téveszmék

téveszmék

"A NER-ben mindenki egy hangon béget"

2022. december 09. - G. Nagy László

matolcsy-gyorgy.jpg

 

Nagy port kavart hétfőn Matolcsy György beszéde az Országgyűlés Gazdasági bizottságának ülésén. A Magyar Nemzeti Bank elnöke éles kritikát fogalmazott meg a kormány gazdaságpolitikájával szemben. A baloldal azóta is ezen csámcsog.

 

Ami engem illet: kifejezetten bírom az effajta kibeszéléseket. Bár szemmel láthatóan rés nyílt a pajzson, ez minden látszat ellenére jót tehet a kormányzópárt imidzsének. A miniszterelnököt immár harminc esztendeje vádolják azzal, hogy diktátor, hogy még házon belül sem tűr meg semmiféle ellentmondást. (1993-ban indult az azóta is tartó lejárató kampány. A Fidesz akkoriban nem az SZDSZ által favorizált Fodor Gábort, hanem - minden előzetes fenyegetés ellenére - Orbán Viktort emelte a választmányi elnök pozíciójába. A szabad demokraták beváltották ígéretüket, az általuk kézben tartott sajtó - egyik napról a másikra - az addigi kedvencből fekete bárányt formált. Azóta is ezt a képet sulykolják töretlenül.) Pedig ha figyelmesek vagyunk, észre fogjuk venni, hogy a párton belül nem jellemző a kiátkozás, a végleges száműzetés. A kegyvesztettek időről időre visszatérnek a tűz mellé - ezt látjuk Lázár János, vagy épp Stumpf István esetében is. Való igaz: Matolcsy hétfői megszólalása jóval karcosabb a megszokottnál. Ám hitem szerint ez is belefér, s nem fogadnék nagy összegekben a balos károgók prognózisára, mely szerint ez a pozíciójába kerülhet. Őszintén hiszek benne, hogy a Fidesz olyan kormányzópárt, amelyben megférnek a gazdaságpolitikai nézetkülönbségek, s a jegybank elnöke simán kitölti mandátumát.

 

A Világgazdaság szerint személyes sértettség áll a háttérben. Az MNB azt szerette volna elérni a kormánypártoknál, hogy a parlamenti többség jogszabály-módosítást hajtson végre, melynek eredményeképpen Matolcsy pozíciója 2031-ig bebetonozottá vált volna. A Fidesz-frakció ezt elutasította - a feszültség a lap szerint ebből fakad. A jegybank természetesen mindezt tagadja. Mindenesetre - bármi is legyen a motiváció - a bizottsági ülésen elhangzottakat érdemes komolyan venni.

 

Mindezek után lássuk, miféle kritikát fogalmazott meg az MNB elnöke. Elmondta: a magyar gazdaság válságközeli helyzetben van. Most még nem késő változtatni a kormány irányvonalán, de jövőre már az lesz. Megjelölte azokat a konkrét területeket is, ahol a kabinet gazdaságpolitikája - véleménye szerint - elhibázott, avagy komoly hiányosságokkal küzd.

AGRÁRIUM - Matolcsy komoly problémának látja, hogy alacsony az öntözött termőföldek aránya. Ebben igaza van: alig 2% a megművelt összterülethez képest. A kérdés csupán az, hogy ez mennyiben a kormányzat bűne. Néhány fontos tényt érdemes kiemelni. Először is: az éghajlat folyamatosan változik, az extrém szárazság csupán a legutóbbi idők jelensége. Minek locsolna a gazda, ha azt a természet maga is megoldja? Másodszor: az öntözésfejlesztés komoly beruházást jelent. A kisbirtokosok önállóan aligha tudják kigazdálkodni. A bérlőknek aligha érdemes ebbe pénzt fektetni. Márpedig mind a kisbirtokok, mind a bérelt földterületek aránya igen magas. A kormányzat abban segíthet, ha támogatja az öntözési közösségek létrejöttét, pályázatokkal segítve a szükséges beruházásokat.

ENERGIAGAZDÁLKODÁS - A jegybankelnök mulasztásként rója fel, hogy a kormány eleddig nem fektetett kellő hangsúlyt a megújuló energia előállítására. Valóban: Magyarországon a teljes felhasználás csupán egyhetedét biztosítjuk megújuló forrásokból, s ez az arány az elmúlt évtized során nem is emelkedett számottevő módon, miközben számos európai ország esetén a 40%-ot is meghaladja. 

KÖLTSÉGVETÉS - Kevesen vitatjuk, hogy az államháztartás hiányát célszerű kordában tartani. Matolcsy külön kiemeli, hogy a választási kampány időszakában hozott jóléti intézkedésekkel - 13. havi nyugdíj, SZJA-kedvezmények stb. - ő maga is egyetértett, csupán a kormányzati beruházásokat fogta volna vissza jelentősen. E téren ma már aligha van jelentős nézetkülönbség a kabinet és a jegybank között.

ÁRSAPKÁK - Azonnal ki kell vezetni az ársapkákat - fogalmazta meg hétfőn az MNB-elnök, s kedden a benzinről már le is került a hatósági árkorlát. A szabad piac híveként magam is csak igazán extrém estben tudnék támogatni bármiféle állami beleszólást a kereskedelmi árképzésbe, mert borítékolhatóan ellátási problémákat eredményez - a legelemibb közgazdaságtani törvényeknek megfelelően.

 

Legalább ilyen érdekes az ellenzéki reakció is; mint kacsa a nokedlira, úgy csaptak le az érintettek Matolcsy szavaira. Az az ember, akit eddig éveken át gúnyoltak, cinkeltek, kiröhögtek, Tordai Bence, Gelencsér Ferenc és társaik szemében most egy csapásra félistenné, de legalábbis tévedhetetlen gazdasági szakértővé vált. Z. Kárpát Dániel a parlamenti ülésen, Hadházy Ákos a Facebookon közölte ugyanazt: a magyar gazdaságpolitika őszödi beszédét hallottuk... Vicces. Világos persze, hogy az "Orbán sem jobb Gyurcsánynál" narratívát 12 éve püfölik. Világos, hogy 2010. óta várják, hogy végre a Fidesz részéről is kiszivárogjon valami, amit párhuzamba lehet állítani Fletó elhíresült monológjával. De srácok, ez nem az. Üljetek nyugodtan a feneketeken, arra még sokáig várni kell! Hogy miért fals az összevetés?

  1. NEM ORBÁN MONDTA A BESZÉDET, de még csak nem is kormánytag. A Magyar Nemzeti Bank elnökének simán lehet ellenvéleménye, semmi baj ezzel egy demokráciában.
  2. SZÓ SINCS BENNE LELEPLEZETT HAZUGSÁGOKRÓL, csupán gazdaságpolitikai irányvonalakról és nézetkülönbségekről. A Fidesz nem csapta be a választóit, sőt: Matolcsy szerint inkább abban hibázott hogy ígéreteit maradéktalanul be kívánta tartani. Előbb a rezsicsökkentés eredeti formája vált tarthatatlanná, utóbb a benzinársapka.
  3. SZÓ SINCS BENNE CSALÁSRÓL. Szemben Gyurcsánnyal, Orbánnak nem kellett trükkök százait alkalmaznia, adatokat hamisítania, s remélnie, hogy Brüsszel bürokratái majd engedékenyen félrenéznek.
  4. FEL SEM MERÜL AZ, HOGY A KORMÁNYFŐ A LÁBÁT LÓGATTA VOLNA. "Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mintha kormányoztunk volna." - mondta annak idején Fletó. Az elmúlt 12 évben azonban nem volt egyetlen rövidke időszak sem, amely ne valamiféle súlyos válság megfeszített menedzseléséről szólt volna. Ha előfordultak is hibák, hiányosságok és elmulasztott lépések, azokat némiképp magyarázza - ha felmentést nem is ad rá -, hogy bőven volt mivel foglalkozni 2010 óta.
  5. NEM TITKOS BESZÉD KISZIVÁRGÁSA történt, hanem egy parlamenti bizottság előtti, nyílt beszámoló.

Komjáthi Imre, a szocialisták társelnöke más úton jár, ő egyenesen feljelentette Matolcsy Györgyöt. "Magyarország a világ negyedik-ötödik legsérülékenyebb országa.” - állította az MNB vezetője nemzeti valutánkat említve. Komjáthi szerint: "A jegybankelnök ezzel a kijelentéssel keringőre hívta a spekulánsokat. Nem csupán sokadjára tette lejtőre a forintot, de olyan veszélynek tette ki hazánkat, amilyet jegybankelnöktől még nem láttunk. Ez gazdaságtörténelmi bűn."

 

Bevallom, a hazai közéletet tekintve néha nekem is az az érzésem, mintha két birkanyáj állna szemben egymással. Amikor a miniszterelnök elbégeti magát, hogy nincs jobb a friss takarmánynál, a kormányközeli politikusok és újságírók napokig visszhangozzák ugyanezt, miközben a másik oldal hangadói artikulálatlan bőgéssel követelik a granulált tápot. Amikor egy héttel később a főkolompos meggondolja magát, mondván: mégiscsak jobb lesz a granulált táp, mindkét karám azonnal hangnemet vált, s az eddigi álláspontja szöges ellentétét kezdi hirdetni. Van is jelenleg némi zavar, sokan nem tudnak mit kezdeni Matolcsyval, aki most élesen kibégetett a nyájból. Igazán kíváncsi lennék, hogy reagál Orbán Viktor, vagy épp Bayer Zsolt, hogy végre azok is tudják az irányt, akik továbbra is egy hangon kívánnak bégetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr6917997460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nagy hohohorgász 2022.12.11. 21:28:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: szólj ha segítsek megerteni! Ennél azért ertelmesebbnek gondoltalak...hahaha

ulpius66 2022.12.11. 21:29:44

Kedves ballibsi elvtársak!

Megint 4 községben volt időközi polgármester-választás.

A 4 községből kettőben indult Fideszes jelölt, a többiben csak függetlenek.
(természetesen a ballibsik el sem mertek indulni....)

MÉG TERMÉSZETESEBBEN MINDKÉT HELYEN A FIDESZES JELÖLT NYERT, ÍGY ÚJABB KÉT KÖZSÉGBEN VAN FIDESZES POLGÁRMESTER!

Kérdés?

a nagy hohohorgász 2022.12.11. 21:35:14

@ulpius66: igen van kérdés! Miért nem érti meg a koszhadt bogatyas szarfaszu magyar nép hogy csak a demokrácia adhat erőt és mindent lebiro akaratot:))))???? Na persze a demokrácia alatt azt értem hogy ha 2 pasi seggbedugja egymást akkor is gyerek lesz belőle ha szarnak néz ki:))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.11. 21:43:07

@a nagy hohohorgász: Vergődj csak! Megint csúnyán beégtél egy hazugságoddal. És megint csak a seggbe dugáshoz lyukadsz ki. Szánalmas a vergődésed. ulpiussal egy hangon bégettek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.11. 21:46:40

@a nagy hohohorgász: " mindent lebiro akaratot" - csak Brüsszel akad a torkán a sok illibsi "demokratának". :-)) A te téveszméidről a blogger egy egész posztot írhatna. :-))

a nagy hohohorgász 2022.12.11. 21:56:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hahaha.... önálló gondolatod NULLA AZAZ NULLA!!!!! HAHAHA. Kapsz még egy esélyt mára, próbálkozz meg a számodra lehetetlennel! Hiszen te hiszel abban hogy egy 5 éves gyerek lehet unikornis miért nem hiszel abban hogy neked is lehet önálló gondolatod? Hahaha

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.11. 22:01:45

@a nagy hohohorgász: A te önálló gondolatod a seggbe dugásból áll. "Hiszen te hiszel abban hogy egy 5 éves gyerek lehet unikornis" Sokat ittál ma már megint. Hehehehe.. Pedig spórolnod kellene azzal a pár agysejteddel ami még van! Hihihi.. :-))

a nagy hohohorgász 2022.12.11. 22:03:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: miért nem akarsz gondolkodni? Tiltja valaki vagy csak buta vagy?

a nagy hohohorgász 2022.12.11. 22:04:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: anyád a méhlepényt tartotta meg a gyerek helyett:))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.11. 22:10:08

@a nagy hohohorgász: Nem kell rajtad gondolkodni. A lángeszem ragyogása elvakít téged, ezért hunyorogsz és gépelsz össze-vissza. Kisujjamból kirázott riposztokkal is megsemmisítelek. :-))

a nagy hohohorgász 2022.12.11. 22:37:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hahaha, de buta vagy:)))) szarni is akkor mész amikor a cia mondja??? Hahaha

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.11. 22:48:17

@a nagy hohohorgász: Ezen majd fél órát kellett gondolkodnod? :-)) Kistáska! Vicces vagy már a vergődéseddel. Valami eredeti riposztot hozzál már össze! Lángeszem szupernóvaként görbíti meg a teret amitől agyad elveszti az egyik dimenzióját.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.11. 22:50:35

@a nagy hohohorgász: Na most itt hagylak a poszt szélén téged mint Ráhelke a szaros pelenkát. :-)) Csak nehogy 6.Lenin boldogan beléd túrja az orrát.

G. Nagy László 2022.12.11. 23:24:10

@Etniez: Végighallgattam a Bayer Showt és a Sajtóklubot is. Sehol egy hang Simicskáról. Elég egyértelmű a jobboldali álláspont: jegelni, elhallgatni, pacifikálni a kérdést. Én továbbra sem látom azt a selyemzsinórt. Most így, vasárnap este úgy tűnik, minden áll abból, amit csütörtök éjjel posztoltam. Aztán ki tudja, mi lesz holnap :)

GyMasa 2022.12.11. 23:33:18

@G. Nagy László:
Nézd majd meg a Vezércikk-et a HírTV-n.
Ha ekézni fogják az ellenzéket, hog beszóltak, akkor elérte az ingerküszöböt a dolog.
Ha nem, akkor, szerintem nincs itt semmi látnivaló...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.12.11. 23:37:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Volt két idióta, akik odajártak szájkaratézni, egy kis ideig hagytam őket, aztán kukába az egésszel. Eltűnt az egész életművük. Megpróbálták újra, dettó. Elmentek. Nekem nem hiányzik a sok komment, a posztokat nem azért írtam, hanem azokért, akik elolvassák.

Etniez 2022.12.12. 01:32:59

@cvsvrs: fidesz propagandagyárával nem lehet vidéken versenyezni.
Az átlagműveltség alacsonyabb vidéken és a műveletlen emberek védtelenebbek a propagandával szemben.
Teljesen igaza van Hadházynak, az első ellenzéki lépésnek az MTVA felszámolása kell legyen.
Ha ez nincs meg, csak egy gazdasági összeomlás vagy a kolszterin bír el Orbánnal, ez az ellenzék nem.

Etniez 2022.12.12. 01:35:12

@ulpius66: ne aggódj, nekem zsidóznom sem kellett, csak kérdezni a jobbos FB oldalakon, azonnal kiraktak.
Na, most ugye jobb egy kicsit?

:D

Etniez 2022.12.12. 01:36:43

@ulpius66: kurvára leszarom a focit, kosárlabdát és amerikai focit nézek.

Képzeld, tele van "niggerekkel".

Buta rasszista vagy.

Etniez 2022.12.12. 01:39:29

@G. Nagy László: Gondolom Matolcsyra gondoltál, de ez nem bizonyíték semmire, mert a figyelmeztetés már kiment.
Az árulkodó az lesz, mit fog nyilatkozni Matolcsy mostanában.

Sorállományú előfelvételis 2022.12.12. 08:12:26

Akinek hangja fideszeseknél eltér a kórustól, az gyorsan a kispadon találja magát. Aki meg népszerű lesz, az méginkább. Vagy tehetségesnek tűnik. Lásd Lázár. Akkor lesz újra játékban, ha van olyan ügy ami miatt Polt azonnal letartóztathatná. Így nem veszélyes Orbánra.

Sorállományú előfelvételis 2022.12.12. 08:13:32

@Etniez: Szerintem egy darabig kussolni fog. A fideszben már felhúzták a fogót ami a menekülő patkányoknak jár. Így a többi patkány kushad.

2022.12.12. 10:11:30

@Etniez:
hajdú-bihar megyében két helyen van ellenzéki polgármester. balmazújvároson és polgáron. nem nagyon látom, hogy ezekben a településeken élnek a művelt emberek. és azon kívül a műveletlenek.

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 10:46:36

@cvsvrs: szerintem mást értetek műveltség alatt:))))

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 10:49:54

@cvsvrs: várjuk meg a művelt nyugati reakcióját amikor karacsonykor a ketfarku Király lány mesekonyvbol rak tüzet a szoba közepén:)))))

2022.12.12. 11:18:28

@a nagy hohohorgász:
kökény dani a tv2 sztárja. pápai joci mentoráltja 17 éves és mell implantátumai vannak. mert ez nagyon vicces.
index.hu/mindekozben/poszt/2022/12/12/kokeny-dani-konnyes-szemmel-mondott-koszonetet-a-sztarban-sztar-leszek-dontoje-utan/
és a fidesz legnézettebb tévé műsora. ez vajon mit propagál. csak ezek után azt mondják, hogy átműttetik az óvodásokat. és ezzel hergelik a népet. kognitív disszonanciával. így mondják a műveltek. a szar és a fos közül lehet választani. és lehet mondani, hogy a szar a kisebbik rossz, mert az legalább kemény. vagy a fos, mert az híg. melyik fekália legyen?

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 11:35:56

@cvsvrs: maximálisan egyetértek! De továbbra is tartom, hogy az eletszinvonal emelesenek a kulcsa a középosztály. A középosztály támogatásaban viszont a fidesz és az ellenzék között kurva nagy a különbség, a fidesz javára!

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 11:37:01

@cvsvrs: holott a fidesz középosztály támogatása nagyon sokszor hibás ( lásd csok)

2022.12.12. 12:01:01

@a nagy hohohorgász:
a fidesz a keresletélénkítő politika híve. az a ciklus közepén beruházás ösztönzés. a kampányidőszakban jönnek a gyárátadások. a fidesz retorikájában munkahelyteremtés. és ezt toldják meg a ciklus végén fogyasztás ösztönzéssel. az ellenzék retorikájában osztogatással. a ciklus elején csendes kiigazítás követ. és ez eredményezett jelentős reálbéremelkedést forintban. euróban a jövedelmek kevésbé növekedtek. inkább stagnáltak.

ez a keresletélénkítő politika kifulladt. mert nem lehet folyamatosan tőkét bevonni. és nem eredményezett versenyképes gazdaságot. nem is feltétlen omlik össze. az az eu-s pénzek nélkül nem hoz tömeges felzárkózást.

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 12:08:47

@cvsvrs: ezzel mit akarsz mondani? Azt hogy a fidesz úgy tudott lopni hogy közben csökkent az államadósság, prosperalt a gazdaság, az emberek fogyasztottak és gyarapodtak ???? Na erről beszélek ,mindamellett valóban a tv2 ugyanolyan gyökér mint a retek klub. De lett m2 normális és m5 viszonylag tudományos és ismeretterjeszto adás

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 12:15:40

@cvsvrs: mit csinált a baloldal 2002 ben? Behozatta a való világot.... azért van különbség a két kultúra között!!!! A független RTL klub már a 28. Csatornáján vetíti a 200. Való világot de még mindig tolja!!!!!!

2022.12.12. 12:33:51

@a nagy hohohorgász:
a tévé kettőn is ugyanaz a bulvármocsok megy. csak az rtl híradóban az van, hogy magyarország diktatúra, szemben a világ demokráciáival. a tv2 hírműrosban az ellenkezője.

a fidesz sose akarta felszámolni bulvárt, korlátozni se, hanem a maga javára fordítani. tehát legyen magdi anyus. és mellette a hír, hogy gyurcsányné barátnője érintett az eu-s korrupciós botrányban. legyen az, hogy a szocik lopnak. a komenisták. a libernyákok. az ellenzéki lapokban a bulvár mellett legyen az, hogy lölő lopik. szörnyű fasizmus tombol.

ugyanaz megy pepitában. az eu-s pénzek döntenek. ha azt a fidesz megkapja, akkor minden megy tovább, ahogyan eddig. ha nem, akkor a fideszben változtatni kell. most a konszolidáció irányába kellene lépni. a fideszben viszont azt mondják, hogy orbán kilép a világpolitika porondjára, most kell legyőzni a nyugatot. most hogy oroszok amerika tökét megszorongatják. minden adva van a nyugat bedöntésére. és majd az orbán.

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 12:36:32

@cvsvrs: az ugye meg van hogy az RTL klub Zámbó király J8mmyrol csinál sorozatot több milliárdos koltsegvetessel karácsonyi vetitessel? Na akkor ki is butít?????

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 12:41:25

@cvsvrs: a fidesz sajnos megtanulta a leckét 2002ben és 2006ban. Csak a polgarokkal nem lehet választást nyerni! Ezért nem hagyja a koszhadekokat! De a tudás továbbra is abban van hogy o1gtol nem lehet elvitatni hogy mindenkinek többet ad mint bármely korábbi rendszer Magyarországon. Az Orbán rendszer a normális rendszertől van kurva távol, de az ellenzéket már fényévekkel megelozte!

2022.12.12. 12:48:49

@a nagy hohohorgász:
a rendszer külső források nélkül nem tudja tartani magát. ha nincs eu támogatás és tőkeimport, akkor a forint könnyen elszáll. ha az eu 24 tavaszáig elhúzza a kifizetéseket, akkor előrehozott választást se tartok elképzelhetetlennek. nem a dk váltja le a fideszt. hanem a fidesz.

a fidesz másodvonala simán összeállna városokban a momentummal, vidéken a mi hazánnkkal. és gyurcsány nélküli dk-t is integrálnák. kádárt is saját sameszai váltották le.

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 12:51:50

@cvsvrs: úgy tudnék példát hozni hogy Mari néninek fáj a feje. 2 választási lehetősége van: 1 ellenzék
Elmegy a kuruzslohoz, aki azt mondja. Mondjon imát a demokrácia istenehez és akkor elmulik . Mire piri néni: baszd meg a fejem fáj, leszarom a demokráciát! Mire a válasz: Mi meg magát szarjuk le piri néni!
2 fidesz
Elmegy a háziorvoshoz. A háziorvos azt mondja felirok magának algopirint .mire piri néni azt kérdezi : ez tök jó, de mi van ha agyrakom van? Akkor rabaszott! Kívánjuk hogy szerencséje legyen. Üdvözlettel o1g

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 12:54:27

@cvsvrs: remélem Schiffer Andrásnak lesz egy kis szerepe

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 13:01:27

@cvsvrs: amúgy szerinted a külföld engedné hogy önálló magyar kormány szülessen? Lofaszt mama! Oda sem jut olyan aki nem zsidó amerikai zsidó orosz vagy kinai kézből eszik. Ennyi. És nem a zsidókkal van a baj, hanem azzal hogy elqurtuk, nem kicsit hanem nagyon. Ki vagyunk szolgaltatva a külföldi erdekeknek!

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 13:16:03

@cvsvrs: tetszettunk volna forradalmat csinálni! És akkor mi lett volna? Lofasz kaporral! A sorsunk 1867ben megirodott, azóta szopjuk a masok faszat. A büdös kurva liberálisok azt nem hogy fasszopasbol nem lehet normálisan élni, a köcsög bogatyas nagymagyarok meg azt nem fogják fel hogy harc nélkül nincs győzelem! És bizony a harc nem arról szól hogy a kocsmában elnyomod a vesszen trianont!!!!

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 13:20:54

@cvsvrs: te nagyon művelt faszomtudjaki, felteszem neked a tuti kérdést. Hol van a k+f Magyarországon???? Sehol bmeg! A kurva tao pénzeket meg a buzitamogatast,ciganyfelzarkoztatast stb.... mind magyar k+fre kellene költeni !!! 10%os magyar állam tulajdonnal! És azonnali barmicvo szepoku annak aki kummant!!!!!

2022.12.12. 13:25:01

@a nagy hohohorgász:
és 17 éven át ki vezeti magyarországot? gyurcsány vagy orbán?

2022.12.12. 13:34:01

@a nagy hohohorgász:
a fideszben úgy lenne k+f, hogy a kitömik mol részvénnyel a corvius egyetemet. ami még magyar össszehasonlításban sem rendelkezik semmilyen nemzetközi eredménnyel. egyszerűen nem tudják értékelni. se a nyugati, se az orosz, se a kínai egyetemi rangsorokba. lehet, hogy lánczi egy megfelelő fidesz káder. csak az kevés.

errefelé a kancellár a debreceni labdarúgás képes történetét írta meg társszerzőként. és orbán kiválasztotta. ő szervezi a k+f-et. nyilván nagyon hatékonyan. például épült egy új "e-sport" központ van. van egy töküres innovációs központ a kukoricásban. learning center muszlim imatermekkel.

ezek épülnek. a lényeg, hogy betonozni, aszafaltozni, gipszkartonozni lehessen. mert ahhoz értenek a haverok. a szocik ezt is kiszervezték volna a strabagnak. de azon túl nincs semmi a fideszben se. megépítik az ipari parkot. és az ágazatokat egy az egyben eladják a külföldnek. és közben megy az, hogy micsoda szabadságharcosok. alig várják, hogy valamit még eladhassanak.

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 13:41:06

@cvsvrs: ugyanarról beszélünk! De valdd be őszintén, ha 2022 ben az ellenzék nyert volna akkor jobb lenne, vagy abból szerinted Orbán mit tanult volna! Orbán a 2002es és 2006os bukasbol látjuk mit tanult! Qurcsany meg aztán semmit nem tanult 13 éve! Debil vagy baszod???????? Folyamatosan próbállak ravezetni a gondolkodásra de képtelen vagy rá, szerinted Orbán vagy qurcsany okosabb nálad??????

2022.12.12. 14:01:07

@a nagy hohohorgász:
orbán vagy gyurcsány az a végeredmény szempontjából majdnem midegy. ha nem épült volna kerítés, akkor hány migráns lenne magyarországon? nagyjából ugyanannyi. persze, hogy azzal lehetett választást nyerni, hogy nem kellenek migránsok. (akik amúgy se jönnének ide).

gyurcsány is meg tudta volna támogatni a bmw-t, ahogyan megtámogatta a mercedest-t, vagy az audit. orbán legújabb kínai akkumulátor gyár őrületét ha gyurcsány hirdetné meg, akkor mi lenne? vagy ha gyurcsány rendelné el, hogy legyen olcsó krumpli, akkor menne, hogy ezek az utolsó mocsadék állatok, apró dobrev klán, piszkos komcsik. és ezt mondják az mszmp tagok. mert ez kell a népnek. ugyanaz a duma, mint az szdsz-ben.

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 14:15:42

@cvsvrs: már bocsánat de a migriknel nem a kerítés volt a lényeg hanem a szetosztas! Azóta mindenki kussol. Qurcsany meg 1 azaz 1 multit hivott be, hangkook tyre! Ott a merjünk kicsik lenni volt a divat! Ha Qurcsany azt csinalta volna mint most Orbán akkor most Orbán már k+fet fejlesztene!

Na mivel folyamatosan hazudsz, nem tudlak komolyan venni.

Szevasz

HypocritSlayer 2022.12.12. 14:33:39

@G. Nagy László:

>>Kaleta az egyetlen, aki vállalhatatlan.

És még köze sem volt a Fideszhez, semmilyen formában:

"Pályafutása

2001-ben felvételizett sikeresen a Külügyminisztériumba,[4] ahol kezdetben az Amerikai Főosztályon dolgozott. Ezt követően külszolgálaton kezdett dolgozni, 2007-2011 között Los Angelesben első beosztott és konzul, 2011-től az Amerikai Főosztály főosztályvezető-helyettese volt.[6] Ezt követően a Külügyminisztérium, majd az Igazságügyi Minisztérium sajtófőnöki pozícióját töltötte be. A sajtófőnöki pozíciót követően a Külgazdasági és Külügyminisztérium Latin-Amerika és Karib-térség Főosztályán vállalt munkát.[4] 2017-ben kinevezték – a 2006-os bezárását követően újra megnyitott[7] – perui magyar nagykövetség élére,[8] majd 2018-ban – Magyarország limai nagykövetségének vezetésére kapott megbízása érintetlenül hagyása mellett – megbízták a bolíviai képviselet ellátásával is.[9] Mindkét megbízatása alól 2019-ben mentették fel.[10] "

hu.wikipedia.org/wiki/Kaleta_G%C3%A1bor

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 14:42:18

@cvsvrs: ki a fasz adta el a strategiai agazatokat?????? Maszop szadesz! Ki mondott le az uniós kvotainkrol???? Maszop szadesz!!!! Na szevasz te gané. A dunaferrt is a Maszop szadesz kombo adta el!!!!!!

a nagy hohohorgász 2022.12.12. 14:45:35

@cvsvrs: a Malévet is a maszop szadesz tette tönkre hogy a fapadosok bejohessenek!!!!

Néha gondolkodnod is kellene mielőtt pofazol!!!!

A vasutbezarasok és kórházi agycsokkentesek! Mind maszop szadesz!!!

HypocritSlayer 2022.12.12. 14:47:00

@Boldeone2:
>>Most bebizonyosodik: Orbánèk hazugsággal nyertèk a választást, az ország már csődközeli helyzetben volt a háború előtt is ....

Ja, óriási nagy baj, hogy nem a moslékos lieblinjeid nyertek, de majd most, holnapra újra megbukik a patás:), ahogyan Gyurcsibohóc is megbukott 2006-ban, ......oh, wait, aztán 2008-ban........, oh, wait,, majd 2009-ben átadta Bajnainak:) végülis, az buktatta meg hogy válság volt,......., oh, wait........

HypocritSlayer 2022.12.12. 14:53:23

@Boldeone2:
>>Egyszer úgyis elbukik ez az elnyomó , partállmi rezsim ! Ha tetszik , ha nem, a fiatalok majd bevègzik egyszer az Orbán - rezsimet is! Ez minden rezsim sorsa!

Csak épp nem a jelenlegi momentános érdemtelen generáció.......

Lófaszt volt csődközeli helyzetben és ma sincs ott."

>>bár az EU simán bevihetnè a magyar államot a csődbe -

De, mint Lenin,aki " csak mosolyogva visszadobja a labdát a gyerekeknek, pedig közéjük is lövethetett volna".....

>>de az emberek oda fognak kerülni , mert Orbanèk MINDENT elrontottak

Pontosítanék: "Mindent IS!" elrontottak.....

>>Ne feledd , ez egy olyan ország , amely önmaga kèptelen saját finanszírozasára , vagyis simán lehet államcsőd !

Ja, ahogyan a görögök is csődbe mentek........, Oh, wait:)

>>Mègegyszer mondom : a nyugat dönti el, hogy kegyelmet ad pènzügyileg, vagy sem ...

Ugye, ugye Lenin mosolya újra kísért:) és ti ennek tapsolnátok, bravó:)

HypocritSlayer 2022.12.12. 14:56:59

@grundigg:
>>Orbán mást se mond egy évtizede, mint hogy meg lettünk támadva, de ő majd jól megvéd téged meg a gyerekedet meg a nyugdíjadat meg a rezsidet..

És ha megnézed a szektatársad "örömét", idézném: "Mègegyszer mondom : a nyugat dönti el, hogy kegyelmet ad pènzügyileg, vagy sem ... "

Akkor bizony meg is védett......

>> Majd ha képes leszel kimondani, hogy Magyarország helyzetéért a magyar kormány felelős, és nem Soros György vagy a gyíkemberek, akkor kicsit hitelesebb leszel.

Mindig is a mindenkori magyar kormány a felelős, figyelembe véve a külső és belső adottságokat, amire nincs ráhatással, max reagálni képes rá, remélhetőleg a legjobbat választva....

HypocritSlayer 2022.12.12. 15:12:31

@Boldeone2:
>>Èn csak a normalitást támogatom , azaz : legyen egyszer valódi plurális demokratikus Magyarország, az agymosásra alapozott, szèlsősèges, kvázi egypárti rezsim!

De hiszen most az van, nem?:)DDD

Pártszövetség vezeti az országot, legalább 6 párt van ellenzékben, mi kellene még több?:)DDDDD

Annyira nem vagyunk "gazdagok", mint pl. a németek, hogy mindenfajta zöld, libsi, wilkommenskultur-os szemét formációs katyvasz legyen hatalmon, amelyek azzal vannak elfoglalva állandóan, hogy kivel összefogva hogyan basszanak ki a többiekkel.......

Remélem, hogy ennyiregazdagok soha nem leszünk....

Milyen szép idők is voltak, amikor itt koalíciós kormányzás folyt, kezdve a megszopatott MDF-el, majd a SZDSZ-MSZP gyönyürű 4 éve, vagy a "Torgyános nász " agrársikerei......., aztán újra az elkúró az SZDSZ-el, hát ez kell nekünk vissza, a "pluralizmus"

>>Az EU is nagyon elnèző volt eddig ,

Ja, amíg a britek benn voltak, addig még volt némi józan ész/fék a progresszv -libsi szartengerben, de azóta már elszabadult hajóágyúként tarolnak mindent....

>>holott Orbánèk 100%- ban kerèkkötői az EU- nak: sem az ukránok pènzügyi segítsègèt nem támogatják,

Hogy rohadnának bele az ukránok a saját maguk által ásott pöcegödörbe, minél mélyebbre......

>>sem a fejlődő országokkal kötendő EU megállapodást .

Sorold őket....

>>Totál obstrukciós politika ...

Nem, mert sokkal nagyobb obstrukcióra volna igény, de a lehetőségek ennyit engednek.....

>>Ez már èsszerűtlen, önsorsrontó nihiliznus!

Az, bazdmeg , kemény szavak ezek egy totális csődben/válságban/idegen hatalmi átvételben reménykedő ballibsi gyűlölködőtől:)

>>Ma már szinte minden államnak elege van Magyarországból, mèg afrikaiaknak is

Most sírva fakadtam, mert eszembe jutott amikor az idolod, gyurcsibohóc leterroristázta a szaud arábiaiakat.....

>>Ennyi utálónk soha nem volt a magyar törtènelem során ,

Dehogynem, emlékezz csak a pozsonyi csatára, "a magyarok kiírtassanak"

>>mint most, amit az Orbán - kormánynak köszönhetünk!

Bizony, azok utódainak újra szúrjuk a szemüket.......

HypocritSlayer 2022.12.12. 15:20:22

@cvsvrs:
>>és egy debil kampány folyt a fővárosban. amibe tarlós belebukott.

Seggfej, maradj Debrecenben, a főváros más tészta.

Minden nem -ballipsi belebukik Pesten, ha van egyetlen egy jelölt, legyen az akármilyen szar, vagy alkalmatlan nem számít, csak egy legyen, mert akkor azt a 60%-os ballibsi simán megszavazza, akárki ellen.....20 névig így regnált Demszky......,

Amikor "osztódnak"(lásd pluralitás után vinnyogó balfaszt:), akkor a fidesz szopat, ennyire egyszerű.....

HypocritSlayer 2022.12.12. 15:24:00

@Etniez:
>>Ha az állam jószándékú lett volna, akkor csökkenti a jövedéki adót vagy az áfát, nem mások pénzét osztogatná el "ársapka" jelszóval.

Csakhogy Orbán ennyire nem hülye, hogy megszopassa magát és a költségvetést, ugyanis eddig, kivétel nélkül mindig minden szektorban lenyelték az áfacsökkentést, semmi nem lett olcsóbb, és egy dolgot eredményezett: kurva sok kieső bevételt....

Meg vagytok áldva ilyen és ehhez hasonló gazdasági "zsenikkel" és nem értitek, hogy miért szoptok..... pedig egyrészt egyszerű matematika, másrészt több évtizedes tapasztalat......

HypocritSlayer 2022.12.12. 15:30:57

@cvsvrs:
>>a következő választás 2024 tavaszán következik és valószínűleg lesz 3 millió ember, aki rosszabbul él majd, mint előtte. amit az ellenzéki pártok nem tudnak kihasználni. a fidesz pedig azt mondja, hogy ezért brüsszel a felelős. a háborús infláció. a szankciós politika. és ezt el fogják hinni a szavazóik.

Ja mer ezek ilyen trágyával etetett gombaszar birkák, nem látják a ballibsi igazságot:)

>>te is elhiszed, hogy a fidesz tette tönkre az oktatást és nem a fidesz és az szdsz együttvéve. az összes párt akinek az oktatáshoz különösebb köze volt.

A vicc az, hogy igazán egyik sem tette tönkre, tönkre ment az magától, sorsszerűen......mert egyiknek sincs ráhatása arra, hogy hivatástudata legyen annak, akinek nincs, hogy ne a mindenhonnan kihullott selejtet vegyék fel tanárnak, mert ott a legalacsonyabb a követelmény, hogy ez a selejt meg még ballibsi propagandát folytatva, nyíltan még politizáljon is, nehéz a szarból várat építeni.....

GyMasa 2022.12.12. 15:39:14

@HypocritSlayer:
Meg, mint írtam, itt, a hiperdemokratikus Németországban is pontosan ez történt...

HypocritSlayer 2022.12.12. 15:48:01

@Boldeone2:
>>1. Az egyik a nagy narratívák sikeres gyártása , ehhez kellett a mèdia közel teljes gleichschaltungja.

Valószínű, hogy itt arra az M1-re gondolsz, amelyiket a kutya sem néz, hát ez nagyon nagy "gleichschaltung"........

>> Orbánèk azt mondták , hogy ez az elmúlt 100 èv legjobb 10 ève, ment a sikerpropaganda 1000- el.

És az is volt:)
Meg azt is mondta, hogy 10 év alatt 1 Millió új munkahelyet hoz létre(amin még a legszektásabb fideszesek is csak röhögtek:), és má megint, nem igaza lett a hazudós gecinek?:)DDDD

>>Az elmúlt 10 èvben, 2020 előtt, persze volt egy általános közèp- európai konjunktúra, ami valamelyest segítette is ennek a hitnek terjesztèsèt

No, meg a kovid, ami után még inkább csökkent a munkanélküliség:)

>>A többi narratíva a fèlelemre èpít : mindenki ellensèg, főleg a libsik, az ellenzèk , Soros, EU , a migrók stb...A hazugságokból ès fèligazságokból sikeres rezsimnarratívák èpültek

Milye jó, hogy a fajtád a idilli, tüncibünci tündérmesékre épít, arra, hogy a válság/háború/kovid/Brüsszel/Eu stb. következtébe olyan rossz lesz itt mindenkinek, hogy pikl-pakk megbukik a patás, (mint minden kedden, menetrendszerűen:) aztán jöhetnek a ballipsi moslékszarok, hogy Kánaánt építsenek a romokon:)

>>2. A másik rèszben Orbántól független nèplèlek ( bár Orbán ezt is erősítette politikájával )
A magyar nèp fèl a változásoktól, Horthy - rendszer , Kádár - rendszer , most pedig Orbán
Sok embernek kell a "biztos ès kiszámítható kormány " mèg ha az rosszul vezet , akkor is

Ja, ezért nyertek gyurcsibohócék 2010-ben.....mert "még ha rosszul vezet , akkor is....":)

>>A lènyeg az, hogy legyen egy tekintèlyelvű, fèrfi vezető , mint mondjuk Orbán

Ja, pontosan ezért gyurcsibohóc még mindig a ballibsik vezetője, mer neki még vannak tökei, még ha egy elbaszott és vállalhatatlan szarrágó is egyben...

>>Itt pl a fiatal nő elkèpzelhetelen hogy miniszterelnök legyen , ez egy olyan ország ( Orbán- bab köztarsasagi elnök lehet max...)

Sőt, demens sem lehet, vagy néger, nagyon helyesen, az a sokkal "fejlettebb" demokráciáknak dukál csak, ahol igazán mindegy, hogy kit raknak a kirakatba, mert úgy sem számít, nélküle is eldöcög a szekér...., legfeljebb majd cserélgetik...

>>Persze , a plurális demokrácia sem működik ...

Az is olyan úri huncutság, aztán mindig kiderül, hogy ha nagyon széthúznak, akkor szopást eredményez, ha meg összetartanak, akkor meg összeolvadnak, nesze neked "pluralizmus"
(Amúgy próbálj csak egy házat felépíteni "pluralista vezetéssel"............)

>>A közvèlemèny jelentős rèsze - ebben szinten Orbán keze benne van - orosz agresszió parti , meg sok tekintetben fasisztoid nèzeteket vall, sajnos ...

Sajnos, nem eléggé, kevés a náci-fasiszta, még mindig.....

2022.12.12. 16:36:44

@HypocritSlayer:
a legrosszabb pdsz-es pedagógus is esetleg jobb iskolaigazgató, mint pintér sándor főigazgatónak. aki a kamasz diákok többsége között nyilván közutálatnak örvend. erre nyilván rájátszanak a pdsz-es tanárok is. politikai értelemben nem tűnik túl jó választásnak. a fidesz szempontjából se.

ha a fideszben lennék, akkor azt mondanám, hogy ültessünk oda egy senkit (maruzsa államtitkárt) és tárgyaljon. hozzanak létre egy bizottságot. és a diákvezetők egy részét integrálják. persze ezt döntse el orbán.

2022.12.12. 16:48:37

@HypocritSlayer:
tarlós mégis választást nyert addig amíg a fidesz kampányokban volt valamennyi értelem. mert tarlós viszonylag értelmes volt. a politkát levitték a közéleti debilitás szintjére, akkor tarlós belebukott. karigeri fürdik benne. hozzá igazították a kampányt. és a fideszben nem azt mondják, hogy valóban ez hiba volt. hanem azt, hogy ez lesz a jó. csak így tovább. felőlem. hajrá.

2022.12.12. 16:50:34

@a nagy hohohorgász:
a fapadosok között van wizzair is. az is érdekelt volt. és az nem maszopos.

2022.12.12. 17:21:34

@a nagy hohohorgász:
ki zárja be a dunaferrt. gyurcsány? ki kormányoz 13 éve? gyurcsány?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.13. 00:33:31

@a nagy hohohorgász: Te faszfej!

"Eddig a száraz tények, de mindezek mellett – pontosabban fontos háttereként – muszáj megemlíteni, hogy a cégcsoport súlyos válsága vezetett a magánosításhoz, amely egyébként időben cáfolhatatlanul az első Orbán-kormány időszakában, ráadásul a vasgyárat akkoriban uraló fideszes nyomulás következményeként öltött éles kontúrt.
Lássuk a főszámokat: Tóth László vezérigazgatói kinevezését követően elképesztő méreteket öltött a Dunaferr eladósodottsága: nem egészen két év alatt mintegy 47 milliárd forintról közel 75 milliárdra nőtt. Azt, hogy ebben mennyire játszottak a politikai tényezők, két évtized távolából valóban nehéz kiszálazni, de érdemes megjegyezni, hogy ekkor lett a cégcsoport beszállítója Orbán Győző dolomitbányája, az egyik vezérigazgató-helyettes Pomázi Csaba volt, és ekkoriban már az igazgatótanácsban ült a Fidesz szolnoki szárnyának erős embere, Nyerges Zsolt is.
Az eladósodottság annak fényében volt aggályos, hogy a Dunaferr jegyzett tőkéje abban az időben 19,998 milliárd forint volt – ez az a tőke, ami a részvények névértékében megtestesül. Egy kis számtan: a jegyzett tőke közel négyszerese lett az adósság! Persze előtte a közel kétszerese is komoly mutató – vagyis ez nem menti a korábbi irányítást, beleértve a pénzszivattyúként működő Acél XXI. garnitúráját –, de másfél év alatt megduplázni az adósságot az még a dunaferres léptékben is igazán nagy mutatvány. "

HypocritSlayer 2022.12.13. 07:37:51

@cvsvrs:
>> tarlós mégis választást nyert addig amíg a fidesz kampányokban volt valamennyi értelem.

Újra elmondom, seggfej, hátha a sok eszeddel és a logikáddal sikerül értelmezned:

Budapesten Tarlós(Fidesz) akkor és addig nyert, amíg a ballipsi szemét meg volt osztva, nem volt egy közös jelöltjük.
Amikor igen (Demszki, Karigeri) akkor a Fidesznek esélye sem volt és nem is lesz.

Vagyis, ha egyetlen jelöltet sikerül megint találni a ballipsik oldalán, akire, orrbefogva, de rászavaznak, akkor marad az ellenzéki vezetés.

Ez működött 18-ban, minden ballipsi (többségű) nagyvárosban, és így kb 50-50%-ra jöttek ki ezeken a településeken.

Azért nem működött 2022-ben, mert a környező, megyei kerületek kisebb települései "lenyomták" a nagyvárosok "tüskeszerű" /"torlódási pont"-szerű ballibsi fölényét.

Jelenleg az a kérdés Budapesten, hogy a jó esetben mozgósított, max 40%-nyi Fidesznek ellenében a mihasznák mennyit visznek el, és a maradék ballipsik mennyire mennek el szavazni, ha 40+%-ban , (egyetlen jelöltre!) akkor megint ballipsi polgármester lesz.

A többi településen pedig az a kérdés, hogy addig mennyire "eszi meg" egymást a DK és a többi moslék, illetve itt a mihasznák mennyire lesznek aktívak, hogy a zelenzéket gyengítsék....

>>mert tarlós viszonylag értelmes volt.

Lényegtelen faktor, Karigeri hiperpasszív meg balfasz, ezek nem tényezők, a gyűlölet erősebb motiváció a racionalitásnál........

>>a politkát levitték a közéleti debilitás szintjére, akkor tarlós belebukott.

Köze sincs hozzá.....

>>karigeri fürdik benne.

Karigerinek már rég elkülde gyurcsibohóc a selyemzsinórt, nem nagyon valószínű, hogy lesz még neki tovább, bármilyen szinten....

>>hozzá igazították a kampányt.

Nem, a Fidesz ellen "igazították" és azzal, hogy az összefosás egyetlen jelöltje összeszedi a fregmentált ballipsi szavazatokat, ez sikerült.

El kellene már felejteni azt, hogy a "nép", meg a "bizonytalanok" meg hasonló szarságokat.

Mindenkinek van álláspotja, viszonya, a kérdés inkább a szavazói hajlandósága és az, hogy valóban el is megy-e szavazni.
A többi az mind púder.

>> és a fideszben nem azt mondják, hogy valóban ez hiba volt. hanem azt, hogy ez lesz a jó. csak így tovább. felőlem. hajrá.

Seggfej, objektív tények vannak, rajtuk kívül álló dolgok, ezekkel nem lehet mit kezdeni.

2022.12.13. 09:16:51

@HypocritSlayer:
a "ballibsi szemetet" az értelem osztotta meg. tarlóst az ellenzék egy része közönséges bunkónak tartotta. viszont voltak olyanok, akik azt mondták, hogy tarlóssal lehet tárgyalni. és ez osztotta meg az ellenzéket. a fidesz másodvonalában levő értelem. az elsővonal eszement módon hergeli a közönséget. azt az ellenzékiek gyűlölik. az a fideszt szavazótáborát is megosztja. és a bizonytalanok számát növeli.

és ez a politika esetlegesen felveti, hogy a fidesz orbán nélkül potensebb lenne. koalícióképesebb. a nyugat által inkább elfogadott. és a baloldalon egy gyurcsány nélküli dk. persze ez egy gyenge lehetőség. mert könnyen lehet, hogy orbán egységfront győz. ha az eu-s pénzt megkapja, akkor majdnem biztosan. ha nem, akkor megindul egy alternatíva keresés.

Sorállományú előfelvételis 2022.12.13. 09:18:36

@HypocritSlayer: Frusztrálnak, idegesnek tűnsz. Odabújjak? :-)) Ja, nem. Bújjon hozzád egy leprás!

2022.12.13. 09:34:41

@HypocritSlayer:
ha nem lesz forrásvesztés az eu-val szemben, akkor nyilván orbánnak jó esélye lesz választást nyerni. a tömeges felzárkózás azomban elmarad. a balkanizálódás erősödik.

innentól kezdve gyurcsányizmus van. orbán mindent megszavaz, amit az eu parancsol neki. az korrupció, amiben nincs benne a nyugat. a a határon túliakra és az egyházakra sem jutnak különpénzek. ahhoz nem elég fejlett az ország. kell a pénz nyugdíjemelésre (egyébként jogosan). és egyébként pedig a komány támogatja a multikat. gyurcsányizmus lesz meghirdetve.

HypocritSlayer 2022.12.13. 12:06:44

@cvsvrs:
>>a "ballibsi szemetet" az értelem osztotta meg.

:)DDD
Van humorérzéked, azt meg kell hagyni, bár hülye vagy ahhoz, hogy aspergeresként ezt felfogd, de önkéntelenül is kibuknak belőled időnként ezek a gyöngyszemek:)DDD

>>tarlóst az ellenzék egy része közönséges bunkónak tartotta. viszont voltak olyanok, akik azt mondták, hogy tarlóssal lehet tárgyalni. és ez osztotta meg az ellenzéket.

Nagy lófaszt:)
Az osztotta meg őket, hogy a zellenzék egynél több jelöltet indított és egymás ellen is kampányoltak. 18-ban első alkalommal az összefosás minden szemetet összehordott és a Fidesz/Orbán-gyűlölet kohéziós ereje segített abban, hogy bizonyos nagy településekenm ahol relatív többségben van a ballipsi szemét, ott orrbefogva, de elmenjenek és az EGYETLEN(!), KÖZÖS(?!) JELÖLTRE szavazzanak.
Aztán ebből azt a következtetést vonták le, hogy ez működni fog az országos választásokon is, és igen, ha csak ez a szempontot vesszük figyelembe, akkor "jogos volt" a felfokozott "fej-fej" melletti mantra az ellenzék részéről........Csakhogy, ha tüzetesebben megnézzük a 18-as önkormányzati választásokat, akkor azokból világosan látszik, hogy a "Megyei lista" az bizony 90%-ban 50+-os Fideszes fölényt mutat, ami nagyon közelít az országos választás tényleges adataihoz és kis eltéréssel, de a 22-es választás pontosan leképezte és egy az egyben tükrözte a megyei, listás eredményeket a Fidesz javára.

>>a fidesz másodvonalában levő értelem.

Értem én hogy kényszeresen ragaszkodsz a hülyeségeidhez és képtelen vagy tőlük mentesíteni magad, de ez csak a betegségedből adódó kényszereknek csak az egyik következménye.....

>> az elsővonal eszement módon hergeli a közönséget. azt az ellenzékiek gyűlölik.

Az ellenzékiek mindent gyűlölnek , ami a Fideszhez köthető, nincs ilyen faszság, hogy első, másod harmad , x-edik "vonal"......ez csak a te buborékodban van, mert logikai magyarázatot próbálsz találni olyanra amiről fogamad sincs, mert a szociálisan alulfejlett képességeid miatt mindig valami racionális, logikai, matematikai összefüggéseket keresel, miközben nem érzékeled az érzelmi okokat, amelyek mindig, kivétel nélkül felülírják a racionalitást....

>>az a fideszt szavazótáborát is megosztja. és a bizonytalanok számát növeli.

Lószart. A Fidesz táborát ez nem osztja meg, m,ert egyrészt nem is létezik az a kategorizálás ait felvezettél, másrészt meg a "bizonytalan szavazó" az max 5%-nyi, és nem bizonytalan, hanem gyökértelen haszonleső, amelyik "azt nézi, hogy hol tömheti jobban meg hasát", erre a kis százalékra "hat" minden osztogatás.
Van amikor a mérleg nyelveként "döntenek", ezért minden párt próbálja őket megszerezni, de mindig a regnáló osztogatása az, amelyik ezt ténylegesen képes befolyásoni.

A többi az az érzelmei, az ideológiaii meggyőződése/értékrendje, rég eldöntött oldalválasztása lapján szavaz, ha elmegy és nem nagyon változtat ezen, kivéve, ha a lieblingje végleg kiesett a valós választási lehetőségei közül, akkor választ az előzőhöz legközelebb állókból valamelyiket....

A "kiábrándultak" azok mindig is a gyökértelen haszonlesőkből kerülnek ki, a "hithű"/"meggyőződéses" szavazó az csak akkor, ha személyesen, konkrétan megszívja, vagy összeütközésbe kerül a kedvenc párjával, vagy annak valameylik képviselőjével.

HypocritSlayer 2022.12.13. 12:07:49

@HypocritSlayer:
folyt.

>>és ez a politika esetlegesen felveti, hogy a fidesz orbán nélkül potensebb lenne.

Jelenleg nem lehet eldönteni, hogy Orbán miatt ennyire jó a Fidesz, vagy a Fidesz miatt ennyire jó Orbán.

Talán mindkettő egyszerre, de Orbánnak ebben véleményem szerint 2/3-nyi szerepe van.

>>koalícióképesebb.

Az egyik legnagyobb szopás, amikor valaki erről a szarról álmodozik, az mindig egy kényszer, sok kompromisszummal, és ha eléggé eltérő pártok állnak össze, akkor egymás zsarolásával és minél nagyobb szelet kiszakításáról szól, kinek nagyobb a farka, és ennek eredményeként egyre szarabban kormányoznak együtt, mert össze vissza rángatják a rudat.....

Persze, a "nagyon fejlett demokráciákban" , beleértve Amerikát is, kurva lényegtelen, hogy ki nyer, kivel koalícióban, mert ott velük és nélkülük is megvannak az alap érdekek, amelyet mindenki képvisel, csak színfoltként és alkalmatlanságban képsek egymást alul/felülmúlni....

Nálunk viszont nagy szerepe van, hiszen a beavászkodott, "asszimilálódott", elkorcsosult, és /vagy gyökértelen utódokból álló, jelenlegi , kozmopolita és hazaáruló "ellenzék" komoly veszélyt jelent elég sok alapértékre. A vicc az egészben, hogy erről a szerencsétleneknek fogalmuk sincs, pont azért, mert kozmopolita gyökértelenek és számukra a lózungokon, a gyűlöleten és mocskon kívül semmi nem maradt..... , ez is egy adottság, amit el kell viselni....

>> a nyugat által inkább elfogadott.

Mert megengedhetik maguknak.....
Itt csak instant szopást eredményez, minden (összeegyeztethetetlen) koalíció....., ugyanis sokkal több van itt ami őket elválasztja , míg nyugaton pont fordítva, sokkal több, ami összeköti......

>>és a baloldalon egy gyurcsány nélküli dk.

Gyurcsán nélküli DK egy oximoron, rajta kívül az összes egy semmirevaló, vállalhatatlan nímand és/vagy semmirekellő..... , de ha van kivételed, ne tartsd magadban.....

>>persze ez egy gyenge lehetőség. mert könnyen lehet, hogy orbán egységfront győz.

Hiába derilálsz itt, jelenleg és még egy ideig csak és kizárólag "Orbán egységfront" létezik.

Voltak olyan idők, igaz, nem sokáig, amikor Kósa, Pokornyi bepróbálkozott, de Öszöd után ez végérvényesen megszilárdult....

>> ha az eu-s pénzt megkapja, akkor majdnem biztosan. ha nem, akkor megindul egy alternatíva keresés.

Lényegtele, hogy jönnek, vagy sem, mert sem a Fidesznek, sem Orbánnak nincs valós alternatívája, se belül, se kívül.....

HypocritSlayer 2022.12.13. 12:15:51

@cvsvrs:
>>ha nem lesz forrásvesztés az eu-val szemben, akkor nyilván orbánnak jó esélye lesz választást nyerni.

Aztán ki lenne az, aki megnyerné ellenében a választást, ha nem jönnek a források?
Ki, és milyen eséllyel, ha már ezt a hülyeséget mantrázod.....valami konkrétumot hányj ide kérlek....

>>a tömeges felzárkózás azomban elmarad. a balkanizálódás erősödik.

Kíváncsi lennék, hogy mihez, milyen "európai értékekhez" kellene nekünk "felzárkózni"?

>>innentól kezdve gyurcsányizmus van. orbán mindent megszavaz, amit az eu parancsol neki.

Ilyenek az erőviszonyok, tetszik vagy sem, de ez ezzel jár, ez egy ilyen szakma.
Amíg a többiek erősek, addig (sok mindenben) diktálnak.

>>az korrupció, amiben nincs benne a nyugat.

Eddig talán az egyetlen valós megállapításod....

>> a határon túliakra és az egyházakra sem jutnak különpénzek. ahhoz nem elég fejlett az ország.

Eddig is megoldották és ezután is megfogják, hiába okádja az epét a zellenzék....

>>kell a pénz nyugdíjemelésre (egyébként jogosan). és egyébként pedig a komány támogatja a multikat. gyurcsányizmus lesz meghirdetve.

Ha az lesz "meghirdetve" , akkor már végképp nem értem, hogy miért kellene leváltani és legfőképpen azt, hogy kire?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 12:50:14

@Mesterséges Geci: próbálod rávenni gondolkodásra, de ha az ostobaság hitványsággal párosul, akkor nagyon nehéz dolgom van.

mondjuk jobb lenne ha nem akkor írnék, amikor két percenként megzavar valaki, és akkor a ragok és a mondatokat is jobban lennének.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 13:16:04

@G. Nagy László: a mi van? viktor mégis megszavazta az ukrán hitelt, HÁT ELADÓSÍT MINKET! te írtad a jézusos kommentekbe, emlékszel még? igen, csak már nem érdekel ugye?
nincs gerinced?

nem érzed magad néha hülyén fideszesként? nem ugye, mert felfogni se tudod körülötted a világot.

a saját vezéred köp le ilyenkor amúgy, kár konfabulálni és mesét szőni. még ők is lenéznek hogy milyen hülye vagy, meg a szavazóik milyen kib*szott ostobák, nem is tökölnek már a válaszadással, szankció miatt nincs benzin.

a fideszes választók fel se fogják, anglia robbantotta fel a gázvezetéket mert bemondta a pravda m1!
kár hogy mi egy katonai csoportba vagyunk ilyenekkel mint ezek a terrorista angolok, lehet ki kéne lépnünk a NATO-ból és az tisztességes oroszokhoz kéne csatlakozni, az most nem számít hogy Rácz András lemosta Demkót az orosz vitájukban, nevezhetnénk az új orosz katonai szövetséget Szovjetuniónak is akár!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 13:23:08

@grundigg: dehát beismerte g nagy lászló, hogy hazudik orbán, azt mondta azok csak szavak a telexes videóban:
www.youtube.com/watch?v=F-dFA7HVjos

hogy "csak szavak", ez nálam azt jelenti hogy tagadni akarja a hazugságot, és ez jön össze a kezdetleges agyában, vagy épp korrupt hitvány agyában

csak akkor nem tudom hogy gyurcsánynál miért baj a hazudozás a fideszesek szerint?
erre nem reagál soha a szerencsétlen.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 13:26:38

@Minden ballib bérretteg: látom szakértő vagy, fent soroltam a kezdő kommentekben pár infót, jópár elgépeléssel az igaz. de konkrétumok, érvek, tények.

mutasd már meg hogy te különbnek tartod magad a balliboknál, és reagálsz rájuk

bár ilyen névvel csöpi agyhalott lehetsz te is.
szerintem még azt se tudod mi az hogy gazdasági "baloldal"
valószínű te is az vagy, ha örültél a hatósági árnak, meg az árcsökkentésnek, rezsicsökinek, de sebaj bafaszkám. ostoba vagy te is mint a f*szom.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 13:31:03

@grundigg: ez az idióta g nagy azt mondta hogy matolcsy minden szavával egyetértett

most meg ezt írja:

"Nektek vágyálom, hogy Orbán elkúrja."

elképesztően ostoba

hiába kérdezem ezt is tőle "ha végighallgattad és egyetértesz matolcsival akkor hogy lehetsz olyan pártnak a rajongója ami a csőd szélére vitte az országot, és a világ legrosszabb valutája lett a forint alatta?"

nem válaszol.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 13:39:28

@G. Nagy László: idézőjeleket tanuld már meg használni

matolcsi beszédét meg hallgasd meg újra, úgy látszik elfelejtetted hogy mit mondott. ami nem csoda, ilyen aggyal mint ami neked van.

nincs csődközelben? akkor miért van fizetési stop az állami intézményeknél? hát attól függ mit hívunk csődnek, ne a közgáz defet vegyünk, nálam már csőd ha nem jut elég pénz az oktatásba

tudod a devizák árfolyama azt is mutatja ám hogy milyen erős az ország gazdasága, teljesítménye.
ezért erősebb 85x a román lej mint a forint. jó reggelt! eddig hol voltál?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 13:42:37

@G. Nagy László: és akkor miért kellett felállítani az integritási hatóságot? már eddig is volt 6-7-8 állami szervezet ami vizsgálhatná a korrupciót és mégse teszi.
ennyire kell az eu-s pénz, de nem vagyunk féluton az államcsőd felé.

imádni meg az istent lehet csak, nem orbánt te szellemi nyomorék.
látszik hogy fidesz szektás vagy, vallásos ostoba barom. vagy anyagilag érdekelt vagy a fideszben, vagy tényleg agyhalott vagy.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 13:52:08

@Etniez: így van, én se mondok ellent ennek, csak tudnám kinek a fejéből pattant ki, rogán? vagy a dagadtképű milliomos óvodás marci?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 14:08:48

@cvsvrs: 12 éve teljhatalma van a fidesznek, mit jössz még mindig az szdsz-szel?
normális vagy? írod ide szorgalmasan a szarjaidat, gondolkodni meg te se tudsz?

nem AKARTÁK rendbetenni a fideszben sem az oktatást, inkább szétlopni, vagy magyarázd már meg, hogy miért is jobb az alapítványi konstrukció az ÖSSZES iskolánál, meg a felsőoktatásban is, mint az önálló átlátható oktatási minisztérium pl?

nem azért mert az már átláthatatlan, és az újságírók se kérhetik ki a pénzügyi dolgokat az alapítványtól?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 14:41:28

@Etniez: simán lehet hogy vg.hu fideszes lap névtelen szerzője nem tudta az irányt és csak tüzelt vaktában az eltévedt rajk lászlóra, de lehet, hogy bajer is azért támadta hogy reklámozhassa a fideszesek körében is, hogy miért szűnt meg a benzin hatósági ára.

de szerintem meg bepánikolt matolcsi a csődközeli helyzet miatt. de mindegyik verzió lehetséges

simicskának maradt azért pár milliárdja, én úgy tudom.
a 100 leggazdagabb magyar között 23,8 milliárdja a 66. helyre elég.
www.blikk.hu/politika/magyar-politika/simicska-lajos-elokerult-lenullazott-milliardos-mi-tortent-vele/t9z15hz

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 14:53:28

@a nagy hohohorgász: mármint arról beszélsz amit a fidesz is privatizált?

atlatszo.hu/kozpenz/2021/12/27/rejtett-privatizacio-az-elmult-evben-tobb-ezermilliardos-vagyon-kerult-az-allamtol-a-kormanypart-altal-uralt-alapitvanyokhoz/

már a 90-es évek végén is csinálta
az eégsz közoktatást elprivatizálta alapítványokba

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 14:54:42

@GyMasa: ne hazudj, ausztriában ugyanolyanok az élelmiszerárak mint budapesten.
a portugál meg olcsóbb

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 15:11:30

@Etniez: gyurcsányt soha nem számoltatják el, és gyurcsány se fog soha senki elszámoltatni. de nem fog hatalomra kerülni újra. Márki is népszerű és a fideszes mi hazánk is.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 15:12:54

@ulpius66: elég sok kérdésem volt itt, egyikre se válaszolt fideszes

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.13. 15:18:23

@HypocritSlayer: ja csak kaletát titokban hazahozatta a fidesz és felmentette,
de amúgy tényleg semmi köze nincsen hozzá
ha a jenkik nem szólnak, még mindig pedofilkodna

HypocritSlayer 2022.12.13. 15:29:35

@tesz-vesz:
>>ja csak kaletát titokban hazahozatta a fidesz

Kérdés, hogy hogyan kellett volna?
Vezetőszáron, dokufilmet csinálva belőle?

>> és felmentette,

Persze, persze, mert a zsebében van a bíróság, ugye......

És méghozzá egy szoci érában megbízottat, hogyne.....

>>ha a jenkik nem szólnak, még mindig pedofilkodna

Meg is köszöntük a jenkiknek, ha jól emlékszem....

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.14. 15:00:38

@HypocritSlayer: polt péter az ügyészség vezetője, aki fidesz- párttag volt csöpike. vágod ugye a bírósági ítélkezés menetét? nyilván nem.
de azért elmondom, hogy nem a bírótól függ te ostoba, hanem az ügyészségtől. de persze nyugodtan halmozz ökörséget ökörségre teljesen ostobaként.
polt péter régi haverja varga zs lett az OBV elnöke
handó tünde vot a bíróságok vezetője, a keresztény nemzeti melegellenes alkotmány szerzőjének, szájernek a felesége, aki szintén fidezst tag
Van még kérdésed?

nyilván egy pedofilt nem titokban kell hazahozni tán katonai gépen, hanem úgy mint egy bűnözőt vezetőszáron, hiszen beismerte a bűnösségét kaleta.
még véletlenül se legyen az a látszata hogy védik, de te ezt a fogalmazást nem érted, úgyhogy inkább úgy írom, hogy védték ezzel hogy titokban hozták haza

" Mindez csak 2020 februárjában, az Index.hu szerint az Index.hu újságíróinak köszönhetően vált közismertté, még a Parlament külügyi bizottságának tagjait sem tájékoztatták"

a régi index, tehát a mostani telex. de nyilván ez is fake news volt, ugye? ha a segghülye, hitvány és korupt szar fideszes haverjaidon múlna a mai napig nem tudnánk róla, de nyilván szerinted van sajtó jellege a fideszes csőcselék médiájának? ugye?

Szijjártó Péter külügyminiszter az első fokú tárgyalás után azt nyilatkozta, hogy „amit lehet és amit a törvény enged nyilvánosságra fognak hozni”.[16] Későbbi hírek szerint viszont a hatóságok kevéssé szigorúan jártak el Kaletával szemben, miközben még kérdésre sem árultak el szinte semmit

akkora primtiv vagy hogy tényleg meg kell veled vitatni hogy miért is kel nyilvánosan eljárnia egy bűntetőjogi KÖZTÖRVÉNYES bűncselekménynél a bíróságnak és az ügyészségnek?
fogalmatlan ostoba fideszesek, az ég színét is vitatnák és onfabulálnának róla
akkor szoktam le a mandineren való kommentelésről mikor kiss lászlót védte ott a fideszes csőcselék tömegével, szóval nem csodálkozom már, hogy a fideszesek szinte kizárólag csak teljesen fogalmatlan ostoba barmok, cselédek akik csak a gazdájukat szopják fel.

meg a kibaszott mszp-t meg szdsz-t se tudja elszámolni a fideszed hiába ígérte meg te degenerált marha.
mit számít, hogy nem a fidesz nevezte ki akkor kaletát?

Hol a forrás, hogy megköszönték a jenkiknek amúgy? sehol? m ert ilyenről hr se volt? csak már megint mesét szősz hogy a hitvány kedvenceid védd te cseléd.

a Fidesz egyik legtöbbet ismételt jelszava a tavaszi országgyűlési választásokat megelőző kampányban az elszámoltatás volt.

2010 márciusában Orbán Viktor miniszterelnök azt mondta, hogy "két ügy van, amely nem tűr halasztást: az elszámoltatás és az ország megmentése a gazdasági összeomlástól". Mint mondta, minden más - így még az új alkotmány megalkotása is - csak e két ügyet követheti majd, amit szeptemberben, kormányának első száz napját értékelve azzal indokolt: "az elszámoltatás tétje a jövő".

Orbán Viktor miniszterelnök, 2010. december végén, Facebook:

"sok kérdés érkezett... az elszámoltatás ügyében... én nem gondoltam volna, hogy ez még mindig ilyen erősen dolgozik ez emberekben ...."

Orbán Viktor miniszterelnök, 2010. december végén, Facebook

és ebből valakinek nem esik le hogy mekkora egy gerinctelen patkány ez az orbán, hogy gátlástalanul hazudik a csicskásaival?

kkbk.blog.hu/2015/03/07/orban_viktor_fejben_elszamoltat

"VÉGÜLIS igazuk van" - végülis nem bánom, betartjuk a törvényeket, de csak a fészbukkosok kedvéért!

szóval polték és varga zséék is megkapják a jutalmukat, a júdásénzüket, biztos tudod mennyit keres polt összes családtagja az MNB-nél meg a különböző másik posztokon jó kis szinekúra állásban

HypocritSlayer 2022.12.14. 15:42:19

@tesz-vesz: polt péter az ügyészség vezetője, aki fidesz- párttag volt csöpike. vágod ugye a bírósági ítélkezés menetét? nyilván nem.de azért elmondom, hogy nem a bírótól függ te ostoba, hanem az ügyészségtől.

Nyilván, mivel te, mint ballibsi féreg, jobban tudod a jogrendet...., is.....

>>de persze nyugodtan halmozz ökörséget ökörségre teljesen ostobaként.

Még jó, hogy mmelékes az a tény, hogy kettő darab "független bíró " is nemrég tett hűségesküt az új amerikai nagykövetnek, ami nem is lenne meglepő, csak még dicsekedtek is vele.....

>>polt péter régi haverja varga zs lett az OBV elnöke
handó tünde vot a bíróságok vezetője, a keresztény nemzeti melegellenes alkotmány szerzőjének, szájernek a felesége, aki szintén fidezst tag

Nagyon helyes, te kiket javasoltál volna helyettük?

>>Van még kérdésed?

Mikorra várod, hogy megüt a guta?:)

>>nyilván egy pedofilt nem titokban kell hazahozni tán katonai gépen, hanem úgy mint egy bűnözőt vezetőszáron, hiszen beismerte a bűnösségét kaleta.

Ez a másik, ez a mérhetetlen proli vérszomj, amiről messziről kiszagolható a fajtád.....

>>még véletlenül se legyen az a látszata hogy védik, de te ezt a fogalmazást nem érted, úgyhogy inkább úgy írom, hogy védték ezzel hogy titokban hozták haza

Sőt, fel is mentették, a bírót is lefizették és Polt maga vitt be 15 kiskorút neki a börtönbe, ugye?

>>a régi index, tehát a mostani telex. de nyilván ez is fake news volt, ugye?

Egykutya, Független Objektív Sajtó, rövidítve FOS, mindkét lieblinged....

>>ha a segghülye, hitvány és korupt szar fideszes haverjaidon múlna a mai napig nem tudnánk róla, de nyilván szerinted van sajtó jellege a fideszes csőcselék médiájának? ugye?

Látod, hogy elvan nyomva itten a média, nincs szólás és sajtó szabaccság:) de ezen a nem létező és elnyomott FOS média segít....

>>Szijjártó Péter külügyminiszter az első fokú tárgyalás után azt nyilatkozta, hogy „amit lehet és amit a törvény enged nyilvánosságra fognak hozni”.[16] Későbbi hírek szerint viszont a hatóságok kevéssé szigorúan jártak el Kaletával szemben, miközben még kérdésre sem árultak el szinte semmit

Akkor kérd ki, egy ilyen vesszett féregnek biztos ki fogják adni, csak ne változtass a stílusodon:)

>>akkora primtiv vagy hogy tényleg meg kell veled vitatni hogy miért is kel nyilvánosan eljárnia egy bűntetőjogi KÖZTÖRVÉNYES bűncselekménynél a bíróságnak és az ügyészségnek?

Petíciózz, tüncizz és toppantgassa lábacskáiddal kiscsillag, ne nekem sírdogálj......

>>fogalmatlan ostoba fideszesek, az ég színét is vitatnák és onfabulálnának róla

Látom , beleszerettél az konfabulálás fogalmába:)

>>akkor szoktam le a mandineren való kommentelésről mikor kiss lászlót védte ott a fideszes csőcselék tömegével,

Látod, látod, a metoo is elhalt itt a picsába, de legalább nem mérgezed tovább a mandinert sem....., ez jó hír

>>szóval nem csodálkozom már, hogy a fideszesek szinte kizárólag csak teljesen fogalmatlan ostoba barmok, cselédek akik csak a gazdájukat szopják fel.

Mi ezt szeretjük, ne irigykedj!

>>meg a kibaszott mszp-t meg szdsz-t se tudja elszámolni a fideszed hiába ígérte meg

Bizony, mert nem lehet elszámoltatni, ilyen ez a filmes szakma.....

>> te degenerált marha.

Megtisztelsz, tündérbogaram.

>>mit számít, hogy nem a fidesz nevezte ki akkor kaletát?

Há mert azzal házaltál te is......, hogy a Fidesz tehet arról, hogy ki lett nevezve, és hát minden (is) a Fidesz felelőssége, BTW, tudnál olyat, bármit mondani, ami nem a Fidesz felelőssége, bármit, mer jelenleg nekem nem jut semmi az eszembe.....

>>Hol a forrás, hogy megköszönték a jenkiknek amúgy? sehol?

Nézz utána tündérbogár, a gugli a te barátod is, annak ellenére is, hogy egy ordenáré féreg vagy,:), neked is fog segíteni, nyugi......

>> m ert ilyenről hr se volt? csak már megint mesét szősz hogy a hitvány kedvenceid védd te cseléd.

Mer én ilyen talpnyaló vagyok, csodálom azt a sok eszed, hogy így lebuktattál....

>>a Fidesz egyik legtöbbet ismételt jelszava a tavaszi országgyűlési választásokat megelőző kampányban az elszámoltatás volt.

Na ne bassz, aztán kit és miért?

>>2010 márciusában Orbán Viktor miniszterelnök azt mondta, hogy "két ügy van, amely nem tűr halasztást: az elszámoltatás és az ország megmentése a gazdasági összeomlástól".

Aztán rájött arra ő is, hogy a jelenlegi jogi szabályozás alapján nem lehet, még igazán perbe fogni sem, mert azon kívül, hogy idő , illetve pénzpocsékolás, csak egy felmentett mártírt lennének képesek csinálni gyurcsibohócból......

HypocritSlayer 2022.12.14. 15:43:00

@HypocritSlayer: folyt.

>>és ebből valakinek nem esik le hogy mekkora egy gerinctelen patkány ez az orbán, hogy gátlástalanul hazudik a csicskásaival?

Dehogynem , itt mindannyiunknak, minden egyes nap leesik, és mocskolódunk is miatta állandóna becsavarodva a gyűlölet legmélyebb bugyraiba és fellélegzünk, mikor egy hozzád hasonló férget látunk nyivákolni, hogy lám, nem vagyunk egyedül..... , van még más éleseszű is rajtunk kívül......

>>zakkbk.blog.hu/2015/03/07/orban_viktor_fejben_elsmoltat

Olvassa a szemétdombodat, akinek két anyja van, nekem az is sok amit idehánysz.....

>>szóval polték és varga zséék is megkapják a jutalmukat, a júdásénzüket, biztos tudod mennyit keres polt összes családtagja az MNB-nél meg a különböző másik posztokon jó kis szinekúra állásban

Fogalmam sincs és igazán nem is érdekel, de te , ha tudod, írd meg, hogy lássam mitől kap gellert egy irigy proli

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.12.14. 20:04:55

Miniszterelnök úr, a telextől vagyok, lenne pár kérdésem...
- Retyóról jövök ember.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.12.15. 12:58:06

@HypocritSlayer: kérj elnézést inkább , hogy fogalmad sincs a bírósági menetről.
ne vádaskodj, szerénység elvtárs, szerénység
ha segghülye vagy, legalább arrogáns ne legyél, bár tudom ezt tanítják nektek a fideszesek meg a médiumaik.

''Nyilván, mivel te, mint ballibsi féreg'

én mióta vagyok ballibsi? és miért?

a férget most elengedem, nyilván nem vagy beszámítható

HypocritSlayer 2022.12.15. 13:59:27

@tesz-vesz:

>>kérj elnézést inkább , hogy fogalmad sincs a bírósági menetről.

Én kérnék elnézést:)

>>ne vádaskodj, szerénység elvtárs, szerénység

Nincs szükség "vádaskodásra", magadtól is elénktárod a valódat:)

>>ha segghülye vagy, legalább arrogáns ne legyél,

Nézd el nekem, gyarló vagyok....

>>bár tudom ezt tanítják nektek a fideszesek meg a médiumaik.

Ja, tegnap is majd megbuktam belőle, kegyelem kettessel engedtek csak át, szégyellem is magam miatta.....

>>én mióta vagyok ballibsi? és miért?

Igazad van, te rosszabb vagy .........én kérnék elnézést, újfent.....

>>a férget most elengedem, nyilván nem vagy beszámítható

Gáláns tőled, meghatódtam.....
süti beállítások módosítása