téveszmék

téveszmék

"Puzsér szavai gyomorforgatók"

2025. február 21. - G. Nagy László

puzser_2025.jpg

 

Értem én, hogy a tavalyi pedofil-botrány óta a kormányoldal a korábbinál is elszántabb keresztesháborút indított a gyermekvédelem frontján. Értem én, hogy dühítő, amikor a legperverzebb szarkavarók vádolják a Fideszt pedofíliával, miközben ennél alaptalanabb vádat aligha találhattak volna. De akkor sem kéne átmenni totál hülyébe.

 

Napok óta áll a bál: előkaparták egy korábbi pódiumbeszélgetés hanganyagát, melyben Puzsér a pedofíliáról értekezik. Érdemes már az elején leszögezni: minden szava tökéletesen helytálló. Most azt látjuk: összehangolt, totál alaptalan támadás indult a publicista ellen. Ez annyira hatékonynak bizonyult, hogy az ellenzék messiás-jelöltje le is mondta a ma estére tervezett közös fellépésüket, amely a "10 probléma Magyar Péterrel, amin változtatnia kell, ha rendszert akar váltani" címmel került meghirdetésre. A kiadott közlemény szerint: „A TISZA Pártnál és a jóérzésű emberek többségénél a gyermekek sérelmére elkövetett mindenféle bűncselekmény kapcsán zéró tolerancia van érvényben, ahol nincs helye értelmezési kérdéseknek.” Jómagam azt gondolom, Puzsér Róberten kívül mindenki jól járt. MP kimenekült egy beszélgetésből, amely borítékolhatóan még a Partizán-interjúnál is kínosabb lett volna számára. (Puzsér nem rejtette véka alá kritikáját Gulyás Marcinál bemutatott őrjöngése után.) De a kormányoldal is elégedett lehet, hiszen Magyar Péter - ha képes fegyelmezett maradni - ma este rendbe szedhette volna megtépázott renoméját. 

 

Mit is állított Puzsér? Így fogalmazott:

  1. "Az egyes lehetőség az az, hogy tényleges gyerek prostituáltakat vagy hús-vér gyerekeket rontasz meg, vagy rontasz tovább, vagy egyáltalán használod őket szexuális tárgyként, akár Távol-Keleten, akár itt. Ez a kategória bűncselekmény, és erkölcsileg is, hát egy nagyon-nagyon alávaló nívón áll."
  2. „Van a második kategória, ahol a képlet erkölcsileg még mindig nagyon jól megítélhető, de úgy gondolom, már korántsem kerül ilyen súlyos megítélés alá. Ez az, amikor gyerekpornót nézel. Nyilvánvalóan azzal, hogy te gyerekpornót fogyasztasz, használsz önkielégítésre, ezzel fenntartod ezt az üzletágat.”
  3. "A harmadik eset, amikor képeket nézegetsz gyerekekről, és arra recskázol. Nyilvánvalóan azok a gyerekek nem gyerekpornóban szerepelnek, hanem mindenféle képeket találsz különböző gyerekekről. Én azt gondolom, hogy ebben az esetben… ugye akkor beszélhetünk bűnről, ha van sértett. Most kereshetjük a sértettet, de nem nagyon van! Egy nagyon szerencsétlen, nagyon nyomorult, beteg hajlamú ember úgy éli ki a hajlamát, hogy abban különösebben senki nem sérül."

 

Teljesen nyilvánvaló, hogy ezekben a mondatokban semmi kivetnivalót nem találni. Puzsér a legkevésbé sem menteget senkit. Nem kíván kiskaput teremteni a bűnnek. Tökéletesen józan és erkölcsileg kikezdhetetlen álláspontot képvisel. Mi több: amikor egy évvel ezelőtt beindult a pedofidesz-kampány, pont ő volt az, aki megvédte a kormánypártot, mondván: sok mindennel lehet vádolni őket, de ezzel biztosan nem. Nem csak alaptalan, méltatlan is ez a szemmel láthatóan összehangolt támadás.

 

Érdekes volt meghallgatni a Hír TV Vezércikk című műsorának csütörtöki adását. Mindhárom vendég alapvetően jó szándékú, s nem is volt könnyű számukra, hogy Puzsért meghurcolják. Fricz Tamás így fogalmazott: "Az emberi létünkhöz a legfontosabb mozzanat az önkiteljesítés mellett az önkorlátozás." No de kedves Tamás, Puzsér Róbert is pontosan erről beszél! Pontosan ugyanezt gondolja ő maga is. Hiszen borzasztó kemény önkorlátozás az, ha egy beteg perverz nem élheti ki torz vágyait hús-vér embereken. Kacsóh Dániel a következőt találta mondani: "Mindenkinek lehet nagy szíve, de ebbe ezek az emberek ne férjenek bele, és ebben legyünk egyértelműek és konzekvensek!" Szavain érződik, hogy nem kérdőjelezi meg Puzsér jó szándékát, mi több, kiemeli, hogy a publicista mélyen elítéli a megvalósult pedofíliát. "Ezek a szörnyek valójában azok is, akik beülnek egy szobába egyedül, elővesznek egy gyerekképet és elkezdenek önkielégíteni, mert mi lesz a következő lépésük?" Kacsóh két lényeges dologra is rávilágít. Először is: a pedofil hajlamúak valóban szörnyek. Azonban cáfolhatatlan tény, hogy a Jóisten teremtette őket ilyen szörnynek. Talán nála kéne reklamálni. Másodszor: a bűnt ott kell megakadályozni, vagy büntetni, ahol keletkezik. Nem előtte. Nem feltételezve. Nem magát a gondolatot megtorolva, mert arról senki nem tehet, s nem is árt vele. A "mi lesz a következő lépésük?" egy borzalmas felvetés. Ennyi erővel a világ minden férfiját bilincsbe kéne verni, aki valaha is maszturbált. A legtöbben olyan nők videóit néztük, akiket nem is ismerünk, illetve olyan lányokra gondoltunk, akiknek eszükbe sem jutna szexelni velünk. Ilyen alapon potenciális erőszaktevők vagyunk mind. Börtönbe mindenkivel!

 

És akkor még a dolog pszichológiai vonatkozásáról nem is beszéltünk. Vajon az a pedofil fog több erőszakot elkövetni hús-vér gyerekekkel szemben, aki megpróbálja tökéletesen elfojtani torz vágyait, vagy az, aki könnyít magán odahaza? A keresztény világ évszázadokon át bűnösnek hirdette a szexualitás minden formáját, s igyekezett korlátozni a testiséget. Kurvára kudarcot vallottak. A buddhistáknak lett igazuk: az a vágy, amelyet elfojtani kívánsz, föléd emelkedik és uralkodni fog rajtad. Szögezzük le: a tényleges pedofília sosem válhat legitim dologgá, mert mélyen erkölcstelen dolog egy kiskorút ilyesmire rávenni. De a megoldás biztosan nem a kasztrálás. Vagy aki így gondolja, az mondja is ki nyíltan!

 

A kedves Olvasótól azt kérem, képzelje el, hogy a Facebookon közzétett tengerparti fotóira valaki - egy férfi, egy nő, egy meleg, egy leszbikus, bárki - önkielégítést végez. Tényleg sérül ezzel bárki? Mert aki olyan érzelmi hópihe, hogy ez megviselné, az ne közöljön magáról egyetlen fotót sem! Még télikabátosat sem, hátha valaki arra gerjed. Sőt: a tengerimalacát se mutassa meg, mert talán egy másik beteg lelkűnek meg majd az mozgatja meg a fantáziáját. Ami engem illet: örömmel töltene el a tudat, ha az almazöld shortom és a szőrös mellkasom bámely ismerőst vagy ismeretlent szexuális izgalomba hozná. Akár egy meleget. Akár egy bányarémet. Akár egy öregasszonyt. Nincs rá nagy esély, de azért jólesne. Ha ennyi örömöt tudok okozni az emberiségnek, már nem éltem hiába.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr1718801108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lac1 2025.02.21. 14:43:01

Ez egy összevert képű pedofilmosdató szellemi nyomorék.

lac1 2025.02.21. 14:44:16

...ja, amúgy meg Orbán a hibás.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.21. 15:47:46

annyit van emlegetve, hogy most már megnézem azt a partizános interjút :-)

baalint1 2025.02.21. 16:17:31

Pozitívan csalódtam benned, mert tudtam, hogy Puzsér fan is vagy, mert Fidesz fanatikus, és utóbbi rajongásod erősebb,itt viszont tényszerűen Puzsérnak van igaza, és a propaganda szimplán azzal dolgozik, hogy kiforgassa szavait, és pedofil támogatónak állítsa be Puzsért. De te simán az objektív megítélést választottad, nem a szokásos politikai érzelmi alapút.

(Mondom úgy, hogy más faszságai miatt én Puzsért is rühellem, nem csak a kedvenc politikusaidat, de ebben most teljesen igaza van (volt, mert régi tartalmat rángattak elő)).

G. Nagy László 2025.02.21. 16:49:16

@baalint1: Puzsérral sok mindenben nem értek egyet. Ő utálja a szabad piacot, a reklámokat, a bulvárt. Van egy csomó szubjektív bekattanása, amelyekhez ragaszkodik, s amelyek nagyban torzítják az egyébként abszolút liberális világképét.

Ebben a kérdésben pontosan úgy látja a világot, ahogyan az erkölcsileg helyes.

Boldeone2 2025.02.21. 16:53:14

Én viszont nem fogom megnézni az interjút, annyira nem érdekel ez a téma. Egy kibacott gumicsontrágás az egész, ami csak az egyik terepe a politikai küzdelemnek. Mondhatnám azt is, hogy felesleges hisztériakeltés! A probléma létező, de közel sem olyan súlyos, mint amekkorát egyesek tulajdonítanak neki
Kb. a kormány pár évvel ezelőtti LMBTQ - hisztériakeltése is hasonló volt, felesleges indulatokat gerjesztett a társadalomban
Hozzá lehetne tenni: Magyar Péter az Orbán- rezsimben szocializálódott, így mestere a demagógiának
Részéről érthető, hogy megpróbálja kihozni a pedofil botrányokból a maximumot
Ez a stratégia Orbánnak is kifizetődő volt. Pl a migrációt már 2015 - óta a tematizálja, csaknem 10 éve, és még mindig kifizetődő neki. " Migránspárti" , aki nem ért vele egyet, mindenki...
A pedofil és buzi meg hasonló fegyver lehet az ellenzéknek, hiszen érzékelhető, hogy a Fideszben éppen annyi buzi és pedo van, mint a társadalmi átlag, ha nem több..
Ennek felfedése pedig elképesztően önképromboló az önmagát ultrakonzervként beállító kormánynak!

G. Nagy László 2025.02.21. 16:56:08

@lac1:

"Ez egy összevert képű pedofilmosdató szellemi nyomorék."

Miért gondolod, hogy bárkit is mosdatna?

Ha Puzsérnak nincs igaza, és a szobában recskázó pedofil is bűnös, az pont olyan, mintha a világ összes muszlimhitű emberét bűnösnek, és terroristának tartanánk.

lac1 2025.02.21. 16:56:36

@G. Nagy László:

Azért az, hogy pottyondy-val élt együtt és ebből egy gyerek is született, azért elgondolkoztató. pláne, amikor az a nyomoronc a kamera előtt zuhant össze és lenyírta magát kopaszra, és legalább felvállalni sem merte, hogy bekattant és inkább valami fal szöveget adott le, hogy tisztelgés gi jane és az "értelmiség lázadása"...
nem szerettem a puzsért, de meghallgattam, mert vélemény=vélemény, na de az, hogy így ketten együtt, ez már aláment a tolerálhatónak. Miért van az, hogy mentális szemetet összefújja a szél?

lac1 2025.02.21. 17:00:06

@G. Nagy László:

Olyan bűnöst nem nagyon tudok elképzelni, aki a négy fal között marad. Ráadásul ez egy beteges érzelem, és amúgy azért tudom, hogy igazam van, mert hát tudom, vagyis hallottam, hogy ki mondja. Az, akinek a megélhetése kényszeríti, hogy olyant jelentsen ki (szóban- vagy írásban) ami médiamegjelenést kényszerít.

G. Nagy László 2025.02.21. 17:05:02

@Boldeone2:

"Én viszont nem fogom megnézni az interjút, annyira nem érdekel ez a téma."

Ahhoz képest, hogy mennyit foglalkozol politikával, most szépen bedugod a fejed a homokba. Szerintem érdemes volna tisztában lenned vele, hogy ki az az ember, akire az országot bíznád.

"A pedofil és buzi meg hasonló fegyver lehet az ellenzéknek, hiszen érzékelhető, hogy a Fideszben éppen annyi buzi és pedo van, mint a társadalmi átlag, ha nem több.."

A homoszexualitás ma már aligha számít problémának. Csodálkozom, hogy ultraprogresszívként ezt egyáltalán szóba hozod. Ami a pedofil ügyeket illeti: a kormányoldalon nem sok ilyet láttál. Az ellenzék oldalán annál többet. (Kaletát meg se említsd, a szociktól örököltük.)

Boldeone2 2025.02.21. 17:05:28

Azon kellene elgondolkodni, hogy kik tették ilyen prűd, erkölcscsőszködő, ultrakonzi a magyar társadalom?

Ilyenek vagyunk, vagy ilyenné tett minket az elmúlt 8 év! - utáni 15 év?

Szerintem inkább az utóbbi? Ha egy politikus faca kikerül kikerül a netre, már társadalmi vendetta van?

hirtv.hu/ahirtvhirei/ujabb-perverz-fotok-jelentek-meg-greczy-zsoltrol-2492196#google_vignette

"Hollik István Magyarország élőben című műsorunkban undorítónak nevezte a DK-s politikus viselkedését."

Ilyen egy kibacott, álszent társadalom! Mondjuk én biztos nem tennék ilyet, életemben nem fényképeznék ilyet...

De, tudok más országos pártvezért, ikonikus figurát a facáról küldözgetett képet. ( a csaj akinek küldte, nekem elmondta..)
Csak jó barátom, így nem fedem fel, kiről van szó...

A Fidesz egyik alelnöke meg kurvázott, feleség mellett, de komoly szinten...A feleség leszbi...Szintén nem fedem fel ki

Ez a való világ realitása, nem pedig az, amit az álkeresztény kurzus hirdet...

G. Nagy László 2025.02.21. 17:12:31

@lac1:

"Olyan bűnöst nem nagyon tudok elképzelni, aki a négy fal között marad."

Tehát FELTÉTELEZED, hogy aktivizálja magát, és amit gondolatban megtesz, azt a valóságban is. Ha ezt tényleg így gondolod, úgy nem vagy jobb a szélsőbalosoknál, az Antifánál, a gondolatrendőrségnél.

"Ráadásul ez egy beteges érzelem"

Nyilván az. És az is beteges, ha valakit a hetven feletti nők izgatnak. Meg az is, ha valaki a kutyájával nyalatja magát. Sok beteg létezik. De csak az számít, hogy bűnös tett kíséri-e ezt a beteges vágyódást, vagy sem. Ha nem, úgy nincs miről beszélni. Mi több: tiszteletreméltó önkorlátozást látunk.

lac1 2025.02.21. 17:20:49

@G. Nagy László:

Nem azt gondolom, hogy hanem azt, hogy ha mégis, annak olyan következménye lehet, aminek elkerülése fontosabb, mint holmi álszent, álhumanista pc marhaság. Tehát két rossz közül a kisebbik rosszat választom.

A másodikra a válaszom az, hogy egyik esetben vannak áldozatok, a másikban nincsenek, így, még ha megbotránkoztató is, de áldozat hiánya miatt csak kipellengéreztetném az illetőt.
A kutyát nem tartom áldozatnak, így abba bele se kezdj, de azért belerúgnék az illető arcába.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.21. 22:05:04

@Boldeone2: "Azon kellene elgondolkodni, hogy kik tették ilyen prűd, erkölcscsőszködő, ultrakonzi a magyar társadalom?

Ilyenek vagyunk, vagy ilyenné tett minket az elmúlt 8 év! - utáni 15 év?

Szerintem inkább az utóbbi?"

marhaság.

mindenütt és minden szóbajöhető körben ez megy, ahol és amióta az internethez széles körben hozzáfér a nép.
ugyanígy csinál a prűd ultrakonzervatív, az erkölcsnélküli szélsőliberális, a szurkoló, a vallásos, a vallástalan, a zenerajongó, a mozibajáró, a stb., de még a kismama is.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.21. 22:06:19

@lac1: én megnéztem a nagy pénzrablást, börtönbe velem is.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.21. 22:08:29

@Alöksz Róz Unbanned: pontosabban megnéztem és még tetszett is.

Reactor 2025.02.22. 02:35:06

Én szívesen kasztráltatnám a pedómacikat mind. Érzéstelenítés nélkül, bajonettel.

G. Nagy László 2025.02.22. 08:05:16

@Reactor: Mindig meglep, hogy egyesekben mennyi szadista késztetés rejtőzik.

Csak jelzem: ez pontosan annyira beteg, mint a podofilok torz vágyakozása. Amíg csak ábrándozol arról, hogy szenvedést okozol másnak, pont olyan vagy mint a pedofil, aki odahaza gyerekek fotóira recskázik. Beteg lelkű, de nem ártalmas. (A nagyobb baj akkor van, amikor a bajonett előkerül, s amikor a pedofil vadászni indul.) Azon tűnődöm, hogy nem vagy-e rosszabb. Mert aki képes legyűrni a szadista hajlamait, de mégsem teszi, az sokkal gonoszabb annál, aki képtelen.

Boldeone2 2025.02.22. 10:19:22

@G. Nagy László: Azt kellene tisztázni, hogy mikortól számít pedofíliának valaki cselekménye? Mohamed pl legkedvesebb feleségét, Aishát 9 éves korában vette el feleségül ( van ahol 6-7 évet írnak...)

Tehát, sok minden " kultúrafüggő" Az iszlám magyarázat szerint már aki elérte a pubertás kort, nem tabu....

Az állatvilág is kb úgy működik, hogy nem várnak éveket a nemi érésig... A romáknál is hasonló dolgok voltak, plusz a beltenyészet is előfordult

Hideg éghajlaton más a társadalmi stratégia: ma már 31 éves koráig tanul vagy taníttatják a nőt, a ferfi meg 40 éves koráig a szülőkkel él...
A mi kultúránakban ronda dolog a pedofil vágy, de az is egy szexuális deviancia, mint a homoszexulitás...

A társadalom hiszerizálására jó....folyt

Boldeone2 2025.02.22. 10:29:37

Tehát, mi ez a nagy gyűlölet a társadalom részéről, amibe a nők is beleállnak rendesen? Homokozni jobban lehet ugye...

Adott az alfa család, vagy a béta, akik elitnek próbálják nevelni a gyereket; egy nyomorék gamma - ilyen a legtöbb pedofil, tehát nem úgy néznek ki mint Bratt Pitt- nem is gondolhat a család szeme fényére

A pedofília lehet egyrészt genetikai hajlam, plusz társadalmi konstrukció is: a vesztes, szódáskeretes szemüveges gammák reakciója a világra
Egy 10 éves lánytól nem kell rettegni, egy 20 évestől már igen...

Valahogy egy Szoboszlait nem tudnék elképzelni pedónak, pedig a 16 éves lányok, sőt, még a fiatalabbak is sorban állnának...

A pedofilokat ki kellett volna selejtezni az evolúciónak, de valami " értelme" biztosan van evolúciósan, hogy még nem történt meg...

A homoszex sem tűnik el, sőt, a " reneszánszát" éli...Hiába minden konzervatív hisztéria

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 10:50:01

@Boldeone2: "Adott az alfa család, vagy a béta, akik elitnek próbálják nevelni a gyereket; egy nyomorék gamma - ilyen a legtöbb pedofil, tehát nem úgy néznek ki mint Bratt Pitt- nem is gondolhat a család szeme fényére" - most akkor milyen a legtöbb pedofil??

G. Nagy László 2025.02.22. 11:06:56

@Boldeone2: Csak fantáziálsz. Próbálok segíteni.

1. A pedofil hajlam nagyon beteg. Aki ilyen késztetést érez, azt nem a társadalom tette ilyenné (nem a 20 éves lányoktól fél), hanem egész biztosan van valamiféle belső, feltehetően genetikai alapú késztetése. Olyan nincs, hogy kudarcot vallottál a nőknél, ezért inkább a kislányokkal, vagy a kisfiúkkal kezdesz. Egy vesztes fellázadhat vagy beletörődhet, de perverzzé nem fog válni.

2. A gyakorlat sem azt mutatja, hogy a pedofilok a leghányadékabb férfiak közül kerülnének ki. Sokszor művelt, érzékeny, normális megjelenésű és kifejezetten barátságos emberek e szörnyek - másképp nem is tudnának a gyerekek közelébe férkőzni.

3. Alapvelő erkölcsi kérdés, hogy hol húzod meg a határt. Egy felnőtt azt tesz a testével, amit akar. Egy gyereket viszont nem szabad magára hagyni. Innentől a gyermekpszichológia tudományának kell megmondania, hogy kinek mit lehet. 14 év alatt szerintem senkinek semmit. 14 és 18 között egymással. 18 fölött bármit. De ezek csak az én határvonalaim, simán tévedhetek. És az is igaz, hogy egyénenként is eltérő az érettség.

Boldeone2 2025.02.22. 11:57:42

@Alöksz Róz Unbanned: Ezek sztereotípiák, de így működik az ember...Sztereotípiákat gyárt a pedofil emberekről is..
Pl: Kik lehetnek azok, jellemzően?

Boldeone2 2025.02.22. 12:02:51

@G. Nagy László: pedofil hajlam nagyon beteg. Aki ilyen késztetést érez, azt nem a társadalom tette ilyenné"

- Pont ezen ment a véget nem érő vita a homoszexualiás esetében. A jobboldali hozzászólók mind azt mondták, hogy nem, vagy nem elsőorban nem a genetika azzá őket
Ha ez így van- nekik van igazuk - akkor mi más?
Két lehetőség van: a család vagy a társadalom...

Boldeone2 2025.02.22. 12:12:04

nem elsőorban nem a genetika azzá őket" - Tehát nem elsősorban a genetika teszi azzá őket

Ha buzulást lehet terjeszteni, "homo propaganda ", akkor a pedofil hajlamok nem erősödhetnek fel társadalmi hatásokra?

Pl: a szexuális kirekesztődés a társadalomból, stb? Tehát szociális deffektusok miatt

Ez persze csak érzület, bizonyitani nem tudum..

Tehát: ha minden ember bináris skálán mozog a szexualitás terén, nincs abszolút hetero, - ez Kinsey állítása - akkor lehet a pedofília is ilyesmi...

Pl az ősember mit tett, ha másik nemű partberhez jutott? Nyilván nem nézte korát, nagyon nem...Mivel sem kultúrája nem volt, sem erkölcse, sem törvény nem vonatkozott rá

Persze nem a saját törzsbeli gyermeklánnyal tette, az nyilván tabu volt....A törzsfő már kinézte megának...

Boldeone2 2025.02.22. 12:26:58

@G. Nagy László: Tehát: miért utáljuk a pedofíliát?

Mert a uralkodó rend, erkölcsi rend, a kor normalitása ellen van. A pedofil emberek pedig normatörőknek számítanak

Plusz: az "alfa" és "béta" hímnek ez nem megértett, nem elfogadott, alantas viselkedés, a vesztes hímek viselkedése

A "vesztes hím" szerintem nagyon közel állhat a valósághoz, hiszen homoszex nő van, majd több mint féfi, de pedofil nőről még nem hallottam...
Olyan van, hogy a 31 éves tanárnő megáll a 16 éves szerecsen srácnak, de az nem pedofília...Csak a degenerált USA törvények szerint...

A pedofília majd 100%- ban férfiak cselekménye éretlen gyermeklányokkal szemben, ezért majdnem biztos vagyok, hogy vannak társadalmi hatások, ami miatt kialkul

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.02.22. 12:52:11

@lac1: jajj ezek báncsák a Viktort, tehát fúj!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.02.22. 12:56:35

Amíg csak otthon recskázik valamilyen fényképre de gyereket nem bánt addig nem érdekel.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 13:42:34

@Boldeone2: gazdag filmesek meg arisztokraták
ez ugrik be

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 13:44:37

@Boldeone2: "Mivel sem kultúrája nem volt, sem erkölcse, sem törvény nem vonatkozott rá"

honnan veszed ezeket a faszságokat?

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 13:48:53

@Boldeone2: "nem elsőorban nem a genetika azzá őket" - Tehát nem elsősorban a genetika teszi azzá őket"
:DD

Reactor 2025.02.22. 15:02:00

@G. Nagy László: Meglehet...*vállat von*...viszont roppantul hatásos. Hatásosabb, mint a terápia, legalábbis. Sajna-bajna több-kevesebb mészárlás a jó ügyhöz is hozzátartozik, valamiért te ezt sose voltál hajlandó elfogadni...

wigotah224 2025.02.22. 15:05:13

@G. Nagy László: Kivételesen egyetértünk. Mindig eszembe jutnak ilyenkor azok a sztorik, amikor Indiában valami falubán pár turistáról whatsappon valaki elkezdi terjeszteni, hogy pedofilok, erre a helyiek meglincselik őket. Pár éve elég gyakran volt ilyen.
Sajnos a neten manapság bárki írhat bármit, így az ilyen csőcselék is kitombolja magát, elég egy bármilyen bűnügyi hír alatti faszbúk-kommenteket megnézni. Aztán néha kiderül, hogy mégsem gipsz jakab volt az elkövető - mint pl a móri mészárlásnál.
Ezért nem szabad az ítélkezést a csőcselékre bízni és az államnak is meg kell tiltani, hogy gyilkoljon, mert egyik sem túl jó abban, hogy eldöntse, ki mit érdemel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ szerint a pedofília természetes · https://zordidok.blog.hu/2020/09/28/meses_csapda 2025.02.22. 15:26:18

"ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · bircahang.org2020.09.29. 14:47:33
@Maxval nem birca:

Milyen jogon diszkriminál a társadalom egy egészséges szexuális vágyat, mint ami szerinted a pedofília?"

MEDVE1978 2025.02.22. 15:37:42

Annak idején olvastam talán egy-két pszichológiai megközelítésű cikket a pedofíliáról. Van ugye a pszichoszexuális érés, amin mindenki keresztül meg. A gyerekeknek vannak nem tudatosult szexuális vágyai és sokszor valamilyen szinten önkielégítenek is (ez az, amikor a kislány hintázik folyamatosan a kedvenc lován vagy a kisfiú a fütyijét morzsolja, húzogatja). Ez bölcsőde, óvodai korszak. Ezt követi a prepubertázs kor, amikor a gyerekekben kicsit jobban tudatosodik a szexualitásuk és elsősorban az azonos neműekkel haverkodnak. Ez egy kicsit "aszexuálisabb" korszak: ami azt jelenti, hogy a TV-ben a csók / szexjelenetnél fújol, undorító, elfordul stb. 12-14 éves kortól jön a pubertázs, ami már testi éréssel, ami az eddig nem túl fejlett elsődleges nemi jellegek mellé a hormonokkal erősebben megdobja a másodlagos nemi jelleget is. A fiúk fütyije nagyobb lesz, szőrösödnek, izmosodnak, mélyül a hangjuk stb. A lányok mellei megnőnek, a fenekük formálódik és ők is szőrösödnek a megfelelő helyeken, megjön a havi vérzésük.
A normális pszichoszexuális fejlődésen átmenő gyerekek 12-14 éves korban kezdenek el érdeklődni a másik nem iránt. Persze ez még sokszor csak egy bátortalan dolog, ami általában nem az egykorú másnemű gyerekekre irányul, hanem valami elvontabbra, mint a pornó vagy a szerelmes regények. Mindenesetre ekkor már azt találjuk vonzónak a másikban, mint amit felnőttként: a lányok cicijét, fenekét, lábát stb.
Emiatt én úgy gondolom, hogy egy pubertázson átesett fiatal lányt (akinek ezek az attribútumai megvannak) szexinek, vonzónak tartani nem pedofília. Szexelni vele lehet erkölcstelen az eltérő tapasztalati szintek, megvezetés, hatalmi helyzet (diák-tanár) kihasználása miatt, de nem pedofília.

A pedofilok valahol megakadtak ebben a pszichoszexuális fejlődésben, ami a fejletlen prepubertázs testet teszi számukra vonzóvá. Sajnos sok pedofil egyben áldozat is, akibe "beleégett" a minta, tehát azért tartja izgatónak a gyerekekkel való aktus gondolatát / vagy tevékenységét, mert megerőszakolták gyerek korában. (Ajánlott a Tool Prision Sex című száma, ami a nagyon kevés művészeti feldolgozás egyike a témában). Emellett ugye gyereket megrontani nem csak pedofil tud. Ha valaki emlékszik Roman Polanski esetére az USA-ban az egy tipikusan ilyen. Polanskinek a Manson family kinyírta a feleségét, Sharon Tate-et és születendő gyermekét. Ezután depresszióba zuhant és habzsolta az életet, mindent megdugott, ami élt is mozgott, közötte azt a 13 éves lányt, akit egy partyn talált.
Vagy itt megemlítendő Woodie Allen, aki a nevelt lányát annak nemi érése után rontotta meg.
Ez mindkettő elítélendő erkölcsileg, de nem pedofília, mert mindkét elkövető normális szexuális kapcsolatokat folytatott azt követően és azt megelőzően is.

Politikai témaként persze a pedofília egy nagyon hálás téma: lehet ellene kereszteshadjáratot folytatni, szigorúbb büntetést ígérni stb. Persze ezek ritkán vezetnek eredményre, ahogy a magyar kormány tavalyi kapkodása is káros volt a rendszerre (van erről egy egész cikk). A hatása a nagy szemforgatásnak kb. annyi volt, hogy sokkal több pénzt nem adtak a gyermekvédelmi rendszerre, cserébe a kurva rosszul fizetett és valószínűleg kontraszelektált dolgozókat kezdték el baszogatni. Ennek aztán az lett az eredménye, hogy 30%-uk magától felállt az állásából és ez csak tovább rontott a rendszeren.

Boldeone2 2025.02.22. 15:38:59

@Alöksz Róz Unbanned: Mivel sem kultúrája nem volt, sem erkölcse, sem törvény nem vonatkozott rá"

- A barbárokra semmilyen törvény nem vonatkozott, a hierarchia törvényeit kivéve. Mai mércével nézve őket nem tekintjük sem kultúrembernek sem erkölcsösnek

Ők még a tízparancsolatot sem ismerték, valószínű hogy meg sem fordult a fejükben semmi, amikor a vélt ellenséget lemészárolták, kirabolták, szolgaságba hajtották, és a nemi erőszak uralkodó normalitás volt...

Hol gondolkodtak akkor pedofíliáról? Sehol

Boldeone2 2025.02.22. 15:51:49

@MEDVE1978: pedofilok valahol megakadtak ebben a pszichoszexuális fejlődésben, ami a fejletlen prepubertázs testet teszi számukra vonzóvá. "

- Megakadt pszichoszexuális fejlődéssel egyetértek, de vajon biztos hogy csak a nem létező test látványa vonzó ( egy kislámynak még "nincs" teste) vagy inkább egy kényszerképzet a pedofil részéről, hogy végre dominálhat egy nőt, aki jóval "gyengébb" tőle

Nem véletlen terjed az incelség rohamtempóban manapság... A nők kíméletlenül kiselejtezik a béna hímnemű egyedeket.

Ilyen azért már régen volt a "férfiaknak" - jelentős részük a kutyának sem kell...

Pl a szocializmusban ilyen probléma nem volt

Boldeone2 2025.02.22. 15:53:54

hogy végre dominálhat egy nőt, aki jóval "gyengébb" tőle" - javítok: nőnemű embert, aki még csak gyerek és nem nő...

Boldeone2 2025.02.22. 15:58:01

@MEDVE1978: Megint más okora vezethető szerintem a gazdagok, az elit pedofíliája. Az kb olyan lehet, mint a divatbuziság, vagy a heroinozás- jómódjukban már mindent kipróbálnak

lac1 2025.02.22. 16:25:15

@Alöksz Róz Unbanned:

Ez a baj, hogy vannak, akik a pedofilia bűncselekményét egy film megnézésének tettével egyenranagúsítják, pedig nem az.

lac1 2025.02.22. 16:26:39

@Boldeone2:

nekem tetszik, csak azt felejtitek el, hogy ugyanott a buzeráns köcsögöket esetleg lebaszkodják az emeletes házak tetejéről.
Tehát vagy MINDENT is hasonlítunk, vagy semmit.

Boldeone2 2025.02.22. 16:27:59

Az gondolom, hogy a szexuális aberrációk csak növekedni fognak, ahogy a férfiak "kiárazódnak: a társadalomból!

Gondoljuk csak el: ezután ÉLETE végéig, a gyermekes gazdag nőket is a szegény, és nőhöz nem jutó férfiaknak kell eltartani!

Tehát nem a férjének, hanem más fériaknak!! Vagy az olyan nőknek, akiknek nem lehetett gyermeke!

lac1 2025.02.22. 16:28:25

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Nem, nem a Viktort báncsák, hanem abban vélik felfedezni a saját, sanyarú, szar életük okát, legyen az bármi.

Boldeone2 2025.02.22. 16:33:22

de a Két- és háromgyermekes anyák az életük végéig adómentességet kapnak.
A háromgyerekesek már 2025 októberétől, majd januárjától a kétgyerekesek is. Orbán Viktor szerint ez hatalmas kiadást jelent a költségvetésnek, de emellett képes lesz majd a kormány az államadósságot is csökkenni."

Magyarul: a gyermektelenek nyomoruljanak meg...

G. Nagy László 2025.02.22. 16:50:11

@Boldeone2:

"Tehát: miért utáljuk a pedofíliát? Mert a uralkodó rend, erkölcsi rend, a kor normalitása ellen van. A pedofil emberek pedig normatörőknek számítanak"

Nem baszki, szó sincs ilyesmiről. Ne relativizáld a dolgot, mintha a korszellem hóbortja volna csupán! Azért nem toleráljuk, mert gyerekeket érint. Védteleneket. Nem is értem: a progresszív gondolkodás szembefordult mindazzal, ami a baloldaliságban érték volt? A gyengék és védtelenek megóvása sem szent ma már?

G. Nagy László 2025.02.22. 16:57:44

@Reactor:

"Hatásosabb, mint a terápia, legalábbis. Sajna-bajna több-kevesebb mészárlás a jó ügyhöz is hozzátartozik"

Ez nyilván faszság, de tegyünk úgy mintha igaz lenne. Azt írtad, kasztrálnád őket, bajonettel, ÉRZÉSTELENÍTÉS NÉLKÜL. Mi ez, ha nem puszta és öncélú szadizmus? Ha azt írnád: orvosi kasztrálás érzéstelenítéssel, az csak sima fasizmus volna, amiről akár még vitatkozni is lehetne. Szadista perverzitásról azonban nincs mit beszélni.

G. Nagy László 2025.02.22. 16:59:11

@wigotah224:

"Ezért nem szabad az ítélkezést a csőcselékre bízni és az államnak is meg kell tiltani, hogy gyilkoljon, mert egyik sem túl jó abban, hogy eldöntse, ki mit érdemel."

Mélyen egyetértek.

lac1 2025.02.22. 17:03:51

@G. Nagy László:

Mondjuk gondolkodó embernél már a belengetett lehetőség is riasztó, normálisnál nem is kell eljutni eddig. Amúgy egy gyom kitépésénél, egy szúnyog agyoncsapásánál sem jut eszembe az, hogy agresszív vagyok.
Vannak dolgok, ahol nem az elkövető érzése és lénye a fontos, hanem az, hogy a problémás, veszélyes, gyomorforgató, aljadékosságot kizárjuk a társadalomból.
Örökre.

lac1 2025.02.22. 17:04:57

@G. Nagy László:

Egyszerű probléma, ne büntetésként fogja fel senki, hanem veszélyelhárításnak és lám, mindenki egyet fog érteni.

G. Nagy László 2025.02.22. 17:08:43

@MEDVE1978:

"A pedofilok valahol megakadtak ebben a pszichoszexuális fejlődésben, ami a fejletlen prepubertázs testet teszi számukra vonzóvá."

Pontosan.

"A hatása a nagy szemforgatásnak kb. annyi volt, hogy sokkal több pénzt nem adtak a gyermekvédelmi rendszerre, cserébe a kurva rosszul fizetett és valószínűleg kontraszelektált dolgozókat kezdték el baszogatni."

Ez is igaz, de azért lássuk be: az ellenzék felelőssége itt óriási. Amikor a kormányoldalt kezdték vádolni alaptalanul, az borzasztó idegessé és görcsössé tette az egész rendszert. Ha az ellenzéknek a gyerekek lennének a fontosak, úgy konstruktívak volnának, javaslatokat tennének és a kormányt támogatva közösen lépnének fel a gyermekvédelem dolgában. Egészen nyilvánvaló, hogy magasról szarnak az egészre, csupán ürügyként használták, kormánybuktató szándékkal. (Pedig egy normális társadalomban vonzóbb volna a konstruktivitás: a kormányzásra való kompetenciát jelezné a választópolgárok felé. Elszomorító, hogy az O1G tábornak nem ez kell, csak a balhé és az őrjöngés.)

G. Nagy László 2025.02.22. 17:21:11

@lac1:

"Egyszerű probléma, ne büntetésként fogja fel senki, hanem veszélyelhárításnak és lám, mindenki egyet fog érteni."

Normális ember a fasizmus minden formáját elítéli. Mondok egy példát a józan gondolkodásra:

1. MIGRÁCIÓ - Nem minden migráns gonosztevő. De mivel barbár világból és még barbárabb vallási háttérrel érkeznek, a legtöbbjük potenciális veszélyforrás. Vagyis: erkölcsös ember nem támogathatja a korlátlan migrációt. De ugyanakkor: erkölcsös ember nem támogathatja a migránsok meggyilkolását, kasztrálását, semmiféle fizikai bántalmazását sem. Ha pedig már állampolgár, úgy pontosan olyan jogok vonatkoznak rá, mint a fehér keresztényekre.

2. PEDOFÍLIA - Képzeld el, hogy van egy ország, ahol mindenki pedofil. Hívjuk Pedoland-nek! Vajon Pedoland migránsait szívesen fogadnánk? nyilván nem. Akkor sem, ha csak a szobájukban onanizálnak, s tökéletesen ártalmatlanok. De ha már itt élnek köztünk, és állampolgárok, úgy pontosan olyan jogok vonatkoznak rájuk, mint az egészséges szexualitással élőkre. Amíg nem követnek el bűncselekményt, addig nem szankcionálhatod őket.

2.

MEDVE1978 2025.02.22. 17:22:01

@Boldeone2: "Megakadt pszichoszexuális fejlődéssel egyetértek, de vajon biztos hogy csak a nem létező test látványa vonzó ( egy kislámynak még "nincs" teste) vagy inkább egy kényszerképzet a pedofil részéről, hogy végre dominálhat egy nőt, aki jóval "gyengébb" tőle"

Nem, ez két eléggé különböző dolog, bár nyilván lehetnek közös pontok. A pedofiloknál az a kényszerképzet, hogy amit csinálnak az "normális", hiszen legtöbbjükkel ugyanez történt korábban. Ez is értelmezhető egyfajta félrement családi mintaként, amit követnek. Egy nő dominálása teljesen más kérdés, ráadásul a pedofilok egy jelentős része vagy homoszexuális vagy biszexuális, tehát a vágyuk a gyermeki mivoltra irányul. A gyermek mindig kiszolgáltatott / befolyásolható / nemileg fejletlen, akkor is ha kislány és akkor is ha kisfiú.

Itt érdekesek lehetnek a történelmi dokumentumok, bár ez egy tabutéma. Egy ilyen cikkre emlékszem a témában, ami középkori dinasztikus házasságra irányult. A lényeg, hogy az ilyesmit a "normális" emberek nem élvezték, a középkori ember szexuális vágya nem irányult az extrém fiatalokra. Persze mivel a lányok hamar értek 12-14 évesen, utána már egyből a vágy tárgyává váltak. Vissza a cikkre, azt hiszem az érintett királylányt 8 évesen adták férjhez egy talán harminc év körüli királyhoz. A házasságot bizony el kellett hálni és a királylány nagyon negatív élményekről számolt be, de a király sem elsősorban itt kereste a kielégülést, hanem ágyasokat tartott. Itt arról tudunk, hogy felnőtt korában az egykori nyolc éves királylány sikeresen győzte meg férjét, hogy a lányukat 12 éves kora előtt ne küldje máshoz házasodni.

A másik csontig rágott "pedofil" példa a görög fiatal férfiak szexualitása. Ez a mai leegyszerűsítéshez képest teljesen más jellegű volt az ókorban. Ez egy inkább rituális férfivá érési folyamat volt, nem csak szexuális éllel. Az ókori görögök a ma elterjedt tévképzetek helyett nem szerették a férfi homoszexualitást, mert úgy tartották, hogy a passzív, befogadó fél ezzel nővé válik és a nők egyértelműen nem teljes értékű polgárok, alsóbb rendűek. De a szubmisszív férfi homoszexuálist még pluszban megvetették, mert "eldobta" magától a férfiasságot. Természetesen ez elég jelentősen szembe ment a fiatal fiúk "oktatásával", ami főként Spárta környékén volt elterjedt (Athén ezt be akarta tiltani és undorítónak találták). Egy konkrét műsort láttam a témában, ott azt mondták, hogy pont a fentiek miatt a gyakorlat az volt, hogy nem közösüléssel (hiszen ez megalázta volna a fiatal harcosokat), hanem a combjukkal, kezükkel elégítették ki az idősebb férfiakat. Maga a gyakorlat egyébként nem állt fenn túl hosszú ideig, egy idő után szimplán betiltották.

Boldeone2 2025.02.22. 17:22:34

@G. Nagy László: Ne relativizáld a dolgot, mintha a korszellem hóbortja volna csupán! Azért nem toleráljuk, mert gyerekeket érint"

- Valamit félreértettél! Én mindig a gyengék és esendők pártján vagyok, csak azt akartam érzékeltetni, hogy a "pedofília bűne" az főleg kereszény erkölcsi elveken alakuló - modern konzervatív társadalmi tradíció...

Soha nem hallottam olyat, hogy egy muszlim kritizálta volna mohamedet, a bűnei miatt...

Vagy a romáknál extrém esetben a 10 éves lányt megrontják, mégsem fogják a 14 éves fiút lecsuknil mert kell az az " apa"

Tehát mi, modern, erkölcsileg fejlett emberek elvetjük, de más "kultúrákban" korokban meg elfogadott volt, vagy nem volt téma...

Pl a pederasztaság a spártaiaknál bevett gyakorlat volt

Reactor 2025.02.22. 17:32:27

@G. Nagy László: Nevezheted faszságnak, a tény attól sajnos még tény marad. Bár tűnhet öncélú szadizmusnak, a cél itt is az elrettentés lenne. De ami igaz, az igaz: hazudnék ha azt mondanám, nem élvezném kicsit se a dolgot. Az a helyzet, hogy a pedómacikkal szemben zsigeri undorom van. Mondjuk, nem húznám el a dolgot, nem feltétlen kínzásra kell itt gondolni...egy gyors nyisszantás, kész-passz, már mehet is! Így garantáltan nem fogja kisfiúba-kislányba rakni...de másba se! Nyeh heh HEH!!!!!!!

MEDVE1978 2025.02.22. 17:36:11

@G. Nagy László: "Ez is igaz, de azért lássuk be: az ellenzék felelőssége itt óriási. Amikor a kormányoldalt kezdték vádolni alaptalanul, az borzasztó idegessé és görcsössé tette az egész rendszert. Ha az ellenzéknek a gyerekek lennének a fontosak, úgy konstruktívak volnának, javaslatokat tennének és a kormányt támogatva közösen lépnének fel a gyermekvédelem dolgában. Egészen nyilvánvaló, hogy magasról szarnak az egészre, csupán ürügyként használták, kormánybuktató szándékkal. (Pedig egy normális társadalomban vonzóbb volna a konstruktivitás: a kormányzásra való kompetenciát jelezné a választópolgárok felé. Elszomorító, hogy az O1G tábornak nem ez kell, csak a balhé és az őrjöngés.)"

Csak az a baj, hogy megfordítod, holott most nem kéne. A kormány kezében van a teljes gyermekvédelem és annak finanszírozásra. Hadd legyek most annyira demagóg, hogy elmondjam, az új Mohácsi híd árából valószínűleg hosszú ideig nagyon jelentősen lehetne javítani ezeknek a gyerekeknek a helyzetén. Az influenszerek nem politizáltak ezzel annyira, változást követeltek ebben a témakörben. Magyar Péter valóban ezzel politizál és támad, de legyen ez az ő lelkiismeretének a kérdése. A kormányé kellene legyen az, hogy egy látszatintézkedéssel kívánja az egészet megoldani, ami ráadásul a visszájára is fordult.

A negyedikes fiam osztályába jár egy félcigány kislány a szomszédos gyermekotthonból. Szép gyerek (mielőtt én is pedofilnak lennék kikiáltva, ebben a korban már sokszor látod, hogy egy gyerek szép felnőtt lesz-e). Soha nem hallod egy szót se beszélni, meghúzza magát. Nagyon összeszorul a szívem mindig, amikor látom. Látom a többi gyereket, a gyerekotthon kerítésén van pár helyen egy-egy hiányzó vasléc, ott szökdösnek ki délután, amikor a különóra után viszem haza a gyereket. Több alkalommal volt már drogos gyerekotthonos srác a buszon. Mindig az jut eszembe, hogy most 10-11 éves és 14 éves korára valószínűleg már valamelyik társa az otthonban megerőszakolja, utána jönnek a drogok, a cigi és a pia (ha nagy szerencséje van, akkor összejön egy olyan fiúval, aki megvédi, de ennek nagyon kicsi az esélye). Azt is látom benne, hogy valószínűleg kurvaként végzi ez a hallgatag kislány. :(
Ez nem lenne így, ha ezek a gyerekek több törődést, több szeretet kapnának. Amihez viszont több pénz kell elsősorban, nem az, hogy kérdőívezzék a személyzetet, hogy buzi vagy pedofil-e.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 17:40:37

@lac1: ez a baj, papám, látod? hogy nem tudsz disztingválni.

Boldeone2 2025.02.22. 17:41:08

@MEDVE1978: Azt, hogy mennyire alakultak ki tévképzetek a görögök homoszexualitásáról, nem tudom, inkább azt mondanám, hogy ez inkább a modern nyugati kultúra - ami görög filosz+ római jog+ kereszténység - reflexiója. Tehát lássuk szebbnek, erkölcsösebbnek a görög társadalmat, mint amilyen valójában volt...
Amit tudunk az, hogy Platon a Lakoma c. művében leírja hogy normálisnak számított az idősebb férfiak és fiatalabb fiúk közötti kapcsolat, bár ahogy írod, nem volt egy dicső dolog ..
Platon eleve alacsonyrendűnek gondolt bármilyen fizikai kapcsolatot...
Az is érdekes, hogy Nagy Sándor homoszexuális volt, miközben vilàot hódított, a homoszexualitás gondolom nem volt nagy tabu, ha még az utókorra is fennmaradt az emléke...

A másik ide vágó történelmi példa: a fáraók is gyermekként házasodtak, nem ritkán családon belül...Az nem számított undorítónak? Beltenyészet, pl...Genetikai csőd...

Boldeone2 2025.02.22. 17:42:11

@Alöksz Róz Unbanned: Vitatkozni akarsz, vagy érvek nélkül vagdalkozni?

Boldeone2 2025.02.22. 17:46:12

@MEDVE1978: Egyetértek mindennel, amit írtál...

lac1 2025.02.22. 17:49:01

@G. Nagy László:

Jaaaaaaj, nehogy már te is elővedd a náci- meg fasisztakártyát, mint a piros hetest, ami mindent is visz.

1. a migrációval kapcsolatban egy normális világban nem is kellene eljutni odáig, hogy erre a kérdésre 8amit felteszel) válaszolnom kellene. AZ alap, hogy majd a tulajdonos földtulajdonos eldönti, hogy akarom-e a pofájukat látni országhatáson belül vagy sem. Indoklás nélkül. Minden más, pláne ami időben ezután jön, már felesleges is.
2. a teljesen elrugaszkodott, valószínűtlen, életszerűtlen érveléssel próbálsz meggyőzni bárkit is?
De megint leírom, ha csak a szobájukban művelné mindenki amit, és csak önmagával (nem lenne szenvedő alany) akkor nem létezne a probléma sem, hiszen nem ismernénk magát a problémát. De mivel tudunk a problémáról, ez az jelenti, hogy ezek a genetikai hulladékok azért előmásznak a szobájukból és valaki szenved. Ugye? Hát ezért kell eltaposni kérdés nélkül az összes pedofilt.

lac1 2025.02.22. 17:50:37

@Alöksz Róz Unbanned:

Én? Pedig csúnya szót sem írtam. És hát... megpróbálnál a témánál maradni és nem mellébeszélni?

Boldeone2 2025.02.22. 18:17:31

@G. Nagy László: Laci! Most olvasom, hogy betiltjátok a Pride-ot...

G. Nagy László 2025.02.22. 18:25:31

@Reactor:

"a cél itt is az elrettentés lenne."

Majd olvass utána a szakirodalomban, hogy a büntetés elrettentés jellege mennyire hatékony! Szpojlerezek: kurvára nem az. A bűnözőket a leginkább az tartja visza a bűntől, ha jól működik a rendvédelem, s nagy eséllyel lebuknak. A büntetés mértéke szinte irreleváns. Ez a pszichológia szál.

Az erkölcsi szál: nem hajthatsz végre senkin olyat, ami visszafordíthatatlan. Ha ezt nem látod be, úgy megrekedtél a középkor barbár erkölcsi színvonalán. (Ezzel együtt tiszteletet érdemel, hogy nem beszélsz félre, hanem felvállalod a gondolataidat, akármilyen hajmeresztők is.)

Reactor 2025.02.22. 18:29:38

@G. Nagy László: Nos, a kasztrált illetőket garantáltan vissza fogja tartani, ne aggódj. Biztos, hogy lesz, akit nem, de hát istenem, valami szórakozás csak kell! Ha minden bűnöző megjavulna mi szükség lenne a policájokra? Mehetnének mind koldusnak :D

Az erkölcs meg ott kezdődik, hogy nem fajtalankodunk alulkoros kisfiúkkal-kislányokkal. Ha ezt sikerül abszolválni, na akkor lehet pengetni az erkölcsi húrokat. LYáLY középkori barbár móccer, mily szöhnyű! Hát nem is volt ennyi pederaszta, még feleennyi se...

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 18:33:02

@lac1: a témánál vagyok.
erről szól az egész poszt, hogy nem tudtok disztingválni.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 18:35:08

@Boldeone2: kultúrájuk is volt, erkölcsük is, meg törvényeik is. tessék.

G. Nagy László 2025.02.22. 18:35:19

@MEDVE1978:

"Amihez viszont több pénz kell elsősorban, nem az, hogy kérdőívezzék a személyzetet, hogy buzi vagy pedofil-e."

A húgom ezen a területen dolgozik. Ugyanazt mondja, amit te. Alapvetően egyetértek veled, de te is fogadd el, hogy a kérdés ma már sokszorosan túlpolitizált. A kormánynak védenie kell a seggét, pont az ellenzék hülye őrjöngése miatt. Lehet, hogy szakmailag nem a legjobb megoldásokat hozza a minisztérium, de politikailag talán megfelelőek, a seggvédést szolgálják. Nem így kéne, egyetértek.

G. Nagy László 2025.02.22. 18:38:10

@Boldeone2:

"Most olvasom, hogy betiltjátok a Pride-ot... "

Viktor annyit mondot az évértékelőn, hogy kár készülni rá. Aki szerint ez betiltást jelent, az többet tud, mint Orbán.

lac1 2025.02.22. 18:54:30

@Alöksz Róz Unbanned:

Kértelek, hogy ha képes vagy rá, akkor maradjunk a témánál.
De ezek szerint nem vagy képes érdemben válaszolni, ami amúgy meg is lepne.

lac1 2025.02.22. 19:00:30

@G. Nagy László:

Szerintem meg az IS visszatartja, hogy ha jól működik a rendvédelem ÉS bekaszlizzák az trógert, annak kurva keserves következményei lesznek. Kasztrálás esetleg vagy tévé meg rántott hús nélküli, kegyetlen kemény börtön.

Én amúgy ha prezident lennék, egyvalamit tutira megváltoztatnék a börtönökön, a személy- és a személy tulajdonjoga ellen vétkezőket a börtönbüntetésük első három napján a megkárosítottak vagy az elszenvedők végezhetik el bármilyen későbbi felelősségre vonás nélkül. Tehát ha a téged kiraboló vagy megbecstelenítőt te jól kitartod, masszírozod és nokedlit szaggatsz, akkor szerencséje van, de ha mondjuk az én szelepsapkámat ellopó 15 éves piréznek leszek a fogdaőrje... az minimum nem szaporodik tovább, mert hát kéz, láb, szem, nyelv, fül és pöcs nélkül nehézkes. És most még csak egy szelepsapkáról van szó.

lac1 2025.02.22. 19:01:21

@Alöksz Róz Unbanned:

Én tudom mi a szó jelentése, de te ezek szerint nem, hogy ne beszélj félre, hanem maradj a témánál.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 19:54:17

@lac1: ha tudtad, akkor miért reklamáltál, hogy te márpedig nem írtál csúnya szót? :DD

wigotah224 2025.02.22. 20:07:40

@lac1: Inkább szólj az ápolónak, hogy ideje bevenni a gyógyszered

Boldeone2 2025.02.22. 20:21:05

@G. Nagy László: Ne készüljenek!" - ezt hogy lehet másképp érteni?

Mit szólsz az adóterhekhez? A 2-3 gyermkes nők, valójában családok a legtöbb esetben, ahol férfi is van, ezután ne fizessenek adót??

Akkor ki fizessen helyettük?? Megbüntetik a gyermekteleneket? Mit gondol erről egy liberális?

Tehát, a pár százezret kereső gyermeknélküli kisember fizesse ki adott esetben a jómódú nagypolgárság adókedvezményeit?

Hol van itt az igazságosság?

Boldeone2 2025.02.22. 20:26:21

@G. Nagy László: Áfa- visszatérítés a nyugdíjasoknak? Demagógia köbön!

index.hu/gazdasag/2024/11/13/koltsegvetes-allamhaztartasi-hiany-koltsegvetesi-hiany-gdp/

A kérdésem: miből? Ez is választási költségvetés lesz? Mindent a hatalomért? Mondjuk arra mérget vennék, nyugdíjas áfa- visszatérítés nem lesz, de jól hangzik..

wigotah224 2025.02.22. 21:03:07

@Boldeone2: Az még hagyján, de az apukákkal mi lesz? Öket miért diszkriminálják negatívan?
Ugyanez a nök40 témánál. Nagyon gáz.
@G. Nagy László: Mit szólsz az újabb ársapkák belengetéséhez? Ez mitöl jobboldali politika? Mert nekem így kivülröl vérkomcsinak tünik.

lac1 2025.02.22. 21:56:34

@Alöksz Róz Unbanned:

Mivan? Ez a témába vágó válasz?

lac1 2025.02.22. 21:57:51

@Boldeone2:

A gyerekesség lenne a jómódúság?

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 22:27:59

@lac1: témába vágó hozzászólásokat írtam, arról nem én tehetek, hogy olyan ostoba vagy, hogy nem érted :D

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 22:33:23

@wigotah224: szerintem is jobb lenne a mindenki 40.
de ettől még egyáltalán nem lenne gáz a nők 40 se. de akkor ezt is gyerekhez kötném. mert különben akkor mi alapján jár a megkülönböztetés, nem igaz?

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 22:38:38

@wigotah224: "Az még hagyján, de az apukákkal mi lesz?" - a kedvezmény a családban marad :-)

azért van ebben igazságosság, mert a nők karrierjét többé-kevésbé negatívan érinti a gyerekvállalás, meg az egészségüket is jobban megterheli.

Boldeone2 2025.02.22. 22:39:37

@lac1: te felfogod mit írtam? Miért kellene egy jól kereső - havi több milliót kereső - 2 gyermekes családnak/ nőnek összedobni másoknak, pl a rosszul kereső gyermekteleneknek az adóját? Mert nyilván valakin be kell vasalni az adókedvezményeket!

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 22:40:29

@Boldeone2: ez tényleg marhaság. akkor emelje meg a nyomornyugdíjat és kész, meg van oldva...

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.22. 22:41:17

@Boldeone2: "te felfogod mit írtam?" - nem fogja fel.

Boldeone2 2025.02.22. 22:44:53

@lac1: Tehát az az ember, akinek nincs párja, sem gyereke , valamilyen formában több adót fog fizetni, a kedvezményezettek meg lényegében semmit...
Ja, és lakásra sem lesz sok embernek, aki nincs benne a családi kedvezményekben...

Mondjuk Nagy Laci meg már a második befektetési ingatlanát veszi meg pár év múlva...Ez nem igazságos ( bár nem sajnálom tőle, mert áldozatos munkát végez itt is)

G. Nagy László 2025.02.22. 22:50:31

@Boldeone2:

"Akkor ki fizessen helyettük?? Megbüntetik a gyermekteleneket? Mit gondol erről egy liberális?"

Az adócsökkentés mindig jó. Nem büntetnek meg senkit. Minél alacsonyabbak az adóterhek, annál jobb. Ha ez aszimmetrikus, és a gyerekesek a kedvezményezettek, az a legkisebb rossz. A családi póték emelése sokkal rosszabb volna.

G. Nagy László 2025.02.22. 22:51:44

@wigotah224:

"Mit szólsz az újabb ársapkák belengetéséhez? Ez mitöl jobboldali politika? Mert nekem így kivülröl vérkomcsinak tünik. "

Ezerszer leírtam már: balos, szar intézkedés. Remélem, nem lesz több ilyen.

Boldeone2 2025.02.22. 22:53:58

@lac1: Oda fogunk jutni lassan, mint az 50 - es években: bevezetik az agglegényadót, a gyermeket nem vállaló nőket meg megbélyegzik?

Egy ismerősöm van, szegény lecsúszott ember, lakása nincs...Szerintem soha nem is lesz...Most kb 35-40 millió az alsó hang, de már a kertségi putrikért is lassan 20 milliókat kérnek....

Az albérlet meg 160- tól felefé, inkább 220 ezer per jó, miközben sokan csak 300 ezer nettót keresnek...

A kínai meg egyéb "orban migránsok" meg mindent kivesznek... Nyomják felfelé az árakat...

Boldeone2 2025.02.22. 22:57:20

@G. Nagy László: Ha ez aszimmetrikus, és a gyerekesek a kedvezményezettek, az a legkisebb rossz."

- Az mások adóemelésével fog együttjárni+ ne növeljük már tovább mesterségesen az eddigi hatalmas társadalmi különbségeket!

2025. 2025.02.22. 22:58:17

"Érdemes már az elején leszögezni: minden szava tökéletesen helytálló."..."Teljesen nyilvánvaló, hogy ezekben a mondatokban semmi kivetnivalót nem találni."

A tökéletességtől odébb van és magam találok benne kivetnivalót. Arra a bizonyos második kategóriára gondolok. Idézzem csak:

„Van a második kategória, ahol a képlet erkölcsileg még mindig nagyon jól megítélhető, de úgy gondolom, már korántsem kerül ilyen súlyos megítélés alá. Ez az, amikor gyerekpornót nézel. Nyilvánvalóan azzal, hogy te gyerekpornót fogyasztasz, használsz önkielégítésre, ezzel fenntartod ezt az üzletágat.”

Nos, a gyermekpornográfia a BTK-ba ütköző bűncselekmény. Szándékosan nem néztem meg, ezáltal mikor ezt írom, fogalmam sincs, annak alap, illetve súlyosabb esetben minősített eseteit a gyerek ellen elkövetett szexuális erőszakhoz képest milyen súllyal bünteti a törvény (ennélfogva jogilag kerülhet akár kevésbé súlyos megítélés alá), de a bűncselekmény az bűncselekmény és erkölcsileg ugyanúgy elfogadhatatlan. Szóval kultúrlény nem veszi félvállról a gyermekpornográfia bűntettét még akkor sem, ha büntetési tétele kisebb, ezáltal kisebb súlyú bűncselekménynek minősül (már ha!). És legfőképpen nem legyintünk arra képzeletben, aki gyerekről készült tiltott felvételekre recskázik. Akár csak a netről töltötte le, pláne akár ő maga készítette azokat. Az ilyen a törvény szerint is bűnös, legfeljebb nem tud róla az igazságszolgáltatás.

Ennek rögzítése mellett viszont nagy vonalakban egyetértek veled. Valóban hiba volt így, ilyen hévvel nekiugrani Puzsérnak. Akit ugyan utálok mint a szart, de a negatív érzelem sem múlhatja felül az objektivitást. Mert amit a harmadik "kategória" kapcsán ír, azzal tökéletesen egyet tudok érteni magam is.

„A harmadik eset, amikor képeket nézegetsz gyerekekről, és arra recskázol. Nyilvánvalóan azok a gyerekek nem gyerekpornóban szerepelnek, hanem mindenféle képeket találsz különböző gyerekekről. Én azt gondolom, hogy ebben az esetben… ugye akkor beszélhetünk bűnről, ha van sértett. Most kereshetjük a sértettet, de nem nagyon van!"

Mik azok a "mindenféle képek"? Rögzítsük, hogy legális, bárki által hozzáférhető tartalom. Mint pl. a fürdetés közben csecsemőről készült, a social médiára feltöltött képek, mert a gyerek apja, anyja van olyan ostoba, hogy kirakja ezeket. Vagy ha strandon, buliban készült bikinis - akár gyerekkorú(!) - lányok képeire, vagy csak olyan utcai felvételekre veri ki az illető, amelyeken gyerekkorú miniszoknyás lányok láthatók, az már valóban nem erőszak és nem gyerekpornográfia. Az illető pedofil hajlamú, de maximum morálian ítélhető meg. És a felvételeken szereplő gyerek valóban nem áldozat. Legfeljebb más beteges képzelgéseinek az alanya. De nincs mögötte bűncselekmény.

Boldeone2 2025.02.22. 23:00:59

@G. Nagy László: Tehát: fedezet nélküli választási ígértek= növekvő adóterhek= növekvő infláció= gyengülő forint ....

Ez mind az elhibázott, szemfényvesztő politika eredménye!

Reactor 2025.02.22. 23:01:26

@2025.: A legális, bárki számára hozzáférhető tartalom közt is bőven van határeset, pl. a lolicon. Szerintem már az is gusztustalan, hiába "csak" rajzolt fantázia.

G. Nagy László 2025.02.22. 23:51:23

@2025.: Úgy látom, hogy nincs sok vita köztünk.

Boldeone2 2025.02.23. 00:00:07

@wigotah224: Mi lesz a német választáson? Kiesik az FDP és bejutnak a szélsőbalos, populisták?

Még egy putyinista, demagóg párt?

Holnap eldől Európa jövője...

Az AFD a háború kitörésekor 10 %- on állt, most meg 20 % felett? Ennyire erős a hazug propaganda?

G. Nagy László 2025.02.23. 00:11:08

@Boldeone2:

"Az AFD a háború kitörésekor 10 %- on állt, most meg 20 % felett? Ennyire erős a hazug propaganda?"

Arra nem gondolsz, hogy a németeknek a töke tele van az eddigi vezetéssel? Nincs olyan Scholcz plakát, amely ne lenne összefirkálva, összefestékezve. Nemigen volt még ennyire népszerűtlen kancellárja az országnak.

Ami a propagandát illeti: a német média hosszú évek óta - egyhangon bégetve - hazudozik az AfD-ről mindenfélét. Szóval az AfD a központi, mélyen antidemokratikus propaganda ELLENÉRE ilyen erős. Ha volna eszük a németeknek, úgy a zöldeket se juttatnák be, s AfD 30% feletti voksot kapna. Az jelenthetné az ország megmenekülését az összeomlástól.

Plotzinger Richard 2025.02.23. 00:15:03

@G. Nagy László:
"Ha ez aszimmetrikus, és a gyerekesek a kedvezményezettek, az a legkisebb rossz"

nem a gyerekesek a kedvezményezettek.
Nekem 2 gyerekem van 2 anyától. Minket cserbenhagy a fidesz, pedig kettővel emeltük a létszámot.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.23. 01:17:12

@Boldeone2: "Ez mind az elhibázott, szemfényvesztő politika eredménye!" - és minden fél évben valami hangzatos új csodatévő program meghirdetve.
kanyarban előzés, repülőrajt, na majd ez.

ki látott már ilyet a gyurcsány idejébe? :-)

lac1 2025.02.23. 08:01:50

@Boldeone2:
Lecsúszott? Ezért is a jól dolgozók és felelősségteljesen élők a hibásak?

lac1 2025.02.23. 08:07:55

@Plotzinger Richard:

Nekem három, egytől.
Amíg fiatalabb voltam, kegyetlen sokat melóztam, nem cigiztem (soha amúgy), nem ittam (soha amúgy), nem drogoztam, mindig, szinte 18 évestől fogva nem nagyon volt munkanélküli időm, max amikor 25-én járt le a felmondás és a másik helyen 1-én kezdtem. Nekem nem volt panaszra okom soha, mert soha nem a támogatásra blazíroztam, az legfeljebb azok a fagyira voltak jók. Igaz, nem is volt túlfejlett egóm és a hisztizést is meghagytam a kurváknak.
(Ez most nem neked szól, ezt csak úgy leírtam.)

wigotah224 2025.02.23. 08:08:29

@G. Nagy László: @Boldeone2:
Abban teljesen egyetértek, hogy a mostani problémák a zöldpolitika eredménye, amit merkel majd a zöldek csináltak az elmúlt 20 évben. Abban is igazad van, hogy sok hülyeséget terjeszt sajtó az AfD-ről, de ettől még vannak bajok velük rendesen. Én olvastam az ő programjukat (is), az valóban benne van, hogy az eurozónából kilépnének. Sorkötelezettséget is vissza akarják vezetni, ami szintén hülyeség.
További probléma különböző AfD-s politikusok dumái a náci-korszak relativizálására. Egy példa, amikor Gauland azt mondta, hogy "az a 12 év csak madárszar az 1000 éves dicsőséges német történelemben". Egyrészt "német történelem" 1871 óta van, amikor a poroszok erőszakkal egyesítették ezeket az államokat, ergo messze nincs 1000 év és dicsőséges sem. Másrészt hatását tekintve sem lehet ezt a korszakot madárszarozni, hiszen máig tartó hatásai vannak. De ebbe a kategóriába tartozik, amikor weidel mondta Musknak, hogy hitler kommunista volt, ami nyilván baromság. Arról lehet vitatkozni, hogy jó-e a mostani német emlékezetpolitika vagy sem, de az AfD-sek teljesen ostobán szólnak hozzá, inkább hagyniuk kéne, mert annyira nem fontos téma ez, viszont komoly támadási felület rajtuk.
Ettől függetlenül a kirekesztésük szerintem is hülyeség és a CDU-nak meg kéne próbálni őket junior partnerként koalícióba bevoni, mert van azért jópár kérdés, ahol ugyanazt mondják - pl bevándorlás kapcsán. A szalonképtelen ötleteiket meg simán csak nem megcsinálni.

wigotah224 2025.02.23. 08:11:14

@Boldeone2: Hogy a linke mitől ilyen erős, az nekem is homály. Az igazi katasztrófa lenne, ha a 2 bolsevik párt (linke, bsw) bejutna, de a FDP nem.

lac1 2025.02.23. 08:14:35

@Boldeone2:

Így is van, ne adjunk a semmire a cigányoknak 50 pont pluszt a felsőoktatási intézményekbe bejutásért, mert akkor a valóban okosoktól veszik el a helyet.
Ne adjunk a cigányoknak nemzetiségi civil szervezeteknek járó támogatást, hol kap bárki is akármit, mert simán csak magyar? Viszont több adókivetést nekik, mert a létszámarányuk jelentősebben több a börtönökben.
Esélyegyenlőségit nekik semmit, sőt, mindet vissza, mert mindenki egyenlőnek született, az, hogy az anyja-apja baszott taníttatni, azt ne már a társadalom fizesse meg.
Aki nem szült gyereket (habár képes lenne testileg) az ne kapjon semmilyen ellátást, hiszen azokat más gyerekei termelik meg, nem a fán terem.

Én támogatom ezt a fajta igazságosságot.

G. Nagy László 2025.02.23. 08:42:44

@wigotah224:

Fura, hogy csaknem mindenben egyetértek.

Az FDP és az AfD egyébként nincs is oly távol egymástól, alapvetően minndkettő a piacpárti liberalizmusból építkezik. A különbség az, hogy az FDP globalista, annak minden rákfenéjével, szemben az AfD-vel, amely szuverenista.

Egyetértek azokkal a kritikákkal, melyeket az AfD kapcsán megfogalmazol. Az eurozónából, illetve az EU-ból való kilépés katasztrófa volna. Ami a kötelező sorkatonaságot illeti, ez még a liberális-libertárius alapgondolattal is szembe megy.

"Ettől függetlenül a kirekesztésük szerintem is hülyeség és a CDU-nak meg kéne próbálni őket junior partnerként koalícióba bevoni, mert van azért jópár kérdés, ahol ugyanazt mondják - pl bevándorlás kapcsán. A szalonképtelen ötleteiket meg simán csak nem megcsinálni."

Pontosan. Én még azt sem bánnám, ha az FDP ott lenne harmadiknak, bár ez a legkevésbé valószínű forgatókönyv.

lac1 2025.02.23. 08:52:34

@G. Nagy László:

Miért lenne katasztrófa az eu-ból kilépés?

G. Nagy László 2025.02.23. 09:14:12

@lac1: Ha Németország kilépne, az az EU megszűnését jelentené.

Az EU eredeti elképzelései jók. Szabad tőke, áru és személymozgás - ez szükséges. Mindenki jól jár, ha ez egy szabad, egységes, vámmentes piac. De ennyi. több nem kell. Birodalomra nincs szükség. Nem kéne a nulláról újrakezdeni mindent, elég volna megszüntetni a felesleges intézményeket és jogköröket.

lac1 2025.02.23. 09:27:39

@G. Nagy László:

Ezt én csak a szövegrésznek gondolom. A valódi tartalom a gazdaságilag kevésbé ellenállók kirablása, lásd magyar cukorgyárak, cementgyár, stb.
HA, és megint HA valakivel szerződni akarok valamilyen kooperációban történő gyártásra vagy szállításra, azt eu nélkül is megtehetem.
És ez csak az általános válaszom. A konkrét az, hogy ez az eu, amihez mi az elején mint gazdasági társulás csatlakoztunk, tudva, de nem sejtve, hogy majd jól kirabolnak mindent, az egy dolog, de az, hogy ez átfordult egy komcsi-bolsi-lipppppsi tombolásba és kényszernek, így aztán ezt végleg nem értem, hogy miért lenne baj bárkinek is (most az állampolgárokra gondolok kizárólag), ha ez nem lenne többé.
És bizony érdemes lenne a nulláról kezdeni, mert a rossz alapra csak szar házat lehet építeni, alapmegerősítés, drénezés, aládúcolás mind-mind csak szépségtapasz, előnye ööö... majdnem semmit írtam, de az lenne a nulla, hanem valami mínusz értelműt kéne írnom, mondjuk a káros lenne a legenyhébb kifejezés erre.

G. Nagy László 2025.02.23. 09:44:53

@lac1:

"És bizony érdemes lenne a nulláról kezdeni, mert a rossz alapra csak szar házat lehet építeni, alapmegerősítés, drénezés, aládúcolás mind-mind csak szépségtapasz"

Már csak a technológiáról vitatkozunk. Ha maradunk a házas hasonlatodnál: az alap szerintem jó. A harmadik emeletig kell csak visszabontani. Kár ledózerolni az egészet.

wigotah224 2025.02.23. 09:58:14

@G. Nagy László: Nem fura, attól, mert orbánt utálom, még nem vagyok "balos" ;)
Persze, CDU-AfD-FDP is ok lenne, csak az első kettőnek önmagában meglenne a többsége, ergo, minek a FDP egy ilyen koalícióba?
De a realitások talaján maradva, a legjobb most az lenne, ha sem a zöldekkel sem a SPD-vel nem lenne a CDU-nak többsége és bejutna a FDP. Akkor lehetne CDU-SPD-FDP koalíció, ami még a legkisebb rossznak tűnik - ha már CDU-FDP-re matematikailag nincs is esély.
Megyek is, tolok egy X-et a FDP-re.

lac1 2025.02.23. 10:00:49

@G. Nagy László:

Azért nem jó az alap SEM, mert benne van a lehetőség, ha valakinek nem tetszik a pofája, attól elvehetem a játékát.

lac1 2025.02.23. 10:02:59

@wigotah224:

Én speciel abban reménykedem, hogy az afd még egy kört kimarad, közben pedig az országban a hazaárulók és a kis felszopottjaik miatt még egy kristályéjszaka jő el.
Igen, szeretnék egy kurva felfordulást, hogy talán az írmagját is kiirtanák a felelősöknek.

wigotah224 2025.02.23. 10:03:13

@G. Nagy László: Ez a birodalmazás hülyeség. A négy alapszabadságon túl egy csomó jó dolgot is csinált az EU, pl magyar érettségivel tudtam német egyetemen továbbtanulni. Jogosítványt is korlátlanul elfogadják - indiai kollégák pl nem vezethetnek itt, meg kell csinálniuk a német jogosítványt, ami elég szívás és drága is.
De lehetne még sorolni a roaming-rablás megakadályozásától a USB-C szabványig még jópár mindent.
Nyilván mindig lehet vitatni, hogy adott dologba jó-e ha beleszól a bürokrácia, de ez a "menjünk vissza a 90es évekbe, mert akkor minden jobb volt" ez hülyeség.

lac1 2025.02.23. 10:29:29

@wigotah224:
Jogosítvány honosítása azelőtt sem volt probléma. USB-C szabvány fontos, cserébe a multi idehordja az ugyanolyan csomagolású, de rosszabb minőségű áruját az itthoni vásárlókat becsapva. Versenyezhetnénk, hogy a szabályokkal ki nyer többet, a nyugati cég és polgár vagy a magyar.

G. Nagy László 2025.02.23. 10:38:42

@wigotah224:

"Megyek is, tolok egy X-et a FDP-re."

Hajrá! Az AfD után a második legjobb választás :)

G. Nagy László 2025.02.23. 10:44:42

@wigotah224:

"A négy alapszabadságon túl egy csomó jó dolgot is csinált az EU, pl magyar érettségivel tudtam német egyetemen továbbtanulni. Jogosítványt is korlátlanul elfogadják - indiai kollégák pl nem vezethetnek itt, meg kell csinálniuk a német jogosítványt, ami elég szívás és drága is.
De lehetne még sorolni a roaming-rablás megakadályozásától a USB-C szabványig még jópár mindent."

Ez mind tök oké és egyértelműen pozitív minden szereplő számára.

"Nyilván mindig lehet vitatni, hogy adott dologba jó-e ha beleszól a bürokrácia - Ez a birodalmazás hülyeség."

Ez a kettő ugyanaz. Magasról teszek rá, hogy rosszindulatú világfelforgatók; birodalomépítők; ideológiától túlfűtött elmebetegek; kisstílű, megkent politikusok, avagy béna, túlhatalmú bürokraták teszik tönkre az EU-t. A lényeg ugyanaz: rohad az egész. valakinek rendet kell tenni az öreg kontinensen is.

Boldeone2 2025.02.23. 10:50:11

@lac1: Aki nem szült gyereket (habár képes lenne testileg) az ne kapjon semmilyen ellátást, hiszen azokat más gyerekei termelik meg, nem a fán terem."

- A lófaszt ne! A nyugdíj olyan mint egy biztosítás: ha 40 évig befizettél , akkor meg kell kapnod mint kifizetést, ez az állam kötelessége! ( még ha kevesebb befizető van akkor is)

A másik dolog: egyre kevesebb házasság lesz, így sok embernek eleve esélye sem lesz utódot nemzeni. Pont az alsóbb néposztályokból származó férfiak nem fognak tudni utódot nemzeni
Ezután az államnak kellene nyugdíjvagyont képezni, vagy hagyni a magánfelhalmozást jobban. A felosztó - kirovó rendszer nem működik

Még egy lehetőség van: utat engedni a szelektált migrációnak

Tehát több tízezer fiatal nő kellene letelepedést adni

Boldeone2 2025.02.23. 10:53:41

@G. Nagy László: lényeg ugyanaz: rohad az egész. valakinek rendet kell tenni az öreg kontinensen is."

- Ezt gondolta anno a bajszos ember is! Szerintem nem kell "rendet tenni"! A helyzethez képest - szerintem - jó úton vagyunk!

Az iparpolitikán kell változtani; elenfedni a német adóságféket; és felpörgetni az európai fogyasztást és védelmi ipart

Boldeone2 2025.02.23. 10:59:50

@G. Nagy László: Azt viszont el kell fogadni: Európa egy öregedő kontinens. Soha nem lesz olyan dinamikus, mint a "fiatal "országok

Az itteni fiatalok már annyira nem akarnak dolgozni, törekedni; de utazni szeretnek, " nomádkodni"

Az új német politika aktivizálni akarja ezt a réreget is, de nem fog menni...

"Human resource" pedig arab és afrikai fiatalemberekből áll, akiket főleg könnyű fizikai munkára lehet alkalmazni

Ma már senki sem akar dolgozni, még az ukránok sem! A plázák tele vannak lézengő fiatal ukrán lányokkal...Gondolom várják az igazit"....

Boldeone2 2025.02.23. 11:07:57

@G. Nagy László: Az AFD egy veszélyes párt - szerintem- , nem mentes a náci jellegű szélsőségektől...

ÉN még emlékszem a 2000- es évekre, amikor éjszaka fél 2- kor leszállítottak minket a buszról a német rendőrök...
Volt olyan, hogy soko kommandó ( ha jól emlékszem) akik a munkahelyről vitték el a közép- és kelet - európai dolgozókat
Emlékszünk: 8 évig kvázi tilos volt Németországban dolgozni...

Én nem szeretném ezt a világot vissza, meg nyilván az EU széteséset sem...Az AFD veszélyesnek tűnik...Talán annyi lehet biztató, hogy még él bennük a balatoni nosztalgia és velünk nem fognak kitolni, no meg Orbánt kedvelik a nácik..

lac1 2025.02.23. 12:46:19

@Boldeone2:

Ja, majd megnézném, hogy ha csak az összegyűjtött pénzedet osztanák vissza, mire mennél vele, ha nem lenne utánad még egy-két generáció, aki megtermeli a különbözetet.

lac1 2025.02.23. 12:47:36

@Boldeone2:

Már megint az Orbán, mi volt ma nálad, jöttek a villanypénzért a nyugdíjadból?

Boldeone2 2025.02.23. 13:20:48

@lac1: Még qurva messze vagyok a nyugdíjtól, de már azokra az időkre is felkészültem, felkészülök

A lényeg: ne tömje az állam tele senki zsebét, a másoktól elvett pénzekkel! Különösen azokét, akiknek már amúgy is tele van!

A rászorulók támogatása más kérdés, az indokolt. Ezért is támogatunk már nem is tudom hány alapítványt...A feleségem intézi:
Madárkórház, "Együtt az állatokért", Mentősök, stb...

Adót nyilván nem fizet szívesen az ember, tudván hogy az orbáni here réteg gazdagszik belőle!

Boldeone2 2025.02.23. 13:23:38

@lac1: Plusz még van "mentoráltam" is, aki havi több tízezer kiadás...Akkor mire fizessek több adót??

Ebben az aljas rezsiben nem támogatják a lecsúszott embereket...

2025. 2025.02.23. 16:45:53

Hahó, fejlemény a témában! :)

Nem bírt csöndben maradni, a FB oldalán rittyentett egyet:

"A szememben hősök! – gondolja Puzsér a pedofil hajlamúakról
Egészen pontosan így vélekedik a publicista: „Erkölcsi értékrendem birtokában kinyilvánítom, hogy az a személy, aki a pedofília hajlamának infernális terhével él le egy teljes életet úgy, hogy egyetlen gyermeket nem ront meg, és soha nem használ fel gyermekpornográfiát, a szememben egy hős.”"

mandiner.hu/belfold/2025/02/puzser-szemeben-hosok-pedofil-hajlamuak

Ez viszont már nettó faszság, sőt árulkodó. Én meg néha legszívesebben agyonütnék egy-két kirívóan irritáló hazaáruló ellenzéki politikust, de életem végéig kibírom, hogy nem teszem meg. Akkor én most hős vagyok?!

Ráadásul szerinte a pedofilok akár pártot is alakíthatnának. Ezután védje meg őt a halál. Süllyed a mocsárban, teljesen megérdemelten. Mindig van valami, ami újfent megerősíti, hogy joggal utálom, mint a szart.

G. Nagy László 2025.02.23. 17:18:22

@2025.:

„Erkölcsi értékrendem birtokában kinyilvánítom, hogy az a személy, aki a pedofília hajlamának infernális terhével él le egy teljes életet úgy, hogy egyetlen gyermeket nem ront meg, és soha nem használ fel gyermekpornográfiát, a szememben egy hős.”"

Igaza van.

" Én meg néha legszívesebben agyonütnék egy-két kirívóan irritáló hazaáruló ellenzéki politikust, de életem végéig kibírom, hogy nem teszem meg. Akkor én most hős vagyok?!"

Igen, ebben az értelemben te is hős vagy.

Egyikőtök sem egy Dobó István, sem Rákóczi, sem Tisza István, de a magatok szintjén ezek apró hősiességek.

G. Nagy László 2025.02.23. 17:20:37

@Boldeone2:

Amikor holnap már látjuk a német választások eredményeit, kíváncsi leszek rá, hogy még akkor is isteníted-e a németek arányos választási rendszerét. Mert ami ebből ki fog jönni, az nagy valószínűleg ugyanaz a szardagasztás lesz, mint ami eddig folyt, s ebben a pocsék választási rendszernek is szerepe lesz.
süti beállítások módosítása