téveszmék

téveszmék

"Európa népei tisztelik egymást"

2023. július 23. - G. Nagy László

orban-tusvanyos.jpg

 

A miniszterelnök tusványosi előadásából sok mindent ki lehetne ragadni, a magam részéről mindenesetre a bevezetőt találtam legérdekesebbnek. Orbán kezdésként beszámol róla, hogy a román külügy részéről kapott némi instrukciót, miről szabad beszélnie és miről nem, illetve reagál is erre: "Azt ajánljuk, hogyha a román elnök eljön Magyarországra és előadást tart, amire mi hívogatjuk, akkor nem fogjuk neki megszabni, hogy miről és mit mondhat." Tisztán látszik, hogy a diplomácia frontján is minket jellemez a liberális attitűd, a szóban forgó demars ettől függetlenül pár szót biztosan megér.

 

Lássuk, mik azok a témák, melyek Románia érzékenységét sérthetik:

  1. Nemzeti szimbólumok.
  2. Kollektív kisebbségi jogok.
  3. Nem létező romániai közigazgatási egységek.

Számomra egészen döbbenetes, hogy 2023-ban még mindig itt tartunk. Ez az állami szintre emelt kisebbrendűségi komplexus iskolapéldája. Immáron több mint száz esztendeje, hogy a Nagy-Trianon kastélyban aláírták a világtörténelem egyik legigazságtalanabb békeszerződését. Annak is 16 éve már, hogy Románia csatlakozott az Európai Unióhoz, így a két ország közti határ szinte jelképessé vált. Miért nem lehet felnőni ehhez a helyzethez? Miért zavar bárkit az Erdély, vagy a Székelyföld elnevezés? Miféle mimózaság az, amelyet sért a magyar trikolór, vagy épp a székely himnusz? "Azt is ajánljuk még a román testvéreknek, hogy vegyék figyelembe, hogy a jelenlegi legnagyobb román nemzeti ambíciót, a schengeni tagságot Magyarország teljes mellszélességgel támogatja, és fölhívjuk a figyelmüket, hogy 2024. július elsejétől az Európai Unióban magyar elnökség lesz, és a programunk kiemelt célja elérni Románia schengeni tagságát." Orbán Viktor szavai felnőttségről és európaiságról árulkodnak, ehhez képest markáns kontrasztként jelenik meg a román infantilizmus. Ha történtek is történelmi vétkek, a maiaknak már aligha kell szégyenkezniük, vagy bűntudatot érezniük azok miatt. Az európai sokszínűség jegyében meg kéne tanulni végre elfogadni és tisztelni egymás kultúráját és békében egymás mellett élni. Mi sem könnyebb ennél érett emberek számára.

 

A román külügy instrukciói között szerepel még, hogy Orbán ne tüntesse fel rossz színben a nyugati értékeket. Szomszédaink lelkületét ismerve az előbbi pontokon meg sem lepődünk, ám ez valahogy kilóg a sorból. Mi folyik itt, kérem? Tényleg ott tartunk, hogy Románia játssza az ideológiai csendőr szerepét Magyarországgal szemben? Vajon mit ígért Brüsszel ezen álszent felhívásért cserébe? Ez valami egészen szürreális stréberség. A kommunista időkben sok elvetemültséget láttunk, de olyanra nem emlékszem, hogy Ceausescu bármikor is rendre utasította volna Kádárt a szovjet birodalomhoz való ideológiai hűség tekintetében. A dolog már csak azért is groteszk, mert aligha találnánk olyan országot a kontinensen, amely távolabb helyezkedik a klasszikus európai értékektől, mint Románia. Vasile Dincu korábbi védelmi miniszter szerint kultúrájuk része a lopás, ezért az ezzel nem kalkuláló amerikaiakat nevezte felelősnek a Konstanca megyei légitámaszpontról lenyúlt, összesen kétmillió dollár értékű üzemanyag kapcsán... De nem is kell másfél évvel ezelőtti nyilatkozatokra hivatkozni, már az is sokat elárul Románia európai értékek iránt tanúsított elkötelezettségéről, ahogyan a szóban forgó demarsban fogalmaznak: érzékenységüket sérti a nemzetiségi jogok felemlegetése... Hol élünk, kezicsókolom? "Ne beszéljünk a kollektív kisebbségi jogokról. Jó, erről sem beszélek, csak megállapítom, hogy ezek léteznek és megilletik az itt élő magyarokat." Nos, ez is ilyen végtelenül egyszerű.

 

Valami egészen fura, önmagából kifordult világban élünk. Azt már megszoktuk, hogy Gyucsány Ferenc oktatja ki a kormányt demokráciából és jogállamiságból. Már azon sem akadunk fenn, amikor Cseh Katka vizsgálja a kabinet korrupciógyanús ügyeit. No de az, hogy Románia lett az európai értékek őrangyala... Ez még viccnek is borzalmas. 

A bejegyzés trackback címe:

https://teveszmek.blog.hu/api/trackback/id/tr2518176499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.24. 11:04:27

lacika arról is írjál hogy több mint 2000 tanár beadta a felmondását a csodás státusztörvény miatt! meg hogy nem jelentkeznek elegen rendőrnek, te is kérsz majd magadnak egy TEK-es testőrt? vagy a készenlétisek is eléggét tanulatlanok, jó lesz egy ilyen testőr neked:
www.youtube.com/watch?v=Z_fNuZbHS3g

a dagadék varanykirály félisten működésképtelenné tette az országot, mert mindent szétlopott. arról nem írsz? A VALÓSÁGRÓL is néha, tudod lacika. annyira nagyon tagadod hogy pénzt kapsz ezekért a szarokért a blogonon: hát akkor lássuk már.

a magzatkárosító mérgekről se írtál semmit lacika. ejnye. nem lesz elég ám egy TEK-es testőr, ha ezt megtudja a nép.

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.24. 11:12:20

@G. Nagy László:

lacika a vita arra való hogy mint az emberek erőszakmentesen megbeszéljék a nézeteltérésüket.
tudod, szerinted ennyire egyszeű a klassz liberalizmus, hogy ne legyen erőszak.

(meg néha "az evolúció szerint hagyjuk éhenhalni a szegényeket, hogy a gazdagok vagyonát nehogy megsértsék" pl adókkal. de sebaj.)

a vita az értelmes ember számára a legizgalmasabb szellemi tevékenység. hogy aki nem akar vitázni, az valójában elzárkózik a világtól. hogy a vita lényege a tanulás, nem pedig győzelem. aki nem hajlandó ütköztetni a véleményét (szakdolgozat mintájára opponens, konzulensként felfogva a vitázó feleket) az valójában alkalmatlan arra, hogy véleménye legyen.

ha nem akarsz vitázni, akkor ugye jöhet a polgárháború?

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.24. 11:19:14

@Boldeone2:

bukott ember helyett pontosabb a politikai hulla kifejezés a szintén személyi kultuszos szijjártóval együtt, aki nem veszi át az angol, francia, német demarshot. olyan "tehetségesek".

mint egy darab szarral , nem állnak szóba ilyen putyinpincsikkel. hátvégülis orbán az is, egy gerinctelen hitvány komcsi spicli volt, aki komcsiellenesnek hazudta magát, vallásellenes libsiből vallásos konzinak hazudta magát, a degenerált tábora meg mindanhova követi ezt az unokázós csalót.

@G. Nagy László: félisten, ugye lacika?
de miért is? konkrétan? azt már nem tudod megmondani ,azért mert kitömnek pénzzel, az még nem szempont egy ország életében. attól még nem lesz valaki jó, hogy téged lefizetnek mint egy prostituáltat.

2023.07.24. 11:23:06

a román diplomácia jelenleg a magyar felett áll.

2023.07.24. 11:31:26

a magyar diplomáciának nincs koncepciója. csak az üres lózungok és ez a nato/eu fészekben diktált a kakkuktojás szerep. a régi szovjet propagandát mondják. hogy az oroszok összefognak kínával és ezzel térdre kényszerítik a nyugatot. és hogy ez lesz az új világrend.

G. Nagy László 2023.07.24. 12:40:21

@cvsvrs:

"a román diplomácia jelenleg a magyar felett áll."

Na ez az, ami üres lózung, semmi több. Mit jelent ez? Már az a tény, hogy a román külügy meg kívánja szabni, hogy miről beszélhet Orbán, óriási diplomáciai melléfogás. Kíváncsi vagyok, mire alapozod ezt az új szerelmet.

2023.07.24. 13:11:33

@G. Nagy László:
a tusványosi találkozó előtt.
Orbán Viktor: This is the beginning of a beautiful friendship
index.hu/kulfold/2023/07/19/orban-viktor-romania-tusvanyos-bukarest-ion-marcel-coilacu/
majd ezek után a magyar diplomácia felháborodik, hogy utasították. lehet. de előtte azt posztolták, hogy milyen csodás megbeszélést folytattak. épkézláb kommunikáció sincs és elképzelés sincs.

G. Nagy László 2023.07.24. 13:17:18

@cvsvrs: Nem is értelek. A román elnökhöz tartozó külügy nyilván nem egyeztetett a román miniszterelnökkel. Teljes káosz a szomszédban, házon belül. Ezért is Orbán a hibás? Az egyiket pozitívan méltatta, a másikat negatív módon. Mi ezzel a baj?

2023.07.24. 13:20:34

@G. Nagy László:
hja, hogy román külügyben van káosz. aha.

HypocritSlayer 2023.07.24. 13:49:14

>>Miért zavar bárkit az Erdély, vagy a Székelyföld elnevezés? Miféle mimózaság az, amelyet sért a magyar trikolór, vagy épp a székely himnusz? <<

Röviden: a tolvaj rabló semmirekellő, beavászkodó, megtűrt, alja nép, amikor túlszaporodja és kiszorítja mennyiségi fölénnyel a magasabb szintűt, lásd pl. Kosszovó, mindig emlékeztetik ezek a szimbólumok, arra, hogy kik ők, és mit kaptak érdemtelenül.

>>"Azt is ajánljuk még a román testvéreknek, hogy vegyék figyelembe, hogy a jelenlegi legnagyobb román nemzeti ambíciót, a schengeni tagságot Magyarország teljes mellszélességgel támogatja, és fölhívjuk a figyelmüket, hogy 2024. július elsejétől az Európai Unióban magyar elnökség lesz, és a programunk kiemelt célja elérni Románia schengeni tagságát." <<

Ezért jó poén, mert ahogy mi nem kapunk egy petákot sem a zúniótól, úgy nem lesz Románia és Bulgária schengeni tag, és az albánokat, szerbeket sem fogják felvenni, a törökökről nem is beszélve.....

Ebben Orbán kurva profi, ugyanis mindig lesznek olyanok, aki megvétózzák ezeket, de mi cserébe mindig a "jó oldalon tetszeleghetünk:)

>>Az európai sokszínűség jegyében meg kéne tanulni végre elfogadni és tisztelni egymás kultúráját és békében egymás mellett élni. Mi sem könnyebb ennél érett emberek számára.<<

"Nem érted te eztet":), már ne is haragudj......

>>Tényleg ott tartunk, hogy Románia játssza az ideológiai csendőr szerepét Magyarországgal szemben? Vajon mit ígért Brüsszel ezen álszent felhívásért cserébe? Ez valami egészen szürreális stréberség. <<

Sztálint idézve: "A román az nem nemzet, hanem egy foglakozás"......

>>A kommunista időkben sok elvetemültséget láttunk, de olyanra nem emlékszem, hogy Ceausescu bármikor is rendre utasította volna Kádárt a szovjet birodalomhoz való ideológiai hűség tekintetében. <<

Nem kellett............

>>A dolog már csak azért is groteszk, mert aligha találnánk olyan országot a kontinensen, amely távolabb helyezkedik a klasszikus európai értékektől, mint Románia. <<

Dehogynem, sőt:), viszont legalább a románok mindig "konzekvensek", míg a fényessegű nyugat csupa "kalsszikus érték", mint a, war, migration , gender .....

>>Hol élünk, kezicsókolom?<<

Nem kéne azért álnaívan szemet forgatni, pontosan olyanok, mint a "mérsékelt muszlim", akim annyiban különbözik a rdi9kálistól, hogy nem nyíltan, hanem csendben örül annak, amit a radikális hittestvére tett és tesz ........

>> " No de az, hogy Románia lett az európai értékek őrangyala... Ez még viccnek is borzalmas. <<

És még bele sem lendültek......

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.24. 14:06:20

@G. Nagy László: hát az a tény hogy szijjártó nem veszi át a német, francia, angol demarshot nem azt mutatná, hogy olyan toppon lenne a személyi kultuszos kis arrogáns lavros-díjas patkánykakadu.

nincs diplomatájuk már, tanulatlan gyorsképzésen akarnak diplomatákat képezni a primkó obánék. mert szerencsére nem mindenkinek van gyomra bevenni ezt az áruló oroszbarát propapgandát.

kkbk.blog.hu/2022/07/05/az_orbani_orosz_babkormany

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.24. 14:10:24

@G. Nagy László: de lehet hogy igaza van szijjártónak és mégis siker a sierra leonés kapcsolatfelvétel. mivel ott csak minden 3. nőt erőszakolnak meg, hajrá fidzse, hajrá félisten.
hajrá magyar diplomácia!

a türk tanács korrupt diktátorainál meg a korrupt kínában hatalmas sikere van szijjártónak meg orbánnak, hogy ingyen építenénk a kínaiaknak vasutat meg egyetemet.
hogy mondta Bojár gábor? már ahhoz is le kellet volna fizetni valakit kínában, hogy támogassanak egy kínai rendezvényt :D
de orbánék olyan sok jó üzletet kötnek velük - a magyarok pénzén, mint a vodafone-nal. meg a mátrai erőművel.

nyugaton valahogy nem állnak szóba velük. ki érti ezt? pedig olyan nagyon aranyosak. mint az unokázós csaló a híd alatt.

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.24. 14:12:53

@cvsvrs: miért ne lehetne? :) azok is csak emberek, hát hibázhatnak :) különben is románok

Boldeone2 2023.07.24. 14:37:27

@HypocritSlayer:
tolvaj rabló semmirekellő, beavászkodó, megtűrt, alja nép, amikor túlszaporodja és kiszorítja mennyiségi fölénnyel a magasabb szintűt, lásd pl. Kosszovó, mindig emlékeztetik ezek a szimbólumok, arra, hogy kik ők, és mit kaptak érdemtelenül."

Na, pont ezért a pusztító és egyoldalú nacionalista szemlélet miatt is van bajban az Magyarország, meg a határon túli magyarság! Tudomásul kellene már venni: egyetlen nemzet sem fogadja el a kultúrfölény elméletét. Ugyanez köszön vissza Apponyi Albert trianoni védőbeszédébenn is:

" A nemzeti hegemónia oly fajokra száll át, amelyek ha a legjobb reménységgel kecsegtetnek is a jövőre nézve, de ma még a kultúra alacsony fokán állanak."
A védőbeszéd végig a magyar kultúrfelsőbbrendűségre volt alapozva

De: két nacionalista soha nem fogja megérteni egymást, az csak progresszív alapokon lehetséges

Dehogynem, sőt:), viszont legalább a románok mindig "konzekvensek", míg a fényessegű nyugat csupa "kalsszikus érték", mint a, war, migration , gender ....."

- jó hogy ezt leírtad, mert ebben a mondatban benne van az Orbán - rezsim minden alaphazugsága

Hogy jön ide a " War" egyáltalán, ezt Orbán becsempészte a narratívák közé...A NATO egy védelmi szövetség, célja a demokratikus nyugati világ védelme, Putyin Oroszországa támad, Ukrajna pedig védekezik, a NATO országai pedig - összhangban a nemzetközi joggal- erkölcsileg helyesen támogatják a védekező felet!

Folyt...

Boldeone2 2023.07.24. 15:10:58

@HypocritSlayer: A következő két téveszme a migrációról és a "genderről" szólnak....

Az egyik egy globalizációs nagyfolyamat, amióta létezik az ember, mindig is volt népvándorlás és lesz is. Túl egyszerű és gyors az utazás a 21- ik században, óriási életmódbeli diszparitások vannak, klímaváltozás, népességrobbanás, így tömegek indulnak el szerencsét próbálni a jobb élet reményében. A nemzeti határokat nem lehet teljesen kontroll alatt tartani, csak demagóg illúziókkal lehet hülyíteni az embereket, "a homogén, egykultúrájú, fehér , keresztény társadalomról"
A szélsőjobb populizmus örökzöld témája marad ez a globális probléma

Mivel a probléma globális, abból következik, hogy csak globális megoldások segíthetnének, olyanok viszont nem lesznek

Míg a tömeges migráció egy valós, de nemzeti kereteken belül nem kezelhető probléma, a " gender " a világ legnagyobb, szélsőjobboldal által gerjesztett álproblémája
Az átlagember - ha nem keresi- tíz év alatt egy homoszexuális emberrel sem fog találkozni, ha keresi, akkor nyilván más a helyzet a Pride- hoz hasonló rendezvény évente egy van, időben és térben limitálva..

Teljes felesleges a homofób hisztériakeltés: a homoszexualitás aránya a társadalomban kb. ugyanakkora történelmileg, csak a látencia mértéke változik
Ahol üldözik, ott nagyobb lesz a látencia mértéke. Ami viszont probléma: a homofób erőszak terjedése

Az orbáni jellegű, fasisztoid kormányok nem a gyerekeket akarják megvédeni, hanem a törzsies, primordiális ösztönöket felkorbácsolni az emberekben!

Ez veszélyes! Sokkal veszélyesebb, mint a Labrisz előadása! ( Engem is zavar ez nemi eltévelyedés, de sokkal zavaróbb a hisztérikus náci erőszak...)

G. Nagy László 2023.07.24. 15:49:46

@Boldeone2:

"De: két nacionalista soha nem fogja megérteni egymást, az csak progresszív alapokon lehetséges"

Ez mekkora hülyeség már! Képzeld el, hogy az EU összes államának nacionalista vezetője van! Mindegyik hisz a maga kultúrfölényében. Mindegyik a végsőkig képviseli hazája érdekeit a Tanácsban és az EP-ben. Mindegyik szigorú bevándorláspolitikát hirdet. Mindegyik ragaszkodik a nemzetállami keretekhez. Mi ezzel a baj? Szerintem ez egy gyönyörű utópia, semmi problémát nem látok vele.

G. Nagy László 2023.07.24. 16:07:14

@HypocritSlayer:

"Röviden: a tolvaj rabló semmirekellő, beavászkodó, megtűrt, alja nép, amikor túlszaporodja és kiszorítja mennyiségi fölénnyel a magasabb szintűt, lásd pl. Kosszovó, mindig emlékeztetik ezek a szimbólumok, arra, hogy kik ők, és mit kaptak érdemtelenül."

Valóban, ez a dolog lélektani háttere. Csakhogy érthetetlen, indokolatlan, de minimum kezelhető, mint csaknem minden pszichológiai nyavalya. Adott egy ország, amely minden háborús konfliktusban a legalja módon cserélgeti köpönyegét. 1919-ben, a háború után brutálisan végigrabolja a szomszédját, amit az európai nagyhatalmak mosolyogva néznek végig, mi több megjutalmazzák érte. Ez az ország a kapott területen élőkkel évtizedeken át brutálisan bánik, minden létező bűnt, rablást és fizikai atrocitást elkövet velük szemben. Azután alszunk párat és itt az új évezred, mindenki belép az EU-ba. Nem arról szól ez a közösség, hogy itt már nem basztatjuk a kisebbségeket? Nem arról van szó, hogy Románia is elfogadta az EU irányelveit, s ma már ők is európai módon gondolkodnak? Nem azt látjuk, hogy felnőtt egy komplett generáció Ceausescu halála óta, s ma már béke van és szeretet? S ha így van, a nagyszülők bűne miatt miért kéne lelkiismeretfurdalást érezniük a maiaknak?

Elképzelem, ahogy egy részeg hajnalon az európai vezetők döntést hoznak és hozzánk csapják Ausztriát. Volna miatta bűntudatunk? Leszerelnénk a német nyelvű táblákat? Betiltanánk a jódlizást? Lófaszt. A legliberálisabb hozzáállással hagynánk, hogy a sógorok pont úgy éljenek, ahogy eddig. Meg sem éreznék a különbséget.

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.24. 16:38:12

@G. Nagy László: " nacionalista vezetője van! Mindegyik hisz a maga kultúrfölényében"

összekverted hirtelen a sovinizmussal

2023.07.24. 17:20:53

@G. Nagy László:
van egy háborús konfliktus. az orosz-urkán. melyik kormány az, amelyik legalja módon cserélgeti a köpönyeget?

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.24. 17:31:11

@cvsvrs:

az ukránok! mert janukovics idejében még az oroszokkal voltak! most meg a jenkikkel!

56-ban is köpönyegforgatóak voltak amikor rákosi az oroszokkal volt, a forradalmárok meg a jenkiktől várták a segítséget! gusztustalan!

2023.07.24. 17:33:32

@G. Nagy László:
ha kizárólag nemzetállami keretek vannak, akkor 1. miért jött létre az európai unió? 2. orbán mit keresett a román nemzetállamban? vedd már észre, hogy a magyar érdekérvényesítéshez ez a duma nem alkalmas.

Boldeone2 2023.07.24. 17:56:31

@G. Nagy László: Ez mekkora hülyeség már! Képzeld el, hogy az EU összes államának nacionalista vezetője van! Mindegyik hisz a maga kultúrfölényében. Mindegyik a végsőkig képviseli hazája érdekeit a Tanácsban és az EP-ben. Mindegyik szigorú bevándorláspolitikát hirdet."

Ez ebben a formában nem igaz. Egy integráció részei vagyunk, amit azt is kelle(ene) hogy jelentsen, hogy fontos a patriotizmus mellett az européer gondolkodás. Tehát túllépni a szűklátókörű, önző nemzeti politikán
Ha sikeres a közös EU politika, akkor sikeres lesz a nemzeti politika is, sőt, esély van valódi globális játékosként megjelenni.
Orbánnak alá kell vetni magát a közös érdekeknek és ki kell venni a közös felelősségből is a részét, mint az illegális migráció
Nem azzal a hazugsággal kellene házalni, hogy az EU felelős a kontinensek közti migrációs nagyfolyamatért
Ide csak ezért nem jönnek migránsok, mert a szegény periféria vagyunk az EU - n belül, nem Orbán határvédelme miatt..

Orbánnak el kell fogadni az EU közös politikát, azaz :

-támogatni kell Ukrajnát, az agressziót elszenvedő országot, nem akadályozni
- be kell látnia, hogy nem vonhatja ki magát a felelősség alól az illegális migráció kezelésében
- vissza kell vonni az EU alapjogi chartával ellentétes, homofób törvényeket

Boldeone2 2023.07.24. 18:22:22

@G. Nagy László: Tehát, azt kellene neked is belátni, mint szuverenistának, hogy a világ nem a kicsi és önálló nemzetállami tagozódások felé halad, hanem a nagy integrációk felé

Egy nagy integráció pedig akkor hatékony és ütőképes, ha minél jobban integráltak a tagállamok. Ezért is kell minden erővel fellépni az Európát Putyin pénzéből szétbomlasztani akaró, demagóg populista szélsőjobb ellen!

Azt garantálom neked, hogy egyik szélsőjobb kormány sem fogja megállítani migrációt, ahogy Meloni is csak küszködik...
Vagy az AFD ha - véletlen - hatalomra kerülne, csak szétesne Európa, a keleti felén Oroszország uralta diktatórikus rezsimek jönnének létre, mint az orbáni
Gazdaságilag Kína hatáskörébe kerülnénk, ahogy Orbán már pedzegette, politikailag meg Oroszország, de Ukrajnában sem lenne soha béke, levert országként lázadnának tovább...

Nem szét kell menni az európai országoknak, hanem tovább integrálódni! Ezt minden ember, akinek van egy csepp esze, megérti

Nem értem, hogy Orbán miért nem érti meg a kor szavát ???????

Elég csak megnézni az Egyesült Királyság - egy jóval gazdagabb, volt liberális gazdaságú ország hová jutott a Brexittel!

Katasztrófa! Ma már szinte minden brit rájött: a degenerált populista szélsőjobb félrevezette őket! Nem jobb lett, hanem sokkal rosszabb

El lehet akkor képzelni, mi lenne az olyan harmatgyenge országgal, mint Magyarország!

A pusztító, populista szélsőjobb politika elképesztő kártékony dolgokat művel Európában

Veszélyesek, mert a tömegeket félrevezetik a féligazságokkal. Mert Orbán állításai is sok esetben nem hazugságok ( olyan is van persze bőven) hanem féligazságok

Csak nem mindegy, milyen megoldásokat mond egy politikus: belátja a való világ realitásait, megmondja a valóságot, vagy hazug vízióikkal traktálja az embereket !

2023.07.24. 18:48:58

@Boldeone2:
és melyik tagállamnak van sikeres bevándorláspolitikája? a "föderalisták" is bukásra állnak, akárcsak a "szuverenisták".

Boldeone2 2023.07.24. 18:56:34

@cvsvrs: Nyilván egyiknek sem. Ezért kellene pl közös megállapodásokat kötni a kibocsátó országokkal.

Orbán viszont bomlasztó politikát folytat, nemcsak migráció kérdésében, hanem másban is...

2023.07.24. 19:06:34

@Boldeone2:
orbán független államok közösségét akar. ázsianizmust. és az sem megoldás, ahogyan az amerikai egyesült államok se.

Wildhunt 2023.07.24. 21:01:46

Most megleptél. Mégpedig azzal, hogy kollektív jogokra hivatkozol. Én úgy tudtam, a libertarianizmus ezeket nem értelmezi, kizárólag egyéni jogokat ismer el.

G. Nagy László 2023.07.24. 21:07:29

@Boldeone2:

Egy integráció részei vagyunk, amit azt is kelle(ene) hogy jelentsen, hogy fontos a patriotizmus mellett az européer gondolkodás.

Mi vagyunk Európa. Mi képviseljük az européer gondolkodást, nem a migráns-simogató, háborúsdit játszó gender-faszfejek.

"Tehát túllépni a szűklátókörű, önző nemzeti politikán"

Vagyis éljen az önfeladás. Bravo.

"Ha sikeres a közös EU politika, akkor sikeres lesz a nemzeti politika is, sőt, esély van valódi globális játékosként megjelenni."

1. Nincs szükség közös EU politikára. Ez egy gazdasági közösség, határok és vámok nélkül. Ezzel mindenki nyer, nem kell jobban összebútorozni.
2. Honnan a faszból jön neked ez a birodalmi álmodozás? Mi a faszért jó az, ha globalista játékosok vagyunk? Én lennék inkább egy picike, gazdag és békés hely polgára, mondjuk Svájc mintájára. Leszarom a hatalmi törekvéseket.

"Orbánnak alá kell vetni magát a közös érdekeknek és ki kell venni a közös felelősségből is a részét, mint az illegális migráció"

Nincs igazán miről beszélnünk. Ez már az a fajta szolgalelkűség, amit rajtad kívül csak azok képviselnek az országban, akik komoly pénzeket kapnak ezért. Puszta vakhitből ilyen szervilisnek lenni... ez több mint vallásosság.

G. Nagy László 2023.07.24. 21:09:52

@Wildhunt:

"Mégpedig azzal, hogy kollektív jogokra hivatkozol. Én úgy tudtam, a libertarianizmus ezeket nem értelmezi, kizárólag egyéni jogokat ismer el."

A liertarianizmus, avagy a saját nevemben hivatkoztam volna ilyesmire?

Boldeone2 2023.07.24. 21:37:32

@G. Nagy László: Nincs igazán miről beszélnünk. Ez már az a fajta szolgalelkűség"

- A szolgalelkűséget én is számonkérhetném rajtad, csak Orbán irányában! Gondolkozzál már egy kicsit! Ez egy közösség, ahol nemcsak a jóban vagy részes,- jön a sok della békeidőben- hanem vannak közös felelősségvállalások a bajban, mint az orosz háború, vagy a migráció
Nem dughatjuk önző módon a fejünket a homokba ( mint Orbán )
Mi nem Svájc vagyunk, egy speciális helyzetű ország, hanem egy nagyobb közösség része! Ki lehet lépni, egyébként

Egyébként nyugodj le! Túl sokat káromkodsz, ami nem áll jól!

Ha tetszik- ha nem az EU nemcsak egy gazdasági unió, hanem sokkal több! Az eredeti cél is a politikai közösség létrehozása volt a cél, francia - német megbékélés
A további integráció is erről fog szólni, szerintem, vagy szétesik, ami rosszat jelent majd mindenkinek, mert együtt sokkal erősebbek lehetünk...Folyt...

Boldeone2 2023.07.24. 21:56:08

@G. Nagy László: Azt kellene látni neked is, hogy az EU egy kulcstényező a világban. Itt született és az USA- ban a modern demokrácia, a kapitalizmus, de valójában minden: az emberiség életét megkönnyítő találmányok 99%, de a magasfilosz és a magaskultúra is

A világ ma is sorvezetőként tekint Európára, az emberi jogokra és szociális vívmányok magas szintjére. Nem számít Putler vagy Hszi Csin Ping mit hazudik, a nyugati kultúra felsőbbrendű, ez fáj nekik

Egyedül itt van valami terv - persze lehet mondani hogy utópia, egyesek szerint - a globális ökológiai, demográfiai, egyenlőtlenségi problémákra. Máshol még terv sincs!

Egyedül a nyugati ember tud egy kicsit már kilépni a determinált ösztönvilágból, képes a saját önös érdekein is túl gondolkodni, egyúttal kilépni a lokális világból kicsit a globális megoldások felé...

Szerintem te nem érted azokat a princípiumokat, amire a nyugati életfilozófia épül, de Orbán sem...

ulpius66 2023.07.24. 22:03:57

@Boldeone2: "Szerintem te nem érted azokat a princípiumokat, amire a nyugati életfilozófia épül, de Orbán sem..."

Szerintem meg pont te vagyol, aki nem érted!

A "nyugati életfilózifia" arra épül, hogy ideológiailag, gazdaságilag, pénzügyileg, politikailag, katonailag, stb-ilag, leuralják a világot!!!!!

AKINEK PEDIG EZ NEM TECCIK, AZ FASISZTA, ÉS MINT ILYEN SZABADON ELPUSZTÍTHATÓ!

G. Nagy László 2023.07.24. 22:11:04

@Boldeone2:

"hanem vannak közös felelősségvállalások a bajban, mint az orosz háború, vagy a migráció"

Egyik sem a mi problémánk. Mindkettő kapcsán határozott és helyes álláspontot képviselünk a kezdetektől. Semmilyen felelősségünk sincs ezek kapcsán. A legközelebb majd kifizettetik velünk Németország pluszköltségeit is, melyek az atomerőművek bezárásából fakadnak. Igazad van. Akármilyen baromságot csinál bárki az EU-ban, legyünk mi azok, akik állják a számlát... Ennél balosabb, betegebb és önpusztítóbb gondolatot aligha tudnék elképzelni.

"Mi nem Svájc vagyunk, egy speciális helyzetű ország, hanem egy nagyobb közösség része! Ki lehet lépni, egyébként"

Miért tennénk? Amíg több a hasznunk a tagságból, addig maradni kell. Ahogy billen a mérleg, ott kell távozni.

"Egyébként nyugodj le!"

Tökéletesen nyugodt vagyok. Buddha a kanyarban sincs.

"Túl sokat káromkodsz, ami nem áll jól!"

Köszönöm az ajánlást.

"Ha tetszik- ha nem az EU nemcsak egy gazdasági unió, hanem sokkal több! Az eredeti cél is a politikai közösség létrehozása volt a cél, francia - német megbékélés"

A német-francia megbékélés úgy is megvalósul, ha a két ország sokat üzletel egymással. SOHASEM VOLT DEKLARÁLT CÉL az a fajta, ideológiailag túlfűtött politikai birkaegység, amelyet ma erőltetnek. Nem így indult, és nem is így fog alakulni.

"A további integráció is erről fog szólni, szerintem, vagy szétesik, ami rosszat jelent majd mindenkinek, mert együtt sokkal erősebbek lehetünk..."

Lófaszt. Ezt a lehetőséget Európa elpuskázta. Pont azért gyengül a kontinens, mert a fejünk Amerika seggében van. Nulla érdekérvényesítés. Épp mostanság veszíti el Európa a versenyképességét, s te ennek a szervilis politikának tapsikolsz...

ulpius66 2023.07.24. 22:12:03

@Boldeone2:

Annyira bírom, amikor jössz ezzel, a "mennyivel jobb nyugaton" meg azzal a "mennyivel gazdagabbak a nyugatiak" és hasonló baromságok.....mind a mellett, hogy te ehhez semmit sem tettél hozzá, csak kivándoroltál a "jóba"....

Mindenki tuggya, hogy a "nyugatiak" a gyarmatosító, rabszolgatartó társadalmak, mitől voltak ennyire gazdagok 150, meg 100 meg 50 éve is.....meg mostanság is....ebben semmi új nincs.....

ÚJ ABBAN VAN, HOGY MINK MAGYAROK, MEG ÚGY A KELET EURÓPAIAK MITŐL ÉLNÉNEK EGY-KÉT ÉVTIZEDES CSATLAKOZÁS UTÁN OLYAN SZINTEN MINT ŐK????

Kérlek, hasonlítsd mán össze, mekkora különbség volt 100 éve egy spanyol, francia, angol, stb... és egy magyar család között, és mekkora a különbség máma!

ulpius66 2023.07.24. 22:16:28

@Boldeone2:

... és azt se feledd, hogy kelet-európa leszakadásáért két embert, azt a vadbarom Csörcsilt, és a még tőle is sokkal hülyébb Rúzeveltet terheli a felelősség, amikor 1943-44-ben egész Kelet-európát Sztálin karjaiba lökték!!!!!!!!!!!

KÉPZELD EL, HA NINCS EZ A KÉT VADBAROM ÁLLAT, AKKOR HOL TARTHATNA KELET-EURÓPA!!!!!

ulpius66 2023.07.24. 22:24:24

@Boldeone2:

A második világháború után két kibaszott szerencsés ország volt, Olaszország és Ausztria!

A második világháborúban Hitler legszorosabb szövetségese Musszolini volt, Ausztriában meg nagyobb volt a Hitler-imádat, mint Németországban, EZ A KÉT ORSZÁG AZONBAN MEGÚSZTA A 45 ÉVIG TARTÓ KOMMUNISTA DIKTATÚRÁT, ÉS SZABADON TUDOTT FEJLŐDNI!!!!!!

KB. EGÉSZ KELET-EURÓPA AUSZTRIA ÉS OLASZORSZÁG SZINTJÉN LENNE GAZDASÁGILAG, HA NINCS A 45 ÉVES KOMMUNISTA DIKTATÚRA!!!!

ulpius66 2023.07.24. 22:29:28

@Boldeone2:

Persze az EU mai vezetői szarnak arra az EU-alapelvre, hogy az EU-átlagtól elmaradt gazadságokat anyagilag segítség, EHELYETT NYOMATJÁK EZT AZ IDEOLÓGIAI FASZSÁGOT A JOGÁLAMISÁGRÓL MEG A MIGRÁNCSOKRÓL MEG A BUZIKRÓL ÉS EGYÉB NYALÁNKSÁGOKRÓL.....

KÉRDEM ÉN: AZ EU-NAK NEM A GAZDASÁGI INTEGRÁCIÓRÓL KÉNE SZÓLNIA, ÉS NEM AZ ILYEN MEGHATÁROZHATATLAN BASZKULÁRÉKRÓL??????

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2023.07.24. 22:33:33

@G. Nagy László: Már megint hülye vagy poszter!
Amúgy legalább Volt egy jó bekezdés az írásodban de amúgy a szokásos hülyeséged van.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2023.07.24. 22:37:44

@G. Nagy László: :)) idióta egy fasz vagy. Remélem fizetnek ezért.

Boldeone2 2023.07.24. 22:41:51

@G. Nagy László: Egyik sem a mi problémánk. Mindkettő kapcsán határozott és helyes álláspontot képviselünk a kezdetektől"

Ahogy írtam már fentebb: a "nem a mi problémánk" egy buta, szűklátókörű szemlélet, bár kétség kívül jól eladható...
Egy stabil, prosperáló Ukrajna a magyar érdek is, nem pedig egy lángban álló, háború sújtotta csődország, ezért kell támogatnunk Ukrajnát a honvédő háborújában, ahogy MINDEN nyugati állam teszi...
A migráció is csak addig kis probléma, míg szegény ország vagyunk, de már itt is elindult a drámai bővülése...

Ahogy billen a mérleg, ott kell távozni."

- Hová, a semmibe ? Most egy elit klub tagja vagyunk, igaz, csak a másodosztályban, (Orbán miatt ) de még mindig jobb bent, mint kint....nincs más opció!

ideológiailag túlfűtött politikai birkaegység, amelyet ma erőltetnek"

- Ezt csak ti látjátok annak! Szerintünk meg az a normalitás. Az Alapjogi Chartában sok minden benne van. Jól lehet minden nincs taxatíve részletezve ..
De: ha nincs egység ALAPKÉRDÉSEKBEN , akkor közösség sincs, nincs értelme!

Ezt a lehetőséget Európa elpuskázta"

- Szerintem össze kell fogni az EU - nak és az USA- nak, mert közös érdekek vannak. Nem hiszek sem az EU hanyatlásában, sem pedig abban, hogy az USA- nak az érdeke lenne...

Nyilvánvaló, hogy Ázsia felfelé jön, demográfiai , stb
De: Európa már jó él, hova siessen?

India soha nem éri utol, de Kína sem egy főre jutó GDP- Ben, főleg nem életnívóban!

Boldeone2 2023.07.24. 22:53:08

@G. Nagy László: Sok hülyeséget hordtál össze, mindenre nem válaszolok, csak pár téveszmére:

1. A nyugat nem lökte Sztálin karjaiba Kelet-Európát, ez volt a rideg katonai realitás, amikor Jaltában tanácskoztak, lassan vége volt Budapest ostromának.

2. A gyarmati rendszer lassan fél évszázada megszűnt, a leggazdagabb országoknak sok esetben nemhogy nem volt gyarmatuk, de függő-elnyomott országok voltak. ( Írorszag , Finnország )

3. "nyugati életfilózifia" arra épül, hogy ideológiailag, gazdaságilag, pénzügyileg, politikailag, katonailag, stb-ilag, leuralják a világot!!!!!"

Helyette nincs más jóp működő, örülj az EU - és NATO- tagságnak, 45 év államszoci után...

G. Nagy László 2023.07.24. 23:23:34

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"Már megint hülye vagy poszter!"

Ezt már leírtad százszor. Azt még soha, hogy miért gondolod.

"Amúgy legalább Volt egy jó bekezdés az írásodban"

Az is valami. Köszönöm a méltatást.

G. Nagy László 2023.07.24. 23:29:39

@Boldeone2:

"Az Alapjogi Chartában sok minden benne van."

És ami nincs benne, azt nem is kell erőltetni. Az Alapjogi Charta egy tökéletes alap. Nincs egyetlen olyan pontja sem, amelyet Magyarország ne tartana be. Ez egy jól működő közösség volna, ha TÉNYLEGESEN ez lenne az alapja, és ezen túl senki nem követelne a többi tagtól új, impulzív őrültségeket.

Wildhunt 2023.07.25. 07:06:18

@G. Nagy László: a liertarianizmuséban. Szóval ez magánvélemény. Akkor értem.

Wildhunt 2023.07.25. 07:10:53

@G. Nagy László: ez azt jelenti, hogy azt hazudnak amit akarnak, úgy szegnek szerződést ahogy akarnak és jól jönnek ki belőle.

HypocritSlayer 2023.07.25. 08:05:24

@Boldeone2:

>>Na, pont ezért a pusztító és egyoldalú nacionalista szemlélet miatt is van bajban az Magyarország, meg a határon túli magyarság!<<

Egy kozmopolita, külföldről észt osztó bozgortól kissé visszás ilyeneket hallani, hiszen számodra kurvára érdektelen, hogy mi van a határon tóli magyarsággal, hiszen a fajtádnakm azok csak "románok, szlovákok, szerbek, ukránok ...."

>>Tudomásul kellene már venni: egyetlen nemzet sem fogadja el a kultúrfölény elméletét. <<

Bizony, "disznók elé a gyöngyöt", hiszen kurvára fel sem fogják......, de erről nem tehetnek.....

>>
" A nemzeti hegemónia oly fajokra száll át, amelyek ha a legjobb reménységgel kecsegtetnek is a jövőre nézve, de ma még a kultúra alacsony fokán állanak."<<

És kurvára igaza volt, hiszen a mennyiség mindig legyőzi a minőséget, ha szembe kerül egymással, örök érvényű törvény.....

>>A védőbeszéd végig a magyar kultúrfelsőbbrendűségre volt alapozva<<

Valójában tényközlés, csak ugye, "ha rosszul esik valakinek", akkor az rágalom, lásd ghiba:)

>>De: két nacionalista soha nem fogja megérteni egymást, az csak progresszív alapokon lehetséges<<

Dehogy nem érti meg, csak épp leszarja a másik hozzáállását, a progresszív gyökértelen bozgor pedig mindig megszopja, mert önként rááll a szopórollerre....

>>A NATO egy védelmi szövetség, célja a demokratikus nyugati világ védelme,<<

Aha, annyira, hogy amikor ( a még nem diktátor:) Putyin felvetette anno Clintonnak, hogy csatlakoznának ehhez a "védelmi szövetséghez, melynek a célja a demokratikus nyugati világ védelme":)DDD, akkor azonnal összeszarták magukat és elutasították a kérést:)

>>Putyin Oroszországa támad,<<

Nem sok lehetősége maradt, és egy idő után azért szakad a cérna.....

>> Ukrajna pedig védekezik, <<

Ja, de inkább ellentámad és ha jgy haladunk le is győzi az agresszort:), csak várd ki féllábon:)

>>a NATO országai pedig - összhangban a nemzetközi joggal- erkölcsileg helyesen támogatják a védekező felet!<<

Olyannyira, hogy az Oroszoknak a GDP-jük 2%(!)-ába kerül a háború, míg a fényessegű nyugat békeidőben ennyit költ el.......

Kurvára felgyorsult számukra a technikai fejlődés, tanulnak belőle és a furcsa az, hogy bár eredetileg csak oroszbarát bábkormány visszaállítása volt a céljuk (az orosz lakta többség vissza-annektálása mellett), de ahogy a dolgok alakulnak, a hoholok nem bírnak a seggükön megmaradni, ezért lassan, de teljesen szétbasszák Ukrajnát, és minél inkább feszítik a hoholok a húrt, annál nagyobb veszteséget fognak elszenvedni, lassan már 20 millió sem marad belőlük és mivel annak a zöme is férfi, mert az asszonyok és főleg a szülő képes nők java része elhúzott, és ha elég ideig "menekülnek", akkor bizony már egy echet német/belga/holland/olasz/ portugál etc. mellett fognak kikötni és szépen asszimilálódnak az új hazájukba.....

Valójában az "ukrán-menekült" az tényleg menekült és tetszik vagy sem, de kapóra jön a nyugat igényeinek, ráadásul ezek nem improduktív muszlim tetvek, hanem 80%-ban hajlandóak dolgozni, és valamelyest kielégíteni a nyugat munkaerő igényét......

Mondhatni, hogy win-win szitu:)

Boldeone2 2023.07.25. 09:06:38

@HypocritSlayer:

Egy kozmopolita, külföldről észt osztó bozgortól kissé visszás ilyeneket hallani, hiszen számodra kurvára érdektelen, hogy mi van a határon tóli magyarsággal"

- Azt sem tudod, mit jelent a bozgor szó, bozgor. Azt kizárólag a románok használják a magyarokra, vagyis te is bozgor vagy!
Egyébként délszláv eredetű szó, amely jól mutatja a romanság vándorlási irányát a Balkán - félszigetről

Mi magyarok, - utalván a jellemző életmódunkra - " bez gora" azaz : hegynélküli emberek vagyunk. A magyar mindig a folyóvölgyekben telepedett meg, a román meg fent a hegyekben, ezért kevésbé viselték meg a török idők háborúi
Sok románt a magyar nemesség telepített be, migráns munkaerőnek

És kurvára igaza volt, hiszen a mennyiség mindig legyőzi a minőséget, ha szembe kerül egymással, örök érvényű törvény"

- Dehogy győzi le! Lásd: Izrael ...Egyénként ma már a román is erősen fogyó nép

Dehogy nem érti meg, csak épp leszarja a másik hozzáállását,"

- Ebből következik a nemzetiségi ellentét, majd rosszabb esetben erőszak. A progresszívek lenézik a nacionalizmust, együtt söröznek a világifi találkozón! :)
Minél több progresszív román kell!:) Folyt...:)

Boldeone2 2023.07.25. 09:15:16

@HypocritSlayer: Valójában tényközlés, csak ugye, "ha rosszul esik valakinek", akkor az rágalom, lásd ghiba:)

- Látjuk mit ért el gróf Apponyi a kultúrfölényeskedéssel! Alig semmit! Bezzeg amikor a németek hőbörögnek, hogy felettünk állnak kulturálisan, az már nem esik jól nektek!

Aha, annyira, hogy amikor ( a még nem diktátor:) Putyin felvetette anno Clintonnak, hogy csatlakoznának .... De nem csatlakozhattak "

- Ez egy legenda, amit Putyin terjeszt. Soha nem volt az valós, komoly szándék

Nem sok lehetősége maradt, és egy idő után azért szakad a cérna....."

- Ezt mondja minden agresszor, a nemzetközi jog viszont egyértelmű ebben a kérdésben is.
Nyilván az agresszor , azaz Oroszország , veszíteni fog !

Egyedül a degenerált magyar szélsőjobb hiszi, hogy Oroszország áldozat, még a lengyel ultrakonzi kormány is tudja ki a főbűnös ebben a haborúban

Boldeone2 2023.07.25. 09:32:59

@HypocritSlayer: Ja, de inkább ellentámad és ha jgy haladunk le is győzi az agresszort:),

- Ja, persze....A Pravda miden nap leírja, meg Stazi ügynök Spöttle, vagy az izraeli takarító, esetleg Nógrádi " prof "...

Olyannyira, hogy az Oroszoknak a GDP-jük 2%(!)-ába kerül a háború, míg a fényessegű nyugat békeidőben ennyit költ el......."

- Ezt a rezsim állítja csak önmagáról! Javaslom " Inside Russia " a valós infókat ott lehet hallani, nem a rezsimmédiában. A staisztikai hivatalra új törvények vonatkoznak

Kurvára felgyorsult számukra a technikai fejlődés,"

- A lófaxt gyorsult fel! Inkább az összeomlás: elmenekült vagy 2 millió fiatal értelmiségi, programozók tízezrei

hoholok nem bírnak a seggükön megmaradni, ezért lassan, de teljesen szétbasszák Ukrajnát, és minél inkább feszítik a hoholok a húrt, annál nagyobb veszteséget fognak elszenvedni"

- A " hoholok" a seggükön vannak, a hazájukért harcolnak, a ruszkik feszítik a húrt! Egy biztos : Ukrajnát újjá fogja építeni az EU , de delirálj csak az Ukrajna eltűnéséről: kamu, marhaság!
Az orosz hadsereg veszteségei leglább akkorák, mint az ukráné.

Ja, még annyit: az Azov létszáma kb 1000-1500 volt Putyin agressziója előtt, ha viszont felnő az a több százezer gyerek, akik most menekültek, vagy apjukat veszítik, mind " ukrán náci " lesz belőlük.

Putler olyan örök ellenfelet csinált magának, amit egy életre megemleget ( ha egyéltalan túléli a következő pár évet)

Hosszú távon EGYÉRTELMŰ hogy Oroszország lesz a nagy vesztes! Ukrajna újjaépül

alöksz róz 2023.07.25. 11:29:06

@Boldeone2: "Ha sikeres a közös EU politika, akkor sikeres lesz a nemzeti politika is" - attól függ kinek.
ha a közös eu politika azt jelenti, hogy csak a néhány gazdag magország érdekeinek megfelelően születnek a döntések, sok esetben kifejezetten a többiek kárára, akkor sikeres nemzeti politikája eleve csak annak néhány országnak lesz... a többiekét pedig szándékosan akadályozzák. és azzal a vakítással próbálkoznak, hogy az az eu érdeke. muhaha.

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.25. 11:33:39

@Boldeone2:

"Nem értem, hogy Orbán miért nem érti meg a kor szavát ???????"

mert putyin megzsarolta,

orbánnak jó volt a 70-30-as lopás is, de putyin miatt megszüntette ezt is , és felvásárolta az ellenzéket, ezért ülnek benn a parlamentben és releváns párbeszéd meg számonkérés helyett tűrik jó pénzért, hogy boldog karácsonyt kívánjanak nekik a bohócügyi államtitkárok, meg a bohóc hazaáruló agyhalott miniszterlenök.

kanász nagy márton azért parázik tusványoson pl ,és azért szidják Hadházyt, ezért kellenek a gázerőművek is az orosz gázra építve.

szlovákia le tudott válni, ausztria le tudott válni, mi meg 4x-es áron vesszük, amit visszaosztanak az oroszok orbánnak és sleppjének cipurusi meg sváci offshore-okon keresztül. a a lengyelek számonkérték a csirkeagyú novákkatit hogy a magyarok miért nem válnak le mert a lengyel elnök a szakértőviel megnzéette és simán le tudnánk válni mi is a ruszkik f*száról.
de orbán egy gyengeelméjű primtiív megzsarolt hazaáruló
Bucsa után mindenképp politikau hulla nyugaton, itt még mozod, mert az agyhalott szektás hívei félistennek tartják. mivel agyhalottak az agyuk nem működik.

2008-ban még beléptette volna ukrajnát orbán a nato-ba! Rácz András elmondja hogy volt ezután egy privát találkozó putyinnal ami után fordult orbán politikája. insider, medusa leírta már mivel zsarolhatják. + még pár videó is lehet pár orosz ihletésű "kémnővel". orbán nem egy borkai, hogy a egóje ezt kibírja. de a gáz offshore-ral még jól meg is fizetik. bár lehet ezt is orbánék kérték a ruszkiktól annyira szarrá akarja már magát lopni. ezért is olyan dagadt orbán, pszichoszomatikus kissé, hogyha a poloniumos teás, novicsokos putyin zsarolja az embert. kicsit megviselte ezt a gerinctelen hazug férget.

Sz. Bíró elmondja hogy Bucsa után nem tartja orbánt szuverénnek, csak fogott embernek.
orbán egy hitvány, gátlástalan, gusztustalan véglény, aki a népirtók f*szát szopja. egy koszos kis szemétdombra való hazaáruló csaló.

olvasd el: kkbk.blog.hu/2022/07/05/az_orbani_orosz_babkormany
nincs meg a sztori?

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.25. 11:35:26

kanász nagy máté, de k midnegy ennek a hazaáruló senki lmp-snek a neve

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.07.25. 11:36:01

és nem parázik, hanem parolázik ez a senkiházi lmp-s

HypocritSlayer 2023.07.25. 13:01:58

@Boldeone2:
>>Az egyik egy globalizációs nagyfolyamat, amióta létezik az ember, mindig is volt népvándorlás és lesz is. <<

Volt hát, és voltak, akik ellenálltak neki:) és amíg van gyepü és elég nagy a belső szaporulat, és kicsi a kozmopolita bozgor hegedűsök aránya, addig ez működik is.....

>>Túl egyszerű és gyors az utazás a 21- ik században, óriási életmódbeli diszparitások vannak, klímaváltozás, népességrobbanás, így tömegek indulnak el szerencsét próbálni a jobb élet reményében. <<

A hova meg mennek, azok meg már eléggé elkorcsosultak és gyengék ahhoz, hogy ne engedjék be........

>>A nemzeti határokat nem lehet teljesen kontroll alatt tartani, <<

Dehogy nem, csak gyepü helyett fal/kerítés, és elegendő személyzet , aki ezt kontrollálja és felügyeli, no meg nem ártana időnként egy egy géppuska sorozat sem, a nyomaték kedvéért.....

>>Mivel a probléma globális, abból következik, hogy csak globális megoldások segíthetnének, olyanok viszont nem lesznek<<

Hamis alapvetésből hamis következtetés.......

A probléma mindig is fennállt, csak korábban egyrészt tökösebbek voltak a fejlettebb társadalmak és csak az "értéket importálták" , miközben a selejtet a helyén tartották és főleg nem szaporították, most meg olyan szinten etetik és "felemelik", hogy megtízszereződött a selejt létszáma.........és mivel egyre jobban lazul a póráz, no meg idővel kilőtték a "Ghadafiakat" , sőt, értük mennek a NGO-k , így elég nehéz "ellenállni" , a hülyéket saját maguktól nem lehet megmenteni........, így a "noplízek" nemhogy akadálytalanul eláraszthatnak, hanem még hathatósan importáljuk is őket......

>>Míg a tömeges migráció egy valós, de nemzeti kereteken belül nem kezelhető probléma<<

Nem a lófaszt, csak épp pár maxim géppuska és elegendő lőszer kérdése, no meg a NGO tetűsimogatók 0-ra csökkentése......

>> a " gender " a világ legnagyobb, szélsőjobboldal által gerjesztett álproblémája<<

Persze, persze, ha netán képes vagy kihúzni a fejed a seggedből, vess már egy pillantást erre: nézd meg a labrisz.hu/melegseg_es_megismeres honlapot..

>>Teljes felesleges a homofób hisztériakeltés: a homoszexualitás aránya a társadalomban kb. ugyanakkora történelmileg, csak a látencia mértéke változik.
<<

Akkor mi a faszért pridoznak, "mesekönyveznek" és verik a nyálukat?

>>Az orbáni jellegű, fasisztoid kormányok nem a gyerekeket akarják megvédeni, hanem a törzsies, primordiális ösztönöket felkorbácsolni az emberekben!<<

A gecik, és mégsem sikerül nekik:), hiszen nálunk nem dobálják ki őket magas épületekből, mint a nagyontoleráns, nagyon nem fasisztoid, befogadó, multikulti nyugaton:)

Aki rühelte a pridos genderbuzikat, az ezután is fogja és a simán tolerálja azokat, akik nem kérkednek a "másságukkal", ahogy eddig is.

>>Ez veszélyes! Sokkal veszélyesebb, mint a Labrisz előadása! ( Engem is zavar ez nemi eltévelyedés, de sokkal zavaróbb a hisztérikus náci erőszak...) <<

Akkor ki kell vándorolni innen:) és kintről, a nagyon elfogadó és genderbuzi kánaán nyugatról köpködni, hogy itt verik a buzikat, meg a nagyon nagy az antiszemitizmus:)

Boldeone2 2023.07.25. 13:31:28

@HypocritSlayer: Volt hát, és voltak, akik ellenálltak neki:) és amíg van gyepü és elég nagy a belső szaporulat, és kicsi a kozmopolita bozgor hegedűsök aránya, addig ez működik is....."

" gyepü" nincs, az jön át a határokon, aki akar! De, nincs belő szaporulat sem. 30 év múlva, 7,5-8,5 millió magyar lesz, mind
kozmopolita

A hova meg mennek, azok meg már eléggé elkorcsosultak és gyengék ahhoz, hogy ne engedjék be..."

- Oda mennek, ahol jó az élet, ide kevesen jönnek mert itt csak egy középszar ország van. Orbán basi is hoz be migránsokat, egyébként

Dehogy nem, csak gyepü helyett fal/kerítés, és elegendő személyzet , aki ezt kontrollálja és felügyeli, no meg nem ártana időnként egy egy géppuska sorozat sem, a nyomaték kedvéért....."

- Lásd a magyar határvédelem kudarca : előbb- utóbb mindenki átjön! Géppuskasorozat csak a te náci lázálmaidban lesz maximum! Ez Európa!

Mivel a probléma globális, abból következik, hogy csak globális megoldások segíthetnének- ez a színtiszta valóság, amit cáfolni nem tudsz!

miközben a selejtet a helyén tartották és főleg nem szaporították, most meg olyan szinten etetik és "felemelik", hogy megtízszereződött a selejt létszáma.."

- Gondolom a népesedési ciklusokról hallottál már? Ez nem egy szervezett, hanem spontán folyamat !
Földrajzból kettes voltál?

Folyt...

Boldeone2 2023.07.25. 13:39:28

@HypocritSlayer: Nem a lófaszt, csak épp pár maxim géppuska és elegendő lőszer kérdése, no meg a NGO tetűsimogatók 0-ra csökkentése"

-Túl sokat delirálsz a náci rendről, náci! Magad is tudod: soha nem lesz ilyen! Sem Meloni, sem az AFD, sem mások nem fognak ilyet soha sem megtenni

vess már egy pillantást erre: nézd meg a labrisz.hu/melegseg_es_megismeres honlapot.."

- Minek vessek rá pillantást egy pillantást? Nem vagyok látens homo, mint a homofód nácik jelentős része!

Akkor mi a faszért pridoznak, "mesekönyveznek" és verik a nyálukat?"

- Én legutóbb Szájer Józsit láttam, mint homoszexuálist, a mesekönyveket leginkább ti olvassátok, Pride egyszer van egy évben!

HypocritSlayer 2023.07.25. 13:41:34

@G. Nagy László:

>>Valóban, ez a dolog lélektani háttere. Csakhogy érthetetlen, indokolatlan, de minimum kezelhető, mint csaknem minden pszichológiai nyavalya. <<

Kurvára nem:)

Kezelj már már ki egy muszlim tetvet a "radikalizációjából":)
Mondanám, hogy irigylem a naivitásod magas fokát, de sajnos hazudnék......

>>Adott egy ország, amely minden háborús konfliktusban a legalja módon cserélgeti köpönyegét. <<

Irreleváns. Ugyanis az érzelmek magasról tesznek a tényekre, és bocsáss meg:), de te is egy élő példa vagy arra, hogy a vágyvezérelt ideákban való vakhitet sem zavarja a valóság prózai és prosztó tényei.....

>>1919-ben, a háború után brutálisan végigrabolja a szomszédját, amit az európai nagyhatalmak mosolyogva néznek végig, mi több megjutalmazzák érte. <<

Lényegtelen, mert már azóta, az x-edik generáció semmiben nem különbözik az elődeitől, a puliszka nem robban és a fajtejelleg sem tűnik el.....

>>Ez az ország a kapott területen élőkkel évtizedeken át brutálisan bánik, minden létező bűnt, rablást és fizikai atrocitást elkövet velük szemben. <<

Ez sem (pontosan így) igaz. Magyarországon nagyobb méretűm és sokkal nagyobb mértékű "recskizés" volt........a saját népe ellen......., ehhez képeset a nyelvhasználat és az autonőmia megtagadása/megszegése jóval "enyhébb", ha lehet ilyen formán fogalmazni....

Az már inkább, hogy a betelepítések olyan szinten eltolták az arányokat, és olyan mélyen "átszőtték", hogy a visszarendeződésnek, (legalább a tömbmagyarsági "tisztaságnak") 0 a realitása......

>>Azután alszunk párat és itt az új évezred, mindenki belép az EU-ba. <<

És, mi változott?
Hogy sokkal nyíltabban, bátrabban teszik mi9ndazt amit eddig csak morogva?
Az emberek nem változtak.......

>>Nem arról szól ez a közösség, hogy itt már nem basztatjuk a kisebbségeket? <<

Ja, a fényesseggű nyugat pl. mennyire elmarasztalta, sőt jogállami eljárást indított Cseh és Szlovákia ellen is,. hogy a Benes dekrétumok még mindig érvényesek és hivatkozási alapok ezekben az országokban........., oh, Wait, mégsem.......

>>Nem arról van szó, hogy Románia is elfogadta az EU irányelveit, s ma már ők is európai módon gondolkodnak?
>>

Neked úgy tűnik?
Az egyik legnagyobb "poén" volt az, amikor a kisebbségi jogok biztosának egy kibaszott román nacionalista picsát neveztek ki?:)

>>Nem azt látjuk, hogy felnőtt egy komplett generáció Ceausescu halála óta, s ma már béke van és szeretet? <<

Nem tudom, mit szívsz, és/vagy melyik elbaszott álomvilágban élsz, de kurvára kérnék én is belőle:)
Hogy látod? Itthon csökkent az antiszemita, fasiszta, nácik aránya a kánaán bekövetkeztével?:), már nincsenek hazaáruló bozgorok?:)

>>S ha így van, a nagyszülők bűne miatt miért kéne lelkiismeretfurdalást érezniük a maiaknak?<<

Újra megkérdezném, hogy te mit szívsz:), Honnan veszed azt a faszságot, hogy valaha valamiért lelkiismeret furdalást éreztek akár az elkövetők, akár az utódaik? Valójában mindkettő úgy gondolja, hogy még tartozunk nekik és amíg élünk, vagy van írmagunk, addig tartozni is fogunk és soha nem tudjuk kiegyenlíteni a szerintük és az ő szempontjaik szerinti "számlát"........

>>Elképzelem, ahogy egy részeg hajnalon az európai vezetők döntést hoznak és hozzánk csapják Ausztriát. Volna miatta bűntudatunk? Leszerelnénk a német nyelvű táblákat? Betiltanánk a jódlizást? Lófaszt. A legliberálisabb hozzáállással hagynánk, hogy a sógorok pont úgy éljenek, ahogy eddig. Meg sem éreznék a különbséget. <<

Bocs, de szerintem még csak nem is karcolod a lényegét, nemhogy felfognád az ezzel kapcsolatos valóságot.......

G. Nagy László 2023.07.25. 13:46:36

@Boldeone2:

Két kérdésem van.

1. Te hol élsz, melyik országban?

2. Olvastad Merle Malevil c. regényét? Egy atomháború utáni korban játszódik, amikor a túlélők megpróbálnak ismét gabonát termelni és megélni valahogy. A búzatábla szélén csont sovány banda jelenik meg, és elkezdik felzabálni a kalászokat. A főhős kénytelen a géppisztolyhoz nyúlni...

Merle kifejezetten balos, de még ő is belátta, hogy vannak olyan helyzetek, amikor az embernek fegyverrel kell megvédenie a tulajdonát, különben ő maga pusztul el. Jöhetsz szép szólamokkal, hogy ez Európa, itt a határőrök sosem fognak fegyvert használni. Természetesen én is ezt remélem. De ha agresszív hordák érkeznek, amelyek nem tisztelik a határt, úgy muszáj lesz. Pont az a politika bátorítja leginkább a migráns-inváziót, amelyet te képviselsz. Szinte hívogatod a harmadik világ éhezőit, hátha itt még találnak lelegelni valót.

Érdekes az is, hogy az orosz-ukrán háború kapcsán közel sem vagy ilyen finnyás. Ott csak hulljanak nyugodtan...

G. Nagy László 2023.07.25. 13:49:18

@HypocritSlayer:

"Nem tudom, mit szívsz, és/vagy melyik elbaszott álomvilágban élsz, de kurvára kérnék én is belőle:)"

Azelőtt értetted az iróniát...

G. Nagy László 2023.07.25. 13:50:22

@HypocritSlayer:

"Bocs, de szerintem még csak nem is karcolod a lényegét, nemhogy felfognád az ezzel kapcsolatos valóságot."

Kifejtenéd?

Boldeone2 2023.07.25. 13:56:41

@Tesz vesz IV: Orbánt csak egy dolog érdekli: a hatalom minden eszközzel megtartása, ennek rendel alá mindent. Ha kell, akkor Orbán még be is zöldül, neki már úgyis mindegy: volt már a liberális internacionálé alelnöke, most meg a szélsőjobb vezéralakja
Neki elvei, sem erkölcse nincsen, csak a " pillanatot akarja uralni" nárcisztikus pszichopátia- gyanús eset...

Boldeone2 2023.07.25. 14:23:38

@G. Nagy László: Félreérted amit írtam, de ez talán abból adódik, hogy más a világszemléletünk, máshogy szocializálódtunk

Most Magyarországon élek, de éltem az USA- ban is, hosszabb ideig. Olvastam az említett könyvet, de, az éremnek mindig két oldala van:

Te akiket " betolakodóknak " gondolsz, azok a legtöbben csak ugyanolyan emberek, mint mi vagyunk: szeretnének egy jobb életet élni, egy békésebb világban.
A bűnözők, terroristák csak elenyésző részük, a többség közülük is becsületes ember

Én a globális problémákkal foglalkoztam intenzíven, ebből írtam a diplomámat is anno ( tájérzékenység ) Geográfus vagyok. A magyar politikai életből is nagyon sok politikust személyesen ismerek, sőt tanácsot is adtam nekik informálisan, néha...

Visszatérve a migrációra, én nem hiszem , hogy meg lehet ezt a folyamatot állítani. Ésszerű politikával, lehet mederbe terelni, de reálisan nézve, csak növekedni fog
Valójában ezt látjuk Magyarországon is...
Ahhoz hogy reális képet kapj a világról, minden földi régió médiáit érdemes olvasni, hogy lásd, hogy milyen problémák vannak pl Afrikában. ( Én oda is kommentek időnként, angolul...)

Ne csak a kerítésen átmászó, öldökölni akaró zombisereget lásd bennük! Én mindig szoktam velük Olaszországban beszélgetni, meg veszek tőlük cuccokat ( na, nem kokót ..:) mert úgy ahogy az olaszok, sajnálom őket

Én sem akarok migráns -apokalipszist, de amikor már ott áll veled szemben egy ember, akkor rögtön megváltozik a nézeted és segíteni fogsz...
Az olaszoknak is elege van, mégis szinte mindenki segít... Ez következik az európai emberségből!

Még mindig nem értitek, mi tesz minket európaivá? A nagylelkűség, az altruizmus, az erőszak kerülése!

Ha ezeket a szabályokat megszeged, tovább már nem leszel kultúrember!

Nyilván ha valaki erőszakot alkalmaz, azt le kell verni erőszakkal, nem szabad mimózáskodni! De, a békés, segítségkérő ember kérését legalább mérlegelni kell!

HypocritSlayer 2023.07.25. 14:38:12

@Boldeone2:
>> Azt sem tudod, mit jelent a bozgor szó, bozgor. Azt kizárólag a románok használják a magyarokra, vagyis te is bozgor vagy!<<

Valójában tudom, hiszen épp te testesíted meg: a gyökértelen, még az újba nem asszimilálódott, mert annak sem kell a cigány fajtád:), de a gyökereit megtagadó, eláruló szemét, hazátlan söpredék szintjét már kiválóan hozod:)

>>Egyébként délszláv eredetű szó, amely jól mutatja a romanság vándorlási irányát a Balkán - félszigetről
<<

Bizony, ők épp épp eben az értelemben használják, vagyis, hogy hazátlan, ami még érdekesség, hogy így hívták úket szerbek, amikor még tényleg hazátlan albán pásztorok voltak és még Zeusz -t imádták, ami máig megmaradt az Isten román elnevezésében:
"Dumnezeul" , aka Domnu/Dumne-Zeul/Zeus, vagyis Zeusz-Úr.......
Az külön megmosolyogtatü, hogy bár kérkednek a latin eredetükkel, mégsem Domnu Jupiternek hívják az istenüket:)

>>Mi magyarok, - utalván a jellemző életmódunkra - " bez gora" azaz : hegynélküli emberek vagyunk.
<<

Ez sem igaz, elég Erdélyt, Felvidéket, Kárpátalját és az Őrvidéket megnézni......

>>A magyar mindig a folyóvölgyekben telepedett meg, a román meg fent a hegyekben, ezért kevésbé viselték meg a török idők háborúi<<

Olvasgass kissé több Tamási Áront és vess egy pillantást a Baraganra, a mai dél- romániára
.......

>>Sok románt a magyar nemesség telepített be, migráns munkaerőnek
<<

A magyar nemesség elkorcsosult utódainak szerepét szépen taglalja többek közt Mikes Imre: Erdély útja ( Nagymagyarországtól Nagyromániáig )című könyve, ami a Brassói lapokban jelent meg első alkalommal, folytatásos formában......

>>És kurvára igaza volt, hiszen a mennyiség mindig legyőzi a minőséget, ha szembe kerül egymással, örök érvényű törvény"

- Dehogy győzi le! Lásd: Izrael .......<<

Csakhogy a példáddal annyi a bibi, hogy ők bizony nemcsak "foggal-körömmel", de éles fegyverekkel is harcolnak az alja tetvek ellen:), amelyek amúgy szintén szemiták:) és az "immunrendszerük basztatása" 3-as termékenységi rátát is eredményez:)
De, ha kissé megkapargatjuk, akkor kiderül, hogy "bereken belül":), bizony hogy az z ortodoxok :) viszik ott is a prímet, lásd: zsido.com/2050-re-csaknem-minden-negyedik-izraeli-ortodox-zsido-lesz/

>>Egyénként ma már a román is erősen fogyó nép<<

Ja, őket meg a cigányok "falják fel":), de sajnálatos módon, a románok "előbb eszik" meg az ottani magyarokat, mig a cigányaik ezt velük tennék meg......

>>A progresszívek lenézik a nacionalizmust, együtt söröznek a világifi találkozón! :)<<

Mi az hogy, az elbaszott Fegyőr még nekik is szurkol a magyarok ellenében a választásokon...............

>>Minél több progresszív román kell!:) Folyt...:) <<

Csak azt nem vagy képes felfogni, hogy ott nem létezik az az ellentét ami itt, vagyis bármilyen progresszív legyen is egy román,. mindig összefog a kevésbé progresszív románnal bárki ellenébenn, a magyarral szemben meg pláne......

Az a helyzet, hogy sem te, sem a generációd, de még a fajtársaid sem tehettek a "vakságotokról", mint a janicsárrá vált török , akit felismert Gergő az ostromfalon, amikor azt a nevén szólította, az meg nézett rá bamba szemekkel.......

HypocritSlayer 2023.07.25. 14:48:56

@Boldeone2:

>>- Látjuk mit ért el gróf Apponyi a kultúrfölényeskedéssel! Alig semmit! <<

Valójában te is most egy hamis dilemmát püfölsz, ugyanis a kulturfölenykedése ebben a témában se nem oszt se nem szoroz......

Ezt sem képes a fajtád felfogni és sajnálatos módon, ezért sem lehet titeket kárhoztatni, mert
tényleg vakok vagytok, amiről ráadásul nem is tehettek.....

>>Bezzeg amikor a németek hőbörögnek, hogy felettünk állnak kulturálisan, az már nem esik jól nektek!<<

Mégis, nem hívjuk őket bozgornak, ugye:), viszont a "kultúrfölényes" jóslata beteljesedni látszik, megérdemelten:)

Aha, annyira, hogy amikor ( a még nem diktátor:) Putyin felvetette anno Clintonnak, hogy csatlakoznának .... De nem csatlakozhattak "

>>- Ez egy legenda, amit Putyin terjeszt. Soha nem volt az valós, komoly szándék<<

Kíváncsi vagyok, van-e annyi gerinced, hogy mea culpázz?:):

index.hu/kulfold/2023/07/24/vlagyimir-putyin-nato-oroszorszag-amerikai-egyesult-allamok-nyugat-geopolitika/

>>
- Ezt mondja minden agresszor, a nemzetközi jog viszont egyértelmű ebben a kérdésben is.
Nyilván az agresszor , azaz Oroszország , veszíteni fog !<<

Ahogyan Amerika veszített az utóbbi 40 évben, minden általa indított háborúja végén:)

Mondom, hogy vak vagy bazdmeg és még dicsekszel is vele:)

>>Egyedül a degenerált magyar szélsőjobb hiszi, hogy Oroszország áldozat, <<

Faszt hiszi, csak épp a hoholok ellen lassan már az is nekik szurkol, aki utálja Orbánt:)

>>még a lengyel ultrakonzi kormány is tudja ki a főbűnös ebben a haborúban <<

Ja, szopják is az EU farkát ezerrel, ráadásul ennek következtében ők is azt kapják jutalmul, amit mi büntetésül:) DDDDD WIN-Win........
:) DDDDDD

HypocritSlayer 2023.07.25. 15:04:29

@Boldeone2:

>>
- A lófaxt gyorsult fel! Inkább az összeomlás: elmenekült vagy 2 millió fiatal értelmiségi, programozók tízezrei<<

Ja, annyira "menekült", mint a te hópihe fajtád:)DDDD

>>
Egy biztos : Ukrajnát újjá fogja építeni az EU , de delirálj csak az Ukrajna eltűnéséről: kamu, marhaság!<<

Ja, de ahogy kinéz, azt a szartengert első körben ki kellene szó szerint takarítani és most nem csak az aknákra és a fegyverek maradványaira gondolok, de ha így meg tovább, akkor az oroszok simán megtehetik, hogy akár radioaktív szeméttel 50-100 évre teljesen megfertőzik az egész területet, max előtte szólnak, hogy a civilek húzzanak a faszba, aki marad az meg magára vessen........

>>Az orosz hadsereg veszteségei leglább akkorák, mint az ukráné.<<

Most sírógörcsöt kaptam, de tényleg:)........

>>Ja, még annyit: az Azov létszáma kb 1000-1500 volt Putyin agressziója előtt, ha viszont felnő az a több százezer gyerek, akik most menekültek, vagy apjukat veszítik, mind " ukrán náci " lesz belőlük.<;<

Lesz a faszt, max olyan elpuhult, gyökértelen, nagypofájú bozgor "menekült":), aki szintén jó messze félti a bőrét, 0 harci kiképzéssel/tapasztalattal, és az asszimilációja érdekében még a múltját is megtagadja......

>>Putler olyan örök ellenfelet csinált magának, amit egy életre megemleget ( ha egyéltalan túléli a következő pár évet)<<

Azt nem bírjátok felfogni, hogy ő még valójában a stabilitás és kiszámítható, kvázi "becsületes", régivágású úriember", a többi nagy valószínűség szerint sokkal rosszabb alternatíva......

>>Hosszú távon EGYÉRTELMŰ hogy Oroszország lesz a nagy vesztes! Ukrajna újjaépül<<

Ahogy kinéz, itt nyertes nem nagyon lesz Amerikán és Kínán kívül, de hogy az oroszok buknának, azt nagyon kétlem, de majd meglátjuk:)

HypocritSlayer 2023.07.25. 15:20:20

@Boldeone2:

>>" gyepü" nincs, az jön át a határokon, aki akar! <<

Nyugaton bizony így van, meg is érdemlik......, itt azért kissé árnyaltabb a kép, de onnan, az itteni diktatúra "menekültjeként", te biztosan jobban látod:)

>>De, nincs belő szaporulat sem. 30 év múlva, 7,5-8,5 millió magyar lesz, mind
kozmopolita<<

Fene tudja, minél inkább baszogatnak, annál inkább összezárunk, a fajtád meg mehet, isten hírével, minél hamarabb asszimilálódtok, annál kevesebb kárt okoztok....

>>- Oda mennek, ahol jó az élet, ide kevesen jönnek mert itt csak egy középszar ország van. <<

Vagyis ebből a szempontból is szerencsénk van, inkább relatíve kisebb jólét, ha annak a verziónak az az ára , amit te is képviselsz........

>>Orbán basi is hoz be migránsokat, egyébként<<

Ja és ő kezdeményezte a kvótát is, ami nincs és nem is volt soha:)

>>- Lásd a magyar határvédelem kudarca : előbb- utóbb mindenki átjön! <<

És megy is hozzátok, a mutti kebelére:), amit mi olyan nagyon, de nagyon sajnálunk:), legyetek boldogok velük:)DDDD

>>Géppuskasorozat csak a te náci lázálmaidban lesz maximum! Ez Európa!<<

De hiszen itt , a patás diktatúrájában hol van Európa?:)DDDDD

>>Mivel a probléma globális, abból következik, hogy csak globális megoldások segíthetnének- ez a színtiszta valóság, amit cáfolni nem tudsz!<<

Azon kívül, hogy kamu áldilemma, kurvára kíváncsi lennék, hogy mi lenne a "globális megoldás", márha van ilyen, vagy egyáltalán erre vonatkozó vízi , legalább?

(Bemelegítésnek: www.youtube.com/watch?v=KCcFNL7EmwY)

>>- Gondolom a népesedési ciklusokról hallottál már? Ez nem egy szervezett, hanem spontán folyamat !
Földrajzból kettes voltál?<<

Nézd meg, hogy mikor és mióta kezdett el ugrásszerűen növekedni a selejt szaporulata, segítek:

- védőoltások
- élelmezés
- higiéniai és egészségügyi "segítségek".

Olyan szinten megborították a selejt szaporodási rátáját, vagyis inkább az "élve maradottak
rátáját", hogy elképesztő ütemben növekednek, mint az elszabadult hajóágyú....

HypocritSlayer 2023.07.25. 15:30:53

@Boldeone2:
>>-Túl sokat delirálsz a náci rendről, náci! <<

Én már csak ilyen deliráló nackó vagyok:), a fajtádtól ez dicséret:)

>>Sem Meloni, sem az AFD, sem mások nem fognak ilyet soha sem megtenni<<

Dehát én nem is róluk beszéltem:), bőven elég, ha ők csak sipítoznak míg mi kint tartjuk az orkokat:)

>>- Minek vessek rá pillantást egy pillantást? <<

No, ez meg a másik, vagyis hogy a vakságodat saját magad okozod:)

>>Nem vagyok látens homo, mint a homofód nácik jelentős része!<<

Ja, buzi vagyok, oh, bocs, inkább leszbi, és nem látensen ám, hanem nyíltan:)

>>- Én legutóbb Szájer Józsit láttam, mint homoszexuálist,<<

És, annak ellenére, vagy azzal együtt ezerszer különb, mind a fajtád legkiválóbbika, ez is elmond azért valamit:)

>> Pride egyszer van egy évben! <<

Csak tudnám, hogy minek, azon kívül, hogy kontraproduktív, vagy te úgy véled, hogy szükséges?, kell?, van értelme?, támogatod?.......

HypocritSlayer 2023.07.25. 15:34:23

@G. Nagy László:
>>Azelőtt értetted az iróniát... <<

Most is értem, csak nem biztos, hogy érzékeltem, hogy az:), mivel hajlamos vagyok bizonyos dolgokat tényleg komolyan venni:)

HypocritSlayer 2023.07.25. 15:37:00

@G. Nagy László:

>>Kifejtenéd? <<

Nem könnyű, ha van lehetőséged mondjuk ellátogatni székelyföldre és megbíznak annyira benned, hogy hajlandóak beszélni róla, akkor talán.....

G. Nagy László 2023.07.25. 17:17:15

@Boldeone2:

"Ne csak a kerítésen átmászó, öldökölni akaró zombisereget lásd bennük! Én mindig szoktam velük Olaszországban beszélgetni, meg veszek tőlük cuccokat ( na, nem kokót ..:) mert úgy ahogy az olaszok, sajnálom őket"

Én is sajnálom őket. Én is veszek tőlük a tengerparton mindenféle gagyi karkötőket meg nyakláncokat. De azt értsd már meg: EZEK AZ ÉN SZEMÉLYES ÉRZÉSEIM ÉS DÖNTÉSEIM. Senki sem erőszakolhatja rá a társadalomra, hogy támogassa a harmadik világ szerencsétlenjeit. Olyan nincs, hogy én beengedem őket és etetem, szállásolom mindet a te adóforintjaidból.

"Még mindig nem értitek, mi tesz minket európaivá? A nagylelkűség, az altruizmus, az erőszak kerülése!"

Csináltál egy jó kis mixet. Ez három totál különböző fogalom.

1. Az erőszak kerülése - ez civilizációs minimum, törvényekkel kikényszeríthető.
2. Nagylelkűség - szép és nemes attitűd, de ez nem kikényszeríthető. Egyéni döntés, és a világ legfukarabb embere is lehet kulturált, európai.
3. Altruizmus - ez már beteg és emberidegen attitűd.

Boldeone2 2023.07.25. 19:24:21

@HypocritSlayer: Valójában tudom, hiszen épp te testesíted meg: a gyökértelen, még az újba nem asszimilálódott, mert annak sem kell a cigány fajtád:), de a gyökereit megtagadó, eláruló szemét, hazátlan söpredék szintjét már kiválóan hozod:)

- Cigány a jó édes kurva anyád, de tetves, náci féreg! Vigyázz a pofádra, mert beleverlek a betonba, te lapuló, sunyi görény!

Ez sem igaz, elég Erdélyt, Felvidéket, Kárpátalját és az Őrvidéket megnézni......"

- Erdélyben is magyar lakosság túlnyomó többsége a városokba tömörül, a hegyeket lakják a mócok, kivéve a Székelyföld, az Őrvidéken magyarosított szlávok vannak, vendek, a Felvidéken tótok, Kárpatalján meg az elsöprő többség az alföldi területen él
A magyarság síkvidéki nemzet

A magyar nemesség elkorcsosult utódainak szerepét szépen taglalja többek közt Mikes Imre: Erdély útja"

- Neked mindenki korcs baxdmeg! Téged honnan szalasztottak? Lefogadom, tele van a csaladfád különböző népelemekkel, azaz : te is korcs vagy! A Kárpát - medence a népek nagy olvasztótégelye!
Ez csak a vak nem látja !

Ja, őket meg a cigányok "falják fel":), de sajnálatos módon, a románok "előbb eszik" meg az ottani magyarokat, mig a cigányaik ezt velük tennék meg......"

- Nem fal fel senki senkit, ma már a cigányoknak is kevesebb gyereke születik. Éppen az erdélyi cigányok védték meg a magyarokat, a marosvásárhelyi pogrom idején
Vannak magyar identitasú, magyar cigányok!

Csak azt nem vagy képes felfogni, hogy ott nem létezik az az ellentét ami itt, vagyis bármilyen progresszív legyen is egy román,. mindig összefog a kevésbé progresszív románnal bárki ellenébenn, a magyarral szemben meg pláne......"

- A magyarországi nemzeten belüli ellentétet legfőként a magyar, felvilágosodás - tagadó szélsőjobb, de mondjuk ki: a nácik miatt alakult ki.
Lásd önmagad: rasszista nézetekkel megszállott, fóbiás rettegő, szexista, idióta vagy
Ha ez a magyar jobboldal, akkor nincs semmilyen közös pont!
A románokat sem ismered: ma már nem fognak össze egymással

Folyt...

Boldeone2 2023.07.25. 19:38:18

@HypocritSlayer:
Ezt sem képes a fajtád felfogni és sajnálatos módon, ezért sem lehet titeket kárhoztatni, mert
tényleg vakok vagytok, amiről ráadásul nem is tehettek....."

- Az én fajtám nem tett tönkre semmit, szemben a te fajtáddal, azokkal, aki a pusztító etnicizmusban, a faji alapú politikában hittek!
Trianon is részben ennek a szűklatókörű, kivagyi felsőbbrendűsködő politikának köszönhető, meg az ország belesodródása a második vilagháborúba!

Ti vagytok a legkártékonyabbak! Ez tény

Kíváncsi vagyok, van-e annyi gerinced, hogy mea culpázz?:):

- Mire mea culpázzak barom! A NATO Oroszország ellen jött létre, az Atlanti Charta alapján
Putyin sem gondolta komolyan soha a tagságot

Faszt hiszi, csak épp a hoholok ellen lassan már az is nekik szurkol, aki utálja Orbánt:)"

- Csak a degenrált, buta szélsőjobb szurkol az oroszoknak, Európa többsége az agressziót elszenvedő országot támogatja, az őskonzerv Lengyelország is!

Boldeone2 2023.07.25. 19:50:05

@HypocritSlayer: lófaxt gyorsult fel! Inkább az összeomlás: elmenekült vagy 2 millió fiatal értelmiségi, programozók tízezrei<<

**"Ja, annyira "menekült", mint a te hópihe fajtád:)DDDD***"

Kurva nagy érvek ezek, ez is mutatja, hogy mennyire sötét vagy! A felgyorsult kivándorlás igazolt folyamat Oroszorszagból!

hogy akár radioaktív szeméttel 50-100 évre teljesen megfertőzik az egész területet, max előtte szólnak"

- Az oroszok mar ezt megtették magukkal, korábban

Most sírógörcsöt kaptam, de tényleg:).......

- Újabb érvek? Te csak a Pravdából tajékozódsz ember? Óriási orosz veszteségek vannak!

Lesz a faszt, max olyan elpuhult, gyökértelen, nagypofájú bozgor "menekült":), aki szintén jó messze félti a bőrét, 0 harci kiképzéssel/tapasztalattal, és az asszimilációja érdekében még a múltját is megtagadja......"

- Lomacsenkó, Uszik mond valamit? Az ukránok nem puhapöcsök, mint náci fajtád!

Azt nem bírjátok felfogni, hogy ő még valójában a stabilitás és kiszámítható, kvázi "becsületes", régivágású úriember", a többi nagy valószínűség szerint sokkal rosszabb alternatíva......"

- Ki Putyin????:)))

Egy rossz KGB- ügynökről beszélünk!

Egyébként eddig Oroszország milyen egyezményeket tartott be: megszegte az összes szerződést , amit aláírt...

alöksz róz 2023.07.25. 20:05:47

@HypocritSlayer: "Fene tudja, minél inkább baszogatnak, annál inkább összezárunk" - ez így van
ez látszott már a negyedik kérharmadnál is

Boldeone2 2023.07.25. 20:06:13

@HypocritSlayer: Nyugaton bizony így van, meg is érdemlik......, itt azért kissé árnyaltabb a kép

- Végül Mindenki átjön a magyar kerítésen, vagyis így NEM lehet megvédeni Európat!

Fene tudja, minél inkább baszogatnak, annál inkább összezárunk, a fajtád meg mehet, isten hírével,"

- Inkább menjetek ti nácik! Oroszország vár benneteket!

Vagyis ebből a szempontból is szerencsénk van, inkább relatíve kisebb jólét"

-Ehhez gratulálni tudok! Már sikerült elérni a relatíve kisebb jólétet! Terv teljesítve!

és ő kezdeményezte a kvótát is, ami nincs és nem is volt soha:)"

- Mégis hozzák a migránsokat Orbánék, rekord számban

Azon kívül, hogy kamu áldilemma, kurvára kíváncsi lennék, hogy mi lenne a "globális megoldás", márha van ilyen, vagy egyáltalán erre vonatkozó vízi , legalább?"

- Rövid tavú megoldás nincs, lehet hosszú sem, de erről csak komoly emberekkel érdemes vitatkozni, te nem vagy az!

Olyan szinten megborították a selejt szaporodási rátáját, vagyis inkább az "élve maradottak
rátáját", hogy elképesztő ütemben növekednek, mint az elszabadult hajóágyú...."

- A társadalmak a világon különböző demográfiai ciklusokban vannak. Ázsiában már a legtöbb helyen lecsengett, vagy az elkövetkezedő pár tíz évben cseng le
Afrika is ugyanazt az utat járja majd be. Pár évtized múlva lehetünk a demográfiai csúcson , de lehet hogy hamarabb ...minden a haladástól függ!
A nők iskolázottsága, az általános életszínvonal a meghatarozó!

alöksz róz 2023.07.25. 20:08:48

@G. Nagy László: "3. Altruizmus - ez már beteg és emberidegen attitűd." - vagy inkább a libertárius "ott dögölhet meg mindenki más ahol van" attitűd a beteg és emberidegen

Boldeone2 2023.07.25. 20:10:35

@HypocritSlayer: Dehát én nem is róluk beszéltem:), bőven elég, ha ők csak sipítoznak míg mi kint tartjuk az orkokat:)"

- Mi ez a királyi többes???? :) Semmid nincs ember, amivel " kint tartod az orkokat" csak pofád nagy!

Ja, buzi vagyok, oh, bocs, inkább leszbi, és nem látensen ám, hanem nyíltan:)"

- Mindjárt gondoltam! De frankó, hogy elismered!

alöksz róz 2023.07.25. 20:11:10

@Boldeone2: "Még mindig nem értitek, mi tesz minket európaivá?" - hát pont nem azok amiket felsoroltál, hanem a képmutatás. az az igazi európai attitűd

Boldeone2 2023.07.25. 20:24:52

@G. Nagy László: Altruizmus - ez már beteg és emberidegen attitűd."

- Csak egy szinten túl, az a szint meg nagyon magasan van ! Szerintem hozzátartozik az emberséghez, a civilizációhoz

Nyilván a könyörtelenség is, de abból qúrva sok van a világban most is, de a történelemre visszatekintve is!

Lásd csak itt a " polgártárs " attitűdjét, aki fegyverrel irtaná embertársait, akiket nemes egyszerűséggel csak orkoknak nevez....
Folyamatosan zsidózik, ugye a "fajtárs " alatt tudjuk mit értenek ...

Csak jelzem: itt a BTK 332 paragrafus megsértése folyik!

Te is átgondolhatod, hogy hova állsz: ez nem bal- vagy jobboldali kérdés, hanem civilizációs ( ez most puzséri mondat , de nagyon fekszik ide...)
Nem vagyok egyébként baloldali, igaz, jobboldali sem ( ez a 21 századi gondolkodás, szerintem )
((Régebben a Fideszt támogattam, 2010 előtt...)

G. Nagy László 2023.07.25. 20:56:31

@Boldeone2:

"Altruizmus - ez már beteg és emberidegen attitűd. - Csak egy szinten túl, az a szint meg nagyon magasan van ! Szerintem hozzátartozik az emberséghez, a civilizációhoz"

Az altruizmus önzetlenséget jelent, ami már önmagában is indokolatlan, evolúciósan vesztes stratégia. A természetben sehol sem látunk valódi altruizmust, s ez a legkevésbé sem véletlen. Az önzés az, ami valódi erény. De ha továbblépünk: az altruizmus gyakran átmegy önfeláldozásba, ami végképp nonszensz. Kurvára nincs köze a civilizációhoz, csakis az őrülethez.

"Csak jelzem: itt a BTK 332 paragrafus megsértése folyik!"

Jaj, dehogy.

"Te is átgondolhatod, hogy hova állsz: ez nem bal- vagy jobboldali kérdés, hanem civilizációs ( ez most puzséri mondat , de nagyon fekszik ide...)"

Elég jól tudom, hogy hová tartozom. Nehéz lesz megingatni benne.

"Nem vagyok egyébként baloldali, igaz, jobboldali sem"

Jaj, dehogynem. Aki az altruizmust pozitívumként kezeli, az baloldali. Ez ilyen egyszerű.

"( ez a 21 századi gondolkodás, szerintem )"

Mindig ezzel a faszsággal jöttök. Az értékek nem változnak. Az értékekhez való viszonyulás dönti el a jobb-, vagy baloldaliságot. Ez így volt hatvan éve és így van ma is. Hiába próbálsz relativizálni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2023.07.25. 22:40:58

@Boldeone2: a kicsinyes pitiáner fideszesnek magyarázol?!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2023.07.25. 22:53:03

@Boldeone2: ez az. Ha kell, holnaptól személyesen ő enged be minden migránst az országba, ha az érdekei azt diktálják.
A birkái meg a következő héten lelkesen tapsikolnak ennek is.

HypocritSlayer 2023.07.26. 07:48:39

@Boldeone2:
>>- Cigány a jó édes kurva anyád, de tetves, náci féreg! Vigyázz a pofádra, mert beleverlek a betonba, te lapuló, sunyi görény!<<

Nyugi kicsi bozgor, bizony, hogy érzékenyen érint, hogy te is csak egy tetves kelet európai cigány vagy a "választott hazádban", hiszen ők sem változnak, akármennyire is mész le kutyába:)

Aztán melyik betonba "versz bele"? A nagyondemokratis nyugatiba, vagy a diktatórikus keletibe?:), Te toleráns pöcs:)

>>- Erdélyben is magyar lakosság túlnyomó többsége a városokba tömörül, a hegyeket lakják a mócok, kivéve a Székelyföld, az Őrvidéken magyarosított szlávok vannak, vendek, a <<

Meséld el ezt egy ottani székelynek, de ne felejt el előtte "tekenőt vinni", már ha érted, mire célzok .....

>>- Neked mindenki korcs baxdmeg!

........te is korcs vagy! <<

Cicabogár, az "elkorcsosult" szó, mint kifejezés nem egyenlő a "korcs"-al, másrészt a korcs hiába használjuk "keverék" szinonimájaként, valójában a degeneráltságnak a szinonjmája......

>>A Kárpát - medence a népek nagy olvasztótégelye!<<

Ja, annyira "összeolvadtak", hogy nincs se oláh, se szlovák, se szerb, se horvát, se szlovén, de még cigány sem, ebben az "olvasztótégelyben":)......

>>- A magyarországi nemzeten belüli ellentétet legfőként a magyar, felvilágosodás - tagadó szélsőjobb, de mondjuk ki: a nácik miatt alakult ki.<<

A románok szempontjából irreleváns, hogy a bozgor, gyökértelen és elkorcsosult fajtád mivel magyarázza a hegedűshadnagyi "identitását".....

>>Lásd önmagad: rasszista nézetekkel megszállott, fóbiás rettegő, szexista, idióta vagy<<

Kifelejtetted, hogy buzi és leszbi is vagyok:), kicsi a farkam :) és frusztrált vagyok, mikor olyan észkombájn hazátlan szeméttel kerülök szembe, mint ami te vagy:)

>>Ha ez a magyar jobboldal, akkor nincs semmilyen közös pont!<<

De téged, hazátlan, "menekült":) gyökértelen szemétként nem izgat, hiszen nem itt rontod már a levegőt.......

HypocritSlayer 2023.07.26. 07:55:34

@Boldeone2:
>>- Az én fajtám nem tett tönkre semmit,<<

Látjuk, érezzük, tapasztaljuk.........

>>Trianon is részben ennek a szűklatókörű, kivagyi felsőbbrendűsködő politikának köszönhető, meg az ország belesodródása a második vilagháborúba˘!<<

Már meg sem lepődök, hogy a gyökértelen hazátlan és degenerált szemétnek a tudatlanság és műveletlenségre alapozott, ideákba vetett vakhite milyen elbaszott baromságokba csúcsosodik ki.......

>>Ti vagytok a legkártékonyabbak!<<

Sajnálatos módon, nem eléggé.......

>>- Mire mea culpázzak barom! <<

Vagyis jól sejtettem:), a gyökértelen bozgor lelked mellett a gerinc szintén hiányzik:)
Köszönöm a megerősítést.

>>- Csak a degenrált, buta szélsőjobb szurkol az oroszoknak, Európa többsége az agressziót elszenvedő országot támogatja, az őskonzerv Lengyelország is! <<

Támogassátok csak és addig álljatok majd féllábon:)

HypocritSlayer 2023.07.26. 08:01:51

@Boldeone2:
>>A felgyorsult kivándorlás igazolt folyamat Oroszorszagból!<<

Most nagyon megijedtem, sőt, holnap bukik Putyin, ahogy Orbán keddenként:)

>>Óriási orosz veszteségek vannak!<<

Én meg csak egy kávét kérnék:)

>>Az ukránok nem puhapöcsök, mint náci fajtád!<<

Bizony, azért kell őket kényszerrel besorozni, és hajtóvadászat révén összefogdosni az utcán, mert annyira, de annyira meg akarnak dögleni a "hazájukért".......

>>Egy rossz KGB- ügynökről beszélünk!<<

És képzeld el, hogy a többi alternatíva ezerszer rosszabb lenne.....

>>Egyébként eddig Oroszország milyen egyezményeket tartott be: megszegte az összes szerződést , amit aláírt... <<

Mivel ez mindig is színjáték volt és lesz, ha elég nagy vagy, akkor nem csak megszegheted, hanem át is írhatod, sőt, utólag simán meg is hamisíthatod........, Ejnye, hazátlan bozgorocska, még ennyire fiatal vagy?:)

HypocritSlayer 2023.07.26. 08:24:40

@Boldeone2:

>>- Végül Mindenki átjön a magyar kerítésen, <<

Értem én, hogy ideológiailag elkötelezett vagy és ez a józan eszed, ítélőképességed hiányába, és vágyvezérelt szarjaidban csúcsosodik ki, de néha, ha hajlandó lennél a fejecskédet a seggecskédből kivenni és megnézni a vonatkozó adatokat, akkor létnád azokat az arányokat, a nagyságrendbeli különbséget, hogy mennyi szemét jutott át rajtunk, és mennyi máshol.......

>>vagyis így NEM lehet megvédeni Európat!<<

Valójában nem:), hiszen ha csak nálunk van kerítés és csak mi basszuk vissza őket, máshol meg korlátlanul özönlenek, az tényleg nem védi meg Európát, de én azzal már elégedett vagyok, hogy ez a tetves horda nem rajtunk keresztül trappol a választott hazáidba........

Ha Európa ilyen balfasz, akkor magára vessen......

>>- Inkább menjetek ti nácik! Oroszország vár benneteket!<<

Hamis dilemmát püfölgetsz, de egyrészt ez a fajtajelleged, másrészt a frusztráltságod következménye, harmadrészt pedig a beszűkült, tudatlan vakságod eredménye, csaholj csak kis bozgorka:)

>>-Ehhez gratulálni tudok! Már sikerült elérni a relatíve kisebb jólétet! Terv teljesítve!<<

Gúnyolódhatsz, de a kozmopolita, üres, gyökértelen lelkednek (de szépen mondtam:) már ennyi "öröm" jut, már elégedettséggel tölthet el téged:) Ezt nem tagadnám meg tőled, hiszen másod nem nagyon maradt:)

>>- Mégis hozzák a migránsokat Orbánék, rekord számban<<

Ja, hogyne, akkor akár haza is költözhetnél, hiszen itt is az a csodás muszlim multikulti van, mint ahova "menekültél" , nemde?:)DDDDD

>>- Rövid tavú megoldás nincs, lehet hosszú sem, de erről csak komoly emberekkel érdemes vitatkozni, te nem vagy az!<<

Konkrétumokat cicabogár, nem lózungokat:)

Vagyis addig még nem jutottatok el, hogy egyáltalán ötletetek legyen, csak addig, hogy kéne:)
Bocs, de így elég nehéz "égő házat oltani", hogy ha még az ötletelés szintjén sem tartotok, de veritek a nyálatokat, és nem engeditek, hogy oltsuk, ráadásul még benzinnel is locsoljátok, aztán meresztgetitek a szemeteket, ha a pofátokba robban:)

>>- A társadalmak a világon különböző demográfiai ciklusokban vannak. Ázsiában már a legtöbb helyen lecsengett,<<

Ja, lásd Indiát:)

>> vagy az elkövetkezedő pár tíz évben cseng le<<

Ja, Afrikában még csak most kezdtek belelendülni.....

>>Pár évtized múlva lehetünk a demográfiai csúcson , de lehet hogy hamarabb ...minden a haladástól függ!
A nők iskolázottsága, az általános életszínvonal a meghatarozó! <<

Csakhogy kihagytál icike - picike, l"ényegtelen faktorokat" mint pl a szaporodó söpredék (átlag) IQ-ja, az elbaszott muszlim vallás ehhez párosuló jótékony és áldásos "békéjét:", a törzsi, elmaradott patriarchátust, a családtervezés fogalmának a teljes hiányát, a feminizmus teljes hiányát ezen söpredékek közt ( ugyanis fránya módon, de a feminizmus nem "értelmezhető és nem kivitelezhető" bizonyos IQ alatt:) so on........

HypocritSlayer 2023.07.26. 08:27:28

@Boldeone2:

>>- Mi ez a királyi többes???? :) Semmid nincs ember, amivel " kint tartod az orkokat" csak pofád nagy!<<

Egyrészt te már "kint vagy":), az általad is szopkodottak hozzád igyekeznek, szóval Win-win:)

>>Ja, buzi vagyok, oh, bocs, inkább leszbi, és nem látensen ám, hanem nyíltan:)"

- Mindjárt gondoltam! De frankó, hogy elismered! <<

Örülök hogy egy kis örömet szerezhettem neked a kámingáutommal:)

Boldeone2 2023.07.26. 10:47:27

@HypocritSlayer: Nyugi kicsi bozgor, bizony, hogy érzékenyen érint, hogy te is csak egy tetves kelet európai cigány vagy a "választott hazádban", hiszen ők sem változnak, akármennyire is mész le kutyába:)"

- Én nyugodt vagyok, te náci Görény, tudod, nekünk nyugatosoknak mindig lesz pénzünk, te viszont a saját zsírodban fogsz kisülni Orbánisztánban!

Persze, az is lehet, hogy hamarabb fogod felakasztani magad: a világ nem arra megy amerre te szeretnéd! A migrácsok már itt vannak, Orbán segedelmével, majd azok kezelhetik a buzi seggedet, hiszen bevallottad deformációdát!

valójában a degeneráltságnak a szinonjmája......"

- Valóban, te mint náci korcs, te vagy degeneráltság szinonimája, hiszen ti is elődeitek csak rosszat és szenvedést hoztatok az országra, de ma is azért dolgoztok, hogy minél rosszabb hely legyen Magyarország !

Ja, annyira "összeolvadtak", hogy nincs se oláh, se szlovák, se szerb, se horvát, se szlovén, de még cigány sem, ebben az "olvasztótégelyben":)......"

- Bizony összeolvadtak, azek a cáfolhatalan tények. A legtöbb magyar szláv, német, román felmenőkkel rendelkezik valamilyen szinten, te is patkány náci!

Kifelejtetted, hogy buzi és leszbi is vagyok:), kicsi a farkam :) és frusztrált vagyok, mikor olyan észkombájn hazátlan szeméttel kerülök szembe, mint ami te vagy:)"

Ezt te fejtetted ki: bevallottad, azaz nincs miről vitázni! Én jó egyetemen végeztem, jó eredménnyel, te viszont csak a kisegítőig jutottál..
Toroczkai barátod még a kommunikaáció szakot sem tudta elvégezni, azaz: sima érettségije van

Boldeone2 2023.07.26. 10:56:16

@HypocritSlayer: >>Ti vagytok a legkártékonyabbak!<<

Sajnálatos módon, nem eléggé......."

- Valóban, de már jó úton jártok! Európa szegényháza vagyunk! Putyin csatlósa! Nagyszeben többet kapnak a bozgorok fizetést, mintha Szegeden dolgoznának!

A románok röhögnek rajtatok!

Most nagyon megijedtem, sőt, holnap bukik Putyin, ahogy Orbán keddenként:)"

- Ne izgulj, haramosan bekövetkezik, addig szopjad Putyin faxát, amíg lehet, hazaáruló!

És képzeld el, hogy a többi alternatíva ezerszer rosszabb lenne....."

- Mi, a szabadság, a demokrácia ?

Mivel ez mindig is színjáték volt és lesz, ha elég nagy vagy, akkor nem csak megszegheted, hanem át is írhatod, sőt, utólag simán meg is hamisíthatod"

- Vagyis totál megbízhatatlan partner Oroszország, tárgyalni nem érdemes velük, az NATO létre okszerű!

Boldeone2 2023.07.26. 11:18:07

@HypocritSlayer: Értem én, hogy ideológiailag elkötelezett vagy és ez a józan eszed, ítélőképességed hiányába, és vágyvezérelt szarjaidban csúcsosodik ki, de néha, ha hajlandó lennél a fejecskédet a seggecskédből kivenni és megnézni a vonatkozó adatokat"

- Az osztrák rendőrség adatai szerint heti több száz ember érkezik Magyarorszagról, azaz: a tények engem igazolnak. Ha nem lehetne itt átjönni, nem próbálkoznának

Hamis dilemmát püfölgetsz, de egyrészt ez a fajtajelleged, másrészt a frusztráltságod következménye, harmadrészt pedig a beszűkült, tudatlan vakságod eredménye, csaholj csak kis bozgorka:)"

- Én a valóságot mondom, te viszont egy érvtelen náci szar vagy! A "fajtajellegem " 185 cm magas, kisprortolt alkat, az őseim részben Frankóniából jöttek...
Te miféle vagy, félázsiai " felsőbbrendű" ???

Csakhogy kihagytál icike - picike, l"ényegtelen faktorokat" mint pl a szaporodó söpredék (átlag) IQ-ja, "

- Ahhoz éppen elég lesz, hogy téged kimossanak majd abból a szarból, amit 87 évesen, Alzheimer- kórosan magad alá engedsz!

Akkor már jó lesz a néger is, csak csinálja meg valaki a melót....

Boldeone2 2023.07.26. 11:20:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Debrecent most elözönlötték az ázsai emberek, nem az egyetemen tanulók...
Ez nem számít ezeknek a vakoknak, agyhalottaknak!

HypocritSlayer 2023.07.26. 11:56:54

@Boldeone2:

>>- Én nyugodt vagyok, te náci Görény, tudod, nekünk nyugatosoknak mindig lesz pénzünk, te viszont a saját zsírodban fogsz kisülni Orbánisztánban!<<

Hazátlan bozgorka, a szopkodott migránsaid fognak a saját jóléti zsírodba sütögetni:)
Hiába no, mindenki megérdemli a sorsát, a hülyék meg pláne:)

>>Persze, az is lehet, hogy hamarabb fogod felakasztani magad: a világ nem arra megy amerre te szeretnéd! <<

Kiindulhatsz a saját frusztrációidból, de hidd el, tényleg minőségi különbség van köztünk, mert ilyen faszság csak az elpuhult gyökértelen nyomorult fejében fordulhat meg, mármint az öngyilkosság.........

>>A migrácsok már itt vannak, Orbán segedelmével, majd azok kezelhetik a buzi seggedet, hiszen bevallottad deformációdát!<<

Csak "sajnos", nagy bánatotokra, "de továbbmennek":), a választott hazádba, hozzád, hogy a kis seggecskédet kezelhessék , mielőtt kidobálnának az ablakon:)

>>- Valóban, te mint náci korcs, te vagy degeneráltság szinonimája, <<

Hidd el, inkább lennék az ezerszer, még ha még igazad is lenne, mint az, a hazátlan, kozmopilita, gyökértelen bozgor, amit te és a koszos cigány fajtád testesít meg:)

>>hiszen ti is elődeitek csak rosszat és szenvedést hoztatok az országra, de ma is azért dolgoztok, hogy minél rosszabb hely legyen Magyarország !<<

Főleg én, személyesen:), de minál inkább veri magaát ahazátlan bozgor, annál biztosabb, hogy jól csináljuk, visíts kedves, zene füleimnek:)

>>- Bizony összeolvadtak, azek a cáfolhatalan tények. A legtöbb magyar szláv, német, román felmenőkkel rendelkezik valamilyen szinten, te is patkány náci!<<

Igen, revidiálom magam, élü példája vagy ahazétlan korcs, gyökértelen semmirekellő kozmopolita cigánynak, aki eladta már az anyját is egy marék lencséért:)
Bizony, olyannyira "kevert" vagy, hogy az identitásodat percenként képes vagy váltogatni, és ezzel együtt mindenki megvet, akárhová próbálsz simulni....Erről beszélek kis hazátlan bozgorkám......

>>bevallottad, azaz nincs miről vitázni! <<

Persze persze:) Legalább van valami örömöd a frusztrált nyomorult életedben:)

>>Én jó egyetemen végeztem, jó eredménnyel, <<

Melyik büfészakon?:) és ezzel mosogatni vagy csak képes?:)DDDDDD

>>te viszont csak a kisegítőig jutottál..<<

És még is elégedettebb vagyok, mint te, te kis hazátlan bozgorocska:)

>>Toroczkai barátod még a kommunikaáció szakot sem tudta elvégezni, azaz: sima érettségije van <<

Azonkívül, hogy tudom, hogy a mihasznákat vezeti, valójában kurvára érdektelen számomra, de tetszik, hogy hova lövöd be hazátlan bozgorként az "ellenséget":)

HypocritSlayer 2023.07.26. 12:08:02

@Boldeone2:

>> Európa szegényháza vagyunk! <<

No, no, kis hazátlan bozgorka, te ott már zsíros jólétben pofázhatsz, valójában semmim közünk hozzád, úgyhogy a saját, választott hazádat ugasd, is koszosmigránas:)DDD

>>Putyin csatlósa! <<

Most kaptam infarktust:)

>>Nagyszeben többet kapnak a bozgorok fizetést, mintha Szegeden dolgoznának!<<

Nyugi, kicsi hazátlan bozgorka, a te mosogatói fizetésed bár magasabb, de nem kompenzálja a koszos cigány frusztrációdat:)

>>A románok röhögnek rajtatok!<<

Rossz a szerkezete a mondatnak, mond ki bátran, ne szégyelősködj:), hogy a koszos oláhokkal együtt röhögsz te a putri kényszerszálláson ott, az új hazádba, mert a mosogatói jólétedből csak erre futja:)

>>- Ne izgulj, haramosan bekövetkezik, addig szopjad Putyin faxát, amíg lehet, hazaáruló!<<
No, addig állj te féllábon:)
És pikáns, hogy egy hazátlan bozgor a választott hazájából köpködi azt, amit elhagyott és még a koszos migrinek van képe hazaárulózni:)DDDDD
Pricelesss:)

>>- Mi, a szabadság, a demokrácia ?<<

A te "szabadságodat és demokráciádat" élvezd csak a munkászállódon:), nekünk búven megfelel az a "diktatúra", ami elől, szerencsénkre elhúztál a faszba:), legalább ott rontod a levegőt:)

>>- Vagyis totál megbízhatatlan partner Oroszország, tárgyalni nem érdemes velük, az NATO létre okszerű! <<

El ne élvezz közben:)DDDDD

HypocritSlayer 2023.07.26. 12:59:57

@Boldeone2:

>>- Az osztrák rendőrség adatai szerint heti több száz ember érkezik Magyarorszagról, <<

Nagyon kevés, mert a határvédelem nélkül kb min. ötezres lenne a nagyságrend......

>>azaz: a tények engem igazolnak. Ha nem lehetne itt átjönni, nem próbálkoznának<<

Egyrészt furcsa tény-" értelmezésed" , másrészről meg azt mutatja, hogy elég jól működik a védelmi rendszer.

>>- Én a valóságot mondom, <<

Hidd elé, hogy nem kétlem, hogy számodra ez az (alternatív) valóság és régebben még hajlandó is voltam "vitázni" a fajtádbeliekkel, de már csak megmosolyogni van erőm.....:)

>>te viszont egy érvtelen náci szar vagy! <<

Az hát, he ez nekd boldogságot okoz....

>>A "fajtajellegem " 185 cm magas, kisprortolt alkat, <<

Születési, genetikailag determinált "adatokra" vagy büszke:), Mondom én, hogy kurvára nem érted, de talán nem is baj, mert a vaknak hiába magyarázod a színeket.....

>>az őseim részben Frankóniából jöttek...<<
Most elájultam, de tényleg, csakhogy ez inkább megerősíti a gyökértelen, hazátlan, bozgor kozmopolita létedet, legalábbis adalék jelleggel biztosan.....

>>Te miféle vagy, félázsiai " felsőbbrendű" ???<<

Görbelábú ázsiai:)
És nem felsőbbrendű, hanem épp ez a léányeg és ezt nem képes fajtád megérteni, hogy te "küzdötted le magad" oda, ahol megrekedtél.......

>>- Ahhoz éppen elég lesz, hogy téged kimossanak majd abból a szarból, amit 87 évesen, Alzheimer- kórosan magad alá engedsz!<<

Ja, kívánom, hogy ne öregedj meg:)

>>Akkor már jó lesz a néger is, csak csinálja meg valaki a melót.... <<

Mivel ennek vajmi kevés köze van az egészhez, de ennek ellenére profin prezentálja a szintedet és a vakhitedet:)......

Tesz vesz IV · www.kkbk.blog.hu 2023.08.01. 17:44:58

@G. Nagy László: húzzuk már ki ny-európa migránssimogatását a propagandából, amikor orbán fél - 1 millió bevándorlót, láttad a 10 fillipinó reklámját?

nem lesz jó vége ha megtudja a nép, a fdeszesek fele talán lemorzsolódhat ha kiderül sázmukra hogy a fidesz gátlástalanul hazudott migránsügyben is és elvehetik a munkánkat a filippinók

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ szerint a pedofília természetes · https://zordidok.blog.hu/2020/09/28/meses_csapda 2023.09.19. 18:28:28

Sziporkázik a külügyminiszter! ?
Szijjártó úgy tudja, Magyarországra és Törökországra irigyek a nyugati államok, amiért politikailag stabilak.
Peti téged könnyebb lenne teherbe ejteni mint gondolkodóba!

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2023.09.22. 13:38:04

@Tesz vesz XVI.: ja ez lakossági gázár, de rezsicsökinek is jól hangzik.
süti beállítások módosítása