téveszmék

téveszmék

"Orbán Viktortól távol áll a liberalizmus"

2024. július 28. - G. Nagy László

orban_tusvanyos4.jpg

 

Orbán Viktor - ahogy minden évben - idén is megtartotta tusványosi előadását. A másfél órás monológot követően szokás szerint őrjöng a nyugati sajtó és a hazai ellenzék. Nem is értem miért; nem is olyan régen ez még egy kifejezetten liberális beszédnek számított volna. (Természetesen 2024-ben is az, csupán a szélsőbalról tekintve torzul minden fasizmussá.)

 

"Ami nekünk megtébolyodásnak tűnik, vagyis hogy irracionálisan viselkednek a nyugat-európaiak, az valójában nem megtébolyodás és nem irracionális viselkedés, hanem a világnak egy teljesen másik értelmezése. Nagyon nehéz elgondolni, mert az embernek csak egy feje van és egy módon tudja leírni a maga számára a világot. De azért van az a képessége az embernek, egy olyan empatikus képessége, hogy megpróbálja megérteni, hogy ami abszurdnak tűnik, az a másik számára lehet, hogy mégiscsak valamilyen logikai ágyazatba illeszkedik. Hogy az nem hülye, nem megtébolyodott, hanem oka van annak, amit gondol." Ez az a vezérgondolat, amely végigkíséri a miniszterelnök teljes előadását. Akárhogy is: ez maga a színtiszta liberális attitűd. Gondolok valamit a világról, s tudomásul veszem, hogy mások mást gondolnak. S nemhogy nem nézem hülyének vagy megvetendőnek őket emiatt, hanem kifejezetten igyekszem megérteni, hogy a másikat mi motiválja erre. Érdemes ezt a végtelenül szabadelvű, megengedő hozzáállást összevetni a másik oldal magatartásával. Ami azt illeti, ott nyomokban sem látjuk ezt a fajta érdeklődő nyitottságot. Elhallgattatás, karanténba zárás, eltaposás, megsemmisítés - ez a globalisták eszközkészlete. Amikor már ott tartunk, hogy az Európai Parlament a demokráciát, a jogállamiságot és a saját szabályait is semmibe veszi, csak hogy kizárhassa a jobboldali politikusokat a fontosabb pozíciókból, olyankor tényleg érdemes volna mindenkinek eltűnődni azon, vajon melyik oldal képviseli hitelesebben a valódi, nemes értelemben vett liberalizmust.

 

"Szerintem a sokszínűség mellett a lényeg, a közös lényeg, amit meg kell ragadnunk, és amire építenünk kell a magyar nagy stratégiát, az a szabadság, amit befelé is építeni kell. Nem csak a nemzet szabadságát kell építeni, hanem a magyar ember személyes szabadságát is céloznunk kell. Ugyanis mi nem vagyunk militarizált ország, mint az oroszok, vagy az ukránok. Nem vagyunk hiperfegyelmezettek sem, mint a kínaiak. Nem élvezzük a hierarchiát úgy, mint a németek. Nem élvezzük a felfordulást, a forradalmat, meg a blaszfémiát sem úgy, ahogy a franciák élvezik. És azt sem hisszük, hogy a saját államunk nélkül is fennmaradhatunk, mint ahogy egyébként ezt az olaszok szokták gondolni. A magyarnak a rend nem önérték, hanem a szabadsághoz szükséges állapot, amiben háboríthatatlanul élhet. A magyar szabadságérzethez és szóhoz legközelebb a háborítatlan élet kifejezés áll; az én házam, az én váram, az én életem, és majd én eldöntöm, hogy mitől érzem jól magam a saját bőrömben." Orbán minden mondata úgy cseng, mintha magam írtam volna azokat. Tűpontosan lefesti a hétköznapi liberalizmust. Érdemes külön kiemelni, amit a rend kapcsán megfogalmaz. A baloldal ezt a fogalmat szereti az elnyomás eszközeként feltüntetni, abszolút álságosan és hamisan. A REND ugyanis nem azt jelenti, hogy szigorú tekintetű csendőrök állnak minden sarkon, akik megpofozzák az utca embereit, ha azok nem lépnek egyszerre, vagy ha nem elég kackiás a bajszuk. A rend elsősorban közbiztonságot és köztisztaságot jelent - hogy nem erőszakolják meg a kamasz lányunkat, ha este kilenc után tér haza; hogy nem sátraznak hajléktalanok a köztereken stb. -, ezeket valójában minden józan honpolgár értéknek ismeri el. Világos persze, hogy a kormányfő általánosít - nem minden német parancsra cselekszik, s nem minden francia forradalmár. És ugyanígy: a felvázolt liberális attitűd hasonlóképpen jellemzi az amerikaiak, csehek, vagy épp portugálok többségét, ahogyan minket is - ez aligha magyar sajátosság. De a szívemnek ettől még kedves, annyi szent.

 

A párizsi olimpia megnyitója kapcsán ugyancsak liberális módon nyilatkozik: "Minden nemzetnek joga van ahhoz, hogy megmutassa saját magát. Hát... ezt láttuk!" Jómagam napok óta mást sem hallok, mást sem olvasok, mint felháborodást, kiakadást, legjobb esetben is gúnyos, megvető kritikát a franciák - sporteseményhez sehogy sem passzoló - parádéja kapcsán. Talán a Francia Püspöki Konferencia reagált a leghevesebben a kereszténységet nyíltan gúnyoló jelenetek miatt, de Európa számos konzervatív politikusa ugyancsak elítélően nyilatkozott. Ehhez képest Orbán Viktor hozzáállása - ezúttal is - abszolút liberálisnak mondható.

 

Ami pedig a magyar külpolitikát és a világpiacon elfoglalt pozíciónkat illeti: "Barátokat és partnereket gyűjtünk, nem pedig gazdasági vagy ideológiai ellenségeket." Évek óta hallgatjuk azt az ostobaságot, hogy választanunk kell kelet és nyugat között. Miért is kéne? Ha van valami, ami a liberalizmus legjobb lakmuszpapírja, az pont az ideológiai semlegesség. Nem kell kommunistává válnunk ahhoz, hogy üzleteljünk Kínával. Nem kell feladnunk a nemzetállami kereteket ahhoz, hogy az EU tagjai maradhassunk. Nem kell elfogadnunk a Korán előírásait, ha muszlim vallású országoktól importálunk. Nem kell szeretnünk Putyint sem, amiért orosz gázzal fűtünk. És nem kell behódolnunk a szivárványos őrületnek sem, csak azért, mert a világ fejlett régióiban épp ez a divat. Mindenki lehet úgy hülye, ahogyan akar, Magyarország nem erőszakos térítő, hanem békés elfogadó. Mutasson nekem valaki még egy ilyen liberális nemzetet!

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr3118455677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ulpius66 2024.07.30. 16:37:58

@GyMasa: @MEDVE1978:

Ilyen elméleteket gyártani, mint tik.... még az orosz tévében is tudnak!

"Putyin tovább terjeszkedne? Alaszka elfoglalásáról beszélnek az orosz állami tévében"

Moszkva megpróbálhatja visszaszerezni egykori területét, állítják a Kreml propagandistái.

Egy orosz állami televíziós műsorvezető kijelentette, hogy Alaszka Oroszországhoz tartozik, felelevenítve ezzel az ukrajnai háború alatt a propagandisták által végig erőltetett törekvést, miszerint Putyin elfoglalhatja az amerikai szövetségi államot."

MONDJUK ALASZKA KB. 150 ÉVIG OROSZ GYARMAT VOLT.... VALAMELYIK HÜLYE CÁR ATYUSKA 2 MILLIÓ DOLLÁRÉRT ADTA EL AZ USÁ-NAK!!!
(jelzem, hogy Alaszka területe 1,7 millió négyzetkilométer -- nagyobb, mint egész Nyugat-Európa)

Boldeone2 2024.07.30. 17:08:07

@MEDVE1978: Szerintem mindketten a magunk hipotéziseit mondjuk el, de szerintem az enyém közelebb áll a valósághoz...

Továbbra is azt gondolom, hogy szinte alig van esély egy NATO - Oroszország háborúra. Miért gondolom ezt?

-Egyrészt maga Putyin jelentette ki többször is ezt, ahogy azt is, hogy nincs területi követelése a Balti államok felé. A demográfia viszonyok sem olyanok, mint Kelet- Ukrajnában, kevés az orosz
Nyilván Putyin egy diktátor, nem szavahihető, de ebben az esetben szerintem a realitás beszél belőle

- Az erőviszonyok - bár az orosz propaganda folyamatosan hazudik a valós erőről, ez is taktika- brutálisan a NATO oldalán vannak
A hadiköltségvetését lényegében játszi könnyedséggel a sokszorosára emelhetné a NATO , ha igazán baj lenne, Oroszország meg már így is brutálisan ki van feszülve...
Amit te "kis intenzitású háborúnak " látsz, a valós tudásuk, kb...Senki sem akarja húzni évekig a háborút, ha be tudná fejezni hamarabb...
Semmi, ismétlem semmi nem garantálja, hogy Ukrajna támogatása le fog csökkeni, de még az sem biztos, hogy elég lesz ennek az orosz hadseregnek...

A Balti államokat 100% hogy nem hagyná veszni a nyugati szövetség! A lengyel csapatok már másnap megindulnának, lényegében erre készülnek..
Innen már nem lenne visszaút sem Trumpnak, sem senkinekl mert a nyugat és a liberális demokrácia léte lebbe a tét

Attól hogy ez bekövetkezzen, reálisan nézve fényévekre vagyunk! Még Ukrajna is túl nagy falat nekik...Közben ebben háborúban Oroszorszag is kivérzik!

Boldeone2 2024.07.30. 17:18:17

@GyMasa: Az orosz hadiipar viszonylag olcsón állít elő tömegesen fegyvereket, míg a níugati hadiipar amolyan alibi hadiipar, nagyon alacsony a termelési kapacitása, rettentően alacsony a rugalmasságuk"

- Hagyjuk már a hülyeségeket! Egy precíziós fegyver előállításában olyan nagy különbségek nem lehetnek, a chipeket és alapanyagokat exportálniuk kell az oroszoknak is!
Ha minden rendben lennem, akkor nem szaladgálna a vén rohadék Észak-Koreába, és Iránba fegyverekért, a vén szemétláda!

Mégegyszer mondom: a nyugat bele sem állt még igazán a fegyverkezési versenybe, az oroszok meg már ki vannak feszülve költségvetésileg!

És, az ukrán front azt mutatja, hogy nem nagyon képes lépést tartani az orosz stratégiával..."

- Pont az ellenkezője igaz! Egy 38 milliós országról van szó, és ha a repbublikásus patkányok nem késleltetik az ukrán segélycsomagot kb 6 hónapig, akkor azt a kb 30× 30 km - es területet sem tudják elfoglalni az oroszok a kb 1500 - km es frontszakaszon!!

A lehetőség a nyugatnak adott: ott , Ukrajnában kell megállítani a ruszofasiszta agresszor hadiállamot!!!!

Boldeone2 2024.07.30. 17:23:41

@GyMasa: Én abban bízom, hogy demokrata kormány lesz, akkor befogjátok a pofátokat mocskos náci- bolsevik- oroszbarát tetvek! Mert nem érdemeltek más megszólítást!

Ha pedig demokrata kormány lesz, akkor szép lassan kivérzik a putyini rezsim, így Európa szabadabb, nyugodtabb hely lesz!

Egy demokrata elnökkel az USA nem az izolációs politikát választja, hanem Európával együtt fellép a béke és a liberális demokrácia védelmében!!!!

Boldeone2 2024.07.30. 17:28:10

@G. Nagy László: Most olvasom: a legfrissebb közvélemény-kutatások szerint a németek 80%-a Kamala Harrisnek szurkol, még az AfD-szavazók negyede is.."

-Minden értelmes európai ember egy demokrata elnöknek szurkol! Ez a közös európai érdek! Trump egy idióta, világbotrány, az amerikai történelem szégyene...

Ha valaki képes kivégezni egy több száz éves vezető civilizációt, a nyugatot, akkor Trump az!

G. Nagy László 2024.07.30. 17:55:13

@Boldeone2: A világot pusztító ideológiai és háborús tevékenysége mellett az amerikai demokrata párt legnagyobb szégyene, hogy már szalonképes jelöltjei sincsenek. Biden egy vicc volt - egyedül te hittél benne, hogy történelmi elnök, még a sajátjai sem gondoltak róla semmit. Most jön Kamela, aki buta, mint a tök - semmi más nem szól mellette, mint hogy fekete és hogy nő. Ott vannak még Sanders kommunistái, meg pár szürke bürokrata. Sehol egy épkézláb figura. Pont ugyanaz a helyzet, mint nálunk: annyira szégyellnivaló a baloldal minden tézise (háború, migráció, gender), hogy magára valamit is adó jelölt nem adja az arcát ilyesmihez.

ulpius66 2024.07.30. 18:04:21

@G. Nagy László:

Hát nem mindegy hogy a demokratáknál (HAHAAAAHHHHAAAAA.....) ki az elnökjelölt?

Úgy sem ő dönt semmiben!

Minél hülyébb, annál jobb!!!!! ... lásd azt a totál idióta Bidé bácsit....

Ez a Kamala meg méltó folytatása....

AZ ÉRDEMI KÉRDÉSEKRŐL ÚGYIS A HÁTTÉRHATALOM DÖNT, ÉS EBBE A DÖNTÉSBE MÉG VÉLETLENÜL SEM SZÓLHAT BELE AZ IGEN DEMOKRATA ELNÖK!
(neki megmarad a mosolygás, meg az, hogy aláírja az elépakolt iratokat....és esetleg felolvassa az előre megírt, elépakolt szöveget...)

NA, KB. ENNYIT AZ USA DEMOKRATÁIRÓL!

Boldeone2 2024.07.30. 18:04:35

@G. Nagy László: annyira szégyellnivaló a baloldal minden tézise (háború, migráció, gender)"

- Valamit összekeversz! Ezek a ti téziseitek!

Az én téziseim ezek:

- Megrogyott a gazdaság, évek óta lényegében stagnál minden, rossz a stratégia
www.economx.hu/magyar-gazdasag/gdp-magyar-gazdasag-ipar-elemzo.793706.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

- Az infláció továbbra is magas, az emberek egyre inkább megélhetési válságba kényszerülnek..

- Továbbra is komoly jogállamisági problémák vannak, az EU legújabb jelentése szerint is: nincs fékek és ellensúlyok, a hatalmi ágak elvásztva; a média, a tudomány, a kultúra megszállása; nyomásgyakorlás a bírói karra; rendszerszintű korrupció-" haveri kapitalizmus" ; rossz választási rendszer- amely az állampárt hatalmi érdekeit szolgálja

ulpius66 2024.07.30. 18:09:16

Még száz nap és választ az USA!

Nyilván a demokraták szarnak minden demokratikus játékszabályra, pl. arra, hogy a demokrata választók az előválasztáson a Bidé bácsit választották elnökjelöltnek....

AZTÁN AZ IGEN-IGEN DEMOKRATIKUS DEMOKRATÁK LÁTTÁK, HOGY A BIDÉ BÁCSI VESZTÉSRE ÁLL, GYORSAN LECSERÉLTÉK!

AZ USA DEMOKRATÁINAK KB. ANNYI KÖZÜK VAN A DEMOKRÁCIÁHOZ, MINT ANNO A NÉMET DEMOKRATIKUS KÖZTÁRSASÁGNAK VOLT A DEMOKRÁCIÁHOZ.....

ulpius66 2024.07.30. 18:21:09

"Bauer Bence: botrányos döntést hozott a német alkotmánybíróság!"

infostart.hu/kulfold/2024/07/30/bauer-bence-botranyos-dontest-hozott-a-nemet-alkotmanybirosag

"A rendkívül bonyolult német választási rendszer két eleméről döntött kedden a karlsruhei alkotmánybíróság. Bauer Bence, a Mathias Corvinus Collegium Magyar-Német Intézetének igazgatója elmondta, az egyik az úgynevezett túllógó mandátumok eltörlése volt, amellyel a folyamatosan emelkedő kompenzációs mandátumok miatt növekvő létszámát akarták korlátozni, így viszont előfordulhat, hogy valaki akkor sem jut mandátumhoz, ha egyéni választókörzetét megnyeri."

Arra is felhívta a figyelmet, hogy a választási rendszer így némileg stabilizálódik, de a CDU/CSU már kijelentette, hogy az új ciklusban mindenképpen reformot akar megvalósítani. Friedrich Merz, a CDU elnöke már négy éve is azt követelte, hogy olyan választási rendszer legyen Németországban, mint a magyar."

TELJESEN LOGIKUS!!!!

MÁN A NÉMETEK IS MÁSOLNI AKARJÁK A VILÁG LEGDEMOKRATIKUSABB VÁLASZTÁSI RENDSZERÉT, A MAGYAR VÁLASZTÁSI RENDSZERT!!!!!!!!!

Boldeone2 2024.07.30. 18:31:24

@ulpius66: Nem. Telhesen hülyeség, amit írsz!

A német választási rendszer ugyanis ARÁNYOS, tehát minden párt ARÁNYOSAN annyi mandátumhoz jut, amennyi a VALÓS társadalmi támogatottsága, tehát 39%- al nincs 2/3 !!

A "túllógó mandátum" elve is a további arányosítást szolgálta, de ha eltörlik is, kb arányos marad a rendszer

így viszont előfordulhat, hogy valaki akkor sem jut mandátumhoz, ha egyéni választókörzetét megnyeri."

- A párt viszont már listán megkapja a képviselő helyét, amit odaadhat a képviselőjelöltnek!

Németországban egy szavatot csak egy helyen lehet érvényesíteni, sokkak jobb, mint az orbáni, magyar

Boldeone2 2024.07.30. 18:38:43

A rossz választási rendszer a magyar, ahol Orbán 2x 44% - al , 67% - os alkotmányozó többséget szerzett a saját magára szabott aránytalan rendszerében!

Vagyis: a relatív többség, de az abszolút kisebbség alkotmányozott a többség "felett"

Csak halkan teszem hozzá: eltörölték a másodlagos preferenciák érvényesítési lehetőségét, önkényesen átírták a körzeteket, bevezették a győzteskompenzációt...

Ezzel lényegében egy putyini , egypárt rezsim alapjait tették le!

ulpius66 2024.07.30. 18:39:54

@Boldeone2: "Teljesen hülyeség, amit írsz!"

Bocsika, és nem mentegetőzni akarok, de amit "írtam" az egy szimpla, szó szerinti bemásolása egy cikknek....

A cikkből én csak annyi tanulságot vontam le, amit a végére biggyesztettem.
(..ha a németek legnagyobb pártjának, a CDU vezérének az az álláspontja, hogy a magyar választási rendszert kéne bevezetni a németeknél is... ebből neked mi jön le?????
....a német vagy a magyar választási rendszer a jobb a CDU vezér szerint???)

ulpius66 2024.07.30. 18:47:03

@Boldeone2:

UGYE AZ ANGOL VÁLASZTÁSI RENDSZERREL MINDEN RENDBEN VAN?????????

telex.hu/kulfold/2024/07/04/kulfold-egyesult-kiralysag-nagy-britannia-valasztas-eredmeny-rishi-sunak-keir-starmer-konzervativ-part-munkaspart

"A Munkáspárt 412 képviselői helyet szerezett a brit parlament 650 fős alsóházában, a Rishi Sunak miniszterelnök által vezetett Konzervatív Párt viszont mindössze 121 mandátumot.
A Munkáspárt úgy ért el közel kétharmados többséget a parlamentben, hogy a szavazatok kevesebb mint 34 százalékát szerezték meg."

HA PL. A MAGYAROK AZ IGEN-IGEN DEMOKRATIKUS ANGOLOK VÁLASZTÁSI RENDSZERÉT VETTÉK VOLNA ÁT, AKKOR MOSTAN A FIDESZ-KDNP-NEK 90%-OS TÖBBSÉGE LENNE!!!!!

MELYIK VÁLASZTÁSI RENDSZER A DEMOKRATIKUSABB??? A MAGYAR VAGY AZ ANGOL??????

ulpius66 2024.07.30. 18:49:32

Vagy nézzük az USA választási rendszerét....

2016-ban az elnökjelöltek közül Trumpra 64 millióan szavaztak, Klintonnéra 66 millióan.

NA, KI LETT AZ USA ELNÖKE????

TERMÉSZETESEN A KÉT MILLIÓ SZAVAZATTAL KEVESEBBET KAPOTT TRUMP.....

Boldeone2 2024.07.30. 19:01:26

@ulpius66: Az angol választási rendszer westminsteri típusú, nem jó, de ott lényegében a miniszterelnöknek alig van hatalma, a pártja bármikor visszahívhatja- gyenge vezetők vannak...

Az USA rendszer is kétkamarás, történelmi... Nem a demokratákon múlik az elektori rendszer áralakítása..nekik mindig több szavazatuk van..

A legjobb a kontinentális, arányos rendszer, úgy nem lehet vita!

G. Nagy László 2024.07.30. 19:37:05

@Boldeone2: Szokás szerint mismásolsz, maszatolsz, mellébeszélsz.

Háromféle választási rendszer létezik:

A) egyéni körzetek (brit)
B) listás (német)
C) vegyes (magyar)

Olyan nincs, hogy a két szélsőség tetszik, csak a kettő mixével van bajod. Ha a magyar választási rendszert szarozod, akkor a brittől egyenesen hányingert kellene kapnod és nagyon erősen tiltakoznod kéne, hogy ilyen egyáltalán lehetséges.

Boldeone2 2024.07.30. 20:12:54

@G. Nagy László: Szokás szerint nincs igazad, hiszen mind a német, mind a magyar vegyes rendszer. A magyar a németet vette át anno, csak rosszul...Ott kivonják egymásból a listás és az egyéni eredményt, azaz arányos a választási rendszer! A magyar nem arányos, de Orbánék változtatásai még aránytalanabbá tették!

Boldeone2 2024.07.30. 20:17:58

A brit rendszer történelmi hagyomány. Nem jó, ezért egy fiatal demokráciának nem azt kell alkalmazni, hanem a modern arányosat, hogy könnyen forogjon a politikai hatalom!
A brit pártokban viszont -szerencsére - demokrácia van. Nagyon könnyen leszavazzák a miniszterelnököt! Orbán- despotának 12 éve kihívója sem akad, ami egy vicc!
Tipikus egypárti rezsim, tekintélyelvű vezető!

alöksz róz 2024.07.30. 20:20:34

@G. Nagy László: "Olyan nincs, hogy a két szélsőség tetszik, csak a kettő mixével van bajod." - tényleg nincs, az angolra azt írta, nem jó.
de szerinted milyen lenne az ideális?

szerintem ez a mostani képviseleti rendszer teljesen szar.

alöksz róz 2024.07.30. 20:26:36

@G. Nagy László: "az amerikai demokrata párt legnagyobb szégyene, hogy már szalonképes jelöltjei sincsenek" - a republikánusoké pedig donald trump... aki szintén olyan buta, mint a főd.
röhejes lenne, ha nem lenne siralmas.

"háború, migráció, gender" - már megint úgy teszel, mintha csak ezek a kérdések léteznének.

alöksz róz 2024.07.30. 20:32:12

@MEDVE1978: ez naon szép, csak kár, hogy amit a nyugati és ukrán félnek felírsz negatívumként, azt valahogy "elfelejted" az orosznál.

alöksz róz 2024.07.30. 20:34:08

@Boldeone2: "Szerintem mindketten a magunk hipotéziseit mondjuk el, de szerintem az enyém közelebb áll a valósághoz" - igen.
kivételesen.
vak tyúk is talál szemet :-)

ulpius66 2024.07.30. 21:14:27

@Boldeone2:

Boldi!

Neked kibaszott könnyű!

Bármiről, de tényleg bármiről ami szar, bebizonyítod, hogy jó!!!! ... fjordítva: ami szerinted is jó, arról meg bebizonyítod, hogy szar....

MINDIG MINDEN BAROMSÁGODRA ELŐHÚZOL VALAMI INDOKOT....

ulpius66 2024.07.30. 21:16:44

Mért jó a mazochistának?

Mert, ami jó, az neki ROSSZ!

Ami rossz...... az neki jó!... tehát rossz!

ulpius66 2024.07.30. 21:17:58

Találkozik a mazochista és a szadista.

Mondja a mazochista: - Üss meg!!!!

Mire a szadista: - Neeeem.......

ulpius66 2024.07.30. 21:19:49

@Boldeone2:

Boldi!

Bármibe le merem fogadni: ha Magyarországon olyan választási rendszer lenne, mint a németeknél, AKKOR AZ NEM TECCENE NEKED!

Boldeone2 2024.07.30. 21:22:23

@alöksz róz: 10- ből 9x eltalálom a dolgokat.. de, monitorozd nyugodtan, mely hozzászólásom nem öregszik jól...
Állok elébe!
Bár, kevesebbszer lenne igazam...:) néha már így érzem... Tehát a felemlegetett rossz dolgok, varázsütésre jóvá válnának.. Pl. Magyarország nem megélhetési válsággal küszködne, megállna az infláció, demokratizálódna a politikai rendszer, stb...

Béke lenne Európában, stb....:)

Boldeone2 2024.07.30. 21:26:54

Erre már tényleg nincsenek szavak... KO...

telex.hu/gazdasag/2024/07/30/ksh-varga-mihaly-nagy-marton-gdp

"Továbbra is bővül a magyar gazdaság, a növekedési kilátások bizakodásra adnak okot – mondta a kedden megjelent GDP-adatokra reagálva a pénzügyminiszter a közösségi oldalára feltöltött videóüzenetében "

Lentebb: "a szezonálisan és naptárhatással kiigazított és kiegyensúlyozott adatok szerint – a gazdaság teljesítménye 0,2 százalékkal csökkent"

Erre tényleg nem lehet mit mondani... Egy kisegítő iskolás is felismeri az ordító ellentmondást..

Boldeone2 2024.07.30. 21:34:42

@ulpius66: Én mindig, minden rendszert kritizálok, de - szerintem - úgy megy előre a világ, ha elégedetlenek vagyunk, így megpróbálunk változtani. Ha elégedett vagy, akkor nyilván nem fog változni semmi...Semmi hatalmat, senkinek!

Ahogy írtad, te már nyugdíjas vagy, vagyis olyan faxa nem lehet a dolgod, ebben az inflációs spirálban. Ma néztem, egy strandbelépő 6000 ft lett... Lényegében 3 év alatt duplájára ment minden ára...Gondolom a nyugdíj az nem...

De mindig van valamire fogni: az elmúlt 14 év előtti 8 év, a covid , a háború, stb... Szerencsére mindig van valami, amire lehet hivatkozni....

alöksz róz 2024.07.30. 22:01:48

@Boldeone2: melyik hozzászólásod? kb általános propagandát írsz és maszatolsz :-)

és sokszor egymásnak ellentmondó dolgokat írsz le, amelyikből az egyik biztos igaz :-)))
pl. amikor kitört a háború, azzal jöttél, hogy az oroszok le akarják rohanni a balti államokat. most meg azzal jössz, hogy kizártnak tartod, hogy lerohannák.

most figyelj, jósolok kettőt 2026-ra:
1. orbán megnyeri a választást.
2. orbán elbukja a választást.
majd meglátod hogy igazam lesz :-)

alöksz róz 2024.07.30. 22:05:42

@Boldeone2: egyébként az ukránok győzelmét mikorra jósoltad, emlékszel még? idénre vagy tavalyra?

biden győzelmét is megjósoltad, visszalépett.

az angol választási rendszerre azt írtad, hiába nem arányos, mégse nyer sose senki kevés szavazattal nagy arányban.

más konkrétumot emlékeim szerint nem is írtál.

alöksz róz 2024.07.30. 22:08:00

@alöksz róz: ja, de.
ha tusk nyer lengyelbe, orbán egyedül marad.

G. Nagy László 2024.07.30. 22:49:02

@alöksz róz:

A brit választási rendszerre - amely a legtávolabb van az arányos, tisztán listás rendszertől - azt írta, hogy nem jó ugyan, de "a brit pártokban viszont -szerencsére - demokrácia van". Érted ezt? Szar a rendszerük, Boldi hitelveitől messze a legtávolabb eső, epét kéne hánynia tőle, de nem teszi, hiszen a britek olyan okosak, bölcsek és demokratikusak, hogy a picsa szar rendszerük ellenére is kurva jól működik. Nekünk meg van egy viszonylag jó választási rendszerünk, amely alig-alig különbözik az általa ideálisnak gondolttól, de mi annyira szar nép vagyunk, Árpádig, Koppányig visszamenőlegesen antidemokratikusak, hogy nálunk még ez sem működik... Na itt tegyél igazságot...

Boldeone2 2024.07.30. 22:59:52

@alöksz róz: Soha nem írok propagandát, kivétel a propaganda témákra, pl Orbán propaganda-feldicsérése egy blogposzt által, abba meg simán belefér egy kis - bosszantó - ellenpropaganda! Egy blog már csak így működik!
Kb 2 éve lehet, hogy írtam olyat, hogy az oroszok megtámadhatják a Balti államokat, de azóta 2 év eltelt, ember!
Megváltozott a helyzet, gyökeresen, Ukrajna olyan rezilienciát mutatott, amire senki nem számított, bár én bíztam benne..
Akkor is és most is azt gondolom, hogy Ukrajna győzhet, de ennek feltétele a nyugati támogatás fennmaradása, és hogy az relatív győzelem lesz...
Azt pedig hogy Biden lemond senki nem gondolta, őt lényegében "erővel " lemondatták, így ezt nem mondanám hibának...

ulpius66 2024.07.30. 23:01:14

@G. Nagy László:

NEM KELL ITT IGAZSÁGOT TENNI!!!!!!

Teljesen egyértelmű a helyzet!

Minden ami Magyarországon van, az csak szar lehet, minden ami Londonországban van, az meg csak jó lehet!

Boldinak az Orbán-gyűlölete elvette minden józan eszét!

Mindenben, de mindenben megtalálja azt az 1 százalékot, ami nem jó, és eztet nyomja éjt nappallá téve.... az, hogy a dolog 99%-ban jól müxik az őtet nem érdekli.....

LONDONORSZÁGBAN MÉG A KOLBÁSZ IS KERÍTÉSBŐL VAN!
(vagy valami ilyesmi...)

alöksz róz 2024.07.30. 23:01:32

@G. Nagy László: igen, értem.
a brit pártok demokratikus felépítésűek, ez azt jelenti, hogy a pártok nyitottak és a tagok beleszólhatnak a döntésekbe.

nálunk viszont se a párttagok, se a választók nem szólhatnak bele a döntésekbe :-)

ulpius66 2024.07.30. 23:04:19

.. és ráadásul ez a totál agyalágyult Boldi aztat hiszi, hogy a nyugati jóléthez neki bármi köze is van....belecsöppent a jólétbe a magyar rosszlét után, és aztat hiszi, hogy ő milyen ügyes!!!!!

alöksz róz 2024.07.30. 23:05:44

@Boldeone2: "Kb 2 éve lehet, hogy írtam olyat, hogy az oroszok megtámadhatják a Balti államokat, de azóta 2 év eltelt, ember!" - és pontosan erre mondják, hogy rosszul öregedett.

ráadásul színtiszta propaganda volt, emlékszem ilyeneket harsogtál:
meg kell állítani a gonosz putyint, mert el akarja foglalni európát, az ukránok az egész szabad világot védik tőle.

:-))))))))

alöksz róz 2024.07.30. 23:07:05

@ulpius66: "belecsöppent a jólétbe a magyar rosszlét után, és aztat hiszi, hogy ő milyen ügyes!!!!!" - és ez alapján joggal is hiszi :D

Boldeone2 2024.07.30. 23:07:42

@alöksz róz: más konkrétumot emlékeim szerint nem is írtál."

- Nem a lófaszt nem írtam más konkrétumot! Csak itt, ebben a blogban konkrétumok tucatjait írtam, akár a háborúról, vagy a migrációról, vagy az Orbán- rendszerről! Szokás szerint hazudozol és/ vagy olyanokkal vádolsz, amit nem írtam, vagy nem úgy írtam!

ulpius66 2024.07.30. 23:12:01

@alöksz róz:

Tényleg eccerű az élet!

Aki kiment dolgozni nyugatra és sokkal többet keres, mint itthon, az ügyes, aki nem ment ki dolgozni, hanem itthon maradt, az mind ügyetlen hülye....

alöksz róz 2024.07.30. 23:13:51

@ulpius66: majd, figyeld meg, aki kimegy nyugatra dolgozni, rögtön megokosodik.

Boldeone2 2024.07.30. 23:14:31

@alöksz róz: Jó lenne, ha konkrétumokat idéznél, nem össze- vissza hazudoznál!

nálunk viszont se a párttagok, se a választók nem szólhatnak bele a döntésekbe :-)"

-Miért, a pártagok beleszólhatnak Orbán és körei döntéseibe? A képviselőjelölteket is Orbán jelöli k! Más elnökjelölt mint Orban, nincs !

alöksz róz 2024.07.30. 23:15:51

@Boldeone2: de az nem konkrétum, hanem általánosság, hogy az emberek mindig vándoroltak.

alöksz róz 2024.07.30. 23:16:43

@Boldeone2: hát pont ezt mondom, hogy nálunk nem szólhat bele senki.

alöksz róz 2024.07.30. 23:17:27

@Boldeone2: "Jó lenne, ha konkrétumokat idéznél" - szerintem is jó lenne, de többet sajnos nem találtam.

ulpius66 2024.07.30. 23:17:49

@alöksz róz:

Én mán csak aztat nem értem, ha Boldi ennyire boldog, ügyes, jól kereső, és minden szép.... akkor mi a tökömért fikázik mindent?????

Mért központi kérdés nála, hogy pl. mennyivel nőtt egy év alatt a magyar GDP?
(..avagy akkor éli ki az Orbán-gyűlöletét, ha mindent fikáz, ami itthon van...még ez is kell a boldogságához.... így teljes az élete...)

Boldeone2 2024.07.30. 23:21:32

@alöksz róz: de az nem konkrétum, hanem általánosság, hogy az emberek mindig vándoroltak"

- Csakhogy én nemcsak ennyit írtam, már megint hazudsz! Történelmi megvilàgításba tettem, leírtam az okokat, a fenntartó tényezőket, az európai fenntartó okokatm stb..

Egyszer látnék tőled hasonlót, de csak piszkálódni tudsz!

ulpius66 2024.07.30. 23:22:19

Mai magyar pártvezetés:
- Fidesz --- Orbán, a többinek kuss van,
- DK ----- gyurcsányi, a többinek kuss van,
- Tiszapart ---- Magyar gyerek, többiek nincsenek is......
(a Mi Hazánk Mozgalom amelyiknél nagyjából demokratikus a pártfelépítés)

A többiekről kár is szólni, hiszen más nem jutna be a Parlamentbe, akármekkora is a párt-demokrácia...

alöksz róz 2024.07.30. 23:25:09

@Boldeone2: én konkrét példákat hoztam, hogy meg lehet állítani a tömeges migrációt.

Boldeone2 2024.07.30. 23:29:37

@alöksz róz: én konkrét példákat hoztam, hogy meg lehet állítani a tömeges migrációt."

- A tények azt mutatják, hogy nem lehet. A migráció mindig megtalálja a maga legális/ illegális útjait, a rést a pajzson

ulpius66 2024.07.30. 23:31:24

@alöksz róz:

Nem kell nekünk feltalálni a spanyol-viaszt a migráció megállításában!

Aztat mán feltalálták előttünk sokan!!!! Pl. Izrael, Szaud-Arábia, stb...

3 méter magas kerítés a határra, belevezetni a 220-at, és egyébként is, aki 100 méternél jobban megközelíti a határt, azt felszólítás nélkül főbe lőni!!!!!
(érdekes módon, ilyen helyeken 0 százalékra csökken a migráció.....)

Boldeone2 2024.07.30. 23:32:11

@alöksz róz: Nagy Lacinak is ezt mondtam, nézzük meg Trump megállítja- e migrációt? Ehhez már nem kell sok idő, akár már jövőre látjuk...
Pedig az USA sokkal szerencsésebb helyzetű, mint Európa...

Boldeone2 2024.07.30. 23:37:43

@ulpius66: 3 méter magas kerítés a határra, belevezetni a 220-at, és egyébként is, aki 100 méternél jobban megközelíti a határt, azt felszólítás nélkül főbe lőni!!!!!"

- Butaságokat beszélsz! Több ezer km- es a határszakaszt kellene védeni, beleértve a teljes Földközi- tengert, sokan közülük gyerekek és nők
Ilyet senki nem vállalna fel Európában, még a legszélsőbb jobb sem
Nagyon sokan eleve valamilyen legális úton jönnek

alöksz róz 2024.07.30. 23:47:52

@Boldeone2: "A tények azt mutatják, hogy nem lehet." - a tények azt mutatják, hogy meg lehet. pl hallottál már a vasfüggönyről?

(sok mindent lehet rám mondani, de azt nem, hogy nem írok konkrétumokat)

alöksz róz 2024.07.30. 23:49:33

@Boldeone2: "Több ezer km- es a határszakaszt kellene védeni" - nana.
nézd meg jobban a térképet.

alöksz róz 2024.07.30. 23:54:22

@Boldeone2: nem hiszem hogy megállítja, a szélsőjobbot leszámítva nincs szándék a keményebb fellépésre.

(egyébként épp ott van több mint 3000 km-es határszakasz)

Boldeone2 2024.07.31. 00:02:01

@alöksz róz: tények azt mutatják, hogy nem lehet." - a tények azt mutatják, hogy meg lehet. pl hallottál már a vasfüggönyről?"

- A vasfüggöny egy más kor terméke volt. Akkor alig mozogtak emberek még a világban, főleg nem az afrikaiak, a szegénysorsúak ekkora tömegben.
A afrikaiakra most is lőnek otthon, Szaharában a líbek, kirabolják, megerőszakolják őket, a tengerbe vesznek, stb.. mégis jönnek..A törökök is lőtték őket, mégis jöttek, ez az egyik oldal..

A másik az, hogy senki sem fog európaiként meneültekre lőni, ez mindennek ellentmond:
Keresztényseég
Európai szellem
ENSZ emberi jogok nyilatkozata
Genfi konvenció

Boldeone2 2024.07.31. 00:08:16

@alöksz róz: Pont a magyar hármas határkerítés mutatja, hogy mennyire nem hatékony ez a védedelem, lényegében mindenki átjön rajta előbb- utóbb

Mindeféle ilyen barrier csak arra jó, hogy pár héttel, vagy hónappal lassítsa a vándorlókat, pl Afrikában még hatékony

De ez abszolút nem fogja a gyökérproblémákat kezelni, sem megállítani a menekülőket

Majd pár év múlva nézd meg, mennyire "állt meg a migràció" ...Afrikát épp most teszik tönkre a katonai diktatúrák, az iszlám terror és a ruszki beavatkozás

GyMasa 2024.07.31. 00:15:16

@G. Nagy László:
Igen, ebben nincs semmi újdonság.
Itt tényleg totál értelmi fogyatékosok élnek.
(persze, úgy nem nehéz OKOSNAK lenn, ha nem az adott országban él az ember, és csak a magát "szabadnak" mondó, USA tulajdonban álló sajtóból tájékozódik...)

GyMasa 2024.07.31. 00:21:57

@G. Nagy László:
Ohh, hogy tudod elfeljteni a felsorolásból Kilngonnét???
Ő a másik nagy "lehetőség" az USA számára...
Igaz, ő "csak" egy nő, nem fekete, nem leszbikus (de, valszeg az) és nem más kisebbség...

GyMasa 2024.07.31. 00:25:09

@ulpius66:
Ezzel az a legnagyobb baj, hogy a CDU itt RÉSZE a problémának, és nem megoldása.
Szóval, az okés, hogy egy magyar rendszert akar, csakhogy annak nem egy stabil CDU kormány lesz az eredménye, hanem egy valszeg (ma még nem is létező) parasztpárt + AfD koalíció...

GyMasa 2024.07.31. 00:27:26

@G. Nagy László:
AZ mind hagyján, de a két fordulós választás az, amit az emberiség ellenes bűntettnek kellene nyilvánítani!

GyMasa 2024.07.31. 00:30:13

@G. Nagy László:
Jaja, olyan "demokrácia" van, hogy a Labour pártban tombol a valódi, nyilvános antiszemitizmus!
Jeremy Corbin pl, kb 20 év után abba bukott bele, hogy nem is próbálta cáfolni a felvtelekkel bizonyított zsidóellenességet a párton belül...

GyMasa 2024.07.31. 00:31:18

@ulpius66:
Na, akkor alekosz ügyetlen.

ez a nevem senki 2024.07.31. 08:18:51

kínának nincs esélye
mert nem usa - kína háború lesz

kína - (usa, jappán, déli kórea, taiwan, hol kong, vietnami, ósztrál)

ulpius66 2024.07.31. 10:22:34

@GyMasa:

"Utólag okosnak lenni annyi, mint előre hülyének!"

alöksz róz 2024.07.31. 10:49:04

@Boldeone2: na most akkor mindig is volt tömeges migráció, amit nem is lehet megállítani, vagy csak akkor, amikor neked úgy tetszik, döntsd már el :-)

alöksz róz 2024.07.31. 11:01:34

@Boldeone2: a magyar határkerítés enyhén szólva sem a vasfüggöny.

alöksz róz 2024.07.31. 11:05:02

@alöksz róz: ukrajna és románia felől ráadásul nem is illegálisan jönnek a migránsok, napi ezerszámra.
mindenféle ázsiai, arab, néger, indiai.

ulpius66 2024.07.31. 11:13:53

@alöksz róz:

Én kb. mán egy tucatszor leírtam a választ aBrüsszeli balfaszok migrációs politikájára!

Össze kell fogdosni a Magyarországon fellelhető összes migráncsot, jól bedrogozni őket, felpakolni egy buszra, két nap buszozás.... aztán kitenni őket Brüsszel főterén, aztán kezdjenek velük, amit akarnak...
(mondjuk én hozzátettem, hogy ugyanezt kéne tenni az embercsempészekkel, hajléktalanokkal, drogosokkal, börtöntöltelékekkel....)

Boldeone2 2024.07.31. 11:15:17

@alöksz róz: Mindig volt, de mivel az ókorban pár tíz, a középkorban meg pár száz millió ember élt a Földön, " volt hely" , de az sem volt konfliktusmentes. Tömegessé kb az elmúlt 20 évben vált, a népességrobbanás es a globalizáció miatt
A fejlett országok közül csak ott lehetett ezt kezelni, ahol földrajzi elszigeteltség van. Ahol nincs- USA, Európa - ott abszolút nem lehet
A te példád is pont azt mutatja: mindig megtalálják - valahol - a szabad utat a beérkezők
Ha Európát körbekerítenék, kb ugyanaz lenne, mint a magyar határon

ulpius66 2024.07.31. 11:16:26

Az EU-n belül szabad mozgás van!

A magyar bíróságoknak olyan ítéleteket kéne hoznia pl. az embercsempészek ügyében, hogy a büntetésük az, hogy Brüsszelbe szállítják el őket!!!!

MAJD OTT "EMBERI" ELBÁNÁSBAN LESZ RÉSZÜK!

ulpius66 2024.07.31. 11:19:10

MONDJUK ÉN AZOKTÓL, AKIK ÉLETVITELSZERŰEN KÜLFÖLDÖN ÉLNEK SIMÁN MEGVONNÁM A MAGYAR SZAVAZATI JOGUKAT!!!!!!!!

MAGUK VÁLASZTOTTÁK A FEJLETT NYUGATOT, AKKOR NE POFÁZZANAK BELE A MAGYAROK DOLGÁBA!

Boldeone2 2024.07.31. 11:22:26

@alöksz róz: Nyilván a tömegesség mindig relatív...Amikor a Homo Sapiens megerkezett Afrikából pár tízezer éve, kb pár tízezren lehettek csak kb, de ez a Neandervölgyieknek már sok lehetett az erőforrásokért vívott küzdelemben...

Biztos voltak konfliktusok és békésebb interakciók is... Végül csak "összesimultak" valahogy ...Kb ez lesz most is, csak idő kérdése...

ulpius66 2024.07.31. 11:24:45

Jól tuggyuk ez történt Kossuth Lajos ügyében is....

Mikor Kossuth Lajost megfosztották magyar állampolgárságától 1889-ben, akkora volt a felháborodás, hogy a 14 éve hatalmon lévő Tisza Kálmán minielnök simán belebukott ebbe az ügybe....

SZÓVAL, KOSSUTH-HOZ HASONLÓAN A MAI NYUGATI EMIGRÁNSOKAT IS MEG KÉNE FOSZTANI MAGYAR ÁLLAMPOLGÁRSÁGUKTÓL .... AZTÁN MAJD MEGNÉZZÜK MIRE MEGYÜNK EZZEL....
(esetleg népszavazást tartani ezügyben.... "a hazai magyarok akarják-e, hogy megmaradjon a Londonországban élő emigráncsok állampolgársága?")

alöksz róz 2024.07.31. 11:26:33

@ulpius66: "KOSSUTH-HOZ HASONLÓAN A MAI NYUGATI EMIGRÁNSOKAT IS MEG KÉNE FOSZTANI MAGYAR ÁLLAMPOLGÁRSÁGUKTÓL" - jól beszélsz.

ilyen gymasák ne ugathassanak bele.

Boldeone2 2024.07.31. 11:26:43

@alöksz róz: Az, hogy mi lesz itt 100-200 év múlva, neked úgyis indifferens! Ha lesz még élhető Föld, akkor emberek, akik családot alapítanak, gyermeket nevelnek, kutyát tartanak, kertészkednek stb...

Az emberek azt a jövőt akarják kitalálni, vagy "megszerkeszteni", ami évszázadok múlva lesz, ami nonszensz!

alöksz róz 2024.07.31. 11:28:16

@ulpius66: "MONDJUK ÉN AZOKTÓL, AKIK ÉLETVITELSZERŰEN KÜLFÖLDÖN ÉLNEK SIMÁN MEGVONNÁM A MAGYAR SZAVAZATI JOGUKAT" - úgy-úgy.
beleértve a romániai, szlovákiai magyarokat is.

alöksz róz 2024.07.31. 11:29:57

@Boldeone2: de az nagyon is érdekel, hogy mi lesz itt 20-30 év múlva.

Boldeone2 2024.07.31. 11:47:43

@alöksz róz: Valószínű ugyanúgy kisüt a nap, mint ma reggel... Ha még élsz akkor, kimehetsz a strandra és élvezheted a nyarat; ha nem lesz 40 fok, persze, ami benne van a pakliban...

alöksz róz 2024.07.31. 12:11:20

@Boldeone2: "Ha még élsz akkor, kimehetsz a strandra és élvezheted a nyarat" - csak jelentősen lerontja az élvezetet, ha a bikinis fiatal csajok helyett tele lesz a strand mindenféle büdös arabnéger muszlimmal.
meg az is, ha nem ehetek sonkát.
és az is, ha kötelező imádkoznom allahhoz, különben megkorbácsolnak vagy meglincselnek.
és akkor még az ide vezető, terrorral kikövezett útról még nem is beszéltünk.

nincs nekik semmi joguk ilyesmihez.
nekünk pedig minden jogunk megvan ez ellen fegyverrel és áldozatok árán is védekeznünk.

Boldeone2 2024.07.31. 12:33:08

@alöksz róz: tele lesz a strand mindenféle büdös arabnéger muszlimmal."

- Ilyen már van a debreceni strandon, évek óta...Nagy gond - eddig - nincs velük...
Békével jöttek, sőt, sokan örülnek nekik: jó üzlet...

Boldeone2 2024.07.31. 12:40:49

@alöksz róz: Gondolom azért filippínó, thai, vagy kenyai bikinis csajoknak örülnél, mert a magyarok nemhogy 20 év múlva, de már most sem állnak szóba veled...
Csak a fickókkal van probléma...Több fickót én sem szeretnék a strandra...

alöksz róz 2024.07.31. 12:52:40

@Boldeone2: ha a muszlimok aránya elér egy szintet, semmilyen bikinis csajok nem lesznek, se magyarok, se filippínók, se négerek.

(a thaiföldi faszosnők talán elméletileg kint lehetnének, az nem tudom muszlim szemmel milyen kategóriának számít. bár erős a gyanúm, hogy leginkább a halálra ajánlott kategória...)

ulpius66 2024.07.31. 14:18:16

"Magyar Péter felháborodva reagált a miniszteri fizetésemelések hírére: a TISZA Párt elnöke egy ígéretet is tett arra az esetre, ha kormányra jutnának."

Annyira, de annyira, de annyira bírom amikor a havi 20.000 eurós (kb. havi 8.000.000 forint) jövedelemmel rendelkező EU parlamenti képviselő sokallja a 6 milliós magyar miniszteri fizetést!!!!
(teljesen nyilvánvalóan ezért a havi 8 milláért semmit sem csinál, csak celebkedik....)

ulpius66 2024.07.31. 17:18:39

A bulvársajtónak kibaszott jó pillanatban jött ez a Magyar gyerek!

VAN MIRŐL ÍRNI! A JÓNÉP FALJA A MAGYAR GYEREKRŐL SZÓLÓ HÍREKET!

LASSAN NAGYOBB CELEB LESZ, MINT AZARIAH.....
(mondjuk nem egy nagy "újságírói" teljesítmény bemásolni a Magyar gyerek FB-oldalán leírtakat...)

ulpius66 2024.07.31. 17:27:00

"Gyurcsány most nagyon kiakadt: „Nem kellene már elzavarni a csudába?”
(ATV)

"A Demokratikus Koalíció elnöke a miniszterelnök és a miniszterek fizetésemelését kommentálta. Emlékeztetett: ő 1 forintért „végezte a dolgát”, amikor kormányfő volt."

HÁT KB. ANNYIT IS ÉRT A MUNKÁJA.........

Boldeone2 2024.07.31. 22:19:33

Ki nézi az Olimpiát?

Nem idegesítő, ami történik?

Valami homok került a magyar versenysport gépezetébe...Galaktikus pénzek jutnak, versenysportra, az eredmények meg nem úgy jönnek...

Remélem, ez a hozzászólás rosszul fog öregedni, de eddig ez kín és szenvedés...

A labdarúgó EB dettó...Óriási csalódás... A sportban is megbicsaklott az ország? Szomorú ez...

alöksz róz 2024.07.31. 23:04:37

@Boldeone2: szerintem milák egyszerűen elszállt magától, és kedve se volt már annyi munkát beletenni.

de egyébként idegesítő, és nagyon furcsa ez az általános gyengébb szereplés, én is arra gondoltam rögtön, hogy valami itt nagyon nem kerek.
hogy ez valami magasabb, országszintű jelzés. de aztán ezt igen hamar elvetettem, vágyvezérelt gondolkodás.

alöksz róz 2024.07.31. 23:08:59

@Boldeone2: svájc ellen nagy volt a mellény, de a foci eb-n túl nagy volt a várakozás, valójában pontosan úgy szerepeltünk, ahogy az erőviszonyoknak megfelelt.
eddig teljesítettünk messze túl a szintünkön, nem tarthatott ki a végtelenségig.

alöksz róz 2024.07.31. 23:11:18

@alöksz róz: a buzi csaló portugálok azért bekaphatják.

Boldeone2 2024.08.01. 00:58:32

@alöksz róz: Csaló Portugálok?

Inkább csaló franciák, kínaikak, amerikaiak...

Olyan szinten megy a doppingolás, amit az átlagember nem is tud elképzelni... A francia úszóbajnok akromegáliás, ez még a tv képernyőn is átjön...Tehát növekedési hormont is adnak neki...
Ezt a magyar versenysport nem tudja követni, főleg úgy, hogy valami zavar van az erőben...

Ez egyéb botrányákról nem beszélve...Lassan elhiszem a sztereotípiát, hogy a franciák hülyék...

alöksz róz 2024.08.01. 01:53:08

@Boldeone2: te miről beszélsz, a portugálok kicsaltak minket az eb-ről, amikor direkt kikaptak a grúzoktól

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2024.08.01. 22:58:20

Ja. Meg a lengyelek is hülyék lehetnek, hogy nem tetszett nekik.
süti beállítások módosítása