téveszmék

téveszmék

"A kegyelembotrányból az ellenzék profitál"

2024. február 22. - G. Nagy László

partizan_dobrev_1.jpg

 

Szeretem Gulyás Marcit. Igaz ugyan, hogy a politikai, ideológiai, társadalomfilozófiai értékválasztásaival a legkevésbé sem értek egyet, mindazonáltal tisztességesnek és korrektnek tartom. Most, amikor két tüntetés közt vendégül látta a baloldal három vezetőjét, el kell ismernem: őket sem kímélte. Mindannyian megkapták azokat a kínos kérdéseket, melyeket nagyon nem szerettek volna, s melyekre szemmel láthatóan nem is igen voltak felkészülve.

 

DOBREV KLÁRA

 

Elsőként a DK miniszterelnök-jelöltje került sorra. Bevallom: a magam részéről rosszul vagyok ettől a nőtől. Tudom, nem elegáns dolog a fizikai megjelenését boncolgatni, de ha van valami, amiben mélyen hiszek, az az, hogy az ember legfőképp önmagáért felel, s ebbe a külső is szervesen beletartozik. Méltatlan dolog bántani bárkit olyanért, amiről nem tehet. Ám ha valaki jó adottságokkal születik a világra, annál különösen beszédes, ha idő előtt megcsúnyul.

 

dobrev_fiatalon.jpg

FIATALON


dobrev_oregen.jpg

A NEGYVENES ÉVEIBEN

 

Muszáj leszögezni: Dobrev Klára egyáltalán nem vén. Idén ötvenkét esztendős. Nagyon jól ismerem ezt a generációt: a nők jelentős hányada - aki sportol és odafigyel magára - még kifejezetten vonzó, ha már nem is hamvas. Elnézem az árnyékkormány vezetőjének fiatalkori fotóját: igazán szexi csajszi. Hogyan tudta röpke két-három évtized ennyire eltorzítani? Sokan megfogalmazták már: a gyűlölet nem tesz jót. Elcsúfítja az arcot, vékonyítja a szájat és eltünteti a mosolyt. Alapvető igazság, hogy a személyiség hosszútávon markánsan formálja a fizimiskát. Pontosan ezt látjuk - kár ezért az egykor oly helyes leányzóért.

 

Ennél is nagyobb gond az a stílus, amelyet képvisel. Elég pár szót szólnia, az embernek máris feláll a szőr a hátán. Dobrev Klára üzembiztosan hoz szinte minden olyan kommunikációs elemet, amely idegesítő és taszító lehet egy férfi számára. Affektál, folyamatosan túlszínészkedi a helyzetet. Ijesztő látni, hogy hanghordozását, gesztusainak egy részét egy az egyben Fletótól vette át. Fájdalmasan hiányzik belőle az a kedvesség, amelyre férfiként - és választópolgárként - oly annyira vágynánk. Már a rövidre nyírt frizura is mintha arról árulkodna, hogy szakítani kíván a hagyományos nőiesség minden formájával - mindez szerintem végzetes hiba. Meggyőződésem, hogy - bármelyik nemet tekintve - igen kevesen vannak, akik számára vonzó egy olyan nő, aki férfiként próbál viselkedni. 

 

"Mit mond el a pártod elnökéről, hogy ő nem volt kint a pénteki tüntetésen?" - kérdezi Gulyás Marci a beszélgetés vége felé. "Sokat beszélgettünk róla, hogy melyikünk menjen ki, és végül én mentem, ugyanis van egy kilencéves fiúnk, akivel otthon kellett maradni." - Parádés, hogy Klára asszony zsigerből tudja tolni a kamu dumát. A műsorvezető persze nem hagyja annyiban: "Felteszem, hogy azért a bébiszitter költségét ki tudjátok gazdálkodni... Nem beismerő vallomás ez a részéről, hogy teljesen tisztában van vele: az ő személye egy ilyen tüntetésen nem tud elismerést aratni?" Az árnyékkormány feje tesz még egy erőtlen kísérletet, hogy megvédje férjét, ám nincs sok muníciója hozzá. Ahogyan ahhoz sem, hogy bármely nézőnek kedvet csináljon a Demokratikus Koalícióhoz. Egy terjedelmes, félórás interjú során mindössze annyit sikerült megtudnunk, hogy Orbán rendszere gonosz és hogy ők ezerszer jobbak, ezerszer demokratikusabbak, ezerszer szakértőbbek. Gyermekvédelemről - természetesen - szó sem esett.

 

UNGÁR PÉTER

 

Az LMP társelnöke szimpatikus, jóképű, meleg srác. A teljes ellenzék egyik legértelmesebb, legműveltebb tagja - talán ebből is fakad, hogy az utóbbi időben már erősen szembemegy a többiekkel. Az LMP hosszú évek óta a legkulturáltabb és legkonstruktívabb ellenzéki párt; parlamenti felszólalásaik üdítően hatnak a szocialisták, a jobbikosok és a DK-sok minősíthetetlen hőbörgései mellett. Ungár Péter személyében is hidat képez a két oldal között, s nem csupán édesanyja, Schmidt Mária révén, de rendszeresen szerepel együtt kormánypárti politikusokkal és megmondóemberekkel, velük higgadt, érett vitákat folytatva. Erre egyedül ő képes az ellenzéki térfélen. Jómagam nem sok mindenben értek egyet vele, ám ha holnap reggel úgy ébrednék, hogy Ungár Péter az ország miniszterelnöke, egy percig nem aggódnék a hazáért.

 

A három interjú közül ez az egy, amely tartalmas, nem üres szájtépés. A témát az LMP jelöltjei adják; a köztársasági elnöki pozícióba Hack Pétert javasolják, Budapest főpolgármesterének pedig Vitézy Dávidot szeretnék. (A magam részéről mindkettőt elfogadhatónak tartom.) Intellektuális tekintetben a teljes másfél órás adás csúcspontja, ahogyan Ungár Péter elmagyarázza Gulyás Marcinak a liberális attitűd lényegét: nem számít, hogy Hack Péter a saját értékrendje szerint miként vélekedik egyes kérdésekről, ha egyébként képes fellépni az alkotmányosság őreként. Példaértékű, ahogyan Ungár ki tud lépni a szekértábor-logikából, és valódi értékek mentén képes politizálni. Ez az attitűd még a kormányoldalon is ritka, az ellenzékben pedig abszolút egyedülálló.

 

DONÁTH ANNA

 

Az alkalmatlan Fegyőr és a jelentéktelen Gelencsér után a Momentum végre megtalálta a maga adu ászát Donáth Anna személyében. S bár simán lehet, hogy házon belül ő a legpengébb elme, az egyszeri néző biztosan nem volt elájulva a Partizánban nyújtott intellektuális teljesítményétől. Amire mindenki emlékezni fog: annyira beleszerelmesedett "a nap végén" szófordulatba, hogy fél óra alatt képes volt tucatszor alkalmazni - a kommentelők ízekre is szedték miatta. Még szegény Lipcsei Peti is aggódhatott, hogy megdöntik legendás rekordját, mikor is a Porto csapatába igazolva interjút adott, s négy perc alatt tizenötször használta a "mindenféleképpen" töltelékszót... Érdemes tisztán látni: az önreflexió minimuma az, hogy halljuk a saját mondatainkat, s azonnal a fékre lépünk, ha azt érezzük, kezd röhejesen egysíkúvá válni a beszédünk. Egy focistától persze elnézhető e kontrollálatlan ösztönösség - ő alapvetően a lábából él. Egy politikus esetében azonban végzetes hiba, ha képtelen kordában tartani a saját kommunikációját.

 

Tartalmi tekintetben Donáth Annától sem tudtunk meg sok újat, talán csak szégyentelensége az, ami említést érdemel: "Ha a rendszerre hatással akarunk lenni törvényi úton, mert a politikus, a megválasztott képviselő ugyebár törvényalkotó is, ha erre bármilyen szinten hatással akarunk lenni, ahhoz Európán keresztül vezet az út." Számomra döbbenetes, hogy egy politikus nem csupán ilyen álláspontot képvisel, de ezt nyíltan fel is vállalja. Mit jelent ez magyarra lefordítva? Tudjuk, hogy a magyar választók többsége nem a mi elképzeléseinket támogatja. De minket ez nem érdekel, mi az EU erejével keresztülverjük, amit csak akarunk... Volt idő, amikor ezt az attitűdöt egyszerűen csak hazaárulónak nevezték. Ma ezt büszkén ki lehet trombitálni.

 

A Momentum elnöke bevallotta azt is, hogy a DK-val való cicaharca csupán üres marketingfogás, amely a szavazatmaximalizálást igyekszik szolgálni. Nincs mögötte semmiféle elhatárolódás; pontosan tudja, és felvállalja, hogy egy esetleges ellenzéki győzelem esetén Gyurcsányékkal kéne együtt kormányozniuk. Ami még ennél is kínosabb: Donáth Anna képtelen megválaszolni azt az egyszerű kérdést, hogy miben más a két párt ideológiája, társadalomfilozófiája. "Mi az igazi probléma a DK és a Momentum között? Mert ahogy te is mondtad, tartalmilag nincsenek hatalmas különbségek közöttetek." - Gulyás Marci felvetésére hebegés-habogás, mellébeszélés a válasz, ám a műsorvezető nem hagyja annyiban: "Van súlyos társadalompolitikai különbség igazából köztetek? Nem beszédes az, hogy most egyet sem tudtál hirtelen megnevezni?" Rém kínos, hogy Annácska valami jelentéktelen, XV. kerületi kilakoltatási üggyel próbálja megvilágítani a Momentum és a Demokratikus Koalíció közti filozófiai differenciát. Egy valamirevaló, felkészült politikus ilyenkor képes megfogalmazni pár mondatot pártjának adópolitikájáról, szociálpolitikájáról, bevándorláspolitikájáról. Nyilván kellemetlen, ha igaz, amit Marci sejtet, hogy nincs érdemi eltérés a két szervezet között. Az is cinkes, ha van ilyen, de a külföldi szponzorok miatt ezekről nem beszélhet az ember. Ám a leginkább zsenáns az, ha egy pártvezetőnek halvány fogalma sincsen, mit is képvisel valójában, és most leginkább ez a kép alakulhatott ki a nézőkben.

 

 ***

 

Múlt pénteken ötvenezres tömeg gyűlt össze a Hősök terén a civil influenszerek által szervezett tüntetésen. Elég nyilvánvaló, hogy a kormányzattal szemben komoly ellentábor áll. Az is érthető, hogy az ellenzék politikusai pióca módjára tapadnának e sokaságra, megpróbálva elcsábítani a tiltakozókat, s magukhoz becsatornázni a felháborodás minden szenvedélyét. A Partizán videójának kommentszekcióját olvasva az a benyomásom, hogy ez meddő és reménytelen próbálkozás. "Elképesztően elszomorító a pénteki energiák megtapasztalása után újra ezeket az embereket hallgatni mint lehetséges politikai alternatívák... Letaglózó élmény újra visszatérni a valóságba. Szomorú vagyok." - írja egy hozzászóló. Másikuk: "Új szelek fújnak, új arcok kellenek, egyébként ez így nem fog menni." Évek óta másról sem papolok, mint hogy először az ellenzéket kéne leváltani, s csak azután jöhet szóba a kormányváltás gondolata. Szemmel láthatóan egyre többen vannak, akik kezdik megérteni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr1618335833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.22. 20:22:53

@alöksz róz: most mondom hogy élőben vertem szét az asztalt.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.22. 20:24:44

@G. Nagy László:

lacika ezt hogy kell értelmezni, segíts, milyen demokratikus ez is
ne menekülj el gyáván mindig a vita elől:

444.hu/2024/02/22/felfuggesztik-a-kuriai-dontesek-cimu-folyoirat-kiadasat-amig-ki-nem-derul-hogy-kerulhetett-bele-a-kegyelmi-botranyt-kirobbanto-itelet?fbclid=IwAR0JZY8cBsK_9wWIdG_ZDUp0t3LCx7Nk0LInWTkv0j2PEBeXHdyEzdwKZIY

"a megafonosok jó arcok". hát te tényleg szellemi fogyatékos vagy b+

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.22. 20:31:22

@G. Nagy László: én akkor nevettem fel mikor, nem akartam elhinni, hogy lehet valaki ennyire ostoba hogy a (kádári) jézusos szőllősgazdát a kapitalizmus dicső előőrsének tartsa :)
azután is hogy elmagyaráztuk 8-an 15x.

elképesztően színvonaltalan, fogalmatlan semmirekellő vagy, persze hogy rá vagy szorulva a megafonos gyengeeméjú haverokra, bohár danikával az élen. anélkül nem lehetne alicante.
persze hogy nem tudsz vitatkozni te hitvány troll darab szar.

nincs eszed vitatkozni, így rá vagy szorulva az aljasságra. kényszerpálya a retardáltaknak ha életben akarnak maradni. te hazaáruló t*kony.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.22. 20:37:00

@Boldeone2: madarat tolláról. azt hiszed különb? nekem kikaparnák otthon a szemem ha becstelen lennék, persze nemcsak belső tartás, becsület, méltóság van ám ott, hanem ész, amivel ezt fel lehet fogni.

a prolinak nincs becsülete, nincs gerince, nincs tudása. csak mint egy állat vegetálgat jobb esetben valami kezdetleges civilizációs légkörben, az állat is törödik pl a gyerekeivel, ez a funkció még meg lehet a prolinál is.
Az hogy tömegével jönnek ki oktalan prolik az egyetemekről egy dolog.
meg a másik dolog a régi foximaxi tanszékek álértelmiségei. ezért is mondom, lacikából még az értettségit se nézem ki, annyira gyermeteg és gyengeelméjű.

alöksz róz 2024.02.22. 20:37:09

@Tesz vesz XVI.: "most mondom hogy élőben vertem szét az asztalt" - á, szóval ezt kell csinálni a kultúrközösségekben

és nem fájdult meg a kiskezed?

G. Nagy László 2024.02.22. 20:40:05

@Boldeone2:

"Te nem érzed azt, hogy hozzád képest túl jó nő a feleséged?"

Nem a feleségem, még nem vettem el, őrzöm a függetlenségemet :) De 27 éve együtt vagyunk, épp most volt az évfordulónk. Természetesen igazad van: sokkal jobb nő, mint amilyen pasi vagyok. Soha nem is volt csúnya nőm, egyszerűen nem hoznak tűzbe.

"Nem érzed azt, hogy, szebb feleséget kaptál, mint amilyet megérdemeltél?"

Ilyen értelemben már nem jó a felvetés. Nagyon jó képet ápolok magamról. Kifejezetten értelmes és művelt vagyok, nagyszerűen bánok az emberekkel, köztük a gyerekeimmel és a nőkkel is. Ráadásul jómódú is vagyok - hazai szinten legalábbis. Őszintén azt gondolom, hogy a legszebb nőket is megérdemlem.

"G. Fodor szebb feleséget kapott magának, mint amilyet megérdemel"

G. Fodor felesége egy átlagos csajszi, de nem ez a lényeg. Ennél sokkal fontosabb a gondolkodásmód, amit képviselsz. Minden létező alkalommal megjelenik az értékrendedben a baloldali elem, a gyengék istápolása, a leszakadók segítése, az egyenlőség megteremtésének vágya. És most itt, amikor egy kifejezetten hátrányos helyzetű fickóról van szó, nemhogy jó baloldaliként örülnél, annak, hogy képes magának párt találni, hanem épp ellenkezőleg: átmész szélsőjobbra, szinte rögzített kasztokban gondolkodva. Ez nem csupán visszatetsző, de a logikát is nélkülözi, sőt megkérdőjelezi mindazt a jó szándékot, amelyet egyébként mutatsz.

"Kemény voltam, tudom"

Nem, dehogy, ezek abszolút beleférnek. Nincsenek tabutémák, nem bántódom meg semmin.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.22. 20:41:53

@Boldeone2: lásd a hisztijét a diet coke miatt. egy gyengeelméjű gyerek, aki szellemi fejlődésben megállt a 8-12 évesek értelmi szintjén kb, orbána az apuka, a félisten, akinek létét, anyagi biztonságát köszönheti, a trollfunkció megy csak, hosszabb szövegek olvasása már nem annyira megy, de ő szereti irogatni a szemetet, olyan tipikus félművelt de inkább teljesen műveletlen darab szar
még a tini aleksz is kezdi már kinőni.

G. Nagy László 2024.02.22. 20:45:55

@Tesz vesz XVI.:

"nekem kikaparnák otthon a szemem ha becstelen lennék"

Akkor kérlek, mutasd meg az asszonynak azt a kommentedet, amelyben megszavazod nekem a nyaktilót. Azt fogja mondani rá, hogy szeretem ezt a végtelenül tisztességes fickót? Aligha.

Én ezt a mentalitást eddig csak Hitlernél és a náciknál láttam. Meg persze a fanatikus muszlimoknál. Gyilkolni akarnak, s meggyőződésük, hogy ez nemes tett.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.22. 20:46:03

@alöksz róz:

kultúrtársaságban miért kéne ezt csinálni?
embert rakjatok elém, és ne hazug és hitvány szemetet.

te biztos fel se fogod mikor hazudnak szemközt neked, vagy olyan korrupt vagy hogy nem is zavar? még a személyiséged se alakult ki, de engem akarnál kioktatni hogy kell pszichopatákkal, meg hazaáruló darab szarokkal viselkedni?

sokszor hozom fel Petőfit, szerinted ő nem volt értelmiségi? Bem maga mellett tartotta, valszeg maga ment a csatába nem pedig egy ágyú találta el.
ja és az Aradi 13 is háborúpárti volt.

Bayaz 2024.02.22. 20:59:15

@G. Nagy László: "Én ezt a mentalitást eddig csak Hitlernél és a náciknál láttam. Meg persze a fanatikus muszlimoknál. Gyilkolni akarnak, s meggyőződésük, hogy ez nemes tett."

Amit tesz-vesz képvisel az tipikus bolsevik-jakobinus attitűd.

Az egy dolog hogy el akarja kobozni a (szerinte) nem tisztes módon szerzett vagyont, de ő azoktól is elvenné akik szimplán Fidesz-támogatók anélkül, hogy bármiféle pénzt kapnának érte (legalábbis úgy tudom téged nem fizetnek).

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.22. 21:00:59

@G. Nagy László: már megint jön hogy téged mindenki bánt lacika. ez a nárcisztikus pszichopata ömlengés megint gusztustalan, hogy sajnáltatni akarod magad mert téged igazságtalanul bántanak!
pedig te semmiről se tehetsz, amikor gátlástalanul hazudsz, az csak a véletlen műve! amikor hitványkodsz, mert menekülsz a vitában, az csak balszerencse, amikor érdemben kéne írni, és tart még a meccs, de azt mindenképp be kell írnod röhögve hogy sajnos nem tudsz vitázni, mert még focit nézel - az meg pech! tart még a meccs lacika? kb 2 éve írtad de azóta is elfelejtettél reagálni te rakás szar. hogy értelmes nő veled hogy állhat szóba az valóban rejtély, dehát a "szeretnivaló szociopaták" ilyenek, és nem is tudjuk a párodbak mennyi esze van valójában.

az ostobák azért ostobák, mert fogalmuk nincs róla: ki az igazán értelmes, Grundiggal is gusztustalan vagy, pedig a lába nyomát se vagy méltó érinteni.
annyira vagy hozzá buta, mint az egyetemi professzorhoz a drogos-bolond analfabéta, de te a szádat jártatod teli pofával te korcs.

tudják otthon hogy halálbüntetés párti vagyok.

tudod Görgey Artúrtól se vált el a felesége miután felkötötte Zichy Ödönt. ez az amiről neked fogalmad nincs, a magyar kultúránkról, a polgári öntudatról.

egy elvtelen proliként már az csoda, hogy összetett mondatokat le tudsz írni lacika, én vagyok a hülye hogy értelmes kommunikációt, érett gondolatokat, becsületes tartást várok egy fideszes-szavazótól.

Wildhunt 2024.02.22. 21:03:18

@G. Nagy László: a Facebook oldaladon a legtöbb kép arányaiban MZP-ről van...

Bayaz 2024.02.22. 21:04:32

@Bayaz: @G. Nagy László: de kissé megértem honnan jön ez, engem is felbasz hogy tizmilliárdokat költenek Megafonosokhoz hasonló ócska propagandistákra közpénzből még akkor is, ha a ballibek tizszer ennyit szórtak el értelmetlen segélyezésre.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.22. 21:08:29

@Bayaz: ne hazudj, vagy próbálj kicsit jobban koncentrálni, ha megerőlteted magad hülyegyerek, akkor képes lehetsz rá.

" a (szerinte) nem tisztes módon szerzett vagyont"

ja mert akkor tisztességesen szerezte lölö, meg tiborc, meg gyurcsány a vagyonát te idióta?
de mehetünk a hungarokamionig meg az otp-ig is ám. ott nincs szerinted közpénz gyermekem?
hány éves vagy királylány? eddig mi a f** ról gondolkoztál, ha nem ezen? mit nem tudsz még?

"de ő azoktól is elvenné akik szimplán Fidesz-támogatók anélkül, hogy bármiféle pénzt kapnának érte (legalábbis úgy tudom téged nem fizetnek)." "

többször kifejtettük itt, hogy miért biztos hogy pénzelik lacikát, kifejtsük megint a multikulti ellenzését a multikulti támogatásáig ami mindig hogyhogynem egybevág a filippinókkal? meg a többi propagandát? az index-címlapot?

ha önmagában nem lenne korrupt lacika, hanem csak síkhülye, akkor miért ez a magabiztos hazudozás állandóan? miért támogatja a megafonosokat?

nyugodj meg gyermekem, a félhülye nyugger fidesz-szavazóktól akik teljesen retardáltak de nem csináltak semmilyen korrupciót, azoktól nem koboznám el a vagyonát.
remélem most már tudsz aludni este.

G. Nagy László 2024.02.22. 21:18:36

@Bayaz:

"legalábbis úgy tudom téged nem fizetnek"

Persze hogy nem. Amit én képviselek, az egyik oldalnak sem fekszik igazán.

alöksz róz 2024.02.22. 21:25:45

@Bayaz: "Az egy dolog hogy el akarja kobozni a (szerinte) nem tisztes módon szerzett vagyont" - az teljesen jogos és erkölcsös is lenne.
támogatandó.
sőt inkább követelendő. rendet kell már rakni.

nemcsak ebben, hanem a bármit megtehetek, mert ezésez vagyok (vagy a rokona, iskolatársa, stb) is büntetni. ez is korrupció.

Glokta 2024.02.22. 21:37:41

@Wildhunt: nem tudom, mi köze van az 'LMBTQ-felvilágosítás' megtiltásának a pedofiliához (mármint tudom hogyan kötötte a kettőt össze a Fidesz, csak nincs sok közük egymáshoz)...

Mindenesetre azt megdöbbentő látni, mennyivel kulturáltabb vita folyt a kommentszekcióban akkoriban (és ugye ez mindössze két éve volt!).
Tesz-vesz spammelése sokat rontott a helyzeten, de úgy érzem a kommentelők stílusa még tőle eltekintve is igen mélyre süllyedt.

Wildhunt 2024.02.22. 21:56:50

@Glokta: valahogy az elmúlt alkalmakkor mindig férfiak rontottak meg kisfiúkat.

Wildhunt 2024.02.22. 21:57:45

@Glokta: majd mindig tanárok/nevelők.

alöksz róz 2024.02.22. 22:00:54

@Tesz vesz XVI.: "sokszor hozom fel Petőfit" - gondolom mert a modern petőfinek szeretnéd látni magad

de petőfi egy kicsit komolyabb figura volt, nem a kommentmezőben emberkedett, és nagyobb tettet is véghez vitt egy asztalláb kitörésénél :-)

alöksz róz 2024.02.22. 22:02:26

@Glokta: "nincs sok közük egymáshoz" - mert ki foglalkozik az lmbtp-felvilágosítással

G. Nagy László 2024.02.23. 00:14:03

@grundigg: Mi az üzeneted?

Mert ez a hírcsokor azt képet festi, mintha a pedofilok nagy része pedagógus lenne. És persze lehet, hogy a tanárok közt több a gyerekmolesztáló, mint a géplakatosok, vagy épp a bányamérnökök közt, ám attól még méltatlanság volna az elsöprő többséget adó többi tanárral szemben, akik ugyanúgy megvetik a pedofíliát, mint te, vagy én.

Ugyanez a helyzet a melegekkel, vagy épp a heterókkal kapcsolatban. Halvány fogalmam sincs, hogy a homoszexuálisok közt nagyobb részarányt képviselnek-e a pedofilok, mint a heterók között. Érdekes adat volna, s ha tudsz ilyen kutatásról, mellékeld, kérlek. De nem több, mint érdekesség. Csupán egyetlen dolog számít: a tett, a tényleges cselekedet. Totál mindegy, hogy az illető mivel foglalkozik, honnan származik, mi a vallása, milyenek a hajlamai. Az sem számít, ha a Jóisten kibaszott vele, és a lelkébe ültette a kisgyerekek iránti vágyat. A lényeg az, hogy mit tesz az illető.

Wildhunt 2024.02.23. 02:56:07

@grundigg: mindenfélét. Pont ezért visítottatok pár éve.

Wildhunt 2024.02.23. 02:57:49

@G. Nagy László: te olvasod a saját posztjaidat?

Wildhunt 2024.02.23. 04:58:28

@grundigg: felteszem a következő tüncikén ezeket is felhozzátok, és követelitek példás büntetésüket, kegyelem lehetősége nélkül?
Vagy csak megint segget csináltál a szádból?

baalint1 2024.02.23. 06:15:19

@G. Nagy László:
Eléggé torz kép a legtöbb ember fejében arról, hogy milyen magassághoz hány kg ideális, a normál BMI közepén ha valaki nem izmos, az simán elhízott tzs alapján.

A te tömegeddel kimondottan izmosnak kellene legyél hogy alacsony legyen a testzsírod, de a képek alapján nem ez jön le.

baalint1 2024.02.23. 06:18:55

@G. Nagy László:
Mondhatnám, hogy nem zavar-e, hogy rendszeresen tényszerűen hazugságokkal, kitalációkkal kampányolnak, pl. most ami hirtelen eszembe jut, hogy random kitalálták hasra csapva, hogy a csaj akit Azariah dugott, kiskorú, de kb. ez megy mindig, bedobnak valamit amire semmi alapjuk, vagy ők is tudják hogy kamu, és tényként adják elő. De szerintem nem zavar, az elmúlt időszakban te is pontosan ezt csinálod.

baalint1 2024.02.23. 06:24:29

Amúgy ami a kinézetet illeti, van egy hozzád hasonló korú férfi ismerősöm, aki mintapéldánya lehetne annak, amikor valaki tényleg tesz azért hogy karban tartsa magát. Én nem fogok annyi idősen úgy kinézni mint ő, de én veled szemben nem is pofázok róla, hogy ennek elsődleges prioritásnak kell lennie (én élvezetből sportolok).

Nos, a csávóra azt mondanád 45 max., rendszeresen sportol, főleg MTB, de mást is, és ami érdekesseg, hpgy festve van a haja, hogy ne nézzen ki őszülőnek, az hogy nem hiányos kicsit sem a haja, azért nemctudom hogy tett-e valamit. Nos, ő 10-essel könnyebb nálad hasonló magassággal, és ránézésre izmosabb.

Wildhunt 2024.02.23. 07:15:47

@grundigg: szóval rendes szokásod szerint segget csináltál a szádból. Nem lep meg.

G. Nagy László 2024.02.23. 07:45:49

@Wildhunt:

"te olvasod a saját posztjaidat?"

Mit vétettem?

G. Nagy László 2024.02.23. 08:06:10

@baalint1:

"Nos, ő 10-essel könnyebb nálad hasonló magassággal, és ránézésre izmosabb."

Egészen biztosan bitang szálkás a fickó - van ilyen, irigylem is érte. Levetkőzve egész biztosan jobban mutat nálam. De azt kétlem, hogy pólóban, vagy ingben valami hihetetlenül izmosnak tűnne. 184 centi magassággal, 75 kilóval egyszerűen csak vékonynak tűnik az ember felöltözve. Nézd meg Szoboszlai Dominiket! 187 centi magasságához 74 kiló társul. Egyetlen nő sem rugdosná ki az ágyából a teste miatt, de határozottan elférne rá még tíz kiló izomzat. Ami engem illet: 80 kilónál könnyebb nem szeretnék lenni. Az egy olyan optimumpont, ahol már nincs rajtam egy deka felesleg sem, de izomból még nem veszítettem. (Egyébként halvány fogalmam sincs továbbra sem, miféle képeket láttál rólam. Ez a "pocakosodó" jelző egyáltalán nem fedi a valóságot. A harmincas éveimben sokat dolgoztam, akkoriban lehetett szar fotókat készíteni rólam. De manapság abszolút vállalhatóan nézek ki. Már csak a diétát kéne komolyabban vennem...)

Boldeone2 2024.02.23. 10:39:28

@G. Nagy László: A legnagyobb probléma maga Orbán Viktor, aki "a nemzeti egység helyreállításról" beszél, majd rögtön utána előveszi a goebbelsi propagnda eszközeit, az ideológai vezérmotívumokat:

- "genderpropaganda" volt ilyen valamikor az iskolákban? Leginkább soha! A gyermeket Orbán- rendszer pedofiljei és nemtörődöm kormánypolitika veszélyeztetik legjobban

- "Migráció", szintén egy régi vándortéma...Ki engedett el 1200 emberkereskedőt, ki nem védi a határt, csak alibiznek, ebben a témában is...

- "Soros- terv" egy lassan 10 éves dolog, amit Soros többször revidiált azóta, egyébként sem mondott soha semmi kötelezőt

...konzultáció ezt megmutatta. De nagy az ügynökök száma, Soros 2016-ban programot hirdetett. A Soros-terv, leírta, hogy mit kell csinálni...."

Orbán hazudik mint a vízfolyás, szokás szerint.. Mi az, hogy "nagy az ügynökök száma "? Nem magára gondolt ez az idióta?

Orbán egy muszka- ügynökké vált lassan, aki majdbem egy az egyben a putyni narratívát tolja:

" Ez nehéz ügy, Oroszország megtámadta Ukrajnát, de a háború reálpolitikai kérdés. Mikor szabad, mikor nem szabad választani, nehéz ez a mi szakmánkban"

Tehát most vagy egy erkölcstelen pszkchopata, hogy nem látja az erkölcsileg igazolhatót, vagy egy kívülről manipulált nihilista gazember!

Megyek a Szuverenitásvédelmi Hivatalba, és feljelentem ezt a ruszki ügynököt, a fene a zsírját!

Nem kellene tűrni az ügynök- kormányt tovább!

G. Nagy László 2024.02.23. 10:42:49

@Boldeone2: Arra nem válaszoltál, hogy a jelenlegi ellenzékből kit látnál szívesen a miniszterelnöki székben. Továbbra is kíváncsi vagyok!

Wildhunt 2024.02.23. 10:45:03

@G. Nagy László: Olyan miatt magyarázkodsz, amit évekkel ezelőtt már leírtál.

G. Nagy László 2024.02.23. 10:49:46

@Wildhunt: Na várj! Egyrészt: nem magyarázkodom semmiért. Nincs miért magyarázkodnom. Tiszta a lelkiismeretem, s még az álláspontom sem változott semmilyen lényeges kérdésben. Másfelől: évek óta ugyanazokat a gondolatokat ismétlem újra és újra. Tudom: sokaknak már unalmas, de ez van. Ha azt érzem, hogy a helyzet úgy kívánja, leírom százegyedszer is.

G. Nagy László 2024.02.23. 11:43:02

@Boldeone2:

Ja, és a G. Fodor témára sem reflektáltál. Fájó hiányérzetem van.

Boldeone2 2024.02.23. 11:46:24

@G. Nagy László: Ha csak az aktív ellenzéki politikusok közül lehet választani, akkor Karácsony Gergely. A legnépszerűbb, ő képviseli a 21. századi nézeteket, a haladó zöldpolitikát és képes kompromisszumokat kötni, tehát hídat képezni a különböző politikai erők között
Orbán teljes ellentéte, jó ember, mint én! :) Személyes is ismerem, egyébként

A többi " jelölt " kevésbé alkalmas.

Hadházy: nagyon nehéz természet, összeférhetetlen
MZP : túllőtt a célon populizmus terén
Donát Anna: okos, de túl heves vérmérsékletű
Vona Gábor: mostanában egyre jobb, de nem áll mögötte senki
Schiffer: zseniálisan okos, de sajnos teljesen önjáró, önfejű, akaratos. Nem áll mögötte senki. Ő szintén személyes ismerősöm
Becsülöm a tudásáért, de nem értünk egyet már. A lelke mélyén nyugatellenes, gazdaságilag kommunista. Mostanában a szélsőjobbal közös szelet fúj, de Orbánnal is

Karácsony egyértelműen a legjobb választás, az ellenzéki politikusok között, mert ő először ember és csak utána politikus

Boldeone2 2024.02.23. 11:48:41

@G. Nagy László: Ja, és a G. Fodor témára sem reflektáltál. Fájó hiányérzetem van."

- Tedd fel újra a kérdést!

G. Nagy László 2024.02.23. 12:04:32

@Boldeone2:

"Tedd fel újra a kérdést!"

G. Fodor felesége egy átlagos csajszi, de nem ez a lényeg. Ennél sokkal fontosabb a gondolkodásmód, amit képviselsz. Minden létező alkalommal megjelenik az értékrendedben a baloldali elem, a gyengék istápolása, a leszakadók segítése, az egyenlőség megteremtésének vágya. És most itt, amikor egy kifejezetten hátrányos helyzetű fickóról van szó, nemhogy jó baloldaliként örülnél, annak, hogy képes magának párt találni, hanem épp ellenkezőleg: átmész szélsőjobbra, szinte rögzített kasztokban gondolkodva. Ez nem csupán visszatetsző, de a logikát is nélkülözi, sőt megkérdőjelezi mindazt a jó szándékot, amelyet egyébként mutatsz.

Nem érzel bántó ellentmondást az álláspontjaid között? Ha G. Fodor egy átlagos járókelő volna, drukkolna a sikerének a tisztességes baloldali. De mivel fideszes, így nem érdemli meg, hogy használható nője legyen...

G. Nagy László 2024.02.23. 12:07:52

@Boldeone2: Nagyjából egyetértek a listát és a jellemzéseket illetően. Karácsonyt kivéve. Szerintem ő legfeljebb szociológusnak alkalmas, politikusnak semmiképp. Ha Vitézy Dávid elindulna ellenne LMP és Fidesz támogatással, simán nyerné Budapestet. Országos szinten pedig Karigeri labdába sem rúgna. A vidékiek nagyon nem bírják az ilyen tesze-tosza figurákat.

G. Nagy László 2024.02.23. 12:10:00

@Boldeone2: Karácsony mellett egyedül az szól, hogy nem pszichopata. Ritkaság az ő táborában.

Boldeone2 2024.02.23. 12:32:51

@G. Nagy László: Ha G. Fodor egy átlagos járókelő volna, drukkolna a sikerének a tisztességes baloldali. De mivel fideszes, így nem érdemli meg, hogy használható nője legyen..."

- De ő nem egy "átlagos járókelő" , hanem egy valódi rezsimgetzi, aki például azt írta Tóbiás József feleségéről a 888- ban, hogy " maszturbációs segédeszköz" azaz: nem szánalmat érdemel, hanem hogy valaki a kiegyenesítse a púpot a hátán, egy lapáttal!

gyengék istápolása, a leszakadók segítése, az egyenlőség megteremtésének vágya"

- Ez pedig nem " baloldali érték" hanem minden normális ember értékrendjében- oldalaktól függetlenül - benne lehet
G Fodor viszont nem érdemel szánalmat, mert hazugsággal, seggnyalással már százmilliókat keresett!

Mint már mondtam: sem jobb, sem bal- szigorúan! Ez volt a régi LMP programja is. Ez a 21. századi politika alapja!

Karácsony Gergely baloldali zöldprogresszív, viszont alkalmas politikus. Emberséges, szemben Orbánnal. Az országnak már VÉGRE egy "hídemberre " lenne szükség!

Orbán biztos nem az, ebben a mostani politikai közegben Karácsony sem, de Orbán soha sem fog megbékélést hozni!

Boldeone2 2024.02.23. 12:39:18

@G. Nagy László: Ha Vitézy Dávid elindulna ellenne LMP és Fidesz támogatással, simán nyerné Budapestet."

- Ezt azért kétlem! Már most fogadok Karácsony győzelmére. Budapest többsége ellenzéki, sőt, sokan utálják Orbánt

Lehet hogy Gergely hozott rossz döntéseket, de Orbán tízmillárdokat vont el a fővárostól, mert egy getzi!

Bécs költségvetése 10x nagyobb, mert van önkormányati autonómia, a budapesti főpolginak meg gúzsba kötve kellene táncolni...

G. Nagy László 2024.02.23. 12:55:51

@Boldeone2:

Kitértél a válasz elől. Az volt a felvetésed, hogy G. Fodor nem egy férfiszépség, így nem érdemel jobb nőt. Három eset lehetséges, biztosan el tudod magad helyezni valahová.

A) NÁCI ATTITŰD - Mivel szarul néz ki a fickó, nem kéne magánál jobb nővel élnie.
B) BOLSEVIK ATTITŰD - Mivel nem egy táborban vagyunk, semmit nem érdemel, bűnhődnie kell minden módon és minden formában.
C) TISZTESSÉGES ATTITŰD - Ha G. Fodornak vannak bűnei, akkor azokkal kell elszámolnia, s ez sehogyan sem érintheti a magánéletét, amelynek ehhez nem sok köze van.

Baszki, a fenti posztban elég nyíltan leírom, hogy miként látom Dobrev Klárát. De még neki is azt kívánom, hogy Fletó a józanabb napjain rakja meg olyan rendesen, hogy kettéálljon a füle! Miért kívánnám bármelyiküknek, hogy olyan téren szenvedjenek, ahol nincs semmi bűnük???

Boldeone2 2024.02.23. 13:17:50

@G. Nagy László: Én ezt írtam:

"De ő nem egy "átlagos járókelő" , hanem egy valódi rezsimgetzi, aki például azt írta Tóbiás József feleségéről a 888- ban, hogy " maszturbációs segédeszköz" azaz: nem szánalmat érdemel, hanem hogy valaki a kiegyenesítse a púpot a hátán, egy lapáttal!"

De:

1. Nem azért kell bűnhődnie, mert "nem egy táborban vagyunk" hanem mert egy erkölcsileg nulla, jellemtelen ember!

2. A külső a lélek, a belső tükre, ő egy gnóm, akik kizárólag seggnyaló propagndával, közpénzek ellopásával tudta magát " értékesebbé tenni"

3. Legyen boldog a magánéletében, revidiálom magam: ezek megérdemlik egymást, ahogy Rogán Barbara is megérdemli Rogán Antalt...

Legyenek boldogok! Csak előbb töltsék le a büntetéseiket és adják vissza az elsíbolt közpénzeket! Tiszességes vagyok, ugye?

alöksz róz 2024.02.23. 13:24:29

@G. Nagy László: "Ha Vitézy Dávid elindulna ellenne LMP és Fidesz támogatással, simán nyerné Budapestet." - sokkal jobb is lenne, az 100%.

de nem kell ahhoz kifejezett fidesz-támogatás. sőt lehet még rosszabb, ha van. induljon az lmp támogatásával, a fidesz meg ne indítson senkit ellene és maradjon ki a kampányából.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 14:04:02

@G. Nagy László:

tök jó volt bohárnak az a "gegje", amikor hamisított a román momenummal

deák dani meg olyan mintha autista lenne
de olyan sokfélék vagytok, ja, de egy közös, a pénz imádata meg a lehető legprimitívebb hazugságok.

hitvány darab szar vagy

G. Nagy László 2024.02.23. 14:12:04

@alöksz róz:

"de nem kell ahhoz kifejezett fidesz-támogatás. sőt lehet még rosszabb, ha van. induljon az lmp támogatásával, a fidesz meg ne indítson senkit ellene és maradjon ki a kampányából."

Egyetértek. Ez persze lényegét tekintve ugyanaz, csupán formailag lenne más.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 14:13:21

@G. Nagy László:

"Amit én képviselek, az egyik oldalnak sem fekszik igazán."

patológiás már, kóros hazudozó b+

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 14:15:23

@Glokta:

a gyengeelméjű korrupt hazug lacika az internet egyik legnagyobb férge. patológiásan, kórosan hazudozik a szinekúra állásában. mi dolgozó emberek meg türelmetlenek vagyunk.
boldogok a lelki szegény narcopaták.

közlöm veletek, hogy pár magyar generáció életét tönkreb*ssza hogy lacika és a többi korcs megafonos félisten gazdája és sleppje milliárdokat lop el hetente.
de lehet lopni ha a hazug ember közben magyar zászlót lenget, idióták?! életképtelenek a "nemzeti nagytőkések" önálló lábakon idióták! csak a közpénzlopás megy balfaszok.
egy hangfelvétel szerint sok esetben a vidéki fideszeseknek is ki van adva, hogy nem kap a párttól kampánytámogatást, hanem adóforintokból kell összelopnia.

most mond meg nekem, ezután hogy legyek kedves egy fideszes szavazóval:

telex.hu/belfold/2024/02/22/kuriai-dontesek-kiadvany-felfuggesztes-kegyelmi-botrany

ti kurva nagy hazafiak, nem gáz ez a bolsevik tempó? hogy ne legyek mérges hogy magyar genberációk életét is tökreteszik a fideszes férgek a lopásaikkal?
vagy akár véglegesen is tönkreteszik az országot a globális éghajlatváltozással?

lacikával nem lehet kommunikálni, ahogy a megafonos haverjaival se, nincsenek azon a civilizációs és értelmi és morális fokon, csak a lopott pénz számít, "fair"right ádámkával is próbálkoztam már komolyan kommunikálni, nem lehet ezek a hitvány férgekkel. nincs moráljuk, nincs tartásuk, nincs becsületük.
lacika már patologiásan kóros hazudozó
most mond meg nekem hogy mennyire hitvány az az ember, aki támadja gyurcsányt, hogy az ahazudik, de orbán és a saját hazugságaira meg csak azt mondja: "hogy azok csak szavak"! ás utána nekiáll bazmeg és van pofája a nárcopatának engem szidni mint egy analfabéta, tanulatlan kőműves. ha ez nem egy féreg, akkor ki?

fent olvastátok az aksigyárak mennyire mérgeznek?
egyszerűen agyhalott az aki elolvassa azt, megérti, megismeri a valóságot, és utána még leszavaz a fideszre.
románia meg más lassan bulgária is megelőz minket életszínvonalban.

az ősközösségekben az ilyeneket agyonverték. azért is tudott kialakulni az egész civilizáció, egy ideje már az ember eltartotta a kisujját, és elfelejtette a természetes szelekciót, elfelejtette "agyonverni" a közösség árulóit. sokan kvázi gyengék lettek és nőiesek. holott a veszély hogy összeroppanjon a civilizáció, a kultúra, nem ért véget. kicsit olyan mint a húsevés, aranyosak az állatok, de le kell ölni őket mértékkel, ha egészségesen akarunk táplálkozni (hagyjuk a vegán propagandát). nem szép dolog kivégezni, bebörtönözni az árulókat, de szükséges, főleg ha rendszerváltást akarunk és nincs túl sok eszközünk rá.

az hogy homo sapiensnek születnek egyesek, még nem jelenti azt hogy teljesértékő ember is lennének.
sajnos nagyon ritka a valódi ész és a bátorság, a gerinc, és ezek hitvány propagadisták, meg rogánék az elkorcsosulást támogatják.

semmi köze ennek a politikai ideológiákhoz.
"úriemberekkel" pedig nem lehet forradalmat csinálni

itt végre van egy nagyon jó riporter, tényleg nincs szükség a nem fideszes "fake news gyár" médiára?:
www.youtube.com/watch?v=wUvtBo5lyoA

vagy annyira agyhalottak vagytok hogy tényleg nem kellett lemondania novákkatinak és vargánal? akkor ellentmondtok orbánnak idióták. kérdés hogy varga a kormány képviselőjeként kérte e a vezetője aláírását, vagy tényleg olyan síkhülye és korrupt, hogy neki elég novák és balog nyomulása? balognak ki szólt amúgy? tényleg az egyház, vagy az orbán családból valaki? mivel nem mondott le balog és le se mondatták a fontosabb posztjairól (lemondott a legjelentéktelenebbről a sok posztja közül) így nekem nagyon gyanús hogy balog talán magasabb helyről kapta az utasítást, és nem a névtelen felelősségeket elkenő reformátusoktól... akik miért is jönnének a képbe? viszont a lévai és orbán győző szál erősebb. egy 2022-es nem nyivános kormányatározat szerint orbán aláírása kellett hogy home office-t engedélyezzenek valakinek. micsoda kontraszt. az úgynevezett 4000-es határozatok közé tartozik – az rtl.hu szerezte meg közérdekű adatigénylés által. milyen kár hogy az origónak meg a pesti srácoknak "nem volt kedve" kikérni.
budaházy szabadonengedéséről kormányülésen beszéltek.

magyar péter kiscserkészünknek csöpp esze lenne, akkor rávenné juditkát hogy nézzen a gyerekei szemébe, és mondja el, hogy ki utasította hogy aláírja novákkati kegyelmét. vagy tényleg olyan ostoba mint amilyennek látszik?

G. Nagy László 2024.02.23. 14:17:03

@Boldeone2:

"Legyen boldog a magánéletében, revidiálom magam: ezek megérdemlik egymást. Tisztességes vagyok, ugye?"

Ez így már korrekt.

Az a helyzet, hogy a világ legtöbb társadalomfilozófiai kérdésében nem értünk egyet. De a jó szándékodat soha nem kérdőjeleztem meg, s ha kell, még veled szemben is megharcolok érte :)

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 14:19:17

@G. Nagy László: "végtelenül tisztességes fickót? Aligha."

kösd már össze az itteni első kommentemmel, hogy mekkora férgek vagytok és hogy miért. és ez csak a jéghegy csúcsa
mit vársz? kitüntetést lacika? prémiumutazást alicantéba?

hány MAGYAR generáció életét b*sszátok még szét te kib*szott, kivakart éjjeli lámpás korcs!
az minimum amit tőlem itt kapsz. az a csoda hogy mások olyan kellemesen elcseverésznek veled pl ezután is:

@Tesz vesz XVI.:

G. Nagy László 2024.02.23. 14:26:44

@Tesz vesz XVI.: Mit szólt a kedves feleséged, amikor közölted vele, hogy még az ártalmatlan és jelentéktelen tollforgatóknak is halálbüntetést szánsz? Büszke volt rád? :) Hányan vonulunk majd a vérpadra, miután átvetted a hatalmat?

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 14:27:27

@alöksz róz: nem szeretém magam Petőfinek láttatni, ki mondott ilyet csöpike, hogy én Petőfi vagyok?

elmondjam mégegyszer, miért lett felhozva Petőfi? tudod az értelmiségiek kapcsán valahogy szóba jött hogy megérts valamit.
Petőfi nemcsak nemzeti volt, de gazdaságilag baloldali is, remélem azt tudod.

nem asztalláb volt, és ez megint arra volt példa hogy mennyire vagyok fotelhuszár. vágod?

de nyugodtan beleszólhatsz ám a releváns témákba is, hogyha kinőtted már azt hogy "nyugodtan lehet mérgezni a környezetet az aksigyáraknál mert csak", esetleg elmondhatnád a véleményed a gödi kontrollkutról. persze ha épp nem csajokat nézegetsz a neten és kinőtted már a pupertáskort - csak akkor.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 14:28:04

pubertás - mielőtt ebbe is belekötnél b+

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 14:34:27

@Wildhunt:

az a baj hogy olyan buta vagy, hogy nem nagyon tudsz megérteni komplexebb dolgokat, nem bántásból mondom. csak a miheztartás végett.

nem, a következő tüntetésen az influenszerek kiállnak és elmondják hogy a hetero pedofilokkal amúgy minden oké

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 14:58:13

@Boldeone2:

siffer mögött nem áll senki? hogy a fenébe lehetsz már ilyen naív? véletlenül mondja hogy hiba volt belépni a nato-ba meg a több f**ágát?!
melyik volt az az lmp-s akit azzal az indokkal rakott ki a pártból, mert amerikában tanult, tehát CIA-s ügynök.
mindig is a fidesz mozgatta siffert. jó reggelt.
hont andrásnál felismered, siffernél nem?

Hadházy összeférhetetlen mert fellép a korrupció ellen?
MZP azért populista mert mindkét oldalt elszámoltatta? miért nem lényeges dolgokat írsz jellemzésnek? pl hogy a közgáz tudása tudománytalan. mint minden neolib közgazdásznak.

vona gábor unalmas és buta semmitmondó, az hogy az oroszok pénzelték jelentéktelen? az hogy az alapítványa fideszes mintára épült fel, jelentéktelen? ki a fene fizetett oda neki, amiből hakniztatta a csapatát? csak nem közpénz került oda is?
vagy te adakoztál neki?

karácsony az mszp-vel és a fidesszel is nagykolacíót alkotott.
www.youtube.com/watch?v=mj_o4uYIBUg

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 15:01:58

@G. Nagy László:

kivakart proli. te putriból szabadult 60 éves kőműves
de kibaszott buta vagy te

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 15:06:42

@Wildhunt: @G. Nagy László:

zavar van az erőben lacika, annyi esze (még) nincsen hogy összetett mondatban kifejtse, (vagy csak gépelni nem tud?) de azért érzékeli a bajt mint az őzike a lámpák előtt.

mi lesz veled ha a fideszes csürhe nem fog már követni annyi multikulti kanyart tettél be? lehet még a végén a sajátjaid fognak agyonverni te kóros, korrupt hazudozó :)

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 15:13:03

@G. Nagy László:

első körben meg kell vizsgálni egy rendszerváltás esetén hogy mennyit loptál.
nyugodj már meg, értelmes ember tudja mekkora férgek vagytok.

kimaradt ez a komment lacika elvtárs?:
kösd már össze az itteni első kommentemmel, hogy mekkora férgek vagytok és hogy miért. és ez csak a jéghegy csúcsa
mit vársz? kitüntetést lacika? prémiumutazást alicantéba?

hány MAGYAR generáció életét b*sszátok még szét te kib*szott, kivakart éjjeli lámpás korcs!
az minimum amit tőlem itt kapsz. az a csoda hogy mások olyan kellemesen elcseverésznek veled pl ezután is:

a környezetszennyezést a "7-es hazafi" még nem ítéli el meg az ország szétlopását, az már csak a 8-as?

ha nem vagy képes fejlődni, akkor töröld a blogodat te hitvány, hazug, szellemi fogyatékos propagandista.

"Úgy pöfögte a gyár a belélegezve vetélést vagy a magzat rendellenes fejlődését okozó anyagokat, mintha friss tavaszi levegő lenne:

⚫️ a szén-dioxid mennyisége a 2018-as évhez képest a hétszeresére nőtt;
⚫️ a belélegezve vetélést vagy a magzat rendellenes fejlődését okozó N-metil-2-pirrolidonból 2019 és 2022 között 88 tonna került a levegőbe;
⚫️ a 2021-es vizsgálatok szerint a munkahelyi levegőben a nikkel és a kobalt megengedett koncentrációja a határértékek tíz- és hússzorosa volt."

telex.hu/belfold/2024/02/20/god-samsung-nyereseg-eletveszely-birsag

A nikkel határértékének kétezerszerese érte a szigetszentmiklósi akkuüzem dolgozóit

444.hu/2024/02/13/a-nikkel-hatarertekenek-ketezerszerese-erte-a-szigetszentmiklosi-akkuuzem-dolgozoit?fbclid=IwAR0YPfCOuhhshKvKvJkiQQ8-Px64aHO-QhSETgZtsW2I80EiGifn8CuJZr4

Rosszul lettek azok a kormányhivatalnokok, akik a bátonyterenyei akkufeldolgozót mentek ellenőrizni

Az ellenőrök bőrkiütésesek lettek, torkuk kaparni, szájuk pedig fájni kezdett az üzemben. Határozatuk szerint az a bűz, ami az akkufeldolgozóból áradt, simán elérheti akár a 21-es út túloldalán álló lakóházakat is.

hvg.hu/gazdasag/20230621_atlatszo_batonyterenye_akkumulatorgyar_rosszul_lettek_a_kormanyhivatalnokok

a környezetvédelem a hazaszeretet legtisztább megnyilvánulása, nem az ha a félhülye haverjaiddal részegen ordított a himnuszt a stadionban, barom.

bárcsak a félisten gazdád tudna róla, hogy mit csinálnak a környezetvédelmi előírásokkal, hogy büntetlenül betemethetik a törvényileg előírt kontrollkutatakat, bárcsak sztálin elvtárs tudna róla, hogy miért jöttek ide az aksigyárak.

alöksz róz 2024.02.23. 15:41:04

@Tesz vesz XVI.: "az minimum amit tőlem itt kapsz. az a csoda hogy mások olyan kellemesen elcseverésznek veled pl ezután is" - az nem csoda
hanem egy természetes dolog
csak téged kell olvasgatni egy kicsit, utánad má kibaszott jófejnek tűnik :-)))

Boldeone2 2024.02.23. 15:50:18

@Tesz vesz XVI.: siffer mögött nem áll senki? hogy a fenébe lehetsz már ilyen naív? véletlenül mondja hogy hiba volt belépni a nato-ba meg a több f**ágát?"

- Schiffert nagyon jól ismerem, illetve ő is engem... Sokat róla tudok mondani. A NATO - ellenzése egyértelműen a nyugatellenes attitűdökből táplálkozik. Ő alapvetően nyugat-, piac- és kapitalizmus- ellenes.

Dolgozott Orbánnak is, pénzért, de nem hinném hogy ő politikailag meg lenne véve, ő alapból ilyen. A lételeme a nárcizmus, ezért hajlandó - ügyek mentén- bárkivel , a Mi Hazánk mozgalommal, de a Orbánnal is összeállni

Ő " így független értelmiségi" szerepet találta ki magának. A való életben egy rendkívül makacs, önjáró, önfejű ember. Sem pártot, sem hálózatot nem tud építeni
Az emberekkel nem tud bánni: lekezelő

Hadházyt már kevésbé ismerem, de azért ismerem: ő nem alkuszik meg senkivel, semmilyen helyzetben. Ez egy persecutornak jó, de közösségépítéshez, pártépítéshez kevés..

Karácsony Gergely a leginkább simulékony, kompromisszumos alkat. A fő hibája a vezetői határozatlanság, amit mások töketlenségnek mondanak...

Boldeone2 2024.02.23. 15:55:40

@G. Nagy László: Az a helyzet, hogy a világ legtöbb társadalomfilozófiai kérdésében nem értünk egyet"

- Soha nem késő megtérni az igaz és erkölcsileg helyes útra! :) Én már azt próbálom járni, de te még messze tévelyegsz!

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 16:02:59

@alöksz róz:

bármit felfogsz abból, amit írok hülyegyerek? vagy sok a betű?
a képregény még izgalmasabb?

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.23. 16:12:48

@Boldeone2:

nem, nincs megvéve, lehet zsarolva van. tényleg ennyi esze legyen hogy PONT MOST, amikor még a svédek finnek is CSATLAKOZNI AKARNAK a NATO-hoz, pont most mondja el hogy rossz ötlet volt csatlakozni a nato-hóz?
pont most amikor felértékelődik minden kis szuverén országnak a nato (kivéve az orosz bábkormány magyarokat)

még véletlenül se a propagadna másodvonalas eszköze, mint vona és hont. véletlen hogy pont azzal a mihaznánkkal áll néha össze, ami a fidesz szatellitpárjta, megmondta a Dave-gyerek is.

és miket tudsz sifferről, aminek bármi jelentősége van?

" ő nem alkuszik meg senkivel, semmilyen helyzetben " mert ki az akivel nem alkudott meg , de ismered?

Boldeone2 2024.02.23. 16:42:45

@Tesz vesz XVI.: és miket tudsz sifferről, aminek bármi jelentősége van?"

- A számlájára nem látok rá, de mint embert jól ismerem, sokat beszélgettem vele személyesen. Ő egy önjáró ember. Nem mindenkit a pénz motivál. Van aki elkötelezett, van akit megfizetnek, van akik meg nárcisztikus, illeve A U B U C tehát együtt is lehet a három

Schiffer valójában mindig is ilyen volt: a lelke mélyén utálta a balliberálisokat, Gyurcsányékat mindig

Hadházit kevésbé ismerem, de nem kompromisszumos természet, amellett hogy a legjobban látja a dolgokat és óriási munkát végez, de nehéz embernek tűnik

GyMasa 2024.02.23. 21:51:29

@baalint1:
Rosszul látod!
Az ellenzéknek ma az az egyetlen reménye a hatalomra kerülésre, ha Orbánnal történik valami.
Azaz inkább szurkolnod kellene, hogy minél egészségtelenebbül nézzen ki...

Boldeone2 2024.02.24. 15:55:01

Sajnos jól gondoltam : ez is csak egy féreg, egy remzsim- méltatlansági...Szánalmas ami itt megy..

telex.hu/belfold/2024/02/23/sulyok-tamas-alkotmanybiro-hajlektalansag-fidesz-elnokjelolt

Boldeone2 2024.02.24. 16:07:08

A másik fontos ügy: ma van Ukrajna lerohanásának második évfordulója, Orbán semmit nem posztolt, óriási a hallgatás..
Még mindig " szlávok egymás közötti ügyeként" tekint az orosz agresszióra, ez az erkölcstelen nihilista?

A Momentum legalább kimegy ma is tünteni, ez becsülendő!

Azt kell látni, hogy itthon is quasi putyinista rendszer épül. Alig volt tiltakozás a "szuverentitásvédelmi törvény" miatt, pedig az putyini mintára jött létre...
Innentől bárkit megbüntethetnek , akire Orbán embere rámutat...

taga20 2024.02.24. 16:22:55

@Tesz vesz XVI.: igazad volt.
laciban és a többi pedofityeszes droidban, semmi szerethető nincs.

Boldeone2 2024.02.24. 17:00:09

@taga20: Valahol nem lehet megnézni a tüntetést, online?

Boldeone2 2024.02.24. 17:05:44

Ennyit találtam:

telex.hu/belfold/2024/02/24/orosz-ukran-haboru-evfordulo-menet-megemlekezes-andrassy-ut

Ruszkik haza! Lehetne még kiabálni: "putyinista gyilkosok"!, vagy: "putyinista Orbán"!, vagy:" Orbán takarodj!"

Orbánt ezért is el kell számoltatni egyszer!

taga20 2024.02.24. 17:46:23

@Boldeone2: internerről hallotál már?

jó dolog:)))

Boldeone2 2024.02.24. 17:56:09

@taga20: Orbán-rezsim ~Putnyin rezsim. Csak Orbán nem ölet...

A szuverenitásvédelmi törvény elég lesz neki...Bárkire rámutathatnak ezután....

taga20 2024.02.24. 18:09:20

@Boldeone2:

nem fog sikerülni a csutigecinek!

kurvasokirodalom van erről.

pl. antigoné

Boldeone2 2024.02.24. 18:18:15

@taga20: Most is zsarnokság és az emberség küzdenek egymással...

Csak az a baj, hogy sokan vannak a zsarnokság oldalán is...Nagy Laci is zsarnokság prókátora...

taga20 2024.02.24. 18:25:52

@Boldeone2: laci egy fasz.

"Most is zsarnokság és az emberség küzdenek egymással.."

ez mi a faszom, te hülye vagy?:)))

Boldeone2 2024.02.24. 18:39:15

@taga20: Kreon: zsarnokság, önkényuralom vs Antigoné: emberség, aki nem hajlandó az embertelenséget elfogadni

alöksz róz 2024.02.24. 18:44:30

@Boldeone2: "Sajnos jól gondoltam : ez is csak egy féreg" - hát igen, tényleg lehetett tudni előre, hogy akárki lesz, ezt fogod gondolni

taga20 2024.02.24. 19:11:48

@alöksz róz: rőzse régen szerettelek, de ma már egy fasz lettél.

hont andrás, sifer, vagy fodorgabi?

u.i.: te egy értelmes ember vagy, de 14 év sok idő.

Boldeone2 2024.02.24. 19:12:06

@alöksz róz: Nem éppen! Soha nem mondtam Novák Katalinra- még a botrány után sem, hogy fogy féreg! ( sőt...valójában kicsit szimpatizáltam is vele..)

Ennek az embernek viszont még a szeme sem áll jól! Ha tévedek, akkor majd megkövetem, de most nekem alapból nagyon nem szimpatikus... Lehet mondani előítélet, de ez van...

Boldeone2 2024.02.24. 19:19:54

@alöksz róz: "Kúria szerint ezzel a KTK lényegében kampányidőszakban állami eszközökkel kampányolt a kormánypártok mellett, hiszen az ellenzéket negatív színben feltüntető kampányüzenetet küldött egy állami adatbázis címlistájára. Az Alkotmánybíróság azonban megsemmisítette a Kúria döntését, és kimondta, hogy szerintük ez teljesen belefér, a KTK csak tájékoztatta az embereket a rendkívüli háborús helyzetben"

- Egy mocskos, részrehajló, hazug féreg, aki így belenyúlt a választásokba, mert: mi is volt MZP ellen a kormány legfőbb politikai üzenete? Hogy " háborúba vinné az országot" , ami nyilvánvaló hazugság volt, de vidéken azért hatott

Ha nincs ez a hazug narratíva, akkor talán új 2/3 sincs...

A háború kitörése előtt más volt a közhangulat

Boldeone2 2024.02.24. 19:25:56

Igaz, ez csak közvéleménykutatás, de érdekes:

hvg.hu/itthon/20211027_zavecz_ellenzek_fidesz

24.hu/belfold/2021/11/15/ellenzeki-elovalasztas-idea-intezet-ellenzek-fidesz/

A háborús hazug narratíva Orbán malmára hajtotta a vizet. A társadalom, a szavazók kb 5-10%- a a nem annyira elkötelezett politikailag, őket akarja befolyásolni mindenki, vagyis számít kinél van a százmilliárdos propagnda

Most a Kutyák profitálnak ez ellenzékből-, a Mi Hazánk meg a Fideszből leszakadókból

Billy Hill 2024.02.25. 00:57:24

"Amire mindenki emlékezni fog: annyira beleszerelmesedett "a nap végén" szófordulatba, hogy fél óra alatt képes volt tucatszor alkalmazni - a kommentelők ízekre is szedték miatta."

A nap végén egy fájdalom a seggben az egész magyar politikai tájkép, bocsásd meg a franciámat! A hátralátás mindig 20-20, így ha egy szikla és egy kemény hely közt maradunk is, mindig érdemes a magas utat venni. Obviózus, hogy oda teszed a pénzed, ahol a szád van! Na de hívjuk egy napnak... Később is megköszönheted!

taga20 2024.02.25. 18:29:59

szija laci! erről tuttál? ha a gecigazdád tuttavolna, biztos nem hagyta volna!

u.i.: MINDEN FITYESZES PEDOFIL.

ez van laci.
te is ezeket a moslékokat mentegeted, te szerencsétlen, ostoba fasz!

hvg.hu/itthon/20240225_v_janos_k_endre_bicskei_pedofilbotrany_ki_mit_tudott

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.26. 14:25:30

@Boldeone2:
"Ő egy önjáró ember."

egy önjáró elmebeteg? egy önjáró bolond? ha nem látsz rá a számlájára, akkor miért mondod hogy nem korrupt?
nyilván valami különlegesen erős elmeháborodottság kell ahhoz hogy a nato tagságunkat megkérdőjelezze meg hogy a finn miniszterelnök akkor háborús uszító mint putyin atommal fenyegetőző NÉPIRTÓ rezsimje!
szóval azt mondod hogy bolond? nem jobb egy racionálisan gondolkodó korruptként gondolni rá a propagandát hint néha, mint bolondként?

nézd nagyon naív vagy, látható lacikával való párbeszédeidből, majd nyilván pont neked hiszem el, hogy szerinted siffer is jó ember, aki nem korrupt.

ahhoz képest hogy nem ismered Hadházyt, még a nevét se tudod leírni, de határozottan állást foglaltál korábban és semmivel se tudod alátámasztani, de még mindig ismétled a hülyeséget hogy nem kompromisszumos természet... b+ aki nem lefizethető arra használnád ezt?!
te még azokat se ismersz igazán, akiket ismersz...

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.26. 14:37:12

@taga20: és ez csak a jéghegy csúcsa.

minden fideszes hazaáruló. mégha a többség gondatlanságból is elkövetett hazaáruló

hát lacika szándékosan hazudozik és hitványkodik. direktbe játssza a hazaárulót, aztán patológiásan, állandó jelleggel hazudozik mindenben a hitvány korcs hogy a bőrét, jóhírét mentse, nincsenek erkölcsi érzékei, pszichopata, csak mímeli, mert azt azért tudja mit kell mutatnia magáról a világnak a buta szőllősgazdának.

alöksz róz 2024.02.26. 15:37:30

@Tesz vesz XVI.: "még mindig ismétled a hülyeséget hogy nem kompromisszumos természet" - feszt verekedésbe keveredik

Boldeone2 2024.02.28. 11:05:37

@Tesz vesz XVI.: ahhoz képest hogy nem ismered Hadházyt, még a nevét se tudod leírni, de határozottan állást foglaltál korábban és semmivel se tudod alátámasztani"

KURVA nagy érveid vannak b+ " a nevét sem tudod leírni"... Te nem írtál még el semmit életedben?

A lényege annak amit írtam igaz: Hadházy önjáró, nehéz természetű ember. Ez már kiderült az LMP - ben eltöltött időszaka alatt is

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.02.28. 17:43:16

@Boldeone2: tehát akkor nem a fideszes korrupt lmp-vel volt a baj, hanem Hadházyval, aki

te akkor sallai róbert benedekkel is összeveszett aztán sallai róbert benedek kapott a fidesztől egy jelentős pénzösszeget. Sallai akkor nem nehéz természet? jó reggelt
ismered az lmp etikai bizottságát?

mi derült ki a lmp-s korszakából? meg tudod mondani hogy miért nehéz természetű KONKRÉTAN?
te magad vallottad be hogy nem ismered, igen, ezek valóban "KURVA" nagy érvek.

volt egy ilyen kérdésem: nem kompromisszumos természet... b+ aki nem lefizethető arra használnád ezt?!
vagy csal szajkózod a hülyeséget ész nélkül, amit a korruptak is szajkóznak. jó reggelt.
süti beállítások módosítása