téveszmék

téveszmék

"Szex nélkül nem élet az élet"

2023. április 19. - G. Nagy László

aszex_pride.jpg

 

Szombaton megtartották az Aszex Pride-ot, az aszexuálisok első budapesti felvonulását. Az esemény mindössze száz-százötven embert mozgatott meg. A Telex helyszíni riportokkal jelentkezett.

 

Bevallom: én ezt az egészet nem értem. A megmozdulás deklarált célja az aszex láthatóság elősegítése volt. Biztos velem van a baj, de halvány fogalmam sincs, hogy ennek mégis mi értelme, mi haszna lehet. (Oké, nem vagyok naiv, világos, hogy szimpla politikai provokációról van szó, de a semmiért mégsem lehet az utcára terelni még pár tucat fiatalt sem.) Alapvető emberi tapasztalás, hogy nem vagyunk egyformák. Mindenkit más hoz tűzbe és nem is ugyanazon a hőfokon égünk. Számtalan barátom van például, akik élnek-halnak az autókért. Egy többórás sörözést ki tudnak tölteni oly módon, hogy témát sem váltanak. Én is imádom az autómat, de eddig mindössze kétszer nyitottam fel a motorháztetőt, pedig már négy éve használom. Egész egyszerűen untatnak a műszaki részletek, és egyáltalán az, ha kocsikról kell beszélgetnem, így ilyenkor átülök az asztal másik végébe a hozzám hasonszőrűekhez, vagy egyszerűen csak lelépek. De az még egyszer sem fordult meg a fejemben, hogy felvonulást szervezzek az autók ellen. Ugyanígy vagyok a horgászattal, a balettel, a musicalekkel, de még főzéssel is. Az asszony és a lányom aligha tudna rávenni, hogy melléjük kuporodjak a kanapén, amikor a tévében a Troll a konyhában megy, de mivel nem mozgat meg a téma, nem is érzem azt, hogy szegényebb lennék azáltal, ha kimaradok belőle. Ehhez képest az önmagukat aszexuálisoknak vallók végigvonulnak a városon a "no sex, no romance" rigmust skandálva. Lehet, hogy nekem is ezt kéne tennem. Többedmagammal végigmasírozni az Andrássy úton, s dobokkal, kereplőkkel, köcsögdudákkal hirdetni: "no pacal, no körömpörkölt!" De talán egyszerűbb, ha simán csak rendelek valami mást.

 

"Szexuális vonzalmat, meg szexualitást azután tudok létesíteni egy emberrel, hogy erős szerelmet, vagy barátságot, érzelmi köteléket érzek iránta, nem csak így meglátom és tetszik, hanem inkább a belső az, ami megfog." - nyilatkozik egy kislány, aki magát demiszexuális transz férfinek vallja... Hogy miért érzi magát férfinek, az legyen az ő dolga, csak épp fura, hogy megközelítése - melyben az égvilágon semmi rendkívüli nincsen - sokkal inkább a lányokra jellemző. Voltaképpen ennyit állít: nem fekszik le minden szembejövővel, hanem válogat. Ez valami világbotrány. Csoda, ha a társadalom kiveti magából??? Az embernek az a benyomása, hogy valójában egy tök egészséges, átlagos, helyes kiscsajt lát, aki színesre festett hajjal keresi az útját, s ebbe még az is belefér, hogy légből kapott, összefüggéstelen dolgokat mond. Ennyi erővel akár én is nyilatkozhatnék úgy, hogy leszbikus, transz nő vagyok, aki extrém módon csakis akkor hajlandó bármiféle testiségre, ha a másik nem tiltakozik visítva...

 

"A párommal szemben, akivel kialakult már egy érzelmi kötődés, ott nem a szexualitást utasítom el, csak talán a vágyaim nincsenek olyan szinten, mint ahogyan azt az emberek hétköznapi szinten gondolnák." - így vall egy középkorú srác az esemény résztvevőjeként. Ezúttal is csak értetlenül pislogok. Mi a gond? Kit érdekel, hogy az emberek mit gondolnak? Kit érdekel, hogy havonta hányszor szexel a átlagember, ha nekem - és a partneremnek - hétszer is elég? (Vagy ötször, vagy kétszer, vagy ahogy jólesik.) Nemhogy egymáshoz képest különböző a libidónk, de mi magunk is változunk. A tipikus férfi húszéves kora táján a legéhesebb, a tipikus nő negyven körül. Nyilván érdemes hozzánk illő társat választani, ám egyebet aligha tehetünk. E vágytalanság láttán az embernek óhatatlanul Az élet értelme című Monty Phyton film egyik kulcsjelenete jut eszébe. Miután a katolikus családfő népes famíliájával elénekli a Minden sperma szent című betétdalt, a szemben lakó idősödő, protestáns házaspár a következő párbeszédet folytatja:

  • Miért van nekik olyan sok gyerekük? - kérdi a feleség.
  • Mert valahányszor közösülnek, egymással, gyerekük lesz.
  • De ez velünk is így van, drágám.
  • Hogy érted ezt?
  • Hát nekünk két gyerekünk van. És kétszer közösültünk egymással.
  • Nem ez a lényeg! Annyiszor csinálhatnánk, ahányszor akarjuk.
  • Tényleg?

Vissza a felvonuló sráchoz: "Bennem volt egy feszültség, hogy egy párkapcsolatban, egy hétköznapi értelemben vett párkapcsolatban én nem biztos, hogy azt tudom nyújtani, amit a párom elvárna. Vagy hogy az igényeink nem feltétlenül találkoznak, és ez egy belső feszültséget jelentett. És én ezt szerettem volna ledobni magamról." Mindez tökéletesen érthető és legitim. A legtöbb embernek megvan a maga frusztrációja. Eléggé karcsú vagyok? Nem lóg a mellem? Nem ciki, hogy nincs diplomám? Nagyon gáz a lakásom? Napestig sorolhatnánk azokat a félelmeket, melyek mind arról szólnak, hogy esetleg nem vagyok elég jó a másiknak. Függetlenül attól, hogy ezek mennyire valóságosak és relevánsak, egy biztos: minden új találkozásnál tiszta lappal indulunk; s talán épp a speciális karakterünk miatt fogunk remekül illeszkedni a másikkal. Mint két kicsi legó. A nagy dobás című film egyik legjobb gondolatmonológja: "A feleségemet a match.com-on ismertem meg. A profilomban ez állt: Félszemű orvostanhallgató vagyok, társaságban félszegen bénázok, és van 145 ezer dollár diákhitel tartozásom. Ő ezt írta nekem: Pontosan téged kerestelek. Mármint az őszinteséget..." Akárhogy is, ezek az egyén, illetve legfeljebb két ember problémái. Teljesen felesleges az utcára menni velük, ennél sokkal szimplább és hatékonyabb terápiás és öngyógyító módok léteznek.

 

"Vannak barátaim, akik nem a legjobban állnak ehhez a pride-hoz, de attól még elfogadnak teljesen, úgyhogy szerencsére nincsen ezzel túl nagy gondom." - fogalmazza meg egyéni nézőpontját egy serkenő bajszú fiúcska, józanul és felettébb reálisan lefestve a nagy magyar valóságot. Nagyon úgy tűnik, hogy az "egy bolond százat csinál" tipikus esetét látjuk: a főszervezőn kívül mindenki abszolút kiegyensúlyozott, normális, egészséges, és még csak nem is haragszik nagyon a világra. Ideje hát megismerkedni a hangadóval, Sulyok Viktóriával is.

 

"A jelenlegi társadalmi berendezkedésben minden egyes nap egy kibaszott heterofelvonulás, mert hogy egy hetero ember elmondhatja, hogy neki kije van, meg mije van, meg hogy mennyire boldog a partnerével, meg hogy Tenerifén voltak nyaralni. De ha én ki merem nyitni a számat és azt merem mondani, hogy én amúgy párorientált aromantikus, aszexuális vagyok, és kurvára nem úgy akarok élni, ahogy szerinted az fasza, akkor azzal kell szembesülnöm, hogy jaj te szegény, biztos traumatizált vagy, meg jaj-jaj, mennyi bajod van az életben. És akkor mindig arra gondolok, hogy tök sok bajom van az életben, baszd meg, miattad!" Alig hiszem, hogy létezik olyan pszichológus, aki ezt a kincsesbányát, Sulyok Viktória - a kevés számú egybegyűlthöz intézett - beszédét ne találná végtelenül szokványosnak, tankönyvi esetnek. Ő a tipikus önjelölt áldozat, ő a tipikus balos forradalmár. Szemmel láthatóan traumát hordoz, boldogtalan, rettenetesen irigy és mivel képtelen elégedettségre lelni a saját életében, így inkább a világot égetné porrá. "Azért vagyok itt, mert ez az undorító, mocskos társadalmi berendezkedés, amiben kénytelenek vagyunk élni, az nem csak egy aszex embert nyomorít meg, hanem kurvára mindenkit." Végignéztem a Telex negyedórás beszámolóját, de arról egyetlen árva szó sem esett, hogy ez a piszok magyar jelenkor miként nyomorítja meg az aszexuálisokat, pláne a többieket. Tényleg géppisztolyos rendőr áll mindenki mellett, hogy márpedig szexelni muszáj? Vagy hallottunk olyat bárhol bármikor, hogy valakit hátrányos megkülönböztetés ért, csak mert alacsony a libidója? Lehet, hogy én élek buborékban, de ötven múltam, s ilyenről még életemben nem hallottam. A hírt és a riportvideót a Mandiner is lehozta, ehelyütt az egyik kommentelő remekül összefoglalta a lényeget: "Odáig értem, hogy nem támad fel benne a löttyös indulat, sem férfitól, sem nőtől. Gyanúm szerint ebben a kérdésben viszonosság áll fenn a Sulyok és a társadalom többi tagja között."

 

sulyok_v_2.jpg

SULYOK VIKTÓRIA

 

Egészen nyilvánvaló, hogy szex nélkül, vagy akár szexuális vágy nélkül is van élet, még akkor is, ha ez sohasem lesz teljes értékű. Ahogyan az enyém sem, hacsak időközben nem kapok kedvet a főzéshez, a horgászáshoz, vagy épp a baletthez. Továbbmegyek: a rendszeresen vadászó cimboráim is sajnálkozva néznek rám, hogy nem is tudom, mit veszítek. Ám én csak mosolygok, s egyáltalán nem bánom, ha úgy halok meg, hogy egyetlen őzet sem terítettem le soha. Szóval: nem értem ezt a felvonulást. Ha valakit hidegen hagy a szex, az miért irigykedik a lepedőakrobatákra? S ha ez nem csupán az egyéni frusztrációról szól, hanem a társadalmi érzékenyítés is cél, úgy mégis milyen hasznot remélhetünk e megmozdulástól? Lehetségesnek tartjuk, hogy a fehérmájú Éva - a propaganda-hadjárat hatására - feladja vágyait és végleg összeköti életét a vágytalan Ádámmal? Tudjuk, hogy nem így lesz, ez a mutatvány még a katolikus inkvizíciónak sem sikerült volna. Tudjuk azt is, hogy minden valamirevaló párkapcsolat sikere csupán két emberen múlik, s totálisan mindegy, hogy a társadalom mit gondol a libidónkról. Valamint tudjuk azt is, hogy a történelem számos aszexuális figurát felvonultatott: ilyen volt Jeanne D' Arc, Sienai Szent Katalin, illetve sanszos, hogy Pál apostol úgyszintén. Mivel a szexualitásért, az agresszióért és a vallásos hitért is a legősibb agyterület, a temporális lebeny felel, ezek torzulása gyakran együttesen jelentkezik. Úgy tűnik, mintha Sulyok Viktória személyében egy posztmodern Jeanne D' Arcot látnánk, s igazán klassz lenne, ha dühét és agresszív indulatát ő is valamiféle nemes célra használná. Egyelőre nem így tűnik.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr9218104926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alöksz róz 2023.04.20. 21:03:55

@Almandin: "egy ilyen korai behatás teljesen összezavarja" - pontosan így van, és az is a cél.
ebben a korban történik meg a saját biológiai nemmel azonosulás, ez tény. ezt akarják megzavarni, teljesen tudatosan.
nem az "érzékenyítés" a cél, ami hazugság, a naiv jóhiszemű emberek hülyítésére való. (és elég csúnya mélypont volt az sok aláírás az ideológiai hazugság alatt...)

alöksz róz 2023.04.20. 21:04:51

@Sorállományú előfelvételis: tudod már mi a különbség az atombomba meg az atomerőmű között?

Sorállományú előfelvételis 2023.04.20. 22:13:15

@alöksz róz: Miről beszélsz hülyegyerek? Te tudod mennyi az átlagos neutron élettartam egy atomerőműben és mennyi egy atombombában?

IdomitottFoka 2023.04.20. 23:51:44

@Almandin: Az a helyzet, h ezek a beavatkozások a magyar valóságban nem léteztek. viktor a kétharmaddal meg a vészhelyzettel eleve azt írhatott volna (és még mindig) be az alkotmányba amit akar, a védjükmegagyerekeketatranszbuziktól népszavazás nettó belpolitikai választási kampány volt, miközben senki nem ment az ovikba transzérzékenyíteni, jól meg lettünk védve a pomogácsoktól (századjára). És azért tapsol a legmagasabb iqval rendelkező gnagy viktornak, mert az az összes primitív lejáratást és árokásást elköveti a hatalomban maradásért és a többség ezt be is veszi. Kit érdekelnek a kovidhalottak, a szétbaszott eü és oktatás, az örökre leszakadt közmunkások és kistérségek, ha támadnak a ratyik, hát nem? És most meg 100+ ember csapott némi zajt, h ők is léteznek, jött is a menetrendszerű poszt: jönnek az aszexek, minmeghalunk viktor mencsmeg, tilcsákbea. Innen jelzem, kontraproduktív szar lett (megint), mire megjelent a poszt már el is felejtettem h olvastam a szalagcímet a happeningről. Így kicsit jobban megragadt. Kicsit (de csak kicsit) olyan mint túrótorta könyvégetése, annál jobb reklámot nem lehetett volna kitalálni annak a mesekönyvnek se, minthogy fogalmatlan gyűlölködők jól megtiporják.

alöksz róz 2023.04.21. 06:46:47

@Sorállományú előfelvételis: nem tudom és nem is érdekel. azt se tudom van-e jelentősége sőt azt se h van-e ilyen egyáltalán.

HypocritSlayer 2023.04.21. 07:23:27

@127.0.0.1:

>>Mi lett volna az a kreténség? <<

Hirtelen nem tudok olyat mondani , ami ne az lett volna......., de szívesen várom ennek a cáfolatát...., vagyis mi volt az, amit kínált a "zellenzék", és jobb, vagy legalábbis nem kreténség, mint amit a Fidesz? A valós tényekre gondolok és nem a lilaködös vágyálmokról, miközben a makizaj olyan ámokot futott, hogy a fal adta a másikat.....?

G. Nagy László 2023.04.21. 07:58:51

@IdomitottFoka: Valójában az a helyzet, hogy egy végtelenül savanyú seggfej vagy, aki képtelen örülni bárminek. Egyszerűen ilyen vagy alkatilag: képtelen az elégedettségre, a boldogságra. Pont olyan vagy, mint a letótvarabb balosok, akik rendre a magyar válogatott ellen szurkolnak, csakhogy minél szarabb legyen Orbánnak. Sőt: olyan vagy, mint a posztban szereplő főszervező csaj, aki az elbaszott élete miatt gyűlöl mindent és mindenkit. Hosszú hónapok óta követsz és kommentelsz minden egyes posztom alatt, csak azért, hogy fikázhass, hogy gyűlölködhess. Soha egyetlen pozitív, építő gondolatod sincs, s ebből a szánalmas attitűdből következtetve azt gondolom: valószínűleg az egész életed ilyen. Keserű károgás, pusztító pufogás, semmi többre nem futja. Egyszer majd az Orbán-korszaknak is vége szakad, s jön majd valami szerencsétlen balfasz, akit te is megszavazol, de te képtelen leszel örülni annak is. Ugyanilyen élhetetlen, savanyú seggfej maradsz akkor is. Őszintén szánlak.

Sorállományú előfelvételis 2023.04.21. 08:28:52

@alöksz róz: Szóval fogalmad sincs mi a különbség az atomreaktor és az atombomba között, csak megpróbáltál kötekedni és persze megint beégtél. Kurt megint jó fog röhögni rajtad ha ezt olvassa. :-))

Mesterséges Geci 2023.04.21. 08:29:31

@G. Nagy László: bocs, de te liberálisnak hazudtad magad. Ehhez képest ezerrel nyomod a fideszes bűnözők fasiszta mantráját és hozod a fideszes szavazóktól elvárt negatív IQ-t. :D

Mesterséges Geci 2023.04.21. 08:31:10

@Sorállományú előfelvételis: az ki az egyébként? A nickjét ismerem, néha nálam is kiverte a biztosítékot, de úgy egyébként azt se tudom, miféle. Akár fideszes is lehetne, ha bem egy náci köpködné. :D

Mesterséges Geci 2023.04.21. 08:35:02

@HypocritSlayer: szóval szerinted MZP az ellenzék? Csak szólok, hogy ne érjen csalódás: MZP egy fideSSes. Mentalitásában, értelmi színvonalában, takonygerincében stb. Mindenben pont olyan, mint egy fideszes.

(Gyk: aki azt állítja, hogy nem indul egy választáson, majd mégis beszáll, megegyezik az ellenféllel, hogy kulturált, normális kampány, semmi lejáratósdi, majd folyamatosan nyomja a "ne szavazz rá, mert Gyurcsány!" propagandát, az a szememben egy utolsó, takonygerincű fideSSes)

G. Nagy László 2023.04.21. 08:40:46

@Mesterséges Geci:

Tekintve, hogy gondolatoktól mentes trollnak tűnsz, nem is kéne különösebben szóba állnom veled, de hátha rácáfolsz e prekoncepcióra.

"bocs, de te liberálisnak hazudtad magad."

Ha csak két-három bejegyzésemet elolvasod, tisztán láthatod, hogy az vagyok. No nem az agyhalott-woke-progresszív-balliberális fajtából, hiszen annak semmi köze a liberalizmushoz. Én a klasszikus liberalizmus elveit vallom, ha úgy tetszik, Kossuth és Széchenyi nyomdokain.

" Ehhez képest ezerrel nyomod a fideszes bűnözők fasiszta mantráját"

Mitől bűnöző és mitől fasiszta?

" és hozod a fideszes szavazóktól elvárt negatív IQ-t."

Erre mégis miből következtetsz? Sok mindennel vádoltak már, de az intelligencia hiánya még eleddig nemigen jelent meg a vádpontok között.

HypocritSlayer 2023.04.21. 10:00:43

@Mesterséges Geci:

>>szóval szerinted MZP az ellenzék? <<

Nem bazdmeg, ő személyesen Jézus Krisztus:)
A te fajtád emelte fel ha jól emlékszem az "előválasztáson", amin a balfaszt elütötte a villamos, és ahol a pudergésát lenyomták:)

Nem szerintem, mert még annak is hitvány, hogy ellenzék legyen.

>>Csak szólok, hogy ne érjen csalódás: MZP egy fideSSes. <<

Persze, persze, mindenki, aki megszopat titeket a saját akolotokon belül, , az mind Fideszes, oppardon, "csalódott Fideszes":)DDDDD

Amúgy amíg ilyen szemetet vagytok képesek kiállítani és a többi még ennél is szarabb, addig nehéz lesz, mert mindenki ezek szerint "Fideszes", vagy legalábbis akkora balfasz, hogy bármit tesz, a Fideszt erősíti:)DDDD

>>Mentalitásában, értelmi színvonalában, takonygerincében stb. Mindenben pont olyan, mint egy fideszes.<<

Ez azért pikáns, mert a fajtád közül a legjobbat értékelted így, milyen lehet akkor nálatok egy "mezei paraszt", ha a "kapitányotok" ennyire kutyaütő, hogy még te is fikázod?:)DDDD?

>>(Gyk: aki azt állítja, hogy nem indul egy választáson, majd mégis beszáll, megegyezik az ellenféllel, hogy kulturált, normális kampány, semmi lejáratósdi, majd folyamatosan nyomja a "ne szavazz rá, mert Gyurcsány!" propagandát, az a szememben egy utolsó, takonygerincű fideSSes) <<

Az, hogy te hogyan oldod a nyomorodból fakadó kognitív disszonanciáidat, és hogyan próbálod magyarázni magadnak a magyarázhatatlant, az külön tanulmány lehetne:)DDDD és hogy őszinte legyek, mindig felröhögök, amikor egy ilyen szerencsétlen kiteríti azt az elbaszott lelkivilágát , amiben belehúzta magát és kénytelen létezni:)DDDD

Amíg ebbe a szar buborékodba keringetek, addig egyre inkább egyedül maradtok, ez külön öröm nekem, mert megérdemlitek azt a poklot, amit magatoknak összehaluztok:)DDD

Abba ne hagyd........

Mesterséges Geci 2023.04.21. 10:36:16

@G. Nagy László: hazug vagy, nem liberális. Úgy vagy te liberális, mint a bayerzsótti haverod.

Mesterséges Geci 2023.04.21. 10:37:02

@HypocritSlayer: náci állat, a takonygerincű, patkány fajtádat ne akard már az emberek köré sorolni, mer' körbehuggyozlak, mint apádék a parlament épületét!

Mesterséges Geci 2023.04.21. 10:37:55

@G. Nagy László: tovább olvastam az okádásodat. Hazudsz, hazudsz, hazudsz.

HypocritSlayer 2023.04.21. 10:39:10

@Mesterséges Geci:
>>náci állat, a takonygerincű, patkány fajtádat ne akard már az emberek köré sorolni, mer' körbehuggyozlak, mint apádék a parlament épületét! <<

És te vagy a "zellenzék" színe -java, milyen lehet a többi?:)DDD

Külön köszönöm, hogy folytatod, "még, még még, ennyi nem elég":...................)DDD

Mesterséges Geci 2023.04.21. 10:41:28

@G. Nagy László: csak megtaláltam, amit legutóbb olvastam a fidesznyik mocskodból, te "liberális":

"@Wildhunt: Most kérd meg ezt az istenbarmát, hogy cserébe írjon 7 pozitívumot a kormány mellett! Tudod mi lesz a válasz? Nem lehet, mert MINDEN szar, amit Orbán csinál..."

Ha liberális lennél, akkor pontosan tudnád, hogy szent orbánod egy utolsó gazember, nem azért szar minden amit csinál, mert másik pártban van, hanem azért, mert tényleg egy magadfajta söpredék.

Mesterséges Geci 2023.04.21. 10:42:10

@HypocritSlayer: inkább maradtál volna a fotózás mellett. Ahhoz is hülye voltál, de legalább nem voltál ennyire undorító, gyáva szar. :D

G. Nagy László 2023.04.21. 10:54:25

@Mesterséges Geci: Nem tévedtem, tényleg nincsenek gondolataid. Jó lehet így élni. Mint egy veszett kutya, csak harapni bárhová... Köszönöm a látogatást és a kommenteket, de csak a kattintásszámot növeled. jobban örülnék, ha némi értéket is közvetítenél. Hiú ábránd.

baalint1 2023.04.21. 11:06:45

@alöksz róz:
Ha ideológiai nevelésnek számít az, hogy tartsuk tiszteletben egymás szabadságjogait, akkor ok, ez ideológia. Csak ez ugyanolyna faramuci érvelés, mint mikor az ateizmust vallásnak nevezik.

baalint1 2023.04.21. 11:09:02

@G. Nagy László:
Mert neked pozitív, építő gondolataid vannak? Minden posztodnak az a tanulsága, hogy mit ugrálnak ezek a woke, balos, marxista, stb., stb., akárkik, a nyugati világot akarják elpusztítani, stb., stb. Teljesen elborultál az utóbbi időben. Régebben voltak átgondolt posztjaid is, ma már csak az uszító propagandát tolod. Miért csodálkozol, ha erre ugyanúgy reagálnak egyes kommentelők?

baalint1 2023.04.21. 11:13:19

@G. Nagy László:
Ha a klasszikus liberalizmust vallanád, akkor nem arról szólna az összes posztod, hogy totál ártalmatlan, civil felvonulásokat fikázva mindenhova woke elnyomást vízionálnál. Ja, liberalizmus, aztán lépten-nyomon tapsolsz a betiltó, korlátozó törvényeknek mind társadalompolitikai, mind gazdaságpolitikai téren.

Sok olyan embert ismerek, és sok emberrel vitatkozok értelmes keretek között, akiknek teljesen más világnézete van mint nekem, néha nyilván durván is. De sokkal többre tartom azokat is nálad, akik nyíltan vallanak egy szélsőséges ideológiat, mint téged, aki állandóan arról beszélsz, hogy a PC rossz, mondjuk ki a dolgokat, aztán simán hazudsz a saját nézeteiddel kapcsolatban, megsértődsz, ha leírom, hogy azok a nézeteid mik is valójában, göbbelsi propagandának próbálod beállítani.

baalint1 2023.04.21. 11:15:16

@G. Nagy László:
Na látod, ugyanez amikor te szimplán előadod a ballibezős, woke-ozós, marxistázós szövegeidet, mindezeket pusztán szitokszóként alkalmazva, tartalom nélküli uszításként. Csak ezt kaptad vissza most egy kommentelőtől. Agyatlan szitkozódásra agyatlan szitkozódás. Néha magadba is nézhetnél.

G. Nagy László 2023.04.21. 11:58:36

@baalint1: Okostojás, olvastál tőlem valaha is olyat, hogy BÁRMILYEN felvonulást, tüntetést, tiltakozó megmozdulást be kéne tiltani? Nyilván soha. Ünnepelem a szabadságnak azt az emberi mértékét, ami Magyarországon stabilan megvan (szemben mondjuk 2006-tal, amikor a cimboráid kormányoztak, s a tömegbe lövettek). De engedtessék már, hogy véleményt alkossak arról, amikor a hülyeség viszi az utcára az elvbarátaidat. Az internetadó ellen való tiltakozáson kívül nem jut eszembe egyetlen értelmes megmozdulásotok sem. Bocs, hogy én is élek a szabadságjogommal és írok.

Wildhunt 2023.04.21. 12:31:34

@alöksz róz: minden budapesti pontosan tudja milyen az élet Mátészalkán, mert megírta a 444.

HypocritSlayer 2023.04.21. 12:40:30

@Mesterséges Geci:

>>inkább maradtál volna a fotózás mellett. Ahhoz is hülye voltál, de legalább nem voltál ennyire undorító, gyáva szar. :D <<

Te biztos tudod, hogy mire célzol, de nekem nem mond semmit a fotózás, de megnyugtat, hogy a fajtád nemes képviselőjeként dicséretnek számít minden mocskod:)

alöksz róz 2023.04.21. 15:37:49

@Sorállományú előfelvételis: persze persze. ott a kommented amiben a nagy tudásoddal nagy mellényel akkora faszságot írtál, hogy még én a kis tök alap tudásommal is észrevettem, aztán sunyin elmenekültél.

alöksz róz 2023.04.21. 15:39:39

@baalint1: "Ha a klasszikus liberalizmust vallanád, akkor nem arról szólna az összes posztod, hogy totál ártalmatlan, civil felvonulásokat fikázva mindenhova woke elnyomást vízionálnál." - mert miért ne tehetné?
ja hogy a nagyobb szabadság mégse úgy van ahogy előadod :-)

alöksz róz 2023.04.21. 15:43:49

@baalint1: "Csak ez ugyanolyna faramuci érvelés, mint mikor az ateizmust vallásnak nevezik." - miért faramuci? az ateista ugyanúgy egy nem bizonyítható dologról van meggyőződve

G. Nagy László 2023.04.21. 16:18:18

@alöksz róz: Lassan jobban érted a liberalizmus lényegét, mint azok a balos progresszívek, akik magukat liberálisnak nevezik...

alöksz róz 2023.04.21. 16:43:45

@G. Nagy László: szerintem ők is értik, csak én tudok disztingválni.

szerintem nem sérti a liberalizmus híres alapgondolatát bálint se, hogy a szabadság addig terjed, amíg nem sérti a másikét. csak szerinted nem sérti szinte semmi, szerinte meg szinte minden :-)

alöksz róz 2023.04.21. 16:46:17

@alöksz róz: és ha a liberálisok túlnyomó többsége így gondolkodik, akkor sajnos ilyen lesz a liberalizmus

G. Nagy László 2023.04.21. 16:54:09

@alöksz róz: "és ha a liberálisok túlnyomó többsége így gondolkodik, akkor sajnos ilyen lesz a liberalizmus"

De ez nem egy szabadon alakítható gumifogalom. Ha holnaptól Niedermüller Pétert kezdjük el sármosnak és jóképűnek nevezni, úgy meg fog változni a jóképűségről alkotott fogalmunk? Aligha.

alöksz róz 2023.04.21. 17:19:41

@G. Nagy László: nem fog.
(akkor se fog, ha egy netflixes sorozatban lófejű férfiarcú néger nő játssza a világi szép bombázót akiért megőrülnek a férfiak. és azzal próbálják hitelesíteni, hogy feszt azt mondják rá a filmben, hogy jaj de gyönyörű vagy. mert szerintük különben nem tudnánk, mit esznek rajta és értelmetlen lenne az egész. de hát így is az.)

na de elkalandoztam, nem szabadon alakítom, hanem az alapelvhez hasonlítom. annak meg teljesen megfelel.

taga20 2023.04.21. 17:27:46

@G. Nagy László: dajcstomit meg történelem tanárnak,mi?:))

bakker, mi a fasz van itt? zárt osztály?

te vagy a napóleon, vagy a laci haverod?

alöksz róz 2023.04.21. 18:05:08

@taga20: "bakker, mi a fasz van itt? zárt osztály?" - ezért jelentél meg?

taga20 2023.04.21. 18:11:00

@alöksz róz: rözse, gondolom te vagy itt a főretard, ahogy olvasgatlak;)

Billy Hill 2023.04.21. 23:36:03

>>"Azért vagyok itt, mert ez az undorító, mocskos társadalmi berendezkedés, amiben kénytelenek vagyunk élni, az nem csak egy aszex embert nyomorít meg, hanem kurvára mindenkit." Végignéztem a Telex negyedórás beszámolóját, de arról egyetlen árva szó sem esett, hogy ez a piszok magyar jelenkor miként nyomorítja meg az aszexuálisokat, pláne a többieket. Tényleg géppisztolyos rendőr áll mindenki mellett, hogy márpedig szexelni muszáj?<<

Próbálom találgatni, hogy mire gondolhatott a költő, de ha arra, hogy nem tudsz úgy kinyitni egy magazint, vagy nem tudsz úgy végignézni egy tévés reklámblokkot, hogy ne láss a korábbiakban megszokottnál nagyobb mennyiségű csöcsöt és segget, akkor ezt speciel érteni vélem. (Legutóbbi példa talán a Sz@rban fos c. kertévés majomparádé, ahol csakis az volt a kérdés, hogy Andrea becses csecseinek ezen a héten vajon az alsó kerekedését vagy az oldalsó kibuggyanását fogják prezentálni.)

Szerencsére f@szok és zacsik tekintetében még nem durvult el a helyzet! Részemről így nem bánom, ha mindenhol van látnivaló kanna és buló doszta, de abszolút megértem, hogy ha valakit ez viszont zavar, akkor miért is van problémája a valósággal - ugyanis a jelenség, a túlszexualizáltság valós. Vagy aki azt szeretné érezni, hogy valós, akkor annak is van muníciója bőven, úgy tűnik...

G. Nagy László 2023.04.22. 08:36:03

@Billy Hill: Dicséretes, hogy megpróbálsz empatikus lenni, de hitem szerint nem jó helyen keresgélsz.

Először is: ha valaki aszexuális, azt hidegen hagyja a magazinok erotikus tartalma. Ha minden újság horgászcikkekkel és reklámokkal lenne tele, az ugyanúgy nem zavarna engem, ahogy őket a seggek és csöcsök.

Másodszor: ezek az emberek alapvetően nem prűdek. Nem azzal a kulturális atmoszférával van bajuk, amelyben nincsenek szexuális tabuk. Ők csak simán frusztráltak a vágytalanságuk miatt. Mintha amputálták volna a lábadat, de te attól még szeretnél focizni. Nem a focit gyűlölted meg, hanem azt az érzést, hogy nem vesznek be a csapatba.

Harmadszor: még ha igazad is lenne, hogy zavarja őket a csöcsök és seggek színes kavalkádja, erre akkor sem mondhatnák, hogy megnyomorítja őket a társadalom. Ezzel hogyan?

Negyedszer: Nyilvánvaló belpolitikai üzenetről van szó, mely szerint Orbán egy diktátor, aki üldözi a buzikat és most már az aszexeket is. Még úgy is, hogy nem is tud róla...

ulpius66 2023.04.22. 11:01:46

Nálam az tette be a kaput, amikor 10 éve az osztrák Koncsita Wurst nyerte az Euróviziós dalfesztivált.....

SENKI SEM MERT ELLENE SZAVAZNI!!!!!!

UGYAN KIBASZOTT SZAR VOLT A DAL, AZ ÉNEKESNŐNEK SEMMI HANGJA NEM VOLT...... DE Ő VOLT AZ "ÚJ IDOL" A "SZAKÁLLAS ÉNEKES NÉNI"... ÉS A HALADÓÉKNÁL NEM ILLETT ELLENE SAVAZNI....

ulpius66 2023.04.22. 11:07:06

Mikor másnap olvastam, hogy a Koncsita, a szakállas énekes néni nyert, Orbán Viktor szavaival csak annyit kérdeztem:

MI A FASZOM VAN ITT?????????

ulpius66 2023.04.22. 11:08:19

A mai ballibsik eljutottak oda, hogy ami normális, az abnormális, az aberráltak a normalitás!!!!

ulpius66 2023.04.22. 11:14:39

... és aki az "ÚJ NORMALITÁST" NEM FOGADJA EL, AZ NÁCI/FASISZTA/ANTISZEMITA/IRREDENTA/STB ÁLLAT...

Sadist 2023.04.22. 17:25:41

@Billy Hill: "a jelenség, a túlszexualizáltság valós"

Na és kik nyomják ezt, kik viszik a szexuális forradalom szellemiségét, kik szerveznek prájdot meg qwertz felvonulásokat, kik akarják már az óvodában "felvilágosítani" a gyerekeket? Nem a konzervatívok és az átlag normiek, hanem ez az ultrabalos, degenerált söpredék.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.04.24. 13:32:04

@Sadist: te még mindig nem akarod, hogy szavazzank a nők? akarsz róla beszélni?

vagy tudsz? még nem vagy elég erős hozzá csöpike?

Reactor 2023.07.27. 03:02:28

Ezzel a cikkel speciel egyetértek, ez valóban egy téveszme, hogy szex nélkül nem élet az élet.
Persze azoknak, akik a krumplit is, ha az odébb nem gurulna, a saját picike univerzumukon belül igazuk van, de valahogy nem tudok az ő fejükkel gondolkodni.

A szex NAGYON túl van spilázva, misztifikálva. Jó dolog, persze, de nem a legjobb. Nem ez az egyedüli örömforrás az életben (őszintén...akinek a kefélés az egyetlen öröme, annak nagyon-nagyon sivár élete lehet), egyes-egyedül azért van piedesztára emelve, mert ez az egyetlen dolog, amihez minimum ketten kellenek. És slussz. Nyilván, a szexnek van célja, a fajfenntartás, de SZVSZ az esetek 90%-ban nem a gyereknemzés céljából művelik.
Párkapcsolatra pedig főleg nincs szükség hozzá. Az se vesz egy egész tehenet, aki minden nap tejet iszik.

G. Nagy László 2023.07.27. 08:55:25

@Reactor: Megtisztelő, hogy a fél éjszakát a blogomon töltötted, még úgy is, hogy szinte semmiben nem értünk egyet.

Ami a szexet illeti: szerintem nem lehet eléggé túlértékelni. A szex maga a nagybetűs MISZTÉRIUM. Ha úgy tetszik: találkozás Istennel, mindenféle értelemben.

Reactor 2023.07.27. 14:42:19

@G. Nagy László: Nem is kell mindenben egyetértenünk, viszont akinek szex nélkül nem élet az élet, az nem egy egészséges ember.

alöksz róz 2023.07.27. 14:59:23

@Reactor: "viszont akinek szex nélkül nem élet az élet, az nem egy egészséges ember" - próbáld ki egyszer a szexet, lehet megváltozik a véleményed

Reactor 2023.07.27. 15:07:47

@alöksz róz: Volt benne részem éppen elégszer, köszi, hogy kérdezed. Számos partnerrel. Persze, jó dolog, csak épp van tőle jobb is. Az meg, hogy a létfenntartáshoz elengedhetetlenül fontos, szimpla humbug.

alöksz róz 2023.07.27. 15:37:05

@Reactor: egészséges ÉS potens emberekről van itt szó

csak a példa kedvéért: akinek már vagy 20 éve nem áll fel, annak tökéletesen érdektelen a véleménye a szex fontosságáról

Reactor 2023.07.27. 15:40:14

@alöksz róz: Az egészségnek megintcsak igen kevés köze van a szexhez. Persze, vannak impotensek - ami javarészt már kezelhető, tehát jobbára csak rajtuk múlik - és vannak, akik viszonylag hamar rájönnek, hogy a szex sem a létezés non plus ultrája. Sőt, kapaszkodj meg, SZVSZ többségben vannak azok (főleg a házasok között), akiknél a szex már gyakorlatilag csak megszokás, pótcselekvés.
Attól, hogy egy embernek nem a szex körül forog az egész élete, még bízvást lehet egészséges és potens is. Akármilyen hihetetlennek is hangzik.

alöksz róz 2023.07.27. 15:49:35

@Reactor: "Sőt, kapaszkodj meg, SZVSZ többségben vannak azok (főleg a házasok között), akiknél a szex már gyakorlatilag csak megszokás, pótcselekvés." - egymással lehet akármilyen uncsi, de a szükség akkor is ott van, és attól még a palvinbarbit az is megbaszná, és egy cseppet se érezné se megszokásnak, se pótcselekvésnek, se uncsinak

alöksz róz 2023.07.27. 15:50:26

@Reactor: "Az egészségnek megintcsak igen kevés köze van a szexhez." - hát dehogynincs, aki potens és mégse olyan fontos neki a szex, az nem egészséges

Reactor 2023.07.27. 15:54:48

@alöksz róz: Egyszer, esetleg. De minden áldott nap? Ha a mákostészta a kedvenc eledeled, ennéd azt minden nap évekig ugyanúgy szívvel-lélekkel?
Elsétálhat előtted a világ legjobb nője, maga Szép Heléna is - ha jönne egy ember és azt mondaná, hogy "ezt a nőt is unja valaki", teljesen igaza lenne.
Persze, akik a legyet is röptében, ők valóban nem éreznék megszokásnak vagy uncsinak, de nem ők az etalon. Pláne nem a követendő példa.

Reactor 2023.07.27. 15:57:35

@alöksz róz: Ez pedig úgy, ahogy van, marhaság. Attól, hogy valakinek nem a szex az első gondolata, még vidáman lehet egészséges és potens. Akinek a szex hiánya egyenlő az armageddonnal, na az a nem egészséges.

alöksz róz 2023.07.27. 16:07:40

@Reactor: ez is egy vélemény... csak mivel nem vagy szexuálisan aktív, sajnos tökéletesen érdektelen.

Reactor 2023.07.27. 16:09:57

@alöksz róz: Aha értem. Tehát csak azok véleménye releváns, akik a legyet is röptében. Oké, leesett...

a.te.ervelesi.hibad.hu/mazsolazgatas

alöksz róz 2023.07.27. 16:22:01

@Reactor: "akik a legyet is röptében. Oké, leesett..." - már vagy harmadjára írod, az nem esett le, hogy nemcsak az a két kategória van, amit előadsz? ha már érvelési hibát keresel :D

a mazsolázgatás meg teljesen mást jelent

Reactor 2023.07.27. 16:29:58

@alöksz róz: Nyet. A mazsolázgatás definíció szerint azt jelenti, hogy a magad által preferált mintából válogatsz, és csak annak adsz hitelt, minden mást lesöpörsz az asztalról. Tehát akinek nem a saját nemiszerve körül forog az élete, annak nem lehet igaza, mert...csak. És kész.

Jelen esetben eme két kategória van: akinek a szex a központi lételeme, és akinek nem az. Az mindenesetre sokszorosan igazolt tény, hogy a szex maga nem létszükséglet, tehát nem fogsz belehalni, ha nem dugsz meg senkit.

G. Nagy László 2023.07.27. 16:44:48

@Reactor:

"Persze, akik a legyet is röptében, ők valóban nem éreznék megszokásnak vagy uncsinak, de nem ők az etalon. Pláne nem a követendő példa."

Ezt miért írod? Miért nem követendő példa, ha valaki sokakkal és sokat szexel?

alöksz róz 2023.07.27. 16:58:36

@Reactor: szerintem nem érted a mazsolázgatást. itt szó sincs arról hogy csak a nekem tetsző tényt adatot stb veszem figyelembe a következtésem levonásához.

Reactor 2023.07.27. 16:59:30

@G. Nagy László: Azért írom, mert erre a közönséges levéltetvek is képesek, de még az egyszerűbb egysejtűek is. Ez nem valami nagy "achievement" vagy érdem emberileg, ráadásul pont ettől válik aztán az egész kínos pótcselekvéssé aztán.
Vannak népek természetesen, ahol ez a követendő példa. Na meg is lehet nézni, azok hol is tartanak konkrétan...

alöksz róz 2023.07.27. 17:01:44

@Reactor: "Tehát akinek nem a saját nemiszerve körül forog az élete, annak nem lehet igaza, mert...csak. És kész." - lehet igaza. abban, hogy NEKI nem olyan fontos a szex. csak ebből nem lehet általános érvényű következtetést levonni :-)

Reactor 2023.07.27. 17:08:10

@alöksz róz: Mint ahogy abból se, aki el se tudja képzelni az életet szex nélkül. Akkor lenne igazad, ha mindenki kivétel nélkül gyermeknemzés céljából szexelni. Ez nincs így (de még a gyermeknemzés se létszükséglet, hosszabb távú célokat szolgál). Van élet lepedőakrobatika nélkül is, ez konkrét tény, ezen nincs mit ragozni. A boldogságnak van a szexen kívül millió meg egy forrása, ez is tény. Hogy ezek mennyiben tudják pótolni a szexet,az más téma, ettől még nem lesz kevésbé helytálló az állítás.

alöksz róz 2023.07.27. 17:34:46

@Reactor: "Akkor lenne igazad, ha mindenki kivétel nélkül gyermeknemzés céljából szexelni." - ez totál lényegtelen az igazságom szempontjából :-)

Reactor 2023.07.27. 17:37:05

@alöksz róz: Valóban lényegtelen, mivelhogy van élet a szex előtt és után is. Tehát a "szex nélkül nem élet az élet" ténylegesen is téveszme.

alöksz róz 2023.07.27. 17:37:26

@Reactor: "Ez nincs így (de még a gyermeknemzés se létszükséglet, hosszabb távú célokat szolgál). Van élet lepedőakrobatika nélkül is, ez konkrét tény, ezen nincs mit ragozni. A boldogságnak van a szexen kívül millió meg egy forrása, ez is tény. Hogy ezek mennyiben tudják pótolni a szexet,az más téma, ettől még nem lesz kevésbé helytálló az állítás." - na de papám, te milyen állításokkal "vitatkozol" egyáltalán?

alöksz róz 2023.07.27. 17:45:31

@Reactor: nem haltál amióta nem szexelsz, tehát a szex nem is olyan fontos, wtf??? :D

Reactor 2023.07.27. 17:47:43

@alöksz róz: Úgy van. Sőt, jobbat is mondok: SENKI nem halt bele eddig pusztán abba, hogy nem szexelt.
Az alapállításom továbbra is az, hogy van élet a szexen kívül is, illetőleg hogy a szex túl van spilázva. Ezt támadtad - nem sok sikerrel - én megvédtem. Mi nem világos?

alöksz róz 2023.07.27. 17:47:45

hogy győzöd meg azt, akinek nincs lába, hogy ugrókötelezni jó? :-)))

alöksz róz 2023.07.27. 17:49:06

@Reactor: azt sikerült megvédened, hogy NEKED nem fontos

alöksz róz 2023.07.27. 17:50:55

@Reactor: "Úgy van." - úgy? :D
hát szerinted az az értelme az állításnak, hogy meghalsz ha nem dugsz?

Reactor 2023.07.27. 17:51:26

@alöksz róz: Nyet. Azt az alapállítást védtem meg, hogy nem a szex az emberi lét non plus ultrája, és lehet élni nélküle is. És ez speciel igaz is.
Az impotenciát már áttárgyaltuk, az ugrálóköteles példád ennélfogva csúsztatás.

alöksz róz 2023.07.27. 18:06:30

@Reactor: még egyszer megkérdem, aztán hagylak a fenébe: milyen állításokkal vitatkoztál egyáltalán?

Reactor 2023.07.27. 18:12:27

@alöksz róz: Még egyszer leírom: azzal, miszerint (szerinted) egészséges és potens embernek lételeme a szex. Nem, nem az.

alöksz róz 2023.07.27. 18:35:40

@Reactor: na.
ne gyere mindenféle szalmabábbal.
mert senki nem mondta, hogy nem lehet élni szex nélkül (se azt, hogy nincs semmi más amiben örömét lelhetné az ember). azt viszont igen, hogy szex nélkül sokkal szarabb, annak aki potens és egészséges.
aki nem, annak mindegy, ugyanolyan, mert mindenképpen szex nélkül él, ezért nem releváns a véleménye, nincs mihez viszonyítania, nincs minél szarabbnak vagy jobbnak lenni.

Reactor 2023.07.27. 18:39:59

@alöksz róz: Miféle szalmabáb? Betű szerint ezt írtad. Idézzelek? Időponttal, mindennel együtt?
Te konkrétan azt próbáltad sugallni, hogy egészséges és potens embereknek kvázi lételeme a szex. Direktbe ugyan nem írtad ki, nehogy túl széles legyen a támadható felület, deeeeeeeee az üzenet azért elég világosan átjött így is. Az is ugyanúgy egy fals állítás, hogy szex nélkül rosszabb lenne egy egészséges és potens ember élete, vagy hogy kevésbé lenne boldog.
Az "egy ember, egy szavazat" szellemében én speciel a nem-potens, nem-egészséges emberek véleményét is számításba venném, de ha nem teszem, akkor sem lesz kevésbé igazam.

alöksz róz 2023.07.27. 18:44:23

@Reactor: "Miféle szalmabáb?" - leírtam konkrétan:
"mert senki nem mondta, hogy nem lehet élni szex nélkül (se azt, hogy nincs semmi más amiben örömét lelhetné az ember)."

alöksz róz 2023.07.27. 18:47:36

@Reactor: "Az "egy ember, egy szavazat" szellemében én speciel a nem-potens, nem-egészséges emberek véleményét is számításba venném" - mert mennyire lehet fontos a szex annak, aki eleve nem szexel?

Reactor 2023.07.27. 18:50:39

@alöksz róz: Ugyanannyira mint egy olyané, aki a legyet is röptében. A heroinról szerinted kinek relevánsabb a véleménye? Egy szétszívott agyú kőnarkósnak, aki tényleg beledöglik abba ha nem kapja meg az adagját, vagy egy átlag Jóskáé, aki mondjuk esetleg kipróbálta, de nem zizzent rá, vagy esetleg soha nem próbálta, ennek ellenére van annyira értelmes, hogy ne is akarja kipróbálni?
Ha a kőnarkóst kérdezed, csak pozitív válaszokat fogsz kapni. Ennélfogva tehát én is mondhatnám, hogy akik a farkuk/pinájuk után mennek, az ő véleményük nem mérvadó.

alöksz róz 2023.07.27. 18:51:44

@Reactor: "Az is ugyanúgy egy fals állítás, hogy szex nélkül rosszabb lenne egy egészséges és potens ember élete, vagy hogy kevésbé lenne boldog." - na csakhogy végre eljutottunk idáig...

alöksz róz 2023.07.27. 19:00:16

@Reactor: nem a heroinról alkotott vélemény az analógia, hanem a kőnarkós mennyire érzi úgy hogy kell neki az adag

Reactor 2023.07.27. 19:03:18

@alöksz róz: Ugyanúgy ahogy egy szexbe belehülyült ember is nagyon érzi hogy mennyire kéne már dugni. Nem véletlen, hogy a prostiknak ekkora forgalmuk van. Illetőleg gyaníthatóan jópár nemi erőszaknak is megvolt a maga előzménye.

alöksz róz 2023.07.27. 20:11:53

@Reactor: "Ugyanúgy ahogy egy szexbe belehülyült ember is nagyon érzi hogy mennyire kéne már dugni" - vagy inkább a szexhiányba

Reactor 2023.07.27. 20:17:27

@alöksz róz: Egykutya. Ha eleve nem egy lapra teszi fel az életének minden örömét, nem jár így. Beljebb van jópár ezressel, illetve nem csukják le.
Mi lesz, ha egyszer beüt a kapuzárás? Főbe lövi magát?

alöksz róz 2023.07.28. 11:27:54

@Reactor: "Ha eleve nem egy lapra teszi fel az életének minden örömét" - mert aki szeret(ne) szexelni, az szerinted egy lapra teszi fel az életének minden örömét?

Reactor 2023.07.28. 16:12:38

@alöksz róz: Nos, aki képes belehülyülni abba, ha nem szexel, annál a válasz: igen
Aki megrántja a vállát, és képes a millió+egy szórakozási lehetőség közt találni valami mást, amivel elütheti az időt, annál a válasz: nem

alöksz róz 2023.07.28. 16:21:52

@Reactor: a szexet nem lehet mással pótolni.

de megértem, hogy neked savanyú a szőlő :-)

Reactor 2023.07.28. 16:27:02

@alöksz róz: De igen. Lehet. Hihetetlen dolog, ugye?
No persze, ha valaki a saját nemiszervével azonosítja magát, annak természetesen igaza van...a saját kis univerzumán belül. De az nem sokat oszt vagy szoroz. A single life is irrelevant.

alöksz róz 2023.07.28. 16:49:34

@Reactor: nem, nem lehet mással.
és aki szeret szexelni, nem azonosítja magát a nemiszervével...

neked közöd sincs az egészséges szexuális élethez, sőt még lövésed sincs róla milyen lehet. a szexelőket pedig utálod, ami elég beteges dolog...

Reactor 2023.07.28. 16:56:06

@alöksz róz: De igen, lehet. Ha nem gyereknemzési céllal szexelsz, akkor bizony lehet.
Tudod, aközött hogy valaki szeret szexelni, és el se tudja képzelni az életét szex nélkül, van egy hangyányi átmenet.
Az addiktológia megalkotta az erre vonatkozó kifejezést: FÜGGŐSÉG

Ahogy írtam, volt benne részem, és úgy voltam vele, hogy jó dolog, de messze nem a legjobb. Ezt nem tudom hogyan, miből vetted le, hogy utálom a szexelőket, de még szalmabábnak is gyenge. Ennél ügyesebben kell próbálkoznod. Még azokat se utálom, akik el se tudják képzelni az életüket szex nélkül - inkább szánom őket, hogy ennyire nem tudnak zabolát rakni az ösztöneikre.
Úgy látom neked se nagyon megy, ha ennyire érzékeny pontot találtam el...

G. Nagy László 2023.07.28. 17:23:15

@Reactor: maximálisan @alöksz róz: -zal értek egyet. Hívhatod függőségnek, és igazad is van. Ez a genetikai programozásunk. függünk a levegőtől, az ivóvíztől, az emberi kapcsolatoktól, a napfénytől és a szextől is.

Mondhatod, hogy milyen kibaszott jó gyerek az a szerzetes, amelyik negyven évig egy barlangban él egyedül, de ettől még nem lesz etalon. Léteznek alapszükségleteink, és aki nem fakír, nem mazochista, nem beteg és nem aszexuális, az igenis egy életen át szexmániás marad. Nem baj, ha te nem vagy ilyen, csak lásd a világot reálisan.

alöksz róz 2023.07.28. 17:31:19

@Reactor: ha te így látod, oké. nem vagyunk egyformák, ha neked nem fontos, hát nem fontos, fölösleges ezt tovább bizonygatnod, elsőre is értette mindenki. de ne próbáld már ezt eladni egészséges szexualitásnak, mert semmi értelme...

Reactor 2023.07.28. 17:33:56

@G. Nagy László: Ez sima kanyar nélküli csúsztatás & kis önfelmentés. Ugyanaz, amikor azzal védekeznek megcsalás után a férfiak, hogy "hádde ez genetika, meg izé, evolúcijó, me' hát' a férfinak azé' van millió ivarsejtje és azé' nagyobb a libidója, hogy minden útjába kerülő nőt megkúrjon és továbbadja a genetikai kódját blab-blab-blab". Hogyne. Ha a szexet csak és kizárólag szaporodásra használnák, akkor valóban így lenne. Nem csak arra használják, az állítás tehát fals.
De ha már a biológiával jössz, gondold picit tovább, hová vezetne az ész nélküli szaporodás a mindenható Genetika nevében. És hogy mi lenne annak a vége.

A levegő, ivóvíz, étel valóban létszükséglet, mert enélkül valóban elpatkol az ember. A szex nem ilyen. Ez az állítás is fals tehát.

A 40 évig barlangban élő szerzetest pedig speciel többre tartom az egész világot meghágni akaró szexfüggőktől, már csak azért is, mert ők legalább tudnak parancsolni az ösztöneiknek. Aki nem tud/nem akar, és hangzatos kamu mesketével menti fel magát, az egyszerűen gyenge akaratú ösztönlény. Ezen az se változtat, ha ők vannak többségben..."ötmilliárd légy nem tévedhet".
süti beállítások módosítása