téveszmék

téveszmék

"Sok beszédnek sok az alja"

2025. július 10. - G. Nagy László

propaganda2.jpg

Pontosan tudjuk: csaknem minden parlamenti választás eredményét a politikai kommunikáció dönti el. 2026-ban ez különösen igaz lesz. Ennek lényegében két oka van. Az egyik technikai természetű: az internet, az okostelefon, majd a közösségi média megjelenését követően alapjaiban változott meg a világ. Azelőtt csakis azok találkoztak bármiféle politikai témájú anyaggal, akik kifejezetten keresték azokat a tévében, vagy épp a nyomtatott sajtóban. Ma már alig-alig nézünk tévét és papíralapú újságot sem sűrűn veszünk a kezünkbe, viszont a neten lépten-nyomon belefutunk a különböző közéleti tartalmakba, akár a Facebookon, akár a TikTokon, akár a YouTube-on járunk. A másik ok, amiért a jövő évi választást a kommunikáció dönti majd el, politikai természetű. A szocializmus bukása utáni időszakban a kilenc választásból mindössze két olyat láttunk, melyek esetén biztosra vehettük, hogy bukik az addigi vezetés: 1990-ben, illetve 2010-ben. Mind a két alkalom baloldali kormányzásnak vetett véget, mégpedig gyalázatosan rossz baloldali kormányzásnak. 2026-ban nem ez lesz a helyzet. Az ország fele stabilan kiáll a nemzeti kabinet mellett - minden jel szerint szoros befutó várható.

 

Bontsuk három részre a kérdést!

  • Ami a startmezőt illeti: egyértelműen a Tiszának áll a zászló. Ahogyan egész Európában, úgy nálunk sincs szárnyaló gazdasági fellendülés. (Nagy gáz sincs, csak amolyan egy helyben topogás.) Ráadásul 15 éve ugyanaz a kormány irányítja az országot - nincs kire mutogatni, minden felelősség a Fideszé. Egy ilyen helyzet egyértelműen a kihívónak kedvez.
  • Haderő tekintetében kiegyensúlyozottnak tűnik az állás. Magyar Pétert csukott szemmel, elvtelenül, gyakorlatilag kérdés nélkül isteníti a teljes balos médiagépezet, az összes jelentős ellenzéki hírportál. Ugyanígy: a kormányközeli média kritikátlanul áll Orbán mellett. Úgy tűnik: anyagi erőforrás is bőven áll rendelkezésre mindkét oldalon - a nemzetközi globalista tábor számára bármit megérne Orbán megbuktatása. 
  • A harmadik lényeges tényező a kommunikáció minősége. Ez az, amiben a Fidesznek a Tisza fölé kell kerekednie, ha meg akarja őrizni a kormányzás lehetőségét. Úgy tűnik, ez egyáltalán nem lehetetlen küldetés.

 

Lássuk, miként néz ki a Tisza Párt kommunikációja! Ha egyetlen szóval kellene jellemezni, azt mondanám: egyoldalú. Egyoldalú, mert az elnökön kívül nincs más, aki megszólalna. Magyar Péter a többiek szájára lakatot tett, s ha nagy ritkán ki is engedi egyiket-másikat a kommunikációs karanténból, abban sosincs köszönet. Kulja András gyalázatos párbajveresége óta még három hét sem telt el. Kollár Kinga vállalhatatlan mondataira is emlékszünk mindannyian. Tarr Zoltán minden eddigi megszólalása botrányosra sikerült és Ruszin-Szendi Romolusz is igen távol áll attól az ideáltól, amelyet szimpatikus, karizmatikus személyiségnek lehet nevezni. Úgy tűnik: csupa alkalmatlan idióta alkotja a megváltást ígérő csapatot. Marad MP egymaga, és az ő végtelenül unalmas, önismétlő, egyoldalú szóáradata: Rogán, börtön, rács, minden szar. Másfél éve semmi mást nem hallunk. Ha néha-néha felkapjuk a fejünket valamin; ha nagy ritkán egy-egy megszólalása túlmutat az unásig szajkózott frázisain, az mindig valami ordító hazugság (legutóbb, mikor az EP ülésén letagadta, hogy hangfelvételt készített a feleségéről), vagy épp egy bődületes balfogás (mint a héten Ferihegy leállása kapcsán, mikor végül törölni kényszerült bejegyzését). Ezzel szemben mit látunk a másik oldalon? Orbán kifejezetten profi. Lázár sziporkázó. Gulyás Gergő talpraesett. Kocsis Máté kifinomult és barátságos. Orbán Balázs végtelenül intelligens és Szijjártó is mindig úgy fogalmaz, ahogyan kell. Kommunikációs tekintetben abszolút felkészült, sokszínű, sokoldalú csapat. Minden egyes mondatuk az építkezésről, az együttműködésről, a nemzeti érdekről szól. Ha bármelyikünk tegnap érkezett volna a Marsról, és semmit nem tudna a két politikai erő múltjáról, csupán az elmúlt napok megnyilvánulásait elemezné, egy percig nem volna kérdés számára, melyik csapat a profibb.

 

Néhány nappal ezelőtt Lentulai Krisztián Orbán Viktort látta vendégül műsorában. A miniszterelnök megszólalásait immár 37 esztendeje figyelemmel követem, mégsem mondhatnám, hogy az itt elhangzottak unalmasak, vagy elcsépeltek lettek volna; számtalan új dolgot megtudhattunk. Arról nem is beszélve, hogy Orbán a politikai ellenfeleiről is tisztelettel beszél, legyen szó Hiller Istvánról vagy akár Demszky Gáborról. Azahriah kapcsán így fogalmaz: "Egy fiatal és nagyon tehetséges emberről van szó. (...) Ez a véglényezés ez sok. Ott kénytelen vagyok megvédeni a saját közösségemet. (...) A tehetség és a siker nem jogosít fel senkit arra, hogy úgy beszéljen másokról, akik lehet, hogy kevésbé tehetségesek és okosak és sikeresek mint ő, mintha kapcarongyok lennének. Ezt nem lehet." Hasonlítsuk ezt össze azzal, ahogyan a másik oldal emlegeti a kormány mellett kiálló zenészeket, énekeseket! Hogy mit kap Ákos, Tóth Gabi, vagy épp Muri Enikő... Lukács Lacit, a Tankcsapda frontemberét már azért darabokra szedték, mert néhány ismert előadóval szemben ő maga nem volt hajlandó politikai üzenettel traktálni a közönségét. Visszatérve a Hotel Lentulai adásához, érdemes felidézni a házigazda egyik fontos és lényegretörő meglátását Magyar Péter kapcsán: "Ez egy elmebeteg, a családját eláruló, látványpékséget üzemeltető ember, mindenféle mondanivaló nélkül. És oda jutottottunk mi, a barátaim, ismerőseim, hogy az lehet a dolog nyitja, hogy a társadalom azon része, aki nem szereti a Fideszt, ők nem kormányzót keresnek, hanem hóhért." Tökéletes helyzetértékelés, magam sem tudtam volna precízebben megfogalmazni. Orbán természetesen erre is higgadtan, megértően reagál.

 

Kocsis Máté nemrégiben Rónai Egonnál járt - ezt a beszélgetést is kötelező tananyaggá tenném. A Fidesz parlamenti frakcióvezetője leckét ad abból, miként kell ellenséges környezetben asszertív kommunikációt folytatni, vagyis megmaradni határozottnak és céltudatosnak anélkül, hogy elveszítenénk a higgadtságot és a barátságos tónust. A napokban láthattuk Magyar Péter nyaralós fotóit - igazán parádésak. Ha mellé állnék, egyetlen percig sem kéne szégyenkeznem a hasamra felkúszott néhány kiló miatt, sőt, az úszógumiját látva büszkén feszítenék... Ismerve emberünk végtelen hiúságát, alighanem ez lesz a július legnagyobb pofonja számára. Bár nagy a verseny, hiszen Kocsis Máté AI-generált repülőtéri videóját is több mint egymillióan megtekintették már. Zseniálisak a Pride-on készített mini interjúk is, melyeken a - sokszor vállalhatatlan külsejű - felvonulók mindegyike úgy nyilatkozik, hogy a Tisza Pártot támogatja... Mind-mind színes-szagos, profi kommunikációs anyag, nulla gyűlölködés, csupán sportszerű kifigurázás. Az elmúlt napokat, heteket nézve elképesztő a minőségi különbség a két oldal kommunikációja között.

 

"Bűnre nem lehet pártot építeni. Hitszegésre nem lehet pártot építeni. Árulásra nem lehet közösséget építeni. Vagy csak átmenetileg lehet, mert aztán széthullik az egész. Tehát én azt hiszem, hogy akármilyen technológiai kavalkádot is látunk, azért végül mégis az emberi minőség dönt majd. És ezért gondolom én, hogy nyerni fogunk." - ezek ismét Orbán Viktor szavai, ezúttal a Patrióta tegnapi adásából. Legyen neki igaza!

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr6718905002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.11. 22:48:48

emlékszik még rá valaki, hogy menczer tamás, a fidesz kommunikációs(!) igazgatója(!!!) milyen emlékezetesen mosolygott és érvelt a gyermekotthon előtt? :-)))

Billy Hill 2025.07.11. 23:16:12

@Alöksz Róz Unbanned: "sógor koma jóbarát, mindenki kapott valami jól fizető állást" - hehe, pl. Magyar Péter

Billy Hill 2025.07.11. 23:19:45

@G. Nagy László: "Azóta kispadosok voltak néhány gyalázatosan szar szoci kormányban" - Hát, ö, inkább farokként csóválták az emeszpés kutyát. Megyó megbuktatása környékén is az volt a pesti vicc, hogy "Ha már nem kíván miniszterelnök lenni, nyomja meg a Csillagot..."

Billy Hill 2025.07.11. 23:21:53

@G. Nagy László: "ciki fideszesnek lenni. Hát kurvára nem az, és ezt mindketten tudjuk." - Qurvára az, pont emiatt van nagyon sok "rejtőzködő" narancs-szavazó, és ezért nem ért sz@rt sem az a sok közvélemény-kutatás.

G. Nagy László 2025.07.12. 08:39:45

@Boldeone2:

"A " Mór " tegye meg a feladatát! Szaladdin győzze le a jeruzsálmi királyt és számolja fel a " királyságot ", hogy utána jöhessen egy - talán - szebb világ"

Sokan mondjátok ugyanezt. Lefordítom: "Tudjuk, hogy Magyar Péter nem alkalmas a vezetésre, de a rombolásra igen. Tudjuk, hogy őt majd le kell váltani valakire, csak azt nem, hogy kire, miként, s hogy miért így csináljuk..."

1. Kire? Ki az a tehetséges, rátermett vezető, akire rábíznád az országot, de 15 éve nem találjátok? Valahol csendben várakozik?
2. Miként? Hogyan lehet majd félreállítani MP-t, ezt az elmebeteg, narcisztikus pszichopatát, aki mindent rátett arra, hogy ővé legyen a rivaldafény?
3. Miért így? Ha megvan a megfelelő jelölt, úgy miért nem őt toljátok előre? Ha létezik ilyen személy, aki valóban szimpatikus és alkalmas, az önmagában választási győzelmet eredményezhetne az ellenzéknek. Miért nem lép elő? És ha meg nincs ilyen, akkor mi a büdös francért akartok kormányváltást? (Pont ti, akik balosok vagytok, s hisztek a minden részterületre kiterjedő kormányzásban, a jó vezető fontosságában...)

G. Nagy László 2025.07.12. 08:48:32

@Billy Hill:

"Qurvára az, pont emiatt van nagyon sok "rejtőzködő" narancs-szavazó"

Ebben is lehet valami, ahogy Amerikában is a demokraták visítása volt hangosabb, s talán sokan elhitték, hogy ciki republikánusnak lenni. (Érdekes ez is: ciki a saját és az országod érdekét nézni, menő a globalista rémálmot képviselni...) Szóval ezek a rejtőzködő republikánusok szép csendben visszahozták Trumpot a hatalomba.

Ami azt illeti, három lépcsőfokot látok:

1. Büszke fideszes vagyok.
2. Már elhitették velem hogy ciki fideszesnek lenni, ezért csendben maradok, de azért Orbánra szavazok.
3. Már elhitették velem hogy ciki fideszesnek lenni, ezért nem is szavazok rájuk.

Igaz, hogy a szavazatok tekintetében az első két kategória ugyanannyit ér, de második és a harmadik között lehet átjárás. Épp ezért egy percig sem szabad elfogadni azt a narratívát, hogy ciki a kormánypártiság.

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 10:15:49

@Boldeone2:

"..... vagy esélyt kap az ország egy normális jövőre, amit plurális demokráciának hívunk, ahol EGYENLŐ és valós politikai verseny van"

Ezt egy olyan 27 tagú, lényegében egyszemélyes párttól („one man show”) várod, ahol a "demokratikus pártvezető" szélsőségesen agresszív, konfrontatív és hazug kommunikációt folytat, letiltva politikustársait a nyilatkozatokról és a nyilvános szereplésekről.

Egy olyan "párttól" várod a plurális demokráciát, amelynek "demokratikus vezetője" elkötelezte magát annak globalista elitnek, amely az EU parlamentben "demokratikusan" kiszorította a harmadik legnagyobb képviselőcsoport a vezetői tisztségekből.

Egy olyan "párttól" várod a plurális demokráciát, amelynek "pártelnöke" függségi viszonyban van azzal a brüsszeli elittel amely olyan kérdésekben, mint gender és migrációs politika, Ukrajna EU-tagsága, a felfüggesztett EU-források a magyar társadalom többségének akaratával szembemegy.

Nem vagy te egy kissé hadilábon a realitásokkal?

Boldeone2 2025.07.12. 10:33:37

@atomic power 1986DucaDuca: Ezt egy olyan... lényegében egyszemélyes párttól („one man show”) várod, ahol a "demokratikus pártvezető" szélsőségesen agresszív, konfrontatív és hazug kommunikációt folytat"

- Kiről beszélsz, ember?? Ez a jellemzés PONTOSAN illik Orbán Viktorra! Magyarnak ebben a rezsimben kell nyernie, vagyis hasonló módon kell viselkedni és kommunikálni, mint a rezsimteremtőnek!

"A felfüggesztett EU-források a magyar társadalom többségének akaratával szembemegy.
Nem vagy te egy kissé hadilábon a realitásokkal?"

Pont fordítva! A realitás az, hogy Magyar Péterrel jó eséllyel megkapjuk az EU forrásokat, Orbánnal meg jó ha éppen csöpögtetni fognak! Orbán renegát politikája további büntetéseket hoz!

Másrészt: az européer politika jobb, mint a putyinizáció!

Boldeone2 2025.07.12. 10:42:46

@G. Nagy László: Ha megvan a megfelelő jelölt, úgy miért nem őt toljátok előre? Ha létezik ilyen személy, aki valóban szimpatikus és alkalmas, az önmagában választási győzelmet eredményezhetne az ellenzéknek. Miért nem lép elő"

- Magad is jól tudod, a politika nem így működik Orbán gyűlöletrendszerében. Nem olyan egyszerű, sőt, lehetelen előrelépnil mert eddig mindenkit lekaraktergyilkolt az állampárti rezsim százmilliárdos karaktergyilkos gépezete!

Tehát jelölhetnéd te "Szűz Máriát" is miniszterelnöknek, akkor is lekaraktergyilkolná a rendszer hadigépezete. A pártállami media rövid úton kurvát csinálna belőle!

Ez ment 15 évig, emlékezzünk csak vissza mit tettek Karácsonnyal, vagy MZP- vel...

Ebben az aljas politikai közegben LEHETETLEN felépülni politikailag! Egy putyin gépezettel szemben..

Ennek ellenére most Magyarnak sikerül, úgy néz ki....Azon gondolkozzatok el, hogy miért?

Boldeone2 2025.07.12. 10:48:35

@G. Nagy László: Hogyan lehet majd félreállítani MP-t, ezt az elmebeteg, narcisztikus pszichopatát, aki mindent rátett arra, hogy ővé legyen a rivaldafény?"

- Visszakérdezek: hogyan lehet félreállítani Orbánt? Úgy néz ki sehogy. Kiépült egy EU parlament által is kimondott , úgynevezett : választási hibrid autokrácia " amit szinte lehetetlen leváltani

Orbán is állandóan a rivaldafényben szeret állni és minium annyira nárcisztikus, mint Magyar, sőt...

Emlékszel még? "Viktor, Viktor " , sok éve még őrjöngött a tömeg... Viktor személyi kultuszt épített maga köré, pártelnöki kihívója sincs kb 20 éve...Ez vicc!

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 10:55:34

@atomic power 1986DucaDuca: a fidesznek a világon semmi alapja semmiféle demokratikus működést számonkérni.

Boldeone2 2025.07.12. 10:57:27

@G. Nagy László: Sokan mondjátok ugyanezt. Lefordítom: "Tudjuk, hogy Magyar Péter nem alkalmas a vezetésre, de a rombolásra igen"

- Egyelőre egyet tudunk, mégpedig azt, hogy le szeretné váltani Orbánt. A program jó, vagyis az irány: örökre megakadályozni, hogy olyan rezsimek jöjjenek létre, mint Orbáni

Egyelőre úgy tűnik, sok dolog megmarad ami az Orbán- rendszerben működött többé - kevésbé. Olvasnod kellene és kevesebbet vagdalkozni!

Amit el akarnak tiporni, az a NER burzsoázia, ez népakarat. Tiborcék és Matolcsyek menekülnek

Az hogy milyen vezető lesz Magyar nem tudjuk, de fejlődik, láthatóan. Elég jó dolgokat mond, amiből nekem az jön le, hogy nem akar az orbánihoz hasonló, autoriter rendszert építeni

Nárcisztikus? Valószínűleg...Te is annak tűnsz! Szerintem neki elég, ha igazságot szolgáltat és legyőzi Orbánt és nem "új Orbán "akar lenni

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 11:03:10

@Boldeone2: "Tehát jelölhetnéd te "Szűz Máriát" is miniszterelnöknek, akkor is lekaraktergyilkolná a rendszer hadigépezete. A pártállami media rövid úton kurvát csinálna belőle!" - és ami különösen gusztustalan, hogy az ellenzéki szereplőknek a családját, rokonságát is igyekeznek tönkretenni, minden tekintetben.

ritka aljas férgek alkotják a fideszt, mára már bőven túltesznek a ballib köpködőkön.

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 11:12:23

@G. Nagy László: "Sokan mondjátok ugyanezt. Lefordítom: "Tudjuk, hogy Magyar Péter nem alkalmas a vezetésre, de a rombolásra igen." - arra kap mandátumot, hogy lerombolja a nert, felszámolja a maffiátokat.

és nem is kell tartani semmitől, hiszen brüsszelpéterről mindenki tudhatja, hogy brüsszel alázatos szolgája.
úgyse engedik neki, hogy saját nert építsen, majd brüsszel elkormányoz itt is. és láthatóan brüsszel sokkal jobban kormányozza a többi kkeurópai országot, mint a fidesz magyarországot.

az airbnb-nek is vége lesz egész budapesten :-)))

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 11:20:38

@Boldeone2:

"- Kiről beszélsz, ember?? Ez a jellemzés PONTOSAN illik Orbán Viktorra! Magyarnak ebben a rezsimben kell nyernie, vagyis hasonló módon kell viselkedni és kommunikálni, mint a rezsimteremtőnek!"

Mese habbal! A politkai celebnek nincs a kommunikációhóz megfelelő háttértámogatása, egy ütképes pártszerezet és képviseljelöltek.

A kormánypártoknak van.

"A realitás az, hogy Magyar Péterrel jó eséllyel megkapjuk az EU forrásokat, Orbánnal meg jó ha éppen csöpögtetni fognak!"

Nem! A pénzek Ukrajnába fognak menni, az unió meg egyre jobban eladósodik. A kevesebb (csöpögtetés) így több, mert a"Júdás pénz" fejében el kell fogadnunk a genderizmust, az illegális migránsok tömeges betelepítését, a fenektlen hordó Ukrajna kötelező támogatását és az elmebajos energiapolitikát, ami óriási teher a magyar családoknak.

"Másrészt: az européer politika jobb, mint a putyinizáció!"

Ha az az européer politika, hogy a maradék függetlenségünket is elveszítjük, akkor nem kérünk belőle. Ha egyszer elveszítjük az önállóságunkat, azt rettenetesen nehéz lesz visszaszerezni. Tehát: megőrizni az ország maradék függetlenségét és szabad választáson megmérettetni. A választás márpedig szabad, mert ha nem az lenne, akkor már nem minden nap azzal kelnétek és feküdnétek, hogy már győzelemre álltok.

Minden országnak olyan rendszert kell választani, ami a hagyományainak, kultúrájának, tásadalmi habitusának megfelel. Nálunk sem a vegytiszta lberális demokrácia, sem egy orosz rendszer nem működőképes. A történelem ezt már bebizonyította.

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 11:27:05

@atomic power 1986DucaDuca: "Ha az az européer politika, hogy a maradék függetlenségünket is elveszítjük, akkor nem kérünk belőle." - mi meg abból nem kérünk, hogy függetlenségről hazudozva a saját hasznotokért tönkretegyétek az országot.

majd meglátjuk, ki lesz többen :-)
ha ti, akkor innen nagy kivándorlás fog elindulni.
és a többi európai országban kell is a fiatal magyar munkaerő, annak ellenére, hogy a fidesz 15 éve igyekszik lepusztítani a közoktatást.

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 11:33:33

@atomic power 1986DucaDuca: "az illegális migránsok tömeges betelepítését" - nem, ilyet nem tudnak megtenni a gyakorlatban, hiszen ezeknek nem vagyunk célország és kimondta tavaly az uniós bíróság, hogy nem lehet őket bezárva tartani.

a fidesz viszont már évek óta tömegesen telepíti be a migránsokat.

Boldeone2 2025.07.12. 11:36:22

@atomic power 1986DucaDuca: politkai celebnek nincs a kommunikációhóz megfelelő háttértámogatása, egy ütképes pártszerezet és képviseljelöltek.
A kormánypártoknak van."

- Éppen ez probléma, agyas! A kormánypártok százmilliárdos közpéntengerből építik a hazug rezsimet: KESMA, közmédia, Megafon és társai!

A kevesebb (csöpögtetés) így több, "

- A kevesebb soha nem több, egyszerű matek! A "migránsok betelepítése" egy régi, lejárt lemez, nem kötelező!
A többi meg butaság: " genderizmus és társai "

Az orosz háború hatásai még kiszámíthatalanok, de egy biztos: Orbánnal kevesebb pénzünk lesz, illetve kb semmibe nem lesz beleszólásunk, mert Orbán egy marginalizált politikai pária az EU- n belül!

Az európai államok nélküle döntenek, többek között Ukrajna támogatáról!

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 11:38:43

@Boldeone2: "A kormánypártok százmilliárdos közpéntengerből építik a hazug rezsimet" - ez nem igaz.

ezermillárdos közpénztengerből építik a hazug rezsimet. számold ki.

G. Nagy László 2025.07.12. 11:41:24

@Boldeone2:

"Másrészt: az européer politika jobb, mint a putyinizáció!"

Ez egy üres frázis, semmit nem jelent. folyton ilyenekkel dobálózol. Nem, amit ma a brüsszeli elit européer politikának nevez, az gyakorlatilag az önfelszámolás. Ennél semmi sem rosszabb. A putyini világ is szar, de nem ennyire.

Aki épeszű, az Helmut Kohl Európáját követeli vissza.

Boldeone2 2025.07.12. 11:42:37

@atomic power 1986DucaDuca: Tehát: megőrizni az ország maradék függetlenségét és szabad választáson megmérettetni. A választás márpedig szabad"

- Választás van, csak mivel NEM egyenlőek a feltételek így nem lehet igazán szabad sem. Az egyik fél mind a törvénykezési hatalmát, mind az államgépezetet, mind a médiát felhasználja a győzelem érdekében. A Fidesz mögött százmilliárdos pénzek vannak
Fidesz= állampárt= pártállam

Ha az az européer politika, hogy a maradék függetlenségünket is elveszítjük, akkor nem kérünk belőle"

- Akkor léptesse ki a főnököd az országot, ha nem tetszenek az európai elvek, a közös politika! A lehetőség adott ( még)

Mi inkább maradnánk!

Boldeone2 2025.07.12. 11:45:02

@G. Nagy László: A putyini világ is szar, de nem ennyire."

- Ezt a labdát nagyon feladtad! Lecsapjam?? Ezzel mindent elmondtál a valós világnézetedről!

G. Nagy László 2025.07.12. 11:48:38

@Boldeone2:

Azt bírom a legjobban, hogy az önellentmondások már annyira nem zavarnak, hogy képes vagy egyetlen kommenten belül is megjeleníteni azokat.

"Tehát jelölhetnéd te "Szűz Máriát" is miniszterelnöknek, akkor is lekaraktergyilkolná a rendszer hadigépezete. A pártállami media rövid úton kurvát csinálna belőle!"

két mondattal lejjebb:

"Ennek ellenére most Magyarnak sikerül, úgy néz ki"

Tehát ott van MP, akiről mindenki tudja, hogy egy szar ember és alkalmatlan, de a kormány médiagépezete mégsem tudja megtörni a népszerűségét, viszont Szűz Máriáét képes lenne... Ez mekkora idiótaság már? Ha az ellenzéki szavazók többsége annyira igénytelen, hogy neki mindegy, akkor Szűz Mária nem hozna több szavazatot? Hiszen ő még azokat is elvinné az urnához, akik igényesebbek. Hiába próbálna kurvát csinálni belőle a kormánymédia, leperegne az is. Vagy legalábbis hamisan csengene. MZP és MP esetén még színezni sem kell a dolgokat, hiszen szemmel láthatóan őrült mind a kettő. A médiának elég, ha bemutatja őket olyannak, amilyenek.

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 11:49:26

@G. Nagy László: "A putyini világ is szar, de nem ennyire." - na köszönjük, hogy végre nyíltan színt vallottál.

G. Nagy László 2025.07.12. 11:50:57

@Boldeone2:

"A putyini világ is szar, de nem ennyire. - Ezt a labdát nagyon feladtad! Lecsapjam?? Ezzel mindent elmondtál a valós világnézetedről!"

Jaj, dehogy mondtam. Ha azt állítom, hogy a kádári világ jobb volt, mint a Rákosi-féle, azzal mit mondtam el magamról? Hogy szeretem a hazaáruló, gyilkos Kádárt???

G. Nagy László 2025.07.12. 11:54:43

@Boldeone2:

"Orbán is állandóan a rivaldafényben szeret állni és minium annyira nárcisztikus, mint Magyar, sőt..."

Baszki, de Orbánt nem is akarják félreállítani a SAJÁT szavazói!!! Mi azért támogatjuk, mert hiszünk benne. Ti úgy támogatjátok MP-t, hogy nem hisztek benne.

Elképesztően szar analógia volt, ezeket hanyagold a jövőben! Mintha úgy gépelnél, hogy közben nem is gondolkodsz. Ezt hagyd meg Alexnak!

G. Nagy László 2025.07.12. 11:58:28

@Boldeone2:

"Nárcisztikus? Valószínűleg...Te is annak tűnsz!"

Nyilvánvalóan az is vagyok. de ezzel semmi baj. A féllábú is tök jó ember, amíg nem jelentkezik Tarzan szerepére.

Ez megint egy pocsék analógia volt részedről.

G. Nagy László 2025.07.12. 12:00:14

@Alöksz Róz Unbanned:

"és láthatóan brüsszel sokkal jobban kormányozza a többi kkeurópai országot, mint a fidesz magyarországot."

Beszédes. Tényleg ócska labanc vagy. Ha Orbán nem is mondta, én mondom.

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 12:09:56

@Alöksz Róz Unbanned:

"- mi meg abból nem kérünk, hogy függetlenségről hazudozva a saját hasznotokért tönkretegyétek az országot."

A tönkretételről vannak emlékeim úgy a 2000-es évek végefelé! Vesd össze az 1998-2002 közötti kormányzást a 2002-től 2010-ig tartó kormányzással! Ha most váltás lenne, ugyanez a különbség lenne. A helyzet annyiból még rosszabb is, hogy az ellenzék szervezetileg, szakmailag és morálisan sokkal rosszabb állapotban van, mint a 2002-es MSZP.

"Alöksz Róz Unbannednem, ilyet nem tudnak megtenni a gyakorlatban, hiszen ezeknek nem vagyunk célország és kimondta tavaly az uniós bíróság, hogy nem lehet őket bezárva tartani."

Elég, ha a déli határőrizet brüsszeli nyomásra fellazul, s már rögtön itt lesznek a migránsok tömegei, mint 2015-ben. Nyugat-Európa viszont már telített, így előbb - utóbb olyan rendelkezéseket hoznának, hogy nálunk maradnának tömegesen az illegális mgránsok.
Az új mingráspaktum elosztja a migránsokat az uniós országok között. Ha nem veszed át, komoly összegeket fizethetsz!

"a fidesz viszont már évek óta tömegesen telepíti be a migránsokat."

Ezek vendégmunkások! Külön törvény vonatkozik ráju és nem telepedhetnek le!

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 12:21:02

@G. Nagy László: ha szeretem a bőrkabátot, náci vagyok?
vagy ha szerintem svájcban nyilvánvalóan jobb az élet, hazaáruló vagyok?

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 12:22:13

@atomic power 1986DucaDuca: ha nem tűnt volna fel, papám, nem 1998-2002 között vagyunk :D

Boldeone2 2025.07.12. 12:26:15

@G. Nagy László: Azt bírom a legjobban, hogy az önellentmondások már annyira nem zavarnak, hogy képes vagy egyetlen kommenten belül is megjeleníteni azokat."

- Nincs ellentmondás, hiszen már fentebb meg is kérdeztelek, hogy mit gondolsz, Magyart miért nem tudják lekaraktergyilkolni?

Tehát ami eddig jól működött, a karaktergyilkos kampányok, most nem működnek! Pedig támadják rendesen, te is támadod, " pszichopatázod " ismeretlenül...

Tehát ugyanúgy, ha nem jobban, kapja az ívet, mindenáron becstelen, kistílű, erkölcsi hullát akarnak faragni belőle

Ez viszont abszurd túlzás, éppen ezért sok ember dafke is támogatja!

Az ilyen aljas lejárató kampányok kontraproduktívvá válhatnak!

Ezzel szemben Magyar a "szeretet hirdeti " , amivel engem ugyan nem vesz meg, de jót nevetek rajta!

.. és tudod miért? Mert látom, ez az ember mesteri módra veszi át a magyar társadalom sérült lelke felett az uralmat! Tehetséges

Azon is nevetek, hogy mennyit szenved az orbáni hadigépezet Magyarral..Nem működik a régi lemez..Mentzer és társai bohócot csinálnak magukból...

Persze, akár sírhatnék is, mert mindketten tudjuk nem lesz jobb jövőre...Az infláció nő, a MÁV extrán szar lesz, az EÜ szintén, a szegénység tovább nő, ahogy a fiatalok elvándorlása is...

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 12:29:16

@Boldeone2:

"- Választás van, csak mivel NEM egyenlőek a feltételek így nem lehet igazán szabad sem. Az egyik fél mind a törvénykezési hatalmát, mind az államgépezetet, mind a médiát felhasználja a győzelem érdekében."

Ha többségetek van tudtok győzni. Pl. Budapesten, Hódmezvásárhelyen, stb....
Azok persze szabad választások voltak!

Arról is beszélj, hogy Nyugatról mekkora politkai és pénzügyi támogatást kaptok az EPP-n keresztül. Példa a legutóbbi "Büszkeség napja".

Akkor inkább egy nemzeti kormány, mint egy kitartott kurtizán!

"- Akkor léptesse ki a főnököd az országot, ha nem tetszenek az európai elvek, a közös politika! A lehetőség adott ( még)"

A te kedvedért nem fogunk kilépni. Nem azért adtuk oda a piacainkat, munkaernket, hogy meggondolatlanul kilépjünk. Inkább helyrehozzuk, amit elrontottatok.

grundigg 2025.07.12. 12:33:40

@atomic power 1986DucaDuca: "Nyugat-Európa viszont már telített, így előbb - utóbb olyan rendelkezéseket hoznának, hogy nálunk maradnának tömegesen az illegális mgránsok."

Várjál, most akkor a nyugat-európaiak importálni akarják a migráncsokat vagy exportálni? Nem kéne megkérdezned erről a moszkvai kapcsolattartódat?

Boldeone2 2025.07.12. 12:34:18

@G. Nagy László: Nézd meg ezt is!

youtu.be/qCSNAzJa5WI?si=MFRnD5wz_iKUa5zT

A fiatalok - még 35 évvel a rendszerváltás után is- elhagyják az országot!

A szegénység is nő. Tegnap vittem pénzt és kaját egy lecsúszott embernek. Szerinte öldöklő harc megy az utcán, a palackokért
Egyre több a szegény, pár éve újra, miközben Orbán ignorálja a megélhetési válságot
Elmondása szerint lassan hetente emelkednek az árak ...

ÉS igaza van, 8-9 nap Olaszország után én is észrevettem...

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 12:34:40

@Alöksz Róz Unbanned:

"ha nem tűnt volna fel, papám, nem 1998-2002 között vagyunk"

Nekem jó az emlékezetem, neked szelektív és komisz a memóriád!

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 12:37:14

@Boldeone2: ettől függetlenül tényleg sokszor kerülsz önellentmondásba...

Boldeone2 2025.07.12. 12:41:09

@atomic power 1986DucaDuca: "Ha többségetek van tudtok győzni. Pl. Budapesten, Hódmezvásárhelyen, stb....
Azok persze szabad választások voltak!"

Attól még hogy egy- egy helyen nem sikerül minden agyat átmosni, még nem lesz sem igazságos, sem egyenlő feltételekkel megtartott a választás

Arról is beszélj, hogy Nyugatról mekkora politkai és pénzügyi támogatást kaptok az EPP-n keresztül. Példa a legutóbbi "Büszkeség napja".

- A pride- nak semmi köze a választásokhoz. Politikai pártok nem kaphatnak külföldi támogatást. Amikor erre volt jogi lehetőség, akkor sem harcolhattak a száz- vagy talán ezermilliárdokból gazdálkodó, pártállami rezsimmel!

Boldeone2 2025.07.12. 12:43:19

@Alöksz Róz Unbanned: pl miben? Minden éremnek két oldala van! Tehát bizonyos dolgok együttes léte nem zárja ki egymást

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 12:45:22

@Boldeone2: igen, de fej vagy írásban nem mondhatod mindkettőt :-)

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 12:52:15

@Boldeone2:

"- A kevesebb soha nem több, egyszerű matek! A "migránsok betelepítése" egy régi, lejárt lemez, nem kötelező!"

Csak szolidaritás adót kell fizetni minden egyes át nem vett személyért!

"Az orosz háború hatásai még kiszámíthatalanok,"

Így van! A kiszámíthatatlanságot nem akarjuk behozni az unióba!

"de egy biztos: Orbánnal kevesebb pénzünk lesz, illetve kb semmibe nem lesz beleszólásunk, mert Orbán egy marginalizált politikai pária az EU- n belül!"

Az új migráns paktum és Ukajna rengeteg pénzbe fog kerülni. az unió csak adósság felvételével tudja ezeket finanszírozni, egyre rosszabb vesenyképesség mellett. Ehhez egy ellenzéki komány asszisztálni fog. A "pária" meg nem!

Boldeone2 2025.07.12. 12:52:41

@Alöksz Róz Unbanned: Pont az hülyeség - szerintem- ha valaki mindig, mindenben totál konzekvensen ugyanazt mondja. Eleve nincsenek a politikában kikezdhetetlen axiómák. Pont az a bajom Ducuval, ő egy kőkemény véleményburokban van. Nagy Laci már gondolozik, ő inkább téveszmék fogságában van, de néha elismeri ha igazad van

Ahogy az élet változik, úgy az emberi gondolkodás és a megfogalmazott vélemény is annak függvényében

Abban nem hiszek, hogy valaki konzekvensen, szilárdan, mindenben ellenzéki vagy kormánypárti. Ha van ilyen, akkor az a totál agymosottság
A bal es jobboldaliság pont ilyen.

Boldeone2 2025.07.12. 12:59:03

@atomic power 1986DucaDuca: Csak szolidaritás adót kell fizetni minden egyes át nem vett személyért!"

EGY közösség RÉSZE vagy, ami azt jelenti " share the burden"

kiszámíthatatlanságot nem akarjuk behozni az unióba!"

- Már itt van! Több millió menekült! Orosz háborús fenyegetés!

Az új migráns paktum és Ukajna rengeteg pénzbe fog kerülni. az unió csak adósság felvételével tudja ezeket finanszírozni, egyre rosszabb vesenyképesség mellett."

- A problémák már csak ilyenek: megoldásuk sok pénzbe kerül! A felpörgetett hadiipari fejlesztések pozitív hatásúak és renew Europe is euro tízmilliárdokat jelent!

Az, hogy a pénzből mit kezdenek a tagországok, mar nem az " EU " felelőssége!

Nálunk versenyképes az ipar? Ugyan már!

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 13:00:27

@Boldeone2: "Pont az hülyeség - szerintem- ha valaki mindig, mindenben totál konzekvensen ugyanazt monja" - de te egy-két hozzászóláson belül írsz egymásnak teljesen ellentmondó dolgokat, ember :D

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 13:02:20

@Boldeone2: "Nagy Laci már gondolozik, ő inkább téveszmék fogságában van" - szerintem nemigen zavarják téveszmék, tisztán haszonlesésből írja ezeket.

G. Nagy László 2025.07.12. 13:02:23

@Alöksz Róz Unbanned:

"nem, én kuruc vagyok. "

Egy lófaszt vagy az. Elvtelen troll vagy. Ettől még nem leszel kuruc. Ehhez az első lépcső az lenne, ha felismernéd a magyar érdeket. És ha csalódsz a Fideszben, akkor átmész a Mi Hazánkhoz. De nem, te a labancokat választottad.

Boldeone2 2025.07.12. 13:02:40

Bocsánat, " nex generation " alap, nem renew

commission.europa.eu/strategy-and-policy/recovery-plan-europe_hu

A lehetőség adott, de az már tagországi dolog, hogy élnek vele...

Itt ahol a haveri kör irányit mindent, sok jóra ne számitsunk!

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 13:04:24

@Boldeone2: "Pont az a bajom Ducuval, ő egy kőkemény véleményburokban van." - nem tudom, a magánvéleményét nem is ismerjük.

Boldeone2 2025.07.12. 13:04:25

@Alöksz Róz Unbanned: de te egy-két hozzászóláson belül írsz egymásnak teljesen ellentmondó dolgokat, ember :D"

- Írj példát!

G. Nagy László 2025.07.12. 13:07:23

@Boldeone2:

"Mert látom, ez az ember mesteri módra veszi át a magyar társadalom sérült lelke felett az uralmat!"

Na látod, ebben most igazat adok. A sérült lelkűek, a hópihék, a pride-on vonulók, az örökös károgók, a gyűlölködők és az élhetetlenek mindig is a ti oldalatokon gyülekeztek. És még a szóhasználatod is remek: MP átveszi az uralmat a sérült lelkek felett. Le se szarja őket, de viszi a szavazatukat. Ez tényleg ügyes, elismerem. Mindezt nettó gyűlölködéssél, nulla programmal - ez külön bravúr.

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 13:09:31

@G. Nagy László: sziklaszilárd elveim vannak.
(ez pedig fáj neked, mert szeretnél hasonló szerepben tetszelegni.)

és elég okos is vagyok hozzá, hogy az elveket összevessem a valósággal.
(és ez is fáj neked, többek között azért, mert mindig alulmaradsz egy ilyen vitában.)

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 13:14:33

@G. Nagy László: "De nem, te a labancokat választottad." - dehogy választottam, nem szavazok a fideszre :-)
egyébként fals ez az analógia, az enyém is ebben a formában, csak a poén kedvéért fogadtam el.
te nem tudod, mert tájékozatlan vagy a témában (a valis kolléga nem az), de kuruc labanc nélkül is van.

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 13:19:44

@Boldeone2: nem fogom a hozzászólásaidat keresgélni, amit laci írt, az nem olyan rossz példa.

de asszem mára ki is tiltott a recaptcha

Boldeone2 2025.07.12. 13:31:46

@G. Nagy László: nulla programmal"

- Dolgoznak a fiúk- lányok!

Van már 100 napos program és kormányzati tervek is

telex.hu/belfold/2025/07/12/magyar-peter-es-a-tisza-part-kongresszust-tart-nagykanizsan

Egyre komolyabban kell venni őket! A Fidesznek milyen tervei vannak? Láthatóan bajok vannak, így azokra kellene választ adni, nem "Ukrajnázni"

Pl meddig tűrik még Lázár János ámokfutasát?

A Tisza valós problémákat feszeget, a Fidesz terel ...

Ha így haladnak, akkor megtörténik a szinte lehetetlen: veszítenek

Pénz nincs, azt is tudjuk, pedig osztogatni szoktak választás előtt...

elona 2025.07.12. 14:55:21

@Alöksz Róz Unbanned: "... majd brüsszel elkormányoz itt is. és láthatóan brüsszel sokkal jobban kormányozza a többi kkeurópai országot, mint a fidesz magyarországot."

Gratulálok!

EZ AZ ÉV KOMMENTJE!!!!!!!!!

elona 2025.07.12. 15:04:26

VISZONT VAN NEKÜNK TISZAPART KONGRESSZUSUNK!!!!!!!!!!
(...annak a 23 párttagnak.....)

"Emlékeznek? A főbohóc azzal haknizott idén januárban, hogy áprilisra előrehozott választásokat fognak kikényszeríteni. Nyilván ez már akkor is hülyeség volt, amikor komolyan állította, de mégis hogyan tervezték, miközben júliusban sincsenek még jelöltjeik?"

„Működő párt nincs, tagfelvétel nincs, jelöltek nincsenek, a listázott és megalázott aktivisták nem győznek kifarolni. A programjukról már egy éve azt mondta az agresszív manöken, hogy »több ezer ember« dolgozik rajta, de azóta sem adtak egy sort se az érdeklődők kezébe. (Már ha van ilyen érdeklődő, mert valószínűleg elegendőnek tekintenék a következő négy évre, hogy minden fideszest hajítsanak a Dunába.)”

„Szóval jó lesz ez, és talán igazuk van, hagyni kell arra is időt, hogy a híveik kiábránduljanak. 275 nap és felkenődnek a falra!”

ELŐBB-UTÓBB ÉN IS LÁJKOLNI FOGOM A POLOSKA PETIT!!!!!!

ÉN BÍROM A VICCEKET!
(.. és Poloska peti és bűnbandája, a Tiszapart TÉNYLEG EGY VICC!!!!!)

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 15:04:51

@Boldeone2:

EGY közösség RÉSZE vagy, ami azt jelenti " share the burden"

A migrációs politka nem egy "joint venture", hanem tagállami hatáskör. Ergo valahol beengedni és elosztani, egy másik országra ráerőltetni (megfizettetni), amely rendesen őrzi a határt, inkorrekt.

elona 2025.07.12. 15:11:29

"Vége az oktatás leépítése korszakának – jelentették be a Tisza Párt kongresszusán"
(Népszava)

"A kormányzásra készülő ellenzéki erő az egész oktatási rendszer reformját tervezi, amely terveik szerint elsősorban gyermek- és társadalomközpontú lesz."

De jó! De jó! De jó!

ÉN MÁN ALIG VÁROM A "TÁRSADALOMKÖZPONTÚ OKTATÁST"!!!!!!!!

elona 2025.07.12. 15:17:57

"Belső szavazáson fogják kiválasztani a Tisza Párt képviselőjelöltjeit, szó van róla, hogy 2026-ban Rost Andrea és Nagy Ervin is indul"

"Az ősz végére miniszter-jelölteket is felmutatnak majd."

AKKOR MÉGSEM LESZ ELŐREHOZOTT VÁLASZTÁS???????

TELJESEN NYILVÁNVALÓAN POLOSKA PETI EGYSZEMÉLYBEN FOGJA KIVÁLASZTANI A TISZAPART JELÖLTJEIT.... NEM IS ÉRTEM MINEK EZ A BOHÓCKODÁS A "BELSŐ VÁLASZTÁSRÓL"-RÓL.......

elona 2025.07.12. 15:23:40

"Pósfai elmondta, hogy hamarosan elindul a jelöltkiválasztás utolsó fázisa: szeptember 30-ig minden egyéni választókerületben 3-3 jelölt fog bemutatkozni és járni a településeket, hogy megismerjék őket a jelöltek. November elején a Tisza-tagoknak egy alkalmazás segítségével kell rangsorolniuk a jelölteket, a harmadik kiesik. Az utolsó szakaszban e kettő közül döntenek a párttagok, de az elnökség vétót emelhet. November utolsó hetében kerül sor a párt harmadik kongresszusára, ahol bemutatják a Tisza mind a 106 jelöltjét."

JUJJJJJ, DE IZGI!!!!!!!!!

ÉN MÁN MOST ALIG VÁROM A TISZAPART III. KONGRESSZUSÁT.......

elona 2025.07.12. 15:27:25

"November elején a Tisza-tagoknak egy alkalmazás segítségével kell rangsorolniuk a jelölteket, a harmadik kiesik. Az utolsó szakaszban e kettő közül döntenek a párttagok, de az elnökség vétót emelhet."

Aztat tudom, hogy 23 tagja van a Tiszapartnak. Arról viszont fingom sincs ki az az "elnökség", aki "vétót emelhet" a kiválasztott Tiszapartos emberke ellen....

elona 2025.07.12. 15:29:58

"Pósfai elmondta, hogy hamarosan elindul a jelöltkiválasztás utolsó fázisa: szeptember 30-ig minden egyéni választókerületben 3-3 jelölt fog bemutatkozni és járni a településeket..."

... ÉS ABBAN A KÖRZETBEN, AHOL PL. 10 TISZAPARTOS JELÖLT VAN A KÉPVISELŐ-JELÖLTSÉGRE, KI FOGJA KIVÁLASZTANI, HOGY KI LEGYEN AZ A 3 EMBERKE, "AKI BE FOG MUTATKOZNI ÉS JÁRNI FOGJA A TELEPÜLÉSEKET".......

Boldeone2 2025.07.12. 16:26:51

@atomic power 1986DucaDuca: a migrációs politka nem egy "joint venture", hanem tagállami hatáskör"

- Az lehet, de itt elsősorban illegális migrációról van szó, amit - mint látjuk - az orbáni határkerítés sem tudott megoldani

A magországokra hárul a több százezer, ha nem millió migráns ellátása. A magországok mondhatják azt hogy vállajon többet valamilyen módon Magyarország

Orbánnak egy esetben lenne igaza: ha valóban le lenne zárva a határ, nem csak az alibizés menne, miközben 2000 emberkereskedőt szabadon engedtek

A helyzet az, hogy Magyarország szar hely, európai szinten, így ide nem jönnek. Nincs menekültellátás, pl, vagy csak a minimál

Boldeone2 2025.07.12. 16:37:47

Mondok egy példát.

Olaszországban kiáll a néger egy bolt elé, ahol elkéri a visszatolt bevásárlókocsikat, ami az Esselungánál 1 euro...Pár óra alatt keres vele 30-40 eurót ha ügyes, + kap az államtól is valamit

Magyarországon mi van? Ölik egyást a hajléktalanok a kukáknál, hogy ki vegye el a visszaváltható palackot.

Papíron közelítjük a nyugatot, de mégis alig látszik..Átlag= a nagyon kis és nagyon nagy keresetek átlaga

A jobboldali kormánynak nincs pl szegénypolitikája, holott a családpolitika alkalmatlan a problémák kezelésére

Boldeone2 2025.07.12. 16:43:27

Amit kilopott a NER elit, az szerintem nem visszapótlható. Tiborc az USA- ba menekül, Matolcsyék Dubai luxuslakást , Lölő jachtot...

Az emberek ezért BOSSZÚT akarnak állni, teljesen érthetően

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 16:43:57

@Boldeone2: "A magországokra hárul a több százezer, ha nem millió migráns ellátása." - ők kérték, ne nálunk reklamáljanak.

"A magországok mondhatják azt hogy vállajon többet valamilyen módon Magyarország" - csak nem úgy, ahogy ők azt elképzelik.
mert az volt a nagy ötletük, hogy majd kiválogatják szépen a valamirevaló migriket, aztán a többit meg rálőcsölik szépen kötelező jelleggel a többi országra.
most ez alól kihúzta a szőnyeget az eu bíróság, de akkor is.

Boldeone2 2025.07.12. 16:52:15

@Alöksz Róz Unbanned: "magországokra hárul a több százezer, ha nem millió migráns ellátása." - ők kérték, ne nálunk reklamáljanak."

- Nem kértek semmi ilyet. Egyszerűen a fejett országokba mennek a migránsok. Gondold el mi lenne, ha valóban le tudnák a nyugatiak zárni a határokat és itt rekednének tízezrével...

Boldeone2 2025.07.12. 16:57:25

@G. Nagy László: Magyar Péter kongresszusi beszéde: Újak vagyunk a politikában, de a kipróbált káderek voltak, akik ide juttatták ezt az országot"

- Minek ide a már jól kipróbált káder, Orbán (majdnem Kádárt írtam :)) ha nem képes jól menedzseli az országot?

Jelentem: Orbánt kipróbáltuk! Voltak kissé jobb időszakai, de most úgy jár, mint az öregedő, egyre házsártosabb feleség: lecserélik

Az országnak békére és új kormányzásra van szüksége!

Boldeone2 2025.07.12. 17:07:19

@G. Nagy László: Ajánlom ezen beszédet!

Magyar sziporkázik....Én úgy látom, hogy már az Új miniszterelnök beszél, az "új Orbán "... Még a díszlet, a színpad is, sőt a gesztusok orbániak...

www.youtube.com/live/mO-D11FjajM?si=XkZn2vGcOIyRLIKp

Boldeone2 2025.07.12. 17:16:33

Zseniális beszéd! Végre, betámadják a nemzeti burzsoáziat, és megpróbálják visszaszerezni a 16 év alatt ellopott közel 20 000 milliárd közpénzt!

Populizmus? Az. De erre várt az ország!

Boldeone2 2025.07.12. 17:23:04

Magyar implicit arról beszél, hogy eleveszik Mészáros, Tiborc és Orbánék vagyonát...:)

Ez már " forradalmi ajánlat ":)

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 17:23:28

@Boldeone2:

<<<a migrációs politka nem egy "joint venture", hanem tagállami hatáskör"

- Az lehet, de itt elsősorban illegális migrációról van szó, amit - mint látjuk - az orbáni határkerítés sem tudott megoldani>>>

Ha nem tudta megoldani, akkor miért büntet minket az Európai Bizottság? Megmondom: mert azt szeretné, hogy először engedjük be ket, utána bíráljuk el a kérelmüket. Fogva nem lehet őket tartani, mehetnek a szélrózsa minden irányába! Na, ez az, amit nomáls ember nem tud elfogadni! A pofátlanság netovábbja! A déli határkerítés hatékonysága egyébként folyamatosan tesztelésen és fejlesztésen megy keresztül.

"A magországokra hárul a több százezer, ha nem millió migráns ellátása. A magországok mondhatják azt hogy vállajon többet valamilyen módon Magyarország"

Amit megfőztek egyék meg! Mi már nagyon sok pénzt költöttünk az illegális migráció megállítására! Ők mennyit? Töredékét arányaiban annak, amit az ausztrálok megtettek!

"A helyzet az, hogy Magyarország szar hely, európai szinten, így ide nem jönnek."

Akkor minek vagy itt? Még annyi igényed sincs, mint egy illegális migránsnak?

Boldeone2 2025.07.12. 17:35:02

@atomic power 1986DucaDuca: Amit megfőztek egyék meg! Mi már nagyon sok pénzt költöttünk az illegális migráció megállítására! Ők mennyit? Töredékét arányaiban annak, amit az ausztrálok megtettek!"

- Ezt már kb 1000x tisztáztuk! Az EU egy több tízezer km- es határral bíró államszövetség, közvetlenül a konfliktusgócok mellett, vagyis képtelen elszigetelődni a világtól

Az EU peremállamokat és a többi tranzitállamot is pénzzel támogatják, szigorodnak a menekültjogi feltételek

Ha nem tudta megoldani, akkor miért büntet minket az Európai Bizottság? Megmondom: mert azt szeretné, hogy először engedjük be ket, utána bíráljuk el a kérelmüket. Fogva nem lehet őket tartani, mehetnek a szélrózsa minden irányába"

- Ezt Orbán érte el a szar politikájával, hogy mindig minden ügyben ellenkezik. Ha szigorúan nézzük, sem a külső elbírálás, sem a zárt táborok nem megvalósíthatók

Boldeone2 2025.07.12. 17:37:20

@atomic power 1986DucaDuca: A déli határkerítés hatékonysága egyébként folyamatosan tesztelésen és fejlesztésen megy keresztül."

- Az lehet, de aki erre jön - elég sokan - csak átjutnak. Nem véletlenül folyamatos az osztrák határellenőrzés. A migránsok keresztüljutnak

GyMasa 2025.07.12. 17:43:12

@Billy Hill:
Szerintem nem "ciki", hanem nagyon sok olyan ember van, akinek - mint nekem is - tele van a zsákja a nyomulós, ostoba, Orbánfóbiás verbális erőszakkal, amivel szekálnak mindenki, aki nem ért velük 100%-ban egyet!
Ezek azok az emberek, akik nyilvánosan "semlegesnek" neveik magukat, nem állnak le vitatkozni azt mondva, hogy "nem érdekel", esetleg, látszólag egyet is ért velük, de nem túl aktívan. És mg ezen felül mindenkinek azt mondja, hogy ő MP-re fog szavazni.
Aztán, a szavazófülke magányában szépen behúzza az X-et a fideszre!

GyMasa 2025.07.12. 17:45:18

@G. Nagy László:
Hát, engem pl. egy ilyen Boldi-féle, a gyerekesnek is bajosan nevezhető kommunikációs és érvelési képességeivel soha nem lesz képes.

GyMasa 2025.07.12. 17:47:49

@G. Nagy László:
Na, Boldi végleg kifutott mág az ennyire gyenge érveiből is...
Mostantól jön a gyalázkodás és a személyeskedés.

GyMasa 2025.07.12. 17:51:15

@atomic power 1986DucaDuca:
"Ezek vendégmunkások! Külön törvény vonatkozik ráju és nem telepedhetnek le! "
Komolyan nem értem, mennyire kell teljesen debil (bocsánatot kérek minden debiltől) és ertelmi fogyatékos, hogy akkor is lemondja ugyanezt, amikor 2015 (azaz TÍZ éve) minden egyes alkalommal, legalább 2-e ember elmagyarázza neki, hogy téved (dehogy téved, hazudik) azzal, hogy képtelen megkülönböztetni a két csoportot. Ennél lentebb már csak az van, amikor elkezdik eletelepedísi kötvénnyel érkezőket migráncsozni, meg terroristázni...

GyMasa 2025.07.12. 17:55:29

@grundigg:
Te mit nem értesz ezen?
A NY-Európaiak IMPORTÁLNI akarják a migránsokat, leválogatni a (z amúgy nem éltező) szorgalmas, becsületes, jól képzett egyéneket, majd a MARADÉKOT szétkenni az EU, másodlagos, gyarmati felében (azaz Dél és kelet Európa.)
Erre elsősorban azért van szükség, mert annyira aalacsony amigránsok értelmi, szellemi és erkölcsi színvonala, hogy sokkal-de-sokkal többen vannak a haszontalanok, mint a hasznosak, és valamit tenni kell velük, hogy ne pusztítsák el azonnal és véglegesen a német jóléti álmot. Ezért kell azokat szétosztani az EU-n belül, és "más valaki problémájává" tenni.

GyMasa 2025.07.12. 17:58:51

@elona:
"...hogy minden fideszest hajítsanak a Dunába"
És, ebben az lesz a külön szépség, hogy majd ők fogják azt is megmondani, hogy ki a "fideszes"...
Kurvára deja-vu-m van...

Boldeone2 2025.07.12. 17:59:33

@GyMasa: Ne hazudj! Nem gyalázkodtam, ad. 1; ad 2. VITAZNI nem tudsz, mert nulla érveid van! Most sem cáfoltál SEMMIT!

Boldeone2 2025.07.12. 18:04:08

@GyMasa: Erre elsősorban azért van szükség, mert annyira aalacsony amigránsok értelmi, szellemi és erkölcsi színvonala, hogy sokkal-de-sokkal többen vannak a haszontalanok, mint a hasznosak, "

- Ember te is csak egy migráns vagy! Hiába szépítjük, te is csak egy "auslander vagy" Egy kicsit fentebb a polcon, mint az arabok, de német széljobb barátaid továbbra is lenéznek majd...

valis47 2025.07.12. 18:47:20

@Boldeone2: Ja, nyomtatnak pénzt, és fegyverre költik. Milyen jó is lesz. Nyilván lesznek, akiknek igen.
Mondjuk zseniális, mert a fegyvergyáraknak nem kell majd a kínaiakkal versenyezniük... csak akkor lesz gond, ha kínai alkatrészt, nyersanyagot is nélkülözni kell majd, mert akkor nem lesz miből még 155mm-es gránátot sem gyártani. Most vonult ki a Dow Chemical Németországból. Pedig milyen ígéretes programok vannak az EU-ban, renew, repowereu etcetara :D

valis47 2025.07.12. 18:49:16

@Boldeone2: A német "széljobb" tiszteli Orbánt, úgyhogy lehet, hogy nem.

valis47 2025.07.12. 19:08:59

@Boldeone2: Csak idézte Azahriah-t, de kb. bármelyik ellenzéki "nagy ellenálló", a nagy elnyomásában milliókat kereső díszcelebtől lehetne idézni hasonló szintű szöveget.@Alöksz Róz Unbanned: "többmillió magyar embert ellenségként deklaráló rendkívül káros kormányzati kampány" melyik is lenne az? Ennyire azonosulni kell pl. MP-vel? Hogy ha őt bántják, azzal több millió magyar embert deklarálnak ellenségnek? És akkor Orbán esetében mi a helyzet? Aki Orbánozik, az minden szavazóját ellenségnek deklarálja? Amúgy igen, általában, de ez nem abből derül ki, hogy szidja Orbánt, hanem hogy utána a szavazóit kezdi szidni stb.

valis47 2025.07.12. 19:14:16

@GyMasa: Az egyéni jelöltek személye Magyarországon hagyományosan lényegtelen, ott is csak pártlogóra szavaznak az emberek. Max. korábban megosztották a szavazatukat és az általuk favorizált oldal jelöltjei közül egyéniben az esélyesebbre szavaztak, listán meg a kisebb pártra.

Boldeone2 2025.07.12. 20:03:57

@valis47: A ritkaföldfémek a világon mindenhol megtalálhatók, ezt le kell dealezni, nem hiszem, hogy hosszú távon megoldhatatlan lesz a hadiipar felépítése. Orbán is mindig újraiparosításról beszél, akkor lépjék meg!

A német jobboldali pártvezetetők lehet hogy tisztelik, de az "übermens" az mindig játszik a háttérben, a németeknél

És akkor Orbán esetében mi a helyzet? Aki Orbánozik, az minden szavazóját ellenségnek deklarálja?"

- Ez hülyeség! Egy családban is gyakran van teljes politikai dichotómia, Pl nálunk. Ezért nem fogom kevésbé szeretni a felmenőmet. A nyugdíjasok tehetnek róla a legkevésbé, hogy megrontották őket, nézvén az MTV1-T ...

Értelmiségiként már ciki a fideszre szavazni. A nyugdíjas más kategória, hiszen az államszoci rendszerben szocializálódtak, vagyis volt akit ott üldöztek..
Ők mindenhol a " kommunistákat látják "...

Boldeone2 2025.07.12. 20:10:22

@valis47: Nem véletlenül van az, hogy minél magasabb az iskolai végzettség, minél fiatalabb az egyén, annál nagyobb az esély rá, hogy nem szavaz Orbánra

Az egyetemek alapítványi kézbe adása, az MTA kiherélése azért megtette a hatását...De ugyanez van ha a művészeti vagy a zenei szférát nézzük:

Azariah sztár, milliárdokat keres, amit mond, annak súlya van, ellenben Tóth Gabi vagy Muri Enci vérciki...A Fidesz nélkül nem tud megélni

Boldeone2 2025.07.12. 20:13:13

@valis47: hvg.hu/kultura/20250629_Orfu-Mocskos-Fidesz-koncert

Ez a mai rögvalóság! Nagy Laci szerint nem ciki fideszesnek lenni...Nem a lófact!

Ha pop/ rocksztár lennék, kerülném a fideszes interakciókat! Tóth Gabi nem fog tudni megélni az uj világban

elona 2025.07.12. 20:41:41

"Brazíliában házasodott össze azonos nemű párjával a DK pártigazgatója"

Sao Paulóban kötötte össze életét a DK pártigazgatója, Sebián-Petrovszki László és brazil élettársa, Joao Affonso. A pár három éve van együtt, és az esküvő után visszatérnek Magyarországra, ahol korábban is éltek.
Hagyományos brazil esküvőn mondta ki egymásnak a boldogító igent a Demokratikus Koalíció pártigazgatója, Sebián-Petrovszki László és brazil kedvese, Joao Affonso – írja a Blikk.

„Brazíliában a jog is elismeri a melegek házasságát, így ez minden szempontból teljes értékű kapcsolat” – mondta a lapnak a politikus. A DK pártigazgatója kiemelte, ő mindig is felvállalta másságát, akkor is, amikor politizálni kezdett, így soha nem titkolták el kapcsolatukat. Három éve van együtt Joaóval, aki egy gyógyszeripari cégnél dolgozik pénzügyi területen."

Gratulálok!

Sok boldogságot!

valis47 2025.07.12. 21:31:47

@Boldeone2: Nem csak a ritkaföldfémekről van szó. Lőszergyártáshoz ammóniát, salétromsavat, kénsavat stb. kell előállítani nagy mennyiségben. Európa műtrágyával sem képes ellátni saját szükségletét.

Amúgy meg hogy lesz a fegyvergyártásból magasabb életszínvonal? Lesz, keveseknek.
Ember már nem kell annyi, mint 50 vagy 100 éve, szóval a munkanélküliséget nem oldja majd meg.

Egy ex katona szerint 155 mm-es lőszer 5 éve az USA-ban 800 dollár, Európában 800 euro, a ruszkiknál a megfelelője 10000 rubel, azaz kb. 120 euró volt. Kínában, Észak-Koreában ennél is kevesebb. Ma egy az USA-ban 4000 dollár, ötször annyi, mint öt éve, Európában 4000 euro, a ruszkiknál meg mondjuk, vagy 150. Kínában annyi se. (Nem néztem utána, de simán hihető)

A Nyugat "védelmi" költségvetésének értelme és lényege fegyvergyártók profitjának 1000%-os emelése, mintegy előre menekülés ettől várják a kiutat a válságból. Több vagy jobb haderő csak ettől nem lesz.

Az ostoba ukrán parasztok pedig lelkesen (már amelyik) halnak azért, hogy a milliárdos nyugati fegyvergyáros billiárdos legyen. Hogy aztán ami marad majd Ukrajnából, annak a termőföldje se legyen véletlenül se majd ukrán kézben, se a gyárak...

És sajnos, ha vége lesz PTSD-s, kattant veteránok százezrei árasztják el Európát (oroszoknál is lesz velük gond persze nyilván). Természetesen a Merzek, Macronok, Magyarok és társaik számára jól jönnek majd zsoldosként a saját népük ellen szükség esetén. Vagy az USA-nak a legközelebbi háborújában muszlimot vagy sárgát ölni.

valis47 2025.07.12. 21:32:45

@Boldeone2: Az USA-ban gyakorlatilag az összes celeb kiállt, hogy abcúg Trump, aztán mégsem mentek vele semmire.

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 21:33:46

@valis47: "Európa műtrágyával sem képes ellátni saját szükségletét." - de a fidesz azért kibasz a nitrogénművekkel azért is.

GyMasa 2025.07.12. 21:36:07

@valis47:
Vagy igen, vagy nem...
Nyilván, aki listán a fideszre szavaz, az jó eséllyel az egyéniben is arra fog.
Viszont, ha a fidesz 40%-on áll, a TISZA jelült meg 33%-on, akkor nyilván a fidesz jelöltje fog nyerni. Főleg, ha egynél több ellenzéki jelölt van a körzetben...

Alöksz Róz Unbanned 2025.07.12. 22:02:57

kocsis málé egyáltalán nem tökös gyerek.
hanem úgy pattog, mint az osztályfőnök fia.

atomic power 1986DucaDuca 2025.07.12. 22:35:54

@Boldeone2:

<<<Amit megfőztek egyék meg! Mi már nagyon sok pénzt költöttünk az illegális migráció megállítására! Ők mennyit? Töredékét arányaiban annak, amit az ausztrálok megtettek!"

- Ezt már kb 1000x tisztáztuk! Az EU egy több tízezer km- es határral bíró államszövetség, közvetlenül a konfliktusgócok mellett, vagyis képtelen elszigetelődni a világtól>>>

Mást is "tisztáztunk" 1000x, mégis újra meg újra előkerül írói munkásságod részeként. Egyébként csak szerinted tisztáztuk, mert magadnak sem akarod beismerni, hogy az EU határvédelme egy nagy nulla, és nem is védelemről beszélhetünk, hanem a bevándorlás "menedzseléséről". Az EU földrajzi adottsága nem magyarázata annak, hogy évi 38.4 milliárd
USD-t költ "határigazgatásra" az Egyesült Államok pedig 150 milliárd dollárt.

"Ha szigorúan nézzük, sem a külső elbírálás, sem a zárt táborok nem megvalósíthatók

Ausztrália alkalmazza az ún. "offshore processing" politikát, amely szerint a nem kívánt migránsokat távoli szigetekre, például Naurura vagy Manus-szigetre küldi, ahol elbírálják a menedékkérelmeket.

Ezt az elvet az EU is megtudná valósítani, ha akarná! Nyilván nem szigetekre vinné, hanem EU-n kívüli külső országokba.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.07.12. 23:03:17

@Boldeone2: ez is elmebeteg. Sajnos letiltott így nem küldhetem el a kurva anyjába. Pedig egyre rosszabb az állapota.

Boldeone2 2025.07.13. 00:30:27

@atomic power 1986DucaDuca: Az EU földrajzi adottsága nem magyarázata annak, hogy évi 38.4 milliárd
USD-t költ "határigazgatásra" az Egyesült Államok pedig 150 milliárd dollárt."

- Ahhoz képest van vagy 14 millió illegális migráns, de lehet 20-30 is !

Fogd már fel ember, a kerítések nem állítják meg a jobb élet felé igyekvőket! Azok mindig megtalálják majd a kiskaput!

Ha ott helyben, Afrikában, Ázsiában nem állítják meg, akkor itt az EU határain már 100%! Költhetsz csilliárd eurót határvédelmre, nem az lesz a megoldás!
süti beállítások módosítása