téveszmék

téveszmék

"A balliberális világ nagyszerűen teljesít"

2025. január 14. - G. Nagy László

los-angeles-la-fire.jpg

 

A világ már jó ideje két részre szakadt. Globalistákra és patriótákra. Ha úgy tetszik: ideológiák által fűtöttekre és pragmatikus gondolkodásúakra. Még egyszerűbben: komplett idiótákra és józanokra. Persze, mondhatnánk erre: ez mindig is így volt. Mindig is születtek és éltek köztünk őrültek, elmebetegek. Még az uralkodók és egyéb országvezetők között is akadtak tébolyodottak szép számmal. Csakhogy egészen a 21. század kezdetéig ők voltak a kivételek. Ma már nem ez a helyzet. A posztmodern kor trónra ültette az idiotizmust, mi több: számonkéri a józanságot, amiért nem hajlandó behódolni az őrületnek. Lássuk hát, miként teljesít a balliberális bolondokháza a világ legfényesesebb, nyugati felén!

 

EGYESÜLT ÁLLAMOK

 

Látjuk a képeket, olvassuk a híreket. Döbbenet, ami Kaliforniában zajlik. Tizenhat haláleset, több tízezer ember kitelepítése, sok ezer épület a lángok martaléka, a kár - az előzetes becslések szerint - akár a 150 milliárd dollárt is elérheti. (Csak hogy érzékeljük a nagyságrendet: ez jóval több, mint a három balti állam éves GDP-je együttesen.) Karen Bass, Los Angeles demokrata polgármestere csak széttárja a karját - a maga részéről tehetetlen. A katasztrófa kezdetén a ghánai elnök beiktatásán vett részt - nyilván afrikai gyökerei fontosabbak, mint a fehér amerikaiak élete, vagyona, biztonsága. A helyi tűzoltóságnál is már egy ideje a sokszínűségre került a hangsúly az alkalmasság helyett. A Pride rendezvényeken való részvétel alapkövetelménynek számít, de a különböző LMBTQ témájú és egyéb balos fejtágítókra is egymillió dollárt költöttek 2022 és 2023 között. Kalifornia és Los Angeles számára minden lényeges volt, amit a globalista elit képvisel: az ukránok, a feketék, a szexuális kisebbségek, a hajléktalanok és a drogosok támogatása - egyedül az nem, ami az állam és az önkormányzat valódi feladata: a polgárok védelme. Los Angeles 17,5  millió dollárral csökkentette tűzoltóságának éves költségkeretét, hiszen kellett a pénz a sokkal előrevalóbb, ideológikus célok megvalósítására. Érdemes felidéznük a tavalyi dunai árvizet; a kormány úgy menedzselte a katasztrófavédelmet, hogy öröm volt nézni. Orbán lemondta találkozóit, mert fontosabbnak ítélte a magyarok életét, vagyonát és biztonságát. Ez a különbség a két világlátás között: tűz és víz a kettő.

 

EGYESÜLT KIRÁLYSÁG

 

"A békeidőben elkövetett legnagyobb bűn és eltussolás a brit történelemben." - így fogalmaz Dominic Green, a Wall Street Journal publicistája, amikor a brit gyereklányok migránsok általi sorozatos megerőszakolásáról ír. Mindenki tudott róla. Az érintett önkormányzatok. A rendőrség. És persze a mindenkori brit kormány, legfőképp a jelenlegi miniszterelnők, a munkáspárti Keir Starmer. Ez a borzalom immáron hosszú évtizedek óta tart, az áldozatok száma sok százra tehető, de ez eleddig senkit sem zavart, mert fehér kislányokról volt szó; szegényekről, árvákról, gyermekotthonok lakóiról. A multikulturalizmus bukott modelljének védelme sokkal lényegesebb ideológikus szempont, mint néhány száz kislány élete. Ha ezeket az eseteket kivizsgálták volna - mondják -, az feszültséget keltett volna a különböző együttélő népcsoportok között... Megismétlem, mert ez a baloldali politika lényege: NEM AZ ERŐSZAK A ROSSZ, hanem a rasszizmus, vagy annak látszata. Nem az kelt feszültséget, ha a pakisztáni és bangladesi brutális bűnözők fiatalkorú lányokat erőszakolnak meg. Hanem az, ha többségi társadalom ezt szóvá teszi... Csak emlékeztetnék, mi történt tavaly idehaza, amiből a köztársasági elnök és az igazságügyi miniszter lemondásával járó óriási pedofilbotrány keveredett. Az is nagyon gáz, de micsoda ehhez képest? Óriási a különbség a két világlátás közt: tűz és víz a kettő.

 

NÉMETORSZÁG

 

Berlin, Hamburg, Magdeburg... annyit emlegettük már a migráns-hátterűek örült tombolását és barbár terror-attitűdjét, hogy szinte belefásul az ember. Már nincs karácsony, és nincs szilveszter erőszakhullám, késelés és tömeggyilkosság nélkül. De a német elitet ez sokkal kevésbé zavarja, mint Elon Musk, aki riportot készít az AfD társelnökével. Értjük ezt? Az ország egyik legnépszerűbb pártjával szóba állni, az maga a botrány, az maga a durva beavatkozás Németország belügyeibe. Az senkinek sem bökte a csőrét, hogy a német kormányok immáron hosszú évek óta úgy viselkedtek, úgy komminikáltak és olyan döntéseket hoztak, mintha az Egyesült Államok gyarmati helytartói volnának. De most, hogy új elnököt választottak a tengerentúlon, amelynek stábja - az előző gárdánál jóval szelídebben - kezdi betenni a lábát az ajtórésbe, a német vezetésben rögtön feléled a függetlenség iránt vágy... Átlátszó és beteg egy banda. Nem árt, ha tudjuk: Ma már a migráns-hátterű német választók aránya eléri a 12%-ot, s a kormány a gyorsított honosítás eszközét használja, hogy ezt az értéket minél nagyobbra hízlalja. (Nem mintha a jócskán magasabb szaporodási ráta önmagában nem lenne elég, hogy a közeljövőben kikiáltsák a német kalifátust...) Az elmúlt 10-15 évben Németország az égvilágon mindent megtett, hogy megsemmisítse polgárai kultúráját, jólétét, biztonságát. Őket sem kéne követnünk az önpusztítás szomorú ösvényén.

 

 AUSZTRIA

 

A sógorok tavaly ősszel választottak; az Osztrák Szabadságpárt végzett az élen. Alexander Van der Bellen államfő azonban nem a győztest, hanem a második helyezett Osztrák Néppárt elnökét bízta meg a kormányalakítással. Már ez önmagában világbotrány volna, ha a józanság uralkodna a bolygón. De lépjünk is túl ezen az apróságon, már csak azért is, mert pár hónap huzavona után, január 6-án Herbert Kickl, az FPÖ elnöke végül mégis csak megkapta a lehetőséget a kormánykoalíció felállítására. Több se kellett Brüsszelnek! Az Európai Bizottság azonnal büntetés kiszabását helyezte kilátásba. No nem a Szabadságpárt bevándorlásellenes attitűdje miatt. Mit képzelünk? Nem is békepártisága okán. Hová gondolunk? Még csak nem is a jobboldali adópolitikája miatt. Dehogy. Ausztria túlzott költekezése miatt. Eddig ez valahogy nem volt gond. Most, hogy Kickl alakíthat kormányt, rögtön szemet szúrt az éber brüsszelitáknak. Még kormány sincs, de máris kaptak egy szigorú határidőt: január 21-ig kell bemutatni azt a kidolgozott és szigorú tervet, amely a kiadások csökkentésével garantálja, hogy nem száll el a költségvetési hiány. Vicces ez a balos bűnbanda. Az elmúlt öt év során Franciaország és Olaszország hiánya mindvégig jócskán meghaladta az osztrák értéket. 2024-re vonatkozóan is ezt látjuk. De ez nem számít. Az ő költségvetési hiányuk tetszetős, EU-konform, de legalábbis elnézhető. Csakis a politikai bosszú mozgat mindent, már a látszatra sem adnak.

 

ROMÁNIA

 

Romániában az alkotmánybíróság december 6-án érvénytelenítette az elnökválasztás 2024. november 24-én lebonyolított első fordulóját, és elrendelte a teljes választási folyamat megismétlését, miután a Legfelsőbb Védelmi Tanács (CSAT) megállapította, hogy a legtöbb szavazatot összesítő, az egykori antiszemita és magyarellenes Vasgárdával nyíltan szimpatizáló Calin Georgescu független jelölt kizárólag közösségi platformokon kampányolt, s a TikTok videói terjedését külföldi beavatkozás segítette... Vicces. Mindenki kampányol közösségi platformokon. Az sosem volt titok, hogy a Facebook a globalista tábort tolja. A magyar baloldal kampányfinanszírozási botrányai sem zavarták soha az EU-adminisztrációt. Ez mind tök oké. Csak a TikTok a gáz. Beszarás az egész. Az Orbán-kormányt ezer apró hülyeséggel piszkálják, jogállami hiányosságokra hivatkozva. Mindent háromszor teljesítettünk, amit Brüsszel eleddig kért, de az nem számít. Bezzegrománia a jogállamiság fellegvára még úgy is, ha simán törlik a választási eredményt, csak mert a regnáló hatalomnak nem tetszik a népakarat. Brüsszel pedig egy büdös szót sem szól.

 

***

 

Bevallom, a legkevésbé sem értem a magyar balos szavazókat. A szemük előtt omlik össze, s porlad hamuvá az a világ, amit ők maguk képviselnek. A kommunizmushoz hasonlóan annak kishúga, a balos progresszió is megbukik mindenütt, ahol csak felüti a fejét. Miért gondolják, hogy ugyanezt a velejéig romlott ideológiát lehet jól is működtetni? Miért gondolják, hogy akik ezt a velejéig romlott ideológiát erőltetik és finanszírozzák, azok majd a magyar szponzoráltjaiknak megengedik, hogy kilógjanak a sorból, és ne hajtsák végre az őrület parancsait? Mi jelenleg még el vagyunk kényeztetve, mert az állam ellátja az alapvető feladatait, s a lehetőségeihez mérten megvédi polgárait a természeti katsztrófáktól, a bűnözéstől, az általános agressziótól. Könnyű osztanunk az észt a fotelből, miközben tudjuk, hogy kislányunk biztonságban hazaér az iskolából, sőt az esti edzésről is, hiszen odakint nem járnak szörnyek. Még. De az ég óvjon meg minket a tesze-tosza, nemtörődöm, ideológiáktól vezérelt politikusoktól! Karácsony Gergely jól mintázza a balos vezetőt, s ad is némi ízelítőt abból, mit jelent a totális felelőtlenség. Körülbelül erre a pusztító semmittevésre számíthatnánk egy esetleges kormányváltás esetén. Azután jöhet tűzvész, jöhet utcai erőszak, jöhet a demokrácia teljes felszámolása - aligha védené meg bárki a pórul járt magyar polgárt. Isteni szerencse, hogy a hazai lakosság döntő többsége még nem veszítette el a józan eszét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr918774706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldeone2 2025.01.19. 13:40:07

@valis47: Ukrajna 1991-től független volt, miféle orosz elnyomás? 200 éve meg nem is létezett ukrán nép"

Létezett az! Úgy hívták őket, "kisoroszok". Nagy Katalintól elnyomták őket, de ott vannak Tarasz Sevcsenkó művei, ott leír mindent..

Boldeone2 2025.01.19. 13:45:36

A "jus ad bellum"- ról is irtam már...

Tehát " jog a háborúhoz" , ez szerint is jogszerűtlen háború...Mit akart Putyin Kievben??

Semmilyen kitétele nem teljesült a " jus ad bellumnak "....

Ezért is kell a nemzetközi közösségnek beavatkozni, ha nem akarunk "Mad Max world" világot!

valis47 2025.01.19. 13:46:10

@wigotah224: A harcok tapasztalata épp az, hogy nagyon is van jelentősége a területek birtoklásának, a harcok majdnem állóháború jellegűek. Az a két "megye" (pontosabban 5 "megye" egyes részei) pedig a Krímmel való összeköttetéshez szükséges, a krími híd elleni támadások megmutatták, hogy nem hagyatkozhatnak a hídra, amit 2014 után rohammunkában felépítettek Európa leghosszabb hídjaként.
Ukrajna nyilvánvalóan arra készült, hogy katonai erővel foglalja vissza a Donbászt és a Krímet, ezt Zelenszkij rendeleteiben is rögzítették, mint célt. Az oroszok megvárhatták volna, amíg még jobban megerősíti a nyugat az ukrán hadsereget, a másik lehetőség volt előbb kirobbantani a balhét.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.19. 14:53:27

@Boldeone2: "Oroszország az európai szabadság, a béke és a LIBERALIZMUS ellen is harcol! Mondjuk ki már végre, nem csak Ukrajnáról, hanem MAGUNKRÓL van szó!!" - hát a béke ellen nyilvánvalóan... a másik kettő meg a régi amerikai hülyítés, miszerint akik harcolnak ellenük, azért teszik, mert gyűlölik az ő szabadságjogaikat.
amikor kitört a háború, ugyanez volt a szöveg, oroszország az európai szabadságot támadta meg.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.19. 14:54:27

@Boldeone2: "Ezért is kell a nemzetközi közösségnek beavatkozni, ha nem akarunk "Mad Max world" világot!" - ez viszont jogos

G. Nagy László 2025.01.19. 15:06:59

@Boldeone2:

"Van egy másik különbseg is: az USA csak demokráciát akart teremteni, RU meg területet rabolna."

Ez pont olyan, mint amikor a kommunizmust mosdatjátok a nácizmussal szemben. A kommunisták tök jó fejek voltak, hiszen ők OSZTÁLYALAPON gyilkoltak meg százmillió embert, s nem faji alapon.

Baszki, nem kurva mindegy? Ha valaki azért veri agyba-főbe a gyerekét, hogy embert faragjon belőle, az jobb, mintha csak szimpla alkoholgőzös felindultságból tenné? Egy lófaszt. Pont ugyanolyan aljas mindkettő. Az USA bűneit, amelyeket az elműlt 80 évben elkövetett, egy pillanatra sem menti a cukormázas, hülye duma, hogy ők demokráciát akarnak teremteni. Pont ők... kibaszott arrogáns és hazug banda! Teremtsenek ott demokráciát, ahol nincsenek gazdasági érdekeik, s tegyék ezt fegyverhasználat nélkül.

Wildhunt 2025.01.19. 15:32:47

@Alöksz Róz Unbanned: be akarsz avatkozni? Jelentkezhetsz valamelyik külföldi dandárba boldilivel együtt. Mindenki mást hagyjatok ki belőle.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.19. 15:44:02

@Wildhunt: muhaha.
a hagyjuk h azt csináljanak amit akarnak és a közvetlen háborús beavatkozás között még van egy pár fokozat...
ha nem tudnád.

lac1 2025.01.19. 17:34:25

@Wildhunt:
Nem lesznek az ukránok már olyanok, hogy bárki akarna velük szövetségre lépni.
A hülye lengyelek, mint eddig szinte mindig, megfizetik nemsokára a választásuk árát. Buták, nem tanulnak semmiből.
Ráadásul a "szövetséges"'-nek hitt nyugat a szarban fogja őket hagyni.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.19. 17:39:12

@lac1: "A hülye lengyelek, mint eddig szinte mindig, megfizetik nemsokára a választásuk árát." - te miről beszélsz, kaczynskiék sokkal harciasabbak voltak, mint tuskék.

lac1 2025.01.19. 17:43:39

@Alöksz Róz Unbanned:

Mert azok nem lengyelek? Én a lengyelekről beszéltem és nem a mostani, tolvaj lipppsi tusk-féle kormányról.

Amúgy én arról a választásról beszélek, amikor olyan mellé állnak, vagyis választanak, mint hogy kiforgatják a saját országukat a nyugati jólét és elköteleződés mellett.

lac1 2025.01.19. 18:20:50

@Boldeone2:

Aha, persze, te miért hiszed azt, hogy internet nincs máshoz bekötve, csak hozzád?

Javaslom az iraki nép olajának usa-jenki elrablását végigolvasni, ezt tolvaj-lippppsi nyelven PSA-nak nevezik, termelésmegosztásnak azaz.
BP extracted Iraqi oil worth £15bn after British invasion.htm

A jenki ilyen tolvaj cég a halliburton. A magánhadsereg meg (2007 szeptemberében, blackwater) ok nélkül a tömegbe lőttek Bagdadban, akik az olajmezők kirablásában segédkeztek. Mármint a blackwater zsoldosai.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.19. 18:39:16

@lac1: én meg úgy értettem, hogy most volt náluk nemrég választás, és annak fizetik meg az árát.

lac1 2025.01.19. 18:42:32

@Alöksz Róz Unbanned:

Akár mondhatnám azt is, mert a buzi tusk-ról lehetett tudni jó előre, hogy kitől kapja a 30 ezüstpénzt.

Boldeone2 2025.01.19. 19:30:57

Ki látta ezt?

youtu.be/f2iQfEcO39A?si=zo0XguXf1h1LCfDY

2 nap alatt 2,1 millió megtekintés...Brutál...Az Orbán- rezsimnek vége van. Orbán a létező legcikibb dologgá vált Magyarországon

Boldeone2 2025.01.19. 19:33:51

@lac1: Előtte azért Szaddam Husszein pár százezer kurdot, meg nem kurdot megölt, jól tették hogy beavatkoztak, amely egy 30+ országból álló, nemzetközi koalíció volt...

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.19. 19:41:34

@Boldeone2: lehet.
majka mindig tudta, hogy kell helyezkedni :-)

Boldeone2 2025.01.19. 20:00:45

@G. Nagy László: Pont ugyanolyan aljas mindkettő. Az USA bűneit, amelyeket az elműlt 80 évben elkövetett, egy pillanatra sem menti a cukormázas, hülye duma, hogy ők demokráciát akarnak teremteni. "

- Szerintem nem. Nézd meg mivé vált Nyugatnémetország vagy Keletnémetország a 2 vh után...Európa egyik fele Marshall- segélyt kapott, demokráciát; a másik fele diktatúrát meg lerablást

Az USA a szövetségesünk, olyanok akarunk lenni, mint az USA: gazdag és liberális, vagy inkább Oroszországra hasonlítsunk?

Inkább az "amerikai világbéke", a "demokráciaexport", mint a lator államok tombolása!

Boldeone2 2025.01.19. 20:02:14

@Alöksz Róz Unbanned: Ő is a pénzre megy, egy bosodi bunkó, de ezzel most betalált....Ezzel sokat fog keresni, a szentimentet jól megérezte...

lac1 2025.01.19. 20:49:25

@Boldeone2:

Megint félrebeszélsz, senkit nem érdekelnek, hogy a kurdokkal mi van. Az egy másik topik.
A lényeg, hogy a szarházi tolvaj jenkik a "demokráciára" hivatkozva intézményesítve lopják el mások javait.

De ha már a kurdok legyilkolása, akkor versenyezzünk, mert:

www.youtube.com/watch?v=1T5JRVR53Eo

A büdös kurva véleménye a legyilkolt civilekről. Alább olvasni lehet magyarul:

www.aljazeera.com/opinions/2022/3/25/lets-remember-madeleine-albright-as-who-she-really-was

Boldeone2 2025.01.19. 21:39:40

@lac1: Ez amerikaellenes, arab propagandacikk! A tények azok, hogy a legtöbb iraki a belső polgárháború miatt halt meg, nem az " amerikai" beavatkozás miatt, ami 30+ ország volt
Az USA több milliárd dollárt adott az elmúlt évtizedekben fejlesztésre, anélkül sehol nem lennének. Az olaj sem magától terem, a kitermelés, a vezetékek épitése mind tőkeigényes dolog, tehát kellett a külföldi tőke

Az ország " értelmesebb része" Kurdisztán pedig soha nem látott jólétben és prosperitásban van.

Boldeone2 2025.01.19. 21:48:27

Iránban nincsenek ott az amerikaiak, ott havi kb. 250 dollár az átlagfizetés, Irakban meg havi 550 dollár...Ennyit a kizsákmányolásról...Mindkettő olajország

Boldeone2 2025.01.19. 21:52:54

Amúgy kínai Byd vagy a Catl nem zsákmányolnak ki? Ingyen kapnak állami százmilliárdokat, használják és szennyezik a környezetet, a vizet, a talajt...

Főleg ázsiai munkaerőt alkalmaznak, akkor meg miről beszélünk!?

A tények azok, hogy még mindig a "kizsákmányoló " amerikai cégek fizetik meg a dolgozókat legjobban Magyarországon

G. Nagy László 2025.01.19. 22:17:04

@Boldeone2:

"Inkább az "amerikai világbéke", a "demokráciaexport", mint a lator államok tombolása!"

Inkább a hallásomat veszítsem el, mint a látásomat! Nem lehet az, hogy mindkettő megmarad? Miért csak a szarságokból lehetne válogatni?

Nem mellesleg: ha a világ legdemokratikusabb Amerikája gyarmatosít minket, az mennyivel jobb, mintha a világ legbrutálisabb diktatúrája abszolút békén hagy minket?

Önmagad számára torzítod a világot. Pont a patrióta mozgalom mutatja meg a te elvtársaidnak is, hogy létezik harmadik út. Amikor nem vagy sem gyarmat, sem hódító. Csupán békés, független nemzetállam. Miért nem számolsz ezzel a lehetőséggel? Nem ez a legjobb?

lac1 2025.01.19. 22:19:58

@Boldeone2:

Milyen proppagandacikk? Erre futja a hasbara oktatásból?

Ott a videó is, akkor nézd azt, ugyanarról van szó.

De mindegy is, maradjunk a témánál, a nagy ökölrázásba most majd belepusztulnak a lengyelek, de előtte az ukrán nácik.
vagy cáfolod? látják már már az ukránok szabad szemmel a Kreml hagymakupolás tornyait?
ja, nem is...

lac1 2025.01.19. 22:22:47

@Boldeone2:

Hülyeség. Itt nincsenek kínai megszálló erők megfegyelmezni szükség esetén a helyieket, mint németországban, dél-korában, japánban, stb.

Boldeone2 2025.01.19. 22:25:39

@G. Nagy László: Úgy érzed, hogy bárki gyarmatosítani akar?

Nem az volt a vágyunk, hogy a " nyugathoz" az EU - hoz csatlakozzunk?

Olyan ez mint a házasság: a szabadság bizonyos fokú lemondásával jár, de összességében több ez előnye, mint a hátránya ( már akinek..)

Az Eu - ból is - ha nem tetszik- ki lehet lépni, bár kötve hiszem, hogy az lenne a magyar népakarat...

Lehet lépni egyet a nagy semmibe!

G. Nagy László 2025.01.19. 22:27:09

@Boldeone2: Ami pedig Majka klipjét illeti: a zene nagyon oké, a maszkmester zseniális, de ettől még a téma gagyi és elcsépelt. Én még Zelenszkijről sem tudom elképzelni, hogy mindent a pénzért csinál. Putyinról és Orbánról pláne nem.

A megvásárolt politikusok többsége pont a globalista oldalon található. Ott nincs nemzettudat, nincs küldetés, nincsenek valódi elvek és nemes célok. Nincs felelősség sem. Ott tényleg csak pénz beszél. Egy-egy EU-parlamenti ciklus elég ahhoz, hogy gazdaggá tegye bármelyik képviselót. És ad annyi hatalmat pár száz képviselői státusz, amennyi a Soros-hálózatnak kell. Nem is kell mélyen a zsebükbe nyúlni...

Boldeone2 2025.01.19. 22:28:00

@lac1: De mindegy is, maradjunk a témánál, a nagy ökölrázásba most majd belepusztulnak a lengyelek, de előtte az ukrán nácik.
vagy cáfolod"

- Cáfolom! Az ukránoknak nincs más lehetősége, mint a harc. Lengyelország pedig ugyan jól prosperál!

G. Nagy László 2025.01.19. 22:28:42

@Boldeone2:

"Olyan ez mint a házasság: a szabadság bizonyos fokú lemondásával jár"

Már ez is egy oltári nagy faszság. Egy jó házasság mem jár semmiféle szabadságkorlátozással.

lac1 2025.01.19. 22:30:17

@Boldeone2:

Örömmel olvasom, el kell menni oda élni. Igaz, hogy 9 éves lányokat lehet nemsokára kúrogatni, meg nem lesz a nőknek joguk mondjuk kb. semmihez, de legalább a demokráciaexport elérte a célját.
Ja, csak az olaj kell a jenki fosztogatóknak, amint írtam feljebb.

www.telegraph.co.uk/global-health/women-and-girls/iraq-poised-to-lower-the-age-of-consent-for-girls-to-nine/?fbclid=IwY2xjawGb2cZleHRuA2FlbQIxMAABHUrgoOCw3kojXkVBfpkLrw1u8hK36F5henkYSoju2Jm7TrLR81oipyxkaA_aem_mGfKniNXBaE4WqoXRl__sQ

Boldeone2 2025.01.19. 22:34:56

@G. Nagy László: A megvásárolt politikusok többsége pont a globalista oldalon található"

- Ha van ilyen, az nem olyan rossz dolog - hiszen nem a MI pénzünket költik, mint Orbánék- , hanem külföldi pénzek jönnének be, ha törvényileg engednék, de nem engedik...

Célok is vannak: megbuktatni Orbánt, az általa felépített állampárti rendszert, kiépiteni a plurális demokráciát, kb ennyi...

Egy új Magyarország lenne a cél

lac1 2025.01.19. 22:35:16

@Boldeone2:

Igen, az utolsó ukránig. megmondták előre.

www.reuters.com/world/europe/blinken-says-ukraine-needs-get-younger-people-fighting-russia-2024-12-04/

hahahaha, szopacs, ukrán nyomoroncok, a gazdátok megdögleni küld a csatamezőre.

Boldeone2 2025.01.19. 22:40:23

@G. Nagy László: Már ez is egy oltári nagy faszság. Egy jó házasság mem jár semmiféle szabadságkorlátozással."km

- Annyit bulizol amennyit akarsz, csajozhatsz, részegeskedhetsz? Elhiszem, hogy már nincs rá igényed, de lehet 10 éve még volt..
Vagyis lemondtál a szabadságod egy részéről

A megkeresett pénzt is úgy költöd el, hogy a családnak legyen jó, nemcsak neked

Boldeone2 2025.01.19. 22:45:20

@lac1: Mivel Putyin el akarja törölni Ukrajnát nyilván hogy harcolni fognak, nem tehetnek mást! Közben azért pár százezer agresszor is elpusztul...
Ukrajna csak védekezik

lac1 2025.01.19. 22:49:46

@Boldeone2:

Törölje el, én ezért drukkolok. Ezzel engem nem tudsz idegesíteni. És nincsen rózsa tövis nélkül, amúgy meg burjátok vannak talán a legtöbben, nem az oroszok.
Amelyik ukrán nem menekül gyáván, az elhullik a csatamezőn, a többi megnyomorodik, a gazdaság mesterségesen, fiat dollárokból és lopott eus pénzekből tartja még fenn magát egy ideig, de legalább erodál az eu is.

G. Nagy László 2025.01.19. 23:28:24

@Boldeone2:

"Annyit bulizol amennyit akarsz, csajozhatsz, részegeskedhetsz?"

A csajozás nálunk necces, a többi sima ügy. De egy igazán jó házasságban a csajozás sem gond.

"Elhiszem, hogy már nincs rá igényed, de lehet 10 éve még volt..
Vagyis lemondtál a szabadságod egy részéről"

Ma is van és nem mondtam le semmiről.

"A megkeresett pénzt is úgy költöd el, hogy a családnak legyen jó, nemcsak neked "

Mindent úgy költök el, ahogy csak szeretném. Nulla korlát.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:28:00

hogy elkezdte utálni a lengyeleket egy csettintésre a sok agymosott.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:29:57

a hanyatló duma meg ugyanilyen lehetett a hetvenes években.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:33:46

@G. Nagy László: "Oroszország két szaros megyéért küzd." - melyek ezek, ukrajna és moldova?

G. Nagy László 2025.01.20. 00:41:48

@Alöksz Róz Unbanned:

"a hanyatló duma meg ugyanilyen lehetett a hetvenes években. "

Elég gyermeteg ez a világkép. Ha a hetvenes években politika pártpropaganda volt a HANYATLÓ NYUGAT szóösszetétel, akkor ma is az. Ha ötéves korodban nyeszlett voltál, akkor ma is az vagy. Punktum.

Az nem lehet, hogy változott a világ? Az nem lehet, hogy alaposan szemügyre veszed azt a nyugatot, amiről szó van, s egyesével, szétszálazva megnézed, mi az, amiben fejlődött, s mi az, amiben visszaesést mutat? Fogsz találni tucatnyi meghatározó elemet, amelyben a nyugat tényszerűen hanyatló tendenciát mutat. Kurvára nem kell hinned semmiféle propagandának, a nemzetközi statisztikák pár gombnyomással elérhetők. Csak neked egyszerűbb a homokba dugni a fejedet. Ha nem nézel semmiféle statisztikát, úgy könnyű megmaradni a "Magyarországon minden szar" narratívánál.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:43:49

@Boldeone2: g7.hu/kozelet/20250118/az-uj-gazdasagpolitika-valojaban-a-perspektivatlan-regi-folytatasa/

ha már kizsákmányolás, ezek a ballib szakértők valahogy mindig soknak találják a minimálbért.

wigotah224 2025.01.20. 11:12:11

@G. Nagy László: Na persze...
Attól, mert önként vállalod, attól még vannak korlátok. Ha elmennél és felraknád a feketére a fizudat, amiből a közös dolgokat kellene fizetni, azt nem hinném tolerálná az asszony. Vagy ha hazavinnél valami nőt, hogy mostantól ő is az élettársad és ott fogtok élni hárman.

wigotah224 2025.01.20. 11:15:01

@G. Nagy László: "És ad annyi hatalmat pár száz képviselői státusz, amennyi a Soros-hálózatnak kell."
Biztos vagyok benne, hogy orbánék jót röhögnek a magadfajtákon. Ideális választó vagy nekik: nem zavar, hogy a pereputty milliárdos az adódból és még hálás is vagy nekik, hogy megvédenek a kitalált ellenségektől.

G. Nagy László 2025.01.20. 11:34:59

@wigotah224:

"Ha elmennél és felraknád a feketére a fizudat"

18 éve minden hónapban több százezer forintot tolok a pókerbe. Amíg ezt úgy tudom megtenni, hogy a család nem nélkülöz semmit, addig senki nem szól semmit.

"megvédenek a kitalált ellenségektől. "

Nincsenek kitalált ellenségek. Nem véletlenül nyer mindenütt a jobboldal. Nem véletlenül nyert Trump sem. Tényleg sok a szar, te is látod. Csak nem mered kimondani, mert a te politikai oldalad baszta szét a civilizációt. Már alig várom, hogy kitakarítsák Európát.

wigotah224 2025.01.20. 16:31:18

@G. Nagy László: A házasságos témánál mellébeszéltél, pedig egyszerűbb lett volna csak annyit írni, hogy igazam van.
Tényleg a jobboldal nyer mindenütt. Pl nálunk mindjárt a CDU. Kár, hogy te "jobboldal" alatt szélsőjobbot érted. Tudod, akik még egymást is utálják, azért vannak 3 frakcióra szakadva az EP-ben. Kitakarítani max a saját WC-jüket fogják, ennél több hatalmat nem adnak a többiek putyin hasznos hülyéinek.

G. Nagy László 2025.01.20. 16:38:32

@wigotah224: Sírdogálni ott van a párnád. Trump begyújtotta a rakétákat, s villámgyorsan eltörli mindazt az ocsmány szart, amit a Biden-adminisztráció hozott létre.

A CDU megkerülhetetlen Németországban. De jobb is így. Az AfD kiléptetné Németországot az EU-ból - ennek jó fékje lesz a CDU. Viszont ha minden másban az AfD programja érvényesül, úgy megindulhat a fordulat Európa legelbaszottabb országában is.

wigotah224 2025.01.20. 18:04:03

@G. Nagy László: Flegmáskodhatsz, engem nem zavar. Téged minősít.
Eddig a CDU még "balos" volt, aki elkúr mindent, akkor most mi van? Azt ugye tudod, hogy az AfD-vel nem fognak összeállni, szóval AfD programot biztos, hogy nem fognak végrehajtani. Hőböröghetnek továbbra is a pálya széléről, amíg meg nem tanulnak viselkedni.
Egy CDU-FDP koalíció lenne ideális, de erre sajnos kevés az esély, mert nem lesz többségük, ahogy semmilyen kétpárti koalíciónak sem. Szóval valszeg beveszik majd a SPD-t is, ergo a 3-ból 2 párt az eddigi kormánykoalícióból fog átjönni. Szóval hallgathatjuk majd tőled újabb 4 évig a német nemzethalált egy olyan országból, ahol másfél évtized Orbán után a GDP talán már eléri Hamburgét.

Wildhunt 2025.01.20. 19:53:36

@G. Nagy László: egy igazán jó házasságban a csajozás sem gond.

Ezzel az eggyel nem értettem volna egyet, de rájöttem, hogy igazad van.

Boldeone2 2025.01.20. 20:11:13

@G. Nagy László: 18 éve minden hónapban több százezer forintot tolok a pókerbe"

-Na, ez nem egy szép dolog! Inkább adakoznál a szegényeknek! Ez már hedonizmus, kóros játékszenvedély!

Boldeone2 2025.01.20. 20:16:09

@G. Nagy László: Értem én, persze..." Homo ludens", a játékos ember, meg a társaság...Csak a jelen magyar helyzetben sokkal felelősebb lenne adakozni, mint a régi kártyás dzsentrik életét élni!

Én pl adakozok! Igaz, nem is vagyok jobboldali...( bal sem) A jobbos liberálisok végtelenül önző emberek, túlteng bennük az individualizmus

Boldeone2 2025.01.20. 20:22:28

Mi pl 7-8 alapítványt támogatunk a feleségemmel, "Madárkórház", "Együtt az állatokért" stb...

De van külön " mentoráltam" is....

Eszembe nem jutna kártyára elbacni a pénzt! Amikor rengeted hasznosabb helye van.

lac1 2025.01.20. 21:27:03

@G. Nagy László:

Az a szép, amikor a lipppsik az akaratom ellenére, nekem akarnak jót, megmagyarázzák, hogy nekem miért jó az, ha azt szeretném, amit ők kínálnak, pontosabban erőszakolnának ránk.
Ja, és még az is, amikor szerintük megcsal a saját szemem, de legalábbis nem tudom értelmezni azt, amit látok.

lac1 2025.01.20. 21:28:18

@Boldeone2:

Én meg motort vettem, cserélem és világot látok. Költsd a madarakra, nem rossz az, félre ne értsd, de én majd elmesélem, hogy mit láttam, te meg azt, hogy feladod a támogató csekkeket.

GyMasa 2025.01.20. 21:57:42

@G. Nagy László:
A CDU egy csapás lenne Németországnak!
Sokkal mélytorkosabb Ukrajna felszopók, mint a mostani kormány!
Az a fasz Merz képes volt egy 24 órás ultimátummal fenyegetőzni az oroszok felé.
(az az egyetlen szerencse, hogy a velük szimbiózisban létező CSU hallani sem akar minderről. Csak, van egy csúnya előérzetem, hoyg szépen be lesznek kussoltatva...)

Boldeone2 2025.01.20. 22:08:52

@GyMasa: A CDU szimpatikus, européer párt. Lehet, sőt, biztos jobb lesz, mint Scholz, aki bizonytalan volt Ukrajna támogatásában
Nem árt végre egy olyan határozott politikus Németországnak, mint Merz

Tehát nem a jobboldallal van a gond, hanem fasisztoid, EU- ellenes AFD- vel!

G. Nagy László 2025.01.20. 22:30:55

@GyMasa:

"Sokkal mélytorkosabb Ukrajna felszopók, mint a mostani kormány!"

A CSU és az AfD is féke lehet a háborús őrjöngésnek. De igazából mindegy is: Trump előbb-utóbb megoldja. Nem számít, mit gondol a CDU.

G. Nagy László 2025.01.20. 22:32:03

@Wildhunt:

"Ezzel az eggyel nem értettem volna egyet, de rájöttem, hogy igazad van."

Biztos, hogy ugyanarra gondolunk? :)

G. Nagy László 2025.01.20. 22:40:05

@Boldeone2:

"Na, ez nem egy szép dolog! Inkább adakoznál a szegényeknek! Ez már hedonizmus, kóros játékszenvedély!"

Régóta olvasod a bejegyzéseimet. Tudod, miként gondolkodom mindezekről. De azért négy szempontot mondanék.

1. Összességében pluszban vagyok. Nem herdálom a pénzem, hanem befektetem.

2. A pókerezéssel az időmet is befektetem, mégpedig értelmes módon. Órákon át komoly döntéseket hozok, működik az agyam. A puszta adakozás két gombnyomás csupán, nem időtöltés, nem szellemi tréning.

3. Rengeteg barátom játszik, este hattól reggel négyig jókat dumálunk, rengeteget röhögünk. Ez egy társas esemény is, esti program, kimozdulás. Más kocsmába jár társadalmi életet élni. Én a pókerterembe.

4. Sokadmagammal eltartok egy klubot. az osztókat, a pincérlányokat, a teremfőnököket, mindenkit. Ha úgy tetszik: ez is az adakozás egy formája.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 23:51:27

@G. Nagy László: "Összességében pluszban vagyok." - de hát akkor nem is tolsz bele havonta százezreket.

tavalyelőtt ősszel tippmixeltem 4 hónapig. 5 ezer forinttal indultam. kb 1 millió plusszal zártam (a végén egy hónap folyamatos bukó után), kb 200 ezer forgott egy hónapban. de azt nem beletoltam: az 5 ezret toltam bele.
és mit mondjak, egyáltalán nem voltam a végén elégedett :D

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 23:56:46

@G. Nagy László: változott. az volt a nyugat aranykora.

viszont a mai magyarországon is találni tucatnyi olyan fontos statisztikát, amiben az akkorihoz képest rosszabb most.

G. Nagy László 2025.01.21. 00:53:08

@Alöksz Róz Unbanned:

"de hát akkor nem is tolsz bele havonta százezreket."

Dehogynem. Van, hogy hónapokig nem nyerek semmit, csak lapátolom befelé a pénzt. Ezt folyamatosan finanszírozni kell, és semmi nem garantálja, hogy plusz lesz a vége. (Most még az.)

Wildhunt 2025.01.21. 13:05:12

@G. Nagy László: azt nem tudom. Ha olyasmire, mint hogy jogod van hullára inni magad, de józan ésszel nem teszed, akkor igen.

GyMasa 2025.01.21. 13:58:57

@G. Nagy László:
Azért, ez nem annyira egyértelmű.
De, remélem, hogy igazad lesz.
(Az a probléma minden ultimátummal, hogy ott van a másik serpenyőben, hogy a másik fél ki fogja hívni ( sajnos, magyarul nem tudom, mi a jó szó a "call" kifejezésre a blöfföt (Mert, ma a Német hadsereg enyhén szólva sincs aközelében sem annak, hogy háborúzzon! (nemcsak az oroszokkal nem, de úgy általában sem. Rossz nyelvek szerint a Bundeswehr-nek annyi lőszere van, ami 2 (KETTŐ) napra elég...)
És, akkor ugye Németországnak át kell adnia a Taurus rakétákat az Ukránoknak, akik ugye majd azonnal elkezdik azokat belövöldözni orosz területekre, és ismerve az önmérsékletüket és a múltjukat, nyilván nem katonai célpontokat fognak lőni vele, hanem sima terror-eszközök lesznek csak, hiszen annyi rakétája senkinek nincs, hogy érdemben kárt tudjanak tenni az orosz katonai infrastruktúrában.
A nagyon keleti részeket ugyanis semmilyen rakétával nem lehet elérni.
Plusz, ugye az orosz légvédelem legendásan jó, azaz, nagyon kicsi az esélye, hogy egy rakéta el is jut a céljáig.
Az orozsoknak meg pont elég csak annyit üzenni erre az ultimátumra, hogy "holnap déután 6-ig ürítsétek ki Berlinben a Brandenburgi kaput és annak 10km-es körzetét, mert a máésodik Oreshnyik rakáta tesztnak az lesz a célpontja!"
Mert az Oreshnyik eléri Európa bármelyik pontját, kevesebb, mint 30 perc alatt, és nem is létezik ellene semmilyen védelem! Azaz, ha az oroszok kilövik, akkor az egyetlen esélye a célpontnak, hogy a rakéta még nincs hadrendbe állítva és valami gebasz történik vele út közben.
És, még robbanófejre sincs szükség, hogy óriási károkat okozzon a rakéta, hiszen abban a sebességtartományban (10-11 Mach) akkora egy 500 kg-os acéldarab mozgási energiája, hogy a becsapódás maga felér 3500-4500kg TNT robbanóerejével!
És, egy ilyen rakétába 18 vagy 36 db ilyen acéldarabot lehet beletenni.
(És, akkor most rád bízom a szorzás elvégzését... Csak a pontosabb komtextus végett: A Hiroshimai atombomba kb. 20 kTonna robbanóenergiával rendelkezett)
Én, biztos vagyok benne, hogy a CDU politikusai nem (sem) értik, mekkora nagy hazárdjátékot játsszanak ezzel az ultimátummal.

Boldeone2 2025.01.21. 14:54:54

@GyMasa: Az orozsoknak meg pont elég csak annyit üzenni erre az ultimátumra, hogy "holnap déután 6-ig ürítsétek ki Berlinben a Brandenburgi kaput és annak 10km-es körzetét, mert a máésodik Oreshnyik rakáta tesztnak az lesz a célpontja!"

- Hagyjuk már a hülyeséget ember! Az orosz hadseregnek 3 év sem volt elég, hogy a Donetsktől 35 km- re lévő Pokrovszkot elfoglalja, nemhogy megtámadják Németországot! Ez esetben a kollektív NATO elpusztítja Oroszországot!

Én azt remélem, hogy Németországnak Putyinellenes új kancellárja lesz, vagyis: fennmaradnak a szankciók és
támogatások

Boldeone2 2025.01.21. 15:03:05

@G. Nagy László: Mit szólsz Donald Trump ámokfutásához?

- Elindul a természetvédelmi területek elpusztitása...
- Felmondja a Párizsi klímadealt- megdöglünk lassan..
- Mit üzen a világnak: erőszakkal mindent lehet a nagyoknak! Kanada, Grönland, Panama, Mexikó- zsarolást kaptak..
- Vége a 2 vh utáni békerendnek, Putyin örül...

" Felszámolom a mélyállamot" - Ja, Musk, Bezoff, Zuckerberg - a tolvaj, kapitalisták mind ott voltak a beiktatáson...

Saját kriptót adott ki az elmebeteg!!! A felesége is! Ilyen szégyent a világ nem látott még!

Az ámokfutó, a kleptokrata a világ első sz. vezetője!

Boldeone2 2025.01.21. 15:09:20

@G. Nagy László: Lásd be, nem a "balliberális világ" a világrontó, hanem a populista szélsőjobb!

Orbánnak is kinyílt a csipája, már "Brüsszelt foglalná el", miközben itthon régen látott nyomor köszöntött be...

Majd Amerikában is jön a kijózanodás: holnaptól egy fillérrel sem lesz olcsóbb sem a kaja, sem az üzemanyag!

A buta szegény, aki megszavazta, meg csak szegényebb lesz ezután....

Szerintem hamarosan forrongani fog az USA, de meglátjuk...

Nem a " normalitás " ideje jön, hanem a felfordulásé...

Boldeone2 2025.01.21. 15:15:16

Az illlegálisok kibaszása is káros lesz hosszú távon!

-Senki nem fog elmenni gyorsétterembe mosogatni, vagy hamburgert sütni! A néger sem, aki született amerikai!
- Senki nem fog az építkezésen dolgozni, nyáron 38 fok van, 85 % páratartalom, a nap -nem vicc- észak - afrikai erővel tűz a déli államokban
- Senki nem fog kerteszkedni, a földeken dolgozni
- Senki sem fog a fagyos raktárakban dolgozni...

Ha Trump meglépi amit ígért - szerintem nem - megáll Amerika

Boldeone2 2025.01.21. 15:26:48

Ha valóban lezárja Trump a háborút, egyedül az tűnik most pozitív dolognak...

wigotah224 2025.01.21. 15:33:07

@Boldeone2: Hagyd rá gyagyásra, többször leírta már ugyanezt a faszságot - szerintem szó szerint, de most nem keresem vissza.
Neki ettől lesz erekciója.

G. Nagy László 2025.01.21. 15:39:13

@Boldeone2:

"Nem a normalitás ideje jön, hanem a felfordulásé.."

Szerintem korai, hogy jóslatokba bocsátkozz. Most is kizárólag a vágyaid vezetnek. Trump soha nem látott győzelmet aratott. Az amerikaiak többsége rendet akar és Trump rendet is tesz. Ha Európa követi ezt a példát, úgy itt is visszaáll a normalitás. Ha nem, abból lesz csak igazi felfordulás. De ahogy elnézem a világot, Európa szar emberei sem lesznek képesek sokáig ellenállni. Eddig is segget nyaltak, ezután is azt fognak, csak másikat. Vagy mehetnek a picsába.

Boldeone2 2025.01.21. 16:15:43

@G. Nagy László: youtu.be/KZF0DIAGCZY?si=V_zbUeuW0yxsHTcD

A video kb 2/3 részénél van 2 kellemes megjelenésű, latin- amerikai hölgy, egy kislánnyal....

Ők akár meg is kaphatnák a letelepedést, ha én döntenék, persze...:)

Ha Európába ilyenek jönnének, gondolom te is aláírnád!

Boldeone2 2025.01.21. 16:18:59

@G. Nagy László: Európa szar emberei sem lesznek képesek sokáig ellenállni. Eddig is segget nyaltak, ezután is azt fognak, csak másikat. Vagy mehetnek a picsába."

- Csak egy Sith beszél végletekben! Csak jelzem: most a mérsékelt, jobbközép vezeti az európai politikát... Ennél csak rosszabb jöhet!
Orbán a bomlasztás egyre nyíltabb embere!

Boldeone2 2025.01.21. 16:24:40

@wigotah224: Orbán korábban teljesen mást mondott!

"Egyenesen kell beszélni, ez katonai agresszió, nem oroszbarát politika szolgálja a magyar érdeket", az oroszok grúz beavatkozása kapcsán mondta ezt, 2008- ban...

Azóta a fideszes törzsgárda vakhitű oroszfelszopó lett...A közénzből fenntartott lakájmédia rendesen "bedrogozta" a hívőket...

Boldeone2 2025.01.21. 16:34:34

A "Csurran, cseppen " mindjárt 5 milllió megtekintésnél tart! Ez még úgyis brutál, hogy van aki többször is látta...

Boldeone2 2025.01.21. 16:41:43

"Hasonlóan vélekedik Nagy Attila Tibor politikai elemző is, aki az ATV műsorában a hét elején azt mondta, hogy a klip pusztító a Fidesz számára. „Mégpedig azért, mert a kormánypárt átvette azt a kommunista elvet, hogy a hatalomnak a kultúra területén is hegemóniára kell törekednie, uralmat kell vennie. A Fidesz az elmúlt 15 évben nagyon sokat tett azért, hogy a kulturális intézmények élére is az ő emberei kerüljenek, hogy az emberek gondolkodását a kultúráról, a művészetről a fideszes narratíva befolyásolja”

- Erről beszélünk! Az emberek mára besokalltak a Fidesz kommunista tempójától!

lac1 2025.01.21. 17:42:32

Hát kérem itt Putyint szidják, akkor egy kis adalék:
mindenki Putyint vádolja az atomfegyverekkel történő izmozással, holott:

www.rbc.ua/ukr/news/zapad-imeet-pravo-dat-ukraine-dernye-boegolovki-1655021054.html

...ugye a filoszemita ep-képviselő, tehát usa seggnyaló lengyel sikorski volt, aki egyből atomfegyverek használatát javasolta.
Adalék: sikorski a zsidó az orosz származású a. appleBAUM férje, a legutálatosabb warmongering provokátoré.

lac1 2025.01.21. 18:24:08

Mielőtt még mindig Putyint szidnák, elolvasható a kis alkesz bush 2002-ben meghirdetett katonai doktrínája, amiben kihirdeti a megelőző csapás jogosságának elvét:

georgewbush-whitehouse.archives.gov/nsc/nssall.html

Tehát fenntartja magának a jogot, hogy ha valakiről azt gondolja, hogy usa ellenére katonai cselekményt hajt végre majd a JÖVŐ időben, akkor azt ő (az usa) megtámadja és mondjuk a demokrácia nevében a civileket legyilkolva elvegye az olaját.

wigotah224 2025.01.21. 19:23:39

@Boldeone2: Persze, hogy mást mondott, szélkakas a csávó. Liberálisként kezdte, aztán mostanra egy szélsőjobbos populista lett. Mondjuk neki mindegy, a lényeg, hogy a pereputty megszedje magát közben.
Azért vicces, hogy magukra vették Majka klippjét, pedig egy kitalált ország van benne. Valamiért a fideszesek magukra ismertek, hiába gagyizza G Nagy.
5 millió megtekintés nagyon sok egy magyar nyelvű műsornak, orbánéknak végük van. Tudják is ezt, azért hisztiznek.

G. Nagy László 2025.01.21. 19:34:58

@wigotah224: Mennyi kamut, mennyi hazugságot és mennyi vágyvezérelt faszságot tudsz belepréselni egyetlen kommentbe...

"Azért vicces, hogy magukra vették Majka klippjét, pedig egy kitalált ország van benne."

Igazi képmutató mondat. Amilyen az egész politikai tábor, amelyet képviselsz. Rosszabbak vagytok még az echte komcsiknál is, ők legalább nem játsszák a hülyét.

"hiába gagyizza G Nagy"

Nem tudom, mi a faszról beszélsz. Ez egy kurva jó klip. Zeneileg is élvezhető, a maszmester pedig egészen zseniális. Majkát személyesen is ismerem és csípem is nagyon. Ami gagyi, az a témaválasztás. Lerágott csont, ezt toljátok 15 éve. Olyan, mintha a szemkilövető Gyurcsányról készülne sláger. (Sőt rosszabb, de nem megyek bele.)

"5 millió megtekintés nagyon sok egy magyar nyelvű műsornak, orbánéknak végük van. Tudják is ezt, azért hisztiznek."

Te tényleg egy óvodás szintjén gondolkodsz. Készült egy tuti sláger. Megnézte boldog-boldogtalan. Min fog ez változtatni bármit? Nézd meg inkább a választási eredményeket, meg a valós közvéleménykutatásokat. Azok sokkal többet mondanak.

Boldeone2 2025.01.21. 20:06:19

@G. Nagy László: Nézd meg inkább a választási eredményeket, meg a valós közvéleménykutatásokat. Azok sokkal többet mondanak."

- Álomvilágban éltek! Ezek érdektelen, kis helyi választások voltak. Pl Óbudán Malinás Sándor, Fidesz, kapott kemény 804 szavazatot!

A kutyás jelölt 672 szavazatot, egymaga ....

Vicc az egész, hogy ebből következtettek 2026- ra!

Boldeone2 2025.01.21. 20:11:28

@G. Nagy László: El fogja verni a Tisza a Fideszt 2026- ban, erre mutat minden jel! Nem Magyar Péter, mert már az ördög is elindulhatna Orbán ellen, annyira utálja a magyar társadalom jelentősebb része

Ne légy vak! Újra nem lesz olyan politikai helyzet, mint 2024- ben, ahol egy totálisan fragmentált és gyenge ellenzék küzdött a pártállam ezermilliárdos propagandagépezete ellen!

A háborús hazugságok már senkit sem érdekelnek! Az aduász kijátszva....

Viszont az életszínvonal brutálisan romlik Magyarországon

Boldeone2 2025.01.21. 20:12:55

@G. Nagy László: A valós szentiment számít, ezt mutatja Majka számának a " feltörése " is, amely zeneileg inkább középszerű

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.21. 20:55:46

@Boldeone2: "A háborús hazugságok már senkit sem érdekelnek! Az aduász kijátszva...." - igen, ezt már én is mondtam tavaly nyáron, az atomháborút már ellőtték, nincs már hova fokozni a tétet.

wigotah224 2025.01.21. 21:40:21

@G. Nagy László: "Igazi képmutató mondat."
Mi ebben a képmutatás? Ha a klipp nem a magyar viszonyokat ábrázolja, akkor miért vettétek magatokra? Ha meg igen, akkor meg a téma nem "gagyi" meg "elcsépelt", hanem nagyon is aktuális.
"Min fog ez változtatni bármit?"
Meglátjuk. Én 8 éve nem voltam szavazni, de jövőre elmegyek (meg most februárban is a FDP-re, de az egy másik választás:), mert most lett kire. Asszony is így van ezzel és az itteni magyar barátaink/ismerőseink is elég sokan. Az ellenzékváltás sok embert aktivizálhatott.

GyMasa 2025.01.21. 21:47:42

@G. Nagy László:
Az a nagy szrencse, hogy a Boldi mega Zigóta féle, nagyszájú hópihék gyáva férgek ahhoz, hogy fegyvert fogjanak, és kiálljanak azért, amit jelenleg hirdetnek.
SZóval, addig, amíg _VALAKI MÁSNAK_ kell tennie _VALAMIT_, hogy véget érjen a Trump/Orábn armageddon, addig SENKI nem fog tenni semmit...

GyMasa 2025.01.21. 21:49:15

@G. Nagy László:
Azért a Pressman búcsúztató klip eléggé színvonalas lett!

Boldeone2 2025.01.21. 22:34:38

@GyMasa: Miért kellene nekünk " fegyvert fogni" , bárki mellett, vagy ellen??

Már megint hülye vagy, b.meg!

Ez csak egy blog, ahol az emberek elmondják a véleményüket!

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.22. 14:59:59

@Boldeone2: " "Felszámolom a mélyállamot" - Ja, Musk, Bezoff, Zuckerberg - a tolvaj, kapitalisták mind ott voltak a beiktatáson..." - épül már az elysium...

telex.hu/gazdasag/2025/01/22/trump-oligarchia-techmilliardosok-elon-musk

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.01.22. 22:43:29

Poszter..... Ááááh tudod...!
Megint kellett valami ballibezős faszságot írnod.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.24. 20:37:51

a rákosrendező-ügy az nem a fidesz többszörös hazaárulása véletlenül?

és kinek a javára, a muszlim terroristákéra, akiket még be telepít európába egy "kis" kenőpénzért.
süti beállítások módosítása