg),

A statisztikák szerint a 60 felettiek 71%-a szavazott, míg a 30 év alattiaknak csak 42%-a.
Egyértelmű, hogy a politika alakulását is elsősorban a boomerek vezérelik még ma is, hiszen az elnök, az alelnök és a fő kihívó is boomer (egyedül J.D Vance Y generációs).

Szankciókat érintően:

"Nyiĺván lehet autót gyártani a '80-as, '90-es évek műszaki színvonalán és lehet már lejárt licence-szű oprendszerrel is (win7 stb.) "
Nyilvánvalóan nem erről van szó, hiszen a kínaiak azért elég jó műszaki szinten vannak és ők ezt továbbítják is az oroszoknak. Igen, mindegyik esetben volt hatása a szankcióknak, de olyan nem nagyon volt, amit a szankciók nagy hívei projektálnak = a szankcióktól majd a helyi népesség fellázad és "leváltja" Putyin vagy a mullahokat.

ulpius66 2024.08.30. 13:37:57

Igen, a genetikában sok minden benne van!

Kiből lesz buta-lusta-dologtalan-pénzköltő-panaszkodó-rosszindulatú alkoholista,
és kiből okos-szorgalmas-tanult-spórolós-elégedett közép polgár....
(meg persze az is benne van, hogy egészséges - beteg avagy szép - csúnya, vagy sovány - kövér emberke leszel.....)

ebből következően NEM A KÖRNYEZET, ........ NEM AZ HATÁROZZA MEG A SORSODAT, HOGY HOVA SZÜLETTÉL, HANEM A GENETIKÁD!!!!!
(a környezeted pedig egy evolúciós folyamat eredménye.... déd- nagyszüleid, szüleid, te magad mit tettek, illetve te mit teszel hozzá, hogy a gyermekeid jó körülmények között nőjenek fel....)

ulpius66 2024.08.30. 13:43:45

Az evolúció egy állam, egy társadalom szempontjából is fontos fejlődési folyamat...

Hasonlítsuk össze Svájcot, Svédországot, Csehországot, Portugáliát és Magyarországot... (kb. 10 millió lakosú államok)

Milyen volt pl. a 20. századi történelmük?????????

Hol volt Tanácsköztársaság és Trianon??? Hol mekkora pusztítással járt a két világháború????
Hol voltak a kommunisták 45 évig uralmon??? Hol lehetett a családoknak hatalmas vagyonokat örökölni, és nem volt államosítás, a magánvagyonok elszedése?????

HA EZEKRE ÉS MÉG SOK EGYÉB KÉRDÉSRE VÁLASZOLUNK, AKKOR LÁTHATÓ, HOGY AZ ÁLTALAM FELSOROLT ÁLLAMOK MÉRT TARTANAK OTT GAZDASÁGTI FEJLŐDÉSBEN, AHOL TARTANAK!!!!

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2024.08.30. 13:43:54

Ahányat fingok, kitörlik. Megreklamálom.

ulpius66 2024.08.30. 13:45:54

Elég csak belegondolni is hol tartana gazdasági fejlődésben Svájc, Ausztria vagy Svédország, ha ott is 45 évig a kommunisták uralkodtak volna, és a KGST és a Varsói Szerződés tagjai lettek volna????

KIBASZOTT NAGY SZERENCSÉJÜK VOLT, HOGY NEKIK NEM VOLT 45 ILYEN ÉVÜK.....

ulpius66 2024.08.30. 13:48:02

.... vagy a svájci, portugál, svéd vagy akármelyik főváros úgy nézett volna ki a 2. világháború után, mint Budapest....pl. Prágában sem volt egy puskalövés sem, az oroszok minden harc nélkül foglalták el Prágát.... Prágának is kibaszott nagy szerencséje volt.....

Boldeone2 2024.08.30. 13:59:12

@MEDVE1978: Maga a javaslat egyébként kifejezetten érdekes, mert rövidtávú recessziót hozna maga után. A pénznyomtatás megszüntetése ugyanis a kereslet csökkenéséhez vezet, a kereslet csökkenése pedig a növekedés lassulásához, megállásához'

- Igen, de a korlátlan pénznyomtás negatív következményei már előre prognosztizálhatók voltak: a jövedelmi egyenlőtlenségek növekedése, a vagyon egyre egyenlőtlenebb eloszlása, amit kedvenc közgazdászom kiválóan leírt: "cantillon - elv"

Tehát a tőkés nemcsak a tőke hozadékait kapja meg, hanem még különböző jogcímeken jegybanki- állami ingyen forrásokat is

Magyarországon is ez zajlott: felelőtlen pénz osztogatás egy szűk, politikaközeli körnek. Magyarországon is ezermilliárdok kerültek ki, amely mögött nem állt valós gazdasági teljesítmény

Ezért van brutális ingatlan és más infláció is...

Viszont a kisember nem, vagy alig él jobban..

Ez a világ legsúlyosabb problémája szerintem: a már amúgy is óriási jövedelmi- vagyoni egyenlőtlenségeket csak tovább fokozzák

Nyilván kell a folyamatos " kenőanyag" az új pénz a gazdaságba, de annak nem szabad elszakadni a valóságtól. Ha a pénznyomtatás extrém, akkor eszközlufi alakul ki, ez eszközlufi pedig a hitelválságot hozza el, majd a kisember bukását

Az USA - ban is rengeteg embert sújt ez: vagy brutális hitelekből vesz saját lakóingatlant, vagy brutális pénzekért bérel

A lakbér nő, mert nő az ingatlanok ára a nyomtatott pénz miatt, miközben egyre több a migráns, akik szintén felfelé nyomják az árakat...

A kisember ezért szavaz Trumra, mert azt hiszi Trump majd szétrobbantja a rendszert ... Pedig nem ...Ugyanúgy szolga lesz holnap is, mint ma...

Ami az elmúlt 15 évben történt világszerte , pénzpolitika terén, az ősbűn. Mára kezelhetetlenné váltak a vagyoni diszkrepanciák

Boldeone2 2024.08.30. 14:06:45

@MEDVE1978: A kismber végleges kicsinálása most zajlik világméretekben, "aki bújt bújt, aki nem nem..."

- Saját önálló ingatlanra már csak annak van esélye, fiatalok közül, ahol nagyon gazdag a szülő

Mikor még én szereztem az ingatlanjaimat potom pénz volt minden...2015-2016 táján kb a felét lehetett számszerint keresni, de egy ingatlan kb 1/4 pénzbe került...

Az akkori pénz - bármit hazudik a KSH - jóval többet ért...

Boldeone2 2024.08.30. 14:16:45

Csak egy érdekesség: 2008- ban már 158 milliárd dollár körül volt a magyar össz GDP...Most kb 180 milliárd...alig van fejlődés...

Tehát eltelt 26 év!!! De, ami a lényeg : 800 ezer emberrel több ember van a munkaerőpiacon! Tehát plusz 800 ezer dolgozó, de alig tudunk több nemzeti összterméket előállítani!

Erre lehet mondani: kudarcállam...Mi van a termelékenységgel?

Nagyjából semmi...Magyar vállalkozók = korrupt, állam csecsén élősködő tolvaj banda, lásd a miskolci energiaitalos tesók, akik Bentleyvel szaladgálnak...

Ja, és közben 26 év alatt jött vagy 45 milliárd EU- nettó forrás...

Szégyenállam, kudarcállam, földbuta fideszes szavazók.... Magyarország pária állam lett, Orbán miatt, miközben oszlopos tagja le
maradt a csórók ligájának ...

atomic power 1986DucaDuca 2024.08.30. 16:35:40

@Boldeone2:

"Tehát plusz 800 ezer dolgozó, de alig tudunk több nemzeti összterméket előállítani!"

szédületes, hogy mekkoa káosz an a fejefben! deje ééenne endet teemten!

Mióta számoljuk nominális GDP-ben a nemzeti kibocsájtást?

Germany GDP Constant Prices 2008: 696097 EUR billion
2023: 814667 EUR billion

17 % növekedés

tradingeconomics.com/germany/gdp-constant-prices

Hungary GDP Constant Prices 2008: 8,65 M HUF Milion
2023: 11,6 M HUF Milion

34% növekedés!

tradingeconomics.com/hungary/gdp-constant-prices

Szégyen, amit művelsz! Földbuta vagy!

Boldeone2 2024.08.30. 17:28:40

@atomic power 1986DucaDuca: Anyád picsájában van káosz, te kis ostoba gyíkkirály!

Itt van Bokros Lajos, aki ugyanazt mondja mint én:

youtu.be/8P-Xl3EBM_Q?si=PZ4zmyEEP-PShgKb

Én az USD - ben számított összes GDP - ről beszéltem , amelyben nincs nagy ugrás 2008- hoz képest, miközben jóval többen dolgoznak, ami súlyos termelékenységi problémákat mutat

Boldeone2 2024.08.30. 17:35:44

@atomic power 1986DucaDuca: Itt vannak a tényadatok:

www.ksh.hu/heti-monitor/brutto-hazai-termek-gdp.html

A covid óta lényegében alig fejlődik az ország, a kibocsátási rés visszatöltése után, mára meg telhesen a földbe állt!

Az államháztartási hiány pedig lassan a gyurcsányi időket idézni

Fogyasztás nincs, a középosztály a megélhetési válságtól szenved

Az infáció és a kamatok beragadtak

Az akku- és elektromos- autógyártás rossz terv

Akkor miről beszélünk????

Boldeone2 2024.08.30. 17:43:21

Már vannak olyan adatok, amely szerint Magyarország az EU legszegényebb országa, az egy főre jutó fogyasztás alapján , azaz : lehet nyomni itt a handabandát, a többségnek nincs pénze!! Ha a második, vagy hamadik legszegényebb- inkább reálisan- az sem nagy dicsőség...

920 euro a nettó mediánbér, tehát a társadalom fele! Ennél kevesebbet keres a KSH - szerint...

ulpius66 2024.08.30. 18:31:31

@Boldeone2: "Fogyasztás nincs, a középosztály a megélhetési válságtól szenved.."

Hát te tényleg segghülye vagy!!!!!!

Magyarországon a fogyasztás minyimum 10-15%-kal nőtt!!!!!!

CSAK MOST MÁR A MAGYAROK MEGTANULTAK TUDATOSAN VÁSÁROLNI, MONDHATNÁM SPÓROLNI!!!!!!

MEGNÉZIK MIT VESZNEK MEG ÉS MENNYIÉRT!!!!!

VÉGETÉRT AZ A KORSZAK, HOGY NEM SZÁMÍTOTT AZ ÁR!!!!! ARRA MINDENKÉPPEN JÓ VOLT A HÁBORÚS INFLÁCIÓS VÁLSÁG, HOGY A MAGYAROK MOST MÁR TUDATOSAN VÁSÁROLNAK!!!!

NEM VESZNEK FÖLÖSLEGESEN TÖBBET, MINT AMI SZÜKSÉGES, MEGNÉZIK MI MIKOR AKCIÓS, MEG ILYESMIK.....

... ÉS EGYÉBKÉNT IS ÉVENTE 30-40 EZER FŐVEL CSÖKKEN A LAKOSSÁG, MEG JÓ PÁR SZÁZEZREN KIVÁNDOROLNAK.... ÍGY AZ EGY FŐRE SZÁMÍTOTT FOGYASZTÁS EMIATT IS NŐ!!!!!

ulpius66 2024.08.30. 18:34:57

Egyebekben meg annyira, de annyira bírom ezeket a ballibsi "vészmadarakat" ....

CSAK A SZOKÁSOS SZÖVEG: "NEKIK UGYAN JÓL MEGY, DE A SOK MEDIÁN BÉR ALATT ÉLŐ, NEKIK MILYEN SZAR!!!!"

NE A POFÁD JÁRJON, HANEM ADAKOZZ, HA SEGÍTENI AKARSZ A SZEGÉNYEKEN!!!

...EGYEBEKBEN POFÁD LAPOS!!!!!

ulpius66 2024.08.30. 18:40:23

Szegény ballibsik egész nap ezt a szöveget nyomják, hogy szegény nyuggerek, meg létminyimum alatt élők, meg medián bér alatt nyomorgók, meg teljes elszegényedés, meg ilyenek ....

Mindegyik ballibsi szociálisan (szövegben) igen érzékeny, és vérzik a szívük a szegényekért...

.... miközben mindegyik azzal henceg, hogy ő bezzeg milyen ügyes, és milyen jól él!!!

ulpius66 2024.08.30. 18:43:04

BEZZEG, HA A BALLIBSIK LENNÉNEK HATALMON, AKKOR MAGYARORSZÁGON NEM LENNE SZEGÉNYSÉG, A MEDIÁNBÉR 3.000 EURÓ VOLNA, AZ ÁTLAGNYUGDÍJ MEG 2.000 EURÓ, MEG ILYESMIK!!!!!!

MIKÖZBEN AZ ADÓKAT CSÖKKENTENÉK!!!!

ulpius66 2024.08.30. 18:47:34

SEMMI, DE SEMMI ÚJDONSÁG NINCS A MAI BALLIBSIK POFÁZÁSÁBAN CSAK A SZOKÁSOS ŐSKOMCSI, ŐSBOLSI MEGOLDÁS!!!!!

VEGYÜK EL A GAZDAGOKTÓL, ÉS ADJUK ODA A SZEGÉNYEKNEK!

AZT HISZEM MARX KOMMUNISTA KIÁLTVÁNYA 1849-BEN IS SZÓRÓL SZÓRA ERRŐL SZÓLT....

ulpius66 2024.08.30. 18:48:33

"A Kommunista Párt kiáltványa vagy röviden "Kommunista kiáltvány" (németül Manifest der Kommunistischen Partei) Karl Marx és Friedrich Engels közös munkája, végső megszövegezését tekintve Marx műve, amely 1848. február végén jelent meg névtelenül, a titkos nemzetközi szervezetként működő Kommunisták Szövetsége hivatalos pártprogramjaként. Előzményei közé tartozik Engels két írása, „A kommunista hitvallás tervezete”, illetve „A kommunizmus alapelvei”, melyek a Kommunisták Szövetségének vitaanyagaként születtek meg. A szövetség 1847. november 30-tól december 8-ig ülésező II. kongresszusa megbízta Marxot és Engelst programadó dokumentumának kiáltvány formában való megírásával."

ulpius66 2024.08.30. 18:53:17

Kedves mai ballibsi/kommunista elvtársak!

Nem kell nektek máma feltalálni a spanyol viaszkot, megtette eztet 180 éve a Marx bácsi, aki annyi, de annyi jót ígért, annyi csak a teendő, hogy a gazdagoktól el kell szedniük, amiért megdolgoztak egész életükben vagy örökölték, és oda kell adni a szegényeknek, és MÁRIS ITT A KÁNAÁN!!!!!

ELÉG, HA NAP MINT NAP IDEBÖFÖGITEK A TANÍTÓMESTERETEK ÚTMUTATÁSÁT, ÉS MÁRIS ELÉGEDETTEN TÉRHETTEK NYUGOVÓRA.....

ulpius66 2024.08.30. 20:19:26

"Szeptembertől Görögországban is betiltják az iskolai mobiltelefon-használatot. Aki nem tartja be a szabályt, egy napra kitiltják az iskolából. Ezzel a görög kormány azt szeretné elérni, hogy a tanulók az iskolákban teljes mértékben a tanulásra koncentráljanak.

Aki nem tartja be a szabályt, egy napra kitiltják az iskolából, többszöri kihágás esetén pedig több napra is kizárhatják az érintett gyereket az oktatásból.

Abban az esetben pedig ha egy tanuló engedély nélkül videofelvételt készít társairól vagy a tanáráról, még szigorúbb büntetésre számíthat, végső esetben ki is rúghatják, és másik iskolát kell keresnie – mondta el a tárcavezető."

AZOK A FASISZTA GÖRÖGÖK!!!!!!!!

atomic power 1986DucaDuca 2024.08.30. 20:49:04

@Boldeone2:

"Én az USD - ben számított összes GDP - ről beszéltem , amelyben nincs nagy ugrás 2008- hoz képest........."

Te közgazdasági antitalentum!

MNB HUF USD középáfolyam 2008 végén: 187.91 Ft

MNB HUF USD középáfolyam 2023 végén: 346,44 Ft

1,84-szeres különbség!!!

A GDP-t először HUF-ban számolja ki a KSH. Eztán váltják át folyóáras USD-re!

Ilyen valutaárfolyam különbségnél hogy akarsz reál kibocsájtást kalkulálni, mester? Elment az eszed?

Ellenkező előjelű példa: Folyó áron 1990 és 2004 között tízszeresére nőtt a bruttó hazai termék, azonban mindössze 24%-kal állított elő több terméket és szolgáltatást az ország!

A kilencvenes évek elején ugyan nőtt a bruttó hazai össztermék értéke, de volumene csökkent, tehát kevesebbet állítottak elő az adott termékekből, szolgáltatásból, mint korábban. Az érték növekedése csak az árak növekedésének volt köszönhető!

ulpius66 2024.08.30. 20:51:31

Tényleg!

Tuggya valaki, hogy lesz-e ballibsi hisztikézős tüncike szeptember 2-án a Belügynél?

... és a Magyar gyerek, esetleg a Pankotai művésznő vagy a NoáR fel fog szólalni??
(csak azért kérdem, mert ők a kedvenceim!!!! ... ennyi baromságot mint ők, más képtelen egyetlen felszólalásban elmondani....)

ulpius66 2024.08.30. 21:01:59

@atomic power 1986DucaDuca:

Mit vársz ettől a totál vadbarom Bolditól!

A SZÁMOKAT SEM ISMERI!!!!!

www.ksh.hu/stadat_files/gdp/hu/gdp0004.html

Ebből látható/kiolvasható KIVÉVE AZ A VADBAROM BOLDI!!!!

Hogy 2010-ben a magyar GDP 27,5 ezer milliárd forint volt

2024. első negyedévében meg kb. 20 ezer milliárd forint, azaz idén kb. 80 ezer milliárd forint lesz a GDP. (A magyarországi GDP 19 828 milliárd forintot ért el 2024 I. negyedévében.)

www.ksh.hu/nemzeti-szamlak-gdp

Azaz 14 év alatt a magyar GDP 27,5 ezer milliárd forintról 80 ezer milliárdra nőtt!!!

A BOLDI AKKORA BAROM, HOGY EZTET KÉPTELEN FELFOGNI!!!!!

ulpius66 2024.08.30. 21:09:56

Csak azért, hogy Boldinak is írjak valamit, ami teccik neki:

INFLÁCIÓ!!!!

2010-2024 KÖZÖTT A "Teljes infláció (kumulatív): 90.7%"

bankmonitor.hu/inflacio/

Boldikám!

ha valami kérdésed van, ne nekem írjál, hanem a bankmonitor.hu címére, hogy ekkora barmok, hogy ilyen adatokat tesznek közé!!!!!

Előre is köszike!

Boldeone2 2024.08.30. 21:10:19

@atomic power 1986DucaDuca: Ellenkező előjelű példa: Folyó áron 1990 és 2004 között tízszeresére nőtt a bruttó hazai termék, azonban mindössze 24%-kal állított elő több terméket és szolgáltatást az ország!"

- Gondolom az inflációról hallottál már te közgazdasági antitálentum?

Tehát, hogy megértsd: ha 25% - al több terméket és szolgáltatást állítanak elő, akkor annyit is tudnak elfogyasztani az emberek, annyival többet lehet elcserélni a világpiacon, ha a cserearányok nem változnak, meg az export nagysága sem

Ilyen valutaárfolyam különbségnél hogy akarsz reál kibocsájtást kalkulálni, mester"

Úgy, ahogy a KSH is kiszámítja minden évben

Ha értenél a közgazdasághoz, akkor tudnád, hogy a dollár és euró árfolyama nagyon is számít, egy olyan kicsi és nyitott gazdaságnál, mint a magyar!

Boldeone2 2024.08.30. 21:28:11

@ulpius66: Akkor add össze a reál GDP- növekedést, kb 2,4 % lesz a 14 átlaga, ami erősen középszerű-gyenge...

atomic power 1986DucaDuca 2024.08.31. 11:58:49

@Boldeone2:

"Akkor add össze a reál GDP- növekedést, kb 2,4 % lesz a 14 átlaga, ami erősen középszerű-gyenge..."

20 év alatt 13,6 százalékponttal közeledett Magyarország az uniós átlaghoz.ezzel a gyenge teljesítménnyel! Lehetett volna több is, ha kedvenceid nem k...rják el 2002- 2010 közötti éveket.

Az egy főre jutó, euróban mért GDP tekintetében 2004 és 2008 közt 21%-kal nőtt Magyaroszág teljesítménye, ami messze elmaradt a régiótól.A 2008-as pénzügyi válság során egy év alatt 13%-kal esett vissza a mutató értéke.
2014 és 2019 közt közel 40%-kal nőtt a mutató értéke, ami lépéstartás volt a régió átlagával, miközben Magyarország csökkenteni tudta GDP arányos államadósságát.

ulpius66 2024.08.31. 12:30:51

"Már megint megelőztek minket a románok"
(Economx)

"A magyarok a legelégedetlenebbek a kinézetükkel, ez derül ki a Stada Health Report reprezentatív kutatásából. A románok, az osztrákok és a svájciak is különösen jó állapotban érzik magukat."

EZ A MAGYAR ELÉGEDETLENKEDÉS AZ ŐSÁTOK!!!!!!
(a ballibsik persze erre építik politikájukat...... itten minden is szar!!!!!)

ulpius66 2024.08.31. 12:48:05

"A Madách gimi tantestülete az igazgató felmentéséről: Talán soha nem kezdtünk még iskolaévet ennyire nehéz helyzetben!”

Talán nem kellett volna annyit feleslegesen pofáznia!!!!!!

A magyarországi többszáz középiskolában mért tud "normálisan" kezdődni a tanév?

.... talán azért mert azokat nem ilyen elvakult igazgató vezeti .......

atomic power 1986DucaDuca 2024.08.31. 13:00:42

@ulpius66:

"EZ A MAGYAR ELÉGEDETLENKEDÉS AZ ŐSÁTOK!!!!!!"

Ez nagyon igaz! Sokszor a legelégedetlenebbek azok, akiknek egyébként jól megy!

Boldeone2 2024.08.31. 15:29:50

@atomic power 1986DucaDuca: 2014 és 2019 közt közel 40%-kal nőtt a mutató értéke, ami lépéstartás volt a régió átlagával, miközben Magyarország csökkenteni tudta GDP arányos államadósságát."

- De mi van 2019 óta, most 2024 van már....Azóta újra romlik a helyzet, de te mindig csak azzal a statisztikával jössz, ami neked tetszik..
www.portfolio.hu/gazdasag/20240521/kozel-keteves-csucson-a-magyar-allamadossag-687105

www.portfolio.hu/gazdasag/20240515/megszolalt-az-eu-magas-a-koltsegvetesi-hiany-iden-no-az-allamadossag-magyarorszagon-686221

G. Nagy László 2024.08.31. 18:40:16

@Boldeone2: Már az szemérmetlen húzás volt, hogy 2008-at (a Gyurcsány-éra legkiemelkedőbb évét) hasonlítottad össze a jelennel. Az is végtelenül szemérmetlen, hogy figyelmen kívül hagyod az elmúlt négy év minden válságjelenségét (covid, háború, szankciók stb.)

A lényeget tekintve @atomic power 1986DucaDuca: kolléga mindent pontosan leírt: "Az egy főre jutó, euróban mért GDP tekintetében 2004 és 2008 közt 21%-kal nőtt Magyaroszág teljesítménye, ami messze elmaradt a régiótól. (...) 2014 és 2019 közt közel 40%-kal nőtt a mutató értéke, ami lépéstartás volt a régió átlagával." Még a full balos közgazdászok (pl Pogátsa) is készséggel elismerik, hogy amíg Gyurcsányék pocsékul kormányoztak egy kedvező időszakban, gyakorlatilag mindent elbaszva, addig Orbánék - ha nem is tettek csodát - legalább nem baszták el, az orszég népe érezhetően és érzékelhetően gazdagodott. Enélkül sehogy sem lett volna 4 kétharmad.

atomic power 1986DucaDuca 2024.08.31. 20:48:30

@Boldeone2:

"- De mi van 2019 óta, most 2024 van már....Azóta újra romlik a helyzet, de te mindig csak azzal a statisztikával jössz, ami neked tetszik.."

Te tényleg földbuta vagy! Még azt sem tudod, hogy 2004-2008 között az egész régióban konjunktűra volt? Csakúgy, mint 2015-2019 között! Hogy lehet ekkora baromságot mondani, hogy csak azzal a statisztikával jövök, ami nekem tetszik? He?

Még ez a kretén európai gittegylet is elismeri, hogy Magyarországon fellendülés várható! Hiába próbálják megfojtani szégyenszemre a magyar gazdaságot!

Egyébként ha már annyira aggódsz a magyar gazdaságért, akkor miért nem követeled a tűzszünetet Ukrajnában?

Putyin legyőzése sokba kerül ám az uniónak!

Kurvának állni és szűznek maradni egyszerre nem lehet!!!

Érted ezt, SZÉGYENEMBER?

ulpius66 2024.08.31. 21:28:00

@Boldeone2:

Boldikám!

DEMOKRÁCIA VAN, arra savazol, akire akarsz!!!!

Senki sem kényszerít, hogy savazz a Patásra.

A Demokráciákban úgy van, hogy az az ember/párt vezeti az országot, a fővárost, egyéb településeket, akit a szavazók megválasztanak!

Lásd: azt a vadbarom Kamugerit, Budapest lakosainak többsége ellene savazott, mégis ő lett a főpolgi....

Azt elismerem, hogy vannak a "demokratikus választásokban is" olyan helyzetek, ahol a választás eredménye nem tükrözi hűen a választók akaratát....

LÁSD: ANGLIA, A "DEMOKRÁCIA ŐSHAZÁJA" OTT PL. A MUNKÁSPÁRT 34%-OS SZAVAZATARÁNNYAL KÉTHARMADOS TÖBBSÉGBE KERÜLT A PARLAMENTBEN....

GyMasa 2024.08.31. 21:31:03

@G. Nagy László:
Nemcsak az a baj, hanem, hogy az a 40% az eddig mondjuk 10% alatt volt.
Azaz bődületes számban megnőtt a bűncselekmények száma 1-2 év alatt...

GyMasa 2024.08.31. 21:35:55

@G. Nagy László:
Itt vannak az úgynevezett "Ü-osztályok", (übergandsklasse), amikben a diákok csak nyelvet tanulnak.
(akárhány évesen is kerülnek a német oktatási rendszer közelébe alapvető német nyelvtudás nélkül. Itt eltöltenek 1-2-3 évet,m ki-ki képességei szerint, és utána, amikor elég jónak ítélik meg a nyelvtudásukat, visszakerülhetnek a rendes oktatási rendszerbe, természetesen 1-2-3 osztállyal lentebb is akár)

GyMasa 2024.08.31. 21:39:10

@MEDVE1978:
"Minden civilizációnak vége szakad, így a "rosszabbaknak" is."
Nos, én nem mernék nagy tételben fogadni rá, hogy az USA túléli az Orosz föderációt...

GyMasa 2024.08.31. 21:46:25

@ulpius66:
Nemcsak az a probléma!
Itt van Szerbia esete is, ahol pontosan az ellenkezője történt annak, ami most Ukrajnában.
Mert, akkor az USA érdeke az volt, hogy a "népek önrendelkezése" legyen az fontos szempont.
Ez ma, Ukrajnában semmit nem számít, ott most az "orszégok területi integritása" a mantra.
Nagy kár, hogy szerintem Ukrajna esetében már 2014 óta semmilyen szempontból nem lehetett az ország "integritásáról" beszélni. Az az ország, amelyik megengedi mgaának, hogy így bánjon a kisebbségeivel, teljesen logikusan jár így, ha az egyik kisebbsége a világ első atomhatalmának a tagja és a világ 1-2. legerősebb hagyományos hadseregével rendelkezik, és még szopszédosak is egymással.

GyMasa 2024.08.31. 21:51:21

@Glokta:
"Az igazság az, hogy a genetika sokkal jobb magyarázatként szolgál. "
Én, a Budapesti Kínai közösséget ismertem valamennyire, mert a kőbányai piac közelében éltem olyan 15 évet.
- Eleve a vagyonosabb kínaiak jöttek Magyarországra, mert üzletet alapítani általában szükséges egy bizonyos kezdőtőke!
- Szinte mindegyik Kínai vállalkozás ipari méretekben csalta az adót. (nem adtak számlát, nem fizettek vámot, a pénztásgép fel sem volt programozva. És, ugye úgy elég könnyű gyarapodni, hogyha neked nem kell a bevételed 50%-át befizetni az államkasszába...

GyMasa 2024.08.31. 21:53:39

@atomic power 1986DucaDuca:
Jajj, majd mingyá' jön Boldika a "jajjdehátazinfláció!" mantrával.

ulpius66 2024.08.31. 22:06:18

@GyMasa:

Ja!

Boldi csak önmagát ámítja ezzel az "itten minden is szar" dumával, önmaga vigasztalására ismételgeti, hogy ÍME Ő MEGFONTOLTAN SZAVAZ AZ ORBÁN/A FIDESZ ELLEN, UGYANIS ITT MINDEN IS SZAR.....

EZZEL PRÓBÁLJA LEPLEZNI HIHETETLEN ORBÁN-GYŰLÖLETÉT!!!!

ORBÁN CSINÁLHATNA ITT BÁRMIT, NÁLUNK LEHETNE LEGNAGYOBB A GDP NÖVEKEDÉS, ÉS LEGKISEBB AZ INFLÁCIÓ A BOLDI AZ ORBÁN-GYŰLÖLETÉBEN AKKOR IS ORBÁN ELLEN SAVAZNA!

BALLIBSI ALAPVETÉS: "BÁRKI, CSAK NE ORBÁN!!!"

ulpius66 2024.08.31. 22:10:08

@GyMasa:

Mikor néhány ballibsi kommentelővel olyan csevej folyt közöttünk, "na, akkor te kire fogol savazni", akkor egyik sem mondta el, hogy kire!!!!!!

Mindegyik azzal jött, hogy bárkire, a lőtéri sánta kutyára is lesavazna, CSAK NE ORBÁN LEGYEN!!!!!

LE MEREM FOGADNI, BOLDIBÓL SEM TUDNÁD KIHÚZNI, HOGY KIRE SAVAZOTT???

ulpius66 2024.08.31. 22:15:06

.... addig nagy a pofájuk a ballibsiknek, míg Orbánt, a Fideszt kell szidni, ... akkor elfogy a "tudomány" amikor arról lenne szó, hogy NA AKKOR KIRE IS FOGOL SAVAZNI, ÉS MÉRT PONT ŐRÁ?????

AZ "ÖRÖK BALLIBSI VÁLASZ" ---- "NEKIK MINDEGY KI, CSAK NE ORBÁN!"
(a ballibsiknek az Orbán-gyűlöletük minden józan eszüket elvette....)

ulpius66 2024.08.31. 22:24:13

.... és a ballibsik TÉNYLEG BÁRKIRE LESAVAZNAK ORBÁN-GYŰLÖLETÜKBEN!!!!

Itt van ez az új ballibsi Messiás, ez a Magyar gyerek....

2002 óta, 22 éve Fidesz tag, 14 éve a NER egyik legnagyobb haszonélvezője, saját bevallása szerint is száz millákat kapott a NER-től.... egy nárcisztikus pszichopata asszonyverő áruló...

Ha ez fideszesként szólalna meg, akkor a legnagyobb ballibsi szennyáradat zúdulna rá...

UGYANAZ AZ EMBER!!!!!

ÁRULÓKÉNT SZIDJA A FIDESZT MOST Ő LETT A BALLIBSIK NYERŐ EMBERE!!!

ILYEN ALAPON, HA HOLNAP TESZEM AZTAT KÖVÉR CSINÁLNÁ, UGYANEZT, MINT EZ A MAGYAR GYEREK, A BALLIBSIKNEK Ő IS JÓ LENNE.....AKKOR ŐT IMÁDNÁK!!!

Boldeone2 2024.08.31. 22:36:48

@atomic power 1986DucaDuca: Még azt sem tudod, hogy 2004-2008 között az egész régióban konjunktűra volt?"

- A te primitív fidesz világod, csak a neki tetsző adatokkal operál, viszont a valóság az, hogy Magyarország mindig is jelentős GDP arányos államadóssággal küzdött
A balliberális kormány pedig arra kapott akkoriban felhatalmazást, hogy 40 % - al megemelje a fidesz- kormany alatt szinte nyomorgó közszférát
59% - os GDP- aranyos allamadóssággal vették át a kormanyzást és lényegében 2008- ig 60-70% körül mozgtt ez a mutatató, utana kezdett lassan emelkedni
Csak jelzem, most olyan 75% - körül van!

Eleinte jött egy kamatválság, az euribor 5% felé ment, majd jött egy ciklikus világválság, azert ugrott meg az államadósság, a GDP- arányos

A volt szocialiata orszagok mind előnyösebb helyzetben voltak, akkor is most is adósság terén és a privatizació is más ütemben folyt, kb ez az oka az eltérő gazdasági növekedésnek.
Radásul az EU források 2008 előtt éppen hogy csordogáltak!

Tehát teljesen más volt akkor a gazdasági környzet!

Én viszont nem a múltról beszélnék, hanem arról, hogy az Orbán- kormány alatt, gyenge közepes teljesítményt nyújtott a gazdaság!

-A GDP- arányos államadóssag 75%- ra ugrott
-Az költségvetési hiany 5% felett
- A mediánbér 360 ezer forint...
- A növekedés megállt
- A kamatok az egekben
- Az infláció az egekben..

Megélhetési válság van, de te most is csak a propagandat nyomod, szégyenember!

Boldeone2 2024.08.31. 22:52:40

@G. Nagy László: Az egy főre jutó, euróban mért GDP tekintetében 2004 és 2008 közt 21%-kal nőtt Magyaroszág teljesítménye, ami messze elmaradt a régiótól. (...) 2014 és 2019 közt közel 40%-kal nőtt a mutató értéke, ami lépéstartás volt a régió átlagával."

- Nem , az csak kb 24% - 25% volt, nem 40%, közgazdászként jobban lellenőrizhetnéd a propagandista kollégát!
De lassan? te is propagandista leszel...

Sehol nem dicsértem Gyurcsányt, én csak a tényeket írtam, mivel kellett akkor szembesülni az országnak..
Akkor is volt egy a mostaninál jóval nagyobb, ciklikus világválság, magas kamatok, kevés EU - pénz...

Tehát eltelt 14 év, ha nem több, az ország gazdasági rezilienciája alacsony, a társadalom egyre rosszabb helyzetben:

- a kórházakban 34 fok van, Magyar Peter megmérte; a máv , a volán, pokolni helyzetben...

Egyszerűen bárányvakok vagytok, ha ezt nem látjátok!

Boldeone2 2024.08.31. 23:08:30

@G. Nagy László: A tények azok, hogy - szinte - minden szar a mai Magyarországon! Én nem elsősorban a rossz gazdasági vízió miatt hibáztatom őket, hanem azért, mert minden szolgáltatás csőd szélére került:

index.hu/belfold/2024/08/31/magyar-peter-lazar-janos-vonat-mav-vasut-talalkozo/

De, modhatnám az egészségügyet, vagy az oktatást is...Óriási bajok vannak!

Ez a pártállami rezsim rákfenéje...

Glokta 2024.08.31. 23:25:38

@Boldeone2: @G. Nagy László: Szerintem lehet vitázni, de két dolog egyértelmű:

1) A 2004-08 közti elbaszás mértéke egyedi volt.
Nem nagyon tudok felhozni más kormányt a fejlett/nyugati világból, akiknek aközben sikerült békeidőben rekord költségvetési hiányt és gazdasági visszaesést hoznia, hogy közben a teljes régióban rekord konjunktúra volt. Lényegében "dél-amerikai" jellegű kormányzást sikerült vinniük.

2) Varga Mihály alatt volt egy sikeres korszak 2013 és 19 közt - a bérek és a foglalkoztatottság is hatalmasat nőtt -, viszont a 2022'-es felelőtlen osztogatás és ársapkák miatt az elmúlt 2 év nálunk volt a legrosszabb a régióban, és egyelőre nem látom hogyan fogunk kimászni ebből.

atomic power 1986DucaDuca 2024.09.01. 07:39:21

@Boldeone2:

"A te primitív fidesz világod, csak a neki tetsző adatokkal operál, viszont a valóság az, hogy Magyarország mindig is jelentős GDP arányos államadóssággal küzdött"

GDP arányos államadósság:

2002. 06. 30 - 2008. 09. 30 között, (KONJUNKTÚRÁBAN!) 53,2%-ról 64.7%-ra emelkedett.(11,5 százalékpontos növekedés).

2010. 06. 30 -2024. 06. 30 között 83,6%-ól 76,1 %-ra csökkent (pénzügyi világválság következményei, euróválság, covid, háború, szankcók, energiaválság). 7,5 százalékpontos csökkenés.

PÁRIAEMBER!

Tanuld meg felismerni, értékelni, megbecsülni a teljesítményt!

"A balliberális kormány pedig arra kapott akkoriban felhatalmazást, hogy 40 % - al megemelje a fidesz- kormany alatt szinte nyomorgó közszférát. 59% - os GDP- aranyos allamadóssággal vették át a kormanyzást és lényegében 2008- ig 60-70% körül mozgtt ez a mutatató, utana kezdett lassan emelkedni"

Pontatlanok az adataid! Ez a nyegleség jellemző minden hozzászólásodra!

"A volt szocialiata orszagok mind előnyösebb helyzetben voltak, akkor is most is adósság terén és a privatizació is más ütemben folyt, kb ez az oka az eltérő gazdasági növekedésnek."

Kimondtad a lényeget, hogy milyen nehéz körülmények között dolgozik a magyar komány! Erre még rátesz egy lapáttal a kretén eus gittegylet!

"Tehát teljesen más volt akkor a gazdasági környzet!"

Ha a 4×100-as váltó egyik tagja nagyot hibázik, akkor az végzetesen kihat a befutó tag eredményére is!

2002-re lehagytuk a horvátokat és a szlovákokat gazdasági teljesítményben. 2002 után az új kormány a közalkalmazottak bérét hirtelen emelte, nem fokozatosan, megbontva a költségvetés egyensúlyát. A kifogyóban lévő állami segítség helyett magánbankok által devizában folyósított lakáshiteleket vezettek be.
A két folyamat – a költségvetés egyensúlyának megbomlása, illetve a devizahitelezés felfutása – borzalmas következményekkel járt.

2003-ban a szlovákok visszaelőztek minket fejlettségben, így a negyedik helyre csúsztunk vissza a régióban.

A 2004-es 28 milliárd forintról majdnem megtízszereződött a devizahitelállomány 2007-re, 272 milliárdra.nőtt!!! 2002 és 2010 között pedig a devizahitel-állomány a 140-szeresére nőtt.

2006-ban zuhanni kezdtünk a régiós fejlettségi rangsorban: a 6. helyre estünk vissza. Ekkor előztek meg minket az észtek, és visszaelőztek a horvátok is. 2007-ben ütött be a válság Magyarországra: a 7. helyre csúsztunk vissza (a lettek is leelőztek minket).

G. Nagy László 2024.09.01. 07:47:05

@Glokta: Viszonylag korrekt helyzetértékelés.

GyMasa 2024.09.01. 14:07:40

@ulpius66:
AMi, egy alapvetően hibás elgondolás, ugyanis az EU parlamenti választásokig ugye Gyurcsány volt a realitás a "másik miniszterelnök" pozícióra, aki objektíven tekintve is minden szempontból rosszabb volt, mint ma Orbán.
Nekem a másik kedvencem az, hogy nem tudsz belőlük kihúzni egy nevet, hogy szerintük ki lehetne egyáltalán alkalmas a ME pozícióra...
Mert, ugye a "csak ne Orbán" az nem egy személy, hanem egy vágyálom.

GyMasa 2024.09.01. 14:08:30

@ulpius66:
Persze, hogy nem tudod kihúzni belőlük, hiszen ők sem büszkék arra, hogy kire szavaztak.

GyMasa 2024.09.01. 14:13:10

@ulpius66:
Peti a CIA embere és az ő feladta a jelenlegi, operettellenzék, és azon belül is Gyurcsány és a DK hatalménak a letörése/felszámolása, mert a CIA mostanra rájött arra, hogy Gyurcsánnyal soha nem fogják Orbánt leváltani.
Csak az a probléma, hogy végül MP-vel is eljött az a pont, ahol ő is elhitte magáról, hogy a saját érdemei miatt került oda, ahol van...
(ami akár még igaz is lehetne, csakhogy a CIA-nak nem ez szerepel a KPI-jai között.)
Neki az a pont volt az, amikor "megszavaztatta" a Facebookos rajongóit, hogy kimenjen-e EU parlamenti képviselőnek.
A CIA.nak nem ez volt a terve, hanem az, hogy majd felszámolja teljesen GYF-et.
Abban egészen biztos vagyok, hogy nem szántak neki ME pozíciót, hiszen, ahhoz nics meg a támogatottsága a fideszes oldalon..

Bayaz 2024.09.01. 14:18:14

@GyMasa: Szinte biztos vagyok benne, hogy Magyar Peti nem a CIA embere.
Persze az szinte egész biztos, hogy a CIA támogatja, de túlságosan nárcisztikus ahhoz, hogy valaha is kontrollálni lehessen, és ha egy ilyen figura hatalomra kerül, akkor jajj az országnak (látni fogjuk, hogy néz ki egy valódi diktatúra).

ulpius66 2024.09.01. 16:31:48

@Bayaz:

Szerintem ez a Magyar gyerek egy nárcisztikus pszichopata őrült!

Nem kreálmánya ő a Fidesznek/a Rogánnak, meg nem CIA kém ő, hanem egy sértett emberke, aki nem bírta elviselni, hogy a neje sokkal, de sokkal sikeresebb nála, és csak be akarta bizonyítani, hogyha akarja van ő is olyan sikeres, mint a volt neje....

... ÉS ÍME BEBIZONYÍTOTTA!!!!!!!

Ő ÜL AZ EU-PARLAMENTBEN ÉS NEM A VARGA JUCUS, Ő VEZETI A BALLIBSI ELLENZÉKET, ÉS NEM A GYURCSÁNYI......

Ő TÉNYLEG SAJÁT EREJÉBŐL BIZONYÍTOTTA BE, HOGY TÖBBRE HIVATOTT EGY "FOCITA-FELESÉGNÉL" AKI RÁADÁSUL NŐI NAPSZEMCSIT HORD!!!!!!
(nyilván ehhez kellett a ballibsi ellenzék töketlenkedése, meg az, hogy az egész ballibsi sajtó napi 24 órában erről a Magyar gyerekről "tudósít".....)

Boldeone2 2024.09.01. 16:44:02

@atomic power 1986DucaDuca: 2010. 06. 30 -2024. 06. 30 között 83,6%-ól 76,1 %-ra csökkent (pénzügyi világválság következményei, euróválság, covid, háború, szankcók, energiaválság). 7,5 százalékpontos csökkenés."

- Tehát 14 év alatt sikerült 7,5 % - al "lefaragni" A GDP - arányos államadósságot, miközben érkezett majdnem 50 milliárd euro EU- nettó forrás! Ez igen rossz eredmény!
A covid meg a háborús szankciók azért ütöttek akkorát, mert elhibázott, prociklikus politikát folytattak Orbánék, etyébként a ballib kormányok alatt is éppen a világválság miatt, előtte pedig a nemzetközi kamatkörnyezet romlása miatt emelkedett meg at államadósság

2006-ban zuhanni kezdtünk a régiós fejlettségi rangsorban: a 6. helyre estünk vissza. Ekkor előztek meg minket az észtek, és
visszaelőztek a horvátok is. 2007-ben ütött be a válság Magyarországra: a 7. helyre csúsztunk vissza (a lettek is leelőztek"

- Qurvára nem számít, mi volt 2006- ban- lassan 20 éve- az számít mi van MOST! Most pedig az van, hogy rossz helyzetben van az ország, lemaradtunk
Több féle mutató van, ami azt mutatja, hogy nagyon súlyos problémák vannak, de mutogassatok csak vissza az elmúlt 15 év előtti 8 évre! Nevetségesek vagytok!

A pária pedig Orbán Viktor, EU- szinten, én viszont a szakemberek véleményét osztom: Surányi György, Bod Peter, Csaba László, vagy Bokros...

Nincs egyetken valódi szakember sem, aki azt mondja, hogy jó helyzetben van az ország!

ulpius66 2024.09.01. 16:48:48

De jó! De jó! De jó!

"Magyar Péter Szegeden járva megígérte: ott lesz hétfőn Budapesten a Madách Imre Gimnázium kirúgott igazgatójáért szervezett tüntetésen."

Megnyugodtam!

hvg.hu/itthon/20240901_Magyar-Peter-szerint-az-iskolai-telefonhasznalat-ugye-gumicsont-de-ott-lesz-a-hetfoi-tuntetesen?s=hk

Boldeone2 2024.09.01. 16:55:38

@Bayaz: Szinte biztos vagyok benne, hogy Magyar Peti nem a CIA embere."

- Ha a CIA érdekelt lenne Magyarországon, már régen elbuktatták volna Orbánt, de nem érdekli őket mi folyik itt ( annyira)

Magyar Péter egyszerre őrült és zseni. Teljesen új politikát honosított meg, a gerillapolitikát. Egymaga jobban használja a szociális médiát, mint az egész Megafon központ

A kórházi hőmérőzés zseniális akció volt, részéről...

Mindenki tudja, érzi hogy óriási válságban van az ország, a középréteg alsóbb része megcsúszott, de a problémák nem csak gazdaságiak:
- összeomlás szélén az egészségügy, a MAV a közszolgáltatások jelentős része...

A helyzet az, hogy egyedül Magyar Péternek van esélye elzavarni Orbánt, hogy egyszer az ország megszabaduljon a Fidesz állampárti, elnyomó rezsimtől...

Boldeone2 2024.09.01. 16:59:05

Ez is egy új politikai innováció:

"Legyél az 50 000 rendszerváltó egyike! Fizess elő a rendszerváltásra, és töltsd le a személyre szabott kártyádat!"

index.hu/belfold/2024/onkormanyzati_valasztas/2024/06/07/magyar-peter-penzt-ker-tisza-part-tamogatas-rendszervalto-kartya/?token=9acb9361bdbcd25c93105d3fd03606d2

Magyar Péternél " elő lehet fizetni" a rendszerváltásra...

ulpius66 2024.09.01. 17:54:30

@Boldeone2:

Nekem mondjuk új ez a "rendszerváltó kártya" ... nyilván én nem figyeltem...

... és egyebekben hogyan áll mostan ez a rendszerváltó izé????
(így 3 hónappal a meghirdetése után....)

Tuggya valaki, hogy hányan fizetnek elő a rendszerváltásra, illetve hová lett az így befizetett pénz?????
(a remélt ötvenezer baromból eddig hány barom gyűlt össze, és eddig mennyi pénzzel támogatták ezt a pszichopata őrültet.....)

ulpius66 2024.09.01. 18:11:35

Aztat meg mán csak halkan kérdem.... van még ballibsi ellenzék Magyarországon a Tiszaparton kívül????

MERT A PARLAMENTBEN ÜCSÖRÖG VAGY 6 BALLIBSI PÁRT......
(mi van a DK-MSZP-MOMENTÁN-PÁRBESZÉD-JOBBIK-LMP ... és egyéb aberráltakkal, a függetlenek képviselőkkel???... ezeknek mostan mennyi az "össztámogatottságuk??? eléri a 10%-ot???)

ulpius66 2024.09.01. 18:20:29

Mindezt csak azért kérdem, mert két éve, 2022-ben a parlamenti választáson a "ballibsi erők" még 34%-ot kaptak.... hol van az már???

EBBEN IS NEKEM LETT IGAZAM!!!!!!!!!

ÉN 2010 ÓTA FOLYAMATOSAN UGATTAM, HOGY NE SZAVAZZATOK A EZEKRE A BALLIBSI PÁRTOKRA, MERT CSAK ÁTBASSZÁK A SZAVAZÓIKAT!!!!!!

NEM HALLGATTATOK RÁM!!!! MOST EGYÉTEK MEG SAJÁT SZAROTOKAT!!!!

.... ÍGY KELL NEKTEK, MÉRT NEM HALLGATTATOK RÁM!!!!!!!!
(persze egyik ballibsi kommentelő sem meri bevallani, hogy mekkora barom volt, hogy 2010 - 14 - 18 - 22-ben is ezekre a barmokra savazott...most itten állnak, aztán néznek ki a fejükből, hogy mi is van a "kedvenceikkel".......)

ulpius66 2024.09.01. 18:24:38

A Mi Hazánk Mozgalomnak egyedül nagyobb a támogatottsága, mint a hat ballibsi pártnak együttvéve....

ulpius66 2024.09.01. 18:29:58

Jótanács!

kedves ballibsi elvtársak, ismét jótanáccsal szolgálok!

Könnyű dolgom van, tudom, úgysem fogadjátok meg!

Ez a hat ballibsi párt egyesüljön, aztán egy az egyben lépjen be a Tiszapartba!

így tudnátok egyesíteni erőiteket a gaz Patás ellen!
(megy az idő .... egy év múlva 2025 ősze mán másról sem fog szólni, mint a ballibsi szövetségekről, előválasztásról, meg arról kit mennyivel támogat a liberál-fasiszta SoroSS-elvtárs...)

ulpius66 2024.09.01. 18:34:43

JOBBIK, PÁRBESZÉD, LMP ------- kuka! 0,0% a támogatottságuk
MSZP, MOMENTÁN ---- végstádium, 1-2% támogatottság
DK --- haldokló fázis ----- 7-8% támogatottsággal

Mondjuk annyiban igaza lett a gyurcsányinak is, hogy a 2022-es választáson megmondta, hogy a többi ballibsi pártot ki fogja nyírni, csak a DK marad.... nagyjából így is lett....)

ulpius66 2024.09.01. 18:38:40

Fél éve, 2024 februárjában a DK támogatottsága még 20% felett volt.....

ulpius66 2024.09.01. 18:39:42

Kedves ballibsi elvtársak!

kedves ballibsi pártvezérek!

AZ ÖSSZES SAVAZÓTOK ÁTMENT A TISZAPARTBA!!!! MENJETEK ÁT TIK IS!!!!!!

ulpius66 2024.09.01. 18:42:21

Visszahozhatatlan pillanat lenne, amikor a gyurcsányi és gyurcsányiné kérné felvételét a Tiszapartba!

Persze az is megörökítendő lenne, amikor Kamugeri beadja tagfelvételi kérelmét......

ulpius66 2024.09.01. 20:56:59

Milyen érdekes!

Amikor ez a Magyar gyerek a NER-től havi 5-10 millát kapott, akkor nem zavarta a kórházak, az iskolák és a MÁV állapota...

TÉNYLEG NAGGGYON-NAGGGGYON ÉRDEKES!!!!!!

atomic power 1986DucaDuca 2024.09.01. 21:14:33

@Boldeone2:

"- Tehát 14 év alatt sikerült 7,5 % - al "lefaragni" A GDP - arányos államadósságot, miközben érkezett majdnem 50 milliárd euro EU- nettó forrás! Ez igen rossz eredmény!"

Ha azt nézzük, hogy Romána GDP arányos államadósságát ebben az időszakban a 2010-es 29%- ról 48,8%-ra növelte (19,8 százalékpontos növekedés), akkor ez nagyon jó eredmény! EU-s pénzeket ők is kaptak.Tőlünk meg megvonják az utóbbi években. A határvédelmet sem támogatják. A külföldön dolgozó román munkavállalók által hazaküldött pénzösszegek 2023-ban a román GDP 2,8%-át tették ki!

Észtország 2010-2024 között 6,7%-ról 19,6%-ra, Szlovákia 40,6%-ról 56%-ra, az EU 80,6%-ról 81,7-ra növelte államadósságát!

"Több féle mutató van, ami azt mutatja, hogy nagyon súlyos problémák vannak, de mutogassatok csak vissza az elmúlt 15 év előtti 8 évre! Nevetségesek vagytok!"

Te, meg a hozzád hasonló többi KUDARCEMBER póbálja igazolni, hogy az a 8 év jobb volt! Ezt nem hagyjuk!

"Nincs egyetken valódi szakember sem, aki azt mondja, hogy jó helyzetben van az ország!"

Az egész unió van nehéz helyzetben! Te meg a hozzád hasonló háborúpárti KUDARCEMBER az oka mindennek! Nagy elszámoltatás lesz itt még!

ulpius66 2024.09.01. 21:38:27

Megvoltak a német tartományi választások Türingiában és Szászországban...

Háááááát.....

Kibaszottul elhajtották a kormányzó komcsi/szoci-libsi-zöld koalíció pártjait!!!!

A három párt kapott összesen 10-12%-ot.....hihetetlen bukás!!!!

Scholtz elvtársnak annyi..... harangoztak....

ulpius66 2024.09.01. 21:44:56

@wigotah224:

A kommentjeidben leírtak alapján aztat hittem, hogy a németek totál vadbarmok, ész és értelemnélküli véglények!!!!!

A mai választás alapján megváltoztatom véleményem: NÉMETORSZÁGBAN IS VANNAK NORMÁLISAN GONDOLKODÓ EMBERKÉK!!!!

ILYEN SZINTEN BEINTENI ANNAK A VADBAROM SCHOLTZNAK MÁN RÉGEN VOLT PÉLDA!!!!

NYILVÁNVALÓAN TE TOVÁBBRA IS A MIGRÁNCSOK FASZÁT FOGOD SZOPNI, ÉS NYOMOD EZT A VADBAROM LIBSI SZÖVEGEDET!!!!!
(SZERENCSÉRE A NÉMETEK NORMÁLISABBAK NÁLAD....)

Boldeone2 2024.09.02. 00:02:16

@atomic power 1986DucaDuca: A kudarcemberek ti vagytok fasz!

rtl.hu/europa/2024/08/31/dan-miniszterelnok-magyarorszag-ukrajna-eu-megosztottsag

Ukrajnát támogatni fogja az EU az orosz agresszorral szemben!

Észtország 2010-2024 között 6,7%-ról 19,6%-ra, Szlovákia 40,6%-ról 56%-ra"

- Tehát összességében még mindig jóval jobban állnak, mint Magyarország, vagyis ebben a kérdésben sincs miről beszélni!

egész unió van nehéz helyzetben! Te meg a hozzád hasonló háborúpárti KUDARCEMBER az oka mindennek! Nagy elszámoltatás lesz itt még!"

- Nem, az Orbán- kormány szar politikája miatt vagyunk elsősorban rossz helyzetben!

A magas kamatok, a magas infláció, a növekvő államháztartási hiány nagyobb részt az elbaxott gazdaságpolitika van és az EU is azért nem utalt pénzt, mert az Orbán- kormány nem teljesített3 a jogállamisági feltételeket!
Tisztán megmondták milyen feltételeket kell teljesíteni
A pénzek jelentős része már megérkezett tavaly év végén és ez év tavasszal

Boldeone2 2024.09.02. 00:08:08

@atomic power 1986DucaDuca: Még egyszer mondom: én azt mondom nagyjából, amit az elismert szakértők - Surányi György, Bod Péter, CSaba László, vagy Bokros mond! A propaganda- papagájszöveget meg te szajkózod, de még a ruszki diktátor prókátora is vagy, aki kezéhez százezrek élete tapad, szégyenember!

Boldeone2 2024.09.02. 00:12:22

@atomic power 1986DucaDuca: Én nagyjából azt gondolom, amit Bokros Lajos Magyarországról:youtu.be/8P-Xl3EBM_Q?si=3wWkqDaA4ksSjyEX
Hallgasd meg te is, mit gondolnak az okosabbak, ne csak a bullshit kormánypropagandát böfögd vissza!

Bayaz 2024.09.02. 01:54:52

@Boldeone2: "- Tehát összességében még mindig jóval jobban állnak, mint Magyarország, vagyis ebben a kérdésben sincs miről beszélni!"

Igen, jobban állnak, de ez nem Orbán sara, sokkal inkább Kádáré, Antallé és Gyurcsányé.
A korrekt az, ha megnézzük, hogy változott az államadósság Orbánék alatt összehasonlítva a régiós országokkal, és ahogy Duca rámutatott, Orbánék csökkentették, miközben a régióban szinte mindenhol nőtt.

G. Nagy László 2024.09.02. 08:58:07

@Bayaz: Pontosan. 1990 táján Magyarország indult a legrosszabb helyzetből, köszönhetően a Kádár-korszaknak. Románia szinte tiszta lappal indulhatott. (Igaz, hogy cserébe ott volt a legszarabb az élet. No de a baloldali gazdaságpolitika már csak ilyen: vagy adósságfelhalmozás, vagy éhezés...)

atomic power 1986DucaDuca 2024.09.02. 12:32:23

@Boldeone2:

"- Nem, az Orbán- kormány szar politikája miatt vagyunk elsősorban rossz helyzetben!"

Te FÖLDBUTA! Te! A magyar a világ egyik legnyitottabb gazdasága. Az export és az import összesített nagysága a 2022-es adatOK alapján a GDP 186,7 százalékát teszik Ki. 2022-ben a világátlag 148 ország alapján jóval kisebb, 100,8 százalék volt. A magyar gazdaság kilátásait nagyban meghatározza a világgazdasági folyamatok alakulása. A háború arányaiban Magyarországot érintette leginkább. Legfontosabb kereskedelmi partnerünk, Németország kibocsátása 2024 első negyedévében 0,5 százalékkal csökkent éves alapon. Amikor a magyar komány kiáll a béke mellett, akkor nem csak a keresztényi elkötelezettség alapján teszi, hanem húsbavágó gazdasági édekekek is vezérlik. Te ezt soha nem fogod megérteni, neked fontosabb Ukrajna, mint Magyarország! Akkor viszont ne óbégass, a gazdaság helyzetről!

A háború ellenére Magyarország 1,7 százalékos éves GDP növekedése az európai mezőny felső harmadába tartozik.

GyMasa 2024.09.02. 12:45:55

@Bayaz:
Miért vagy ebben ennyire biztos?
Az teljességgel nyílt titok, hogy a CIA minden erejével Orbán megbuktatásán dolgozik, és, ha nem MP az emberük, akkor kicsoda?
Ők nem szoktak úgy kormányokat buktatni, hogy nincs emberük a feladatra.

GyMasa 2024.09.02. 12:46:25

@ulpius66:
Mindez nem zárja ki, hogy a CIA embere legyen!

GyMasa 2024.09.02. 12:48:58

@ulpius66:
Igen, ez volt az első feladata a CIA-nak, őket lenullázni, mert végre rájöttek, hogy GYF NEM alkalmas ember a CIA céljaihoz!
(Ő ugyanis egy paprikajancsi, de nem hölye annyira, mint amennyire a "demokráciaexport"-hoz az szükséges. Pl. GYF-cet nem lehetne annyira leküldeni kutyába, mint itt Olafot! Innentől nem lenne jó ember a célra.)

G. Nagy László 2024.09.02. 15:10:00

@GyMasa:

"nem lehetne annyira leküldeni kutyába, mint itt Olafot"

A fél világ Scholz-on röhög, hogy mennyire puha pöcs. A németeket ez nem zavarja???

Boldeone2 2024.09.02. 17:29:54

@atomic power 1986DucaDuca: Te földbuta propagandista majom!
A lőtéri kutyát nem érdekli a propagandád:

youtu.be/E9g3DoxqaYw?si=ZKap1bsX1qyy9AgV

Ez foglalkoztatási szakértő beszél,nem politikus!

Menekülnek az emberek - újra - nyugatra, a bizonytalan gazdasági helyzet elől, hiszen lassan az EU legszegényebb országa vagyunk!

Boldeone2 2024.09.02. 17:36:55

@atomic power 1986DucaDuca: Ezek a tények, hiába prépogod az ócska kormánypropandát!

www.portfolio.hu/gazdasag/20240902/alaposan-lehuztak-a-roman-fogyasztast-mi-maradtunk-az-utolso-helyen-707051

Az átlagembernek ez számit, meg a medián bér, a többi bullshit, propaganda!

Nagyon rossz a helyzet, de annak csak részben oka a háború, legalább akkora része van benne a procikkus gazdaságpolitikának a háború előtt, a felelőtlen osztogatásoknak a haveri körnek, meg az egyre növekvő adóknak, az általános bizonytalanságnak!

atomic power 1986DucaDuca 2024.09.02. 21:04:04

@Boldeone2:

KUDARCEMBER!

Fogyasztás:

A csehek, szlovének után mi takarítunk meg a legnagyobb arányban a régióban!

ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?_saving_and_investment&oldid=444370#Household_saving_rate

worldpopulationreview.com/country-rankings/personal-savings-rate-by-country

Munkaerő vándorlás: Németországból 2023-ban 83 ezen távoztak. Ez arányaiban duplája a magyarnak.

GyMasa 2024.09.02. 21:04:22

@G. Nagy László:
Dehogynem zavarja!
A baj az, hogy Olafot nem zavarja...
Dehát, itt senki nincs meglepődve, hiszen az az igazi "következmények nélküli ország", ahol Annalena Bareback kijelenthette az inkriminált kijelentését a szavazóihoz való viszonyát illetően, és még ma is az ország külügyminisztere...
Illetve, épp a tegnapi (és, igazából az EU parlamenti választások) választások eredményei is mutatják, hogy az ország népe az nagyon nincs oda a jelenlegi kormányért...
AZ igazság az, hogy az EU parlamentben is, ugyanúgy, mint az utobbi évek EU kormányai esetén is egyértelmű a jobbra tolódás, csak jelenleg még mindenféle koalíciókkal le lehet uralni a jobbos politikusokat.
Persze, Olaf pont a Gyurcsány-féle maszatolást csinálja, azaz a végsőkig, tíz, régen elfehéredett körömmel kapaszkodik bele. És, ahogy nézem az eredmény is az lesz, mint otthon lett.
(azaz, oltári bukás, és egy évtizedes jobbos uralom.)

Bayaz 2024.09.02. 21:20:04

@GyMasa: "Az teljességgel nyílt titok, hogy a CIA minden erejével Orbán megbuktatásán dolgozik, és, ha nem MP az emberük, akkor kicsoda?
Ők nem szoktak úgy kormányokat buktatni, hogy nincs emberük a feladatra."

Nyilván a 'CIA embere' abl a szempontból, hogy őt támogatják.

Viszont azt nem hiszem, hogy ha hatalomra kerülne, a CIA utasításait követné - valószínűleg ha valami csoda folytán nyerne 26'-ban, az csak még inkább meggyőzné arról, hogy ő a legmegfelelőbb ember az ország irányítására, mindent jobban tud mindenkinél és senkire sem kell hallgatnia, és láthatnánk, hogy néz ki egy valódi diktatúra, amikor kirúg mindenkit aki ellentmond neki.

Bayaz 2024.09.02. 21:34:38

@ulpius66: @G. Nagy László: @GyMasa: "Szerintem ez a Magyar gyerek egy nárcisztikus pszichopata őrült!

Nem kreálmánya ő a Fidesznek/a Rogánnak, meg nem CIA kém ő, hanem egy sértett emberke, aki nem bírta elviselni, hogy a neje sokkal, de sokkal sikeresebb nála, és csak be akarta bizonyítani, hogyha akarja van ő is olyan sikeres, mint a volt neje....
"

Pontosan így van.
Ezért is nem fog Magyaron a kormánymédia, amikor ballibsizéssel vádolják meg - mert a 'korrupciózáson' túl abból amit elmond, semmi nem utal rá hogy balliberális lenne.

A vicc az, hogy Magyar Péter lényegében a két lábon járó sztereotípiája a "NER-lovagnak" az arroganciájával, nőbántalmazásával, nyíltan felvállalt korábbi korrupciójával, de az ellenzéki szavazók annyira meg akarják buktatni Orbánt, hogy már az ördöggel is lepaktálnának, ha az eléggé karizmatikus (és Magyar kétségkívül az). Mindaz, amit Orbánban kritizálnak az ellenzékiek, benne megvan tízszeresen - ő már politikai pályája legelejétől kezdve nem hajlandó nyilatkozni őt kritizáló sajtónak (kisétált az ATV-ből is), és a pártját egyszemélyben irányítja.

A CIA nem tudja zsarolni kb. semmivel - már így is kiderült róla elég dolog ahhoz, hogy ha egy átlagos magyar politikus lenne, akkor rég le kéne mondania, és az ellenzéki sajtó eléggé felhergelte az embereket ahhoz, hogy mostanra már ők járnának rosszul (elvesztve a Magyar-rajongó olvasókat), ha hirtelen kritizálni kezdenék a messiást.

GyMasa 2024.09.03. 10:53:45

@Bayaz:
"Nyilván a 'CIA embere' abl a szempontból, hogy őt támogatják."
Igen, pont úgy, mint '22-ben MZP volt.
Csak ő sokkal hamarabb elvérzett, mert ő konkrétan azt hitte, hogy a képességei miatt került helyzetbe, holott vele csak annyi volt a helyzet, hogy az ő neve volt a válasz a sbetében megrendezett CIA-s "Buktassuk már végre meg Orbánt!" projekt kick-off meetingjén, (érzésem szerint olyan 2021 márc-április magasságában) elhangzott, "Van ott felépített emberünk?" kérdésre.
Utána, az egész történelem.
MZP nem volt hajlandó a rendelkezésére bocsátott spin-doctorokat használni, mert azt hitte, ő okosabb náluk.
MP ezt a hibát elkerülte, de ő is elaszbta már. Neki itthon kellett volna maradnia és selejtezni a jelenlegi ellenzéket, legfőképpen Gyurcsányt.
Eddig remek munkát végzett, de ő inkább úgy döntött, hogy kimeny Brüsszelbe. És, ez hiba volt.
Azóta, nekem úgy tűnik, hogy egy cspásra megszűnt a "csapból is ő folyása". Ami kiváló hír, mert eléggé ellenszenves egy alak.
Valszeg a CIA most pánikolva keresi az utódját.
Akit max 6 hónapon belül meg kell találniuk, ha fel akaarják építeni 2026-ra.

"Viszont azt nem hiszem, hogy ha hatalomra kerülne, a CIA utasításait követné"
Már most sem követi a parancsokat, lásd fentebb!

"- valószínűleg ha valami csoda folytán nyerne 26'-ban, az csak még inkább meggyőzné arról, hogy ő a legmegfelelőbb ember az ország irányítására, mindent jobban tud mindenkinél és senkire sem kell hallgatnia, és láthatnánk, hogy néz ki egy valódi diktatúra, amikor kirúg mindenkit aki ellentmond neki."
Ez már megtörtént azzal, hogy "megszavaztatta" a Facebookos követőivel, hogy inkább Brüsszelbe menjen-e?

GyMasa 2024.09.03. 11:12:13

@Bayaz:
"Pontosan így van."
Egyetértek!

"Ezért is nem fog Magyaron a kormánymédia, amikor ballibsizéssel vádolják meg - mert a 'korrupciózáson' túl abból amit elmond, semmi nem utal rá hogy balliberális lenne."
Nekem hányingerem volt tőle, ahogy szaturálták a híreket vele kapcsolatban ad nauseam.
Az a baj, hogy SEMMIT nem mondott, ami balliberális lenne!
Sajnos, NER médiát meg alapból nem nézek, így nem tudom, hogy egy MTV1-2 mit mondott róla, de pl. a HírTV-ben, szerintem jóval az érdemei (fontossága) felett foglalkoztak vele.

"A vicc az, hogy Magyar Péter lényegében a két lábon járó sztereotípiája a "NER-lovagnak"... "
Pontosabban, ő az egyik példánya az Orbánfóbiások képének a NER lovagokról...

"...az arroganciájával,..."
Igen, ez igaz.
"... nőbántalmazásával,..."
Ezzel viszont az a probléma, hogy azzal szemben, hogy a fideszesek azonnal kiszabták a legutóbbi "nőverőt" maguk közül, MP símán megúszta a dolgot, hiszen az össz-ellenzéki szépen kimosdatta belőle, nem kevéssé gyomorforgató "érvekkel"...
Szóval, mintha a nem NER oldalon nagyobb lenne a probléma a kognitív disszonancia miatt..

" nyíltan felvállalt korábbi korrupciójával,..."
Ezt sem látom NER-lovagokra jellemző dolognak.
M.L. nem kérkedik a vagyonával.

" ...de az ellenzéki szavazók annyira meg akarják buktatni Orbánt, hogy már az ördöggel is lepaktálnának, ha az eléggé karizmatikus (és Magyar kétségkívül az). Mindaz, amit Orbánban kritizálnak az ellenzékiek, benne megvan tízszeresen - ő már politikai pályája legelejétől kezdve nem hajlandó nyilatkozni őt kritizáló sajtónak (kisétált az ATV-ből is), és a pártját egyszemélyben irányítja."
Hidd el nekem, az ellenzéki Orbánfóbiások vele (is) rossz lóra tettek...
Ahhoz, hogy érdemi Orbánbuktatás legyen, nem elég egy indigóval másolt, elnagyolt Orbán-másolat, mert az csak az ellenzéket tudja úgy-ahogy maga mögé állítani.
Ahhoz, hogy a mostani kormány bukjon, legalább azokat is maga mögé kellene állítania, akiket Orbán '22-ben pénzzel vett meg, hogy rá szavazzanak.
Ez, viszont azzal nem fog menni, ha azzal kampányol, hogy ezeket az anyagi előnyöket mind elveszi, és helyette lesz majd fele-harmada annyi CSP az adójóváírás helyett, meg 50%-os progresszív adókulcs a 15% egykulcsos helyett.
Ugyanis, akik 1-2millió felett keresnek, azoknak ezek az ötletek nem annyira szimpatikusak, amikor kiszámolják, hogy ezekkel az "igazságos" lépésekkel az ő zsebükből bőven, havonta 500 000 HUF feletti összeget fognak kihúzni a zsebükből.
Már az az összeg sem az, amit ki tudsz gazdálkodni az életmódod visszafogásával.
Tovább csökkenti ezeknek az embereknek a motívációját az is, ha az új kormány ezeket a pénzeket szavazatvásárlásra fogja fordítani...

"A CIA nem tudja zsarolni kb. semmivel..."
Erre semmi szükségük.
Ahogy írtam, az ő feladata nem Orbán lecserélése volt, hanem az ellenzéké.
Azt, szerintem 90%-ban teljesítette.

" - már így is kiderült róla elég dolog ahhoz, hogy ha egy átlagos magyar politikus lenne, akkor rég le kéne mondania, és az ellenzéki sajtó eléggé felhergelte az embereket ahhoz, hogy mostanra már ők járnának rosszul (elvesztve a Magyar-rajongó olvasókat), ha hirtelen kritizálni kezdenék a messiást. "
EZ jellenző az Orbánfóbiásokra, de nagyon.
Rettenetes kognitív disszonanciával küzdenek amiatt, hogy a valóság bizony, szöges ellentétben áll a fejükben tomboló diktatúrával.
Mindent (és bármit IS) megpróbálnak megtenni, hogy ezt csillapítsák, csakhogy mindez kívülről sajnos egy szánalmas vergődésnek látszik...
(javaslom pl. Mérő Vera eléggé sajátságos álláspontját a nőveréses ügyben, vagy a sajtó általános, áldozathibáztatásos hozzáállását Varga Judittal kapcsolaban, aminek a lényege röviden az, hogyha fideszes az áldozat, akkor megérdemelte.)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2024.09.03. 23:22:50

@GyMasa: orbánfóbiás az a te jó édes kurva anyád te elmebeteg fasz!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2024.09.03. 23:32:40

@GyMasa: az megvan te szerencsétlen faszparaszt idióta, hogy aki most szerinted "Orbán fóbiás", előtte meg Gyurcsány fóbiás volt????
Csak mi azóta tovább tanultunk.
Elképesztő mekkora egy elmebeteg idióta vagy!

G. Nagy László 2024.09.03. 23:49:27

@Bayaz:

"az ellenzéki szavazók annyira meg akarják buktatni Orbánt, hogy már az ördöggel is lepaktálnának"

Számomra az a vicc, hogy Magyar Péter a lényeges kérdésekről - migráció, háború, EU-s pénzek, jogállamiság, gender stb - pont ugyanazt mondja, amit a kormány. Ez azt jelenti, hogy a választópolgárok 90%-a lényegében egyetért a kormány irányvonalával, csupán Orbán személyét tartják megosztónak. Innentől miről beszélünk??

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2024.09.04. 12:32:12

@G. Nagy László: Orbánnak ugyanazért tapsikoltok, amiért Gyurcsányt elzavartuk.
Akkor miről beszélünk?

G. Nagy László 2024.09.04. 12:50:58

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nem vall éles elmére és széles tudásra e két embert egy platformra helyezni. Irgalmatlan különbség van a két fickó között, gyakorlatilag minden téren.

GyMasa 2024.09.06. 14:42:00

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Te pl. az vagy, mutatod az összes jelét neki.
Soha, semmiféle érdemi dolgot nem vagy képes hozászólni senkinek a hozzászólásához!
Csak gyalázkodni meg személyeskedni tudsz.
Az meg nem érdekel...
És, azt hiszem, mostanra lett elegem belőled!
Mész te is Brendel matyika, meg az összes pszichopata mellé a voidba.
További sikeres életet kívánok neked!
A legjobbakat!
süti beállítások módosítása