téveszmék

téveszmék

"Pride vagy gyermekvédelem? Ez itt a kérdés..."

2025. március 21. - G. Nagy László

pride.jpg

 

Orbán Viktor már egy hónappal ezelőtt, az évértékelőjén belengette: a Pride szervezői idén ne is nagyon készüljenek... Akkor nagyon meglepett, hogy ez a mondata aratta a legviharosabb tapsot, miközben a közönség sorait a Fidesz és az ország krémje adta, nem a legsuttyúbb, homofób prolik. A héten a vonatkozó törvénymódosítás is elfogadásra került.

 

Kezdjük azzal, ami a legfontosabb: a gyülekezés, a tüntetés, a felvonulás, a véleménynyilvánítás szabadsága alapvető jog, ezt megcsonkítani semmiképpen sem üdvös. A Fidesz vezetői még jól emlékeznek a kádári gumibotokra a nyolcvanas évek végéről. Pont azért váltottunk rendszert 1990-ben, hogy a továbbiakban már minden szabadságjogunkkal élhessünk. Pont azért nem lesz Gyurcsányból soha többé meghatározó politikus, mert 2006 őszén brutálisan lépett fel a tüntetőkkel, ünneplőkkel, utcára sereglőkkel szemben. Ezt soha többé nem bocsájtja meg neki az ország. Orbán március 15-i beszédének központi gondolata: a magyar egy szabadságszerető nép. Ezzel mélységesen egyet lehet érteni. Azonban a szabadsághoz nem kizárólag a nemzet, de az egyén szintjén is ragaszkodunk. Nem csupán a birodalmi korlátokat, de a nemzetállami szigort sem viseljük el. A konzervatív oldal már csak azért is jól teszi, ha ragaszkodik a jó értelemben vett liberális attitűdjéhez, mert ha ténylegesen betiltja a Pride-ot, onnantól kezdve aligha lesz erkölcsi alapja a húsvéti körmenetek melletti kiálláshoz. Talán egy hívő embernek kissé meredeknek tűnik ez az összevetés, ám ha igyekszünk elfogulatlanok maradni, úgy nagyon is egymás mellé helyezhető a kettő. Sokan vannak, akik szerint a katolikus vallás is megrontja a gyerekek lelkét. Ők ezek után joggal tiltakozhatnának minden olyan vallási esemény alkalmával, amely a templom falain kívül történik. A legtöbben egy árva szót sem szólunk, ha a kormány nem engedélyez olyan utcai rendezvényt, amely valamely terrorszervezet melletti kiállást hirdet. De a Pride nem ilyen.

 

"A sokszínűség önmagában nem érték. A hányás is sokszínű. Ennyi." - így ír közösségi oldalán Deutsch Tamás. Tökéletesen igaza van. Egyetlen szavába sem lehet belekötni. És amikor a Pride-on vonulókat látjuk, a résztvevőkkel készített interjúkat hallgatjuk, joggal érezzük sokan, hogy elég beteg egy társaság. Az egyik lány transz férfinak vallja magát, majd a riport végén elmondja, hogy a férfiakhoz éppúgy vonzódik, mint a nőkhöz. Egy fiú női maskarában pózolva arról számol be, hogy ő - szíve szerint - nem férfi, de azért a szerelme egy lány. Azután érkezik két csajszi, az egyik pórázon vezeti a másikat. A velük való beszélgetésből kiderül, hogy agymosott fiatalok mezei polgárpukkasztása az egész. Csupa ártalmatlan őrült, akik nemsokára kinövik ezt a sok idiótaságot, hagyományos módon családot alapítanak és kiköltöznek a kertvárosba. Számomra megmosolyogtató, Deutsch Tominak hányinger, másnak bűnös eltévelyedés. Jogunk van hozzá, hogy így érezzünk, s ahhoz is, hogy ezt kimondjuk, leírjuk. Nekik meg joguk van ahhoz, hogy idióták, betegek, hányingert keltőek legyenek. Az ő dolguk. Egy egészséges lelkű gyereket, akit szeretetben nevelnek, ez az évi egy színes cirkusz aligha téríti le a normalitás útjáról. "Az egész életében öltönyben, nyakkendőben a stúdióban ülő Antal Imre egy ország kedvence volt, miközben mindenki tudta róla, hogy homokos. Ha bőrtangára vetkőzött volna, és egy szivárványszínű zászlót beletűzött volna a seggébe, és kiment volna az Andrássy útra, akkor jobban szerették volna?" - ez már Bayer Zsolt felvetése, és neki is sokszorosan igaza van. Egyrészt azért, mert a többség egyáltalán nem homofób - nem a szexuális hovatartozás lapján ítéljük meg embertársainkat (ahogyan Antal Imrét sem). Másrészt azért, mert rámutat: a Pride a legkevésbé sem segíti a melegek, transzok elfogadását, sőt provokatív szándéka miatt sokkal inkább ellenérzést kelt. Hitem szerint e polgárpukkasztó felvonulás csak árt a szexuális kisebbségeknek. Mi több: a cél nem is az elfogadás segítése, sokkal inkább a botrányokozás. De ez akkor sem a mi dolgunk. Ha akarnak, hát vonuljanak!

 

"Tilos az olyan gyűlés megtartása, amely a gyermekek védelméről szóló törvényben meghatározott tilalmat sért."  Ez áll a kedden elfogadott jogszabályban. "A visszaélések elkerülése érdekében e magatartásokat a módosítás szabálysértéssé minősíti azzal, hogy a szabálysértésért pénzbírság szabható ki az elkövetővel szemben." A mémek máris ömlenek: "Nyugodjon le mindenki a picsába, nincs betiltva a Pride, csak fizetős lesz..." Hogy ténylegesen mi lesz, majd meglátjuk. A magam részéről komoly összegben fogadnék, hogy az idén is megrendezésre kerül a Pride Budapesten. Továbbmegyek: abszolút békés és nyugodt esemény lesz. A parlament - elsöprő többséggel - megszavazott egy módosítást, ebből még következhet bármi. Valószínűleg hosszú lesz az alkudozás a szervezők és a BRFK között. Orbán egészen biztosan nem fogja kockáztatni, hogy Gyurcsány sorsára jusson egy ilyen hülyeség miatt. Majd elmondják: a szervezők garanciát vállaltak rá, hogy az esemény a gyermekvédelmi törvényben meghatározott tilalmakat teljes mértékben tiszteletben tartja. És ennyi.

 

Azt gondolom, igaza van mindazoknak, akik szerint az ellenzék megosztása az elsődleges cél. Magyar Péter komolyan meg van lőve, mert ismét egy olyan téma került terítékre, amelyben nem foglalhat állást. Ha kiáll a Pride mellett, azzal szavazókat veszít. Ha nem áll ki, azzal is, ráadásul még a szponzorait is... A Momentum és a DK azonnal rárepültek a témára - nekik persze könnyű, nincs semmi vesztenivalójuk. MP kapja is az ívet rendesen. "Ne féljetek!" - ez a TISZA Párt egyik fő szlogenje, a főnök ugyanakkor láthatóan fél elköteleződni, és saját hívei most először piszkálják is emiatt. Ráadásul Magyar Péter kifejezetten a fiatalokra épít - pont arra a demográfiai csoportra, amelynek a Pride a legtöbbet jelenti... szar ügy. Ilyen tekintetben ez abszolút jó húzás a Fidesztől. Hiszen nem csupán a TISZA szavazótáborát osztja meg, de közben a Mi Hazánk Mozgalmat egyre inkább maga mellé állítja. Toroczkaiék elég sok pozitív gesztust kapnak mostanában - ki tudja, talán szükség lesz rájuk 2026-ban...

  

Szájer József, Alice Weidel, Douglas Murray, Jörg Haider, Pim Fortuyn, Tormay Cécile - napestig sorolhatnánk a politikai jobboldal ismert homoszexuális szereplőit a jelenből és a múltból. Sosem zavart senkit, hogy a saját nemükhöz vonzódtak. Ostobaság a konzervatív oldalt homofóbiával vádolni. És ostobaság a magyarságot homofóbiával vádolni - mi már akkor toleráltuk a másságot, amikor Nyugat-Európában még bebörtönözték a melegeket. A Pride egy külön történet. Alapvetően a provokáció a célja. És ugyanígy: a betiltásának belengetése is provokáció. Kíváncsi vagyok, mi lesz a sztori vége. Nyáron meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr4118821224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GyMasa 2025.03.21. 11:08:28

@Boldeone2:
"- Nem kell eltűrni. De ezt magad is leírtad, hogy csak a közszeméremsértő viselkedést kellene szabályozni. Pl. szivárványos zászló lehet, fél pucéron vonaglani nem"
De, pontosan az az ellenzéki elvárás, hogy az ország 80+%-a csak kussoljon és "el a kezekkel a a buziktól, mert nekik joguk van azt csinálni, amit csak akarnak"
És, ebben pont az a visszataszító, hogy még csak nem is a melegek követelik ezt, hanem foga(da)tlan próféták, akik pont leszarják az összes meleget, mert nekik ez is csak egy újabb remény arra, hogy megbuktathassák Orbánt.
(ezzel is el fognak bukni, de azért ez az egész a melegeknek árt a legtöbbet. És, ha te ezt támogatod, akkor te is ellenük foglalsz állást)

GyMasa 2025.03.21. 11:12:22

@Boldeone2:
Még mindig nem értem, mi ezzel a problémád?
Az USA-ban SOKKAL szigorúbb törvény hatályos!
Amennyiben BÁRKI külföldről kapott pénzből végez BÁRMIFÉLE politikai tevékenységet, azt jeleznie kell a kormányzat felé. Ha ezt elmulasztja, vagy direkt hazudik, hosszú börtönévek várnak rá.
Semmiféle egyediség, vagy különlegesség nincs a magyar szabályozásban.
A magyar törvény még enyhébb is az amerikainál!

GyMasa 2025.03.21. 11:16:04

Egy másik aspektusa ennek az esetnek az a nyílt terrorizmus, amit egyes ellenzéki képviselők a parlamentben megengedtek maguknak!
Én, személy szerint mindenkit perbe fognék terrorizmus vádjával, akik meggyújtották a füstgyertyákat, és terrorizmus segítésével, akik lehetővé tették, hogy azok a gyertyák bejussanak a parlamentbe.
Az őrségnek meg kiosztanék jó pár fegyelmit, hogy beengedték azokat!

MEDVE1978 2025.03.21. 11:30:51

@G. Nagy László:

"A fanatikus Orbán-fóbiások ugyanis végső kétségbeesésükben, elképesztő szellemi igénytelenségükkel kitartanak a nyegle messiás-jelölt mellett, akármit is mondjon. Megítélésem szerint a Fidesz-tábor ilyen szempontból jóval igényesebb. Látod: nem szektaként működünk; azonnal szóvá tesszük, ha valami nem oké."

Erről az jut eszembe, ahogy a CDU/CSU 2021-ben megbukott. Angela Merkel politikájában nagyon erősen benne volt, hogy sokszor úgy kommunikált, hogy az általa képviselt irányvonallal kapcsolatosan nincs választási lehetőség, ez az egyetlen választható út (alternativslos németül). Ezt a politikai ellenfelei nagyon megjegyezték és végül a CDU/CSU bukásához is részben ez vezetett el. A választók ugyanis nagyon azt szeretik hinni, hogy a választásoknak van tétje és van választási lehetőség, alternatíva. Ez a hit Magyarországon ma olyan erős, hogy Magyar Pétert könnyen a hatalomba repítheti, annak ellenére, hogy nyilvánvalóan egy populista politikus, akinek számos hibája van. De ő egy választási lehetőség. Gyurcsány Ferenc nem az és nem is volt az, ezt te magad írtad le.

Te FIDESZ szavazóként ezt (a Pride betiltását, még ha meg is történik) egy kisebb problémának látod, ami nem tántorít el attól, hogy továbbra is a FIDESZ-re szavazz, a MP szavazók pedig ugyanilyen kisebb problémának fogják látni azt amit te nála nagynak látsz.

MEDVE1978 2025.03.21. 11:34:37

@Boldeone2:

"Így van, de a homofóbia gerjesztése szerintem óriási hiba számukra. Magyarnak elég ha szépen csak csendben marad. Ő a "politikai közép" már... Szerintem Orbán is ráérzett és már táncol kifelé: " Majd a hatóságok eldöntik" stb...Nyilván rájött arra, hogy nem tudják megakadályozni a Pride- ot, de egyre unszimpatikusabbá vált a folyamatos gyűletkommunikációja a társadalomnak. A "poloskázós beszéd" is politikai hiba volt .."

Én komolyan kétlem, hogy találnál olyan legutóbbi alkalommal FIDESZ szavazót, aki emiatt már nem szavaz rájuk. Amit leírsz, papíron jól hangzik, lehet, hogy egy nyugat-európai közéletben mozgatná mondjuk a szavazók 5%-át, de a magyar társadalom már sokkal inkább megosztott, minthogy ezeknek bármi jelentősége lenne.

GyMasa 2025.03.21. 11:41:17

@GyMasa:
Na, most olvasom, hogy Kövér lecsapott rájuk..
index.hu/belfold/2025/03/21/momentum-parlament-orszaggyules-kover-laszlo-buntetes-pride/
Úgy látom, Kövér elment addig amíg a jelenlegi helyzetben praktikus volt...

G. Nagy László 2025.03.21. 11:42:13

@grundigg:

"Amúgy milyen klassz kis demokrácia ez, ahol a legnépszerűbb párt külföldi (azaz illegális) források nélkül már holnap befejezheti a működését."

Baszki, senki sem tiltja meg, hogy a magánvagyonodból támogasd őket. Egészen undorító az a világlátás, amit képviselsz, mely szerint a külföldi forrás nem csupán megengedhető, de szükséges és kívánatos is. Tényleg a bábkormánynak, a birodalmi helytartóságnak szurkolsz. Ez valóban hányinger.

Radásul el sem tudsz képzelni olyan állapotot, ahol a nemzet annyira elégedetlen az Orbán-kabinettel, hogy simán leváltják bárkire, akár egy árva fillér nélkül kampányoló szabadságharcosra. Ilyenkor érződik igazán, hogy micsoda önhazugságban éltek. Ugyanis tényleg nincs más lehetőség:

A) Kurva nagy országos elégedetlenség, amiről álmodoztok - ekkor nem számít a pénz, a szponzor, a Fidesz bukik.

B) Közel sincs ekkora gáz, az ország fele egész jól elvan - ekkor a perverz, hazaáruló álmaitokhoz elengedhetetlen a külföldi szponzor.

Tessék választani!

grundigg 2025.03.21. 12:03:09

@G. Nagy László: "Egészen undorító az a világlátás, amit képviselsz, mely szerint a külföldi forrás nem csupán megengedhető, de szükséges és kívánatos is. Tényleg a bábkormánynak, a birodalmi helytartóságnak szurkolsz. "

Na ezért unok rá mindig rohadt gyorsan a veled való vitára, mert vagy a szellemi képességeid korlátozottsága, vagy az erkölcseid totális hiánya miatt képtelen vagy a tisztességes vitára.

Én állítottam vagy te (minden bizonyíték nélkül!), hogy a Tiszát az EPP finanszírozza? Válaszolj, légy szíves határozottan a kérdésre!

Én állítottam vagy te (minden bizonyíték nélkül!), hogy a Tisza nem tudna működni ezen támogatás nélkül? Válaszolj, légy szíves határozottan a kérdésre!

Majd mikor levonom a logikus következtetést a TE bizonyíték nélküli vagdalkozásodból, akkor én vagyok az undorító meg a birodalmi meg a perverz meg a hazaáruló?

Egy három kommentből álló vitát nem tudsz (akarsz) érteni! Értelmesebben lehet vitatkozni az átlag fideszes harcinyuggerrel a facebookon, mint veled.

GyMasa 2025.03.21. 12:59:00

@MEDVE1978:
4 éve a CDU/CSU nem megbukott, hanem betartotta a 4 évvel azelőtt tett ígéretét az SPD-nek a kétpárti koalíció érdekében.
Akkor volt a 9 hónapos szarakodás a Jamaica koalícióval, és, akkor volt az az SPD álláspont, hogy "inkább hevernének holtan egy árok partján, minthogy meg egyszer közösen kormányozzanak a CDU/CSU-val. Aztán, 9 hónappal később, mégis meggondolták magukat valami miatt.
Ez a "valami" pedig, szerintem az az ígéret volt, hogy ők adhatják a következő kancellárt.
Ezt támasztja alá, hogy Merkel láthatóan nem volt már abban az egészségi állapotban, hogy tovább kormányozzon, és akkoriban nem volt a palettán egy eléggé karizmatikus jelölt. (mondjuk, ez a Merz is a lehető legtávolabb áll a "karizmatikus"-tól, sőt, még a "tehetséges"-től is)
Illetve az is, hogy gyakorlatilag azon a választáson a CDU/CSU gyakorlatilag nem is kampányolt.

G. Nagy László 2025.03.21. 13:12:54

@grundigg:

Sosem törlöm a korábbi kommentjeimet így bárki visszaolvashatja azokat. De a kedvedért megerősítem: igen, én állítottam, hogy a Tiszát az EEP finanszírozza és hogy enélkül a támogatás nélkül nem tudna működni.

Erre te azt a "logikus" követlkeztetést vonod le, hogy "milyen klassz kis demokrácia ez"...

Baszki, amit állítok, az nem a demokráciára vet rossz fényt, hanem rátok! Bárki alapíthat pártot. Párki kampányolhat. Bárki indulhat a választásokon. Ez maga a demokrácia. De amikor egy nyegle, narcisztikus fasz a legjobb emberetek, aki csupa alkalmatlan idiótával veszi körbe magát, mert más nem adja a nevét ehhez a bohóckodáshoz, miközben a kormányoldal a többség szemében kormányzóképes és elfogadható, olyankor tényleg nem megy másképp, mint külföldi segítséggel.

Szerinted Bocskaiék, Rákócziék, Kossuthék, Pongrátz Gergelyék, illetve Antall Józsefék külső támogatókra vártak, avagy belső motivációból, az ország népének valós elégedetlenségéből táplálkozva írták be nevüket a történelemkönyvekbe? Baszki, amit állítok, az titeket, fotelforradalmárokat minősít, akik károgtok ugyan, de ez minden képességetek. És amikor leírom, hogy a külföldi szponzor bábkormányt hoz létre, erre te nem azt válaszolod, hogy igazam van, vagy hogy nincs igazam. Te hisztizni kezdesz és azt írod: "Na ezért unok rá mindig rohadt gyorsan a veled való vitára".
Egy az egyben mintha Magyar Pétert hallanám.

GyMasa 2025.03.21. 13:15:23

@grundigg:
Én nem tudom, ki finanszírozza a TISZA-t, de az sem normális, hogy nem tudjuk róla, hogy ki teszi.
Csak a tavaly augusztusi, Hősök Tere-i gyűlésük egyes pletykák szerint 103 millió HUF-ba került.
Téged nem érdekel, hogy honnan van MP-nek ennyi pénze, és, ami meg fontosabb, honnan van neki ekkora sajtótámogatása (ijesztően hasonló cikkekkel, amik már-már azt a gyanút táplálják az emberbe, hogy nem is az illető újságíró írta, hanem valami központi helyről kapja készen...)
És, ekkor a következő kérdés az, hogy ki áll MP mögött?
Mert azt nem hiszem el, hogy egyedül képes mindezt véghezvinni...
Hogy a saját zsebéből finanszírozza ezeket, és MINDENT egyedül szervez meg, és koordinál.
Ha feltételezzük, hogy nem Magyar "Chuck Norris" Péter a neve, és hozzávesszük, hogy a magyar politikai palettán nem megtálalhatóak az ilyen kaliberű szakemberek (ha lennének ilyenek, akkor a magyar ellenzék nem a mostani formájában létezne), akkor marad a külföldi befolyás lehetősége.
És, akkor ugye jön, hogy ki állhat emögött.
- Lehet Putyin
- Lehet Xi Xiping
- Lehet a komplett EU vagy valamelyik mély-demokratikus ország
- Lehet az USA
Az első kettőt kapásból kizárnám, hiszen nekik nyilvánvaló érdekük, hogy Orbán hatalmon maradjon.
Így, marad az utóbbi kettő.
Mivel az EU nem létezik önálló entitásként, csak az USA kvázi-gyarmataként, ezért, maximum azt tudom elképzelni, hogy az EU "feladata" az események pénzelése, míg a döntéseket az USA/CIA hozta meg.
(Lásd Victoria Nuland nyilvános videonyilatkozatát Ukrajnával kapcsolatban)
Nekem ez a következtetésem.
De tökéletesen nyitott vagyok rá, hogy kulturált körülmények között megcáfolod (lehetőleg tényekre, sőt még jobb lenne, ha linkekkel alátámasztott tények lennének) a fentieket.

Boldeone2 2025.03.21. 13:46:25

@GyMasa: És, ekkor a következő kérdés az, hogy ki áll MP mögött?"

- Változást akaró magyar emberek. " Fizess elő a rendszerváltásra" Sőt, ahogy tudom, különböző " előfizetői szintek vannak"

Csak egy ember az ismeretségi körömből évi több százaezret ad a pártnak, így nem elképzelhetetelen, hogy hatalmas összegeket kap

Milliárdosok egy részének is elege van már, szabad levegőre vágynak...

Az egy másik dolog, hogy megegyezik ez a törekvés az európai politikai fősodorral....Ursuláék Orbán bukását szeretnék, Orbán meg fordítva. Tehát ez egy politikai háború, ahol mindkét félnél betelt a pohár

Orbán évek óta folyamatosan blokkolja a közös döntéseket, de a közös védelmi politika megtorpedózását már nem nézik el neki

G. Nagy László 2025.03.21. 13:57:40

@Boldeone2:

"a közös védelmi politika megtorpedózását már nem nézik el neki"

No de erről szó sincs. Orbán tíz éve erről beszél, és legutóbb is megszavazta a közös döntést. Ne kamuzz!

Boldeone2 2025.03.21. 13:58:05

@GyMasa: Nyilvánvaló, hogy Európában háború van. Az egyik oldalon a normalitás, a liberalizmus, az európai eszme, a plurális demokrácia hívei; ebben a körben benne vannak a normál európai jobboldali pártok is, mint a CDU
A másik oldalon a populista szélsőjobb, az antiliberalizmus, a putyinizmus hívei. Nyugaton annak nincs többsége. Magyarországon igen, meg a két szonszédban is van hasonló rendszer: szélsőbal- jobboldali

Akiket ki kell iktatni: az Orbán, Vucsics és Fico. De, persze Putyin kiiktatása lenne a legfontosabb...Erdodán is, ha még "távolabb" megyünk...

A két legfőbb KÖZÖS politikai ellenség az Putyin és Orbán. Az egyik a háború fenntartója- diktátor. A másik - Orbán - putyini elnyomó, diktatórikus rendszert épít, és Putyin érdekében dolgozik az EU bomlasztásán

Kisarkítottam, de a lényeg ez

Boldeone2 2025.03.21. 14:02:20

@G. Nagy László: Orbán tíz éve erről beszél, és legutóbb is megszavazta a közös döntést. Ne kamuzz!"

- Orbán akkor szavazza meg Ukrajna támogatását! Most kell a több pénz és fegyver, hogy Ukrajna jó poziban tudjon tárgyalni

Trump ámokfutása tönkretette az ukrán katonai sikereket, Kurszkot

Így nem lehet békét elérni! BIZTOS vagyok, hogy az európai országok tovább fogják tömni fegyverekkel Ukrajnát, mert a trumpi béke az = putyini béke

Európa nem fog engedni, Trump pofáraesik

Boldeone2 2025.03.21. 14:13:57

@G. Nagy László: Orbánnak elnézték az antimigráns politikát. Néha azokat a dolgokat mondta ki, amit mások nem mertek

Ukrajnát viszont nem nézik el neki, mert az durván sérti az európai alapeszményt:

Segítjük a kicsit, a gyengét, az áldozatot!

Ha van "európai küldetés", akkor az az altruizmus, a segítség, hit a jóságban, abban, hogy " felsőbbrendűek " vagyunk- szemben a "barbárokkal " - Oroszország

Ez egy tudatállapot, az európai erkölcsi felsőbbrendűség tudatállapota! "Mi" nem gazdasági előnyöket akarunk , mint az USA, hanem az igazságosság és az erkölcs győzelmét

Ha úgy tetszik, ez az európai szellem küzdelme is a világ gazemberségei ellen, amit támogatni kell!

Pont úgy, ahogy a mesékben: van jó és van a rossz, sok ember így akarja látni a világot, belső indíttatásból....

Ahogy Oláh Gergő megénekelte: " Bárhogy is lesz, győz a jó"

GyMasa 2025.03.21. 14:27:35

@Boldeone2:
"- Változást akaró magyar emberek. " Fizess elő a rendszerváltásra" Sőt, ahogy tudom, különböző " előfizetői szintek vannak""
Te tényleg nem voltál képes megérteni a kérdést?

"Csak egy ember az ismeretségi körömből évi több százezret ad a pártnak, így nem elképzelhetetlen, hogy hatalmas összegeket kap"
Nos csak az általam említett EGY gyűléshez az kellene, hogy a hozzá hasonló emberekből 1000 adakozzon minden egyes alkalommal.
Az külön érdekes, hogy szerinted itthon cokesz van, meg éhezés.
És EGYIDEJÜLEG "rengeteg ember" havi több-százezret adakozik MP-nek, hogy megbuktassa Orbánt?
Akkor most mi is van ezzel?

"Milliárdosok egy részének is elege van már, szabad levegőre vágynak..."
Állítólag a "milliárdosok" mind NER-lovagok, hiszen aki nem NER lovag, azt mind kisemmizi a NER, sőt az egyetlen módja a milliárdossá válásnak a NER...

"Az egy másik dolog, hogy megegyezik ez a törekvés az európai politikai fősodorral...."
AZ EU fősodor 14 éve képtelen megbuktatni Orbánt.

"Ursuláék Orbán bukását szeretnék, Orbán meg fordítva. Tehát ez egy politikai háború, ahol mindkét félnél betelt a pohár"
Igen, és az EU áll vesztésre ebben a harcban.

"Orbán évek óta folyamatosan blokkolja a közös döntéseket, de a közös védelmi politika megtorpedózását már nem nézik el neki"
Ez nem igaz. Orbán csak olyan esetekben blokkol, amik kifejezetten károsak lennének a magyar érdekekre.
Az lenne csak az igazán kínos az EU-nak, ha Orbán ténylegesen is elkezdene mindent blokkolni.
Ezen felül pedig, a vétónak pont az a lényege, hogy az egy végső eszköz az ellen, hogy a többség visszaélhessen a hatalmával.
De, ezt, neked, mint állítólagos demokratának nagyon is jól kellene tudnod.

grundigg 2025.03.21. 14:43:25

@G. Nagy László: "Baszki, amit állítok, az titeket, fotelforradalmárokat minősít, akik károgtok ugyan, de ez minden képességetek. És amikor leírom, hogy a külföldi szponzor bábkormányt hoz létre, erre te nem azt válaszolod, hogy igazam van, vagy hogy nincs igazam."

Nem tudom, mitől lennék "fotelforradalmár", sosem beszéltem forradalomról, sem fotelből, sem máshonnan. Azt sem tudod, kivel beszélsz és miről, csak nyekergeted a propagandaverklit az aktuális irányelvek szerint.

Amúgy a külföldi szponzor nem jelent bábkormányt, de erről majd akkor vitatkozom mélyebben, ha bizonyítod a kiinduló állításod. Mert addig akár a te homoszexuális kalandjaidról is beszélgethenénk.

A helyzet egyszerűen az, hogy Magyar Péter létrehozott egy magyar pártot, amit rengeteg magyar ember támogat. Próbáld meg elviselni!

GyMasa 2025.03.21. 14:55:44

@Boldeone2:
"Nyilvánvaló, hogy Európában háború van."
Egyrészt, nagyon nem, másrészt, még ha lenne is, azt az EU pont saját magának köszönhetné.
Persze, az a fránya felsős matek megint nem a te oldaladon áll...
Ha az oroszok az elmúlt 3 évben megtettek kb 80-100 km-t, akkor mennyi időbe telik nekik elérni a 300 km-re levő Dnyeperhez majd utána a maradék 700km-nyi utat megtenni a Lengyel határig?
(Segítek: Az még kb 30 év.)
Illetve, ezen felül állítólag az oroszoknak minden második héten most már tényleg végleg elfogynak a rakétáik, a `80-as évek óta nem építtettek egy tankot sem, hanem csak havonta ezresével veszítik el őket, nincsenek téliesítve, gyalogsági ásókkal harcolnak, valamint mostanra már az orosz haderőnek nem is szabadna léteznie, ha a szuper őszinte ukrán és <<nyugati "szabad" sajtó jelentéseit vesszük figyelembe.
Igazán ideje lenne mar eldöntenétek, hogy akkor most az oroszok azok halálos veszedelem, vagy szánalmas lúzerek!

"Az egyik oldalon a normalitás,"
Huhh, ha te ezt nevezed "normalitásnak", akkor nálad valami nagyon nincs rendjén.

" a liberalizmus,"
Látod, ezért szar, hogy minden kifejezést újradefiniáltok, mert mi ketten pl. nem ugyanazt értjük ezalatt a kifejezés alatt.
Amit te alatta értesz az újbeszélül van, ami pont az ellenkezője az eredeti jelentésnek.

" az európai eszme,"
Szerintem olyan már régen nem létezik.

" a plurális demokrácia hívei;"
Jaja, itt most a remek, Osztrák, meg Lengyel, meg Holland, meg Román "plurális demokráciára" gondolsz???
Igazi, mintaállamai a népakarat figyelembe vételének!

" ebben a körben benne vannak a normál európai jobboldali pártok is, mint a CDU"
Newsbreak:
A CDU már vagy 20 éve nem jobbos párt!
Merkel mama eltolta az egész pártot balra, hogy konformabb legyen.
Ezen felül a CDU az sokkal mélytorkosabb Ukrajna felszopó, mint az SPD volt.

"A másik oldalon a populista szélsőjobb, az antiliberalizmus, a putyinizmus hívei."
Látod, ez a te bajod!
AZ nem pluralizmus, ha vagytok ti, meg a nácik..
A pluralizmus azt jelenti, hogy egy egész skála van végleten számú, különféle véleménnyel.
Olyan bájos, ahogy a saját kijelentésedet cáfolod meg a következő mondatoddal!

" Nyugaton annak nincs többsége."
Honnan tudod?
Onnan, hogy ott az állítólag jobbos CDU, az ígéretével teljesen ellentétesen gyakorlatilag a zöldek programját vette át, amivel tönkre fogja tenni Németországot?
Meg Lengyelországban, ahol a győztes PiS nem alakíthatott kormányt?
Vagy Hollandiában, ahol a győztes jobbos párt nem alakíthatott kormányt?
Vagy Ausztriában, ahol a gyöztes jobbos párt nem alakíthatott kormányt?
Vagy Romániában, ahol az előző héten jóváhagyott választási eredményt egyszer csak kidobta az alkotmánybíróság az ablakon, és nagyvonalúan eltiltotta a nyertest az újraindulástól?
Ezt nevezed te demokráciának?

" Magyarországon igen, meg a két szomszédban is van hasonló rendszer: szélsőbal- jobboldali"
He?
"Szélsőbal-jobboldali"???
Te mi a fenéről beszélsz???

"Akiket ki kell iktatni: az Orbán, Vucsics és Fico. De, persze Putyin kiiktatása lenne a legfontosabb...Erdodán is, ha még "távolabb" megyünk..."
Jaja, igazi demokrata!
Kiiktatni!
Te fasiszta pribék!

"A két legfőbb KÖZÖS politikai ellenség az Putyin és Orbán."
Ti vagytok a normalitás legfőbb ellenségei!
A ti gondolkodásmódotok mételyezi meg a a normális életet az EU-ban.
Én pl. azt szeretném, hogy a te fajtád végre befejezze azt, hogy mindenáron bele akar pofázni az életembe és meg akarja nekem mindig mondani, hogy mit gondoljak, csináljak, vagy érezzek.
Hagyjatok minket békén, jo?

" Az egyik a háború fenntartója- diktátor."
A háborút zselé tartja fenn.

" A másik - Orbán - putyini elnyomó, diktatórikus rendszert épít, és Putyin érdekében dolgozik az EU bomlasztásán"
Ó, édes o Istenem!
Már 14 éve építi, de még mindig nem sikerült senki pl. politikai okból lesittelnie, nincsenek politikai leszámolások, nincs börtönben egy újságíró sem, szabadon lehet elárulni a hazádat, O1G-zhetsz büntetlenül, de diktatúra van!
A te puszta léted a bizonyítéka annak, hogy nincs itt semmiféle diktatúra!
Az, hogy onthatod itt magadból ezeket az ostobaságokat, anélkül, hogy attól kellene félned, hogy kijön hozzád egy itteni- vagy egy Facebook kommentedért a rendőrség, mint, mondjuk Németországban...

"Kisarkítottam, de a lényeg ez"
Nem, össze-vissza beszélsz összefüggéstelen hülyeségeket!

GyMasa 2025.03.21. 15:04:15

@Boldeone2:
"- Orbán akkor szavazza meg Ukrajna támogatását! Most kell a több pénz és fegyver, hogy Ukrajna jó poziban tudjon tárgyalni"
Lassan elfogynak az Ukránok.
Akkor pedig sem a több pénz, sem a több fegyver nem fog semmit sem érni.
Ukrajna az elejétől fogva vesztésre állt, csak ezt ti nem vagytok hajlandóak elismerni.

"Trump ámokfutása tönkretette az ukrán katonai sikereket, Kurszkot"
Kurszk konkrétan egy felesleges lépés volt, eleve kudarcra ítélve.
Amúgy, nem Trump tette tönkre, hiszen, már akkor töredékére csökkent az ukránok által megszállt terület nagysága, amikor trump még nem is volt elnök...

"Így nem lehet békét elérni! BIZTOS vagyok, hogy az európai országok tovább fogják tömni fegyverekkel Ukrajnát, mert a trumpi béke az = putyini béke"
Ne merészed már azt "békének" nevezni, amikor tovább szítasz egy háborút!
Ráadásul, már sem pénz sem fegyverek nincsenek, amit az EU oda tudna adni az ukránoknak!
(a 150 milliárdos hitelfelvételi terv mutatja, hogy nincs pénz, és a hadiipar helyzete meg azt, hogy nincs fegyver. Emlékszel ég rá, hogy Orbán mikor rendelte meg a Rheinmetall-tól azt a 44 Leopart 2A7+ tankot? Az, ugye megvan, hogy az a 44 tank, amit majdnem egy évtized volt leszállíatni, az egy esetleges háborúban kb egy hét alatt ócskavassá válna? És nem lenne után pótlása...)

"Európa nem fog engedni, Trump pofáraesik"
Akkor Európa is el fog esni.
Trump pedig mindenképpen nyer ezen a helyezten.

G. Nagy László 2025.03.21. 15:45:20

@Boldeone2:

"Európa nem fog engedni, Trump pofáraesik"

Vicces vagy. Három éve nézzük ezt a mozit. Eddig minden úgy alakult, ahogyan mi mondtuk. Most már nincs sok hátra a filmből. Alig hiszem, hogy megfordulna a trend. USA, Kína és Oroszország. Ez a három főszereplő. Európa csak egy csetlő-botló mellékszereplő ebben a sztoriban, akin a nagyok röhögnek. Vicces, hogy fél éve még Amerika seggét nyaltátok, most meg ők a főgonoszok... Nincs bennetek semmi elvszerűség.

G. Nagy László 2025.03.21. 15:48:45

@Boldeone2:

"Orbánnak elnézték az antimigráns politikát."

Nem nézték el. baszott nagy büntetést fizetünk azért, mert teljesítjük az EU-s szerződésből fakadó kötelességünket.

"Néha azokat a dolgokat mondta ki, amit mások nem mertek"

Ez igaz.

"Ukrajnát viszont nem nézik el neki, mert az durván sérti az európai alapeszményt"

Dehogy sérti! Semmi közünk Ukrajnához! Ennyi erővel Észak-Korea ellen is háborút kéne viselnünk. És mindenütt a világban, ahol agresszió történik.

G. Nagy László 2025.03.21. 15:54:21

@grundigg:

"Amúgy a külföldi szponzor nem jelent bábkormányt, de erről majd akkor vitatkozom mélyebben, ha bizonyítod a kiinduló állításod."

A szokásos menekülés.

Az, hogy a külföldi szponzor bábkormányt eredményez, vagy sem, egy tökéletesen elvi vita, melyről akkor is lehetne eszmecserét folytatni, ha soha egyetlen dollár sem gurult volna az ellenzékhez. Teljesen független mindentől. Tőlem kimenekülhetsz, nem tudlak és nem is akarlak kényszeríteni semmire. De ez nagyon béna kifogás.

G. Nagy László 2025.03.21. 15:55:28

@grundigg:

"Mert addig akár a te homoszexuális kalandjaidról is beszélgethenénk."

Na az milyen izgi volna...

G. Nagy László 2025.03.21. 16:01:07

@GyMasa: Köszönöm a türelmedet. Végigolvastam: minden válaszod megegyezik azzal, amit magam is írtam volna. Nagy segítség, hogy vagy.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2025.03.21. 16:33:57

Egyéb biztos fogódzó híján a nyilvános és provokatív buziskodás elleni újabb lépésre az ellenség a gyülekezési szabadságát kezdi sértve érezni. Csak szólok, hogy a gyülekezés nem lett betiltva. Szabad gyülekezni, bejelentés után, szabad táblákat mutogatni, skandálni, tüntizni, éppúgy, mint eddig. ("Majd megunják és hazamennek" - mondta egy példaadó demokrata.) Küzdhetsz a jogaidért, már ha találsz még olyat, ami nem teljesült. Arany tangában, kimázolva a seggedet riszálni a főváros leghíresebb sugárútján, no, ezt most már nem lesz szabad. Ez nem is kötelező. Ismerek olyan homoszexuális férfit, aki dühös a pride-ozókra, mert őt is rossz hírbe keverik ezzel a mocsokkal, pedig ő egyáltalán nem ilyen, ő csak egy átlagos kinézetű ember. Úgy is bánik vele mindenki, barátsággal vagy éppen tisztelettel. (Ő rendben levőnek tartja a jogait, elégedetten él a férfipárjával, senkinek sincs vele baja.) A provokációt húsz éve tűri a jobboldal, most elege lett. Ez már korábban is esedékes lett volna, de a jobboldal a felebaráti türelmet is konzervatívan intézi, méltósággal. Szóval a gyülekezési jogról inkább több szó ne essék, nincs azzal semmi probléma.

Boldeone2 2025.03.21. 17:13:31

@G. Nagy László: Három éve nézzük ezt a mozit. Eddig minden úgy alakult, ahogyan mi mondtuk. Most már nincs sok hátra a filmből. Alig hiszem, hogy megfordulna a trend. USA, Kína és Oroszország. Ez a három főszereplő. Európa csak egy csetlő-botló mellékszereplő ebben a sztoriban, akin a nagyok röhögnek"

- Ez csak a szélsőjobb téveszmékben van így!
Nem azt mondták, hogy Ukrajna 2 nap alatt elbukik? 3 év eltelt, és még mindig független! Azt mondták,hogy Európa összeomlik, ezzel szemben rezilienciát mutat, minden téren!
Azt mondták, hogy az AFD nyerni fog, nem nyert.
Azt mondták, hogy a " baloldalnak vége"- ezzel szemben az UK- ban és Franciországban előretört

Egyedül Trump nyerése ami nem pozitív, de: Európa összezárt, csak erősebb lett! Kanada. AU, de Mexikó és mások is az EU mellett!
Trump fog - barátok nélkül - megtörni, és visszakönyörgni magát a nyugati szövetsegbe

Boldeone2 2025.03.21. 17:20:32

@GyMasa: És EGYIDEJÜLEG "rengeteg ember" havi több-százezret adakozik MP-nek, hogy megbuktassa Orbánt?"

- Így van. Évi, nem havi. Mára jelentős tömegek fordultak ellene, akik meg eddig utálták, mára már gyűlölik

"AZ EU fősodor 14 éve képtelen megbuktatni Orbánt."

- Ami késik nem múlik! Az ország gazdasági vakvágányon van, a prosperitásnak kb 4 éve vége....

Orbán csak olyan esetekben blokkol, amik kifejezetten károsak lennének a magyar érdekekre."

- Ukrajna támogatása magyar érdek is. Nyilvánvaló, hogy változtatni kell az EU döntési mechanizmuson, Orbán miatt...
Lényegében mára senkit nem érdekel mit csinál. Kikerülik

Wildhunt 2025.03.21. 17:26:38

Kérdés: szerinted lehetséges-e, hogy a kötelezően megrendezendő pride a külföldi hatalom fennhatóságát demonstrálja az annak alávetett kormányok felett? Hogy boldili szintjén is : szerinted az ukránok mennyire saját elhatározásukból rendeztek prideot a háború közepén?

Boldeone2 2025.03.21. 17:31:32

@GyMasa: "Nyilvánvaló, hogy Európában háború van."
*Egyrészt, nagyon nem, másrészt, még ha lenne is, azt az EU pont saját magának köszönhetné.*

Akkor a vezetőd miért harcol a békeért, ha már béke van? Önmagatoknak mondtok ellent!

az európai eszme,"
*Szerintem olyan már régen nem létezik.*

- Létezik az, MI azt valljuk, Ti harcoltok ellene!

pluralizmus azt jelenti, hogy egy egész skála van végleten számú, különféle véleménnyel.
Olyan bájos, ahogy a saját kijelentésedet cáfolod meg a következő mondatoddal!"

- Azt, de azt nem jelentheti, hogy fizetett orosz ügynökként valaki harcol a plurális demokrácia ellen!
Tehát: legyen sokszínű a társadalom, de a destruktív, romboló szélsőjobb a demokrácia ellen harcol, vagyis nem része annak
Pl Georgescuról bebizonyosodott - a BÍRÓSÁGON - hogy fizetett, orosz felfergató ügynök, azaz: jogos döntést hoztak!

Boldeone2 2025.03.21. 17:41:53

@GyMasa: Meg Lengyelországban, ahol a győztes PiS nem alakíthatott kormányt?
Vagy Hollandiában, ahol a győztes jobbos párt nem alakíthatott kormányt?
Vagy Ausztriában, ahol a gyöztes jobbos párt nem alakíthatott kormányt?"

Valamit nagyon keversz! Sem a Pis, sem a Szabadságpárt NEM A TÖBBSÉG! A politika nem futóverseny, hogy győztest hirdetnek, hanem összefogás a VALÓDI többség érdekében!

Már 14 éve építi, de még mindig nem sikerült senki pl. politikai okból lesittelnie, nincsenek politikai leszámolások, nincs börtönben egy újságíró sem, szabadon lehet elárulni a hazádat, O1G-zhetsz büntetlenül"

- Politikai indokból indított eljárások vannak Magyar Péter, és több ellenzéki képviselő ellen; a bírákat fenyegetik; a tudomyányt - kultúrát gleichschaltolják; a médiát leszalámizzák; civilellenes törvények; a kisembert egzisztenciálisan fenyegetik- egy demokrácia így néz ki?
A közjogi " méltóságok" nettó pártemberek, " golyóstoll" A közjogi rendszer a Fidesz hatalomban maradására szabva

DIKTATÚRA ez, csak már 21. századi, szoft, szofisztikált...Minek börtönözni, ha másképp is működik?

Boldeone2 2025.03.21. 17:55:30

Diktatúra vagy sem, a döntés egyszerű: Ha adott egy ország, ahol egy párt, egy kizárlólagos vezető vezet 12 éve, az jó esély, hogy diktatúra

Ha 16-20 évet " vezet" akkor már szinte biztos, hogy diktatúra!

A Demokrácia lényege a hatalom FORGÁSA! 2 ciklus után legyen kötelező takarodó mindenkinek!

Orbán NEM ÉRTI a demokrácia lényegét, azaz: minél kisebb legyen a hatalmi koncentráció, és forogjon a hatalom..Sőt, úga viselkedik mint amitől Kleisztenészék óva intettek...

Az ókori zsenik már mindent értettek...

baalint1 2025.03.21. 20:47:02

Egyszer menj ki a Pride-ra, ha nem itthon, mert az elvtársaid nem engedik békésen megrendezni, akkor máshol. Meg fogsz lepődni. A média a szélsőségeket hozza le, de egy ilyen felvonulás résztvevői majdnem mind teljesen átlagos kinézetű emberek. A legbetegebb kinézetűek az "ellentüntető" kopaszok szoktak lenni.

baalint1 2025.03.21. 20:50:29

Egyébként kíváncsi voltam, mit hoz ki 1 nap alatta duplangondol, hogy most akkor mégis tiltáspárti leszel, de vicces hogy csűröd-csavarod, hogy azt hozd ki, nem is tiltották igazából az elvtársaid. Vicces, ahogy újabb és újabb csavarokkal próbálod megvédeni a neokádári politikát, aminek úgy vagy a híve, hogy közben jobboldali-liberálisnak vallod magad, de a gyakorlatban meg épp ellenkezőjéről árulkodik minden megnyilvánulásod. Kommunista szalonnából nem lesz jobboldali kutya...

G. Nagy László 2025.03.21. 21:47:43

@Wildhunt:

"szerinted lehetséges-e, hogy a kötelezően megrendezendő pride a külföldi hatalom fennhatóságát demonstrálja az annak alávetett kormányok felett? Hogy boldili szintjén is : szerinted az ukránok mennyire saját elhatározásukból rendeztek prideot a háború közepén?"

Lehet ebben igazság, Ukrajna esetén pláne kilóg a lóláb. De ez mindegy. Orbán 15 éve minden szabadságjogot biztosít mindenkinek. Ebből nem szabad engedni. Csak veszíthet vele.

fkv.115 2025.03.21. 21:49:38

Ez a pride már nem a jogokról szól, azokat már rég megkapták, hanem a magamutogatásról, az aberráció ráerőltetéséről másokra. Azt akarják hogy ez legyen a normális, a normalitás pedig a deviancia. Aztán meg csodálkoznak hogy az embereknek nem tetszik ha az arcukba köpnek...

fkv.115 2025.03.21. 21:51:17

@baalint1: Akkor miért van hogy akármelyik magyar prideon csak az ilyen aberrált köcsögöket látni, akármerre fordul a kamera? Ja, hogy neked ez a normális...

G. Nagy László 2025.03.21. 21:54:58

@baalint1:

"Vicces, ahogy újabb és újabb csavarokkal próbálod megvédeni a neokádári politikát, aminek úgy vagy a híve, hogy közben jobboldali-liberálisnak vallod magad, de a gyakorlatban meg épp ellenkezőjéről árulkodik minden megnyilvánulásod."

Ügy tűnik, hogy az Orbán-gyűlölet elvette a maradék eszedet is. Ennyire nem lehetsz hülye. Olyan tisztán és egyértelműen kiállok az idióták vonulása mellett, mint kevesen. Erről szól a poszt. Vagy el sem olvastad, vagy már értelmezni is képtelen vagy azt, amit olvasol. Egészen siralmas, amit művelsz.

G. Nagy László 2025.03.21. 21:58:20

@fkv.115:

"Ez a pride már nem a jogokról szól, azokat már rég megkapták, hanem a magamutogatásról, az aberráció ráerőltetéséről másokra. Azt akarják hogy ez legyen a normális, a normalitás pedig a deviancia. Aztán meg csodálkoznak hogy az embereknek nem tetszik ha az arcukba köpnek..."

Ez mind igaz. De ettől még nem kell betiltani. Az iskoláktól és az óvodáktól távol kell tartani őket. De az utcán miért ne vonulhatnának egyszer egy évben? Posztmodern busójárás...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.03.21. 22:01:27

Na, kereshetem elő a rózsaszín tangámat!

G. Nagy László 2025.03.21. 22:09:30

@baalint1:

"hogy most akkor mégis tiltáspárti leszel"

Tényleg egy igazi kis gyökér vagy. Nyolc éve írom a blogoomat, nyolc éve következetesen ugyanazt képviselve. Leszarom, hogy a balos elvtársaid naponta váltogatják az értékeiket, én biztos nem fogok mást gondolni alapvető morális kérdések kapcsán, szimpla.politikai döntések miatt. Kibaszott sértő még a feltételezés is. Az meg egyenesen szánalmas, hogy kiállok a pride szabadsága mellett, leírom feketén fehéren, erre te nem azt írod, hogy bravo, tisztességes fickó vagy. Nem. Azt, hogy én valójában nem is ezt gondolom. Miféle mocskos, barátságtalan, együttműködésre képtelen lelked van? Hogy tudsz így tükörbe nézni? Hogy tudsz így barátkozni bárkivel??

GyMasa 2025.03.21. 22:43:48

@G. Nagy László:
Nekem már az is egy elfogadhatatlan kockázat egy ország függetlenségével kapcsolatban, ha egy másik ország beavatkozása _ESETLEG_ bábkormányt eredményez!
Nézzük csak meg Ukrajnát, ök milyen kurvajól jártak azzal, hogy az USA beavatkozott a belügyeikbe.
Az meg aztán küllönösen ijesztö, ha valaki zselé kormányát nem nevezi bábkormánynak...

GyMasa 2025.03.21. 22:46:31

@Androsz:
Föleg, hogy a rendszerváltás óta a rendörségnek mindig is alapvetöen joga volt betiltani bármelyik, elöre bejelentett tüntetést is.
És, ez a szocik alatt is pont így volt.

Wildhunt 2025.03.21. 23:02:40

@G. Nagy László: én arra gondoltam, hogy az eddigi formájában való betiltása olyan, mint a "felszabadítás" ünnep eltörlése. Meg kellene próbálni, hogy vonulhatnak-e máskor, máshol, seggrázás nélkül. Ha igen, nincs gondom a rendelettel. Ha nem, akkor tényleg rossz döntés.

GyMasa 2025.03.21. 23:10:18

@Boldeone2:
"Nem azt mondták, hogy Ukrajna 2 nap alatt elbukik?"
Igen, az volt a CIA becslése is.
Én is ezt gondoltam.
Tévedtünk.
Mondjuk, ehhez az is kellett, hogy a neked hazudott helyzettel szemben Putyinnak igenis fontosak akatoai, és fontosabb, hogy kevesen haljanak meg, minthogy elfoglalja Ukrajnát.
Ezen felül az oroszok egy felörlö aborút folytatnak.
És, ebben a háborúban pont az oroszoknak elönyös, hogy az Ukránok ell´atási útvonala Lenygelországtól a frontig 1200 km, míg az orosz ellátási útvonal az orosz határtól a frontig 50-300 km.
Ez azt jelenti, hogy egy megsérült orosz katona/harcjármünek nyolcadakkora távot kell megtennie, hogy kórházba vagy a javítómühelybe jusson...
Idöben ez azt jelenti, hogy egy megsérült Ukrán tankot 1200km-re kell lefuvarozni egy kamionnal, ami max 80km/h sebességgel halad, Lengyelországban megjavítani, majd ugyanazon az útvonalon visszaszálítani. ez csak azútidöben 8x annyi, mint az oroszoknak.
Más szóval azt is mondhatjuk, hogy az ukránoknak 8x annyi teherautó kell ugyanannyi megsérült jármü elszállításához, vagy még másképpen, nyolcszorkevesebb eszközt tudnak mozgatni.

" 3 év eltelt, és még mindig független!"
Kurvára nem független!!
Ha nem kapná a nyugati fegyvereket, pénzt, hírszerzési adatokat és szakértöket, akkor már régen egy orosz gyarmat lenne.

"Azt mondták,hogy Európa összeomlik, ezzel szemben rezilienciát mutat, minden téren!"
Te tényleg ilyen hülye vagy???
Milyen rezilienciát?
Az összes EU ország ilyen 1% alatti növekedést tud csak felmutatni, a (híres) német ipar pánikszerüen menekül az országból, fürtökben zárnak be a gyárak, és települnek át az USA-ba söt Magyaorországra!
A villany és a gáz ma kereken 2x annyiba kerül, mint a háború elött, a benzin, kb. 1,5x annyi,
a 40 centes kWh villany pedig kereken a 4x-ese az otthoni, "rezsivédett" villany árnak.

"Azt mondták, hogy az AFD nyerni fog, nem nyert."
És, ez miért is fontos?
Nyilvánvaló volt, hogy még akkor sem hagyták volna kormányt alakítani, ha ök végeznek 50%+1 szavazattal a választásokon!
A te oldalad számtalan esetben bebizonyította, hogy a demokrácia az kurvára nem az az ö értlmezésükben, mint a hagyományos értelemben, amiben én, a boomer használni szeretem azt. Én nem lennék meglepödve, ha ez a mostani áruló német kormány sem húzná ki a 4 évét. Még meg sem alakultak hivatalosan, de már megszegték kb. az összes igéretüket.

"Azt mondták, hogy a " baloldalnak vége"- ezzel szemben az UK- ban és Franciországban előretört"
Az, hogy a maradéka egy döglödö szennynek összefog, hogy ök "gyözhessenek", nem azt jelenti, hoyg elöre törtek volna. Az pont a haldoklásuk egyre nyilvánvalóbb jele.

"Egyedül Trump nyerése ami nem pozitív,"
Így van, Daddy trump csúnyán torkoztatja az USA és igazából a teljes "szabad" és "nyugati" világ balos balfékjeit.
ÉN pedig hátradölve, egy kávéval élvezem a vergödéseteket!

" de: Európa összezárt, csak erősebb lett!"
Nem, nem zárt össze, és gyengébb lett.
(lásd a haderöfejlesztésre tervezett hitelfelvételt. Ha olyan erös lenne, akkor nem lenne szükség hitelre, és nem lenne szükség a demokrácia határait durván átlépö trükközésre a leendö német kormánynak, hoyg keresztülverjék az alkotmánymódosítást, amivel kivehetik az abban 70 éve bennelévö adósságféket.)

" Kanada. AU, de Mexikó és mások is az EU mellett!"
Ez csak annyit mond el mindegyikröl, hoyg értelmi fogyatékosok, és most éppen a történelem rossz oldalára állnak.

"Trump fog - barátok nélkül - megtörni, és visszakönyörgni magát a nyugati szövetsegbe "
Jaja, pontosan, nem fenyítette be egy puskalövés nélkül a fél világot ma´r eddig is (Panama, Mexikó,Venezuela, kb az összes dél-amerikai ország, ahová nem akarták visszafogadni a saját állampolgáraikat...)

GyMasa 2025.03.21. 23:21:24

@Boldeone2:
" Így van. Évi, nem havi. Mára jelentős tömegek fordultak ellene, akik meg eddig utálták, mára már gyűlölik"
Te tényleg ennyire képtelen vagy használni a matekot???
Azért ez már szánalmas!
Nagyon durva másodlagos szégyent érzek miattad!
(azért megpróbálom még egyszer levezetni:
Ha EGY gyülés 100 millió forintba kerül, és csak tízzel számolunk egy évben, akkor kereken 1 milliárd forintra van szüksßege MP-nek, hoyg csak azt kifizesse.
Ha 100 000 forint támogatással számolunk, akkor csak erre 10 000 embernek kell ennyit áldoznia egy év alatt.

"- Ami késik nem múlik! Az ország gazdasági vakvágányon van, a prosperitásnak kb 4 éve vége...."
Igen, és 14 éve megbukik a zOrbán minden kedden.
Meddig fogod még magadat hitegetni?

"- Ukrajna támogatása magyar érdek is."
Nos, a jelenlegi Ukrajna a legkisebb mértékben sem érdeke Magyarországnak.
Amíg a jelenlegi kisebbségi politikát folytatják, amíg a világ legkorruptabb pöcegödre az ország, és, amíg felelös politikusok fenyegetözhetnek "gázvezetékeket érö baesetekkel" illetve a magyarok vér´t a bakancsukról a Balatonba mosó katonákról, addig semmi keresnivalójuk nincs az EU-nak még a közelében sem!

" Nyilvánvaló, hogy változtatni kell az EU döntési mechanizmuson, Orbán miatt..."
Jaja, ti a angy demokraták, ha a nép nem áll a ti oldalatokon, akkor egyböl dobjátok az "demokrácia alapelveit", mert az nem nektek kedvez.
Szánalmas bohócok vagytok!

"Lényegében mára senkit nem érdekel mit csinál. Kikerülik "
Jaja, bizonyára!
Annyira jelentéktelen, hoyg Trumpon kívül kb ö az egyetlen vezetö a nyugati világban, aki képes volt 2 héten belül meglátogatni Bident, Trumpot, Putyint, a Pápát és Xi-t is.
Erre, a "szabad, Nyugati világb" egyik vezetöje sem lenne képes!

GyMasa 2025.03.21. 23:38:39

@Boldeone2:
"Akkor a vezetőd miért harcol a békeért, ha már béke van? Önmagatoknak mondtok ellent!"
Milyen béke???
AZ oroszok ha´borúznak az ukránokkal.
És ebben aháborúban Európa legtöbb országa úgy viselkedik, hogy szigorúan véve az oroszok, ha ha´borúzni akarnának, akkor simán veheték azokat hadüzenetnek!

"- Létezik az, MI azt valljuk, Ti harcoltok ellene!"
Nem, amiért te harcolsz az pusztulásba viszi Európát, és semmi köze nincs már a kb 20 évvel ezelötti eszmékhez sem.

"- Azt, de azt nem jelentheti, hogy fizetett orosz ügynökként valaki harcol a plurális demokrácia ellen!"
Te fizetett CIA ügynökkent harcolsz ellene.
Engem soha nem fizetett senki magamon kívül és én pont szeretném, ha va´ltozatosabb lenne a politikai paletta. AZ én világomban elfér az AfD is, meg a DK is, meg a Jobbik is, mert az én világomban ha van elég szavazójuk, akkor bekerülnek a parlamentbe.
Az én világomban nem tiltanának be egy ország második legnagyobb partja´t, csak, mert a hagyományos elit beszart töle, hogy ök érzik, mire van a népnek szüksége.
Ezek mind a te fasiszta világocban természetes dolgok. (és, itt a fasisztaát a parancsuralmi értelemben értem. Bár a "na´ci" értelmezés is eléggé helyénvaló lenne, hiszen oylan lelkesen éltatitek az ukránokat, akik fotókkal és videookkal vastagon bizonyítottan kissé talán túlságosan is rajonganak az indiai és az ösi skandináv szimbólumok iránt!

"Tehát: legyen sokszínű a társadalom, de a destruktív, romboló szélsőjobb a demokrácia ellen harcol, vagyis nem része annak"
A demokráciában és a jogállamban pont az a lényeg, hogy nem csak úgy bemondásra válik valaki nácivá, meg közellenséggé, ahogy te fentebb írod, hanem jogerös bírósági ´tiéletek után.

"Pl Georgescuról bebizonyosodott - a BÍRÓSÁGON - hogy fizetett, orosz felfergató ügynök, azaz: jogos döntést hoztak! "
Jaja, pont ezért állitja a román kollégám, aki ott is él, hogy ez nem igaz, ugye?
Arról már nem is beszélve, hoyg bámulatra méltó, hogy december végétöl mostanig lezajlott a nyomozás is, meg mind a 3 lépcsöje az igazságszolgáltatásnak!!!
Az igen!
Ahhoz képest, hoyg Európa szerte egy nyomorult tyúkper is hosszú évekig tart, de itt, most Georgescuról minden kétséget kizáróan 3 hónap alatt sikerült bebitzonyítani, hoyg orosz ügynök!
Neked teljesen elment az eszed!
(Az megvan, hoyg Trumpot is "elítélték", mégis az USA elnöke...)

GyMasa 2025.03.21. 23:53:36

@Boldeone2:
"Valamit nagyon keversz! Sem a Pis, sem a Szabadságpárt NEM A TÖBBSÉG!"
Te keversz agyon valamit, te mélydemokrata!
A választást a legtöbb szavazatot kapó párt vagy pártszövetség nyeri meg, és nem a "többség" ez a baromság már a múlkori magyar választások után sem állta meg a helyét.
De, látom, sikerül lapot húznod 19re is...

" A politika nem futóverseny, hogy győztest hirdetnek, hanem összefogás a VALÓDI többség érdekében!"
Ezek az "összefogások" semmilyen más célt nem szolgáltak, minthogy tovább a hatalomban tartsák a leszerepelt balos pártokat.
Te egészen pontosan le vagy szarva a részükröl!

"- Politikai indokból indított eljárások vannak Magyar Péter, és több ellenzéki képviselő ellen;"
Ha jól emlékszem MP ellen azért zajlott lejárás, mert verekedett egy szórakozóhelyen, elvett egy telefont, amit bedobott után a Dunába.
ez szimpla rablás és garázdaság.
A többi ellenzéki képviselö pedig nagyon olcsón megúszta a rendörök megdobálását!
Szerintem te vagy én nem úsztuk volna meg egy év felfüggesztettel, ha BÁRMIT a rendörsorfal felé dobunk!

" a bírákat fenyegetik;"
Tényleg, és akkor miért hencegtek azzal, hoyg a NER lovagok sorra veszítik el a pereiket???
Ez, neked nem okoz kognitív disszonanciát??

" a tudomyányt - kultúrát gleichschaltolják;"
Ki is ondta, hogy "akinek nincs médiája, az ne panaszkodjon, hanem vegyen magának?"

" a médiát leszalámizzák;"
Melyiket, hogyan?

" civilellenes törvények;"
Melyikek? konkrét ´peldákat mondjál már, ne csak paneleket puffogtass itt.

" a kisembert egzisztenciálisan fenyegetik- egy demokrácia így néz ki?"
Jaja, a 2-3-4+ gyerekes anyák örök életre szóló SZJA mentessége pl. szerintem is halálos fenyegetettség pl. a nöknek!

"A közjogi " méltóságok" nettó pártemberek, " golyóstoll" A közjogi rendszer a Fidesz hatalomban maradására szabva"
Mi a faxomról beszélsz, te idióta megbuktattátok a köztársasagi elnököt meg a belügyminisztetrt is!

"DIKTATÚRA ez, csak már 21. századi, szoft, szofisztikált..."
Diktatúra, jah...
"Minek börtönözni, ha másképp is működik?"
Te, nromális vagy???
szóval, szerinted egy diktatúra lehet eröszakmentes is???
Te totál hülye vagy....

P.S.:
Mára eleget magyaráztam neked, hogy az ég kék, a fü zöld és a víz nedves.
Sajnos véget ert az üzleti utam, és holnap hazamegyek.
Otthon pedig megint az a böngészömet fogom használni amiben fut a szürés.
Szóval nem fogom látni, amiket írogatsz.
Így felesleges is lesz fárasztani magadat a válasszal.
Aludj jól!

GyMasa 2025.03.21. 23:57:09

@Wildhunt:
Hamarosan ki fog derülni, hogy vonulhatnak-e vagy sem.
(az én tippem az, hoyg igen, semmi nem fog változni. Max kevesebben fognak kimenni, mert sok Orbánfóbiást sikerül majd beijeszteniük, és azok elhiszik, hogy éles löszerrel fogják a rendörök a Dunába löni a buzeránsokat...)

Billy Hill 2025.03.22. 01:23:59

@baalint1: Ez így igaz, van egy sor viktimizált heteró is, aki együtt vonul; kisebbség-simogatás és virtue signalling jelleggel.

Billy Hill 2025.03.22. 01:25:36

@fkv.115: Vannak simp-ek is, jófejkedő heterók, ügyesen van ez általában megszervezve...

Billy Hill 2025.03.22. 01:32:43

@GyMasa: "Te tényleg ilyen hülye vagy??? Milyen rezilienciát?"

Magát ezt a magyartalan szót is Ursula hozta be a legutóbbi, 2027-ig tartó költségvetési időszak kapcsán, szóval itt is láthatod, hogy egy barnaöves fröccsöntött brüsszelitával van dolgod. ;-)

Boldeone2 2025.03.22. 02:25:14

@GyMasa: Putyinnak igenis fontosak akatoai, és fontosabb, hogy kevesen haljanak meg, minthogy elfoglalja Ukrajnát.
Ezen felül az oroszok egy felörlö aborút folytatnak."

- Óhh, hagyjuk már ezt a buta propagandát! Hány halott és sebesült van eddig, csak az orosz oldalon? Felőrlik magukat is! 800 ezerre teszik csal az orosz áldozatok számát!
Putyint SEMMI nem érdekli!

Kurvára nem független!!
Ha nem kapná a nyugati fegyvereket, pénzt, hírszerzési adatokat és szakértöket, akkor már régen egy orosz gyarmat lenne."

- LENNE, de nem az, ahogy muszkaország is kap fegyvereket kívülről, úgy Ukrajna is, ettől még független. Soha nem lesz orosz gyarmat többet, ebben ukrán egység van

Milyen rezilienciát?
Az összes EU ország ilyen 1% alatti növekedést tud csak felmutatni, a (híres) német ipar pánikszerüen menekül az országból,"

- Hülye vagy! A német ipar a magas német bérek miatt települ ki, a folyamat nem most kezdődött. Az energia pedig mindenhol drága. Az olcsó energia korának vége. A nulla, +0,5 % is jó teljesítmény, ebben világgazdasági klímában. Igen, ez reziliencia!

A munkanélküliség történelmi - alacsony szinten - Európában

, hogy a maradéka egy döglödö szennynek összefog, hogy ök "gyözhessenek", nem azt jelenti, hoyg elöre törtek volna. Az pont a haldoklásuk egyre nyilvánvalóbb jele."

- Ha vége a háborúnak, 1-2 év és leáldoz az aljas fasiszta pártoknak is!

német kormány sem húzná ki a 4 évét. Még meg sem alakultak hivatalosan, de már megszegték kb. az összes igéretüket"

- Kiváló politikát akarnak Merzék! Pont az kell, amit tesznek: elengedik az adósságot!

az USA és igazából a teljes "szabad" és "nyugati" világ balos balfékjeit.
ÉN pedig hátradölve, egy kávéval élvezem a vergödéseteket!"

- Nem, Trump politikájával MINDENKINEK rosszabb lesz! Vagyis: te is vergődni fogsz!

: Európa összezárt, csak erősebb lett!"
Nem, nem zárt össze, és gyengébb lett."

- Szerinted. Ezzel ellentétben: " hajlandók koalíciója" 800 md -os defence budget és svéd, finn NATo- tagság

Boldeone2 2025.03.22. 02:34:05

@GyMasa: Ha 100 000 forint támogatással számolunk, akkor csak erre 10 000 embernek kell ennyit áldoznia egy év alatt."

-Milliós a szimpatizánsok köre, vagyis ez lehetséges

Igen, és 14 éve megbukik a zOrbán minden kedden.
Meddig fogod még magadat hitegetni?"

- Te hitegeted magad! Egyszer MINDEN elnyomó rezsim elbukik, az orbáni is! Minden párt és vezető diszkreditálódik, az emberek felkelnek ellene
A gazdasági adatok beszédesek: 4 éve nincs növekedés

Nos, a jelenlegi Ukrajna a legkisebb mértékben sem érdeke Magyarországnak.
Amíg a jelenlegi kisebbségi politikát folytatják, amíg a világ legkorruptabb pöcegödre az ország"

- Pont erre megoldás, az EU - tagság!

demokraták, ha a nép nem áll a ti oldalatokon, akkor egyböl dobjátok az "demokrácia alapelveit", mert az nem nektek kedvez."

- Ki, Orbán Viktor? Orbán aki nem demokrata, aki kvázi muszka - ügynök, de már LESZARJA mindenki- kikerülik

Nyugodj bele: Ukrajna EU- tag lesz, hosszú távon!

Boldeone2 2025.03.22. 02:41:32

@GyMasa: És ebben aháborúban Európa legtöbb országa úgy viselkedik, hogy szigorúan véve az oroszok, ha ha´borúzni akarnának, akkor simán veheték azokat hadüzenetnek!"

- Nagy lófact! Az európai válasz MEGFELEL a nemzetközi jog elveinek!

Nem, amiért te harcolsz az pusztulásba viszi Európát, és semmi köze nincs már a kb 20 évvel ezelötti eszmékhez sem."

- Én nem harcolok semmiért, csak kimondom a fájó igazságot! Ti a 80+ évvel ezelőtti eszméket hirdetitek: a fasizmust

oylan lelkesen éltatitek az ukránokat, akik fotókkal és videookkal vastagon bizonyítottan kissé talán túlságosan is rajonganak az indiai és az ösi skandináv szimbólumok iránt!"

- Én a nemzetközi jogot éltetem, vagyis: Ukrajna a támadott fél, Oroszország az agresszor! Minden más irreleváns! Hogy te mit gondolsz róluk, pl...

Boldeone2 2025.03.22. 02:59:41

@GyMasa:

- Te - elvileg - magyarként miért ugatsz bele a román belügyekbe? Ők tudják mit csinálnak! Második kérdés: miért véded azt a magyargyűlölőt???

Az megvan, hoyg Trumpot is "elítélték", mégis az USA elnöke"

-Elég szégyen az! A 70- es évek óta kb 100 per folyt a rohadék ellen...

választást a legtöbb szavazatot kapó párt vagy pártszövetség nyeri meg, és nem a "többség" ez a baromság már a múlkori magyar választások után sem állta meg a helyét."

- A NORMÁLIS választási rendszer ARÁNYOS - mint a német. Ugy lehet MINÉL TÖBB választó akaratát a kormányba vinni, tehát : kompromisszum, nem pedig Fidesz féle KISZORÍTÓSDI!

Ezek az "összefogások" semmilyen más célt nem szolgáltak, minthogy tovább a hatalomban tartsák a leszerepelt balos pártokat."

- Baromság! Egyszer a Fidesz is kerülhet hasonló helyzetbe, csak ebben az elqúrt választási rendszerben már összefogni sem lehet! Lex volner...

többi ellenzéki képviselö pedig nagyon olcsón megúszta a rendörök megdobálását!"

- Kövér túllépte a hatáskörét! Ez csak egy kis figyelemfelhívó füst volt, senkinek baja nem származott belőle

*Ki is mondta, hogy "akinek nincs médiája, az ne panaszkodjon, hanem vegyen magának?"
" a médiát leszalámizzák;"
Melyiket, hogyan?*

- Népszabadság, Index, rádiófrekvenciák, stb. Ez egy tudatos gleichschaltung. A világon nincs olyan mint KESMa, ez példátlan, félmilliárdos trollhadsereg- Megafon központ

Százmilliárdokból könnyű manipulálni a társadalmat!

Jaja, a 2-3-4+ gyerekes anyák örök életre szóló SZJA mentessége pl. szerintem is halálos fenyegetettség pl. a nöknek!"

- Az lehet, de a pofádat be kell fogni, különben KIRÚGNAK

Boldeone2 2025.03.22. 03:07:43

@GyMasa: szóval, szerinted egy diktatúra lehet eröszakmentes is???"

- Lehet. Orbán mestere a diktatúra építésnek. A lényeg: szinte esély sincs leváltani, nincs sem FAIR sem EGYENLŐ politikai vereny

Szóval nem fogom látni, amiket írogatsz"

- Te írogatsz nekem, te szólítottál meg, akkor miről beszélünk?

Sajnos véget ert az üzleti utam, és holnap hazamegyek."

- Nem akarok rosszmájúskodni, de pár hónapja még villamosmérök voltál, alkalmazott, München környékén...

Így felesleges is lesz fárasztani magadat a válasszal.

Boldeone2 2025.03.22. 03:16:22

@Billy Hill: tradingeconomics.com/euro-area/unemployment-rate

Mi az, ha nem VALÓS reziliencia? A gazdaság lassulása ellenére stagnál- csökken a munkanélkülség. Ez a lényeg, szerintem. Plusz: az infláció is csökken, fokozatosan

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.03.22. 11:14:03

@Boldeone2: ezen én is felröhögtem.
Putyinnak fontosak a katonái. Muhahahahahaha.
Az a baj ezzel a masával, hogy a gumiszobából is írogathat. Bár ezen én jól mulatok.

atomic power 1986DucaDuca 2025.03.22. 11:43:04

@Boldeone2:

"Hány halott és sebesült van eddig, csak az orosz oldalon? Felőrlik magukat is! 800 ezerre teszik csal az orosz áldozatok számát!"

Látom a matematika nem a te oldaladon áll! Hogy jön ki a 800 ezer áldozat a 600 ezer fős hadseregből? Vagy már az ukán elnöknek sem hiszel?

"There are currently 600,000 Russian soldiers fighting in Ukraine"

kyivindependent.com/ukraines-military-now-totals-880-000-soldiers-facing-600-000-russian-troops-zelensky-says/

Boldeone2 2025.03.22. 21:24:47

@atomic power 1986DucaDuca: Gondolom észrevetted, hogy már volt vagy 3 sorozási hullám, úgy. A katonák rotációban vannak a fronton:
The death toll for Russian troops in the Ukraine war may be as high as 250,000, according to Britain's Ministry of Defense.
"The Russian Armed Forces have likely sustained approximately 900,000 casualties (killed and wounded) since invading Ukraine in 2022,"

Boldeone2 2025.03.22. 21:30:02

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ja, annak a degenerált Putyinnak mindegy, de le is nyilatkozta egy orosz tv - műsorban, hogy "közlekedési balesetben is sokan halnak meg a fiatalok", ergó hadd haborúzzanak csak... A fideszesek komoly szinten agyhalottak a Putyin- felszopkodással...

Boldeone2 2025.03.22. 21:35:20

@G. Nagy László: "Durva beavatkozások ezek Magyarország belügyeibe, ezért talán az lenne a legjobb, ha egyáltalán nem lehetne külföldről finanszírozni médiát. Ideje lenne ezt a szabályt is meghozni” – lengetett be egy esetleges törvényt Kocsis Máté. "

- Ehhez mit szólsz, liberálisként? Már a média sem kaphat támogatást külföldről? Miközben a lakájmédiát közpénz- százmilliárdokból tartják ki...

A magyar diktatúráról mikor lesz poszt? Mert a gyülekezési jog korlátozása, a média brutális megrendszabályozása már a diktatúrák jellemzője!

G. Nagy László 2025.03.22. 22:52:57

@Boldeone2:

Ha nem vennéd észre, épp egy olyan poszt alá kommentelsz, amely a kormánnyal szemben kiáll a gyülekezési szabadság mellett. Jó reggelt!

GyMasa 2025.03.22. 23:16:14

@Billy Hill:
Nem, szerintem ő egy feketeöves proli lúzer...

GyMasa 2025.03.22. 23:19:42

@G. Nagy László:
Nem, nem veszi észre.
A nyomorult csak ennyire képes.
És, egy ilyen utóan, amikor kb. mindenki azt mondta itt, hogy nem ért egyet a betiltással, mégis hajtogatja a balfék "érveit"...
Pedig pont elég lett volna csendben maradnia, és kikérnie a saját kávéját...
De nem, neki 21-re is lapot kell húznia...
Azt nem értem, hogy képes egy ilyen idióta életben maradni a jelenlegi világban...

Boldeone2 2025.03.23. 01:31:33

@G. Nagy László: Én egy másik kérdést tettem fel. Ezt: "Már a média sem kaphat támogatást külföldről? Miközben a lakájmédiát közpénz- százmilliárdokból tartják ki..."

Vagy: mit szólsz az arcmegfigyelő és azonosító szoftverhez?

Boldeone2 2025.03.23. 01:39:20

@GyMasa: Azt nem értem, hogy képes egy ilyen idióta életben maradni a jelenlegi világban..."

- Kérdezd meg magad, hogy egy olyan - idióta, gyüttment, agymosott, putyinista - mint te, hogy tud életben maradni a mai világban!? Azt ne felejtsd el, hogy migráns vagy, "auslander" vagy; soha nem leszel egyenrangú a németekkel!

atomic power 1986DucaDuca 2025.03.23. 06:27:14

@Boldeone2:

"The Russian Armed Forces have likely sustained approximately 900,000 casualties (killed and wounded) since invading Ukraine in 2022,"

A független statisztikai elemzések mást mutatnak, melyek a hagyatéki nyilvántartásokból származó adatokra alapoznak adatszakértők bevonásával, kombinálva a Covid-járvány alatt bevezetett statisztikai többlethalálozás módszertannal. A legdurvább számítások szerint is évi kb. 50 000 fő a veszteség.

G. Nagy László 2025.03.23. 09:04:15

@Boldeone2:

1. Arcfelismerő szoftver: ez egy eszköz. Egy kiváló tecnikai eszköz, a világ minden fejlett bűnüldöző szerve használja. A bűnüldözés pedig az egyén szabadságát növeli. (Ha abból indulsz ki, hogy Észak-Koreában a hatalom visszaél vele, az nem jelent semmit. Egy diktatórikus hatalom kezében minden eszköz rossz helyen van és veszélyt jelent.)

2. Média. Ez már összetettebb kérdés. A gazdaságunk nyilvánvalóan globális - bárki kereskedhet Magyarországon. A belpolitika nyilvánvalóan lokális - senki sem szólhat bele külföldről. A média ugyanakkor egy komplex valami, részben száraz híreket közöl, részben politikamentes (kultúra, bulvár stb.), részben kifejezetten politikai befolyásoló szándékkal bír. Itt nem látom könnyű feladatnak, hogy ezeket szétszálazzuk. De nem is nagyon lehet. Bárki eléri a külföldi online felületeket, ha akarja. Én ezt elengednám a kormány részéről. Ha a Telexet Londonban szerkesztenék, mi változna?

Boldeone2 2025.03.23. 12:12:05

@atomic power 1986DucaDuca: A legdurvább számítások szerint is évi kb. 50 000 fő a veszteség."-

Ha ez igaz is lenne - de inkább ruszki propaganda - az is kurva sok! 3x 50 000, azaz 150 ezer....Ennyi lehet a halálozások száma, kb, csak az egyik oldalon!
Putyin soha nem fogja elismerni a valós számokat- diktatúrát működtet, ami hazugságokon alapszik!

Boldeone2 2025.03.23. 12:26:05

@G. Nagy László: Arcfelismerő szoftver: ez egy eszköz. Egy kiváló tecnikai eszköz, a világ minden fejlett bűnüldöző szerve használja. A bűnüldözés pedig az egyén szabadságát növeli"

- Ne viccelj már! Orbán Viktorék megmondták, hogy "ez a világ egyik legbiztonságosabb országa " , tehát minek ide olyan eszköz, ami az "egyén szabadságát növeli"

Megfigyelt emberek= megfigyelő állam= orwelli disztópia! Technofasizmus, bolsevizmus!

Ha a Telexet Londonban szerkesztenék, mi változna?"

- Ez adótecnikailag szerintem nem megoldható, mert ha a bevételei itt képződnek, pl reklámbevétel, akkor itt is kell nekik "telephelyet" működtetni és adót fizetni, szerintem

Mindenki tudja, hogy a magyar média reklámokból nem fenntartható. Kicsi és szűk a reklámpiac; tehát két út van:
- az egyik az állami támogatás
- a külföldi támogatás

Olyan ez, mint egy unfair focimeccs: az erősebb csapat - mihelyst az ellenfél kezd feljönni- önkényesen változtatja a játékszabályokat, de a bíró is nekik fúj, de ha úgy alakul, alá is rúgnak az ellenfélnek, büntetlenül...

Nincs FAIR verseny, sőt...Sokan mondják, ez már diktatúra

Boldeone2 2025.03.23. 12:35:39

@G. Nagy László: Én két kiutat látok:

- EU médiaszabályozás, azaz: brutál szigorúan kell szabályozni, mit tehet a kormány a médiában, totál transzparens és limitált költések legyenek!

- Arányos választási rendszert! Legyen már ÖRÖKRE vége az "Orbánoknak" Európában, ha lehet máshol is...

Így sem lesz könnyű megváltoztani az anakronisztikus társadalmakat, mert lássuk be, az, hogy itt homofób törvények vannak, egy normál és fejlett társadalomban nem működhetne, az emberek Jóval nyitottabbak

Itt a fruszrált, ignoráns, elsősorban kistelepülési tömegek ugaranak a gyűlöletkampányokra. A gonosz " Cippola mester" mef örömest manipulálja őket...
Addig sem kell elszámolni a szétlopott, 500 md- os jegybanki vagyonnal...

GyMasa 2025.03.25. 07:40:33

@Boldeone2:
Ezek egyike sem semmiféle "kiút"!
Mind a kettő a világtörténelem legsötétebb diktatúrájához vezetne csak.
Újabb embermilliók-százmilliók halálával.

Boldeone2 2025.03.25. 09:00:56

@GyMasa: Mi? A legjobb a korlátos hatalom. A nagy hatalom szinte mindig elnyomáshoz vezet.

Magyar Péter, 12. pont: "Egyetért- e ön azzal, hogy egy miniszterelnök két ciklusig, maximum 8 évig tölthesse be a pozícióját?"

Nyilván ennek az amerikai rendszerben lenne nagyobb jelentősége, de beszéljünk róla! Ez a fő cél....Hogyan lehetne meggyengíteni a mindenkori hatalmat

GyMasa 2025.03.25. 09:30:47

@Boldeone2:
Baszki, te értelmi fogyatékos!
Nézd már meg az általad olyan lelkesen felszopott Németországot!
A nagy, "demokratikus" 3 párti koalíció megbukott egy olyan törvényi és alkotmányos környezetben ahol ez még elvileg sem lehetséges!
(és, most arról már nem is beszélünk, hogy az előző 2 ciklusban is hosszú hónapokig nem volt végleges kormánya az országnak, mert az általad olyan kiválóan előnyösnek tartott, többpárti koalíció NEM MÜKÖDIK!!!)
És, ez nem az én begombázott delíriumos véleményem, hanem jól dokumentált, könnyedén ellenőrizhető TÉNY!
Szóval, a legutolsó kormány megbukott.
A CDU nyert.
Nem az AfD-vel alakított, stabil kormányt, hanem az éppen megbukott SPD-vel, illetve az egész szart felkavaró zöldekkel....
Természetesen, eddig az összes ígéretüket megszegték, holott még meg sem alakult a kormány!
Ellenben sikerült még keresztülverniük az alkotmánymódosítást a HIVATALOSAN MEGBUKOTT KORMÀNY és parlament segítségével, mert velük még éppen megvolt a szükséges többségük!

És, ahogy sejtem, neked ebben az esetben nincs semmiféle problémád ezzel, holott, ha Orbánék csinálnák ugyanezt (azaz egy kormánybukás után, az új kormány hatalomra kerülése előtt módosítanák alkotmányt) akkor követelnéd, hogy az emberek milliói vonuljanak az utcára tüntetni.
(Amúgy, teljes joggal, ugyanis a bukás pillanatától a kormány hivatalos pozíciója "ügyvezető kormány lesz, ami azt jelenti, hogy hivatalosan csak az ország napi közreműködés feltétlen szükséges ügyekben hozhat bármiféle döntést.
Az alkotmány módosítása SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT nem tartozik ebbe a kategóriába! Az puszta hatalommal való visszaélés.)

De, te még ahhoz is túl ostoba vagy, hogy felfogd ezt az egészet, csak tapsikolsz itt, a CDU "sikerének".
Holott, valószínűleg még addig sem fogják kihúzni, amíg az amúgy totálisan kormányképtelen és tehetségtelen elődjük.

Az ég kék, a fű zöld, a víz meg nedves.Az megvan?

GyMasa 2025.03.25. 09:40:25

@Boldeone2:
"Mi? A legjobb a korlátos hatalom. A nagy hatalom szinte mindig elnyomáshoz vezet."
Igen, éppen ez történik az EU legnagyobb, "Szabad" részén.
(igen, Spanyolország, Lengyelország, Románia, Ausztria, Hollandi, Németország, stb.)

"Magyar Péter, 12. pont: "Egyetért- e ön azzal, hogy egy miniszterelnök két ciklusig, maximum 8 évig tölthesse be a pozícióját?""
Nem értek vele egyet.
Amíg Merkel Mama volt 16 évig hatalmon, azzal nem volt semmi bajod, ugye?
És, ezt is csak azért akarjátok most, mert annyira< balfaszok vagytok, hogy annyira nem értitek a világot magatok körül, hogy még olyat hazudni/ígérni sem vagytok képesek, amivel a nép legalább minimálisan azonosulni tud.
És, ezért akarod 2 ciklusra korlátozni Orbánt, mert MÁSKÉPPEN nem tudjátok megbuktatni!
Csak ez az oka, és nem a vágyad a demokrácia után.
Te semennyire nem vagy demokrata.

"Nyilván ennek az amerikai rendszerben lenne nagyobb jelentősége, de beszéljünk róla! Ez a fő cél....Hogyan lehetne meggyengíteni a mindenkori hatalmat"
Te barom! AZ USA-ban pont ez a rendszer van érvényben évtizedek óta!
A hatalmat pedig nem meggyengíteni kell, hanem értelmes, tehetséges politikusokkal biztosítani a szabad versenyt, mint a szabad piacon!
Tudod, ahogy a gazdaságban, úgy a politikában is ugyanez kell, kompetens választást biztosítani a választóknak.
Ez e legtermészetesebb módja a "hatalom korlátozásának"
Amit te propagálsz az nettó diktatúra.

Boldeone2 2025.03.25. 10:39:44

@GyMasa: hatalmat pedig nem meggyengíteni kell, hanem értelmes, tehetséges politikusokkal biztosítani a szabad versenyt, mint a szabad piacon!"

- Ilyen politikusok csak a te idealizált, boomer mesevilágodban vannak! A valóságban MINDEN politikus ember, tehát EMBERI hib ái vannak, azaz: olyan rendszert kell alkotni, amely nem engedi túlhatalomhoz jutni őket!

Szabadverseny a politikai piacon? Te normális vagy, ember? Akkor lehetne szabadabb verseny, ha KORLÁTOZNÁK a mindenkori államot alkotmányosan ( a kormányt) mennyit költhet propagandára!

A Fidzse évi SZÁZMILLIÁRDOkAT költ propagandára, hol van itt egyenlő politikai verseny?

GyMasa 2025.03.25. 10:46:20

@Boldeone2:
Jaja, korlátozott szabadverseny.
Te még saját magadra sem figyelsz!
A selyemmajom csak a tavaly augusztusi Hösök tere-i gyülésére 103 millió HUF-t költött.
Szóval, valahonnan neki is vannak milliárdjai a kmapányolásra...
És, igen, nevezhetsz boomernek, de, ha te vagy az alternatíva, én inkább leszek szuperboomer, vagy bármi más, mint ez a szégyenletes ostobaság, amit te képviselsz!

Boldeone2 2025.03.25. 10:46:59

@GyMasa: nagy hatalom szinte mindig elnyomáshoz vezet."
Igen, éppen ez történik az EU legnagyobb, "Szabad" részén.
(igen, Spanyolország, Lengyelország, Románia, Ausztria, Hollandi, Németország, stb.)"

- Történik a lófaszt! Az említett országokban legalább FOROG a politikai hatalom, nálunk meg nem. Mi az, ha nem a demokrácia megcsúfolása?

Nyugaton pártok, koalíciók és személyek jönnek- mennek, nálunk mindig ugyanaz a nóta!

Ja, hogy a mérsékelt pártok összefognak az abnormalitás, pl az AFD - vel szemben? Ez teljesen racionális!

Elég volt egyszer a nácizmusból már Európának, Németországnak!

Soha nem győzitek le a mérsékelt oldalt, mert az egész világon mindenhol úgy van, hogy azt a képzettebb, jobb anyagi helyzetű emberek azt támogatják. A válság nyomán - időlegesen - tört fel a szèlsőség

A szélsőjobb mindenhol a lecsúszó kispolgár szavazatáért küzd!

Boldeone2 2025.03.25. 10:48:24

@GyMasa: selyemmajom csak a tavaly augusztusi Hösök tere-i gyülésére 103 millió HUF-t költött."

- Csak az ADOMÁNYOKBÓL volt, ti meg a közpénzt költitek, 100x - os mennyiségben

Boldeone2 2025.03.25. 10:52:13

www.americansurveycenter.org/short-reads/a-college-educated-party/

Erről beszélek...Minél iskolázottabb az egyén, annál inkább lesz progresszív- liberális- zöld...

A MAGA az a "buta társadalom" vallása...

Boldeone2 2025.03.25. 11:00:10

Ezek is beszédes számok:
Of the 437,783 campaign contributions made by educators
during the 2022 election cycle, 84% supported Democrats.
Among professors, 93% of contributions went to Democratic
candidates or committees compared to 68% of those from K-12

AZ értelmiség nem áll Trump mögött, valószínűleg... De, Hollywood sem...
teachers. According to Open Secrets, 54% of campaign dollars
during the 2022 election cycle supported Democrats

GyMasa 2025.03.25. 11:12:14

@Boldeone2:
Jaja, ADOMÀNYOKBÓL...
10 000 ember adott neki 100 000 HUF-t, csak erre az egy eseményre.
AZt ugye tudod, hogy valami 386 millió HUF a megengedett keret a kampányolásra egy egész pártnak.
Szerinted MP benne marad ebben a limitben jövöre?

GyMasa 2025.03.25. 11:15:30

@Boldeone2:
Jah, ök lehet, hogy nem, de azért alaposan szoptatok novemberben...
Tudod, nem a saját magatok okosságanak a feltetelezése az, ami segít megnyerni a választást.
Söt, nem attól leszel okos, hoyg kijelented azt magadról, söt, még csak nem is attól, hogy a hozzád hasonló idióták jöl körbeszopkodják egymast...
Az önteltségetek csak arra jó, hogy folyamatosan szopjatok´, és, hogy egyre mélyebbre ássátok magatokat a népszerütlenségi kimutatásokban.

GyMasa 2025.03.25. 11:16:21

@Boldeone2:
Jah, meg minél idösebb lesz valaki, és igy minél több veszitenivalója lezs, (ez alol ti kivételek vagytok), ugy meg egyre konzervativabb.

GyMasa 2025.03.25. 11:20:16

@Boldeone2:
Ráadásul, pont fordítva nézed ezt a statisztikát.
Annak, hogy több demokrata szavazó szerez diplomát az az oka, hogy az USA felsöoktatása tele volt mindenféle diszkriminációval.
Ami miatt egy republikánus kifejezetten szopóágon volt, ha a felsöoktatásba akart bejutni.

Boldeone2 2025.03.25. 12:23:56

@GyMasa: Ami miatt egy republikánus kifejezetten szopóágon volt, ha a felsöoktatásba akart bejutni."

- Konteós hülye vagy, ez is bizonyítja!

Az önteltségetek csak arra jó, hogy folyamatosan szopjatok´, és, hogy egyre mélyebbre ássátok magatokat a népszerütlenségi kimutatásokban."

-Ez marhaság! Trump tönkre fogja tenni Amerikát, már elindultak a lejtőn. Milliók állása van veszélyben, rugdossák ki a köztiszviselőket, építik le a minisztériumok, a tudományt, az USA így el fog bukni. A külpolitikáról nem beszélve..

Az UK- ban és Franciaországban balos kormány van, Németországban és Lengyelben középutas, akkor miről beszélsz?
Georgescut kipicsázták, és Moldáviában is elpicsázták az oroszbarát jelöltet..
Vucsics hatalma inog, Erdogáné is...Több százezres tömegtüntetések vannak...

Árad a Tisza!

Boldeone2 2025.03.25. 12:27:00

@GyMasa: Hamar változnak a politikai trendek:

www.natesilver.net/p/how-low-is-trumps-popularity-floor

Trump politikája pont a buta kisembert fogja bajba sodorni, aki a fő szavazóbázisa

Boldeone2 2025.03.25. 12:36:34

@GyMasa: Az is látszik, hogy Magyarországon - a fiatalabb, már a 40 alatti és nem a 30 alatti korosztályról beszélhetünk mint korábban- rendszerváltó hangulat van
A fő gond a választási rendszer, a kistelepülési, egyéni vk szerepe, meg a súlyosan eltorízott választás. A körzetek rosszul vannak kijelölve, hogy azzal is rontsák az ellenzék esélyeit, a másik hogy sem összefogni, sem megállapodni nem lehet több párnak, azaz két majdnem ugyanazt mondó párt kényteltelen egymással harcolni
Elnyomó rezsim

Legyen ARÁNYOS választási rendszer, az - szinte - garantálja hogy többet elnyomó rezsim nem jön létre. A RELATÍV többséggel legessen Alkotmányozni

GyMasa 2025.03.25. 13:05:52

@Boldeone2:
"- Konteós hülye vagy, ez is bizonyítja!"
Jaja, az mind konteo, hogy a fekete,homokos, vagy nök pozitív diszkrimiacot kapttak a felsöoktatásba jutáshoz.
Na, es vajon, kik a fö demokrata szavazók?

"-Ez marhaság! Trump tönkre fogja tenni Amerikát, már elindultak a lejtőn.
Jaja, te már azt tudod, Biden 4evig tolta a szakaekba az orsz+agot, de te trumptól 2 hónap uzán elarod, hoyg mindent rendbe hozzon.
Idióta.

" Milliók állása van veszélyben, rugdossák ki a köztiszviselőket, építik le a minisztériumok, a tudományt, az USA így el fog bukni. A külpolitikáról nem beszélve.."
Nézzel több videot arról, hogy müködött pl. az USAID.
Az volt az USA megfelelöje annak, ahogy itthon a "közpénz elveszitette a közpénz jellegét"
Csak az USA-ban egy picit nagyobb volt a nagyságrend...

"Az UK- ban és Franciaországban balos kormány van, Németországban és Lengyelben középutas, akkor miről beszélsz?"
Nem, Németországban csak magukat középutasnak NEVEZÖ kormányok vannak.
Merz-ék IS lefeküdtek a zöldeknek, és tovább nyomják az értelmetlen ´s rettentöen aros zöld propagandát, Tusk meg annyira középutas, mint Von Der Leyen asszony.
Amúgy, elöbb várd már meg, hogy megalakul-e egyáltalán az új német kormány. Mert, ahogy most ál a dolog, az sem biztos.

Amúgy annyira bájos, hogy milyen nagyvonalúan leszarod, amit éppen az új német kormány a német alkotmánnyal müvelt!
Ezért is vagy teljesen vitaképtelen, mert ilyen durva kettös mércét mutatsz itt teljesen yíltan...

"Georgescut kipicsázták, és Moldáviában is elpicsázták az oroszbarát jelöltet.."
Annak is várd ki a végét...
Emekezz, hogy anno a románoknál, hogy ért véger a Caucescu házaspár hatalma...

2Vucsics hatalma inog, Erdogáné is...Több százezres tömegtüntetések vannak..."
Jaja, a CIA rálépett a gázra. Amíg még öket sem szántja be Trump...
Mert az ö teljes szervezetük alatt is inog a talaj...

"Árad a Tisza!"
Jaja, megvan a magyar "Slava Ukraina!"?
See kyle, mikor lesz?

GyMasa 2025.03.25. 13:08:57

@Boldeone2:
Ez semmit nem jelent.
Trumpnak vannak népszerütlen, de szükséges lépései.
És óriási ellenszélben kell boldogulnia.
Most pont ezt az ellenszelet bontja le.

GyMasa 2025.03.25. 13:41:21

@Boldeone2:
"Az is látszik, hogy Magyarországon - a fiatalabb, már a 40 alatti és nem a 30 alatti korosztályról beszélhetünk mint korábban- rendszerváltó hangulat van"
Még, szerencse, hogy nem csak ök döntik el a választásokat, hanem a teljes lakosság
Amúgy, nekem a gyerekeim magyar barátai mind fidesz szavazók...
Tudod, azok a fiatalok, akik VALÓDI, piaci munkával keresik a kenyerüket, és ténylegeen is ol keresnek.
Aztán azt is elmagyaazhatnád nekem a mucsai bunkó boomernek, hogy is van az, hogy az idei felvételinél a tanári szakma lett a második legnépszerübb célpont?
Hogy is van ez? Akkor most mégsem armageddon a tanárok élete, vagy a "fiatalok" megörültek, és Stockholm szindrómásak lettek???

"A fő gond a választási rendszer, a kistelepülési, egyéni vk szerepe, meg a súlyosan eltorízott választás. "
Nem a fö gond, hogy a te oldalad (és, itt megint csak ismétlem magam,, mint az "ég kék" a "fü zöld" a "víz nedves") annyira nincs képben az ország dolgaival kapcsolatban, hogy még olyat HAZUDNI vagy ÍGÉRNI sem tudtok a népnek, mai rezonál az igényeikkel.
Nincs semmi baj a választási rendszerrel. Azzal van baj, hogy az általad képviselt értékrend az nem jön be elég embernek.

"A körzetek rosszul vannak kijelölve,"
Ez nem igaz!
Pont az utolsó szoci kormány volt az, akialatt ezigy volt, és az alkotmánybíróság ítélete ellenére sem rajzolták újra a körzethatárokat, hanem csak élvezték az előnyét a torz határoknak.

" hogy azzal is rontsák az ellenzék esélyeit, a másik hogy sem összefogni, sem megállapodni nem lehet több párnak, azaz két majdnem ugyanazt mondó párt kényteltelen egymással harcolni"
Az ellenzék "esélyét" maga az ellenzék rontja el azzal, hogy ragaszkodik az összefosáshoz.
Most már 15 év alatt sem fogtátok fel, hogy fletoval a csapatban semmi esélyetek nincs választást nyerni.
Emellett az aktuális megváltótok sem szokott bejönni.
Mert, hiányzik az az elégedetlenség, ami ahhoz kellene, hogy Orbánékat levaltsák.

"Elnyomó rezsim"
Ez is csak egy idióta panel, amit puffogtatsz...
Hány ellenzéki újságíró vagy politikus ül börtönben politikai okokból?
Hány ellenzéki sajtóorgánum van betiltva?
Hány embert vitt be a rendőrség azért, mert azt kommentelte a Facebookon, hogy O1G?
Nos?

"Legyen ARÁNYOS választási rendszer, az - szinte - garantálja hogy többet elnyomó rezsim nem jön létre."
Lófaszt!
Az csak annyit "garantál", hogy kormányozhatatlan lesz az ország.
Amúgy, egy 100%-ban arányos választási rendszer alig van Európában valahol...

" A RELATÍV többséggel legessen Alkotmányozni"
Igen, ahogy azt éppen most a németek csináltak.
Vagy nekik szabad?
De, látod ez a baj veled, hogy benne ragadtál ebben a "write only" üzemmódba.

Boldeone2 2025.03.25. 20:43:02

@GyMasa: Jaja, te már azt tudod, Biden 4evig tolta a szakaekba az orsz+agot, de te trumptól 2 hónap uzán elarod, hoyg mindent rendbe hozzon."

-Baromság! Biden alatt csökkent a munkanélkülség, Trump cseszi el a gazdasági fejlődést

Az volt az USA megfelelöje annak, ahogy itthon a "közpénz elveszitette a közpénz jellegét"

- Te barom! Annak 60%- a egészségügre és oktatásra ment, nem is politikára. Pl a Corvinus kapott belőle

Amúgy annyira bájos, hogy milyen nagyvonalúan leszarod, amit éppen az új német kormány a német alkotmánnyal müvelt!"

- Kiváló tervek! Erről beszélek évek óta: fel kell adni az adósságféket és fegyverkezni

Jaja, megvan a magyar "Slava Ukraina!"?
See kyle, mikor lesz?"

- Egy nap alatt százezer aláírás, az magáért beszél..A Tisza a vezető pàrt ma

Boldeone2 2025.03.25. 20:52:09

@GyMasa: Most pont ezt az ellenszelet bontja le."

Azt nem tudja. Az USA nem Magyarország, erősebb a demokrácia

Még, szerencse, hogy nem csak ök döntik el a választásokat, hanem a teljes lakosság"

- A teljes lakosságra nézve is vezet a Tisza majd mind közvéleménykutatónál, kivéve a benézőpontot

Amúgy, nekem a gyerekeim magyar barátai mind fidesz szavazók..."

- Nekem az összes barátom- egyet kivéve- mind ellenzéki, az is a Fideszből él ( pályázat)
Lényegében mindenki több száz milliós vagy milliàrdos vagyonnal bír, mégis ellenzéki

hogy is van az, hogy az idei felvételinél a tanári szakma lett a második legnépszerübb célpont?"

- Gondolom úgy lőtték be a ponthatárokat

még olyat HAZUDNI vagy ÍGÉRNI sem tudtok a népnek, mai rezonál az igényeikkel."

- Magyar csak ezt teszi, ezért népszerű! Gazdagok megfingatása, kemény fellépés a korrupció ellen

Boldeone2 2025.03.25. 20:58:27

@GyMasa: Nincs semmi baj a választási rendszerrel. Azzal van baj, hogy az általad képviselt értékrend az nem jön be elég embernek."

Dehogy nincs! Aljas, csaló a rendszer, a kormány mögött a propaganda százmilliárdok. Ennyi a titok. Putyini rezsim!

körzetek rosszul vannak kijelölve,"
*Ez nem igaz!*

De igaz. Egy példa: Debrecen 2 körzet volt, most meg 3...Odacsatolták a primitív fideszes falvakat

Az ellenzék "esélyét" maga az ellenzék rontja el azzal, hogy ragaszkodik az összefosáshoz."

- Ne hazudj! Orbán törvényi miatt már nem is lehet nemhogy összefogni, de koordinálni az egyéni jelöltekről

Boldeone2 2025.03.25. 21:10:54

@GyMasa: Mert, hiányzik az az elégedetlenség, ami ahhoz kellene, hogy Orbánékat levaltsák."

- Az elégedetlenyég adott: gazdasági válság, infláció, összeomló közszolgáltatások, aljas gyűlöletpolitika

Hány ellenzéki újságíró vagy politikus ül börtönben politikai okokból?
Hány ellenzéki sajtóorgánum van betiltva?"

- Koncepciós eljárások folynak rendszeresen az ellenzék ellen: Fegyőr, Varjú László, Donáth Anna, most Magyar, korábban Karácsony ellen

Sajtót nem betiltanak, "csak" beszántanak ,mint a Népszabadságot, az Indexet megvették, a megyei lapokat is

Az csak annyit "garantál", hogy kormányozhatatlan lesz az ország.
Amúgy, egy 100%-ban arányos választási rendszer alig van Európában valahol..."

- Ne hazudj! Meg kell állapodni, ez a demokrácia lényege! A mintademokráciákban ,a kontinentális európában , mindenhol többé- kevésbé arányos rendszer van!

Orbán csalárd választási módszere miatt a Fidesz túlhatalmat élvez

Igen, ahogy azt éppen most a németek csináltak.
Vagy nekik szabad?"

- Orbán folyamatosan VISSZAÉL a hatalommal! Németország MINTAÁLLAM

Nálunk is úgy kellene: kivonni az egyénit és a listát egymásból
süti beállítások módosítása