téveszmék

téveszmék

"Puzsér szavai gyomorforgatók"

2025. február 21. - G. Nagy László

puzser_2025.jpg

 

Értem én, hogy a tavalyi pedofil-botrány óta a kormányoldal a korábbinál is elszántabb keresztesháborút indított a gyermekvédelem frontján. Értem én, hogy dühítő, amikor a legperverzebb szarkavarók vádolják a Fideszt pedofíliával, miközben ennél alaptalanabb vádat aligha találhattak volna. De akkor sem kéne átmenni totál hülyébe.

 

Napok óta áll a bál: előkaparták egy korábbi pódiumbeszélgetés hanganyagát, melyben Puzsér a pedofíliáról értekezik. Érdemes már az elején leszögezni: minden szava tökéletesen helytálló. Most azt látjuk: összehangolt, totál alaptalan támadás indult a publicista ellen. Ez annyira hatékonynak bizonyult, hogy az ellenzék messiás-jelöltje le is mondta a ma estére tervezett közös fellépésüket, amely a "10 probléma Magyar Péterrel, amin változtatnia kell, ha rendszert akar váltani" címmel került meghirdetésre. A kiadott közlemény szerint: „A TISZA Pártnál és a jóérzésű emberek többségénél a gyermekek sérelmére elkövetett mindenféle bűncselekmény kapcsán zéró tolerancia van érvényben, ahol nincs helye értelmezési kérdéseknek.” Jómagam azt gondolom, Puzsér Róberten kívül mindenki jól járt. MP kimenekült egy beszélgetésből, amely borítékolhatóan még a Partizán-interjúnál is kínosabb lett volna számára. (Puzsér nem rejtette véka alá kritikáját Gulyás Marcinál bemutatott őrjöngése után.) De a kormányoldal is elégedett lehet, hiszen Magyar Péter - ha képes fegyelmezett maradni - ma este rendbe szedhette volna megtépázott renoméját. 

 

Mit is állított Puzsér? Így fogalmazott:

  1. "Az egyes lehetőség az az, hogy tényleges gyerek prostituáltakat vagy hús-vér gyerekeket rontasz meg, vagy rontasz tovább, vagy egyáltalán használod őket szexuális tárgyként, akár Távol-Keleten, akár itt. Ez a kategória bűncselekmény, és erkölcsileg is, hát egy nagyon-nagyon alávaló nívón áll."
  2. „Van a második kategória, ahol a képlet erkölcsileg még mindig nagyon jól megítélhető, de úgy gondolom, már korántsem kerül ilyen súlyos megítélés alá. Ez az, amikor gyerekpornót nézel. Nyilvánvalóan azzal, hogy te gyerekpornót fogyasztasz, használsz önkielégítésre, ezzel fenntartod ezt az üzletágat.”
  3. "A harmadik eset, amikor képeket nézegetsz gyerekekről, és arra recskázol. Nyilvánvalóan azok a gyerekek nem gyerekpornóban szerepelnek, hanem mindenféle képeket találsz különböző gyerekekről. Én azt gondolom, hogy ebben az esetben… ugye akkor beszélhetünk bűnről, ha van sértett. Most kereshetjük a sértettet, de nem nagyon van! Egy nagyon szerencsétlen, nagyon nyomorult, beteg hajlamú ember úgy éli ki a hajlamát, hogy abban különösebben senki nem sérül."

 

Teljesen nyilvánvaló, hogy ezekben a mondatokban semmi kivetnivalót nem találni. Puzsér a legkevésbé sem menteget senkit. Nem kíván kiskaput teremteni a bűnnek. Tökéletesen józan és erkölcsileg kikezdhetetlen álláspontot képvisel. Mi több: amikor egy évvel ezelőtt beindult a pedofidesz-kampány, pont ő volt az, aki megvédte a kormánypártot, mondván: sok mindennel lehet vádolni őket, de ezzel biztosan nem. Nem csak alaptalan, méltatlan is ez a szemmel láthatóan összehangolt támadás.

 

Érdekes volt meghallgatni a Hír TV Vezércikk című műsorának csütörtöki adását. Mindhárom vendég alapvetően jó szándékú, s nem is volt könnyű számukra, hogy Puzsért meghurcolják. Fricz Tamás így fogalmazott: "Az emberi létünkhöz a legfontosabb mozzanat az önkiteljesítés mellett az önkorlátozás." No de kedves Tamás, Puzsér Róbert is pontosan erről beszél! Pontosan ugyanezt gondolja ő maga is. Hiszen borzasztó kemény önkorlátozás az, ha egy beteg perverz nem élheti ki torz vágyait hús-vér embereken. Kacsóh Dániel a következőt találta mondani: "Mindenkinek lehet nagy szíve, de ebbe ezek az emberek ne férjenek bele, és ebben legyünk egyértelműek és konzekvensek!" Szavain érződik, hogy nem kérdőjelezi meg Puzsér jó szándékát, mi több, kiemeli, hogy a publicista mélyen elítéli a megvalósult pedofíliát. "Ezek a szörnyek valójában azok is, akik beülnek egy szobába egyedül, elővesznek egy gyerekképet és elkezdenek önkielégíteni, mert mi lesz a következő lépésük?" Kacsóh két lényeges dologra is rávilágít. Először is: a pedofil hajlamúak valóban szörnyek. Azonban cáfolhatatlan tény, hogy a Jóisten teremtette őket ilyen szörnynek. Talán nála kéne reklamálni. Másodszor: a bűnt ott kell megakadályozni, vagy büntetni, ahol keletkezik. Nem előtte. Nem feltételezve. Nem magát a gondolatot megtorolva, mert arról senki nem tehet, s nem is árt vele. A "mi lesz a következő lépésük?" egy borzalmas felvetés. Ennyi erővel a világ minden férfiját bilincsbe kéne verni, aki valaha is maszturbált. A legtöbben olyan nők videóit néztük, akiket nem is ismerünk, illetve olyan lányokra gondoltunk, akiknek eszükbe sem jutna szexelni velünk. Ilyen alapon potenciális erőszaktevők vagyunk mind. Börtönbe mindenkivel!

 

És akkor még a dolog pszichológiai vonatkozásáról nem is beszéltünk. Vajon az a pedofil fog több erőszakot elkövetni hús-vér gyerekekkel szemben, aki megpróbálja tökéletesen elfojtani torz vágyait, vagy az, aki könnyít magán odahaza? A keresztény világ évszázadokon át bűnösnek hirdette a szexualitás minden formáját, s igyekezett korlátozni a testiséget. Kurvára kudarcot vallottak. A buddhistáknak lett igazuk: az a vágy, amelyet elfojtani kívánsz, föléd emelkedik és uralkodni fog rajtad. Szögezzük le: a tényleges pedofília sosem válhat legitim dologgá, mert mélyen erkölcstelen dolog egy kiskorút ilyesmire rávenni. De a megoldás biztosan nem a kasztrálás. Vagy aki így gondolja, az mondja is ki nyíltan!

 

A kedves Olvasótól azt kérem, képzelje el, hogy a Facebookon közzétett tengerparti fotóira valaki - egy férfi, egy nő, egy meleg, egy leszbikus, bárki - önkielégítést végez. Tényleg sérül ezzel bárki? Mert aki olyan érzelmi hópihe, hogy ez megviselné, az ne közöljön magáról egyetlen fotót sem! Még télikabátosat sem, hátha valaki arra gerjed. Sőt: a tengerimalacát se mutassa meg, mert talán egy másik beteg lelkűnek meg majd az mozgatja meg a fantáziáját. Ami engem illet: örömmel töltene el a tudat, ha az almazöld shortom és a szőrös mellkasom bámely ismerőst vagy ismeretlent szexuális izgalomba hozná. Akár egy meleget. Akár egy bányarémet. Akár egy öregasszonyt. Nincs rá nagy esély, de azért jólesne. Ha ennyi örömöt tudok okozni az emberiségnek, már nem éltem hiába.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr2518801108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G. Nagy László 2025.02.26. 00:18:23

@Boldeone2: Elolvastam. Birom Czeglédit. Sokkal józanabb annál a vonalnál, amit te képviselsz.

HypocritSlayer 2025.02.26. 08:17:18

@Boldeone2:

>>Nézd, amit most "válaszoltál", az nem vita, érvelés, csak puszta feleselés, így nem tartom érdemesnek válaszolni rá!<<

Isten őrizz, hogy én veled vitába bocsátkozzam, egy elbaszott szarházi, korcs tetűvel soha nem vitatkozunk, mert ha lemegyünk a szintjére, akkor ott legyőz a rutinjával.

>>Te is tudod a lelked mélyén, hogy igazam van, csak nem ismered be, mert őrült vagy! <<

Hogyne tudnám, de mivel egy rasszista nácikok köcsög vagyok, ezért nem ismerem be hogy őrült vagyok:)

>>Nem tartalak hülyének, de ennyi frusztrációval - rasszizmus, homofóbia, nőgyűlölet - "megáldott" embert ritkán láttam a blogszférában...<<

Én meg tudom hogy hülye vagy, én például tudom, hogy nem vagy őrült, vagy "megtévesztett" csak épp annyira elbasszott korcs, hogy már menthetetlen, és azért, mert eddigi takony életed során belédívodott 25-30 évnyi woke szarságból nem vagy képes kijönni, hiszen ehhez kellene még 25-30 évnyi "kemény megpróbáltatás" , ami itt jó esetben nem fog bekövetkezni, ha mégis, akkor meg a nagy pofáddal nem élnéd túl még az első 2 évet sem.

>>Szar lehet így élni, komolyan mondom....Elég ha kimész az utcára este Budapesten a belvárosba, láthatod mi zajlk nálunk is..<<

Én meg komolyan mondom, hogy kéjes örömmel tölt el a fajtád vergődése és "világfájdalmas nyomora":)
A gond az, hogy az elbaszott fajtársaid érdemtelenek, alkalmatlanak és a pillanatnak élnek, és annyira elpuhult szarok vagytok, hogy a jólétben elpuhult agyatok nem képes a valóság érzékelésére és unalmatokba a az agyament woke-faszság az, ami kitölti a nyomorult életeteket.
Annyira elborít titeket az "igazság tudata", hogy nem vagytok képesek minimális önkontrollra sem, hiszen eddig mindig mindent megúsztatok, csak a jogaitokért vinnyogtok , de 0 a kötelességeitek.

>>Lesz Pride is, majd meglásd! Tehát egyre frusztráltabb leszel, ahogy a bálványod is!<<

Látod, a nyomorod másik bizonyítéka, hogy te sem vagy oda érte, mégis, ha ezzel lehet "ütni az ellenen" akkor jöjjön, csőstől bármi:)
Ugyanígy vagytok ti a muszlim szar-söpredékkel is, ha ez gond a másik oldalnak, akkor toljátok ezerrel.

A Pride-os szarság elleni fellépés pedig a woke -szemét lejtmenetét indítja el, másrészt pedig egy "tartalék", vagyis hatalomtechnikai eszköz a Fidesz részéről, hiszen a mihasznákkal való "együttműködés" egy plusz biztosíték arra az esetre, ha a selyemmajom esetleg 40% fölötti eredményt érne el. Egyrészt sok mindent megvalósít a programjukból, "átvéve/megszelidítve"- "kompatibilissá téve, ha úgy tetszik, akkor eu-komfortosítva, hogy ha mégis koalicióra kerülne sor, akkor a mihaszna szavazóinak ne legyen "ellenérzésük", bár ők is nagyrészt az O1G tábor részei, de jobban rühellik a fajtádat, és ez épp elég.

>>Nekem averzióim vannak a homoszexualtitással kapcsolatban, ha ha Orbán fellép egy alapjog - A GYÜLEKEZÉS szabadsága ellen- akkor nem pár ezer ember lesz, hanem több tízezer!<<

Nem lesz, mert a mihasznák örömmel várják, sőt, az eddigi buzifelvonulások alkalmával is őket kellett megfékezni, hogy ne verjék szét a pávatolseggűeket.
A selyemmajom pedig be van szorítva a sarokba, bármerre is foglal állást, csak veszíthet.
Az régi "ellenzék" pedig összesen nem tud még max 2000-et sem összetrombitálni, főleg nem a pridos szarság mellett.

>>Ez már nem buzikról fog szólni!<<

Soha nem is arról szólt, hanem a túltolt woke faszságról.
Arról nem is beszélve, hogy pl. Szájer, azzal együtt, hogy buzi , az egyik legjobb koponya és ember, vagyis kurvára nem a buzikkal van bajunk, hanem a kibaszott Pridos-woke szarsággal.

>>Ha valaki kilógatja a pöcsét, azt vigyék el, közszeméremsértés! De, alapjogot korlátozni nem lehet!<<

Látod itt is tetten érhető a fogalmatlan hülye értelmezési képtelensége: kevered az alapjogokat a toleranciával, ami valójában a kellemetlen TŰRÉSÉT jelenti.

Orbán most szerintem ezzel is teszteli a magyar és legfőképpen a nyugat woke-genderszar "tűrőképességét", vagyis kitapogatja, hogy mennyire mehet el, ha már Trump páros lábbal ráborította a bilit a fajtádra.

wigotah224 2025.02.26. 08:32:25

@G. Nagy László: Látod, erről beszéltem. Csak nézd meg az előttem szóló vagy akár lac vagy gymasa hozzászólásait. Tele vannak szarral ezek az emberek.

HypocritSlayer 2025.02.26. 09:04:53

@Boldeone2:
>>Egyébként egy primitív, frusztrált, szélsőjobbos szarházi vagy!<<

Ó, hidd el, hogy én még a mérsékeltek közé tartozom:)
De egy elbaszott korcs woke-os szarkupactól ez dicséret, így hát köszönöm:)

>> Én soha nem személyeskedek senkivel, aki kulturált és megpróbál érvelni!<<

Én sem, mert nem tekintelek személynek:)
Így sem a kultúra, sem az érvek nem játszanak, mert a disznók elé dobott gyöngyöt úgyis csak feleszik.

>>Te nem vagy ilyen, te a csőcselék vagy!<<

Legyen, ha ez megnyugtatja a lelkedet, de a lényegen ez semmit nem változtat.

>> Itt vagyok a Nagy László vlogon, nem értünk egyet, de kulturáltan tudunk kommunikálni, mert nem egy frusztrált szarcsimbók, mint te ! <<

Naiv vagy, ahogyan ő is ebből a szempontból, hiszen te azt hiszed, hogy "érvelsz", ő meg azt hiszi, hogy téged képes lesz "visszafordítania" abból a szarból, amiből nem fogsz soha visszatérni.
Mindketten tévedtek:)
Én pontosan tudom, hogy menthetetlen vagy, 99%-ban át is pörgetem a szarságaidat, és valójában nem is hozzád beszélek, amikor neked válaszolok, valójában ürügyként szolgálsz.
Lacinak pedig a kattintásszámok számítanak, és mivel a "hozzászólásaid" teszik ki a kommentek minimum 60-70 %-át.
Ezért te egy aranytojást tojó tyúkocska vagy neki és mivel ráadásul egy elbaszott fogalmatlan korcs barom is, ezért mindig megvan a trigger, hogy valaki vagy válaszol, vagy hozzád csapódik, az ő esetében ez min win-win szituáció.

>>Nyilván egy pont után én is visszaválaszolok,de SOHA nem én kezdem!<<

Ne fáraszd magad, mert mint említettem te csak ürügy/elrettentő példaként szolgász, de a nem neked szól, mert te már rég menthetetlen vagy.

>>Mondjuk jól reprezentálod Orbán megszállottan gyűlölködő szavazóit, az tény! <<

Ha legalább arra méltatnálak, hogy gyűlőljelek, de mivel semmi közös nincs bennünk, nincs mit gyűlölni benned:)

G. Nagy László 2025.02.26. 09:48:39

@wigotah224:

"Látod, erről beszéltem. Csak nézd meg az előttem szóló vagy akár lac vagy gymasa hozzászólásait. Tele vannak szarral ezek az emberek."

Szerintem rosszul látod.

@HypocritSlayer: esetén nyilvánvaló, hogy a kommunikációs stílusa nem a legelegánsabb. Ám ha olvasod és érted, amit ír, azt fogod tapasztalni, hogy nincs benne az égvilágon semmi frusztráció. Szándékos, tudatos döntés, hogy így kommunikál, simán tudna negédesen is, vagy száraz tárgyilagossággal. Van benne egy nagyfokú magabiztosság és egy kitapintható megvetés azokkal szemben, akik szétbasszák a világot. Ebben nagyon-nagyon hasonlóak vagyunk. A különbség csak az, hogy én szeretek barátságos lenni mindenkivel. De állítom neked, hogy az egyik legértelmesebb és legkiegyensúlyozottabb kommentelőm - anélkül mondom, hogy ismerném.

Gymasa kapcsán is azt érzem, hogy totál kiegyensúlyozott. Mi több: ő még barátságos is.

Sok százan kommenteltek már nálam, s volt egy-két frusztrált kormánypárti is, de nem sokan. A másik oldalt sokkal jobban jellemzi az elégedetlenség, az idegesség, az őrület valamely formája.

1. Vannak a gyíkvállú hópihék - ők az állandóan frusztrált, tipikus balos szavazók, akik ahelyett, hogy felnőnének, megerősödnének és emberré válnának, a permanens áldozati pózt választják.

2. Vannak a vörös nácik (Lenin-fiúk, Antifa, BLM, stb), ők a hatalomra kerülő gyíkvállúak, akik bosszút állnak a saját nyomorultságukért.

3. És vannak a cinikus mindenszaristák (ők vannak a legtöbben), akik érzik, értik, hogy mennyire ocsmány a baloldal, a woke, a progresszió, a marxizmus és ezek képviselői, de befogott orral együtt menetelnek velük. Ez is egy frusztrált létállapot.

A kormányoldalon ilyeneket nem látsz, nem láthatsz. Mi alapvetően jóban vagyunk magunkkal és a normalitással, csak a kommunistákat = hőbörgő korcsokat vetjük meg. De még ezt is mosolyogva tesszük.

GyMasa 2025.02.26. 11:23:33

@G. Nagy László:
Zigóta keményen megharcolt azért, hogy odakerüljön, ahol most van.
Vele is ott kezdtem a beszélgetést,a hol minden új emberrel szoktam.
Csak, aztán, hamar kimutatta a foga fehérjét.
(Meg, feltűnt nekem, 11 éve Németországban élőként, hogy amiket állít, azokat bizony én nem tapasztalom ebben az országban, és, amiket állít, azok alapján ő valaki olyan lehet, akinek ténylegesen sincs mindennapi tapasztalata az itteni élettel kapcsolatban. (kezdve azzal, hogy a legnagyobb problémája, hogy a német kormány csökkentett egy ygermekek után járó kedvezményt, ami ugye csak olyanokat érint, akinek az éves jövedelme 200 000 EUR felett van. Ez azt jelenti, hogy ő annyit keres, amihez vagy jólmenő vállalkozónak kell lennie (de, akkor valszeg nem bérként veszi ki a hasznot a cégből, tehát ez rá nem vonatkozik, vagy pedig valamiféle osztályvezető feletti pozícióval rendelkezik egy nagyvállalatnál. A harmadik lehetőság, hogy mind a ketten a feleségével a legjobban megfizetett mérnök/orvos/ügyvéd szakmában dolgoznak. (ez nem valószínű, ha 40 alattiak) Ha vállalkozó, vagy magas beosztásban dolgozik, akkor egészen biztosan nincs ideje ennyit itt kommentelgetni. Ha jól fizetett alkalmazottak, akkor sem nagyon van erre ideje.)
UGye, itt az átlkagos fizetés az olyan 2500 EUR havonta. Azaz BRUTTÓ 30 000 EUR egy évben.
Ahhoz képest a 200 000 az 7x-es fizetés.
Nálunk még az osztályvezetők sem keresnek ennyit évente.
Egy orvos olyan 10 000 EUR körül keres.
Az ügyvédek meg mind vállalkozók, szóval ők sem bérként keresnek sokat...

GyMasa 2025.02.26. 11:34:15

@G. Nagy László:
@HypocritSlayer kapcsán én mnagyon is értem, hoyg miért kommunikál így.
Neki ez a válasza ezekre az értelmi (magukat jobb esetben) fogyatékos(nak tettető) aljas emberekre.
Boldi pl. tipikus esete annak, aki úgy "vitatkozik", hogy egyre csak hízik a hozzászólása, minden egyes újabb válasszal, majd végül azt veszi észre az ember, hogy nem elég az 5000 karakter megválaszolni minden egyek ostobaságát, amit másnap, vagy akár 5 hozzászólással lentebb ugyanúgy elismétel. És, azt veszi észre az ember, hogy abban az 5000+ karakterben már tényleg azt magyarázza ennek az érteelmi fogyatékosnak, hogy az ég kék, a víz nedves és a fű zöld.
Folyton azzal vádolnak, hogy csak a semmibe vagdalkozol, putyinporpagandával, meg konteókkal, de az általad belinkelt cikkeket, videokat soha nem nézik meg / olvassák el, mivel azok mindig "propagandaanyagok", még akkor is, ha azok az UNiantól, az Ukrainska Pravda-tól, a The Washington postból, vagy a Politico-ból vannak linkelve.
Nekem, személy szerint sem kedvem, sem időm nincs ezekkel vesződni, mert, ahogy @HypocritSlayer pontosan megírja nekik rendre, soha nem fognak megváltozni. Rajtuk már nem lehet segíteni, mi csak azoknak írunk, akik hasonlóan gondolkoznak, de talán még menthetőek, mert hallgatnak a SAJÁT OLDALUK híreire.
Én a saját nyugalmam érdekében teszem ezeket a kártékony alakokat AdBlokker szűrésre, mert nem átpörgetni akarom a nyomorukat, hanem látni sem.
Még így is eléggé durva néha látni a nekik küldött válaszokban azt a sok ostobaságot, és rosszindulatot, amit fröcsögnek.

Boldeone2 2025.02.26. 11:40:33

@HypocritSlayer: Nézd, én nem fárasztom magam, te fogalmatlan nyomorult, frusztrált náci köcsög!

Én még régen visszajöttem onnan, ahová te soha nem érsz el, kivénhedt senkiháziként - nő nélkül - , valószínű úgy is maradsz, egész életedben, örökre!

Egyet ne feledj! Globálisan, és Magyarországon is vesztésre álltok, tehát csak még frusztráltabb leszel, az idő előrehaladtával!

Boldeone2 2025.02.26. 11:52:14

@HypocritSlayer: selyemmajom pedig be van szorítva a sarokba, bármerre is foglal állást, csak veszíthet.
Az régi "ellenzék" pedig összesen nem tud még max 2000-et sem összetrombitálni, főleg nem a pridos szarság mellett."

- Várd ki a végét! Egyelőre Orbán van lépéskényszerben! Ha betiltja a Pride- ot, akkor egy eleve vesztes pozícióba manőverezi be magát! Pártok nem, de emberek lesznek ott, akiknek jó alkalom lesz az is tiltakozásra!

Értem a frusztrációdat, te kis náci mocsok; ha kimész az utcára, egyre több ázsia és afrikai embert látsz; nem ritkán fehér- magyar nővel; te meg 60 + évesen - esély nélkül - csak brokit húzogatod!

Ja, és a "homoszexuális propaganda is terjed"- ezt ti mondtátok, nem én! Az LMBTQ világ előretört a fiatalok közt, és ha fejreálltok, akkor is így lesz! A tiltott gyümölcs mindig édesebb a fiataloknak!

Boldeone2 2025.02.26. 12:05:05

@GyMasa: Nézd, a politikai sklála különböző oldalán állunk. Én politikailag totál egyoldalúnak, agymosottnak gondollak. Nagyjából megjegyzek mindent amit írsz, hogy kiket adsz meg forrásnak, pl Alexander Mercouris, alias " Duran" aki fizeztett orosz ügynök. Néha kommentelek is hozzá...Tehát, ne add itt az ártatlant! Te egy kóros, putyinmániás hazudozó vagy!

Németországról meg mindig hülyeségeket írsz: "UGye, itt az átlkagos fizetés az olyan 2500 EUR havonta"

Ezt a mesét nekem nem adod be, mivel München környékét írtad, hogy ott élsz...

Boldeone2 2025.02.26. 12:08:22

Belinkelem akkor az olvasóknak, hogy lássák ki hazudik, és ki nem:

www.numbeo.com/cost-of-living/in/Munich

Tehát, olvasni tudsz? 3400 euro a havi netto...nem pedig 2500...

Boldeone2 2025.02.26. 12:11:54

@G. Nagy László: telex.hu/belfold/2025/02/26/puzser-szerint-magyar-peter-most-rogan-futtyszavara-tancolt-de-a-tiszara-szavaz-majd-a-publicista

- Én Pálffy- t sajnáltam anno...Ő - is - a hipokrita Fidesz- rezsim áldozata lett...

A hű katona sokáig szolgált, majd a szeméttdombra dobták !

HypocritSlayer 2025.02.26. 12:17:09

@Boldeone2:
>>Nézd, én nem fárasztom magam, te fogalmatlan nyomorult, frusztrált náci köcsög!<<

Persze hogy nem, azért fosod tele egyre nagyobb (ál)naiv faszságokkal a kommentszekciót, mert nem fáradsz, hanem tapicskolsz a mocsokban.

>>Én még régen visszajöttem onnan, ahová te soha nem érsz el, kivénhedt senkiháziként - nő nélkül - , valószínű úgy is maradsz, egész életedben, örökre!<<

Feltéve, de nem megengedve:) Ha így is lenne, attól még a valóság nem változik, tudod, mint a részeg ember meg a rusnya nő, amikor éjszaka találkozik:
-"Hú vazze, ilyen rusnya nőt még életemben nem láttam"
- "Maga részeg"
-"Igen, de az reggelre elmúlik........"

A tied nem múlik el.....

>>Egyet ne feledj! Globálisan, és Magyarországon is vesztésre álltok, tehát csak még frusztráltabb leszel, az idő előrehaladtával! <<

Vinnyogja ezt egy elbaszott mindenszarista nyomorult korcs, aki legalább 15 éve eszi a kefét és álmodozik a saját elbaszott degenerált buborékján belül, no meg minden egyes alkalommal újabb és újabb messiással szopja meg, de soha nem képes a nyomorult prolija még tanulni sem belőle:)

Olyannyira vesztésre állunk, hogy woke mocskaitokat végre van lehetőség, ha nem is véglegesen de akár nagyságrendileg csökkenteni/ kisöpörni, de az mindenképp lehetőség lesz arra, hogy hátha sikerül legalább visszaszorítani abba a belterjes pöcegödörbe ahonnan kimásztatok.

Pont most állunk vesztésre, amikor a fajtád fölött lebeg Demoklész kardja?:)DDDDD

És még ezután fog kiderülni, hogy ez mennyire fog titeket "megszabdalni", hiszen:
- az általatok csontig szopot Szarfészek-Krajnát szanaszét fogják rabolni, legalább ketten, de szerintem előbb-utóbb Kína is beszáll ebbe harmadikként,
- ráadásul egyre jobban apad majd el a külföldi, tápláló csöcsötök legnagyobb hányada,
- Trump keményebb és azt is látjuk, hogy kegyetlenebb mint Putyin, van miért revansot vennie és ennek ti nem a jó oldalán fogtok állni
- ennél rosszabb hír, hogy utána meg ha Vance jön, akkor méginkább szorulni fog a prés a seggeteken, szóval legalább négy évig kurva szarban lesztek, de remélhetőleg ez 12 évre még meghosszabodik.

Ja, és ez csak a külföldi szoporoller, kérdés, hogy mennyire bátorodik fel Orbán/Fidesz és mennyit fogtok ebből "közvetlenül" is megtapasztalni.

A gender-Pridos szarság, migráció, Szarkrajna, Béke-oroszbérencezés, Brüsszeli pénzvisszatartás, az ennek ellenére való gazdasági fejlődés -úgy hogy 5 éve nem fizet az EU!, ráadásul büntet is napi sarccal- mégsem lett csőd, és akkor még nem vettem ide a plusz juttatásokat, kifizetéseket.

Mérni fogják mindegyiknek a társadalmi hatásait és "amit kíván a nép", és remélhetőleg olyan mértékben lesz itt nektek "fájront", ami már rég kijárna.......

Ha megint 2/3-os fölénnyel nyeri a Fidesz, akkor nektek minden vonalon reszeltek, mert a mihasznák is ebben tuti partner lesz, sőt, ők lesznek majd az ostor, egyre több helyen fognak belecsípni a habkönnyű woke-os seggetekbe:)

Boldeone2 2025.02.26. 12:17:45

@HypocritSlayer: Csak még annyit neked- te degenerált majom- , hogy Magyar Péternek jó esélye lesz legyőzni Orbánt, hiszen volt kitől hatalomtechnikát és populista demagógiát tanulni!

Ő ott van, mindenhol a szociális médiában és irányítja a közbeszédet!

Volt egy Orbán beszéd, ami csak a szokásos lózungok puffogtatása volt, meg ígérthalmaz!

Magyar az, aki tudja tematizálni a politikát, mert MINDEN kérdésben igaza van!

G. Nagy László 2025.02.26. 12:20:17

@Boldeone2:

"Én Pálffy- t sajnáltam anno"

Én is. De látod: kevesen vagyunk, akik azt írhatjuk, mondhatjuk, amit gondolunk. Puzsér hiába képviselte az igazságot, milliókat bukott. MP is fosik.

A baloldal tavalyi pedofidesz kampánya után még sokáig túlpolitizált lesz a téma. Darázsfészek. Senki sem beszélhet őszintén. Ez is a baloldal bűne, akiknek a botrány többet ért, mint a gyerekek sorsa.

Boldeone2 2025.02.26. 12:34:30

@HypocritSlayer: Persze hogy nem, azért fosod tele egyre nagyobb (ál)naiv faszságokkal a kommentszekciót, mert nem fáradsz, hanem tapicskolsz a mocsokban."

- Az te vagy, te vagy, aki nem fáradsz ki a náci fosban! Ne keverd össze a saját kis ostoba, náci fröcsögésed az én hozzászólásaimmal!
Nekem van elég pozitív visszajelzés, amit kapok a szociális médiában, vagy a DW news- on éppen top kommentbe raknak...
Szóval: egy paranoiás nacko barom huhogása nem számít!

Vinnyogja ezt egy elbaszott mindenszarista nyomorult korcs, aki legalább 15 éve eszi a kefét és álmodozik a saját elbaszott degenerált buborékján belül, no"

- Anyád vinnyogott, amikor megállt apádnak és egy nyomorult náci korcsott szült! Hamarosan szopni fogtok, úgy ahogy Lengyelországban is buktatok, jön az " út a börtönbe" program!

Pont most állunk vesztésre, amikor a fajtád fölött lebeg Demoklész kardja?:)DDDDD"

- A lófaszt papa! Mivel most mennem kell, a komoly választ este, most a komolytalant, addig:

Egyre több a migráns és buzi! Akkor ki áll vesztésre? A te " fajtád "- a vén, munkanélküli, fasiszta faszverők- lassan kiöregszenek, vagyis: jó az új világ!

A komoly választ - nem neked - majd később, az USA- ról, Ukrajnáról, meg Magyarországról

HypocritSlayer 2025.02.26. 12:35:44

@Boldeone2:

>>Várd ki a végét!<<

Kéjes örömmel:)

>> Egyelőre Orbán van lépéskényszerben! <<

Pont hogy nem, hanem a Poloska:), meg a legújabb genderbuzi lieblingje a Bódis Kriszta.
Pontosan ezzel triggereli Orbán a selyemmajmot, hogy színt kell vallania előb utóbb, ha kiáll akár a FOS -média elé, nem kerülheti el ezt a kérdést.

Ahogyan visszahullott a "pedofilozás" is , most Puzsér kapcsán, pontosan annyira méltánytalan, amit ti műveltetek a pedifiszezéssel, nomeg a "szörnyek köztünk járnak pottyantós ribanca" hogyan fogja ezt "kifigurázni" a gyerekének apuciját?
Addig strófoljátok a faszságaitokat, amíg visszahull a szar a saját nyakatokba, aztán onnan már nincs hova menekülni.

>>Ha betiltja a Pride- ot, akkor egy eleve vesztes pozícióba manőverezi be magát! <<

Csakhogy nem ennyire hülye, mint ti:) Mindig 2, de inkább 5 lépéssel előttetek járt és jár most is, hiszen elég, ha csak olyan rendeletet hoz, hogy felvonulni lehet, tüncikézni lehet, viszont közmegbotránkoztató segbedugott pávatollak, meg genderbuziműfaszos/draqQuen-es performanszok nem:)

Nem tiltja be, csak épp nevetségessé teszi és ráégeti a messiásotokra. Ebben viszont partner lesz a mihasznák:) , akiknek régi álmuk, hogy kissé "visszaszorítsák" ezt a genderbuzi-faszságot.

>>Pártok nem, de emberek lesznek ott, akiknek jó alkalom lesz az is tiltakozásra!<<

Minél több, annál jobb, annál kontraproduktívabb lesz, hiszen a selyemmajom performaszain akkor hogyan lehet majd lobogtatni a szivárványos, meg a magyar zászlót?......

>>Értem a frusztrációdat, te kis náci mocsok; ha kimész az utcára, egyre több ázsia és afrikai embert látsz; nem ritkán fehér- magyar nővel; te meg 60 + évesen - esély nélkül - csak brokit húzogatod!<<

Ez sem pontosan így van, de örülök, hogy megosztottad az elképzeléseidet:)

>>Ja, és a "homoszexuális propaganda is terjed"- ezt ti mondtátok, nem én! Az LMBTQ világ előretört a fiatalok közt, és ha fejreálltok, akkor is így lesz! A tiltott gyümölcs mindig édesebb a fiataloknak! <<

Én őszintén szurkolok, hogy te is egy légy köztük, hiszen így a degenerált, elbaszott génjeidet már nem fogod tovább örökíteni:)

Boldeone2 2025.02.26. 12:37:18

@HypocritSlayer: Ha megint 2/3-os fölénnyel nyeri a Fidesz, akkor nektek minden vonalon reszeltek

-Álmodik a nyomor!

telex.hu/belfold/2025/01/28/republikon-intezet-kozvelemeny-kutatas-tisza-part-fidesz-kdnp-dk-momentum-mi-hazank-kutyapart

Ilyen az elmúlt 15 évben nem volt, hoga 1!!! Pártot ilyen magasra mérjenek

HypocritSlayer 2025.02.26. 12:41:06

@Boldeone2:
>>Belinkelem akkor az olvasóknak, hogy lássák ki hazudik, és ki nem:

www.numbeo.com/cost-of-living/in/Munich

Tehát, olvasni tudsz? 3400 euro a havi netto...nem pedig 2500... <<

Elbasztott nyomorult degenerát istenbarma, te, amit linkeltél az HAVI MEGÉLHETÉSI KÖLTSÉGE KÉT FELNŐTT EMBERNEK, nem a JÖVEDELME!, ráadásul a LAKHATÁSI KÖLTSÉGEK NÉLKÜL!

És akkor még csodálkozol hogy miért vagy ennyire hülye.........

Boldeone2 2025.02.26. 12:41:16

@HypocritSlayer: Most mennem kell, de majd minden mocsokságodra válaszolok, Te náci féreg!

Ki áll vesztésre, az a fő kérdés...

HypocritSlayer 2025.02.26. 12:49:42

@Boldeone2:
>>Csak még annyit neked- te degenerált majom- , hogy Magyar Péternek jó esélye lesz legyőzni Orbánt, hiszen volt kitől hatalomtechnikát és populista demagógiát tanulni!<<

Klasszikust idézve: " 4 darab kétharmadból nem lehet messzemenő következtetéseket levonni".......

A selyemmajmot ajnározó fosmédia egy ideje nem nagyon veri a nyálát, hogy mennyivel is vezet a lieblinged, hányszorosan:)

>>Ő ott van, mindenhol a szociális médiában és irányítja a közbeszédet!<<

Ja, anniyra, hogy mindenhonnan gyűjtögeti a szemetet(párat említve: bódis, tarr, szundi, atöbbi még csak említésre sem érdemes....)
Meg a partizánban is milyen kis hisztipöcs előadást lenyomott, meg milyen jó volt a "pedo"-Puzsér interjú is sokmillás veszteséggel.....

>>Volt egy Orbán beszéd, ami csak a szokásos lózungok puffogtatása volt, meg ígérthalmaz!<<

Szegény ember az, aki még ígérni sem tud: )
Viszont ő eddig be is tartotta:)

>>Magyar az, aki tudja tematizálni a politikát, mert MINDEN kérdésben igaza van! <<

Há hogyne, a legjobb ebben a selyemmajomban, hogy koherens, nem változtatja az álláspontját , konzekvens és mindenképpen messiás:)

HypocritSlayer 2025.02.26. 13:00:42

@Boldeone2:

>>Nekem van elég pozitív visszajelzés, amit kapok a szociális médiában, vagy a DW news- on éppen top kommentbe raknak...<<

Hú vazze, ez nem semmi, most beájultam, de tényleg:)
Régi barátom mondta mindig, hogy "az öndicséret olyan büdös, hogy azt nem adjuk más szájába":)

>>- Anyád vinnyogott, amikor megállt apádnak és egy nyomorult náci korcsott szült! <<

Látod, látod, kibújik belőled is a valód:)
Tudom, te csak "visszaütöttél":) Ja, otthonról hoztad, saját tapasztalataid alapján:)

>>Hamarosan szopni fogtok, úgy ahogy Lengyelországban is buktatok, jön az " út a börtönbe" program!<<

Majd a lieblinged milyen szépen fog dalolászni, ha tényleg kiderül, hogy benfentes kereskedelemben vett részt:)
410. § (1) Aki
a) bennfentes információ felhasználásával saját vagy más nevében a bennfentes információval érintett pénzügyi eszközre vonatkozó ügyletet köt, ügyletkötésre megbízást ad, megbízást visszavon vagy módosít, ajánlatot rögzít, visszavon vagy módosít,
b) a birtokában lévő bennfentes információra tekintettel mást vagy másokat a bennfentes információval érintett pénzügyi eszközre vonatkozó ügylet kötésére, ügyletkötésre vonatkozó megbízás adására, visszavonására vagy módosítására, ajánlat rögzítésére, visszavonására vagy módosítására hív fel, vagy bír rá,
bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

>>Egyre több a migráns és buzi!<<

Nem is csodálom, ahol te élsz ez a trend, de ne általánosíts.

>>A komoly választ - nem neked - majd később, az USA- ról, Ukrajnáról, meg Magyarországról <<

Ne fáradj, mert kurvára nem érdekel, és lehet , hogy már addigra megunom dobálni neked a banánokat......

HypocritSlayer 2025.02.26. 13:10:27

@Boldeone2:

>>telex.hu/belfold/2025/01/28/republikon-intezet-kozvelemeny-kutatas-tisza-part-fidesz-kdnp-dk-momentum-mi-hazank-kutyapart

Ilyen az elmúlt 15 évben nem volt, hoga 1!!! Pártot ilyen magasra mérjenek <<

Degenerált korcs kis majmocskám, csak neked, ha egyáltalán tudod értelmezni:
Miket jósoltak és végül mi lett, külön kiemelném a SZDSZ-es Horn gabikának a "jóslatait":

hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zv%C3%A9lem%C3%A9ny-kutat%C3%A1sok_a_2022-es_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1sra

HypocritSlayer 2025.02.26. 13:11:39

@Boldeone2:
>Ki áll vesztésre, az a fő kérdés...<<

Nem seggfej, hanem az a kérdés, hogy ki nyeri meg a választást, nem az, hogy mit hazudtok magatoknak össze időközben.....

wigotah224 2025.02.26. 13:36:37

@Boldeone2: Hehe, a hozzászólásáról Rejtő Wágner ura jutott eszembe, amikor kikelt magából, hogy ötvenezer dollár nem is létezik, annyi pénz nincs.
Az már csak hab a tortán, hogy össze-vissza keveri a nettót-bruttót meg a háztartás jövedelmét az egyénivel, ráadásul a határ sem 200000, hanem csak 175000.

wigotah224 2025.02.26. 13:41:40

@G. Nagy László: Csinálhatsz ilyen csak a fejedben létező kategóriákat a nem-szélsőjobbos szavazókra vagy megnézhetsz pár valós statisztikát a tipikus AfD/fidesz szavazó végzettségi/vagyoni/jövedelmi helyzetéről meg ugyanezt mondjuk a zöld vagy fdp szavazókra.
Nézz meg pl egy német választási térképet, hol melyik pártokra szavaznak. Minél leszakadtabb egy térség, annál több AfD. A fidesz is a legképzetlenebbek között tarol leginkább.

lac1 2025.02.26. 14:05:38

Hol az a bezzegromániás nyugger olvtárs? Bezzegrománia? Bezzeg!

maszol.ro/belfold/Utcai-tiltakozasra-szolit-fel-a-POT-miutan-Georgescut-a-fougyeszsegre-vittek

Nem elég a romulán lippppsi hazaáruló eu-seggnyalóknak, hogy egy komplett választást loptak el, hanem a várható, következő forduló eredményétől félve inkább a legesélyesebbet letartóztatják.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.26. 14:19:43

@G. Nagy László: "3. És vannak a cinikus mindenszaristák (ők vannak a legtöbben)" - gyíkvállú cinikus mindenszaristák.

Boldeone2 2025.02.26. 14:34:53

@HypocritSlayer: Látod, mennyire hülye vagy? A saját magad által linkelt ábrát sem tudod értelmezni, fogyatékos!
Azon eleve az ÖSSZELLENZÉKI szövetséget, összefogást mérték, most pedig a Tisza egydül is vezet, plusz még kb 5%- ra mérik a DK- t, de még Kutyák is léteznek, kb 4% táján, meg a többi 3-4 kis párt 1-2% táján áll!

Csak a hozzád hasonló - elvakult hülyék- nem látják, hogy politikai fordulat zajlik az országban!

Boldeone2 2025.02.26. 14:47:28

@HypocritSlayer: Egyébként mementó vagy arra, hogy mivé válhat az ember a szélsőjobboldali hazugságok bűvöletében; bár normális soha életedben nem voltál, de újabban csak lefelé mész minden szinten: gyűlölködésben, rasszizmusban, nőutálatban; de leginkább a normalitás gyűlöletében!

BE kellene ismerned, hogy egy frusztrált elmebeteg vagy! Én tudok rólad, mert korábban sokat jártattad a pofádat magadról,
nárcisztikus!

Nicket tudsz váltani, de stílust az nem...

Boldeone2 2025.02.26. 14:54:33

@HypocritSlayer: Ezek a tények:

index.hu/gazdasag/2024/11/28/ksh-kozponti-statisztikai-hivatal-szuletes-szuletesszam-elhalalozas/

Olvasni tudsz, ugye? AZ Orbán- kormány családpolitikája -is- elbukott! Ezért hirdeti - kínjában- a gyermekes nők adómentességét!

Persze, ez azoknak rossz hír, akik egyszer nyugdíjba mennek, téged már 60+ évesen nem feltétlen izgat...

HypocritSlayer 2025.02.26. 15:23:20

@Boldeone2:

>>Csak a hozzád hasonló - elvakult hülyék- nem látják, hogy politikai fordulat zajlik az országban! <<

Ugyanez a hisztit műveltétek le az elmúlt 15 évben, rendre kétharmadot kaptatok a pofátokban és egyre nagyobb mértékben.

De, mivel hülye vagy, egy kis "műhelytitok":
- megbaszhatjátok a közvéleménykutatásaitokat, mert 106 egyéni körzet van, és Budapesten kívül nem igazán van lehetőségetek érdemben labdába rugni ezen a szinten.
- kellene a messiásodnak minimum 106 egyéni budösszájú agyhalottat összeszednie, felmutatnia, hogy egyáltalán rájuk egyénibe szavazni lehessen.
- jelenleg a casting azt mutatja, hogy még az elnyert helyeket sem tudja a messiásod feltölteni, akiket meg összeszedett, azok egy része agyhalott,. más része pedig fogalmatlan idióta.
- a jelölteket, ha egyáltalán sikerül összeszedni, akkor valahogy még el is kéne "adni"
- ismeretlen semmirekkellőkkel nehezen fog ez menni.
- a 106-ból legutóbb a Fidesz elvitt 87-et és mindig a megyei helyközi választási adatok mutatják meg, hogy országgyűlési választáson milyen jelöltek nyernek.
- egyéniben pedig, ha nincs összefosás, akkor 4-en küzdenek, és még nagyobb esélye van a Fidesznek, hiszen a DK a selyemmajomtól von el minimum 5%-ot, a mihasznák kb 7-et, de ha még jelöltjei sincsenek a Poloskának, akkor jóval többet.
- ez azt jelenti, hogy átlag 40%-os aránnyal nyerni tudja a Fidesz az egyéniket
- ehhez jönnek majd hozzá a listás szavazati mandátumok, amiben már benne van a határon túli szavazat is.

Minden egyes alkalommal megfeledkeztek a matematikáról és a valóságról.
Legutóbb 20.000 balibsi ment ki ellenőrizni a választások tisztaságát és logó orral sikerült megállapítani, hogy mindenhol rendben volt minden, Mérő László még ráadásul el is kente a pofátokat.

Ahogy Trump esetén, itt is az van, hogy a Fidesz szavazóknak nem életszükséglet, mint nektek, hogy minden álló nap hergeljék magukat, nem verik a mellüket, nem hangoskodnak, hanem ők a csendes többség. Amikor kérdezik, akkor jó része nem válaszol, vagy a "bizonytalan" kategóriába íratja be magát, aztán meg úgy szavaz, ahogy láttuk korábban.

Minél jobban veritek a nyálatokat, annál kontraproduktívabb és attól, hogy állandó jelleggel próbáltok mindenszarista módon hergelni, az nem jelenti azt, hogy az eddig is meglévő O1G tábor nőne.
Csak épp a pofátok nagy, addig, amíg a választások le nem zajlanak, utána pedig vérző orral kussoltok kb egy hónapig, majd elkezditek elölről, és beleszerettek megint valami újabb faszba, mikor milyen messiást találtok.

G. Nagy László 2025.02.26. 15:36:12

@HypocritSlayer: Precíz reakció, minden elemében. Magam sem válaszolhattam volna körültekintőbben.

A legviccesebb az amcsi választás: hónapokon át hülyítették a világot azzal, hogy az ostoba Kamela nyerhet. Utólag bevallották, hogy kamu volt az egész, és pontosan megmutatták a saját méréseik is, hogy Trump magasan vezet. És persze teljesen hülyének néznek midenkit, s folytatják ugyanazok ugyanezt Magyarországon, mintha pár hónap alatt el is felejtettük volna az egészet...

HypocritSlayer 2025.02.26. 15:37:12

@Boldeone2:
>>Egyébként mementó vagy arra, hogy mivé válhat az ember a szélsőjobboldali hazugságok bűvöletében;<<

Ebből a "szélsőjobboldali hazugságok" tetszik a legjobban:)DDDD
Sajnálatos módon, ezek nem "bűvöletek", hanem a szikár tények, amit ti nem vagytok hajlandóak tudomásul venni és mindig néztek nagyokat, amikor pofánbasz a valóság.

>> bár normális soha életedben nem voltál, de újabban csak lefelé mész minden szinten: gyűlölködésben, rasszizmusban, nőutálatban; de leginkább a normalitás gyűlöletében!<<

Dehogy voltam, sőt, eleve így születtem (szerencsére:), no meg nagyon örülök, hogy a "normalitás " szón nem ugyanazt értjük:)

>>BE kellene ismerned, hogy egy frusztrált elmebeteg vagy! Én tudok rólad, mert korábban sokat jártattad a pofádat magadról, nárcisztikus!

Ó, ha neked ez hiányzik az örömödhöz, akkor beismerem, sőt:)
Lássuk, mi voltam még eddig: frusztrált elmebeteg, nácikok, fasiszta, rasszista, nőgyűlölő-nőutáló, vén:), 60 év feletti:), egyedülálló, normalitás gyűlölő, ....kihagytam valamit Ildikó?
Ráadásul még kaján kárörvendő is vagyok és élvezem, amikor az elbaszott korcs degenerált proli, mindenszarista, elkényeztetetett momentános fajtád vastagon beveszi a kékerest kikerekedett szemmel, és rí, meg vinnyog, amikor megint megszívja.

>>Nicket tudsz váltani, de stílust az nem...<<

No, ki lennék az, ha ilyen oknyomozó "riporter" vagy?:)

HypocritSlayer 2025.02.26. 15:54:18

@Boldeone2:
>>Olvasni tudsz, ugye? AZ Orbán- kormány családpolitikája -is- elbukott! <<

Meg fogsz lepődni, te takony, de most egyetértek veled, szerintem is nemhogy elbukott, de valójában elbaszott a családpolitika, a következő okokból:
- egy nő vagy egy arra érdemes férfinek és/vagy magának hajlandó szülni, ha akar gyereket
- a nők 46%-a nem akar gyereket
- a maradék pedig nincs rákényszerülve arra, hogy a megélhetése miatt férjhez menjen
- ő dönti el, hogy akar-e, ha igen akkor kinek és mennyit szülni
- a szülés egyrészt egy trauma, másrészt eléggé megviseli és sok egészségügyi kockázattal is jár
- az összes támogatás az Bullshit, mivel ettől nem fog emelkedni a születések száma, hanem max UTÓLAGOS jutalom azoknak, akik hajlandóak szülni.
Vagyis ha nem is teljesen kontraproduktív az összes családtámogatás, de indifferens, nincs hatás a gyerekszülések számára.

Ami hatással van rá, az pl. a sharia,

Minél nagyobb az emancipáció és vele együtt a jólét, annál kevesebb és annál korcsabb, elbaszottabb generáció születik.

>>Ezért hirdeti - kínjában- a gyermekes nők adómentességét!<<

Semmit nem fog változtatni a helyzeten, ugyanis egy nőt csak "kényszeríteni lehet"(akár az élet, akár a társadalmi szabályok) arra, hogy szüljön, de "megvenni" ezt nem lehet tőle. Minél inkább ő gyakorol kontrollt fölötte, annál kevesebbet fog szülni, ez egy alaptörvény.

Minél jobb körülményeket adsz nekik, annál kevesebbet fognak szülni.

>>Persze, ez azoknak rossz hír, akik egyszer nyugdíjba mennek, téged már 60+ évesen nem feltétlen izgat... <<

Még messze állok, de amúgy meg már rég azon vagyok, hogy meglegyen nekem a saját nyugdíjam, az esetlegesen eljövő állami mellet/helyett, vagyis hogy az csak "kiegészítés" legyen, annyi, amennyi esetleg majd lesz.
Sőt, megtehessem azt, hogy még a nyugdíbavonuló korhatár előtt megtehessem, hogy "nyugdíjas" legyek.

GyMasa 2025.02.26. 16:21:10

@HypocritSlayer:
AZ az ijesztő, hogy nagyon ponotosan mutatja.
Én ilyesmi nagyságrendet tapasztalok.

GyMasa 2025.02.26. 16:22:56

@HypocritSlayer:
Jah, és Münchenben a lakhatási kültségek bent a városban, ha nem valami társbérletben akarsz nyomorogni, simán az 1000-1500 EUR/hó tartományban KEZDŐDNEK.
És, még az 1000 EUR is azt jelenti, hogy arra a lakásra lesz vagy 200 jelentkező, amint meghirdetik.

Boldeone2 2025.02.26. 17:44:05

@G. Nagy László: Először neked válaszolok...Csalódtam benned! Én itt vagyok veled a kezdeti időktől, SOHA nem támadtalak, csak vitáztunk, nem több..

Azt mondod liberális vagy....Mitől? Korábban simán tűrted az antiszemita kirohanásokat, csak mert a te politikai oldaladon állnak, az működik...

Most meg ezzel a mizantróp náci "g"- vel vagy egy platformon? Semlegességet vártam volna tőled, de mindegy...Senki sem tud kilépni a maga árnyékából!

Nekem sincs - még ha úgy is tűnik néha, hogy van- időm, mindent rendesen megválaszolni, de leírom a Tisza esélyeit is, hogy Én mit gondolok; meg a trumpi fordulatról is

Alea iacta est?

Boldeone2 2025.02.26. 18:02:56

@HypocritSlayer: Hazudozol, nyilvánvaló. Illetve a pártállami szakértők hazugságait böfögöd vissza...

Ugyanez a hisztit műveltétek le az elmúlt 15 évben, rendre kétharmadot kaptatok a pofátokban és egyre nagyobb mértékben."

- Nekünk, kormányt - rendszert váltani akaróknak csak jó lenne, ha ilyen nagyarcú, ostoba, ignoráns alakok vezetnék a Fidesz - propagnda osztályt, viszont ők is tudják: Magyar Péter valódi veszélyt jelent rájuk!

A múltban történt dolgokból, pedig nem lehet biztos projekciókat alkoni

A politikai helyzet új, ennek több összetevője is van.

Nézzük a Tisza pártot:
1. Amit eddig elértek, az meglehetősen példanélküli a rendszerváltás utáni történelemben, egy új, üstökösszerűen feltörő párt, népszerűségben
2. Magyar Péter eddig mindent jól menedzselt, a párt népszerűsége is ezt mutatja
3 A szociális médiát - szemben az ezermilliàrdos propagandagépezettel-
uralja
4. Tudott megszólítani volt fideszes, kiabrándult szavazókat, meg a politikához kevésbé kötődőket
5. Vidéken is halad a pártszervezés, ami fontos lesz 2026- ban
6. Lesz jelölt - mind az összes egyéniben! Helyileg integrált, megbecsült emberek, akinek nem feltétlen kell országos ismertségre szert tenni. A jelölteket profi HR szakemberek, és mások, együtt választják ki
7. A Tisza párt előnye pont a jelöltjeiben fog rejleni- nem volt levitézlett politikusok!
8. Az "összefogás" kis pártjai plusz szavazóbázist adnak a Tiszának, ott még van plusz tartalék
9." Akik még nem tudják kire szavaznak" , azok vagy el sem mennek, vagy arányosan szavaznak

Boldeone2 2025.02.26. 18:29:42

@HypocritSlayer: Ahogy Trump esetén, itt is az van, hogy a Fidesz szavazóknak nem életszükséglet, mint nektek, hogy minden álló nap hergeljék magukat, nem verik a mellüket, nem hangoskodnak, hanem ők a csendes többség. "

- Miköze ennek a magyar választáshoz? Nagyjából semmi! Egyrészt pár hónap volt csak amíg Kamala vezetett, kb 2-3 %- al, utána Trump visszavette a vezetést

Ott a kormány ellen szavaztak...Miért? Mert a KISEMBER megszívta az inflációt, meg persze sok is volt még egy fekete jelölt, nő is...

Magyarországon is a KORMÁNY ellen fognak szavazni az emberek, az inflációs válság, a megélhetési válság, a hiteltelen - propaganda kormányzás miatt!

ITT nem Magyar Péter személye a kérdéses! Sokan már leszavaznának az ördögre is, csak hogy bukjon el ez az aljas, tolvaj, hipokrita rezsim!
Ennyi. Ti, hazaárulók, persze azt ünneplitek, ha Orbán és familiája ezermilliárdos állami megbízásokból- közpénzekből - gazdagszik
Csakhogy ezket a pénzeket neked is össze kell dobni a fizetésedből, te debil majom!

Orbán nyerni fog? Talán... Ezen dolgozik az autokrata: ellenzéki politikusok elleni eljárások; a választói kerületek átalakítása; ömlik az emberekre az ezermilliárdokból fenntartott agymosó propaganda; ezért listázzák majd a médiát, nyomást gyakorolnak a hatalmi ágakra, stb...
Szuverenitásvédelem"- putyini törénykezés, civilek már - explicit - üldözése...
Mi jön még ?

Ez egy putyini rezsim már!

Mégis, most azt gondolom, ha minden a jelen folyamatok szerint megy, a Tisza vidéken is erősődik, akkor a zsarnokot le lehet váltani!

Hiába lesz a teljes államgépezet, a szar választási rendszer, az ezermilliárdok- a Tisza nyerhet, mert az embereknek ELEGE van, a tolvaj, pökhendi fidesz- rezsimből!

Te is tudod: 16 év hosszú idő, új generációk jönnek, a régiek diszkrediálódnak ( Orbánék), a váltás a normalitás!

Orbán ugyanazokat az untig ismételt propaganda -hazugságokat szajkózza!

HypocritSlayer 2025.02.26. 18:39:13

@Boldeone2:
>>Először neked válaszolok...Csalódtam benned!<<

Nemcsak hülye, de még ráadásul naiv is vagy, ez a kettő pedig a balfasz/balek szindrómás velejárója.

>> Én itt vagyok veled a kezdeti időktől, SOHA nem támadtalak, csak vitáztunk, nem több..<<

Beszarás, de tényleg:) nemcsak egy degenerált korcs vagy, de ráadásul még egy BluePillel átitatott elbaszott agymosott selejt is:)
Mint egy elbaszott picsa, siránkozol, hogy a világ nem tüncibünci csillámpóni fingoktól rózsaszínű, elképesztő ez a töketlen elpicsásodás.

>>Azt mondod liberális vagy....Mitől? >>

Mondok ennél még meredekebbet: én még liberálisabb vagyok, mint Laci, viszont úgy jártam , mint Musk, ti. ,hogy a gender-woke szarság olyan beteg szintre "tolta" a fogalmakat, hogy egy nap arra ébredtem hogy ultra liberálisból( a fogalom EREDETI értelméből) hirtelen egy nácifasistarasszistakonzervatív gecivé avanzsáltam, de ha már így történt, egyre jobban örülök neki, látva téged is, mint degenerált elkorcsosult alternatívát:)

>>Korábban simán tűrted az antiszemita kirohanásokat, csak mert a te politikai oldaladon állnak, az működik..
Most meg ezzel a mizantróp náci "g"- vel vagy egy platformon?<<

Látod látod, mire képes a Woke-genderbuzi -libsi szarság, olyanokat hoz egy platformra, akikre nem is gondolnál:)

>> Semlegességet vártam volna tőled, de mindegy...<<

Olyan szinten elbaszott vagy, hogy ennek a fogalomnak még halvány utánlövésével sem vagy tisztában, ráadásul magad ennek bajnokaként próbálod beállítani......

>>Senki sem tud kilépni a maga árnyékából!<<

Az hagyján, de te még ott is ragadtál a koromfekete sötétségben.......

>> de leírom a Tisza esélyeit is, hogy Én mit gondolok; meg a trumpi fordulatról is<<

Istenemre kérlek:) Ne tedd, így is szenvedés a sok szarodat még átpörgetni is, nemhogy még el is olvasni ..........................

>>Alea iacta est? <<
Ave Cézár-va van.....

HypocritSlayer 2025.02.26. 19:00:56

@Boldeone2:
>>Hazudozol, nyilvánvaló. Illetve a pártállami szakértők hazugságait böfögöd vissza...<<

Édes faszom, 2022-ben ugyanezeket már leírtam kb egy hónapal a választások előtt, tudod, amikor a maki az összefosással olyan nagyon verte a Fideszt.....

Azt hisze, hogy Talán egyetlen választókerület kivételével, de pontosan az önkormányzati megyei eredményeket hozta pontosan az országgyűlési választás.....

>>- Nekünk, kormányt - rendszert váltani akaróknak csak jó lenne, ha ilyen nagyarcú, ostoba, ignoráns alakok vezetnék a Fidesz - propagnda osztályt, viszont ők is tudják: Magyar Péter valódi veszélyt jelent rájuk!<<

Nektek, mindenszarista O1G rajongóknak, korábbi Makizajos összefosás rajngóknak, még korábban Jobbik -Dk-s balfaszrajongóknak, nektek:) a selyemmajom messianisztikus pöcegödre a korábbi lieblingjeidre jelent veszélyt:)

>>A múltban történt dolgokból, pedig nem lehet biztos projekciókat alkoni<<

Persze, mert te nem ugyanaz az degenerált O1G korcs vagy ugye, mert gondolom a messiás "felszabadított", meg ht ugye nem lehet semmi messzemenő következteteést levonni a zakóitokból, ugyanazzal a szavazótáborral:)

>>A politikai helyzet új, ennek több összetevője is van<<
Annyiban új, hogy a DK lefogyott 5%-ra, a többi söpredék pedig begyűlt a messiás fotója alá, meg vásárolja a tiszarokat:).

>>Nézzük a Tisza pártot:
1. Amit eddig elértek, az meglehetősen példanélküli a rendszerváltás utáni történelemben, egy új, üstökösszerűen feltörő párt, népszerűségben<<

Vagyis a makizajos összefosásnak a 80%-a megtalálta magának a selyemmajmot....

>>2. Magyar Péter eddig mindent jól menedzselt, a párt népszerűsége is ezt mutatja<<

A népszerűsége az elvakult, frusztrált és elbaszott O1G tábor "mindegy ki, csak végre valaki győzze le Orbánt bármi áron-noár", ez a tizedrangú pojáca is jü nektek, mert a szent cél mindenek előtt:)

>>3 A szociális médiát - szemben az ezermilliàrdos propagandagépezettel-
uralja<<

Uralja a kurva anyját, most is influenszerként szerepel, nem politikusként és így az algoritmus egész másként működik:)Persze egy Metás kurvával nem olyan probléma ugye?:)

>>4. Tudott megszólítani volt fideszes, kiabrándult szavazókat, meg a politikához kevésbé kötődőket<<

Ja, az összes semmirekellő selejt, amit kivette magából a Fidesz, az ott landolt, de még így is elég gyatra a felhozatal......

>>5. Vidéken is halad a pártszervezés, ami fontos lesz 2026- ban<<ű

Olyannyira, hogy a legutóbbi időközit meg is nyerték......
Oh, Wait.....

>>6. Lesz jelölt - mind az összes egyéniben! Helyileg integrált, megbecsült emberek, akinek nem feltétlen kell országos ismertségre szert tenni. A jelölteket profi HR szakemberek, és mások, együtt választják ki<<

Ja mint a genderbuzi lmbtq krisztát, meg a szundit, és amár meglévőkről ne is beszéljünk.....

>>7. A Tisza párt előnye pont a jelöltjeiben fog rejleni- nem volt levitézlett politikusok!<<

Alkalmatlan balfaszok az eddigi összeverődött selejt, és ez még a java:)

>>8. Az "összefogás" kis pártjai plusz szavazóbázist adnak a Tiszának, ott még van plusz tartalék<<

Azt már elsizpkáztátok, most épp a lemorzsolódás fázisa van és ahogy erodálja magát a majmocskád úgy fog kb 20-25%-ra leolvadni a nagy feldemhedésetek, mire a választáshoz elérünk.

>>9." Akik még nem tudják kire szavaznak" , azok vagy el sem mennek, vagy arányosan szavaznak <<

Bizony és eddig mindig a Fidesz jött ki ebből jobban.....

lac1 2025.02.26. 19:18:52

@HypocritSlayer:

Boldeone és fajtájának a saját korán kívül* egy nagy problémája van manapság. Ezt nem itt állapítottam meg egyedül.
A nagy Orbán utálat (mert valami fontosat, ami szerintük megjár nekik de valójában csak élősködők voltak) során az ellenzék, az utolsó 4 választás során a szemük láttára korcsosult el, vált semmivé, lettek prüsszelben hazaárulók, járatták le magukat, így még önmaguknak sem beismerve, de két kézzel kaptak bármi után, legyen az egy beszélő majom is, ami a jelenlegi impotens ellenzéket leválthatná, hogy aztán ő zavarja el Orbánt. Csak hát... a magyar péter is nagy szargombóc, egy, a családját lehallgató, köztörvényes senki, aki eddig sehol nem tudta megmérettetni magát. Az, hogy sok hazaáruló faszkalap dafke az ő nevét mondta be közvéleménykutatások alkalmával, még semmit nem jelent.
De térjünk is vissza, szóval a boldeone-félék azért látják ezt, és ez bennük azért egyfajta mentális törést okoz, mert küldenék elfelé az Orbánt, na de tudják, hogy rendkívül súlyos következményei lennének ez az ő számukra is, mert a média szerint a prüsszeli dörgölőzésnek a 13 havi nyugdíj, rezsitámogatás inná meg a levét, meg hát büdös-rohadt nigger meg arab basztatná a nyuggereket az utcán. Visszamehetünk a magyarázatért a közelmúltba, a nyugati "demokráciák" hellyel-közzel már a gyarmattartás lévén megszokták a fekete-arab geciket az utcájukban, míg nálunk azért nem, így a génjeikben lévő ellenkezés máig hat rájuk is. Mármint a magyar hazaáruló csőcselékben is.
Szóval a mentális nyomás, hogy váltanának, de látják, hogy az az egy eszköz, ami jelenleg a rendelkezésükre áll (szerintük csak) az nem oldja meg a problémájukat, hanem egy másik, lehetségesen még nagyobb problémát okozna.
És ez a tudat agresszívvé, gonosszá és hazuggá teszi őket.
Vegyük a másik problémát, ami a nyuggereket, vagy a közel nyugger korúakat sújtja. Az ember felnőtt korában, mert társadalomban él, felveszi azokat a szokásokat, ami a legszűkebb körben körbeveszi őket. De a részeg ÉS a korosodó emberb fokozatosan elveszti az önkontrollját, előtör a valódi énjük. Az alkesz geciket most ne is beszéljük, mindneki látott már, aki ivás után agresszív lesz, vagy feltűnően barátkozós. A nyugger pedig... a saját önnön felsőbbrendőségi érzés, a fiatalabbal, a neten keresztül pedig akiket annak hisznek szemben.

Boldeone esetében mind a kettő üvölt. A múltkor azt írta, hogy van két prátfogoltja vagy mi, amit nem is értettem, hogy miért írja. talán mert ha jótékonykodik, akkor neki joga van valamihez? Vagy senki ne merje a kijelentéseivel szemben a cáfolatot, vagy ellenkezni? Hát hülye ez? Hát így kezeld azt az embert, a fajtáját soha, senki nem tudja meggyőzni még akkor sem, ha látja, amit írok. A saját szemének sem hisz, ha az ellentmond a világnézetével.

2025. 2025.02.26. 19:38:45

Azt írja a buzgómócsing: "Elég ha kimész az utcára este Budapesten a belvárosba, láthatod mi zajlik nálunk is."

Látjuk. Az zajlik, hogy emberek sétálnak egyedül vagy többed magukkal este, éjjel az utcákon, mennek a dolgukra. Nők és fiatalkorúak is. Ami a nyugati országok nagyvárosaiban már felér egy életveszélyes vállalkozással. Sötétedéskor iszkolnak haza, nehogy ők kerüljenek sorra.

Berlinben naponta mintegy húsz szexuális bűncselekményt regisztrálnak. A berlini rendőrség adatai szerint 2024-ben 7475 szexuális bűncselekmény történt a német fővárosban, ami 79 százalékos növekedést jelent az elmúlt hét évben.

www.welt.de/vermischtes/kriminalitaet/article255334456/Berlin-Starker-Anstieg-Polizei-verzeichnet-rund-20-Sexualverbrechen-pro-Tag.html

GyMasa 2025.02.26. 20:09:53

@lac1:
Az a "tudat", amiről beszélsz, az a kognitív disszonanciájuk megmutatkozása.
(amikor van a fejükben egy kép, (O1G, meg nyomor, meg diktatúra, meg éhezés), viszont, amikor kimennek az utcára, vagy elmennek egy tetszőleges plázába, vagy csak elveszítenek egy újabb választást akkor ennek az ellenkezőjét látják.)
És, ezt a kognitív disszonanciát próbálják meg, személytől függő mértékű (a skála a szinpla frusztráltságtól itt, a blogon a személyeskedő gyalázkodásig terjed. A való életben viszont ezek az alakok általában ilyen kis béta pöcsök, azaz, ha belépsz az intim zónájukba, azonnal meghunyászkodnak.) aggresszióval feloldani.

GyMasa 2025.02.26. 20:11:19

@2025.:
Igen, Budapest tele van turistákkal, meg mindenki két kézzel költi a pénzt, mintha nem lenne holnap...

lac1 2025.02.26. 20:18:58

@GyMasa:

Köszi, én tudom miről beszélek, ismerem a kifejezést is, de mivel nem vagyok mentálhigiénés szakember, ezért konkrét kórismét kerülöm.

De megismétlem önmagam, ezre NEM egy emberen keresztül ébredtem rá, hanem évtizedek és hozzászólások/vélemények ezrei, esetleg tízezreinek olvasása után.

A legnagyobb baj az, hogy ha a vita kedvéért azt mondom, hogy a problémás embereknek igaza is van valamiben néha, a frusztrációjuk akkor is így jelentkezik, tehát a betegség az a mindenszarizmus, orbánpatásizmus, bezzegrománizmus, bármitől független.
A ravaszabbja, vagy ha legalábbis ravaszabbnak képzeli magát, akkor az igényét és a hiányzó lopását nem meri direktben emlegetni, hanem amit a FOS média iránytmutat, mondjuk most éppen ukronácikat, akkor azt veszik elő, hogy egy jóízűt orbánozhassanak.
És hogy az igazukat bizonyítsák, előveszik a hazug felsőbbrendűségüket, hogy nekik biza' két mentoráltjuk van, tehát ezért igazuk van mindenben is.

GyMasa 2025.02.26. 21:03:38

@lac1:
Az a baj, hogy semennyire nem értékelik, ha igazat adsz neki, hiszen ez az alapelvárásuk.
Igazat adhatsz nekik 100-ból 99 esetben, a 100. alkalommal ugyanolyan mérges lesz rád, mintha mindvégig ellentmondottál volna nekik.

Boldeone2 2025.02.26. 21:44:17

@HypocritSlayer: Nemcsak hülye, de még ráadásul naiv is vagy, ez a kettő pedig a balfasz/balek szindrómás velejárója."

- Én legalább elértem valamit az életben, -van 2 házam, 1 lakásom- te viszont csak egy nyomorult, Dunning - Krüger szindrómában szenvedő náci vagy !

Beszarás, de tényleg:) "

- Inkább ne szarj be, ha megkérhetlek, már így is elét büdöset csináltál!

Mondok ennél még meredekebbet: én még liberálisabb vagyok, mint Laci, viszont úgy jártam , mint Musk, ti. ,hogy a gender-woke szarság olyan beteg szintre "tolta" a fogalmakat, hogy egy nap arra ébredtem hogy ultra liberálisból( a fogalom EREDETI értelméből) hirtelen egy nácifasistarasszistakonzervatív gecivé avanzsáltam"

- Te soha nem voltál semmilyen szinten sem liberális, csak egy frusztrált széljobbos! Te is bevetted - mert eszed az nem sok van- a hazug szélsőjobb propagndát !
Milyen gender - woke van, Magyarországon, te képességtelen? Az emberek 90% azt sem tudja mit jelent, csak dobálóztok a fasságokkal!
A minoritásrol próbáltok veszélyt hazudni!

Boldeone2 2025.02.26. 21:53:24

@HypocritSlayer: Az hagyján, de te még ott is ragadtál a koromfekete sötétségben......"

- A sötétségben te ragadtál, ahogy elvbarátid is, a szélsőjobb, populista ámokfutók! Mondjuk, te rosszabb vagy, hiszen frusztrált, mizanzróp náci vagy!

Ember, " ember" ? Vedd már észre! A nyugati országokban MINDENHOL, ti képviselitek a csőcseléket! Az értelmiség, az egyetemet végzettek elsöprő többsége, mind liberális- progressszív- zöld- vagy mérsékelt konzi
Ti a csőcselék sötét öszöneire játszotok, nem véletlenül hol a legnépszerűbb arányaiban a Fidesz?
A falvakban, az idősek, az iskolázatlanok között!
Budapest mindig is ellenzéki volt és lesz is!
Hol van már a " polgári alternatíva" a budai ember utálja őket legjobban, mert szem előtt a lopás!

Boldeone2 2025.02.26. 22:05:35

@HypocritSlayer: Édes faszom, 2022-ben ugyanezeket már leírtam kb egy hónapal a választások előtt, tudod, amikor a maki az összefosással olyan nagyon verte a Fideszt....."

- Faszod sincs, nőd sincs, hülye is vagy! Most 2025 van, 3 év eltelt szar kormányzással, vagyis: nem pont ugyanaz lesz!
Akkor a Fidesz a háborús hazugságokkal tematizálta a közéletet!

Nektek, mindenszarista O1G rajongóknak, korábbi Makizajos összefosás rajngóknak, még korábban Jobbik -Dk-s balfaszrajongóknak, nektek:) a selyemmajom messianisztikus pöcegödre a korábbi lieblingjeidre jelent veszélyt:)"

- Ha nem lenne valós a veszély, akkor nem lenne ekkora média- gyűlöletkampány a Fidesz részéről, meg hatalmi törvénykezés!
Orbánék fosnak, egyértelmű. Jól tudják a valóságot, mert titokban szondáztatnak.
A sas nem repül legyekre, vagy mégis?

Annyiban új, hogy a DK lefogyott 5%-ra, a többi söpredék pedig begyűlt a messiás fotója alá, meg vásárolja a tiszarokat:)."

- Neked az agyvized gyűlt be! A többi kis pártot is rendre pár százalékra mérik, tehát még van tartalék a Tiszának. Olyan emberek is csatlakoztak, akik eddig nem szavaztak, illetve a nem szektás, volt fideszesek egy része

népszerűsége az elvakult, frusztrált és elbaszott O1G tábor "mindegy ki, csak végre valaki győzze le Orbánt bármi áron-noár", ez a tizedrangú pojáca is jü nektek, mert a szent cél mindenek előtt:)"

- meg azok között is, akik a régi pártokra nem szavaznánaj, de Orbánt sem akarják újra! Sok embernek lett elege az orszàg szétlopásából, miközben nehezednek az életviszonyai

G. Nagy László 2025.02.26. 22:10:14

@Boldeone2:

"Most meg ezzel a mizantróp náci "g"- vel vagy egy platformon?"

Bárkivel, aki az igazságot fogalmazza meg.

Boldeone2 2025.02.26. 22:16:23

@G. Nagy László: Az a te oldalad - szubjektív - igazsága! ERRE épül a teljes szélsőjobb populizmus: a kisember átverése
No, de mit is várjunk a szélsőjobb véleményburotól...

Boldeone2 2025.02.26. 22:21:02

@HypocritSlayer: Azt már elsizpkáztátok, most épp a lemorzsolódás fázisa van és ahogy erodálja magát a majmocskád úgy fog kb 20-25%-ra leolvadni a nagy feldemhedésetek, mire a választáshoz elérünk."

- Ez csak a te álmaidban lesz így! A valósában pont másként fog történni!

Fidesz képviselői = tehetségtelen, korrupt, leszerepelt szarok gyülekezete

Tisza képviselői= civil szférából jött, szigorú átvilágitáson átesett, tehetséges fiatal emberek!

Boldeone2 2025.02.26. 22:31:31

@G. Nagy László: Inkább gondolozz el, mi folyik a blogodon!

Hová lett Bálint, Fóka és társai? Valami megváltozott, az biztos! Egyre több ocsmánykodó barom kommentel itt, te meg pártfogolod őket!

Lelked rajta, de szerintem nem megy jó irányba a blogod! Ez a blogposzt mondjuk éppen jól sikerült, de máskor meg valami implicit politikai téveszmét mindig beépítesz a témába ( woke- busterkedsés...)...Nyilván én meg túlreagálom...Ez woke téma kb.
csak nektek fontos, hisztériakeltés

De, lássuk be, kevés az inspiráló, "filozófiai szintű" hozzászólás mostanában... A sárban birkózás megy, amit a szélsőjobb elvtársak kezdeményeznek...

Boldeone2 2025.02.26. 22:53:34

@G. Nagy László: Még egy mondat, Laci, Magyar Péterről, aki a magyar társadalom szimotómája is egyben...

15 évig építetettetek egy hazugságburkot a magyar társadalomra, amit sok ember, sokáig elhit...Számos féligazsága van Orbánnak, de úgy - hogy minden a hatalom megtarásáról szól- hiteltelen

Csak mára olyan diszkrepancia képződött a valóság és a kormány állításai között, hogy bohózatba fordult minden...

Az emberek nem hülyék, tudják, hogy Magyar nem hibátlan, de ki az? Tehetséges ember, akin nem fog az átok!

Mindent megpróbál a Fidesz és mégsem tudják diszkreditálni! Sőt, hőst faragnak belőle! Az anyósom persze utálja, csak MTV1- et néz, de a többi ember, a fiatalabb generàció már a szoc médiából tájékozódik, ott pedig nyerő a helyzete...

Elismerem, túl sokat irok ide, ez hiba...Ha gondolod, nem jövök többet...Ez legyen a te döntésed!

Boldeone2 2025.02.26. 22:55:43

szimotómája is egyben..." , helyett: szimptómája

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.02.26. 23:05:38

@Boldeone2: Jézusom, te hogy bírod ezzel az elmebeteg szófosó pszichopatával.
Szerintem Novák katyi ezt is biztosan kitüntette , mert ezek az ilyen elmebetegeket szokták díjazni.

HypocritSlayer 2025.02.27. 08:30:18

@Boldeone2:
>>Miköze ennek a magyar választáshoz? Nagyjából semmi! Egyrészt pár hónap volt csak amíg Kamala vezetett, kb 2-3 %- al, utána Trump visszavette a vezetést<<

Az, te degenerált korcs, hogy 22-ben itt is ugyanez volt és ott is hazudtak a néger hülyepicsa "vezetéséről", ahogyan itt is verte magát Pulai a hülyeségeivel abból a célból, hogy mozgósítsanak, és ez sikerült is, csak épp a másik irányból:)

>>Ott a kormány ellen szavaztak...Miért? Mert a KISEMBER megszívta az inflációt, meg persze sok is volt még egy fekete jelölt, nő is..<<

Szóval Obama nem volt gond, de a cigánykurva már igen?:)
.
>>Magyarországon is a KORMÁNY ellen fognak szavazni az emberek, az inflációs válság, a megélhetési válság, a hiteltelen - propaganda kormányzás miatt<<

Túltoljátok a saját faszságaitokat, pontosan ugyanezt a szart műveltétek és művelitek 10 óta, a 20-es választáskor a 20.000 aktivistátokat meg orbabaszta a valóság, pedig az a kovid utáni és háborús hipiszupimagas infláció kellős közepén volt.
A belterjes állandó "válság" mindenszarista vészmadárkodás nem jött be és most sem fog, mert az emberek 80-90%-a nem változtatja úgy a pártpreferenciáját mint az alsóneműt, hanem egyik eseten elmegy, másik esetben pedig nem megy el szavazni.
Vagyis valójában mindig mozgósjtási kérdés.

És, hogy örüljél ez pl. jól sikerült a selyemmajomnak az Eu -önkormányzati választásokon, mert az O1G táborban olyan eufóriát okozott a Poloska, hogy elélveztetek tőle.
Ebbe a Fidesz kissé "belenézett", de tanultak belőle.

>>ITT nem Magyar Péter személye a kérdéses! Sokan már leszavaznának az ördögre is, csak hogy bukjon el ez az aljas, tolvaj, hipokrita rezsim!<<

Pontosan, annyira frusztráltak és elkeseredtek vagytok, hogy kifortdultatok önmagatokból, a konstans hiszti állapotában túltoljátok a faszságaitokat, pl a lásd a pedofideszt, s minden , amit túltoltok, visszaüt rátok, lásd most Pedopuzsér>Pedo-tisza, de korábban meg Gulyás Marci már büdös lett, pedig ő nem változott.

>>Ennyi. Ti, hazaárulók,<<

Érdekes ezt egy degenerált korcs szájából hallani:),ha jól emlékszem de dicsekedtél el, hogy milyen kevert semmirekellő, kozmopolita bozgor vagy, így kissé disszonáns amikor épp te meg a fajtád a szájára veszi a haza szót.

Értjük, csak épp megmosolyogtató.

>> persze azt ünneplitek, ha Orbán és familiája ezermilliárdos állami megbízásokból- közpénzekből - gazdagszik<<

Nem ünnepeljük, csakhogy ez piti dolog abban a serpenyőben, amit a másik oldalon nagyságrendekkel magasabb szinten kompenzálnak.
Ha úgy tetszik, akkor ha a fajtádnak nem gond egy utolsó tróger szemét-akár az ördög is- akkor hidd el, hogy nekünk nem derogál ennek mg az ezredrésze sem.

>>Csakhogy ezket a pénzeket neked is össze kell dobni a fizetésedből, te debil majom!<<

Mit kell nekem összedobnom te degenerált korcs? Olyan sokat loptak, hogy sokkal jobban élünk?
Fiatal takonyként pl. fogalmad sincs a szuperbruttó fogalmáról, megfejelve a "progresszíva " adózással, a gyereke után nem járó adókedvezményről és még sorolhatnám, de a vaknak hiába beszélem szinekről.
Nekem tényleg van összehasonlítási alapom, de te, mint a momentumnak élő fiatal, degenerált takonyként fingod nincs a való világról, mert egy elbaszott burokba nyalták ki a segged az elbaszott felmenőid.....

>>Orbán nyerni fog? Talán...<<

Nagy valószínűség szerint igen, a kérdés az, hogy "csak meggyőző fölénnyel", vagy megint 2/3-al, vagy még azt is megfejelve.

>> Ezen dolgozik az autokrata: ellenzéki politikusok elleni eljárások; <<

Ennyire nem hülye, mert mindig is kesztyűs kézzel bánt a fajtád szégyeneivel, mert nem akarta őket mártírpózba beállítani, az politikailag veszélyes.
De akik nagyon túltolták a biciklit, azok bizony szoptak és szopni is fognak, míg a "kisebbek" megússzák.

>>a választói kerületek átalakítása;<<

Azt törvény írja elő, te mindenszarista degenerált korcs:)

>> ömlik az emberekre az ezermilliárdokból fenntartott agymosó propaganda;<<

Ja, a 0 %-os nézettségű M1-ból....

>> ezért listázzák majd a médiát,<<

Sirni fog a pofátok, amikor elapadnak az amerikai források jó része, lesz itt megélhetési vinnyogás...

>>nyomást gyakorolnak a hatalmi ágakra, stb...<<

Konkrétan?:)

>>Szuverenitásvédelem"- putyini törénykezés, civilek már - explicit - üldözése...
Mi jön még ?<<

Bárcsak teljesülne az, amit vizionáltok:)

HypocritSlayer 2025.02.27. 08:30:55

folyt @Boldeone2:

>>Ez egy putyini rezsim már!<<

Ne fogd vissza magad, ez már Hitleri, Sztálini, ja bocs, már PolPoti szintnél tart:)DDDD
Mindig bejött a faszságnak túltolása, ez most sem fog másként lenni:)

>>Mégis, most azt gondolom, ha minden a jelen folyamatok szerint megy, a Tisza vidéken is erősődik, akkor a zsarnokot le lehet váltani!<<

A "vidéken" az a helyzet, hogy be vannak szó szerint és átvitt értelemben is kötve a helyi , kb. 80%-ban Fidesz által támogatott és azt támogató munkaadókhoz, vagyis pontosan tudják, hogy ha vagánykodnak, akkor lehet , hogy egy hónap múlva már nem lesz munkahelyük, én me azért mert "kirúgják", hanem nincs más, aki az O1G táborból ezt nekik biztosítaná.
A nagyobb városokban túltengő ballibsi kozmopolita szemét pedig elvész a vidék "tengerében".
Szóval mehet a pofázás, de a megélhetésüket nem igazán szokták az emberek kockáztatni

>>Hiába lesz a teljes államgépezet, a szar választási rendszer, az ezermilliárdok- a Tisza nyerhet, mert az embereknek ELEGE van, a tolvaj, pökhendi fidesz- rezsimből!<<

A saját buborékjaitokon belül ha körbeszopkodjátok egymás faszát, attól még ezen a körön kívül többen vannak és azok bizony a Fidesz mellett szavaznak.....

A választás mindig is mennyiségi kérdés, és azon rendre elbuktok, szerencsére....

>>Te is tudod: 16 év hosszú idő, új generációk jönnek, a régiek diszkrediálódnak ( Orbánék), a váltás a normalitás!<<

Tudom, te is ennek az elbaszott söpredéknek vagy a képviselője, csakhogy 35-40 felett az ész sokkal többet nyom a latba, mint az ifjonti felelőtlenség és gyökértelenség......

>>Orbán ugyanazokat az untig ismételt propaganda -hazugságokat szajkózza! <<

Látod, a valóságtagadás az, ami mindig is pofánbasz titeket, emlékezz a 20.000 "ellenőrre" és a logó orrukra.........

HypocritSlayer 2025.02.27. 08:42:22

@lac1:>> De térjünk is vissza, szóval a boldeone-félék azért látják ezt, és ez bennük azért egyfajta mentális törést okoz, mert küldenék elfelé az Orbánt, na de tudják, hogy rendkívül súlyos következményei lennének ez az ő számukra is, mert a média szerint a prüsszeli dörgölőzésnek a 13 havi nyugdíj, rezsitámogatás inná meg a levét, meg hát büdös-rohadt nigger meg arab basztatná a nyuggereket az utcán.<<

Ennék rosszabb a helyzet, ők még ezt is bevállalnák, csak bukjon Orbán.
Biztos van erre a szakirodalomba magyarázat, de a megjelenési formája arra hajaz mint amikor az 5 éve kölyök hisztizve fetreng a Tesco közepén és egyszerűen ninc seszköz őt kimozdítani a katatóniájából, se külső, se belső.
Vannak a neten videók a 2-3-4-5 évesekről amikor a kezükből kiveszik a mobilt, hogy milyen kontrollálatlan műsorokat adnak elő. Na most ezek huszon -x évesen teszik ugyanezt, ugyanúgy.
Teljesen elkorcsosultak és javíthatatlanok.

>>Mármint a magyar hazaáruló csőcselékben is.
Szóval a mentális nyomás, hogy váltanának, de látják, hogy az az egy eszköz, ami jelenleg a rendelkezésükre áll (szerintük csak) az nem oldja meg a problémájukat, hanem egy másik, lehetségesen még nagyobb problémát okozna.
És ez a tudat agresszívvé, gonosszá és hazuggá teszi őket.<<

Én meg úgy vélem, hogy még ezt is hajlandóak bevállalni, olyan szitű a frusztrációjuk, nem csak a valóságból. hanem önmagukból is kifordultak teljesen.

Valójában se platform, se lehetőség nincs velük kommunikálni, mert a fanatikus elvakultságuk olyan szintű mint a muszlimszaroké, nem képesek uralkodni magukon.

>> A saját szemének sem hisz, ha az ellentmond a világnézetével. <<

Ez a lényeg, egy elbaszott virtuális buborékba lebeg, ami rosszabb, mintha drogozna.

HypocritSlayer 2025.02.27. 08:49:44

@Boldeone2:
>>- Én legalább elértem valamit az életben, -van 2 házam, 1 lakásom- te viszont csak egy nyomorult, Dunning - Krüger szindrómában szenvedő náci vagy !<<

Ebben a mindenszarista, Orbáni diktatúrában, ahol mindenkit tönkretesz a patás és kurva nagy szegénység, meg az elkeseredettség.
Te korrupt fideszes geci majom:)

HypocritSlayer 2025.02.27. 09:12:39

@Boldeone2:
>>Az értelmiség, az egyetemet végzettek elsöprő többsége, mind liberális- progressszív- zöld- vagy mérsékelt konzi<<

Eegen, a papírral rendelkező majom meg azt képzeli magáról, hogy ő szarta a spanyol viaszt.....

>>Ti a csőcselék sötét öszöneire játszotok, nem véletlenül hol a legnépszerűbb arányaiban a Fidesz?<<

Kissé disszonánsan hangzik egy mindenszarista degenerált korcs proli szájából, aki az O1G gyűlöletével kel és fekszik és minden nap szüksége van rá, hogy ezt magában mindig megerősítse, hiszen ha véletlenül kihagyna egy hét szünetet, akkor még az a szörnyű dolog is megtörténhetne, hogy egyik reggel értelmesen ébredne fel....

>>A falvakban, az idősek, az iskolázatlanok között!<<

A trágyával etetett gombák, ja:)
Ez az arrogancia eddig is bejött, és ezután be fog:)

>>Budapest mindig is ellenzéki volt és lesz is!<<

Nem véletlen, hiszen 1948-ban 56, 6%-os német többség alkotta, a magyar 36,6% volt és a többi, nemmagyar, egyéb náció alkotta a maradékot.
Nem véletlen, hogy ennek az összetételnek a maradványa pontosan megegyezik a jelenlegi "pátrpreferenciával", hiszen azok, akik gyökértelenek, max csak asszimilálódtak, azokak nagyobb hányada nem igazán érzik magyarnak magát, lebeg valahol a semmi közepén.
Ezek hiába beszélnek magyarul, valójában gyökértelen, nem magyar eredetű bozgorok, állítsanak bármit is, mint pl a degenerált korcs fajtád is, az bizony kozmopolita gyökértelen hazátlan szar.
És, mivel minél nagyobb egy település, annál jobban el lehet "bújni", senki nem ismer, mindel aberrált és elbaszott szemetet össze lehet gyűjteni, mert vagy elüldözik a "faluból", vagy örömmel megy el onnan, mert "kinézik".

Igen a nagyvárosok és köztük Budapest az bizony a szemét gyűjtőhelye.

>>Hol van már a " polgári alternatíva" a budai ember utálja őket legjobban, mert szem előtt a lopás! <<

Köze sincs ehhez, ez csak ürügy, ahogyan neked is, mert valójában az egész univerzumod, buborékod és énképed meg a világhoz való viszonyod épp a gyökértelen, bozgor sehova nem tartozásból ered és ezeket a szemeteket mindig összefújja a szél egy szarkupacba......

wigotah224 2025.02.27. 09:18:37

@HypocritSlayer: Más program nincs nálatok a pszichiátrián, mint az ittteni kommentszekció összeszemetelése?

HypocritSlayer 2025.02.27. 09:21:44

@Boldeone2:
>>Most 2025 van, 3 év eltelt szar kormányzással, vagyis: nem pont ugyanaz lesz!<<

Ja, a fajtád semmit nem változott, ugyanaz a szemét jelenik meg, újra és újra......

>>Akkor a Fidesz a háborús hazugságokkal tematizálta a közéletet!<<

Most meg béke-hazugságokkal:)

>>- Ha nem lenne valós a veszély, akkor nem lenne ekkora média- gyűlöletkampány a Fidesz részéről, meg hatalmi törvénykezés!<<

Szerintem még nagyon is visszafogottak én pl sokkal keményebbet várnék el tőlük, de ugye mindennek meg van a maga sora....

>>Orbánék fosnak, egyértelmű. Jól tudják a valóságot, mert titokban szondáztatnak.
A sas nem repül legyekre, vagy mégis?<<

Ja, és Rogán állandóna tankolja a bindított és minden pillanatban felszállásra kész helikopterét......

>> A többi kis pártot is rendre pár százalékra mérik, tehát még van tartalék a Tiszának. Olyan emberek is csatlakoztak, akik eddig nem szavaztak, illetve a nem szektás, volt fideszesek egy része<<

Az LMBTQ buzikurvát is azét emelték be, hogy a degenerált korcsokon kívűl hátha még az eberráltakat is be tudják "vonzani":)

>>- meg azok között is, akik a régi pártokra nem szavaznánaj, de Orbánt sem akarják újra! Sok embernek lett elege az orszàg szétlopásából, miközben nehezednek az életviszonyai <<

Vágyvezérelt álmaitokból mindig a bilibelógó kezetek ébreszt majd fel, aztán újra beleszerettek a fszságaitokba:)

Jó ez így, mert amíg ezt a töknézegetést végzitek, addig lehet tőletek nyugodtan dolgozni:)

HypocritSlayer 2025.02.27. 09:25:52

@Boldeone2:
>>
- Ez csak a te álmaidban lesz így! A valósában pont másként fog történni!<<

A degenerált korcs most vátesszé avanzsált:)

>>Fidesz képviselői = tehetségtelen, korrupt, leszerepelt szarok gyülekezete<<

Nem vagytok képesek a normalitás határain megállni, mindig túl kell tolnotok a biciklit:)

>>Tisza képviselői= civil szférából jött, szigorú átvilágitáson átesett, tehetséges fiatal emberek! <<

Mások levetet, kirúgott tehetségtelen és semmirekellő, semmire nem jó szarai:)
Hogy is fogalmazott az idolod?:
„agyhalottak”, „tehetségtelenek”.......

HypocritSlayer 2025.02.27. 09:28:37

@wigotah224:
>>Más program nincs nálatok a pszichiátrián, mint az ittteni kommentszekció összeszemetelése? <<

Most pont ráértem, de már unom a fajtádat:)

Boldeone2 2025.02.27. 10:11:04

@HypocritSlayer: Szóval Obama nem volt gond, de a cigánykurva már igen?:)

- Obama is gazdasági válságra jött, te barom! Illetve, Trump is a gazdasági problémák, az infláció miatt került hatalomra

belterjes állandó "válság" mindenszarista vészmadárkodás nem jött be és most sem fog, mert az emberek 80-90%-a nem változtatja úgy a pártpreferenciáját mint az alsóneműt, hanem egyik eseten elmegy, másik esetben pedig nem megy el szavazni."

- Csakhogy 4 évente azért átforognak a választók! A te mocsok fajtád- a vén fasiszta hülyék kifelé pusztulnak!
Magyar éppen a fiatalok közt erős!

Ebbe a Fidesz kissé "belenézett", de tanultak belőle."

- Dehogy tanultak! Pont ott folytatják ahol előtte: ignorans, hazug, hazaárulól, putyini politika

Pontosan, annyira frusztráltak és elkeseredtek vagytok, hogy kifortdultatok önmagatokból"

- Ti vagytok azok ember! EGYEDÜL Orbánnak van vesztenivalója ezen a választáson!

Érdekes ezt egy degenerált korcs szájából hallani:),ha jól emlékszem de dicsekedtél el, hogy milyen kevert semmirekellő, kozmopolita bozgor vagy"

- Én az USA- ban tanultam, sőt a zsidóknak dolgoztam, jó pénzért, amíg te a kisegítőt végezted, frusztrált patkány!

Nem ünnepeljük, csakhogy ez piti dolog abban a serpenyőben"

- Dehogynem ünneplitek! Soha egy szó kritikát nem olvastam kormánypárti sajtóban az Orbán- család gazdagodásról, csak a seggnyalás megy! Agyhalottak vagytok!

Boldeone2 2025.02.27. 10:19:37

@HypocritSlayer: Ennyire nem hülye, mert mindig is kesztyűs kézzel bánt a fajtád szégyeneivel, mert nem akarta őket mártírpózba beállítani, az politikailag veszélyes."

- Már abba állította őket. Az eljárások a megfélemlítést szolgálják, az aljas orbáni politika eszközei! Részben kreált, koncepciós ügyek...

De akik nagyon túltolták a biciklit, azok bizony szoptak és szopni is fognak, míg a "kisebbek" megússzák."

- Az a diktatúra amiről te beszélsz, nem a demokrácia!

, a 0 %-os nézettségű M1-ból...."

- A fajtátok többsége még mindig onnan tájékozódik

Sirni fog a pofátok, amikor elapadnak az amerikai források jó része, lesz itt megélhetési vinnyogás"

- Majd nézd meg a ti pofátokat, hogy fog kinézni, ha Orbán mégis elbukná a választást!

A Telex, Partizán valahogy mindig meg fog élni, a jobbos sajtó megdöglik! Kitartott senkiházik gyülekezete!

Boldeone2 2025.02.27. 10:29:24

@HypocritSlayer: Eegen, a papírral rendelkező majom meg azt képzeli magáról, hogy ő szarta a spanyol viaszt....."

- Nézd! A papír a beugró minden normális állásba, te hiába ugatsz! Az értelmiséget NEM tudod lecserélni! Pont ezért sem tudtok győzni, naci korcsok!

vidéken" az a helyzet, hogy be vannak szó szerint és átvitt értelemben is kötve a helyi , kb. 80%-ban Fidesz által támogatott és azt támogató munkaadókhoz, vagyis pontosan tudják, hogy ha vagánykodnak, akkor lehet , hogy egy hónap múlva már nem lesz munkahelyük"

- Értem, tehát akkor a bolsevik listázást, megfélemlítést üdvözlöd, náci!

saját buborékjaitokon belül ha körbeszopkodjátok egymás faszát"

- Az pont a fidesz! Kb 20 éve semmilyen belső alternatíva nincs, sem politikai verseny, azaz: egymás facát szopkodják, a jó pénzért!

csakhogy 35-40 felett az ész sokkal többet nyom a latba, mint az ifjonti felelőtlenség és gyökértelenség......"

- Cskhogy a 35 -40 körüli korosztály Magyarra szavaz! A Fidesz az 50 + de inkább 60+ os generáció pártja! Csökken a szellemi képesség már ekkor!

Boldeone2 2025.02.27. 10:33:13

@HypocritSlayer: Látod, a valóságtagadás az, ami mindig is pofánbasz titeket, emlékezz a 20.000 "ellenőrre" és a logó orrukra........."

- Meglátjuk...Mégegyszer mondom: CSAK Orbánnak van vesztenivalója! A vidék sötét része mellette áll, meg az elbaszott választási rendszer, átszabott körzetek, a lex volner, meg többi dolog!

Egyet ne feledj! Egyszer MINDEN rezsim véget ér! Ha pedig így lesz, ami törvényszerű, kaptok a pofátokra!

HypocritSlayer 2025.02.27. 10:35:34

@Boldeone2:
>>- Csakhogy 4 évente azért átforognak a választók! A te mocsok fajtád- a vén fasiszta hülyék kifelé pusztulnak!
Magyar éppen a fiatalok közt erős!<<

Nem igazán érzékelhető ez a "forgás".
A vén fasiszta hülyék meg konzekvensebbek, mint a fiatalok:)

>>- Dehogy tanultak! Pont ott folytatják ahol előtte: ignorans, hazug, hazaárulól, putyini politika<<

Bárcsak igazad lenne:) Mármint hogy Putyini politikát folytatnának:)

>>- Ti vagytok azok ember! EGYEDÜL Orbánnak van vesztenivalója ezen a választáson!<<

Persze, persze, mink vagyunk azok:)
És tűpontos, nektek nincs mit vesztenetek ezért vagytok veszett kutyák:)

>>- Én az USA- ban tanultam, sőt a zsidóknak dolgoztam, jó pénzért, amíg te a kisegítőt végezted, frusztrált patkány!<<

És sikerült is tőlük minden mocskot magadra venned, a saját degenerált korcs genetikád és bozgor -kozmopolita, no meg az elbaszott szocializációd mellé:)

>>- Dehogynem ünneplitek! Soha egy szó kritikát nem olvastam kormánypárti sajtóban az Orbán- család gazdagodásról, csak a seggnyalás megy! Agyhalottak vagytok! <<

Mert ingerküszöb alatti téma, de, ha mégis párhuzamot szeretnél vonni, akkor pont olyannyira releváns, amennyire a selyemmajmod viselt dolgai azok számotokra, ha úgy tetszik, akkor inkább Orbán, mint az a lehetséges alternatíva amit magatokból eddig sikerült kiizzadni.... .....

Boldeone2 2025.02.27. 10:38:33

@HypocritSlayer: Egyet ne feledj! Mi történt Lengyelországban....Persze ott NORMÁLIS választási rendszer van, LEHET hatalmat váltani...
Nálunk jóval nehezebb, az aránytalan és fortályos rendszer miatt. Ha viszont egyszer - valahogy sikerül- akkor pont az fog a Fideszre várni, amit jól kiérdemeltek!

A társadalom képe lassan átalakul, egyszer minden hatalom diszkreditálódik!

HypocritSlayer 2025.02.27. 10:39:59

@Boldeone2:
>>- Már abba állította őket. Az eljárások a megfélemlítést szolgálják, az aljas orbáni politika eszközei! Részben kreált, koncepciós ügyek...<<

Nem eléggé.....

>>- Az a diktatúra amiről te beszélsz, nem a demokrácia!<<

Bárcsak az a diktatúra lenne itt, amit ti vizionáltok, még a szó jelentésével sem vagy tisztába, te kis degenrált elkorcsosult kis bozgorom, de vered a nyálad.....

>>, a 0 %-os nézettségű M1-ból...."

- A fajtátok többsége még mindig onnan tájékozódik<<

Igen, mindig is erősségetek volt a logika.....

- Majd nézd meg a ti pofátokat, hogy fog kinézni, ha Orbán mégis elbukná a választást!

>>A Telex, Partizán valahogy mindig meg fog élni, a jobbos sajtó megdöglik! Kitartott senkiházik gyülekezete! <<

Fizessé, utajjá, mert miből fogják neked szolgáltatni azokat az infókat amire habzani kezdhet újra a szájacskád:)?

Boldeone2 2025.02.27. 10:42:48

@HypocritSlayer: vén fasiszta hülyék meg konzekvensebbek, mint a fiatalok:)"

- Csakhogy hamarabb halnak!:)

Mármint hogy Putyini politikát folytatnának:)"

- Azt folytatja Orbán, nyugi

tűpontos, nektek nincs mit vesztenetek ezért vagytok veszett kutyák:)"

- Nekem most is jó! Nem függök rendszerektől! Időben megkerestem a pénzem, a megfelelő helyen
Veszettek ti vagytok! Ha Orbán bukikl kiesik a csöcs a szátokból

HypocritSlayer 2025.02.27. 10:47:41

@Boldeone2:
>>- Nézd! A papír a beugró minden normális állásba, te hiába ugatsz! Az értelmiséget NEM tudod lecserélni! Pont ezért sem tudtok győzni, naci korcsok!<<

Külön bájos, amikor az értelmiséget a saját elbaszott, bozgor mindenszarista ballibsi szeméttel összekeveritek :)

>>- Értem, tehát akkor a bolsevik listázást, megfélemlítést üdvözlöd, náci!<<

Mondja ezt az a mindenszarista bozgor degenerált korcs, aki vígan csápolt a makizajos , gyöngyösi-lzsidólistázó-mártonos osszefosásra:), aki külön képviselte a fasisztákat és a kommunistákat is:) Miközben a selyemmajom begyűjtötte a genderbuzi csipkejózsikást:)

Apropó, mi a hivatalos álláspontotok a Pride-al kapcsolatosan? :)DDD
Bevittek megint az erdőbe:)

>>- Az pont a fidesz! Kb 20 éve semmilyen belső alternatíva nincs, sem politikai verseny, azaz: egymás facát szopkodják, a jó pénzért!<<

Győztes csapaton ne változtass....

>>- Cskhogy a 35 -40 körüli korosztály Magyarra szavaz! A Fidesz az 50 + de inkább 60+ os generáció pártja! Csökken a szellemi képesség már ekkor!<<

Pontosan úgy, ahogy az összefosásra annó, ott is az "értelmiség" szavazott a nácifasiszta-kommunista hulladégyűjteményre, mint most, nem a "trágyával etetett gombák" és milyen jól sült el:)

Boldeone2 2025.02.27. 10:47:46

@HypocritSlayer: Mert ingerküszöb alatti téma, de, ha mégis párhuzamot szeretnél vonni, akkor pont olyannyira releváns, amennyire a selyemmajmod viselt dolgai azok számotokra"

- Neked nem, de ez is mutatja, mekkora önkritika nélküli agyhalottak vagytok! Én Magyart is kritizálom, ti viszont Vityát szopjátok!

Bárcsak az a diktatúra lenne itt, amit ti vizionáltok"

Az van, kb

hvg.hu/eurologus/20230330_Az_EP_ismet_a_valasztasi_autokracia_hibrid_rendszerenek_nevezte_Magyarorszagot

A Többség kimondta

Boldeone2 2025.02.27. 10:50:02

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ez van... Orbánista elmebetegek gyülekezete lett a blog...Igazad van: időpazarlás...

HypocritSlayer 2025.02.27. 10:50:44

@Boldeone2:

>> - Meglátjuk...Mégegyszer mondom: CSAK Orbánnak van vesztenivalója! A vidék sötét része mellette áll, meg az elbaszott választási rendszer, átszabott körzetek, a lex volner, meg többi dolog!<<

Hogy emlékszel, miután csontig szopkodtad makizajt az előző választáson, akkor, amikor pofánvert a valóság, volt egyáltalán részedről bármilyen "mea culpa"? vagy csak továbbra is hoztad a szokásos, degenerált korcs bozgor formádat és dühöngtél, "elcsalt választást" vinnyogva?

Egyet ne feledj! Egyszer MINDEN rezsim véget ér! Ha pedig így lesz, ami törvényszerű, kaptok a pofátokra!

HypocritSlayer 2025.02.27. 11:12:52

@Boldeone2:
>>Egyet ne feledj! Mi történt Lengyelországban....Persze ott NORMÁLIS választási rendszer van, LEHET hatalmat váltani...<<

Nem felejtem, de azért jó lenne időnkét a fejed kihúzni a seggedből és legalább a saját FOS-odnak az idevágó elemzését elolvasnod:
telex.hu/valasztasi-foldrajz/2024/02/20/lengyelorszag-valasztasi-rendszer-alternativ-eredmeny-magyar-parlament

Ottani rendszerrel számolva egyedül 2014-ben lett volna "ellenzékben" a Fidesz, minden más esetben kényelmes többsége lett volna.
De, mivel nem arányos/Listás a rendszer , mint említettem korábban, hanem vegyes és az egyéninek túlsúlya van, így vagy simán, vagy megint 2/3 -os többség néz ki, attól függően, hogy a selyemmajom mennyire képes még egybetartani az O1g tábort.....

>>Nálunk jóval nehezebb, az aránytalan és fortályos rendszer miatt.<<

Semmi fortély nincs benne, hiszen pl. Angliában 90% fölötti lenne a mandátumszáma a Fidesznek, ezekkel az eredményekkel, és azért az ott elég régi "demokrácia":)

>> Ha viszont egyszer - valahogy sikerül- akkor pont az fog a Fideszre várni, amit jól kiérdemeltek!<<

Álmodozz csak, makizajjal is ezt tettétek és láttuk mi lett a vége......

>>A társadalom képe lassan átalakul, egyszer minden hatalom diszkreditálódik! <<

Ja 15 éve egyre jobban átalakul, annyira, hogy rendre jobb eredményt érnek el, mint az előzőek......

HypocritSlayer 2025.02.27. 11:16:56

@Boldeone2:
>>- Csakhogy hamarabb halnak!:)<<

Addig álljatok majd féllábon.....

>>Mármint hogy Putyini politikát folytatnának:)"

- Azt folytatja Orbán, nyugi<<

Nem eléggé:)

>>- Nekem most is jó! Nem függök rendszerektől! Időben megkerestem a pénzem, a megfelelő helyen<<

Nohát, ebben a diktatúrában?:)
NERes geci vagy-e?:)
Téged nem tettek tönkre?
Há hol az a nagy "mélyszegénység" amire veritek állandóan a blattot?:)

>>Veszettek ti vagytok! Ha Orbán bukikl kiesik a csöcs a szátokból <<

Ha........., ha meg nem, akkor megint szopni fogtok újabb 4 évig......, de ehhez már hozzászoktatok.....

HypocritSlayer 2025.02.27. 11:25:56

@Boldeone2:
>>- Neked nem, de ez is mutatja, mekkora önkritika nélküli agyhalottak vagytok! Én Magyart is kritizálom, ti viszont Vityát szopjátok!<<

Degenerált kis bozgor korcs Cicukám, épp egy korábbi hozzászólásban ecseteltem, nem is röviden, hogy mi a probléma a "családtámogatási rendszer"-el, mármint abból a szempontból, hogy a fő célt , hogy több gyerek szülessen arra nem alkalmas.

De ha akarod mondok mást is: az egész zöld/akkugyár meg elektromos/megújuló jövő szarság is a CO2 hisztivel nyakon öntve, egy elbaszott zsákutca.
Talán annyi hozadéka lehet, hogy a felépített gyáregységeket á lehet majd állítani értelmese fajta termelésre az "elektromos faszságok " helyett.

>>Bárcsak az a diktatúra lenne itt, amit ti vizionáltok"

Az van, kb>>

Nem eléggé:)

>>hvg.hu/eurologus/20230330_Az_EP_ismet_a_valasztasi_autokracia_hibrid_rendszerenek_nevezte_Magyarorszagot

A Többség kimondta <<

Az a "többség" egy eléggé elbaszott komnpánia, a szarkrajnás, migráns, gederbuzi mocskaival, szopni is fognak, ha Trump majd elkeni a szájukat:)
N,o ezt is kéjes örömmel fogom nézni, ahogy azt is, hogy milyen hiszticunamit fogsz ezzel kapcsolatba itt ámokot futni:)

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 14:05:50

@Boldeone2: "Hová lett Bálint, Fóka és társai? Valami megváltozott, az biztos! Egyre több ocsmánykodó barom kommentel itt, te meg pártfogolod őket!" - a hipocrit régóta kommentel ide, és általában csak időszakosan.
az összevissza hazudozó gymasa is régi vendég.
bálint meg már jó ideje csak fröcsögni jött.

viszont a gusztustalan ulpius egy ideje eltűnt, ez határozottan pozitív fejlemény :-)

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 14:07:30

ja és a tigeri is nagyon régóta jár ide befingani egyet :D

G. Nagy László 2025.02.27. 16:01:27

@Boldeone2:

"Valami megváltozott, az biztos! Egyre több ocsmánykodó barom kommentel itt, te meg pártfogolod őket!"

A valóság az, hogy soha semmiféle ráhatásom nem volt és nem is lesz arra, hogy ki jár ide, ki olvas, ki kommentel. De ha egy picit is figyelmes vagy, azt fogod látni, hogy egyedül az igazság érdekel. Simán beleállok a vitába egy kormánypártival is, ha bizonyos kérdésekben tévúton jár. Az előző poszt alatt például végig Wilhunttal vitázom, akivel a napi politika kapcsán egyébként gyakorlatilag mindenben egyetértünk.

Nem értem, hogy mit vársz tőlem. Nem fogok illemkódexet bevezetni. Képes vagy megvédeni magadat, ha kell. (Volt olyan blogposzt, ahol tucatnyi balos öntötte rám az átkait, s ti voltatok túlerőben. Az akkor nem zavart.)

"Lelked rajta, de szerintem nem megy jó irányba a blogod!"

Én csak azért felelek, amit írok. Ha abban hia van, úgyis jelzitek.

"Ez a blogposzt mondjuk éppen jól sikerült, de máskor meg valami implicit politikai téveszmét mindig beépítesz a témába ( woke- busterkedsés...)...Nyilván én meg túlreagálom...Ez woke téma kb. csak nektek fontos, hisztériakeltés"

Hosszú évek óta ezt játsszátok. A woke-téma nem is lényeges... Baszki, az USA alelnöke KIZÁRÓLAG a woke-túlkapásokról beszélt a müncheni biztonsági konferencián!!! Tényleg egy nem létező, periférikus faszsággal foglalkozna egy ekkora hatalmú ember egy ilyen plénum előtt???

"De, lássuk be, kevés az inspiráló, "filozófiai szintű" hozzászólás mostanában... A sárban birkózás megy, amit a szélsőjobb elvtársak kezdeményeznek... "

Lehet, hogy szerződtetek egy-két filozófust, hogy bérkommentejenek... Megnyugtatlak: ilyen tekintetben semmit sem esett a hozzászólások színvonala. A legtöbb kormánypárti kifejezetten értelmesen és világosan kommentel. Minimum annyira felkészültek, mint jómagam. Továbbmegyek: már-már ott tartunk, hogy a legelvetemültebb trollok is kerek mondatokban kommunikálnak.

Idomított Fókát nem sírom vissza. Ő maga volt a tömény rosszindulat. A mindenszarizmus megtestesítője, minden építő gondolat híján. Bálint sokkal értelmesebb, de ő továbbra is itt van köztünk.

Boldeone2 2025.02.27. 18:22:43

@HypocritSlayer: Figyelj, te nyomorult náci! Amit fentebb ideszartál, nem ér fabatkát sem! Nem is fogok túl hosszan válaszolni
Én nem azt írtam, hogy lengyel valsztási rendszer jó, jobb persze; hanem azt írtam, hogy a lengyeleknek sikerült. Nálunk sokkal nehezebb, mert jóval aránytalanabb a rendszer. Orbánék szétcseszték a körzeteket, pl Debrecen nagyváros, hozzácsatoltak a vk körzetekhez olyan kistelepüléseket, ahol a hozzád hasonló, ostoba, tanulatlanok vannak többségben!
Az egyéni körzetek súlya megnőtt, a választási rendszer aránytalanábbá vált, nincs mádodik forduló, a másodlagos preferenciáknak, győzteskompenzáció, stb

Minden módosítás Orbán hatalomban maradását szolgálja, Lex Volner, választói kerültek módosítása

Nyilván nem ezért nyer Orbán, nemcsak ezért, de ez kell a 2/3 - hoz, a folytonos alkotmányozáshoz

Ez egy államrezsim, hasonló mint a szocializmus, van egy állampárt és egy monolit rendszer, ahol az Orbán- kormány- rezsim ezermilliárdos propagandával manipulàlja a társaralmat, az embereket megfélemlítik ( te írtad) vagy megvásárolják...

Vagyis nemhogy egyenlő politikai verseny nincs, hanem lassan SEMMILYEN!

Boldeone2 2025.02.27. 18:27:52

@HypocritSlayer: Szóval, te degenerált náci féreg, te egy hasznos hülyéje vagy egy rezsimnek! Úgy mint anno a kommunisták, te sem hiszed, hogy egyszer elbukik a rezsim....Az is diktatórikus volt az is, mégis sikerült...
Ez a világ természetes rendje! Ti pedig- nácik- oda fogtok kerülni, ahová valók vagytok: a történelem szemétdombjára!

Előbb- utóbb úgyis megtörik a rezsim, mert ez dolgok rendje, a történelmi tapasztalat

Boldeone2 2025.02.27. 18:35:59

@G. Nagy László: Simán beleállok a vitába egy kormánypártival is, ha bizonyos kérdésekben tévúton jár."

- Azért néha összekacsintasz az embertelen nácikkal! Egy időben ment itt az antiszemitizmus is rendesen...
A Béndek konzervatív blogján soha nem volt ilyen...

Megnyugtatlak: ilyen tekintetben semmit sem esett a hozzászólások színvonala."

- Szerintem esett...Akik most jöttek újabban, rosszabbak mint Ulpius. Lényegében nyílt nácik vannak már itt...
De, megértem: ha egyezik a narratíva, akkor minden elfogadott...Orbán is ilyen...

Boldeone2 2025.02.27. 18:40:11

@G. Nagy László: Szerintem woke- hisztéria van. Linkelek valamit, ez USA ...értelmezd

today.yougov.com/society/articles/50975-few-americans-regularly-use-woke-or-social-justice-terms

Magyarországon szerintem a "legelvetemültebb" progresszív emberek sem woke- ok...Azt sem tudják, mi az...

Hisztéra van, amit a kormány tart fenn, a nemzetközi jobboldali retorikának megfelelően

HypocritSlayer 2025.02.27. 18:45:20

>>Én nem azt írtam, hogy lengyel valsztási rendszer jó, jobb persze; hanem azt írtam, hogy a lengyeleknek sikerült. >>

Istennek elbaszott nyomorult és degeneráltan korcs, bozgor - bölcsész hülye barma:)
Én sem írtam hogy jó, vagy sem, hanem azt, hogy más és itt nem értelmezhető.
Azért "sikerült", mert a korábbi lengyel kormánypárt csak 35%-ot ért el, és a többiek együtt lenyomták, abban a választási rendszerben.
Itt meg minimum 45%-os Fidesz győzelmekkel és a győztest preferáló, egyéni körzetek túlreprezentáltsága miatt esélyes.
Magyarul a "lengyel példa" az a vágyvezérelt hülyéket ringathatja hamis ábrándokba.

>>Nálunk sokkal nehezebb, mert jóval aránytalanabb a rendszer. Orbánék szétcseszték a körzeteket, pl Debrecen nagyváros, hozzácsatoltak a vk körzetekhez olyan kistelepüléseket, ahol a hozzád hasonló, ostoba, tanulatlanok vannak többségben!<<

Aham, azért nyert Budapesten az összefosás koalíciója, mert ott, azon a területen "arányos", az ország többi részén meg nem , ugye?:)
Véletlenül sem azért, mert Budapesten többen szavaztak az összefosásra abszolút értékben és arányaiban is, miközben vidéken meg pont fordítva...
Érdekes, hogy Budapesten egy kurva hang nem volt arról, hogy ott aránytalan/rossz lenne a rendszer:),csak ott, ahol pofára estetek:)

>>Az egyéni körzetek súlya megnőtt,<<

Ja, már 10 éve.....

>> a választási rendszer aránytalanábbá vált,<<

Főleg Budapesten.....Oh, Wait, ott pont nem, nahát.......

>>nincs mádodik forduló, <<

Nagyon helyes:) Köszönheted a szociknak meg az szdsz-nek, ők kezdték a választási rendszer "hegesztését" 2/3-ak, megmutatták a mintát a Fidesznek:),

>>a másodlagos preferenciáknak, győzteskompenzáció, stb<<

Jobb is, hogy nincsenek farokcsóválgató. papagáj meg jelzőlámpa, mindenféle frincfrancos-koalíciók, aki nyert, az nyugodtan kormányozhat.

>>Minden módosítás Orbán hatalomban maradását szolgálja, Lex Volner, választói kerültek módosítása<<

Főleg úgy, hogy ez Budapestre nem érvényes:), a Lex Volner pedig alátesz a selyemmajomnak, mert legalább 75 agyhalottat fel kell mutatnia, hogy ne szopjatok olyan nagyot:)
Nem lehet majd utólag a DK-val kokettálni:)

>>Nyilván nem ezért nyer Orbán, nemcsak ezért, de ez kell a 2/3 - hoz, a folytonos alkotmányozáshoz<<

A folyamatos kormányzáshoz elég a 50+1%, az alkotmánymodósításhoz kell csak 2/3, de a Pridos buziszart az még meg fogják lépni:)

>>Ez egy államrezsim, hasonló mint a szocializmus, van egy állampárt és egy monolit rendszer, ahol az Orbán- kormány- rezsim ezermilliárdos propagandával manipulàlja a társaralmat, az embereket megfélemlítik ( te írtad) vagy megvásárolják...<<

Akit lehet így manipulálni, az meg is érdemli:)Másrészt nektek a legnagyobb kínotok nem ez, hanem az, hogy a többség a halál faszára kíván titeket, mert a ti manipulációtokra kurvára nem vevő.....

>>Vagyis nemhogy egyenlő politikai verseny nincs, hanem lassan SEMMILYEN! <<

Kevesen vagytok bozgorkám, és amíg ez így lesz, addig szopni fogtok:)

HypocritSlayer 2025.02.27. 18:51:12

@Boldeone2:
>>Úgy mint anno a kommunisták, te sem hiszed, hogy egyszer elbukik a rezsim...<<

Csak szólok, az sem bukott meg, hanem olyan szépen "átmentették" magukat az elvtársak, hogy most is szívjuk ennek az eredményét......
Ja és átéltem te degenerált takonypóc, kissé jobb a rálátásom és a tapasztalatom, mint a te korcs generációdnak...

Ja és nedves álmaidban van ez az "elbukik", valójában átalakul, és a mindenkori elit általában mindig átmenti a vagyonát is meg a hatalmát is....

>>Az is diktatórikus volt az is, mégis sikerült...<<

Persze, persze, nyugtatgasd csak ezzel magad....

>>Ez a világ természetes rendje! Ti pedig- nácik- oda fogtok kerülni, ahová valók vagytok: a történelem szemétdombjára!>>

Ja, gereblyézni fogjuk ott a fogaitokat:)DDD

>>Előbb- utóbb úgyis megtörik a rezsim, mert ez dolgok rendje, a történelmi tapasztalat <<

No, addig állj te féllábon:)

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 18:54:05

@Boldeone2: valóban esett.
szerintem nagyrészt azért, mert már mindenből is csak a politika szól, amióta laci beállt propagandistának.

pl. régen volt olyan, hogy pl. csak egy erkölcsi alapelvről hosszú ideig ment a vita, példákkal, hasonlatokkal, ilyesmi. most meg már egy hűségről szóló vita se megy le úgy, hogy ne fröcsögne bele rögtön a megafon szara.
vagy valaki orbánozása :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.02.27. 23:18:54

@Boldeone2: nem náczi, csak szeretne az lenni. Most éppen magát náczinak képzelő komcsigeczi.
Az ilyennek a fajtája és a családja mindig alkalmazkodik. Ha kellett nyilasok voltak, ha kellett kommunisták.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.02.27. 23:20:13

@Boldeone2: nem náczik, hanem fideszkomcsik.
Csak valamiért jobboldalinak képzelik magukat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2025.02.27. 23:25:58

@Boldeone2: ez a szerencsétlen korcs is akivel vitázol.
Az anyja szarral etette, de nem sokáig mert hamarosan magától is ette.
Most vagy az volt a baj, hogy a plébános bácsi zaklatta, vagy az hogy nem zaklatta.
süti beállítások módosítása