téveszmék

téveszmék

"Trump beiktatásával semmi sem változik"

2025. január 26. - G. Nagy László

trump_2025.png

 

Először csak bohóc volt. Később maga lett az ördög. Mi több: Hitlerhez kezdték hasonlítgatni. Azután jött a hónapokig tartó, vágyvezérelt mantra: úgyse nyerhet... úgyse nyerhet... az nem létezik, hogy nyerhet. Miután mégiscsak nyert, következett az, hogy úgysem tud változtatni semmin. Hát tessék!

 

Martin Luther Kingre mindkét politikai tábor előszeretettel hivatkozik. A globalista baloldal azért, mert fekete volt és a maga korában haladó szellemiségűnek számított. A patrióta jobboldal pedig azért, mert alapvető erkölcsi igazságokat fogalmazott meg. "Van egy álmom: négy kicsi gyermekem egy napon olyan országban fog élni, ahol nem a bőrük színe, hanem a jellemük alapján fogják megítélni őket." Ehhez képest mit mond Donald Trump beiktatási beszédében? "Olyan társadalmat fogunk felépíteni, amely érdemeken alapul, és nem a bőrszínt figyeli." - Nem érdekes ez? Ma már a vak is látja, hogy Martin Luther King örökségét a konzervatív oldal viszi tovább; az internacionalisták már nagyon régen szakítottak a színvakság (és persze a liberalizmus) eszményével.

 

transz.jpg SAM BRINTON, AZ AMERIKAI ATOMENERGIA HIVATAL HELYETTES TITKÁRA

 

Trump első intézkedései közt visszavonta elődje, Joe Biden 78 rendeletét. Ezek jelentős része a DIE (diverzitás, befogadás és egyenlőség) program jegyében születtek annak idején. Ilyen volt például az EO14035 sorszámú, amely különösen hangsúlyozta az LMBTQ munkatársak előnyben részesítését a szövetségi kormányzatban. Az új elnök ugyanígy eltörölte az EO13988 sorszámú rendeletet is, amely többek közt kimondta, hogy a transznemű sportolók a nemi identitásuknak megfelelő mezőnyben versenyezhetnek. Ennek értelmében akár férfiak püfölhettek nőket, ahogy erre számos példát láthattunk is. Trump kimondta továbbá, hogy mostantól csupán két nem: férfi és nő létezik Amerikában. Kezd tehát helyreállni a rend; a mocsár lecsapolása természetes módon az ideológiai vadhajtások lenyisszantásával kezdődik. Persze minderre az átlagos, három agysejttel rendelkező Orbán-fóbiás csak legyint: mi közünk mindehhez? Nálunk nem voltak sem tűzvészek, sem egyéb katasztrófák, melyek a (diverzitás oltárán feláldozott) hozzáértés hiánya miatt következtek be, vagy váltak igazán pusztítóvá. Nyilván nem voltak. Hiszen mi eddig is a normalitást képviseltük. Kaptunk is büntit érte rendesen. Nem beszélve szegény Hámori Lucáról, akit talán egy olimpiai aranytól fosztott meg e progresszív őrület.

 

Beiktatási beszédében Trump közölte azt is, hogy elnöki rendeletet ír alá a "kormányzati cenzúra leállításáról" és a véleménynyilvánítás szabadságának helyreállításáról. Továbbá döntött a John Fitzgerald Kennedy, Robert F. Kennedy és a Martin Luther King elleni merényletek aktáinak nyilvánossá tételéről. Üdítő, a valódi liberalizmus jegyében fogant intézkedések ezek is. Érdemes volna csak pár pillanatra eltűnődni mindenkinek azon, milyen erős a kontraszt a két politikai tábor között. A múlt a cenzúrát, a PC kommunikációt, a szájzárat, a titkolózást képviselte, a jövő ezzel szemben a szabadságé. Tessék választani! Világos persze, hogy három agysejttel ez sem könnyű feladat.

 

Ahogy ígérte, Trump fellép a migrációval szemben. Tízezer katonát vezényelnek a mexikói határra és minden illegális határátlépőt azonnal őrizetbe vesznek és kitoloncolnak. Az új elnök azonnal leváltotta az amerikai parti őrség vezetőjét is. Trump utasította a külügyminisztériumát, hogy a külföldi - elsősorban mexikói és dél-amerikai - drogkartelleket nyilvánítsa terrorszervezetté. Ettől azt reméli, hogy új eszközöket ad majd a hatóságok kezébe a kábítószer-maffiával szemben. Tisztán látszik: intézkedései a rendet és a biztonságot célozzák. A baloldal az elmúlt évek során - mind az Egyesült Államokban, mind Európában - mindent elkövetett annak érdekében, hogy a káoszt, a felfordulást, az erőszakos bűnözést, a terrort és a permanens világforradalmat természetesnek, sőt kívánatosnak állítsa be. A Biden-adminisztráció az "elfogás és szabadon engedés" politikáját képviselte az illegális bevándorlókkal szemben, bízva abban, hogy majd önként megjelennek a kijelölt bírósági időpontban... Na persze. Trump véget vet ennek a gyakorlatnak. Őszintén remélem, hogy idővel a fejekben is rendet tud majd tenni. Az önmagukat balliberálisnak nevezők legnagyobb történelmi bűne az, hogy a többségi társadalmat sehol a világon nem kívánják megvédeni az erőszakos bűnözöktől, mert a szemükben a migráns, a muszlim, a fekete, vagy épp a roma származás olyan kártya, mely bármire feljogosítja az illetőt. A magam részéről nem elégszem meg azzal, ha végre rend lesz a világban. Csakis akkor leszek elégedett, ha a társadalmak megértik végre, hogy a liberalizmus és a rend nem egymást kizáró, hanem épp ellenkezőleg: egymást erősítő fogalmak. Aki pedig a bűnözők pártját fogja, az méltatlan arra, hogy liberálisnak nevezze magát.

 

Pénteken az amerikai külügyminisztérium leállította az Egyesült Államok legtöbb külföldi segélyprogramjának végrehajtását és finanszírozását. Az intézkedésről Marco Rubio, a tárca vezetője tájékoztatta az Egyesült Államok minden külképviseletét. Még nem látni, milyen hatást gyakorol e döntés az ukrajnai helyzetre. Egy biztos: Putyin és Trump találkozója előkészítés alatt, s a világ jó része arra számít, hogy e közeljövőbeli megbeszélés a háború befejezését hozhatja el. Meglátjuk.

 

Trump kapcsán sok mindent el lehet mondani. Egy biztos: nem ül a fenekén. De van is mit tenni: Biden akkora szemétdombot hagyott maga után, amekkorára nem sok példát láttunk amerikai történelem során. 

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr6818782306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 13:21:04

a több ezer kilométeres határ védelme ennyivel fizikai képtelenség. ez nagyon kevés lesz, még fallal együtt is, alagutat ásnak mint a palesztin terroristák gázában.
(a magyar "határzáron" meg még alagút se kell.)
hangzatos, de nagyon kevés.

ennek az előnyben részesítésnek meg sose értettem a logikáját, hogy a fenébe ne lenne az is ugyanolyan negatív diszkrimináció másokkal szemben? elmagyarázhatná végre egyszer valaki :-)

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 13:22:44

"olyan kártya, mely bármire feljogosítja az illetőt" - pont mint a magyar kártya, amivel a fidesz cigánykodik (magyargyűlölők, azért mert magyarok vagyunk)

G. Nagy László 2025.01.26. 13:39:15

@Alöksz Róz Unbanned:

"ennek az előnyben részesítésnek meg sose értettem a logikáját, hogy a fenébe ne lenne az is ugyanolyan negatív diszkrimináció másokkal szemben? elmagyarázhatná végre egyszer valaki :-) "

Nem értem a kérdést. Minek az előnyben részesítése?

"pont mint a magyar kártya, amivel a fidesz cigánykodik (magyargyűlölők, azért mert magyarok vagyunk) "

A kettőnek semmi köze egymáshoz. Leszarom, ha valaki magyargyűlölő; szíve joga. Itt az a kérdés, hogy ki követ el bűncselekményt.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 14:00:53

@G. Nagy László: bármilyen előnyben részesítés.
hogy tud az egyik negatív diszkrimináció lenni, a másik meg nem. ez alapvető logika. hátha a wigotah kolléga el tudja magyarázni.

ugyanolyan.
a rendőr azért mert négergyűlölő, brüsszel azért mert magyargyűlölő, mi azért mert orbángyűlölők vagyunk, ugyanaz a típusú kártya.

G. Nagy László 2025.01.26. 14:34:04

@Alöksz Róz Unbanned:

"hogy tud az egyik negatív diszkrimináció lenni, a másik meg nem. ez alapvető logika. hátha a wigotah kolléga el tudja magyarázni."

Azért próbáld meg te is, hátha megy :) Minden diszkrimináció negatív, ez nem kérdés. De az igen, hogy mit nevezel diszkriminációnak. Ha nem hívsz meg a házibulidra, az negatív diszkrimináció? Hívhatod annak, attól még jogos: azt csinálsz házigazdaként, amit akarsz. A magyar állam is házigazda. az állampolgárai közt nem tehet kölönbséget. De a magyarokat KÖTELEZŐ előnyben részesítenie. Tök mindegy, ha az afgán zokog, mert hívtuk meg a bulira.

"ugyanolyan.
a rendőr azért mert négergyűlölő, brüsszel azért mert magyargyűlölő, mi azért mert orbángyűlölők vagyunk, ugyanaz a típusú kártya."

Lófaszt. Ennyire te sem vagy értetlen.

Ha egy rendőr, ügyész, vagy bíró futni hagy egy néger bűnözőt, csak mert néger, az a világ szégyene.
Ha egy rendőr, ügyész, vagy bíró keményebben büntet egy néger bűnözőt, csak mert néger, az ugyanúgy a világ szégyene.
Ha egy rendőr, ügyész, vagy bíró ugyanúgy bánik a néger bűnözővel, mint bárki mással, közben belül, a szíve mélyén gyűlöli, azért egy szót nem szólhatsz.

Nem is értem, hogy ezen a kisiskolás szintű alapigazságon mi a faszt nem lehet érteni.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 15:06:20

@G. Nagy László: "Azért próbáld meg te is, hátha megy" - én az érintettek véleményére lennék kíváncsi

"Nem is értem, hogy ezen a kisiskolás szintű alapigazságon mi a faszt nem lehet érteni." - nem is ez a kérdés, amit itt lelkesen fejtegettél.
nem vagyok se fradi-szurkoló, se demens nyugger, ezt hagyd meg nekik.

arról van szó, amikor a rendőr, ügyész, bíró, meg akarja büntetni a négert, és az erre elkezd siránkozni, hogy azért büntet, mert néger vagyok. na pont ezt a fajta cigánykodást játssza a fidesz.

lac1 2025.01.26. 15:17:02

@G. Nagy László:

Azt írja az olvtárs, hogy szerinte nem kell határ, nem kell nemzetiség, ha oda akar menni a migrált, mert ott jobban érzi magát (nyilván, mert sok az ingyen a születési helyéhez képest), akkor nem szabad nézni semmit, ugyanazt kell kapnia, mint az, aki felépítette azt a valamit, amit a migrált élvezni és kihasználni szeretne.

lac1 2025.01.26. 15:20:45

...ja, a brinton, akinek a képét kiraktad, amúgy egy mocskos kis tolvaj, de mivel a jövedelméhez képest elenyésző értéket lopott többször is, ezért a lopás egy elfajzott genetikára utal, de ahogy nekem egyszer egy ismerős aki a gyerekét vitte ilyenre (össze volt nőve a kislány lábán két ujj) és ott mondta a genetikus, hogy a deformációk MINDIG párosával vannak jelen, ezért a brinton esetében az agyi deformációt bizonyítottnak lehet venni. A buzulás és a lopás.
(A kislánynál is meglett, a nyakában az egyik ér a megszokottól eltérően halad, de szerencsére nem okoz problémát.)

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 16:01:26

@lac1: "össze volt nőve a kislány lábán két ujj) és ott mondta a genetikus, hogy a deformációk MINDIG párosával vannak jelen" - igen, ez ilyen. akinek az egyik ujjához hozzánőtt a másik ujja, annak a másik ujjához is hozzánőtt az egyik.
vagy akinek az egyik lába rövidebb, annak a másik hosszabb. nagy igazság ez.

G. Nagy László 2025.01.26. 18:08:36

@Alöksz Róz Unbanned:

"arról van szó, amikor a rendőr, ügyész, bíró, meg akarja büntetni a négert, és az erre elkezd siránkozni, hogy azért büntet, mert néger vagyok. na pont ezt a fajta cigánykodást játssza a fidesz."

Értem az analógiát. Tetszetős. Akár még igaz is lehetne. Csak a helyzet az, hogy hajlamos vagy rá, hogy magadat is megvezesd. A tonhal és a delfin is a vízben él. Tehát mindkettő hal... Kiindulsz egy hasonló helyzetből, ami nem több, mint a periféria, és erre a látszólagos hasonlóságra építed az egész gondolatmenetedet.

Szóval: ha egy néger elkezd siránkozni azon, hogy őt azért vegzálják, mert néger, úgy simán lehet, hogy igaza van. De az is lehet, hogy nem. Simán lehet, hogy csak felvillantja a baloldaltól kapott áldozati kártyát, miután épp kirabolt valakit. Minden egyes esetet ki kell vizsgálni, hogy jogos-e a sirám, vagy sem.

Ugyanez a helyzet nálunk is. Minden egyes esetben ki kell vizsgálni, hogy jogosan basztat-e Brüsszel, vagy sem. Amikor például eleget teszünk uniós kötelezettségünknek, amelyet a csatlakozási szerződésben is vállaltunk, mely szerint védjük az EU határát, erre büntetést kapunk az Európai Bíróságtól, az szerinted frankó? Ott tényleg bűnt követtünk el? Nyilván nem, és ezt te is pontosan tudod. Pontosan tudod, hogy politikai alapon, ha úgy tetszik, nettó Orbán-ellenességből geciznek. Te meg úgy csinálsz, mintha ok nélkül rinyálnánk. (Simán lehet, hogy tízből két basztatás jogos. De végig kell nézni. Olyan nincs, hogy te kijelented, hogy minden egyes magyar felháborodás totál alaptalan, csak mert láttál már mást is alaptalanul felháborodni.)

wigotah224 2025.01.26. 18:44:23

A poszt totál faszság. A piacok már hónapokkal a választások előtt árazták Trump győzelmét - SP500, dollár erő stb, a közvéleménykutatások is fej-fej mellett mérték a jelölteket és meg is mondták, hogy bármi lehet. Sehol nem olvastam olyat, hogy bárki mondta volna - főleg így mantra-szerűen, mint a poszt írja -, hogy úgyse nyerhet.
Azt meg végképp senki nem mondta, hogy úgysem fog változtatni semmin. Pont ellenkezőleg: nem lehetett tudni, hogy pontosan mit fog csinálni, lévén mindent is ígért. Pl hogy megszállja Grönlandot meg Panamát. Azért ha az USA elnöke katonai akcióval fenyeget más országokat, azt komolyan szokás venni.
A woke vadhajtásainak letörését egy törpe kisebbségen kívül senki nem bánja és orbánnal sem az a bajuk a kritikusainak - vagy ahogy a szerző hívja, az "orbángyűlölőknek" -, hogy nincs Magyarországon 68-féle nem meg kvóták. Csak szokás szerint G Nagy teszi a hülyét ebben is.
Az illegális bevándorlók kicsit más téma az USA-ban, mint az EUban, ugyanis az USA-ban nem a szociális rendszeren élősködnek, hanem a mezőgazdaságban végzik a kulimunkát. Kitoloncolás helyett értelmesebb lett volna legalizálni, akikre a munkaerőpicnak szüksége van. Persze a bűnözők, drogkereskedők kitoloncolásával egyetértek, mint bárki, csak hát itt nem csak róluk van szó.
A posztból valahogy kimaradt az ukrajnai konfliktus, aminek a lezárását Trump 24 órán belül ígérte. Egyelőre annyi tellett tőle, hogy szankciókkal fenyegette meg Putyint, hát ennyit mondjuk a Biden is tudott, sőt. Ezek szerint Trump is háborúpárti? Így nem tudom, hogyan vár ja a szerző, hogy "rend lesz a világban", de sok más delúziót is olvashattuk már itt tőle.

G. Nagy László 2025.01.26. 19:42:41

@wigotah224:

"A piacok már hónapokkal a választások előtt árazták Trump győzelmét"

Persze-persze. Mindenki tudta. De azért a közvélemény-kutatók Harrist találták esélyesbbnek. És volt olyan is, amelyik szoros, fej-fej melletti eredményt jósolt. Baszott nagy hazugságok voltak - pontosan tudták, hogy Trump nagyon vezet. De azért próbálták megvezetni a jó népet. Ilyen a te politikai oldalad. Mocsok, hazug, gátlástalan. És most még utólag le is tagadnád...

www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.portfolio.hu/global/20241103/jelentett-a-legpontosabb-kozvelemenykutato-harris-nagyon-vezet-a-valasztason-es-meg-is-nyerheti-720565&ved=2ahUKEwiI_a7bhJSLAxXzJBAIHQVvOgUQFnoECBsQAQ&usg=AOvVaw3XG2wSB1lNLWlgT9CVKEK6

www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://privatbankar.hu/cikkek/nemzetkozi/kamala-harris-hibahatar-belul-vezet-donald-trump-kozvelemeny-kutatas.html&ved=2ahUKEwiI_a7bhJSLAxXzJBAIHQVvOgUQFnoECCIQAQ&usg=AOvVaw2hYGvMV-zMxd7Ciyd3ZLgE

www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://24.hu/kulfold/2024/08/30/usa-kamala-harris-donald-trump-valasztas-lehagy-megeloz/&ved=2ahUKEwiI_a7bhJSLAxXzJBAIHQVvOgUQFnoECCAQAQ&usg=AOvVaw2Y_7D7pxx8hwcRrH4rImN6

És ezek csak a hazai hazugsággyár üzemei. Undorító, amit művelsz.

Wildhunt 2025.01.26. 21:02:58

Kíváncsi leszek, ki lesz az új nagykövet. Hátha tényleg az, akinek a szülei Magyarországon, Munkácson születtek...

G. Nagy László 2025.01.26. 21:13:04

@Wildhunt: Olvastad zigóta kommentjét? Ahogy ismerlek, szerintem simán továbbgörgeted... Ha mégsem: engem a mai napig felháborít, amit művel, amit művelnek. Hónapokon át ment a balos parasztvakítás, hogy Kamala vezet (miközben a valós közvéleménykutatók tudták, hogy nem), most meg úgy tesz, mintha mindenki Trump győzelmére számított volna; mintha nem őrjöngött volna napokig az összes beteg neomarxista hópihe... Döbbenetes ez a szégyentelen és gátlástalan hazugságfolyam.

MEDVE1978 2025.01.26. 21:15:43

Igazából a woke túlkapásainak levagdosását csak most kezdte meg Trump. Az alapvető kérdés, hogy ez a folyamat visszafordítható-e, mert ugye a manifesztációja elsősorban kulturális és az állam az USA-ban nem döntő szereplő a kultúra területén. Ahogy ma Magyarországon sem az, ezért hatástalan a könyvek fóliázása. A woke bázisa igazából az amerikai tömegmédiában, social médiában, TV-ben, streamingen, Hollywoodban van. A kérdés, hogy maga az ideológia mennyire ette be magát a nyugati társadalmakba és médiákba.

Trump egyébként nyilván még mindig egy wildcard. Sok jó és rossz is kijöhet a ténykedéséből. Az, hogy most meghintette egy rakat pénzzel a mesterséges intelligencia projekteket, illetve kivette a szabályozás alól akár lendületet is adhat ennek a területnek. MIvel Musk a szövetségese, ezért nyilván az űrkutatásba is nyom majd pénzt. Rengeteg hatással lehet a világra és ezek között vannak negatívak is. Trump fellendülést hozhat az USA-ban, pörgetheti az ipart, a kitermelést, a dereguláció rövid távon számottevő fejlődést jelenthet. A negatív oldal is nehezen belátható. Európát hosszú távon válságba tudja taszítani, a hülyeségei, mint Grönland vagy a NATO hozzájárulás égbe emelése vagy a WHO elhagyása beláthatatlan következményekkel járhatnak. És most ez inkább egy korlátozatlan Trump, mint a legutolsó időszakában, amikor elnök volt. Szóval ez egy lutri lesz.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 21:26:47

@G. Nagy László: dehogy érted. vagy úgy teszel, mint aki nem érti.

bármilyen negatívum érkezik az eu felől, rögtön nekiálltok visítozni, hogy jaaaaj bántanak, magyargyűlölők. ez egy csúnya cigány szokás.

Wildhunt 2025.01.26. 21:31:32

@G. Nagy László: libbancs tehát hazudik. És azzal fedezi, hogy téged vádol hazugsággal. Én még mindig azon csodálkozom, hogy ez működött/működik. Hogy milliók hisznek a libbancs médiának, nem pedig a szemüknek. Alöx magyarázza, hogy jobb a románoknak, boldili felszop egy bukott ner lovagot, stb.

MEDVE1978 2025.01.26. 21:35:55

@G. Nagy László: Ez nem feltétlenül meglepő. Alapvetően a közvéleménykutatások ma már nem nagyon megbízhatók. A közvéleménykutatók, ahogy az elemzők egy része is zsoldos, egyértelműen elfogult vagy anyagilag is bekötött egy táborba. De ez csak egy dolog, még akik kevésbé elfogultak sem mindig tudnak jól mérni, mert a választók egy része ma már szimplán nem válaszol vagy félrevezeti a kutatót.

Az USA-ban ráadásul ennek hosszabb története van. Anno még, amikor Obama indult talán John McCain ellen volt egy olyan történet, hogy sok kutató McCaint hozta ki győztesnek. Ezzel szemben Obama sokkal nyert egyes államokban. Ezért a következő választásokon a közvéleménykutatók egy része beletett egy pozitív derogációt, automatikusan feljebb értékelte a demokrata jelöltet. Aztán pedig ugyanezt berakta Hillary Clinton esetében is, aki meg ugye jelentősen vesztett Trumppal szemben. Aztán kiszedték Bidennél, aki viszont nyert.

G. Nagy László 2025.01.26. 21:48:49

@Wildhunt:

"Én még mindig azon csodálkozom, hogy ez működött/működik."

Most olvasom Tormay Cecile Bújdosó könyv című művét. 1918-1919. Esküszöm, mintha a mai Magyarországról írna. Ahogy leírja a tehetségtelen, frusztrált Károlyi Mihályt, aki elbújhatott Tisza István mögött, illetve az őt segítő, balos médiagépezetet... Baszki, semmi sem változott. Ezek a gecik folyton a saját kottájukból játszanak. És mindig találnak egy-egy szarjancsit, aki hajlandó odadobni egy egész országot, csakhogy pár percig hatalmon legyenek... És a pesti proli mindig be is szopja. (Mondjuk, ha nem ismeri a történelmet...)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.01.26. 21:56:04

Az a jó bennetek, hogy nálatok az egyetemes erkölcs és igazság.
Hogy titeket hogy a faszomba engednek ki a gumiszobából...?!

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 22:00:11

@Wildhunt: én pont hogy a szememnek hiszek.

a bukott ner-lovagról már írtam a birca blogján, hogy felbukkanásával egy soha nem látott lehetőséget kapott a magyar társadalom, hogy a saját kezébe vegye a politika alakítását... élni kéne vele, erőt mutatni.
(és magyar pétert is le lehet szavazni még a saját pártjában is, nem mindig csak valamihez, valami kisebbnek gondolt szarhoz igazodni.)
na de nagy reményeket azért ebben az irányban nem táplálok, ismerve a magyarokat.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 22:05:54

@Alöksz Róz Unbanned: bár azért nem nulla az esély, hiszen a vértolulásos ballibek eleve ki vannak belőle zárva.
ez a tarr zoltán pl nem lenne rossz vezetője az uniós csapatnak, ha lenne ereje kibontakozni.

Wildhunt 2025.01.26. 22:11:45

@Alöksz Róz Unbanned: értem. Bárki, csak ne Óóóbbááááán. Ez még mindig beteges.

Wildhunt 2025.01.26. 22:15:18

@G. Nagy László: Jókai Az Élet Komédiásaiban ezt hamarabb leírta.
A nemlétezők onnan megtanulhatták, hogy mindegy mi a valóság, ha megvesznek egy Móriczot meg egy Adyt.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.26. 22:20:38

@Wildhunt: ezt mégis miből olvastad ki???

papám, nem rosszból mondom, de neked már teljesen elborult az agyad...

Wildhunt 2025.01.26. 22:23:53

@Alöksz Róz Unbanned: te írtad. Mennyivel jobb a magyarpeti, aki ugyanazt csinálná, csak tutibecsszóra nem lopik. Nomost szerintem te pont okosabb vagy, mint hogy ez utóbbit elhidd egy bukott ner lovagnak.

Boldeone2 2025.01.27. 11:31:01

@G. Nagy László: Trump kapcsán sok mindent el lehet mondani. Egy biztos: nem ül a fenekén. De van is mit tenni: Biden akkora szemétdombot hagyott maga után, amekkorára nem sok példát láttunk amerikai történelem során. "

- Amit láttunk eddig, az nem más mint ámokfutás. Trump lényegében tengelyt akarsz minden állammal, fenyeget, pont hogy olyan politikát folytat eddig, amit minden liberális elvet

A Párizsi klímaegyezményből való kilépés, a természetvédelmi területek gazdasági hasznosítása szintén borzalmas üzenet a világban. Ezután mindenki szarni fog a bolygóra, eddig azért picit már Kína is elkezdett törődni...

A szuverén országok fenyegetése, " zene" Putyinnak- ő is ezt teszi...Akkor, mit várjunk el a lator államoktól, ha ez Amüzenete...

A pénztámogatások befagyasztása szintén kártékony hatású...

A "nyugatot" nem az LMBTQ vegezheti ki, hanem ez a bolod, impulzív vénember!

Boldeone2 2025.01.27. 11:38:04

@G. Nagy László: Biden nem hagyott " szemétdombot " maga után, az totál tévedés! A gazdaság jobban teljesített, mint Európában, nagy fejlesztési programok voltak, Ukrajna megkapta a támogatást, az EU- val gyülölcsözött a partneri viszony

Egy gond volt - ahogy a világon bárhol - a pusztitó infláció, csakhogy az nem Biden miatt volt, abszolút nem, viszont az a kisember aki megszavazta Trumot bevette a propagandát

Ami biztos: a kisember nem fog jobban élni holnaptól, de lehet hogy még rosszabb lesz neki...Nagy csalódás jön!

A brutális mennyiségű teremtett pénz megjelenése csak növelni fogja a

Boldeone2 2025.01.27. 11:46:41

Tehát " pusztító infláció"

A brutális nagyságú teremtett pénz, pedig - a vámok bevezetese miatt is - csak rosszabb relatív helyzetebe hozza a trumpi kisembert...

A migrációról már írtam korábban: látványos lépések vannak, de a folyamat nem áll meg! Politikai hiszteria a hülyéknek, leginkább a határcirkusz

Lmbtq" - erre nulla hatása van Trumpnak, nulla! Az USA = "buzik és a leszbikusok országa " kis túlzással...Már évtizedekkel ezelőtt is így volt, sőt...

Ajánlom szakirodalomnak Jack Kerouac műveit a " hobó korszakról"

Eddig egy biztos Trump elnökségével: ő és haveri köre galaktikus pénzeket keres, a világ viszont kiszámíthatatlan hely lesz...

A feszültség már fokozódott!

Boldeone2 2025.01.27. 11:53:54

Magyarország is rosszabb hely lett Trump győzelmével, Orbán egyre nyíltabb oroszbarát és EU- ellenes politikát folytat:

telex.hu/kulfold/2025/01/27/belarusz-valasztas-allasfoglalas-magyar-veto

Konklúzió: Én nem bízom a vén hülye Trumpban!

Ilyen korban már nem szabadna hatalomhoz engedni SENKIT! Az intelligencia MÉRHETŐEN csökken, ebben a korban már

A másik konklúzió: érdemesebb lett volna egy fiatalabb férfi jelöltet találni, vagy felépíteni, egy jó megjelenésűt...A társadalom így működik, ott is itt is....

Magyar Péter ezért is nyerhet...

Boldeone2 2025.01.27. 12:04:23

Annyit fűznék még hozzá, hogy mindkét párt - republikánus és demokrata is- tévúton járnak

A republikánusok nem ismerik fel a valódi problémákat: a mérhetetlen nagy társadalmi különbségeket, tehát azt, hogy a munkás gyereke a legritkább esetben fog jó egyetemre bejutni és az elitbe emelkedni
A buzikérdés feszegetése gumicsont a vallásos bigott hülyéknek, a látens buziknak

A demokraták propblémája: a túltolt kisebbségi- álgdozati politika. Sok embert az absztrakt emberjogi problémák nem érdekelnek.
Nincs fiatal politikus generáció

G. Nagy László 2025.01.27. 12:27:56

@Boldeone2:

"Ilyen korban már nem szabadna hatalomhoz engedni SENKIT!"

Te ezt tényleg le mered írni???

Bidennek még tapsoltál. Sőt: történelmi elnöknek nevezted. Pedig rajta mindenki látta, hogy demens, eszét vesztett vénember. Elaludt, beszart, minden baja volt. Trump szemmel láthatóan jól van. Nála számít a kor? Miért nem tudsz felhagyni ezzel a bántóan nyilvánvaló kettős mércével?

G. Nagy László 2025.01.27. 12:33:16

@Boldeone2:

"Nincs fiatal politikus generáció"

Trump új alelnöke, J.D. Vance, 39 éves.
Marco Rubio, a külügyminiszter 53 éves.

Nem tűnnek vénnek.

Wildhunt 2025.01.27. 12:43:59

@Boldeone2: ilyen az, ha az USA elnökénekPutyin magát Hitlert nevezi ki.

GyMasa 2025.01.27. 12:59:20

@G. Nagy László:
Eleve 35 éves kor alatt nem is indulhat azelnöki pozícoóért senki...

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 14:05:39

@Boldeone2: "Ezután mindenki szarni fog a bolygóra, eddig azért picit már Kína is elkezdett törődni..." - mert muszáj volt nekik, lassan már élhetetlenek voltak a városaik

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 14:10:02

@Boldeone2: "Egy gond volt - ahogy a világon bárhol - a pusztitó infláció, csakhogy az nem Biden miatt volt, abszolút nem" - ugyanezt mondja a fidesz is, hogy az nem miattuk volt, abszolút nem :-)

jappánba ala
csony volt
az infláció

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 14:11:53

@Boldeone2: "A republikánusok nem ismerik fel a valódi problémákat: a mérhetetlen nagy társadalmi különbségeket" - de felismerik. csak azt mondják, ez így a helyes.

HypocritSlayer 2025.01.27. 14:34:56

@G. Nagy László:
>>Ugyanez a helyzet nálunk is. Minden egyes esetben ki kell vizsgálni, hogy jogosan basztat-e Brüsszel, vagy sem. Amikor például eleget teszünk uniós kötelezettségünknek, amelyet a csatlakozási szerződésben is vállaltunk, mely szerint védjük az EU határát, erre büntetést kapunk az Európai Bíróságtól, az szerinted frankó? Ott tényleg bűnt követtünk el? Nyilván nem, és ezt te is pontosan tudod. Pontosan tudod, hogy politikai alapon, ha úgy tetszik, nettó Orbán-ellenességből geciznek.<<

Az EU "magyarellenessége" valójában egy proxy -háború.
És mint minden, ez is, a pénzről szól, kivéve a pénzt, ami ugye végső soron a hatalomról szól, ha parafrazáljuk Oscar Wide-nak a szexról szóló aranyköpését.

Hogy megértsük, miért olyan jó üzlet az EU-nak az, hogy nekünk "fizet", ahhoz egy kissé mélyebbre kell ásni.
Első körben egyértelmű, hogy a csatlakozási szerződések egyik feltétele, hogy a csatlakozó ország a gazdasága tekintetben teljesen ki legyen szolgáltatva:
- vagy önként elpusztítja a nyugatiakhoz képest is "relatív gyenge" erősségeit(gyárak bezárása/lerombolása/ágazati termelő eszközök elpusztítása
- és/vagy, ami maradt és itt különösen a stratégiai ágazatok, kivétel nélkül, jóval áron aluli eladása/privatizálása, mivel ugye az állam nem jó tulajdonos:) (kivéve, ha ez nyugati állam, mert pl. az OMV-nek több mint 30-át az osztrák állam birtokolja, ahogyan a többi nyugati magán/"független" nagy konszernekben is vannak elég nagy állami érdekeltségek:).

Az már csak hab a tortán, hogy:
- ha a csatlakozónak nincs kiépítve és megfelelően működtetve a "pénz - fogadó/pályáztató/lebonyolító/elosztó" rendszere, akkor nem tudja lehívni a pénzek jó részét, vagyis nem kell nekik kifizetni, (lásd a gyurcsibohóc alatti lehívásokat, csak "nagyberuházások-pl. autópálya,Strabag)), illetve a környező pl. bezzegrománia ebbéli elmaradottságát.
- a "nagy bizniszek" pályázói 99%- a külföldi/EU-s nagy cégek, akik már rég felosztották maguk közt az egész KE-i piacot, hol együtt kartellezve, hol külön- külön, de a lényeg az, hogy rajtuk kívül nem rúghat labdába senki, a hazaiak (jó esetben) csak alvállalkozóként megcsinálják a tényleges munkát(piti pénzért)
- ráadásul "címkézve" vannak a pénzek, vagyis nem arra költöm amire akarom, hanem arra, amit ők elfogadnak (lásd kilátó, stadion, lombkorona sétány stb.)valójában egy sem "produktív," nehogy "megerősődjenek" a "kis latlok":), hanem mind olyan, amit működtetni kell, ha már a jó pénzért megépítették/megvették:)

Ebbe a jó kis "bizniszbe" köpött bele Orbán, amikor 2010-től:
- egyrészt kiépítette a teljes összeg lehívhatóságának a rendszerét,
- másrészt kiszorította/visszavette az stratégia szektorok vagyontárgyait, kezdve a MOL-al, szó szerint kiűzte, "visszaprivatizálta" az elkótyavetyélt vagyon nagy részét, egyúttal „elüldözte” a nyugati cégek ilyen típusú „ingyenélését” -ez az amiért nagyon pikkelnek rá…..
- a "nagy bizniszek" -egy kisebb hányadára( kb 10%) már vannak hazai "nagykutyák" is, de pl. Lölő sem képes még 10%-ot sem nyerni, az építőiparban max 7%-ot teljes pályázati értéket tekintve, vagyis 90-93%-ának a nagy részét még mindig külföldiek és a „vörös bárók” nyerik, a maradékot meg jó esetben a hazai egyéb cégek.

Vagyis, senki le sem szarná se a buzikat/CEU, se a „migráns” tetvek kiszorítását, ha ugyanúgy szivattyúzhatnák ki a pénzeket, mind eddig.
A vicc az, hogy míg eddig 2,5 szeres volt a hasznuk minden ideérkező euró centen, mára már „csak 1,8” szoros, no, ezért vagyunk fekete seggűek.

Az már csak hab a tortán, hogy Orbánnak soha nem volt igaza, most sincs, de mindig igaza lesz, na ez már sok….

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 15:25:21

@HypocritSlayer: "Vagyis, senki le sem szarná se a buzikat/CEU, se a „migráns” tetvek kiszorítását" - ez így nem igaz.
a migránsok miatt valóban nagy hisztit csaptak és büntetéseket helyeztek kilátásba miattuk.
lásd pl málta, amikor nagyon púposkodtak a migrik miatt, velük szemben is a jogállamisági eljárással fenyegetőztek.

a buzik meg hasonlók csak jókor érkezett ürügy voltak, amiket éppen orbán adott a kezükbe, véletlenül pont mindig akkor, amikor - amúgy jogosan - valami pénzek elvonását helyezték kilátásba... aztán erre mutogatott a fidesz, hogy ezért büntetnek ezek a magyargyűlölők.

a cégek fideszes kézre játszásának mi az eredménye: a kke-i országok közül egyedül itt csökkent valamelyest a háztartások jövedelmének aránya a nemzeti jövedelemből... ez pontosan ugyanaz az olcsó munkaerő országa politika, amit a 90-es években a ballibek folytattak.
hát de kurva jól jártunk a magyarosításnak hazudott fideszesítéssel.
köszönjük, de ÍGY NEM KELL.

AZ MNB elemzése arra is rámutat, hogy a GNI-arányos bérhányad az elmúlt 10 évben a felzárkózó régiós országok között csak Magyarországon csökkent, a többi országban emelkedett.
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/20240306/szegenyhaz-elkeseritoen-keveset-koltenek-a-magyar-haztartasok-kiderult-miert-672707%3famp

erre hivatkozik
www.mnb.hu/kutatas/pareto-muhely/pareto-melyelemzesek/pareto-melyelemzes-miert-alacsony-a-hazai-lakossagi-fogyasztas

G. Nagy László 2025.01.27. 15:30:27

@HypocritSlayer: Isten hozott, ezer éve...

Igen, abban kétségtelenül igazad van, hogy a gazdasági érdek - így, vagy úgy - mindig fellelhető a dolgok mélyén. De ezen nincs mit csodálkozni. Azoknak, akik a szart kavarják évszázadok óta, nincs is egyéb érdekük. Hazátlanok, elvtelenek és erkölcstelenek.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 15:31:09

@Alöksz Róz Unbanned: és honnan vették el azt a pénzt, amivel az oligarcháik irdatlan vagyosodását elérték? ellopták az ország fejlesztésére hivatott uniós forrásokból, elvették az egészségügyből, stb.
hát kurvára megérte...

Wildhunt 2025.01.27. 16:07:08

@Alöksz Róz Unbanned: nem hadakozom. Ellentmondásra mutatok.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 16:07:08

a GNI-arányos bérhányad 6,9 százalékpontot csökkent 10 év alatt.

a szociális juttatások összege 14 éve nem emelkedett.

aztán csodálkoznak, hogy miért nem fogyasztanak az emberek...

G. Nagy László 2025.01.27. 16:26:07

@Alöksz Róz Unbanned:

"a GNI-arányos bérhányad 6,9 százalékpontot csökkent 10 év alatt."

A GNI-arányos bérhányad azt jelenti, hogy az ország teljes nemzeti jövedelméből mekkora arányban részesülnek a dolgozók munkabér formájában. Ez az arány azt jelzi, hogy a gazdaságban keletkező jövedelemből mennyit fordítanak a munkavállalók fizetésére. Ha ez százalékosan csökken, az simán jelentheti azt is, hogy a vállalkozások hatékonysága nőtt, ami tök jő hír. Jelentheti azt is, hogy a munkavállalók kurva jól keresnek, s elégedettek, ezért nem rúgják rá az ajtót a munkadókra.

"aztán csodálkoznak, hogy miért nem fogyasztanak az emberek... "

Dehogynem, fogyasztunk rendesen. De századszorra is felhívom a figyelmedet a lakossági megtakarítások magas szintjére.

Azt kell észrevenni, hogy (leegyszerűsítve a társadalom szerkezetét) kétféle polgár létezik: a tücsök és a hangya. Úgy tűnik, a magyar néplélek inkább a hangya attitűdjével bír. Spórolunk, odafigyelünk a költéseinkre, megtakarítunk, s nem baszunk el minden bevételt huszadikáig. Ez pont ellentétes az amerikai és a román létformával, ahol elvernek mindent, sőt hitelre fogyasztanak. Én nem aggódom magunkért. Ha mi leszünk Európa kicsi Kínája, és sokat termelünk, sokat exportálunk és keveset fogyasztunk, úgy idővel mi leszünk a leggazdagabbak.

Wildhunt 2025.01.27. 16:36:31

@Alöksz Róz Unbanned: én költöttem, hogy egy bukott ner lovagtól várod Orbán bukását?

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 16:45:39

@Wildhunt: és én ezt írtam? szintén nem.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 16:55:28

@G. Nagy László: "Ha ez százalékosan csökken, az simán jelentheti azt is, hogy a vállalkozások hatékonysága nőtt, ami tök jő hír." - jelenthetné, de nem jelenti.
ugyanis a hazai cégek termelékenysége nagyon alacsony.
az áraik meg nagyon magasak.
tehát ez pontosan azt jelenti, hogy a fideszes cégek a profitjukat abból tartják fenn, hogy kevesebbet fizetnek a dolgozóiknak és közben még az inflációt is felverik.
gyönyörű...

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 16:58:02

@G. Nagy László: "Dehogynem, fogyasztunk rendesen." - persze, a legkevesebbet az egész unióban :D

"De századszorra is felhívom a figyelmedet a lakossági megtakarítások magas szintjére." - persze, a felső pár százaléké, a fideszeseké, tényleg nagyon magasak. de ez mitől jó a lakosságnak?

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 17:30:45

@G. Nagy László: "Azt kell észrevenni, hogy (leegyszerűsítve a társadalom szerkezetét) kétféle polgár létezik: a tücsök és a hangya. Úgy tűnik, a magyar néplélek inkább a hangya attitűdjével bír." - nem 2, hanem 3 féle van.
és kösz a tippet, amit ezzel adtál :-)
van még a kullancs...

G. Nagy László 2025.01.27. 17:31:17

@Alöksz Róz Unbanned:

"persze, a felső pár százaléké, a fideszeseké, tényleg nagyon magasak. de ez mitől jó a lakosságnak?"

Ezek a fantáziád játékai csupán.

A magyar lakosság vagyoneloszlása az elmúlt években javult, és jelenleg az európai középmezőnyben található. Az Eurostat adatai alapján a magyar háztartások nettó pénzügyi vagyonának aránya a GDP-hez 2022-ben meghaladta a 106%-ot, ami az EU 27 tagállama közül a 14. helyet jelenti. Az ingatlanvagyon tekintetében Magyarország is előkelő helyezést ér el: a magyarok 90,1%-a lakik saját tulajdonú ingatlanban, ami az EU-nak a negyedik legmagasabb értéke. A vagyoneloszlás egyenletesebbnek tekinthető, mint más európai országokban, mivel a magyar háztartások eladósodottsága az EU-n belül a legalacsonyabb, mindössze 17% - Ezek a szikár tények. A többit te költöd hozzá.

Boldeone2 2025.01.27. 18:54:13

@G. Nagy László: Ismered a mondástWinston Churchill-től: "Én csak abban a statisztikában hiszek, amit magam hamisítottam.

2021- ig valóban lehetett egy feltárkózás, a szegényebb rétegek esetében, is azóta - szerintem - stagnál a középréteg és egyre többen csúsznak le. Sok ember be sem kerül a statisztikába...

Ennyi szegény embert csak a rendszerváltás idején láttam mint mostanában, kulkázók hadai mindenhol...Ez is Magyarország és nem csak az állam csecsén élősködő here réteg, akik a közpénzek tornázták az egekbe az ingatlan árakat pl...

Az üzletek, az éttermek viszont sorra mennek csődbe, Budapesten kívül csak vegtál az ország, de ennyi bájait áruló nő sem volt, mint manapság...

Tehát: valami nagy dichotómia van a valóság és a realitás között...

Wildhunt 2025.01.27. 19:05:13

@Boldeone2: költözz rendesebb környékre. Nem Ózd jellemzi Magyarországot.

Boldeone2 2025.01.27. 19:08:09

@HypocritSlayer: a "nagy bizniszek" pályázói 99%- a külföldi/EU-s nagy cégek, akik már rég felosztották maguk közt az egész KE-i piacot"

- Hagyjuk már a hülyeséget! A 35 évre szóló, autópálya koncessziós szerződést ki nyerte? Mészáros Lőrinc és Szij László
- Paks 2- őt ki építi? Mészàros és az Orbán család...Korrupt, sumák muszka üzlet- hazaárulás!
- A Budapest- Belgrád vasutat ki épiti? Meszáros es társai..

Akkor, miről beszélünk???? A CRONY-kapitalimus iskolapéldája Magyarország!

Boldeone2 2025.01.27. 19:09:05

@Wildhunt: Én az ország egyik leggazdagabb részén lakom, de ott is sok a gyűjtögető ember

Wildhunt 2025.01.27. 19:27:35

@Boldeone2: lehet hogy ezt hitették el veled, de ha ekkora körülötted a nyomor, akkor az ingatlanos átvert.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 19:50:51

@G. Nagy László: tessék, a vagyoneloszlás :-)))
wid.world/world/#shweal_p99p100_z/WO;RO/last/eu/k/p/yearly/s/false/21.223/50/curve/false/country
lehet nagyítani, 1%-ra és 10%-ra szűrni. magyarországon a top 1% a birtokolja a második legtöbbet európában (az orosz oligarichiát nem számítva), a top 10% szintén a második legtöbbet.

egy jó kis soros-féle interpretáció, az a szomorú benne, hogy igaz:
"Magyarországon a lakosság egy százaléka rendelkezik a lakossági összvagyon 33,5 százalékával, ami világszinten is kiemelkedő vagyonkoncentrációt jelent."
www.szabadeuropa.hu/a/leggazdagabb-magyarok-top100-meszaros-egyenlotlenseg/32389432.html

az ingatlan miatt tekinthető mégis egyenletesebbnek, ebben teljesen igazad van.
de hát az nem orbán-kormány érdeme, az már az elmútnyócévben is 90% körül volt...
bezzeg a románoknál az is 96% :D

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 20:05:25

@Boldeone2: "Ennyi szegény embert csak a rendszerváltás idején láttam mint mostanában, kulkázók hadai mindenhol..." - tele van nyíregyháza is kéregetővel.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.27. 20:22:08

és a chilei liberalizmus fényesen tündöklő időszaka is látszik

wid.world/share/#0/countrytimeseries/shweal_p99p100_z/CL/2015/eu/k/p/yearly/s/false/43.672/57.5/curve/false/1995/2022

na hogy a poszt témájához is visszakanyarodjunk végre, jól beszél a boldi, az amerikaikra is pont ilyesmi vár trumppal...

Boldeone2 2025.01.27. 20:29:47

@Wildhunt: Én Debrecenben élek, az az Alföld legjobb módú része. Itt láthatsz kurva sok kukázót minden nap, de ezt látom kb. Budapesten is. Bátran nyisd ki a fidesz- csipás szemed!

Wildhunt 2025.01.28. 06:59:46

@Boldeone2: nomost ha kukázás helyett ezek dolgoznak, akkor nem látod őket kukázni. Vagy szerinted munka mellet kukáznak?

Wildhunt 2025.01.28. 07:00:34

@Boldeone2: persze hazudhatod, hogy nincs munka, csak ez Debrecenben hülyén hangzik.

HypocritSlayer 2025.01.28. 07:35:08

>>@Alöksz Róz Unbanned:
a migránsok miatt valóban nagy hisztit csaptak és büntetéseket helyeztek kilátásba miattuk.
lásd pl málta, amikor nagyon púposkodtak a migrik miatt, velük szemben is a jogállamisági eljárással fenyegetőztek.<<

Ürügy.
Azon kívül, hogy hotspotot szerettek volna csinálni belőlünk és szerintem Orbánnak ezért érdemel szobrot, mert úgy átbaszta az egész nyugati észlényeket, hogy még az addigi szeméttelep/migránstáborokat is kipucolta egy füst alatt.

Tudom, hogy rövid az emlékezet, de ha valaki átélte/utánanéz annak, hogy kb 95 óta 2015-ig mennyi (muszlim) szemét árasztott el jópár nagyvárost, és ott milyen gettókat meg áldatlan állapotokat hoztak létre, és hogy érinthetetlenebbek voltak, mint a cigányok, az pontosan tudja, miről beszélek.

>>a buzik meg hasonlók csak jókor érkezett ürügy voltak, amiket éppen orbán adott a kezükbe, véletlenül pont mindig akkor, amikor - amúgy jogosan - valami pénzek elvonását helyezték kilátásba... aztán erre mutogatott a fidesz, hogy ezért büntetnek ezek a magyargyűlölők.<<

Egyetlen pénzelvonál sem jogos, ugyanis utólag akarnak hajlítgatni és új feltételeket támasztani, ha halomra vernék a buzikat, akkor sem lenne joguk megtagadni azt, aminek ehhez semmi köze.

>>a cégek fideszes kézre játszásának mi az eredménye: a kke-i országok közül egyedül itt csökkent valamelyest a háztartások jövedelmének aránya a nemzeti jövedelemből... ez pontosan ugyanaz az olcsó munkaerő országa politika, amit a 90-es években a ballibek folytattak.<<

És ezt kurvára leszarja az összes szavazó, mindegy, hogy melyik oldalon áll:) Ugyanis Orbánnal azok is nyernek, akik nem rá szavaznak, de ami ennél fontosabb, hogy akik az ellenoldalra szavaznak, azok biztos buknak.

>>hát de kurva jól jártunk a magyarosításnak hazudott fideszesítéssel.
köszönjük, de ÍGY NEM KELL.<<

Azon kívül, hogy van kb. 1000 köldöknézegető, mint te is, az nem jelent semmit akkor, amikor a tömegek szavaznak.

>>AZ MNB elemzése arra is rámutat, hogy a GNI-arányos bérhányad az elmúlt 10 évben a felzárkózó régiós országok között csak Magyarországon csökkent, a többi országban emelkedett.<<

Na, ez pl. az a mondat, amit a szavazók 99,9999%-a kurvára nem ért, még egyenként a szavakat sem, nemhogy a vélt vagy valós összefüggéseit, arra pedig ötlete sincs, hogy ezt most eszik-e vagy isszák.......nekik ez csak egy belterjes szócséplés....
Erről beszélek, hogy köldöknézegetést folytattok és nem értitek, hogy miért ver szájba mindig a valóság.....és most mindegy, hogy milyen oldal "valósága".

HypocritSlayer 2025.01.28. 07:41:58

@Alöksz Róz Unbanned:

>>és honnan vették el azt a pénzt, amivel az oligarcháik irdatlan vagyosodását elérték? ellopták az ország fejlesztésére hivatott uniós forrásokból, elvették az egészségügyből, stb.
hát kurvára megérte... <<

Nem igaz:), de hogy megerősítsem az előbbi állításomat:), nem csak a ti köldöknézegetéseket szarják le a választók, hanem a valóságot is:)
Az uniós pénzeket nem lehet "ellopni", ha valaki nem "nyeri meg" az elveszett, nem "szétosztják" mások közt.Ráadásul címkézve van.
Az egész "uniós pénzek"-nek az a paradox valósága, hogy rengeteg marad benn, mert a sok síránkozó még arra sem képes, hogy egy kurva papírt kitöltsön, vagy hogy egyáltalán benyújtsa az igényét, amit csont nélkül megkapna, csak épp a kurva seggét kelle felemelnie érte, de ahhoz meg hülye:)........

plebs" kö

G. Nagy László 2025.01.28. 09:24:57

@HypocritSlayer:

"Egyetlen pénzelvonás sem jogos, ugyanis utólag akarnak hajlítgatni és új feltételeket támasztani, ha halomra vernék a buzikat, akkor sem lenne joguk megtagadni azt, aminek ehhez semmi köze."

Ez volna a lényeg. De nem értik. Nem akarják érteni :)

Boldeone2 2025.01.28. 11:15:01

@HypocritSlayer: Egyetlen pénzelvonál sem jogos, ugyanis utólag akarnak hajlítgatni és új feltételeket támasztani, ha halomra vernék a buzikat, akkor sem lenne joguk megtagadni azt, aminek ehhez semmi köze."

- Szerinted, meg Orbánék szerint nem. Ezzel szemben 3 uniós eljárás van a magyar kormánnyal szemben, van feltételességi rendelet, az uniós költségvetés alapokra vonatkozó közös rendelkezések és a Helyreállítási Eszközről szóló rendelet által.

A magyar kormánynak meg kell felelni a jogállamisági kritériumoknak. Pl a még többé- kevésbé egyedül független igazságszolgáltatást hagyja békén!
Mint látjuk a pártállami rezsim kikezdte a bírákat....

A másik: feleljenek meg az alapjogi chartának, vagyis be kellene fejezni a szélsőjobboldali hiszériát, amit néha törvénybe is foglalnak...

A harmadik: a rendszerszintű, nyilvánvaló korrupció. Orbán és pereputtya EU- s forrásokból (is) tettek szert milliárdos vagyonra

Boldeone2 2025.01.28. 11:20:12

Orbánék megpróbálják kivéreztetni a bíróságokat is:

hvg.hu/360/20241127_hvg-Harminc-ezustpenz-biroi-fuggetlenseg-birosag-obt

Most itt a személyekről ne is beszéljünk... Varga Zs. egy full pártállami végrehajtóember, erdélyi agyhalott, szélsőjobb ember
Ibolya Tibor szintén fideszes ember...

Maga a jogrend is szar már: a fidesz bevezette a "lopakodó" precedensjogot...

Boldeone2 2025.01.28. 11:27:04

@G. Nagy László: Jogos a pénzelvonás, hiszen Orbán Viktor - amit ki is mondott az EP - hibrid választási autokráciát épít

Aki nem full bárányvak, az belátja, hogy ez nem egy plurális ország! A Fidesz brutális mélyállamot épített, a hatalmi ágaktól a kultúráig leuralván mindent. Ezermilliárdok állanak mögöttük, az agymosó médigépezet, a 2/3- os törvénygyár...De, ez sem elég, putyni rezsim épül " szuverenitásvédelmi hivatal"

Ezzel az elnyomó hatalommal

Boldeone2 2025.01.28. 11:35:41

Az összes elnyomó világvezető ugyanazt ordítja: "szuverenitás"

- Ez az új jelszó az elnyomáshoz, az agresszióhoz, a demokrácia eltiprásához!

"Szuverenitás"- értsd úgy, hogy nem alkalmazkodik a rezsim senkihez, semmihez, ne szóljon bele úgymond senki kívülről...

Az elnyomó a népszuverentásra hivatkozva lényegében kvázi egypárti, elnyomó, antidemokrarikus rendszert épít ki; haveri kapitalizmussal...

Ilyen ország Oroszország, de sajnos Magyarország is...

A 2 millió plusz megtévesztett embert vezényli a hazug propagandaállam...

A Fidesz- hívők jelentős része szektás barom, sajnos...Ezért nem látok nagy jövőt Magyarországon...

Boldeone2 2025.01.28. 11:46:39

Attól tartok, Trump beiktatásával minden csak romlani fog, hiszen ő a nagyotmondás, az irracionális hülyeségek " világbajnoka"

Ahogy Orbán is, aki most egyre jobban felbátorodott a bomlasztással. Ő Európát szétverve szeretné látni, atomizálódva...
Az AFD is ezt szeretné: szétverni a közös Európát, minden eszközzel...
Majd jönnek a MINDENKINEK zárt határok!

Én még emlékszen rá, amikor éjjel 2 - kor megállították a buszunkat a német autópályán és mindenkit megalázó helyzetbe hoztak...

Tehát, a degenerált magyar szélsőjobb ezt a világot akarja vissza! Az AFD - nek persze tetszik Orbán, a szélsőségessége miatt, de amúgy fullra lenézik a szomszédos kis népeket, implicit alacsonyabb rendűnek tartják...

Semmi jóra nincs kilátás, sajnos...

G. Nagy László 2025.01.28. 11:47:52

@Boldeone2:

"Aki nem full bárányvak, az belátja, hogy ez nem egy plurális ország!"

Jaj, ne viccelj már! Csak nézd meg a tavalyi válsztásokat! EP és önkormányzati. Szerinted Budapest vezető testülete nem többpárti? A magyar EP-csapat nem többpárti? Miről beszélünk???

G. Nagy László 2025.01.28. 11:52:50

@Boldeone2:

"de amúgy fullra lenézik a szomszédos kis népeket, implicit alacsonyabb rendűnek tartják..."

És jól látod: az AfD azok gyűjtőpártja Németországban, akik lenézik a keletieket. Bezzeg Weber és Ursula asszonyság... Na ők aztán egyenrangú partnerként tekintenek ránk. Ők, akik megvetik az oroszokat. Akik vágóhídra küldik az ukránokat. Akik naponta oktatják ki a magyarokat, szlovákokat és mindenkit aki nem fúj velük egy követ. Esküszöm: fordítva ülsz a lovon. Pont az AfD az, amelyik háborúellenes. Pont az AfD az, amelyik a legkevésbé náci a német közéletben.

G. Nagy László 2025.01.28. 11:55:20

@Boldeone2:

Nézd meg Daniel Freundot! A legnagyobb náci. Úgy is beszél, úgy is cselekszik. A zöldek embere. A legszélsőségesebb politikai erőé.

baalint1 2025.01.28. 12:41:20

A belengetett szankciókhoz mit szólsz, G. Nagy elvtárs, azok jó szankciók?

HypocritSlayer 2025.01.28. 12:43:12

@Boldeone2:
>>- Szerinted, meg Orbánék szerint nem. Ezzel szemben 3 uniós eljárás van a magyar kormánnyal szemben, van feltételességi rendelet, az uniós költségvetés alapokra vonatkozó közös rendelkezések és a Helyreállítási Eszközről szóló rendelet által.<<

Valójában ez a gáz a fajtáddal, hogy annyira O1G fa és fóbiás, hogy hajlandó a valóság megtagadására is, ha az szolgálja a vágyvezérelt (hamis) reményeit.

50000 eljárás is lehet, attól a hazugság nem válik igazzá, azt viszont bizonyítja, hogy az erősebb kutya azzal és úgy baszik, ahogy neki tetszik, olyan szerződéseket tart be ami neki tetszik és úgy ahogy az az ínyére van, aztán annyi gumicsontot dob be, mint pl. a jogállamisági faszság, hogy legyen min csámcsogni.

Amíg nektek a fő célt szolgálja, lehet bármilyen hamis és hazug, attól csak a cél szentesítődik.

>>A magyar kormánynak meg kell felelni a jogállamisági kritériumoknak.<<

Nem kell, mert ezek nem léteznek, nincs ilyen, hogy "jogállami kritérium", főleg nem azok, amiket próbálnak ránk húzni.És ha teljesül, akkor kitalálnak újat, és/vagy menetközben módosítják és mindig hozzáfűznek olyanokat, amelyek még nagyobb faszságok.
Valójában a színtiszta bosszú és térdre kényszerítés eszköze, ahogy Rutte oly szépen megfogalmazta jópár évvel ezelőtt.

Éveken keresztül ment a mantra, hogy csődbe megy az ország , ha nincsnek EU-s pénzek, erre már lassan 5. éve nincsenek EU-s pénzek ráadásul még nekünk kell büntetést fizetnünk, azért, hogy muszlim csürhét nem engedjük be hozzánk:)
5 éve gyakorlatilag megdöglöttünk, mert nem jön pénz , ugye?:)

>> Pl a még többé- kevésbé egyedül független igazságszolgáltatást hagyja békén!<<

A vicc az, hogy mint ez is, "független igazság szolgáltatás", amit rajtunk számonkérnek, az máshol bevett gyakorlat:), de az ugye más:),
Mindig összepiselitek magatokat örömötökben, ha mondjuk elmarasztalnak egy Fideszest-sajtóorgánumot, amikor pedig ti szívtok, akkor meg meg megy vinnyogás, hogy milyen beavatkozás van:)

>>Mint látjuk a pártállami rezsim kikezdte a bírákat....<<

Valójában nem, de ez is olyan jól hangzik.

>>A másik: feleljenek meg az alapjogi chartának, vagyis be kellene fejezni a szélsőjobboldali hiszériát, amit néha törvénybe is foglalnak...<<

Ennek azért van egy diszkrét bája, főleg annak tükrében, hogy az antifák mit műveltek Budapesten és utána közülük kettő is képviselő az EU-ban......

>>A harmadik: a rendszerszintű, nyilvánvaló korrupció. Orbán és pereputtya EU- s forrásokból (is) tettek szert milliárdos vagyonra <<

Erre a kamura építettétek a 22-es kampányt......., meg is lett az eredménye,
Viszont ennek is megvan a diszkrét bája, ha megnézzük azokat a "feddhetetlen" szemetet , élükön a Pfiser -Lady-vel, meg a másik bőröndössel, hogy kik a "vádlóink-bíráink-és végrehajtóink is egyben".........

baalint1 2025.01.28. 12:46:14

@G. Nagy László:
Most ez a szarjancsi Orbán Viktor, te meg tapsikolsz, hogy eladja az országot.

G. Nagy László 2025.01.28. 12:47:11

@baalint1:

"A belengetett szankciókhoz mit szólsz, G. Nagy elvtárs, azok jó szankciók?"

Nyilván. Amikor Putyint a béketárgyalásra akarod rákényszeríteni, akkor bármilyen hatékony eszköz jöhet. Amikor arról ábrándozol, hogy legyőzöd Oroszországot, s közben magadat vérezteted ki, akkor bármilyen eszköz pocsék. A lényeget kéne látnod Bálint elvtárs!

baalint1 2025.01.28. 13:26:26

@G. Nagy László:
Sejtettem, hogy ugyanúgy vannak jó szankciók meg rossz szankciók, mint ahogy gyűlöletbeszédes törvény rossz, kommentben halált kívánós törvény jó. Ha az elvtársaid vetnek ki szankciót Oroszországra, azt a békéért teszik, ha a gonosz lipsik, akkor a háborúért.

A lényeg, hogy mit mond a Vezér elvtárs. De hoppá, Trump szankcióiról még nem nyilatkozott, de sebaj, már magától is működik a dolog, ha hozzánk köthető, akkor jó, ha hozzájuk, akkor rossz.

G. Nagy László 2025.01.28. 15:01:51

@baalint1: Tényleg beszarok rajtad. Ez már nem is az agymosottság szintje. Most már úgy kommunikálsz, mint egy nyolcéves gyerek.

Először is: a szankció valamiféle büntetést jelent. Nyilvánvaló, hogy vannak jó és rossz szankciók. A halálbüntetés például rossz szankció. A kézlevágás is az. De a börtönbüntetés lehet helyes szankció, ha az illető bűnöző veszélyes a társadalomra.

Fura egy a gyerekes beszéd. Hitler hordott bőrkabátot? Akkor a bőrkabát rossz... Vagy egy még klasszikusabb példa: lehet ölni késsel? akkor a kés rossz... Nyilvánvaló, hogy a kés és a szankció esetében is egy ESZKÖZ-ről beszélünk csupán, melynek megítélése két dologtól függ: helyes-e a cél és hatékony-e az adott eszköz az adott célt elérendő.

Próbálj felnőni végre!

Boldeone2 2025.01.28. 16:29:28

@HypocritSlayer: Valójában ez a gáz a fajtáddal, hogy annyira O1G fa és fóbiás, hogy hajlandó a valóság megtagadására is, ha az szolgálja a vágyvezérelt (hamis) reményeit."

- Te náci fajtádnál nagyobb " vágyvezérelt" agymosott, és irracionális gondolkodású nem nagyon van! Én csak valóságot írom mindenhol: az egy kávzi egypárti, pártállami rendszer, egy beteg demokrácia volt pár éve még, ma már inkább hibrid rezsim!
Ezt nemcsak én mondom, hanem az EP elsöprő többsége is kimondta: " Választási hibrid autokrácia"
Ezért nem forog a politikai hatalom többek között!
Ez egy putyini, ma már egyre inkább elnyomó rendszer, ezért folynak politikai támadások, koncepciós perek az ellenzék ellen, ezért van a " szuverenitásvédelmi hivatal" felállítva, muszka mintára

Boldeone2 2025.01.28. 16:34:03

@HypocritSlayer: mint pl. a jogállamisági faszság, hogy legyen min csámcsogni."

- Tudjuk, nektek a jogállamiság " faszság" az nem lepő, hiszen arról szól az egész Fidesz- rendszer: minden hatalmi ágat Orbán kezei alá vonni?

Azt tudod, hogy a demokrácia egyik fő jellemzője a HATALMI ágak SZÉTVÁLASZTÁXa

Boldeone2 2025.01.28. 16:35:15

@HypocritSlayer: Tudom, ezt degenerált főnököd sem érti! Fogalma nincs, miért kell a hatalmi ágaknak kontrollt gyakorol

Boldeone2 2025.01.28. 16:44:57

Tehát: miért kell a hatalmi ágaknak kontrollt gyakorolni egymás felett!

Orbán tipikus autokrata: mindenhol az ő sameszei ülnek! Régen egy Sólyom László, egy Mádl Ferenc lehetett elnök, most senkiházi, fideszberenc pártkatona tölti be a funkciót!

az erősebb kutya azzal és úgy baszik, ahogy neki tetszik"

- Ez az Orbán- rezsim szlogenje lenne? Az EU lefektette, hogy milyen reformokat várnak el jogállamiság terén, ha Orbánék korrigáltak, erről tárgyalt Navracsics, jóváhagyták a fejlesztési forrásokat; amit írsz, hogy "nem jött egy filler sem", az kamu narratíva, de 1,2 milliárd eurót valóban elvesztettek Orbánék

Boldeone2 2025.01.28. 16:53:42

@HypocritSlayer: Éveken keresztül ment a mantra, hogy csődbe megy az ország , ha nincsnek EU-s pénzek, erre már lassan 5. éve nincsenek EU-s pénzek ráadásul még nekünk kell büntetést fizetnünk, azért, hogy muszlim csürhét nem engedjük be hozzánk:)
5 éve gyakorlatilag megdöglöttünk, mert nem jön pénz , ugye?:)

- Az ország eléggé közel van a csődhöz: óriási a költsegvetési hiány, megszorítások vannak, az önkormányzatok kiherélve, adóemelések, csődben a vasúti közlekedés, vegetáló egészségügy!
Mi kell még nektek? Az infláció pusztitó hatású, a gazdaság 4 éve vegetál, elhatalmasodik a megélhetesi válság...

A " muszlim migránsok kamu, orbáni narratíva" - ide szinte nem akar SENKI letelepedni ember, max az emberkereskedők! A legális migránsok is csak uródeszkának használják Magyarországot

Az illegális migráció a NYUGAT problémája, nem a csóró Bindzsisztáné!

Boldeone2 2025.01.28. 17:04:58

@HypocritSlayer: Erre a kamura építettétek a 22-es kampányt......."

- Kamu a faszod, kamu! Az Orbán család, KÖZPÉNZEKBŐL gazdagodik most is, meg a politikához kötődő, NER - burzsoázia, akik 1000 milliárdos közpénzeket akvirálnak!

Te szerencsétlen! Felfogod, hogy a nem EU- pénzeket, a magyar költsegvetésből kell finanszírozni, vagyis elvesznek olyan szektoroktól, ahol égető szükség lenne rá, pl egészségügy, vagy az önkormányzatok; helyette odaadják a kivetelezett here rétegnek!

Egyet ne felejts el: minden ilyen káros szubvenciót a " zenberekbek " kell megfizetni! Ezért vannak adóemelések, az "inflációkövető" adóemelés, a "világbajnok áfa", az ágazati különadók...

Boldeone2 2025.01.28. 17:08:55

@HypocritSlayer: Azt, hogy mi lesz 2026- ban, még nem lehet tudni; de már az emberek megunták Orbánék ha

Boldeone2 2025.01.28. 17:13:05

Tehát: megunták Orbánék hazug mantráit, a háborús hisztériakeltést és a migránsriogatást

A megélhetési válság pusztitó, a társadalmi különbségek brutálisan növekednek...

A Pis már elbukott Lengyelországban, most felkészül Szerbia!

Ki kell söpörni az összes korrut autoriter elnyomót Közép- és Kelet-Európából!

24.hu/kulfold/2025/01/28/szerbia-miniszterelnok-lemondott/

Boldeone2 2025.01.28. 17:33:37

@G. Nagy László: Az a " mandineres " valóság!
Nézd csak meg ezt!? Nem hajléktalanok, hanem kisgyermekes állnak a sorban

hvg.hu/elet/20241224_tomeg-nepligeti-etelosztas-krisna-fotok

Nem abból kell kiindulni, hogy neked jobban megy! Nekem is jobban megy , de NEM Orbán miatt, hanem vállalkozunk, dolgozunk

Boldeone2 2025.01.28. 17:39:54

@G. Nagy László: Tehát minden ember a saját sorsának a kovácsa, de a pusztító inflációról, az emelkedő adókról már Orbán politikája tehet, a külső körülmények mellett

Ezt egy szegényebb család megélhetési válságként érzékeli. Kb 2020- ig valóban volt egy kisebb általános felzárkózás, azóta viszont stagnálás/romlás sok családban

HypocritSlayer 2025.01.28. 18:20:01

@Boldeone2:
>>- Te náci fajtádnál nagyobb " vágyvezérelt" agymosott, és irracionális gondolkodású nem nagyon van! >>

Én meg azért imádkozom, hogy egyszer hátha annyira "nácikok" lesz a "fajtám", ahogyan azt te elképzeled......

>>Én csak valóságot írom mindenhol: az egy kávzi egypárti, pártállami rendszer, egy beteg demokrácia volt pár éve még, ma már inkább hibrid rezsim!>>

Én nem kétlem, hogy neked ez a valóság és azt sem kétlem, hogy te ezt tényleg el is hiszed, én csak abban reménykedem, hogy végre valahára igazad is lesz ebben:)

>>Ezt nemcsak én mondom, hanem az EP elsöprő többsége is kimondta: " Választási hibrid autokrácia">>

Ja, viszont ha a hazai "elsöprő többség" küld téged, meg a fajtádat is a szemétdombra, akkor ez a "többség" már trágyával etetett gomba ugye?:)

>>Ezért nem forog a politikai hatalom többek között!>>

És ahol "forog", ott milyen faszán mennek a dolgok, egyik kormányválság a másik után, minden kis szar koaliciós pártocska csóválgatja kutyát......
Nota bene, a legújabb lieblinged, a selyemmajom is pontosan tudja, hogy nem küzüsködhet senkivel, és nem azért mert bemocskolódik, mert már nincs hova, hanem azért, mert a koalíciós bolhák szétcsípnék a seggét:)

>>Ez egy putyini, ma már egyre inkább elnyomó rendszer, >>

Bárcsak olyan lenne......

>>ezért folynak politikai támadások, koncepciós perek az ellenzék ellen, >>

Tetves köztörvényes bűnőzők:), mindegyik megérdemli a büntetését, sőt:)

>>ezért van a " szuverenitásvédelmi hivatal" felállítva, muszka mintára >>

Add Uram, hogy úgy is működjön:)

HypocritSlayer 2025.01.28. 18:23:54

@Boldeone2:
>>- Tudjuk, nektek a jogállamiság " faszság" az nem lepő, >>

Amit ti, meg a nyugati lieblingjeid ez alatt értenek, hát az az is, a legnagyobb faszság, főleg úgy, hogy a korrupciójuk minőségét még el sem tudjuk tanulni, olyan magas szinten művelik.....

>>hiszen arról szól az egész Fidesz- rendszer: minden hatalmi ágat Orbán kezei alá vonni?>>

Ja, kézivezérel mindet és mindenkit:)

>>Azt tudod, hogy a demokrácia egyik fő jellemzője a HATALMI ágak SZÉTVÁLASZTÁXa >>

Én ezt tudom, de neked meg fogalmad sincs, hogy ez mit jelent, ha ilyen szinten vered magad a hazugságaidra...

HypocritSlayer 2025.01.28. 18:36:30

@Boldeone2:
>>Régen egy Sólyom László, >>

A röhej az, hogy épp a balfasz MSZP-SZDSZ(áldott koalíció:)DDDD marakodása miatt lett elnök:)

>>egy Mádl Ferenc lehetett elnök, >>

Szintén a Fidesz jelöltje:)

>>most senkiházi, fideszberenc pártkatona tölti be a funkciót!>>

Majd amikor ti nyertek, akkor ti fogjátok megmondani hogy milyen csúcsszuper nem SZDSZ bérenc(sic!) mint pl, "Árpi bácsi" legyen az elnök, addig meg marad az ugatás a haladó karaván mellett......

>>az erősebb kutya azzal és úgy baszik, ahogy neki tetszik">>

Szar ügy, de a világ az bizony nem habos babos marcipán..,..,

>>- Ez az Orbán- rezsim szlogenje lenne? Az EU lefektette, hogy milyen reformokat várnak el jogállamiság terén, ha Orbánék korrigáltak, erről tárgyalt Navracsics, jóváhagyták a fejlesztési forrásokat; amit írsz, hogy "nem jött egy filler sem", az kamu narratíva, de 1,2 milliárd eurót valóban elvesztettek Orbánék >>

Most akkor jogállam vagyunk vagy sem?:)DD verjük a négereket/buzikat/zsidókat etc?:)
Mennyire nagy az elnyomás? egy posztért bevihetnek fekete autóval, mint a nagyon demokratikus, nagyon színes Németországban? Vagy van még hova fejlődnünk?

Boldeone2 2025.01.28. 18:42:22

@HypocritSlayer: Én meg azért imádkozom, hogy egyszer hátha annyira "nácikok" lesz a "fajtám", ahogyan azt te elképzeled......"

- Ismered a mondást: Ha valami úgy hápog, mint egy kacsa, úgy totyog, mint egy kacsa, és úgy is néz ki, mint egy kacsa, akkor az minden bizonnnyal kacsa! Te szoktál itt rendszeresen rasszista és nőgyülölő módon megnyilvánulni, igy jogos a feltételezés

én csak abban reménykedem, hogy végre valahára igazad is lesz ebben:)"

- Ez nem meglepő, hiszen a régi bolsevikok erősen reprezentáltak a Fideszben, ezért közel áll hozzátok az említett " pártállami" rezsim, amiben igazam van, hiszen látjuk a Fidesz állampárt a teljes társadalmat leuralta...

"viszont ha a hazai "elsöprő többség" küld téged, meg a fajtádat is a szemétdombra"

- Az "én fajtámat" ? Szerintem én árjább vagyok nálad! Nem a Ázsiából, hanem Aschaffenburgból jöttek az őseim, jelentős részben...
A 2026- ot meglátjuk, egyszer minden mocskos elnyomó rezsim veget ér, így az orbáni is!
Nézd csak, Lengyelországban már elkergették elvtársaidat!

HypocritSlayer 2025.01.28. 18:45:07

@Boldeone2:
>>- Az ország eléggé közel van a csődhöz: óriási a költsegvetési hiány,>>

Ja, ez a mantra éve megy, minden szar, most épp hánymillió "éhező" van? még mindig 4, vagy már csak 2:)

>> megszorítások vannak, az önkormányzatok kiherélve, adóemelések, csődben a vasúti közlekedés, vegetáló egészségügy!>>

Ki ne felejtsd: rekord magas munkanélküliség, magas, progresszív adók............

>>Mi kell még nektek?>>

Négyévente a savanyú pofátok:) látványa:)és a közben eltelt időben pedig a messiásváró feldemhedésetek és a mindenszarista, alja proli, belpesti elkényeztetett, momentános vergődésetek:)

>> Az infláció pusztitó hatású, a gazdaság 4 éve vegetál, elhatalmasodik a megélhetesi válság...>>

Ja, mondom, rekord magas munkanélküliség, mélyszegénység, megy nyomor mindenhol:)

>>A " muszlim migránsok kamu, orbáni narratíva" - ide szinte nem akar SENKI letelepedni ember, max az emberkereskedők! A legális migránsok is csak uródeszkának használják Magyarországot>>

Ja, egyrészt, "sajnos, hogy továbbmennek":), no meg álprobléma:)

A valóságtagadásotok az, ami mindig orrba basz, pedig azért Mérő László a pofátokba nyomta, de nektek ez sem volt elég:)

>>Az illegális migráció a NYUGAT problémája, nem a csóró Bindzsisztáné! >>

A vágyott Nyugaté, értem:)

HypocritSlayer 2025.01.28. 18:50:59

@Boldeone2:
>> Kamu a faszod, kamu! Az Orbán család, KÖZPÉNZEKBŐL gazdagodik most is, meg a politikához kötődő, NER - burzsoázia, akik 1000 milliárdos közpénzeket akvirálnak!>>

15 éve ezt a mantrát nyomjátok, és 4 kétharmad lett az eredménye, de ugye, ebből messzemenő következtetéseket nem lehet és nem is kell levonni.....

>>Te szerencsétlen! Felfogod, hogy a nem EU- pénzeket, a magyar költsegvetésből kell finanszírozni, vagyis elvesznek olyan szektoroktól, ahol égető szükség lenne rá, pl egészségügy, vagy az önkormányzatok; helyette odaadják a kivetelezett here rétegnek!>>

Ne hazudj, egyrészt címkézve vannak, már ha érted ezt a fogalmat, másrészt szigorú elszámolási rendszer van (OLAF), harmadrészt sem az Eü, sem az önkormányzatok direktbe nem kaphatnak egy kanyit sem, mert ez nem "bármire felhasználható", hanem pályázati rendszerben és CÉLZOTTAN, MEGHATÁROZOTT FELTÉTELEKKEL......

>>Egyet ne felejts el: minden ilyen káros szubvenciót a " zenberekbek " kell megfizetni! Ezért vannak adóemelések, az "inflációkövető" adóemelés, a "világbajnok áfa", az ágazati különadók...>>

Ja, bezzeg a másik oldal regnálása idején:)

Oh, Wait:)DDDDD

Boldeone2 2025.01.28. 18:51:38

@HypocritSlayer: És ahol "forog", ott milyen faszán mennek a dolgok, egyik kormányválság a másik után, minden kis szar koaliciós pártocska csóválgatja kutyát......"

- A legjobb példa Romania: volt vagy 20 kormánya, de 15 év alatt feljött kb 40%- os vérhányadról 100% - ra, vagyis mitosz hogy erős kormány kell!

Egy óvodás is megérti, miert jó a koala kormány, miért jobb mint az egypárti! Ezért kellene itt is ARÁNYOS választási rendszer

Neked persze mindegy, hiszen a diktatúra nyílt támogatója vagy

"egy putyini, ma már egyre inkább elnyomó rendszer" >Bárcsak olyan lenne......< írod...

Ez mindent elmond a személyiségedről!

Az ellenzék ellen pedig KAMU koncepciós perek folynak! " Városháza ügy" - ki emlékszik még?

Boldeone2 2025.01.28. 18:59:20

@HypocritSlayer: Amit ti, meg a nyugati lieblingjeid ez alatt értenek, hát az az is, a legnagyobb faszság, főleg úgy, hogy a korrupciójuk minőségét még el sem tudjuk tanulni, olyan magas szinten művelik....."

- Nem a faszt nem! Mészáros Lőrinc dollármilliárdos, az Orbán család többszörös milliárdos, a leggazdagabb magyarok szinte mind a rezsimhez köthetők@G. Nagy László:

, kézivezérel mindet és mindenkit:)"

- Bizony, Orbán nevezte ki őket, az ő elvhű pártemberei!

"Én ezt tudom, de neked meg fogalmad sincs, hogy ez mit jelent, ha ilyen szinten vered magad a hazugságaidra..."

- Nekem - veled ellentétben - van fogalmam! Nem nettő pártembereket kellene kinevezni közjogi méltóságoknak!
Az ASZ hányszor baszogatta a Fideszt es hányszor az ellenzéket?

Orbán irányitja a rezsim szolgáit!

Anno az Alkotmánybiróságot is kiherélték, saját emberekkel töltötték fel!

Boldeone2 2025.01.28. 19:08:04

@HypocritSlayer: Majd amikor ti nyertek, akkor ti fogjátok megmondani hogy milyen csúcsszuper nem SZDSZ bérenc(sic!) mint pl, "Árpi bácsi" legyen az elnök, addig meg marad az ugatás a haladó karaván mellett......"

- Legyen konszenzusos a köztársasági elnökről, vagy közvetlen választás! Ennyi. Ne egy lapuló, sunyi róka legyen, aki a rendszer elvtelen kiszolgálója

Most akkor jogállam vagyunk vagy sem"

- Fentebb irtam: "hibrid választási autokrácia" , a jog volt eddig többé- kevesbé független hatalmi ág, ezért is támadják
A rezsim - a politikai rendszer, a iskolázatlanabb részének a manipulálásával működik
Eddig működött, többek között az EU- pénzeknek köszönhetően is

Boldeone2 2025.01.28. 19:18:35

@HypocritSlayer: , ez a mantra éve megy, minden szar, most épp hánymillió "éhező" van? még mindig 4, vagy már csak 2:)"

- Fentebb linkeltem a fővárosi ételosztásról, kisgyermekes anyukák állnak a sorban! Megélgetési válság van!

Ki ne felejtsd: rekord magas munkanélküliség, magas, progresszív adók............"

- Óriási az adóék, vannak magas járulékok+ a világ legmagasabb forgalmi adója

A munkanélkülség valóban csökkent, csakhogy a munkahelyeket a befektetők hozzák, egész Közép- Európában hasonló folyamatok vannak, + brutálisan elöregedő társadalom, és fogyó szakemberek

mélyszegénység, megy nyomor mindenhol:)"

- Csak ki kell nyitni a szemed! Budaoesten is láthatod, nem kell Szabolcsba menni

vágyott Nyugaté, értem:)"

A "nyugat" minden problémájával együtt is jobb hely sok embernek, mint Magyarország. Ezért is újra indult a kivándorlás

Boldeone2 2025.01.28. 19:26:45

@HypocritSlayer: 15 éve ezt a mantrát nyomjátok, és 4 kétharmad lett az eredménye, de ugye, ebből messzemenő következtetéseket nem lehet és nem is kell levonni....."

- Putyin is 22 éve uralja Oroszországot! A propagandának, az indoktrinációnak hatalmas ereje van.
Az orbáni rezsim egy hibrid választási autokrácia

A Fideszes szavazó egyre inkább a kistelepülési, iskolázatlan, idősödő réteg!

sem az Eü, sem az önkormányzatok direktbe nem kaphatnak egy kanyit sem, mert ez nem "bármire felhasználható",

- Én nem erről beszélek ember! Hanem hogy a Fidesz ELVONTA az önkormányzatok forrásait! Kiherélte őket!

HypocritSlayer 2025.01.29. 07:17:45

@Boldeone2:
>>-Te szoktál itt rendszeresen rasszista és nőgyülölő módon megnyilvánulni, igy jogos a feltételezés<<

Mélyen remélem, hogy rasszista és egyben nőgyűlölő is vagyok:), mert úgy látom, hogy a valóságot ha az arcotokba kapjátok és feltéve, hogy meg is értitek, akkor az kiveri a momentános libsi, magtalan degeneráltaknál a biztosítékot:)

>>- Ez nem meglepő, hiszen a régi bolsevikok erősen reprezentáltak a Fideszben,<<

Kis csíra, fingod nincs a szó jelentéséről, te már a "nagy szabadságba születtél", és nem is lehet lehet neked felróni, mert se tapasztalatod, se ismereted nincs róla, ezért mindig megmosolyogtató, amikor az elkorcsosult, degenerált fajtád "istázik":)

<< ezért közel áll hozzátok az említett " pártállami" rezsim, amiben igazam van, hiszen látjuk a Fidesz állampárt a teljes társadalmat leuralta...<<

Tőled meg azért áll távol, mert a gyökértelen, kozmopolita, elkényeztetett és elkényelmesedett, a perc és pillanatnak élő korcsnak nincs sem összehasonlítási alapja, sem élettapasztalata, ami va, az annyiban merül ki, hogy azonnal felfüggeszti a forradalmat, ha elkezd esni az eső, mert akkor a kocsmába a latte mellett megvárja, amíg jobb idő lesz, hogy folytathassa a forradalmat.
Elpuhult és elbaszott már az a réteg aki téged nemzett, és nem igazán lesz olyan, akit a te nemzedéked nemzene:)

<<"viszont ha a hazai "elsöprő többség" küld téged, meg a fajtádat is a szemétdombra"<<

Paradox módon, épp a fajtám aránya növekszik a választói bázison belül, mert egyre kevesebben születtek......, és azok is elbaszottan.

>>- Az "én fajtámat" ? Szerintem én árjább vagyok nálad! Nem a Ázsiából, hanem Aschaffenburgból jöttek az őseim, jelentős részben...<<

Vagyis egy hontalan, gyökértelen "germán" bozgor, egy magát felsőbbrendűnek képzelő takony:) és még te pofázol. a rasszismusról:)DDDDD
Mondanám hogy édes vagy:), ha nem lenne hányhatnékom........

<<A 2026- ot meglátjuk, egyszer minden mocskos elnyomó rezsim veget ér, így az orbáni is!<<

Ja, csak azt épp nem a te nyomorult , korcs és degenerált generációdnak lesz köszönhető, hanem az időnek:)

<<A 2026- ot meglátjuk, egyszer minden mocskos elnyomó rezsim veget ér, így az orbáni is!<<

Én remélem, hogy újra 2/3 lesz:) és bár olyan elnyomó lenne, mint amit te vizionálsz:), viszont
annak azért lesz majd vége, mert idővel minden elmúlik, de nem azért mert a magadfajta degenerált korcsok érdemesek lennének arra, hogy átvegyék a stafétát.....

<<Nézd csak, Lengyelországban már elkergették elvtársaidat! <<

Popcornnal az ölembe figyelem majd ennek a nagy "győzelemnek" a végét:)

HypocritSlayer 2025.01.29. 07:25:01

@Boldeone2:
>>- A legjobb példa Romania: volt vagy 20 kormánya, de 15 év alatt feljött kb 40%- os vérhányadról 100% - ra, vagyis mitosz hogy erős kormány kell!<<

Ilyenkor hálát adok, hogy tényleg ennyire tudatlanok és átbaszhatóak vagytok:)

>>Egy óvodás is megérti, miert jó a koala kormány, miért jobb mint az egypárti! Ezért kellene itt is ARÁNYOS választási rendszer<<

Édes Istenem:) és még tudja fokozni a nyomorult:)

>>Neked persze mindegy, hiszen a diktatúra nyílt támogatója vagy<<

Bárcsak az a diktatúra lenne itt, amit te vizionálsz......

>>"egy putyini, ma már egyre inkább elnyomó rendszer" >Bárcsak olyan lenne......< írod...

Ez mindent elmond a személyiségedről!<<

Még olyanabb:) És a személyiségemmel jól elvagyok:)

>>Az ellenzék ellen pedig KAMU koncepciós perek folynak! " Városháza ügy" - ki emlékszik még? <<<

Ja, jogerős, elmarasztaló bírósági ítéletekkel:)

HypocritSlayer 2025.01.29. 07:28:46

@Boldeone2:
<< Mészáros Lőrinc dollármilliárdos, az Orbán család többszörös milliárdos, a leggazdagabb magyarok szinte mind a rezsimhez köthetők<<

Kivéve a vörösbárókat:)

Már unlak, és azt hiszem újra átpörgetem a nyomorodat, mert már fáraszt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.01.30. 22:22:34

@Boldeone2: Te minden degenerálttal leállsz vitázni...!!

lac1 2025.02.01. 09:57:57

@Boldeone2:

nem tudod, hogy a múltkor ki is volt itt a román felszopó?
Küldenék neki egy cikket, milyen jó a romániai helyzet:

www.economx.hu/kulfold/romania-koltsegvetes-megszoritasok-tanczos-barna.803618.html?utm_source=index.hu&utm_medium=link&utm_campaign=doboz

A szociáldemokrata (PSD) Marcel Ciolacu miniszterelnök második kormánya a teljesség igénye nélkül 2025-ben:

befagyasztja a nyugdíjakat;
akárcsak a közalkalmazottak fizetését;
továbbá a gyermekek 18 éves koráig járó állami juttatást és a nekik járó ösztöndíjakat;
ahogy csökkenti a diákok és az egyetemisták eddigi utazási kedvezményeit is: ezután csak lakóhelyük és az egyetemüknek otthont adó város között közlekedhetnek kedvezményesen, a helyi tömegközlekedésben és a bukaresti metrón pedig ezentúl 90 helyett csak 50 százalékos engedményben részesülnek;
a cégek osztalékadóját a mostani 8-ról 10 százalékra emeli;
500 ezerről 250 ezer euróra csökkenti az éves bevételi küszöböt, amely alatt a vállalatok mentesülnek a társasági adó fizetése alól;

ismét bevezeti a 2017-ben egyszer már kivezetett oszlopadót, amit az ipari létesítmények után kell befizetni;
a közszférában létszámstopot vezet be;
illetve ugyanitt elrendeli, hogy a munkaszüneti napokon történő munkavégzést pénzzel már nem, kizárólag szabadnappal lehet ellentételezni;
az állami intézményekben dolgozók prémiumait és egyéb bérkiegészítéseit is letiltja;
a felére, 65 ezer forintnak megfelelő összegre minimalizálja a köztisztviselőknek járó üdülési támogatás összegét;
megszünteti az IT-szektor, az építőipari és a mezőgazdasági-élelmiszeripari ágazat munkavállalóinak adókedvezményeit.
továbbá, drágulnak az állami szolgáltatások is, legkevesebb a 2024-es év inflációjának mértékével.

A telejs magyar költségvetés negyedék megfelelő összeggel csökkentik az állami kiadásokat.

Tehát először hitelből osztogattak, és ebből a hiteles bevásárlásmennyiséggel példálóznak a hazaárulók itt is.

G. Nagy László 2025.02.01. 12:55:53

@lac1: Ez a klasszikus baloldali politika. Felelőtlenség a felsőfokon. Felélni mindent, azután megszorítások. A hazai idióták meg ennek tapsikolnak.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.01. 14:24:51

@lac1: na, megjött az újabb körlevél a központból? :D

lássuk az elejét:
"befagyasztja a nyugdíjakat;
akárcsak a közalkalmazottak fizetését" - miután tavaly 40%-kal emelte.
itt magyarországon ilyen emelések nélkül is megszorításokat kellett bevezetnie az orbán-kormánynak.
ebben pont egy nagyságrenddel jobbak a románok.

"továbbá a gyermekek 18 éves koráig járó állami juttatást és a nekik járó ösztöndíjakat" - ezt az orbán-kormány 15 éve folyamatosan befagyasztja.
ebben is sokkal jobban állnak a románok.

"ahogy csökkenti a diákok és az egyetemisták eddigi utazási kedvezményeit is" - nálunk meg az állami finanszírozású helyeket csökkentik minden évben,
kevesebben kapnak ösztöndíjat, kollégiumi férőhelyet.
megint egy a románoknak.

:-)))

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.01. 14:26:50

@G. Nagy László: "Felelőtlenség a felsőfokon. Felélni mindent, azután megszorítások." - nocsak, magyarországon is megszorítások vannak...

Wildhunt 2025.02.01. 14:55:13

@Alöksz Róz Unbanned: mert a kormány balos gazdaságpolitikát visz.

Wildhunt 2025.02.01. 16:03:10

@Alöksz Róz Unbanned: dehogynem. Magas elvonások mellett recseg ropog a szociális szféra.

lac1 2025.02.01. 20:34:42

@G. Nagy László:

A szerény véleményem szerint ezek nem úgy idióták ahogy, (amúgy igen), hanem csak a természetükben. A saját környezetemben így gondolkodó hülyékkel történő beszélgetésem során nyilvánvalóvá vált, hogy ezek a faszkalapok személyes sértődöttségük okén bolondultak meg, "apától elvette a gaz Zorbán az ingyenes szot-üdülőt", vagy megszűnt május 1-én a "az ingyen sör-virsli" lehetősége, pedig azok a kedves nyuggerek felépítették az országot a gonosz barnaingesek dúlását követően, stb., illetve személyes sértődöttség, hogy az elvtárslerakatok átlényegülése miatt kiestek a korábbi, kényelmesnek mondható életből.
Az, hogy ez nem tetszik, az egy dolog, még akár el is fogadható a szefo-soktól, de az, hogy úgy örülnek az ország problémáinak, hogy ők maguk is benne vannak, na az más orvosi eset.
Én pl. nagyokat röhögök, amikor a zsidók és az arab testvérek (hiszen szinte mindenki szemita ott) ölik egymást, de én vagyok a nevető harmadik, ebben nem hiszem, hogy kivetnivalót lehetne találni.
(Tudom-tudom, a magyar zsidók, meg ejrópai civilizáció, meg közös történelmi eredet, csak éppen ez egy bullshit.) Mint amikor a sorházban élő hülyegyerek kineveti a szomszédját, amikor annak lángolni kezd a tetőszerkezete.

lac1 2025.02.01. 20:38:31

@Alöksz Róz Unbanned:

Tetszik nekem is, amikor majd elinflálja azt a kölcsönből történt emelést, meg az összes többit, amit úgy felejtesz el említeni, hogy azt hiszed, az általam bemásolt (nem véletlenül bemásolt és nem csak linkelt) összes többi megszorítást is érzékelni fogja.

De már a múltkor is említettem, a romulánok a baszom nagy hitelből emelést is meghálálták, amikor az ellenzékre szavazott és juttatta pozícióba... micsoda hülyék ezer a romulánok.

lac1 2025.02.01. 20:40:21

@Alöksz Róz Unbanned:

Igaz, te valóban nem vagy hazaáruló, mert ahhoz hazádnak kéne lenni, te legfeljebb csak országáruló vagy.

Az is igaz, hogy én nem konkrétan neveztelek meg, mint ország/hazaáruló, de te valamiért mégiscsak érdekeltnek gondoltad magadat.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.01. 21:26:03

@lac1: de igen, konkrétan engem is, lévén én is hoztam romániáról adatokat.

de teljesen tévesen minősítettelek hazaárulónak, neked ciggánynak ha van is hazád, az kurva messze van innen, egy másik kontinensen...
a vajdád is most látogatott haza pár hete :-)

lac1 2025.02.01. 21:29:08

@Alöksz Róz Unbanned:

Tudod, nem az a lényeg, hogy ki hol születik vagy származik, hanem az, hogy ki minek vallja magát. Én magyarnak, te meg országárulónak, ennyi csak a különbség kettőnk között.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.01. 21:44:51

@lac1: az még kevés, hogy minek vallja.
te két zsák krumpliért beálltál ciggánynak, úgyhogy neked abszolút semmi alapod nincs ilyen kijelentésekre.

na de veled szemben, aki képes voltál a magyarságodat eldobni a cigányságért, én igazi magyar vagyok ma is, pont ahogy 5-10-20 éve is az voltam.
szerencsére maradtunk még jócskán

lac1 2025.02.02. 08:04:08

@Alöksz Róz Unbanned:

A cigányozásod és a fideszezésed pont lerántja a fajtádról a leplet.

még egy cikk csak neked a romulán suttyókról, hogy milyen jó nekik.

hu.euronews.com/my-europe/2024/02/27/a-roman-fiatalok-helyzete-a-legnehezebb-az-europai-union-belul

bvk.hu/wp-content/uploads/2018/05/13kulfoldimunka-780x752.jpg

Mennyien is dolgoznak külföldön más tányérját mosogatva?, Ajjaj, ajjaj... A romulánok a messze legtöbben a fene nagy jólétben?

GyMasa 2025.02.04. 20:10:43

@HypocritSlayer:
">>ezért van a " szuverenitásvédelmi hivatal" felállítva, muszka mintára >>

Add Uram, hogy úgy is működjön:) "
Ezt az agyhalottat cseppet sem zavarja, hogy pont a szabad USA mintájára lett megalkotva az egész rendszer...

GyMasa 2025.02.04. 20:16:17

@HypocritSlayer:
Én jól szórakoztam, bár én is csodálom a türelmedet.
süti beállítások módosítása